8075 відвідувачів онлайн
12 630 315

Шанс України повернути ядерну зброю назад – "десь між мізерним й нульовим", - Келлог

Кіт Келлог прокоментував заяви Зеленського повернути Україні ядерну зброю

Спецпосланець президента США щодо війни РФ проти України Кіт Келлог вважає, що Київ майже не має шансів повернути собі ядерну зброю як альтернативу членства в НАТО, до чого раніше закликав український голова держави Володимир Зеленський.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це Келлог заявив в інтерв’ю Fox News.

За його словами, ймовірність того, що Україна поверне ядерну зброю,  "між мізерною і нульовою".

"Шанс того, що вони отримають свою ядерну зброю назад, – десь між мізерним і нульовим. Будьмо чесними, ми обидва знаємо, що цього не станеться", - заявив спецпредставник Трампа.

Він зазначив, що ця ідея "приречена на провал".

Келлог закликав керуватися здоровим глуздом , оцінюючи такі пропозиції.

"Пам'ятаєте, президент сказав, що ми – уряд здорового глузду. Коли хтось говорить щось подібне, подивіться на результат або потенціал. Це і є використання вашого здорового глузду", - додав він.

Нагадаємо, напередодні Володимир Зеленський в інтерв'ю ведучому Пірсу Моргану заявив, що якщо Україна не отримає членство в НАТО, то для гарантування безпеки їй потрібно повернути ядерну зброю.

Топ коментарі
+30
ШИКАРНО!!! І після цього ви там щось триндите щоб Іран не розробляв? Чи ЩЕ хтось? Та всі хто може буде мати ЯЗ. Бо ваше слово не коштує ніфіга
показати весь коментар
06.02.2025 13:20 Відповісти
+19
Якжо здасте Україну, то це питання вже не матиме сенсу, як і ДНЯЗ. Ядерку будуть старатись отримати всі. Бо ці всі "договори" - просто папір, а ООН існує лише як годівниця для купки бюрократів.
показати весь коментар
06.02.2025 13:23 Відповісти
+17
Якщо вірити Келлогу, то наявність у Ізраїля ЯЗ десь між нулем і мізером. 😊
показати весь коментар
06.02.2025 13:28 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 4
що ти верзеш? Перед тим як щось ляпати язиком, треба мати хоч якусь базу! США не тримає ядерної зброї в Ізраїлі! У Ізраїля вона власна, створена в самому Ізраїлі (хоча Ізраїль і не визнає наявність, але й не заперечує), в Ізраїлі на всю працюють ядерні центри.

Питаннями ядерної програми Ізраїлю займається створена в https://uk.wikipedia.org/wiki/1952 1952 році Ізраїльська атомна енергетична комісія (ІАЕК).

