6253 відвідувача онлайн
6 273 126

Зниження мобілізаційного віку неможливе без забезпечення армії технікою, - Зеленський

1358 українців повернуто з російського полону у 2024 році

В Україні не розглядатимуть питання зниження мобілізаційного віку, попри відповідні пропозиції. 

Про це заявив президент України Володимир Зеленський під час пресконференції з міністром оборони Німеччини Борисом Пісторіусом, повідомляє Цензор.НЕТ.

"Я не буду казати дуже чітку цифру, тому що це небезпечно. Але у нас понад 100 бригад на полі бою, і кожна з них щодня потребує укомплектованості, техніки", - зазначив Зеленський.

За словами глави держави, проблема забезпечення стосується насамперед техніки: бронетехніки, артилерії та іншого необхідного обладнання.

"Техніка - бронетехніка, артилерія, все, що потрібно в кожній бригаді. Але у великої кількості бригад обладнання постійно виходить з ладу або потребує ремонту", - наголосив президент.

Зеленський також підкреслив, що кожен військовослужбовець повинен бути добре підготовлений і забезпечений відповідною зброєю. Це важлива складова ефективності української армії, яку союзники мають допомагати зміцнювати.

"Людина має бути захищена. Не просто захищена, а мати відповідну зброю і знання. Це те, чим наші партнери повинні насичувати українську армію", - додав Зеленський.

Нагадаємо, раніше в Держдепі заявляли, що у разі зниження мобілізаційного віку в Україні до 18 років Сполучені Штати та їхні союзники готові забезпечити спорядженням українських призовників.

