8420 відвідувачів онлайн
20 182 135

Байден не ставив собі за ціль перемогу України, - Time

Джо Байден

Перемога України у війні проти РФ ніколи не була ціллю президента США Джо Байдена. 

Про це пише Time, передає Цензор.НЕТ.

Білий дім вважав, що Україна не може перемогти у війні

Зазначається, що коли Росія вторглася в Україну майже три роки тому, президент Джо Байден визначив три цілі для відповіді США. Перемога України ніколи не була серед них. Фраза, яку Білий дім використав для опису своєї місії в той час – підтримувати Україну "стільки, скільки буде потрібно" – була навмисно розмитою. Вона також підняла питання: Скільки часу знадобиться для чого?

"Ми свідомо не говорили про територіальні параметри", – розповів Time Ерік Грін, який на той час працював у Раді національної безпеки Байдена і курував політику щодо Росії.

Іншими словами, США не обіцяли допомогти Україні повернути всі окуповані Росією землі, а тим більше – величезні території на сході України і Кримський півострів, захоплені під час її першого вторгнення в 2014 році.

Грін каже, що причина була проста: на думку Білого дому, Україна не в змозі це зробити, навіть за потужної допомоги Заходу.

"Зрештою, це не мало стати історією успіху. Більш важливою метою було вижити Україні як суверенній, демократичній країні, вільній у своєму прагненні до інтеграції із Заходом. Це була одна з трьох цілей, які поставив Байден", - пише видання.

Він також хотів, щоб США та їхні союзники залишалися єдиними, і наполягав на уникненні прямого конфлікту між Росією і НАТО.

Союзники Байдена розчарувались у його бачені війни РФ в Україні

Як зазначили Times, озираючись на своє лідерство під час війни в Україні, яке, безумовно, сформує його спадщину як державного діяча, Байден досягнув цих трьох цілей. Але успіх на цих обмежених умовах не приносить задоволення навіть деяким з його найближчих союзників і радників.

"На жаль, це той вид успіху, коли ви не відчуваєте задоволення від нього. Тому що в Україні так багато страждань і так багато невизначеності щодо того, куди вона, врешті-решт, прийде", - підкреслив Грін.

Топ коментарі
+47
Тобто іншими словами допомога Україні, була потрібна лише для того, щоб Україна нанесла максимальну шкоду РФ, щоб остання не могла далі воювати з НАТО, параметри перемоги, "підтримки", і цілей у війні були завжди максимально розмиті. А на то скільки людей померло і ще помре з нашого боку всім наплювати і не факт, що ці всі смерті в конечному результаті збережуть нашу державу.
показати весь коментар
20.01.2025 02:18 Відповісти
+29
Секрет Полішинеля.