З початку https://uk.wikipedia.org/wiki/1960-%D1%82%D1%96 1960-х років діють https://uk.wikipedia.org/w/index.php?title=%D0%AF%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%86%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%80_%C2%AB%D0%9D%D0%B0%D1%85%D0%B0%D0%BB%D1%8C_%D0%A1%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BA%C2%BB&action=edit&redlink=1 Ядерний дослідницький центр «Нахаль Сорек» та https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%AF%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%86%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%80_%D1%83_%D0%94%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%96 Ядерний дослідницький центр у Димоніhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%AF%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B0_%D0%B7%D0%B1%D1%80%D0%BE%D1%8F_%D0%86%D0%B7%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BB%D1%8E#cite_note-3 [3].
Реактор потужністю 26 МВт було введено в дію у https://uk.wikipedia.org/wiki/1963 1963 році з допомогою https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%8F Франції і модернізовано в 1970-ті роки. Після збільшення його потужності до 75-150 МВт виробництво плутонію могло зрости з 7-8 кг подільного плутонію на рік до 20-40 кг. Установка для перероблення опроміненого палива була створена приблизно в 1960 році також за сприяння французької фірми. На ній можна отримувати від 15 до 40 кг подільного плутонію на рікhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%AF%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B0_%D0%B7%D0%B1%D1%80%D0%BE%D1%8F_%D0%86%D0%B7%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BB%D1%8E#cite_note-autogenerated1-2 [2].
До чого тут США?
показати весь коментар
06.02.2025 14:20 Відповісти
Это будет возможно и разумно тогда, когда на всей Земле не останется ни одного путлера. Так что до мира розовых пони еще очень далеко.
показати весь коментар
06.02.2025 14:20 Відповісти
Ідіот, як тільки з України злетить ракета з ЯО. Кацапи миттеао запустять їх у відповідь ще до того як наша досягне цілі.
показати весь коментар
06.02.2025 14:21 Відповісти
Це все на що ти здатно, собацюра? ХАМАСу ніхто ЯЗ створити не дозволив, отже і таким злим на весь світ собакам не дозволить. Може колись затямиш, але то навряд чи. Розум в тебе теж як в собаки.
показати весь коментар
06.02.2025 14:21 Відповісти
Так и у нас те наработки советские и схемы ,которые кацапы аятоллам передали тоже есть как и специалисты .Я же написал
показати весь коментар
06.02.2025 14:22 Відповісти
А тоталітаризм це сила? Де вам ідіотів беруть?
показати весь коментар
06.02.2025 14:22 Відповісти
не ****** би він, це не йому вирішувати
показати весь коментар
06.02.2025 14:23 Відповісти
Нарешті хоч хтось сказав чисту правду. Шансів на створення української ядерної зброї рівний нулю. Іде дебілам у вишиванках і казочками - "Ядерна зброя захистить нас від кацапів" хоч кіл на голові стругай.
показати весь коментар
06.02.2025 14:24 Відповісти
Помогла бы тем, что ***** не напало бы на Украину.
показати весь коментар
06.02.2025 14:25 Відповісти
Ви думаєте, що ЗЕ не розумів, що ніхто нічого не поверне, і не дозволить. Може його заява мала інший характер. Допустимо передвиборчий. Він розуміє, що більшість людей це підтримає, і їм сподобається його боротьба за відновлення справедливості. У той же час, як завжди перекладає відповідальність на партнерів. У разі поразки буде відмазка, що вони винні, не захотіли "віддати-дати ядерну зброю". У будь якому випадку викрутиться.
На це він "майстер-клас".)
показати весь коментар
06.02.2025 14:25 Відповісти
або навпаки - тільки параша запустить ЯЗ, одразу і Україна вдарить ЯЗ у відповідь. Україна ще нікому не погрожувала ЯЗ, а от пуйло погрожує всьому світу! І по Україні він вже мінімум 3 рази збирався вдарити ядеркою.
показати весь коментар
06.02.2025 14:27 Відповісти
Ни иран ,ни северную корею никто превентивно не ******** так ,что не надо тут пугать .Пуганные уже за три года войны
показати весь коментар
06.02.2025 14:27 Відповісти
А чому такі могутні США і Британія побоялися дати реальні гарантії на те, що Україна пішла на такий крок? Вони що засцяли таких бідних і обдертих кацапів? Чи свідомо віддали Україну на поталу кацапам, знаючи що без ЯО кацапи знайдуть шанс напасти. Якось не личить так поступати справжнім джентельменам
показати весь коментар
06.02.2025 14:30 Відповісти
OH RLY?