Топ коментарі
+38
А "старикам" шо - техніка не потрібна?
показати весь коментар
14.01.2025 15:51 Відповісти
+32
Ну так обеспечь. И боеприпасами с экипировкой. Это твоя прямая обязанность.
показати весь коментар
14.01.2025 15:51 Відповісти
+29
А пенсів можна без техніки на посадки гнать?...
показати весь коментар
14.01.2025 15:53 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
Існують декілька прототипів наземних пускових.
показати весь коментар
14.01.2025 16:08 Відповісти
Вот именно так они мне и сказали передать
показати весь коментар
14.01.2025 16:15 Відповісти
Дебілятко, поцікався з якого віку в нас платяться пенсії і який середній вік мобілізованих
показати весь коментар
14.01.2025 16:26 Відповісти
Бо він знає що зниження моб віку це буде пряма катастрофа для держави та для нього особисто з непередбачуваними наслідками. Тому на такий шаг який як мінімум підриває його рейтинг та максимально поляризує суспільство що дуже опасно бо жінки їх нафіг снесуть-тому він і не піде. Але на шось типу до 22-23 може зважитись,але це теж нічого не змінить вже. Вже зараз за перемовини на любих умовах більше 60% (а по деяким опросам навіть 76%)а буде ще більше після такого кроку і все країна піде в разбаланс. І прикритися тим що війскові проти перемовин і замарозки вже не вийде (хоч абсолютна більшість війскових за розуміючи расклади і динамуку) бо навіть голова третьої штурмової прямим текстом каже, що заморозка на любих умовах це вихід і треба при шансі на неї йти
показати весь коментар
14.01.2025 16:28 Відповісти
Саме так. Бо віковий ценз має значення і чим меньше він тим більше дитиною вважается чоловік для мам та сімї. Граничний вік це десь і є 23 роки. А після 25 то вже майже селфмейд людина яка більш самостійна і зачасту розриває близькі соціальні звязки з родиною,має шлюб та преїджає в власне помешкання ітд. Це класична ємоціональна привязка та розподілення по віку-так у багатьох странах,десь навіть більш гепорболізовано типу Італії.
показати весь коментар
14.01.2025 16:54 Відповісти
Майже 300 млн СРСР за десять років залучив в афгані 600 тисяч солдат, що становили біля 0,5% від загальної кількості чоловіків. А 30 млн Україна за 3 роки війни залучила до сил оборони майже 1,5 млн чоловік, що становить біля 15% дорослого чоловічого населення у віці 18-60 років включно з непридатними до служби категоріями населення. Якщо їх виключити, то через сили оборони пройшло вже 20-25% придатного до служби чоловічого населення
показати весь коментар
14.01.2025 17:02 Відповісти
Це лише у вашому параноїдальнлму світі мобілізують з18-24 на таку жорстоку війну. В іншому, нормальному, реальному світі набирають на контракт переважно дорослих чоловіків. Так, саме 25-40. Тому що насправді це найбільш продуктивний вік для воїна.
Ще раз, набирають на контракт. Як у тих же самих США. А не відловлюють як тварин по вулицях. То може запропонуєте американцям українське ноу хау - бусифікацію, та й ще молоді 18-25? Цікаво, щоб на таку пропозицію сказав би сам той Саліван чи Волтц?
показати весь коментар
14.01.2025 17:31 Відповісти
Це готовий текст для номера в 95 кварталі
показати весь коментар
14.01.2025 17:34 Відповісти
Коли Наполеон рушив на татаро - угро - фінську- личакову московію ( з 18 ст. нібито Росію) і потім на Москву завоював і вщент спалив її. То перед цим за наказом царського уряду, для захисту цієї личакової московії (паРаші) спочатку було створено понад два десятки українських козацьких полків з окупованої Української держави, Гетьманат) Саме на Правобережжі рівно за тиждень до початку війни полковником Вітту було сформовано потужне Українське кінне козацьке військо добірних українських полків. А всього в цій війні французів Наполеона з личаковою ордою брали участь двадцять чотири українські полки це десятки тисяч слов'ян українців які хоробро воювали на боці своїх лютих ворогів окупантів проклятих москалів кацапів проти європейської армії Наполеона. І дуже шкода, що пригнічені Українці віддавали своє життя, помираючи не за свою поневолену Батьківщину Русь - Україну, а за чужу прокляту напівазіатську-кацапську дику орду жахливих татаро - угро - фінів москалів, а не допомогли Європі знищити її. А тепер з такою мобілізацією все йде знову до повернення такої трагедії. Капітуляція (мир)
знищення незалежності України і ВСУ вже на порозі.
----
показати весь коментар
14.01.2025 17:40 Відповісти
Сволочь😠
показати весь коментар
14.01.2025 17:40 Відповісти
22-24 не мають ще ні дітей, ні навіть дружин, щоб залишити їм хоча б свою сперму. Це тупо винищення молоді, причому винищення і їх ненароджених дітей на віки вперед.
Господи, за що ви так ненавидите Україну, що так прагнете позбавити її населення? Невже так важливо покласти власну молодь за оті донецькі посадки?
І що не так з нашими чоловіками 45+, що вони прям на гіано сходять, аби послати молодь до 25 на гарантований забій.
показати весь коментар
14.01.2025 17:41 Відповісти
То, что Зе дебил это понятно. Но все же возможно, что отказ от мобилизации связан с тем, что вопрос о том или ином варианте капитуляции с Путиным уже решён. Просто нужно ещё немного покорчить из себя отца нации перед грядущимт выборами.
показати весь коментар
14.01.2025 17:45 Відповісти
Із якого переляку, Томагавки будуть передавати роісії?
показати весь коментар
14.01.2025 17:52 Відповісти
Справа не в матерях з їх ставлення до 18-25, як до дітей. А в тому, що цей вік, це вчорашні школярі та студенти, які ще даже не жили дорослим життям. Вони ще навіть не жили, як дорослі люди, вони не мають ні дітей, ні дружин. Їм навіть нікому залишити свою сперму, щоб хоч щось залишити по собі. У них немає ніякого досвіду, ніяких надбань. Вони щойно вийшли з учбових аудиторій. І батьки та їх родини чудово це розуміють та бачать.
Гнати оцих наївних, не знаючих життя учорашніх дітей в окопи проти цинічної зеківської, до речі абсолютно дорослої російської армії це злочин. Це реально свідомий злочин по гарантованому винищенню молоді 18-25.
показати весь коментар
14.01.2025 17:53 Відповісти
Та перестаньте, то ж росіянин. Він ці " тамагавки" в кожній темі про мобілізацію ліпить
показати весь коментар
14.01.2025 17:54 Відповісти
Причому тут покорчити отця нації. Що ви верзете. Якщо Трампу вдасться зупинити війну, це величезна удача для народу України. Неймовірна удача. Це буде шанс один на мільйон. І Україна просто не має права його прогавити. Тому що будь яке продовження цієї війни ще на кілька років це гарантоване знищення і України, і її народу. Чи ви свідок розвалу кацапії буквально вже наступного року.
показати весь коментар
14.01.2025 18:08 Відповісти
Капітан вочковидность.
показати весь коментар
14.01.2025 18:35 Відповісти
То кулєба? Не впізнаю в гримі
показати весь коментар
14.01.2025 19:55 Відповісти
100%
показати весь коментар
14.01.2025 19:56 Відповісти
Ну, Володя, мало того, що підліток років 12- 13 за рівнем IQ, так він і не намагається ні у що вникати. Грає роль " президета",хрипить натужно під час читання суфльору, а що то " тамагавкі", чи " нетамагавкі" йому по барабану. Що в суфльорі написали, то він і прочитав. Дєлов то..
показати весь коментар
14.01.2025 20:03 Відповісти
Ви вже взагалі поїхали дахом від злоби. За статистикою курити починають десь в 9-12, а перший алкоголь пробують до 14-16. Пропонуєте відправити в окопи з 12 років. Причому тут алкоголь. Мова йде про те, що дев'яносто відсотків молоді до 18-24 років не мають ще ні досвіду дорослого життя, ні нащадків, ні навіть дружин. А це значить, що знищення цієї вікової категорії означає фактичне знищення українців як народу.
Хоча може саме того ви і прагнете.
показати весь коментар
14.01.2025 20:59 Відповісти
Якщо Трампу не вдастя завершити війну, то, по перше, варто проаналізувати чому це не вдалось. Тому, що кацапи не згодні, або може ще й тому, що українці хочуть завершити війну з допомогою американців, але на власних умовах. Що неможливо.
Тобто, ми повинні розуміти, що з двох зол для нас гірше. Закінчення війни, але збереження України, хай навіть на умовах, які нам не сподобаються.
Чи продовження війни на роки. Якщо ви впевнені, що Україна здатна витримати довгі роки виснажливої війни, в якій гарантовано загине велика частина її активного чоловічого населення, а економіка опуститься на рівень примітивної мануфактури, то так, наполягайте на тотальній мобілізації. Ви в своєму праві.
Особисто я не вірю, що такий розвиток подій приведе до чогось окрім катастрофи для моєї країни.
показати весь коментар
14.01.2025 21:11 Відповісти
Володимире Бондаренко, я з вами частково погоджуся.
Мене взагалі дивує, що в Україні, коли вже абсолютно очевидно, що наявна стратегія ведення війни є реально катастрофічною для країни, і влада, і частина суспільства вперто гнуть ось цю лінію. Ніякі інші варіанти навіть не розглядаються.
Усі бачать, що бусифікація створює в країні величезну соціальну напругу, зате не здатна якісно забезпечити фронт бійцями. Усі бачать, що судорожне чипляння за кожну посадку просто утилізує наших воїнів і не зупиняє ворога.
Усі бачать катастрофу з оборонними спорудами, міними полями тощо.
Усі бачать, що та зброя, які нам надають союзники ніяким чином не здатна зробити ЗСУ переважаючими ворога технологічно.
Усі все бачать. І ... Закликають робити теж саме і далі. Неймовірно.
показати весь коментар
14.01.2025 21:20 Відповісти
А після 25 то вже майже селфмейд людина яка більш самостійна і зачасту розриває близькі соціальні звязки з родиною,має шлюб та преїджає в власне помешкання ітд.