От реально. Всі давно в курсі. Навіть в формулюваннях, штати ніколи не казали про перемогу, тільки про "росія не виграє" , "Україна не програє"
показати весь коментар
20.01.2025 02:06 Відповісти
+26
Про яку перемогу міг говорити Байден, чи будь-хто інший, коли після 6 місячного попередження про агресію не було зроблено Зеленським-Єрмаком нічого, ба більше, підготовлені деякі території до здачі.
Те що країна вистояла це вже чудово, ну а дальше пішла зброя по PDA і пакет на 40 млрд.
Чи можна було зробити більше ? Мабуть так. Але ніхто не рватиме на собі сорочку заради країни, влада якої не спішить захищатися.
показати весь коментар
20.01.2025 03:17 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
Чому у 1977 році, а не, наприклад у 1970 ?
показати весь коментар
20.01.2025 12:25 Відповісти
Іди нах,бовдуре!
показати весь коментар
20.01.2025 12:28 Відповісти
Народ, який сам не бажає перемогти, ніколи не переможе хто б йому не допомагав. Народ - це населення певної території на чолі з УРЯДОМ. Ну, то дивіться, що робить наш уряд (президент, рада та міністри) вже три роки. Перераховувати ПОМИЛКИ, саботаж, корупцію чи інше не збираюсь. Тоді чого США мають бажати перемоги над кацапами не у стані війни з ними ?
показати весь коментар
20.01.2025 12:40 Відповісти
Почався відступ, навіть там, де встояли у 22 році. А наш наступ провалився.
показати весь коментар
20.01.2025 12:44 Відповісти
73 процента не дремлют. Основная биомасса лает громче всех уверенная в своих словах как в истине последней инстанции. Чем тупее тем увереннее
показати весь коментар
20.01.2025 12:53 Відповісти
Відверто. В нічого, що ви написали, не вірив. Проте, сумнівався в поразці, бо сподівався й сподіваюсь досі про втручання Заходу БЕЗПОСЕРЕДНЬО, як у Другій світовій це зробили США. Жодного крику, лише спроби ДОВЕСТИ ПРО ДОЦІЛЬНІСТЬ ВІЙСЬКОВОГО ВТРУЧАННЯ Європи. Бо "вагові категорії" різні у сторонах війни. А ще сподівався, що наш кавенешний Блазень втече й дасть дійсним політикам працювати з Заходом щодо вступу у війну. Якось так.
показати весь коментар
20.01.2025 13:01 Відповісти
******** и Трампло - боже (не) хранит америку
показати весь коментар
20.01.2025 13:04 Відповісти
Справа не в Байдені. Все залежало й залежить від одного важливого рішення. Лідор має піти у відставку або його народ повинен знести.
показати весь коментар
20.01.2025 13:04 Відповісти
Грін каже, що причина була проста: на думку Білого дому, Україна не в змозі це зробити, навіть за потужної допомоги Заходу.
24го лютого 2022 ніхто крім українців не вірив, що вистаємо. Вислояли.
Не вірять, що ми повернемо свої території? Ми і це зробимо.
показати весь коментар
20.01.2025 13:07 Відповісти
янукович
показати весь коментар
20.01.2025 13:10 Відповісти
Це не новина, просто констатація фактів
показати весь коментар
20.01.2025 13:11 Відповісти
Оце і кепсько.
показати весь коментар
20.01.2025 13:56 Відповісти
Не только. Продолжительность войны зависит от действенной коалиции всех демократичных сил.По большому счёту такая коалиция ещё не создана.США также в одиночку не смогут прийти к Победе над мировым врагом.
показати весь коментар
20.01.2025 14:33 Відповісти
В більшості погоджуюсь з Вашою думкою.Але впевнений,що рашизм приречен на поразку.Тому що це не сумістно для людства,як і фашизм.На жаль,що це трапиться швидше всього не при моєму житті.
показати весь коментар
20.01.2025 14:42 Відповісти
Воно то так, але... В 1945-46 практично увесь цивілізований світ радів поразці та зникненню фашизму з нацизмом. От зараз 2024, фашистів хоч греблю гати, додались його певні варіанти у вигляді того ж ращизму. Знову з'явились концентраційні табори.....
І знову цивілізовані люди мріють про загибель всього цього. Але фактично воюємо ми самі, звісно з дружніми побажаннями інших. Схиляюсь до думки, що ця чума з людством не просто надовго, може навіть назавжди. Вона просто мігруватиме з країни в країну і мінятиме назви.
показати весь коментар
20.01.2025 14:49 Відповісти
Він просто мертвий який ходить. Вже не актуальний. Взагалі.
показати весь коментар
20.01.2025 14:54 Відповісти
С распадом союза, с 1992г. рф начала осуществлять свой план поставить Украину в зависимость к ней.