А пластівець Келлоґ не подумав, що за такої "сміливої" позиції так званого західного світу, ядерна зброя в Україні може з'явитися Made in China?
показати весь коментар
06.02.2025 14:32 Відповісти
Ирану и Северной корее как то разрешили создать прикинь.Или может быть просто не смогли помешать как думаешь ?
показати весь коментар
06.02.2025 14:33 Відповісти
Ну якщо Україна готова десятиліттями сидіти на санкціях та голодувати - то заради бога.
Але тут скоріш вкрай збожеволівше від бідності населення знесе такий режим саме чи станеться переворот. І на тому вся епопея закінчиться.
показати весь коментар
06.02.2025 14:35 Відповісти
Як мале дитя... Ти дійсно вважаєш що ЯЗ що була на території України у 94 році керувалась із Києва, минаючи москву? Україна її використати не могла. Єдине що могла, так це не дати її використати кацапам.
показати весь коментар
06.02.2025 14:36 Відповісти
Может быть и не защитит в полной мере сейчас как могла бы раньше .На пара тройка боеголовок сможет существенно ограничить аппетиты раши в будущем когда она будет знать ,что если захочет покончить с Украиной то покончат и с ней ( если и не со всей так с москвой и еще парочкой крупных индустриалных центров точно).Согласись что яо все таки убойный аргумент.Ну а насчет нулевых шансов ,что скажешь тогда про иран или северную корею
показати весь коментар
06.02.2025 14:38 Відповісти
Порушили її всі підписанти з протилежного боку. Тому що підписувалося не чотири окремих меморандума а один де було дві сторони - Україна та "ядерний клуб", який гарантував цілісність і суверенітет. Не кожен окремо а всі разом...
показати весь коментар
06.02.2025 14:41 Відповісти
А ты по всей видимосьти больше бедности боишся чем жизнь потерять
показати весь коментар
06.02.2025 14:42 Відповісти
Ну, дали ту зброю. І шо далі - зеленский натискає кнопочку і запускає ракети з ядеркою по рашистам. Скіки дебілів. Ще сходіть на чарівне поле та посадить п'ять золотих монет - може дерево вирасте. А те шо зеленский зупинив всі ракетні програми України, розмінував Чонгар, скорочував Армію, будував шляхи для вторгнення рашистів ..... - то вже мать йього нехай.
показати весь коментар
06.02.2025 14:43 Відповісти
Ух ти ) Ок на "ти". Тому мільони нічого не можуть зробити з "тоталітаризмом" і живуть в ньому, і моляться на нього. Уйгури, пінічна Корея, кацапи, Білоруси.

Явно забув свою інструкцію - Перед тим я щось писати "ьумблєр трбеа переключити".))))

Хоча з іншого боку - судяи з того. що ти безім"яний - ти можеш бути тролем від кацапі - провокатором.
Н атому і погодимся. )))))))))))))))))). хз би длом спілкуватись не має бажання Не цікаво!!!!
показати весь коментар
06.02.2025 14:44 Відповісти
Я вже написав. ЯЗ аж ніяк не знижує вірогідність померти і не підвищує безпеку.
показати весь коментар
06.02.2025 14:44 Відповісти
Він сказав те, що є по факту. Ніхто нам не дозволить тепер ядерку робити... Більше того, тепер нашими корисними копалинами будуть розпоряджатися іноземці, і нам будуть вказувати, які закони розробляти і приймати. Точніше, вже вказують.
показати весь коментар
06.02.2025 14:45 Відповісти
Наивные сказки. Во первых, важно не наличие ЯО а количество. Когда у двух стран примерно равное количество боеголовок, это ещё можно про что то говорить. Когда у тебя одна-три а у врага 5000 то свои три боеголовки ты можешь себе в очко засунуть.

"Согласись что яо все таки убойный аргумент."

Ага, на новый карибский кризис и вечную жизнь в ожидании увидит утром грибок.

"На пара тройка боеголовок сможет существенно ограничить аппетиты раши"
Сколько можно говорить, ЯО никак не помогает от конвенционального оружия. НИКАК. Вообще.

"Ну а насчет нулевых шансов ,что скажешь тогда про иран или северную корею"
У Ирана его нет. А КНДР получила помощь от кацапов. Самостоятельно бы она ничего не сложила.
показати весь коментар
06.02.2025 14:45 Відповісти
Ясень пінь шо цього ніколи не станется.