Смішно.
показати весь коментар
14.01.2025 21:28 Відповісти
Конкретно саме по мобілізації.
Як показує історичний досвід, в усякому разі той, що надає мені закінчення істфаку, ******* довготривалі війни виграють ті, у кого створено надійний механізм забезпечення ведення війни, і який при цьому не створює в суспільстві надмірної напруги і не блокує функціонування економіки.
Якщо ви подивитесь на нашого супротивника, то там, коли стало зрозуміло, що бліц кригу не буде, вони скоротили лінію фронту відступивши від Херсона та почали будувати масштабні оборонні споруди. А головне, провівшу одну хвилю мобілізації, дуже швидко відмовилися від цієї ідеї та перешли на залучення чвк та створення контрактної армії. Тобто, вони якраз і стали вибудовувати механізми забезпечення ведення тривалої війни, які не провокують соціальні вибухи.
Я гадаю тому, що кацапи мають великий досвід ведення війни і чудово розуміють, що при довготривалій війні ризики внутрішніх катаклізмів зростають гіперболічно.
Чому Україна робила усе з точністю навпаки, мені не зрозуміло. Можу лише висловити припущення, що массовий патріотизм українців дав владі хибне учвлення, що так буде роками. А власних знань історії та власного досвіду влада не мала.
В результаті Україна не створила головного - механізму забезпечення ведення довгої війни. Ми до сих пір живемо в умовах лозунгової мобілізації населення , закликів усім зібратися, мобілізуватися та усе віддати заради перемоги. Але на довгих дистанціях це починає викликати вже спротив. Так устроєна психіка людини. Не можуть люди жити роками в умовах максимального напруження.
Якщо ми хочемо воювати роками, то нам потрібно створювати механізми забезпечення цього процесу, які не будуть руйнувати суспільство зсередини.
Це контрактна армія, поступове відкриття кордонів, створення надзвичайно потужних оборонних укріплень вздовж усього кордону з ворогом та закриття неба для ворона. Це не моє. Це історичний досвід ******** війн. Іншого шляху немає. Продовження бусифікації, поточної економічної ситуації та ще вкупі з поступовим зниженням мобілізаційного віку призведе до соціального вибуху. Це для будь якого історика очевидно.
показати весь коментар
14.01.2025 21:48 Відповісти
Ви, мадам, в якому світі живете?!
Чому знищення «цієї категорії»?!
Нехай ця категорія вчиться і тренується захищати країну, замістьвештатись по клубах і сидіти в Тіктоці. Хочуть бути повноправними громадянами-мають взяти участь в захисті країни.
Чи мами з татами мають за них страждати?
показати весь коментар
14.01.2025 21:53 Відповісти
Окопи, міни, дріт вже існують?
показати весь коментар
14.01.2025 22:09 Відповісти
У 22-24 не мати досвіду дорослого життя, дружини та нащадків це норма. Бо це вік, коли людина лише виходить у світ з учбової аудиторії.
Якщо у вас в 46 рочків немає ні досвіду дорослого життя, ні дружини, ні нащадків... Ну не знаю навіть що сказати. Можу порадити сходити до психолога.
показати весь коментар
14.01.2025 22:12 Відповісти
Взагалі-то на війну треба йти не гинути, а вбивати! Йти з відчуттям жертви -- це вчиняти суїцид. Якщо вже агресор примусив нас воювати, то я б начхав на всі конвенції разом узяті.
показати весь коментар
14.01.2025 23:03 Відповісти
ПУ "Тіфон" якраз для "томагавків"
показати весь коментар
14.01.2025 23:09 Відповісти
Я гадаю тому, що кацапи мають великий досвід....
ні хлопчику, тому що у кацапів є купа бабла для чвк і створення контрактної армії. А Україна (секрет секрет!!) того бабла немає. Так що закінчуй писати свою маячню
показати весь коментар
14.01.2025 23:41 Відповісти
слухай "лице", а давай з цим списком і назвами, розказуй про звільнені від рашистської окупації українські території???Де лице???
показати весь коментар
15.01.2025 00:19 Відповісти
Ну и? В постах это и написано. Или чукча не читатель?
показати весь коментар
15.01.2025 00:23 Відповісти
Так, правильно дурбелику.
Не існує зброї перемоги, бо рашка це не хамас чи хезбола з одним РПГ на трьох і ракетами з водопровідних труб.
Ця зброя дала можливість вижити з перших тижнів війни, і продовжує давати можливість захищатися.
Тому не видавай свої бажання чи необізнаність за факт, бо зразу видно що пише дилетант. Щось десь почув, там щось побачив, там щось прочитав і на цих обривках інформації вибудовуєш якийсь bullshit і приймаєш це за доконаний факт.
Дивися зе-марафон, це твій рівень.
показати весь коментар
15.01.2025 01:18 Відповісти
Я не такий зажратий як ти. Тут би на їжу хто дав заробити.
показати весь коментар
15.01.2025 01:46 Відповісти
"дев'яносто відсотків молоді до 18-24 років не мають ще ні досвіду дорослого життя, ні нащадків, ні навіть дружин."