Вначале это были политико-экономические рычаги.До 1996г. существенных дивидентов ей не приносило.С 1996г с вводом гривни очень резко стала возрастать экономическая составщляющая.Для рф тоже не достаточный результат.
Она стала внедрять усиленно во власть своих представителей.(вторая коденция Кучмы).Используя олигархов,через пропоганду - невелировались государственные институты.К власти стали приходить пособники рашизму.Общество разделилось на региональщиков и националистов.
Уже к 2003 было понятно,что их ставленник янукович может победить только при беспредельной фальсификации.Что и привело к Майдану.
Правда на тот момент у рф была чечня, жесточайшая борьба с инакомысленнем и присвоения государственных богатств для обогащения власти(собственного кармана)..
Приход Ющенко Украина объективно оказалась в состоянии хаоса.Националисты уступили региональщикам во главе с януковичем.РФ осозновла,что в Украине сильное национальное сопротивление,которое стало усиливаться и свой план можно ей выполнить.только через силу.
И Харьковские соглашения стал прямым и неизбежным путём к войне!!!
Причина в войне не только в путлере.С приходом комуняк,борьба с любыми национальными движениями,стала политика из подтишка.Типичная хитрожопасть и ложь в 20е годы прошлого столетия.Большинство моих соотечественников и Президент с глубоким совковым мышлением.Власть рф от комуняк перешла к силовым структурам, при этом ничего не меняя.С 1991 их не покидала мысль о воссоздании союза.(СНГ и пр.),Ельцина кгбисты использовали и попросили поставить эту гниду
.У власти рф самой большой трагедией 20 века - это развал союза.И с 2000 путлер это стал делать.Копия гитлеру,который сыграл на чу.встве ушербности немцев после первой миповой. Но в то время ещё не было Хельсинских соглашений,подписаных почти всеми странами мира.
Современная рф - это зло для человечества и победа может быть только: то ли при распаде,то ли в принципиальном изменении её государственности.А для этого крайне важно,даже не кто лидер в самой сильной стране мира,а в объеденённой коалиции всех мировых демократических сил
показати весь коментар
20.01.2025 16:36 Відповісти
Але кацапи це комуністи і не фашисти, і фашизм в 1945 році це дитячі казочки проти злочинної ідеології комунізму яку терпіли з США і Британії не знищили
показати весь коментар
20.01.2025 16:50 Відповісти
Господи, та які вони комуністи???!!! Не можу нічого гарного розказати про комунізм, але разом з тим, чучело Леніна не дає ніякої підстави називати ерефію комуністичною.
З вікі - Комуні́зм (від https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0 лат. communis та https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%86%D1%83%D0%B7%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0 фр. communisme - (від лат. commūnis «загальний») - теоретичний суспільний і економічний лад, заснований на суспільній власності на засоби виробництва, чим забезпечується соціальна рівність.
Де в них соціальна рівність? Де суспільна власність на засоби виробництва?
Там від комунізму лише Зюганов в Бріоні, на шестисотому Мерседесі, що розказує безумним бабкам про скору перемогу над доларом.
показати весь коментар
20.01.2025 16:57 Відповісти
Фашизм та рашизм різні.У них складова різна.Німецький фашизм побудований на націоналізмі(націонал - соціалізмі)Його правильно називати націзмом..Це наслідок результатів першой мировой.,А рашизм, з імперськими поглядами на ідіології комуністів,після распаду імперії,створився в 20р прошлого століття.
Прояви його стали відбуватися після распаду союза і ніколи не зникали після затверждення у власті комуняками.З ним дієво ніхто справжнє не боровся,за винятком холодної війні,середина 60х до середини 80х.Захід тільки захищався від нього.Зробив НАТО і економічну конкуренцію комуняцькій ідіології.
Що касаєтся таборів,то вони нікуди не подівалися.Просто там нема державних інститутів, там їх набагато більше.І отримання під вартою різні,
.Для любої спільноти завжди на першому місті є економіка,а політика повина завжди забезпечувати прогрес економіки.У кожної країни своя діяльність,щоб забезпечувати товароздатність.А це є політикою