При розумній владі дійсно патріотів країни, тишком спробували б зробит і якщо б якимось магічним чином це вдалося,потім сказали"у нас нема ядерної зброї,але якщо потрібно ми її застосуємо"©
показати весь коментар
06.02.2025 14:46 Відповісти
Все угрозы параши, это дешёвые понты. И это понимают все.
показати весь коментар
06.02.2025 14:47 Відповісти
О Господи ,, Зеля лише потролив русню , а тут вже - панєслось .!!
показати весь коментар
06.02.2025 14:47 Відповісти
Тоді нас просто кацапи роздеруть разом з америкосами. Поділять так, як поділили Польщу (Річ Посполиту) в 1772-1793 рр.
показати весь коментар
06.02.2025 14:48 Відповісти
Все советские наработки остались в Москве. А Украине ядерные боеголовки не разрабатывались.
показати весь коментар
06.02.2025 14:48 Відповісти
Це треба було робити ще в 1992 році. Зараз вже пізно...
показати весь коментар
06.02.2025 14:49 Відповісти
що ви накинулись на дідуся келога ? це ж відомий дідусь-невдаха, дідусь-капітулянт.

Ще з В'єтнаму топить за свій культ поразки . Нічого неочікуваного він не каже, для цього трамп його й поставив, а не республіканця-яструба.
показати весь коментар
06.02.2025 14:51 Відповісти
Нехай не переживає у разі програшу у війні-капітуляції України, РФ сюди свою завезе...
Як кажуть святе місце пустим не буває... або ЯЗ буде у нас, або на нашій території буде ЯЗ РФ, але тоді у кожної країни вона буде, бо це єдина гарантія безпеки.
показати весь коментар
06.02.2025 14:51 Відповісти
Ну так Келлогу треба відповідати:
Ви ж самі кажете, що для миру треба компроміси - повернення ядерки і буде компромісом для усього світу, зокрема для США!
Треба у чомусь поступитися!
показати весь коментар
06.02.2025 14:51 Відповісти
"Тому мільони нічого не можуть зробити з "тоталітаризмом" і живуть в ньому, і моляться на нього. Уйгури, пінічна Корея, кацапи, Білоруси"

Їх все влаштовує. Але живуть вони гірше ніж там де "слабка толерантність".
показати весь коментар
06.02.2025 14:52 Відповісти
де було дві сторони - Україна та "ядерний клуб" брехня.

Коли так, то в документі пишеться десь таке; Україна з одного боку, та США, рф та Британія з іншого...
показати весь коментар
06.02.2025 14:53 Відповісти
ця хитрови*ана команда, коли говорить про компроміси, чомусь завжди має на увазі виключно Україну.