Мені 46 і аналогічна ситуація. Забронюєш мене?
показати весь коментар
15.01.2025 01:51 Відповісти
"22-24 не мають ще ні дітей, ні навіть дружин, щоб залишити їм хоча б свою сперму."

Мені 46 і аналогічна ситуація. Забронюєш мене?
показати весь коментар
15.01.2025 01:52 Відповісти
1. О каких современных войнах вы говорите?
2. Где мы,возьмём деньги на контактную армию?
3.Не кажется ли вам, что отсутствие ротации приведёт к социальному взрыву раньше, чем снижение возраста мобилизации?
показати весь коментар
15.01.2025 06:28 Відповісти
Цікаво, а хто має забезпечити українську армію технікою? Я чомусь думав, що Верховний головнокомандувач, про що навіть написано в Конституції, а виходить знову США?
показати весь коментар
15.01.2025 08:13 Відповісти
Так, правильно дурбелику.
Не існує зброї перемоги, але дурбелик намалював цілий список назв зброї і видає це за факт обізнаності .Щось десь почув, там щось побачив, там щось прочитав і на цих обривках інформації вибудовуєш якийсь bullshit і приймає це за доконаний факт.(котрим Україна зможе деокупувати окуповані рашистом території)Дурбелику.кількість наданої США і західними партнерами за три роки війни вказує на полі бою,про її досить конкретний брак і недостачу,що приводить до просування рашистської окупації України .на що "дурбеликам" подібним Тобі було вказано-" В даному випадку"зе" правий на всі 100%.За три роки війни ,крім гучномовної словесної західної діареї українська армія так і не має достатньої кількості зброї і техніки не тільки для захисту української території.не кажучи про визволення окупованих територій від рашистської окупації...
Дивися зе-марафон, це твій рівень. Більша кількість зброї для України є добре для України і її народу."дурбелики" ,бачачи як щодня рашист окуповує українські землі ,включають "фейс знатока" переліком війскової зброї, і з впертістю осла ,та з хамством будуть доказувати ,що цього достатньо...Рівеь .але не проукраїнський ...Зброї для України недостатньо.
показати весь коментар
15.01.2025 12:06 Відповісти
Відповім прям по пунктам.
1. За загиблого воїна Україна платить 15 млн. Я питаю, чому держава спонсорує очікування загибелі людини, а не платить 7 контрактникам по 1,5 млн грн за життя? Чому ми не платимо гроші людини, поки вона ще може ними користатися? Які можуть бути для неї чималим заохоченням, адже це вартість квартири в обласному центрі? Може справа не в тому, що немає грошей, а в тому як вони розподіляються і в тому, що навкруги цього розподілу вже виросла справжня мафія?
2. Відсутність ротації, як показує історія, призводить до масового дезертирства. Але не сама по собі ротація, а термін тривалості війни. Якщо людину гонять на війну, яка видається вічною, то масове дезертирство це лише питання часу.
Питання ж строку служби можна вирішити лише через контракт.
3. Зниження віку мобілізації зачипає надто широку аудиторію, адже ставить практично усі сім'ї перед фактом того, що їх сини підуть воювати практично з учбової аудиторії. Тобто, що у їх синів може не бути дорослого життя взагалі. Народився, вивчився, на фронт. Не буде часу навіть створити родину та завести дітей. А це для переважної більшості батьків абсолютно неприйнятний стан речей. Тому так, відсутність ротацій призведе до масового дезертирства, а зниження віку мобілізації гарантовано призведе до соціального вибуху.
І тому питання контрактної армії це питання виживання країни. І гроші тут економити це значить розписатися у власному дебілізмі. Бо ціна невведення контрактної армії на порядки вища і є катастрофічною для України.
показати весь коментар
15.01.2025 15:12 Відповісти
Возвращаемся к началу - где взять на контрактников деньги?К тому же сомневаюсь, что наше ухилянство пойдёт воевать даже за деньги. Да и вообще... наша власть войну уже успешно проиграла. По глупости или специально - будут разбираться историки. Можете оставаться дома.
показати весь коментар
15.01.2025 16:11 Відповісти
"кількість наданої США і західними партнерами за три роки війни вказує на полі бою,про її досить конкретний брак і недостачу,що приводить до просування рашистської окупації України"