.Крайні ліві,чи крайні праві,зелені,популісти різного пошибу приречені на спад економіки, будь якого суспільства.І вони як раз і є джерелом людських потрясінь.І щоб таких явищ меншь відбувалось,потрібні демократичні державні інститути.В авторитарних державах їх ніколи не збудуєш.Всі авторитарні держави приречині.Там рано чи пізно буде завжди відбуватися громодянський вибух.До тих пор коли держава не перейде на демократичний устрій.
Боротьбаєдності і протилекжності вічна.Але хто в ній хоче здобути перемогу силою,той перетворюється на тварин.Для мене більш 90% росіян - всі нелюді. Любити життя,натхнення,спокію і все буде добре.Україна понад усе!
показати весь коментар
20.01.2025 18:10 Відповісти
это ничего не меняет. купить хатынку, или машину или купить что-то взрывающееся, опасное и по большому счету нормальным людям не нужное - что у них что у нас. у нас на фоне оккупации территорий и ежедневных погибших с 2014 года - это конечно дно. на западе, допустим, более адекватные, богатые и морально стойкие лидеры, может чуток подтянут военку (отнюдь не в ущерб экономике, конечно), но вот прям если завтра придется использовать пятую статью - сядут оптом в лужу. а ведь на подготовку было 10лет, да и у нас в принципе - тоже, и то левой рукой написанную общую военную подготовку еще только собираются делать (и это не точно и вообще хз что с этого получится с "нашими" "министрами" и "эффективными менеджерами" с плагиатами в лучшем случае). срочную службу - вообще отменили. да и мины уничтожали (конечно за деньги "западных партнеров"). а теперь какие-то претензии, вдруг. и холопов без подготовки через условные две недели кидают на передовую. гении планирования. и никто не сел, и не сядет, потому что - депутатская неприкосновенность, избранные люди и вообще "лидеры жизни" хотя - очевидная диверсия с летальными последствиями.
показати весь коментар
20.01.2025 19:14 Відповісти
Про це вже давно казали всі, у нас не вистачить сил для того щоб повернути території. У русні не вистачить сил щоб захопити Україну або навіть втримати те що вони захопили за три роки.
показати весь коментар
20.01.2025 19:20 Відповісти
Маразматичних довбнів у світі багато, починаючи з померлого Кісінджера. І вік тут ні до чого. А нам своє робити. Не сціть, панове - у підсумку все буде Україна. А їпанута північна імперія здохне в корчах - все до того йде, і ми в цьому залюбки допоможемо.
показати весь коментар
20.01.2025 21:26 Відповісти
з такою риторикою сша скоріше союзник росії, ніж наш. Каци мають бути їм вдячні
показати весь коментар
21.01.2025 01:00 Відповісти
Я не повторюю чужих слів. Бо наказав собі шукати Істину. Ось і 5 ст. Статуту НАТО потрапила у поле мого зору. Ознайомився, і далі накопирсав дещо більше. Багато неуків пишуть зараз про неї, не читавши ДОКУМЕНТІВ НАТО. Десь чув, десь ЗМІ набрехали. Читайте. Це краще ніж писати нісенітницю. Ознайомлений = значить попереджений. https://www.nato.int/cps/en/natohq/official_texts_17120.htm?selectedLocale=uk
показати весь коментар
21.01.2025 10:20 Відповісти
Там вся еліта це колишні комуністи, керує кацапами кгбешник комуніст який говорить що будуть відновлювати більшовицьку імперію тому ніякі вони не фашисти перестань повторювати пропаганду ліваків
показати весь коментар
21.01.2025 15:36 Відповісти
Це й була власна думка, сформована після аналізу десятків відгуків з фронту. Людям 50+ на передку робити нічого! За невеликим виключенням щодо тих, хто дійсно має добру фіз. форму (а не за рішенням злочинців з ВЛК).
показати весь коментар
22.01.2025 13:10 Відповісти
Друже, я - технарь військовий. На ремонті техніки. Один за 50+ замінить ДЕСЯТОК 25+. Не згоден ? На кухні, у зброярні, на полігоні, на аеродромі потрібні профі ++++.
показати весь коментар
22.01.2025 13:25 Відповісти
Пишу ж про передок та штурм посадок...
показати весь коментар
22.01.2025 13:28 Відповісти
Мінські домовленості - це не ліквідація України, а навпаки. Не треба слухати нашого Чмоньку, який "не здав би Крим", але запросив на південь України кацапню. Про ДАмбас бамбілі мовчу. Щодо Байдена. Його поради не подіяли на самого розумного прИзика, тому він перестав стримувати ***** від агресії. Але й не заохочував. ***** зрозумів це як зелене світло для "СВО". Танків, дійсно, замало, але БТР та БМП прийшло багатенько.
показати весь коментар
22.01.2025 13:33 Відповісти
Сторінка 2 з 2