- ядерку - ні

- НАТО - ні

- повернути хоч якісь території - ні

- вибори поскоріше - так (товарішч путін просіт)
показати весь коментар
06.02.2025 14:54 Відповісти
ага, тумблер перключився. ДОбре тепер треба іще подивитись про що суперечка.))))0 Про сили чи про якість життя )))))))))))))))))))))))))))
показати весь коментар
06.02.2025 14:56 Відповісти
І навіть Х55 з ядерною боєголовкою не могла? Та в Україні була купа тактичних ядерних зарядів Та й МБР можна "перепрограмовувати". Просто потужні американці повелися як корисливе мале дитя - за будь-яку ціну захотіли видурити в нас ЯО і позбавити безпеки
показати весь коментар
06.02.2025 14:56 Відповісти
Якщо підходити до питання повернення Украіною ЯЗ тверезо і без ємоцій, то треба визнати що мистер Келлог таки правий....На сьогоднішній момент це, по перше недоцільно, а по друге і нереально... Якщо говорити про два види так званих класичних ядерних бомб, так званих ядерних зарядів - це плутоній і уран. Плутоній взагалі складніше - там треба використовувати реактори, в нас вони всі під контролем МАГАТЕ, ми - не Іран, ми не ховаємо ядерні об'єкти. Далі, ми не виготовляємо власного ядерного палива, у нас немає технології реалізованої збагачення уранової руди. І виготовити-це одне, але потрібні також і засоби доставки, потрібни носіі цієі зброі.А в нас немає підводних човнів, стратегічних ТУшок та власних супутників. Та найголовніше - це довго і аж надто дорого. До прикладу - ізраїльські спецслужби з'ясували, що Іран, розпочавши ядерну програму на початку 90-х років, за 20 років зумів зробити лише 5 ядерних боєголовок, вартість яких експерти оцінюють від 100 до 150 мільярдів доларів.
Тому виготовляти "ядерку" - не на папері, а для реального стримування - ми, якби й хотіли, то навіть у найближчій перспективі просто не змогли б. А зважаючи на те, що Україна не збирається порушувати міжнародні договори, бо негайно будуть запроваджені санкціі і ми перетворимось на краіну ізгоя, то єдиний правильний вихід - якнайшвидше доєднання до НАТО, клубу колективної безпеки, де найміцніші економіки як один з елементів стримування мають ті-таки ядерні арсенали. І для цього треба не бикувати і займатися політичним шантажем і звинуваченнями, а робити кропотливу і сплановану дипломатичну працю, на яку наш найкращий випусник відомоі Криворозьскоі Академіі Міжнародних Відносен абсолютно не здатен. Бо він не розуміє також ,що краіни власники ЯЗ -це як закритий єлітний клуб, з якого було легко вийти, але повернутись назад майже неможливо......
показати весь коментар
06.02.2025 14:59 Відповісти
чомусь ірану, кореям та тарганам сусідам (з їх слів) це реально, а нам для захисту та здержування монголів ні? дивна логіка зважаючи що весь світ нам повинен надати захист при обороні нашої території.
показати весь коментар
06.02.2025 15:02 Відповісти
Якщо не ядерка, то пропонуйте інший механізм!
Просто підписи - нічого не вартують!
Навіть іноземні війська на території Укарїни - можуть відступити та віддати території!
Довіри немає нікому!
показати весь коментар
06.02.2025 15:03 Відповісти
Зрозуміло, якщо не беруть в НАТО, то потрібно розробляти самим в прискореному темпі,бо інакших стримуючих механізмів проти кацапів не існує 😡
показати весь коментар
06.02.2025 15:03 Відповісти
До речі дуже гарний аргумент для дипломатичної відповіді від України!

Трамп - взагалі мерзотний ухилянт війни у В'єтнамі, якого б раніше до будь-якої спільноти не запросили чи до шановного будинку!
показати весь коментар
06.02.2025 15:07 Відповісти
вся тактична яз була вивезена на кацапію задовго до 94, вчіть історію для загального розвитку.
показати весь коментар
06.02.2025 15:07 Відповісти
а Південний маш завод у Дніпрі випускав же Сатану!
от би її запустити, навіть без ядерки!
показати весь коментар
06.02.2025 15:09 Відповісти
Тактичну ЯЗ вивезли до кацапії ще до літа 92 року, коли ше не відбувся розподіл армії совка.

Та й МБР можна "перепрограмовувати" Ти зараз серйозно?
показати весь коментар
06.02.2025 15:09 Відповісти
Забрали ядерку тепер ще й насміхаючись іздіваються...
показати весь коментар
06.02.2025 15:11 Відповісти
Перші графітові реактори на природньому урані прості і дешеві, Україні під силу максимум рік,
просто Гундосу нічого не треба крім "дай"
показати весь коментар
06.02.2025 15:13 Відповісти
Пункт перший та другий

1. "... поважати незалежність і суверенітет та існуючі кордони України "
3. "утримуватись від економічного тиску, спрямованого на те, щоб підкорити своїм власним інтересам здійснення Україною прав, притаманних її суверенітету, і таким чином отримати будь-які переваги"

Що Росія порушила кордони військами.
А тут США пропонують угоду, де ми не будемо мати суверенітету над усією територією, і намагається бути гарантом угоди.
А це протиречить їх підписам у Будапештському меморандумі!