🤦🤦🤦
після цієї цитати мені аж соромно стало, що я опустився до такого рівня і намагаюся щось пояснити "особі" яка навіть не може логічно висловити хід своїх думок.
Кличко порівняно з тобою майстер риторики 🤣🤣🤣🤣
показати весь коментар
15.01.2025 16:50 Відповісти
краще перстану кидати перли перед "особою",котра не в змозі логічно порівняти кількість зброї,котра є в розпорядженні ЗСУ з успіхами,або невдачами на фронті,Якщо "особа" не може зрозуміти пряму залежність успіхів,або невдач від "кількості зброї" на полі бою , то навіть "зезедент" перед таким " словесним гігантом " пасе задніх...
показати весь коментар
15.01.2025 17:37 Відповісти
Є ще один нюанс, який не враховують прибічники масової бусифікації.
Фахівці знають, що мобілізація більше ніж 20-25 відсотків чоловіків вкрай негативно впливає на соціум будь якої країни. Це науковий факт. Не просто гальмується бізнес, а порушується взагалі вся структура економіки. Тобто, економіка не погіршується, вона руйнується зсередини. На її відновлення знадобиться на порядки більше коштів, чим ми гіпотетично витратили б на утримання контрактної армії. Це по перше.
Друге, це реінтеграція військових, які повертаються до мирного життя. Ось військові скаржаться, що тил продовжує жити мирним життям. Ну, взагалі то, це ілюзія. Це не мирне життя, це скоріше симулякр мирного життя. Але то не головне. Головне, що воїн, який повернувся, має змогу реінтегруватися до мирного соціуму саме завдяки тому, що більшість членів цього соціуму психологічно функціонують нормально. Або більш менш нормально.
А тепер уявімо, що воювати буде кожен третій чи кожен другий. Ми отримаємо накінець суспільство, в якому той же ПТРС буде у половини чоловіків. Такий соціум нежиттєздатний. Абсолютно. У такого соціуму просто не вистачить ресурсу на адаптацію та реінтеграцію такої кількості потребуючих психолого-соціальної допомоги.
Я не буду продовжувати. Це насправді дуже важливі, великі і складні теми. Просто ми не перші, хто веде війни на виснаження. Тому мали б враховувати існуючий історичний досвід, а не робити і множити жахливі помилки.
показати весь коментар
15.01.2025 19:33 Відповісти
А сколько платят за погибшего контрактника?
показати весь коментар
15.01.2025 19:46 Відповісти
Дикенс, вы наверное во многом правы. Но по поводу призыва с 18 лет я остаюсь при своём мнении. Трусы не пойдут на контракт ни за какие деньги. Нужен и кнут и ваш пряник. Кстати вы случайно не ИИ? 🙂
показати весь коментар
15.01.2025 21:55 Відповісти
Якщо узагальнити.
Не треба платити за смерть. Треба платити живим за службу. Ось це справедливість. От уявіть, воїн не загинув. Вижив. І що він наразі в Україні отримує? Ніхера. Посвідчення убд.
А загинув, у родичів починається сім кіл пекла щоб отримати гроші за його смерть. Тому що усе це давно обросло мафією. А часто і бійня серед самих родичів за гроші на його смерті. Де тут справедливість? Де тут сам воїн?
Ні, справедливість це дати саме людині, яка ризикує життям заради інших, шанс, що по закінченню контракту він матиме змогу вирватися з злиднів. Дати шанс на більш достойне життя воїну. А родичам і так буде добре, якщо він буде не лише здоровим, а ще й заможним. Ну а тим родичам, яким не буде добре, що він живий та заможний, тим більш ні за що платити 15 млн.
показати весь коментар
15.01.2025 22:17 Відповісти
Тобто якщо дадуть техніку, він готовий відправити 18-річних на смерть...
показати весь коментар
22.01.2025 12:16 Відповісти
Який ти жорстокий. Твій синок не дебіл, в нього просто погані гени по бітьковій лінії. А посміхається він від того що в його мамки хоча б коханець не розумово відсталий. )))
П.С. дитяче ліжко все ж краще біля дзеркала не ставити
показати весь коментар
24.01.2025 18:03 Відповісти
Все правильно. Молодняк потрібно спочатку підготувати, потім укомплектувати, забезпечити технікою. І без допомоги партнерів нам самим у цьому питанні як до Місяця. А потім уже говорити про зниження мобілізаційного віку.
показати весь коментар
14.01.2025 16:08 Відповісти
Так треба вимагати більше техніки для стариків, чи робити так щоб поряд зі стариками гинула ще й молодь? У чому логіка?
показати весь коментар
14.01.2025 16:35 Відповісти
Тобто, жінки, які зараз втрачають чоловіків та синів, яким за 25, Бубочку не "зносять", бо їх це влаштовує?!
А якщо мобілізують молодших, а старших демобілізують, то тільки тоді "знесуть"?!
показати весь коментар
14.01.2025 16:39 Відповісти
"Це те, чим наші партнери повинні насичувати українську армію" . Ну хтоб що не казав, а так вміло перекласти проблеми зі хворої голови на здорову, це треба всеж талант. Тобто це все проблеми партнерів, а наш гідрант, як Дартан'ян - нікому нічого не винен, але звісно, що ніяких рішень без нього, хоча він нічого не вирішує. Просто парадокс на парадоксі. Мені от цікаво, якщо от наші партнери закомизяться і поставлять питання ребром, як швидко він змінить рішення, ну я прогнозую не більше 15 хвилин.
показати весь коментар
14.01.2025 16:48 Відповісти
Назви мені країну, де зараз є загальна мобілізація? Чи ти прирівнюєш простий призов 18-25 річних хлопців, де їх знайомлять зі зброєю, або взагалі малочисельні компактні армії країн Заходу де взагалі відсутній призов і мобілізація а на контракт ДОБРОВІЛЬНО залучають бажаючих у віці 18-40 років?
Нагадаю, в нас добровільно долучитися до ЗСУ може кожен чоловік і кожна жінка у віці 18-60 років
показати весь коментар
14.01.2025 16:55 Відповісти
"кожен військовослужбовець повинен бути добре підготовлений і забезпечений відповідною зброєю. Це важлива складова ефективності української армії" - це повинно забезпечити Міністерство оборони України.

Президент України - відповідно до статті 106 Конституції України, є Верховним Головнокомандувачем Збройних Сил України і гарантом національної безпеки.

Верховна Рада України - орган, який ухвалює закони, що регулюють оборону та безпеку держави, у тому числі питання постачання зброї та фінансування відповідних заходів.
показати весь коментар
14.01.2025 16:59 Відповісти
Кому вийна а комуто выборы , У нас вже закинчились уси 25 45 рокив .
показати весь коментар
14.01.2025 17:10 Відповісти
Бредлі, страйкер, мардер, м-113, абрамс, леопард, тварді, гепард, панцергаубіце, зюзана, краб, м-777, паладін, цезар, хаймарс, ф-16, петріот, насамс, іріс-т, самп-т, шторм-шедоу, скальп, атакмс, хамві...
Ще десятки мільйонів одиниць *********** різних калібрів, птрк, пзрк, стрілецька зброя, амуніція, засоби зв'язку, медичне обладнання, автомобільна техніка, запчастини до всього перерахованого вище, і так можна писати безкінечно.
Більшість радянської зброї, яка зараз воює теж передана союзниками, а також
мільярди доларів і євро, у вигляді прямого фінансового вливання в бюджет, для виплат зарплат і пенсій.

Що з лицем дезінформатор ?
показати весь коментар
14.01.2025 18:15 Відповісти
Хорошо, а если Трампу это не удастся? Что-то с мобилизацией решать будем или как?
показати весь коментар
14.01.2025 18:58 Відповісти
Я впевнений, що генератор випадкових слів не в змозі створити таку беззмістовну фразу. Зепредент с цьому сенсі просто унікум.
показати весь коментар
14.01.2025 19:49 Відповісти
А коли починається доросле життя?
З точки зору держави-коли вони отримують паспорт, коли можуть купувати алкоголь, коли можуть одружуватись, і головне-коли можуть голосувати!
Все це вони в 18 робити не можуть?
Голосувати та робити дітей вони-дорослі та громадяни, а захищати свою маму -діти?!
показати весь коментар
14.01.2025 20:04 Відповісти
Маячня.
Або мамкин синок, тоді не голосуєш і сидиш без паспорта, або громадянин з усіма наслідками.
показати весь коментар
14.01.2025 20:06 Відповісти
Так не дають або або. Кріпостне право. Тут би вже пів країни виїхали і залюбки оселилися та згодом стали грамадянами тих країн які їм довподоби.
показати весь коментар
14.01.2025 20:18 Відповісти
А хто вимагав зниження мобілізаційного віку? Я мабуть щось пропустив. Дайте, будь ласка посилання.
Я вважаю, що слід відновити призов на строкову службу. Строковиків можна задіяти для охорони об'єктів в тилу або на західному кордоні. Це вивільнить якусь частину професійних військовослужбовців. До того ж строковики пройдуть військову підготовку і поповнять мобілізаційний резерв.
Наприклад, в 2016му році (на сході повни ходом йшло АТО) мого сина призвали на строкову службу. Він служив на західному кордоні далеко від зони бойових дій. В навчальному центрі він пройшов непогану підготовку (інструктори були атошники), в частині реулярно проводились заняття, навчальні стрільби. Звичайно, його схиляли до підписання контракту, але він ніяк не пов'язував своє життя з армією, звільнився в запас сержантом. В 22му він пішов служити не чекаючи повістки. Спочатку командування теж вмовляло пройти прискорене навчання і перейти на офіцерську посаду, але він не уявляє себе офіцером. Минулого року отримав старшого сержанта.
показати весь коментар
14.01.2025 20:23 Відповісти
Найвидатнішй воїн усіх часів!
Зараз тримає оборону у фортеці Гарвард.
показати весь коментар
14.01.2025 21:17 Відповісти
Вони ще навіть не жили, як дорослі люди, вони не мають ні дітей, ні дружин. Їм навіть нікому залишити свою сперму, щоб хоч щось залишити по собі.