"Слово пацана" перетворюється на "чушпана".
показати весь коментар
06.02.2025 15:17 Відповісти
так, але задовго до того, а саме у липні 90-го року, Верховна Рада УРСР проголосувала за Декларацію про державний суверенітет України, в якій чітко прописала, що Україна буде безядерною державою.
показати весь коментар
06.02.2025 15:18 Відповісти
показати весь коментар
06.02.2025 15:19 Відповісти
Та хто вас буде запитувати! Зробимо тіхо, та ******* по мАсковських болотах тіхо. Хоча тіхо не вийде.
показати весь коментар
06.02.2025 15:19 Відповісти
Пункт перший та другий

1. "... поважати незалежність і суверенітет та існуючі кордони України "
3. "утримуватись від економічного тиску, спрямованого на те, щоб підкорити своїм власним інтересам здійснення Україною прав, притаманних її суверенітету, і таким чином отримати будь-які переваги"

Що Росія порушила кордони військами.
А тут США пропонують угоду, де ми не будемо мати суверенітету над усією територією, і намагається бути гарантом угоди.
А це протиречить їх підписам у Будапештському меморандумі!

"Слово пацана" перетворюється на "чушпана".
показати весь коментар
06.02.2025 15:20 Відповісти
Тут було зроблено третину ядерного арсеналу Франції.
показати весь коментар
06.02.2025 15:22 Відповісти
Ви такі обидвоє розумні і думаєте, що ядерне роззброєння України почалося в 94. Та воно почалося ще в 90 після візиту президента Буша старшого до Києва, який вмовляв Україну не виходити з СРСР, а коли зрозумів, що Україна все ж таки виходить, то США негайно дали так би мовити пораду а фактично приказали росіянам забрати "свою" ядерку
показати весь коментар
06.02.2025 15:24 Відповісти
В 94 був лише задокументований процес, який почався після того, як американці остаточно зрозуміли, що Україна виходить з СРСР. І для загального розвитку це треба знати розумнику
показати весь коментар
06.02.2025 15:26 Відповісти
Не зовсім так. Там прописано про НАМІР стати в майбутньому без'ядерною. До речі, теж саме там прописано щодо військових блоків.
показати весь коментар
06.02.2025 15:28 Відповісти
Якраз так там і написано. Інакше з кожним окремо заключався б свій "меморандум".
показати весь коментар
06.02.2025 15:31 Відповісти
Хіба тобі хтось доводив протилежне? Мова йшла про будапештський меморандум. Ось про нього й дискутували.
показати весь коментар
06.02.2025 15:32 Відповісти
а кто ее профинансировал Индии и Пакистану???
показати весь коментар
06.02.2025 15:33 Відповісти
По перше, де там так написано? Про сторони. По друге, ти можеш якось сформулювати що то є юридично "ядерний клуб"? Є така міжнародна офіційна організація з якою Україна підписала меморандум? Тоді саме вона несе відповідальність за порушення меморандуму. Ну й по третє, ось тобі зразок документу де написано так як ти кажеш і хочеш: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3175-20#Text