Мені 46 і аналогічна ситуація. Забронюєш мене?
показати весь коментар
14.01.2025 21:26 Відповісти
зараз є кріобанки і безкоштовні послуги
показати весь коментар
14.01.2025 23:36 Відповісти
Слухайте, ви напевно забули, що на 24 лютого 2024 року в Україні ВЖЕ існувала контрактна армія. Порошенко ж теж з 2014 року наступав на теперешні граблі. Забули вже шість хвиль мобілізації у ті часи? Але Порошенко все ж таки державний діяч і політик. І він зміг зрозуміти, що така стратегія війни веде до катастрофи. І гроші знайшлися, і контрактники. Була б політична воля.
Ну і ще стосовно грошей. Слухайте, я з неймовірною повагою ставлюся до загиблих воїнів. Але ж будемо чесними. Як правило оті 15 мільйонів за загибель воїна ЗСУ отримує дружина. Які досить часто знову виходять заміж і складаються знаєте ненормальні ситуації, коли дружина з новим чоловіком живе на гроші за загиблого першого чоловіка.
А можна ж оті 15 млн платити за підписання контракту 7 контрактникам. По 1,5 млн грн кожному. При житті. Це дуже велика сума, яку переважна більшість українців навіть в руках ніколи не тримала. Так дайте ці гроші їм за підписання контракту. Вони ж все рівно закладені в бюджет. Плюс усі ті виплати, які виплачують за нуль і як зарплата. Плюс чітко зазначити в контракті строк служби. Можна в залежності від виду військ. Штурмовиками менше, дронщикам довший. Штурмовикам і рік багато. Дроншик може підписати контракт і на два роки.
І будуть і люди в ЗСУ, і кордони можна відкрити , і бізнес запрацює, і демографія покращиться. Ми ж усе це проходили в 2017-2021.
Інша справа, чи потрібно це комусь в Україні. Виглядає так, що ні...
показати весь коментар
15.01.2025 19:08 Відповісти
Контрактник підписує контракт і отримує скажімо 1 млн грн одразу. А 500 тис грн по закінченню контракту. На ці суми, загалом в 1,5 млн грн він може скласти заповіт чи, наприклад, одразу в контракті оговорити хто отримає ці гроші в разі його загибелі. Тоді гроші підуть тим, кому він хоче. Скажімо дітям.
Під час служби контрактники ж теж можуть і повинні отримувати зарплатню. Тим більше, що вона в ЗСУ наразі символічна. Зарплата воїна в 20-30 тисяч це менше, ніж отримує офіціант середнього київського кафе. Або зарплатня охоронника супермаркета. І це, до речі, теж один з негативних факторів, який не стимулює йти на службу.
Також варто було б залишити виплати на нулі. Бо це елемент справедливості. Ти більше, що усі ці кошти, за смерть, нульові, зарплатня вже закладені в бюджет. Мова йде про те, щоб розумно їми розпорядитися. Платити не за смерть родичам, а давати їх живим воїнам за контракт. При житті. Щоб воїн міг їми розпорядитися. Ось це правільно та справедливо.

Що стосується виплат родичам за смерть воїна, то вони отримають ті 500 тисяч, які пропонується платити по завершенню контракту. А для дітей було б справедливо мати право на пільгову іпотеку та безкоштовне навчання. Платити ж родичам по 15 млн за смерть це навіть якось безнравствено. Я ще розумію батькам чи дітям. Але дружинам, які ще й до того часто виходять заміж вдруге платити по 15 млн... Ну не знаю.
Підтримати батьків та дітей це святе. Але по перше, дітям потрібно дати змогу навчатися та отримати житло. А от чи правильно давати особливо дуже молодим по 15 млн це провокувати шахрайство та кримінал по відношенню до них. Сумма ж захмарна.
показати весь коментар
15.01.2025 21:40 Відповісти
Так а хто заважає укладати контракт з 18 років? Справа ж не в тому, що 18-25 не стали б укладати контракти з ЗСУ. Якраз я гадаю, стали б. Саме в силу юначого максималізму.
Проблема в тому, що в Україні немає контрактної системи в армії. Вона була знищена ще в 2022 році. Я гадаю тому, що влада, побачивши масовий патріотизм людей, вирішила, що так буде вічно.
А це не так. Соціум функціонує інакше. І наразі маємо абсолютно дику несправедливу бусифікацію, яка закінчиться катастрофою. З історичного досвіду, можу сказати, що в України є не більше року. Ми наразі в умовному листопаді 1916.
Я думаю, що ***** це теж чудово розуміє. Ну не саме воно, але його радники точно. Судячи з того, яка в них стратегія, вони просто чекають нашого 1917. І вони мають шанс його дочекатися. На жаль.
показати весь коментар
15.01.2025 22:26 Відповісти
Пускай сначала дадут нам Томагавки для уничтожения кацапской авиации и военных заводов, а уже потом поговорим про снижения призывного возраста до 18.
показати весь коментар
14.01.2025 15:52 Відповісти
Зеленскому надо поставить условия - вы даете нам Томагавки и мы снижаем возраст до 18 либо не указывайте нам как воевать, если не хотите помогать.
показати весь коментар
14.01.2025 15:54 Відповісти
значит бусами ты армии забеспечил.....а техникой нет???
показати весь коментар
14.01.2025 16:01 Відповісти
Зниження призовного віку фактично нічого не змінить. Половина 18, 19 і 20 річних вже зустріли своє повноліття за кордоном, інша половина вчиться у вузах на стаціонарі. А на одного 21-24 є троє 41-44 річних. Тай не треба забувати, що на фронті не мало добровольців 18-25 річних, серед яких загиблих ще більше ніж в категорії 50+
показати весь коментар
14.01.2025 16:04 Відповісти
усе по оманському плану...хтож потім буде воювати на боці куйла після окупації України...
показати весь коментар
14.01.2025 16:08 Відповісти
К сожалению, Украина не в том положении, чтобы ставить условия США. И Трамп не от человек, который благосклонно отнесется к попыткам Президента Украины ставить ему условия (так на всякий случай, если Вы пропустили, Трамп на полном серьезе рассуждает об аннексии Канады ВВП которой раз в 15 больше и не состоит на данный момент на значительную часть из международной помощи)
показати весь коментар
14.01.2025 16:12 Відповісти
це зачьот!
показати весь коментар
14.01.2025 16:14 Відповісти
З достатнім рівнем далекобійного озброєння і військової техніки примусова мобілізація взагалі не буде потрібна. Бо тоді воюватимуть розумом і технікою, а не закидуванням піхоти в посадки і окопи за наказом мордатого генерала, а коли ця піхота закінчується - її мобілізують ще ніби від цього щось зміниться.
показати весь коментар
14.01.2025 16:15 Відповісти
Зниження мобілізаційного віку неможливе без забезпечення армії
кулеметами котрі не стріляють , порохами котрі не горять, мінами які не вибухають
міністрами оборони котрі не крадуть- Зеленський
показати весь коментар
14.01.2025 16:20 Відповісти
Забули святе - ЯЙЦЯ
показати весь коментар
14.01.2025 16:32 Відповісти
Асфальт?
показати весь коментар
14.01.2025 15:55 Відповісти
Так проблема у техніці чи у віці?
Чи якщо у "стариків" немає техніки - то давай і молодь кидати в м'ясорубку щоб гинули всі разом?
показати весь коментар
14.01.2025 16:13 Відповісти
Західні союзники чітка дали зрозуміти Зеленському - або ти, як у всьому світі, мобілізуєш з 18 років на війну, або України не буде.
показати весь коментар
14.01.2025 16:14 Відповісти
Хто зможе перекласти це на англійську з передаванням змісту, а не просто дослівно?
показати весь коментар
14.01.2025 16:28 Відповісти
там є зміст?
показати весь коментар
14.01.2025 16:34 Відповісти
МИ не можемо знижувати мобілізаційний вік, бо ВИ не забезпечили НАШЕ військо технікою!
От забезпечите, тоді видно буде.
Геніально!
показати весь коментар
14.01.2025 16:35 Відповісти
Якесь відчуття дежав'ю.
Союзники попереджали про війну - він проігнорував.
Союзники попереджали що звільнення Залужного може призвести до катастрофи на полі бою, маємо, прийміть і розпишіться.
Союзники знову попереджають про хаос в мобілізації (справа не в 18 річних, а саме повний хаос в рекрутингу і управлінні)
але янелох чітким кроком прямує на чергові граблі.
показати весь коментар
14.01.2025 17:35 Відповісти
Так у нас и Зеленский просил Томагавки. Сам это подтвердил. Я тогда просто охренел от его уровня "знаний" и "компетентности". Что уже говорить про таких "умников"?

https://www.bbc.com/ukrainian/articles/cwygpee5l8wo
показати весь коментар
14.01.2025 18:01 Відповісти
У відповідь на такий шантаж вони просто припинять будь-яку допомогу.
показати весь коментар
14.01.2025 16:01 Відповісти
Послы G7 уже когда-то все сказали. Только кто их услышал?
показати весь коментар
14.01.2025 16:05 Відповісти
Вот именно -"прототипов". Американцы тоже поняли что зря уничтожили все наземные пусковые и, главное, все ракеты под них. Теперь только начинают возрождать программу.
показати весь коментар
14.01.2025 16:12 Відповісти
для чого ?

шоб пенсії платити ?
показати весь коментар
14.01.2025 16:14 Відповісти
В даному випадку"зе" правий на всі 100%.За три роки війни ,крім гучномовної словесної західної діареї українська армія так і не має достатньої кількості зброї і техніки не тільки для захисту української території.ане кажучи про визволення окупованих територій від рашистської окупації...
показати весь коментар
14.01.2025 16:18 Відповісти
Дебілятко тобі зранку у дзеркалі либу тяне
показати весь коментар
14.01.2025 16:53 Відповісти
Логіка в тому, що щойно мобілізованим 50+ техніка не потрібна, вони до раю пішки дійдуть. Ти такий розумний, зразу видно за лідора голосував
показати весь коментар
14.01.2025 16:57 Відповісти
ЗСУ поставили неякісні кулемети, які ламалися після перших пострілів. Збитки - понад 193 млн грн.
Джерело: https://censor.net/ua/n3530158

"Оператор тилу" роздав 19 мільярдів на харчі для ЗСУ: Половину отримали фірми оточення Гринкевича і Глиняної

Експосадовець Міноборони Вдовиченко у змові з бізнесменом-вихідцем із РФ поставив ЗСУ неякісну форму та бронежилети

Військовослужбовці показали неякісну партію мін виробництва Укроборонпрому. ВIДЕО
Джерело: https://censor.net/ua/v3518675

...
показати весь коментар
14.01.2025 16:58 Відповісти
Логічно. Це в 50 років і старше будь-хто може мочити ворогів від саперної лопатки і дробовика (Рембо-5 не дасть збрехати), спати на голій землі і воювати без всяких касок і бронежилетів

А ось до 25 років так не зможуть, їх потрібно берегти. Он в АТБ коли ввечері за пивасиком приходять, то насилу 8 банок і сухарики несуть
показати весь коментар
14.01.2025 16:09 Відповісти
Сторінка 1 з 2