Не треба вигадувати неіснуючих речей.
показати весь коментар
06.02.2025 15:39 Відповісти
Да США навіть не скривають що вони передали Ізраїлю декілька ядерних бомб, на основі яких Ізраїль і розробляв свою ядерну програму.
показати весь коментар
06.02.2025 15:40 Відповісти
в 94 на території України залишились тільки боеголовки в МБР, вчіть історію щоб не виглядати невігласом.
показати весь коментар
06.02.2025 15:41 Відповісти
США дозволили і допомогли
показати весь коментар
06.02.2025 15:41 Відповісти
Та пох...зробимо власну...
показати весь коментар
06.02.2025 15:41 Відповісти
Ну за нас це точно ніхто не підписував, а вот пістолет до віска приставили!
показати весь коментар
06.02.2025 15:42 Відповісти
ну так намір це і дорожня карта до цієї мети. хіба не так?
показати весь коментар
06.02.2025 15:47 Відповісти
"Ядерний клуб" тут просто термін який вжито щоб не перечисляти всіх підписантів.
І в цій угоді є тільки дві сторони - Україна як та хто віддає ЯЗ і підписанти-гаранти які гарантують їй суверенітет і цілісність в обмін на це. Не кожен окремо а всі разом.
показати весь коментар
06.02.2025 15:49 Відповісти
почитай мемуари голди меїр. або, хоча б подивись кіно "голда".
рожеві окуляри про сша, в особі кіссінджера, злетять у мить.
ізраїль був саме в такій ситуації як україна.
питання існування.
показати весь коментар
06.02.2025 15:52 Відповісти
та невже, і РУХівцям пістоль до скроні приставляли ?
немає ніякого сенсу у яз, якщо ти не маєш повного циклу її виробнитцва.
ЯЗ просто базувалась на нашій території, як скажімо ракети США на території Туреччини, ми нею НЕ володіли, як і Білораша чи Казахстан.
показати весь коментар
06.02.2025 15:52 Відповісти
Так, тому що після виходу України з СРСР американці вирішили, що вся стратегічна зброя повинна і надалі залишатись під керівництвом Москви. Всі ядерні боеголовки, стратегічні ракети дальністю 500+км, а також стратегічні бомбардувальники Ту 95, Ту 160 та Ту 22 повинні бути або вивезені до росії або утилізовані на території України, Білорусі та Казахстану
показати весь коментар
06.02.2025 15:52 Відповісти
Мразота прокацаська. Самі забрали і кацапами віддали. На *** пішли мразота трампівська.
показати весь коментар
06.02.2025 15:53 Відповісти
Ти просто король логіки. У грудні 91 року США офіційно визнають Україну як незалежну державу, а потім ще три роки їм знадобилося щоб остаточно зрозуміти що Україна виходить із совка! Ти найкращий!
показати весь коментар
06.02.2025 15:54 Відповісти
"Вбережи мене,Боже,від таких "друзів",а зі своїми ворогами я якось і сам впораюсь".
показати весь коментар
06.02.2025 15:54 Відповісти
Населення в мільярд та 150 мільйонів. В Україні ж половина населення це пенсіонери.
показати весь коментар
06.02.2025 15:55 Відповісти
Щось не чутно дрлчил на трампа. Як вам? Території здати,рідкоземи віддати і ніякого НАТО. Задоволені ,придурки?
показати весь коментар
06.02.2025 15:55 Відповісти
а Израиле?
показати весь коментар
06.02.2025 16:03 Відповісти
А забрати атомну зброю і не забезпечити захист, згідно Будапештського меморандуму - це десь посередині між "домовляйтесь з росією самі" і "ми за вас воювати не збираємось".
показати весь коментар
06.02.2025 16:03 Відповісти
Ще раз питаю, де в документі прописано про дві сторони? ДЕ? Абзац вкажи рядок. Я можу собі нафантазувати що там дві сторони за географічною, або три за мовною ознакою, або дві та більше за релігійною. В таких документах міжнародних можуть сперечатися про кожну кому годинами. А ти вигадуєш те що тобі хочеться. І ніхто Україні не гарантував суверенітет та цілісність. Де це в документі? Зобов'язались лише поважати незалежність, суверенітет та цілісність Різницю розумієш? Знову твої хотєлки.
показати весь коментар
06.02.2025 16:04 Відповісти
ми і так не могли нею користуватись, бо всі коди активації надходили з "центру" на параші.
пора вже забути про ту яз, здали за буси, комуняки яких мудрий нарід вибрав керувати країною після Незалежності, замість того щоб виторгувати вступ до НАТО..
Але от ця от риторика кацапів-ботів опе що у всьому винні погані шатати, бо бачте силою примусили здати яз, вже задовбала. Так наче люди не жили у 90 і не бачили стан війська, де банально не було що їсти, та нарід на повному серьозі думає що знайшлись би гроші на утримання такої наддорогої зброї.
Краще спитай у всіх міністрів оборони де поділась сухопутна армія, та авіація яка могла легко протистояти силам нато в європі...
показати весь коментар
06.02.2025 16:07 Відповісти
Он плохо слушал зЕ.Не в курсе.
показати весь коментар
06.02.2025 16:10 Відповісти
Для США потрібна відносно слабка Європа, яка не зможе конкурувати із ними. Тому америка завжди буди підтримувати біснуватих лідерів московії, які загрожують Європі та гальмують її розвиток. Не було б дивно, коли б США почали допомагати маскалям у разі нашого швидкого успіху у бойових діях.
показати весь коментар
06.02.2025 16:12 Відповісти
Вікіпедію можеш почитати.
Нехай Україна хоча б своїх пенсів прокормить, яке там ЯЗ. Чи воно матеріалізується?
показати весь коментар
06.02.2025 16:13 Відповісти
Ви глибоко не в темі.
показати весь коментар
06.02.2025 16:14 Відповісти
Есть масса мест это не проблема вообще.
показати весь коментар
06.02.2025 16:16 Відповісти
Калоніям ядерку не можна давати.
А всі, хто винен у здачі ядерної зброї, спокійно доживають свій вік, і плювали на Україну.
США поставила Зебланов на своє місце у параші))
Так буде і з НАТО і ЄС, лохотрон одним словом.
показати весь коментар
06.02.2025 16:17 Відповісти
есть варианты..можно просто заявлять, можно выйти из безядерного статуса, и больше ничего не делать, можно разместить чужое ЯО у себя....
показати весь коментар
06.02.2025 16:17 Відповісти
Та звідки ж ви лізете стратеги мамкіни... Різницю між поважати цілісність та бути гарантом цілісності розумієш? Якщо Україна підпише мирну угоду із втратою територій, то це й буде офіційною визнаною її територією. Так зрозуміло?
Впрягатися за Україну в кордонах 94 року штати не зобов'язані. Ось якщо стануть ГАРАНТОМ цілісності України у цьому договорі, лише тоді вони будуть зобов'язані ці гарантії виконувати у випадку подальшої агресії кацапів, чи будь кого.
показати весь коментар
06.02.2025 16:18 Відповісти
Какие санкции появились у Индии и Пакистана? Может США перестало спонсировать армию Пакистана? Нет вроде, больше бабла стало уходить. Жду ответа.
показати весь коментар
06.02.2025 16:24 Відповісти
Так, але не зобов'язання.
показати весь коментар
06.02.2025 16:25 Відповісти
Ти забіг наперед, ми кажемо про теперішній час!
Саме формулювання такої угоди це неповага до кордонів України та власного підпису.
Що значить впрягатися - війська посилати - так, не повинні, але і так формулювати угоди - теж не повинні!
Навіщо тоді там взагалі той перший і третій пункти!
показати весь коментар
06.02.2025 16:38 Відповісти
Ще один способ США не виконувати своє документальні домовленності - це розпад країн.
Саме так договори із Югосоавією були анульовані після її розпаду.
Там ще було відокремлення Чорногорії від Сербії.
При тому, що навіть із Хорватією там практично спільна мова!
показати весь коментар
06.02.2025 16:46 Відповісти
Але тут вже США нічтого не бояться і не оформлюють.
показати весь коментар
06.02.2025 16:47 Відповісти
То все ****** нечего там сложного нету вон ким чи даже сделал. наша ядерка на фпв крепится будет
показати весь коментар
06.02.2025 16:47 Відповісти
Як ТАК формулювати? Хто й що саме формулював вже? Де можна почитати офіційно? Дитячий садок "Козюльки". Можливо, та скоріше за все, йдуть неформальні перемовини за посередництвом штатів. Потім штати кажуть офіційно щось на кшталт цього: Якщо договір влаштовує обидві сторони, та сторони дійшли згоди ,то він влаштовує і США . Так це робиться.
показати весь коментар
06.02.2025 16:49 Відповісти
З такою політикою америкосів шанс, що США залишаться лідером світу, також нульовий, чим далі тим більше країн будуть готові послати їх нах.. разом з їх доларами, будуть друкувати їх лише для себе.
показати весь коментар
06.02.2025 16:50 Відповісти
Сторінка 2 з 4