8075 відвідувачів онлайн
12 630 315

Шанс України повернути ядерну зброю назад – "десь між мізерним й нульовим", - Келлог

Кіт Келлог прокоментував заяви Зеленського повернути Україні ядерну зброю

Спецпосланець президента США щодо війни РФ проти України Кіт Келлог вважає, що Київ майже не має шансів повернути собі ядерну зброю як альтернативу членства в НАТО, до чого раніше закликав український голова держави Володимир Зеленський.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це Келлог заявив в інтерв’ю Fox News.

За його словами, ймовірність того, що Україна поверне ядерну зброю,  "між мізерною і нульовою".

"Шанс того, що вони отримають свою ядерну зброю назад, – десь між мізерним і нульовим. Будьмо чесними, ми обидва знаємо, що цього не станеться", - заявив спецпредставник Трампа.

Він зазначив, що ця ідея "приречена на провал".

Келлог закликав керуватися здоровим глуздом , оцінюючи такі пропозиції.

"Пам'ятаєте, президент сказав, що ми – уряд здорового глузду. Коли хтось говорить щось подібне, подивіться на результат або потенціал. Це і є використання вашого здорового глузду", - додав він.

Нагадаємо, напередодні Володимир Зеленський в інтерв'ю ведучому Пірсу Моргану заявив, що якщо Україна не отримає членство в НАТО, то для гарантування безпеки їй потрібно повернути ядерну зброю.

Топ коментарі
+30
ШИКАРНО!!! І після цього ви там щось триндите щоб Іран не розробляв? Чи ЩЕ хтось? Та всі хто може буде мати ЯЗ. Бо ваше слово не коштує ніфіга
показати весь коментар
06.02.2025 13:20 Відповісти
+19
Якжо здасте Україну, то це питання вже не матиме сенсу, як і ДНЯЗ. Ядерку будуть старатись отримати всі. Бо ці всі "договори" - просто папір, а ООН існує лише як годівниця для купки бюрократів.
показати весь коментар
06.02.2025 13:23 Відповісти
+17
Якщо вірити Келлогу, то наявність у Ізраїля ЯЗ десь між нулем і мізером. 😊
показати весь коментар
06.02.2025 13:28 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 4
Авжеж не повернути нашу взад - вона ж утилізована. Тут питання що волонтери можуть намутити нову, якщо скажуть що вже треба
показати весь коментар
06.02.2025 13:24 Відповісти
А навіщо віддавали - історія за 500 років нічому українців не навчила? Уявляю як би вмовляли США Ізраїль віддати ядерку в аналогічній ситуації, і куди б вони пішли з такою пропозицією...
показати весь коментар
06.02.2025 13:26 Відповісти
Нам потрібно не просить ядерну зброю а зробить самим. Ми що не можемо? КНДР може а ми ні?
показати весь коментар
06.02.2025 13:36 Відповісти
Ага, я вже таке десь чув. З трибуни Верховної Ради. Іван Драч і деякі інші говорили приблизно таке. "Навіщо нам зброя? Ми демократична та миролюбива країна, яка ні з ким не збирається воювати. Знищивши свою ядерну зброю і скоротивши армію ми покажемо всьому світу нашу миролюбність і станемо прикладом для наслідування."

Показали!! Тепер дивіться, щоб вам, суки, очі повилазили.

Стали прикладом. Прикладом кінчених дебілів.
показати весь коментар
06.02.2025 13:41 Відповісти
Якщо підходити до питання повернення Украіною ЯЗ тверезо і без ємоцій, то треба визнати що мистер Келлог таки правий....На сьогоднішній момент це, по перше недоцільно, а по друге і нереально... Якщо говорити про два види так званих класичних ядерних бомб, так званих ядерних зарядів - це плутоній і уран. Плутоній взагалі складніше - там треба використовувати реактори, в нас вони всі під контролем МАГАТЕ, ми - не Іран, ми не ховаємо ядерні об'єкти. Далі, ми не виготовляємо власного ядерного палива, у нас немає технології реалізованої збагачення уранової руди. І виготовити-це одне, але потрібні також і засоби доставки, потрібни носіі цієі зброі.А в нас немає підводних човнів, стратегічних ТУшок та власних супутників. Та найголовніше - це довго і аж надто дорого. До прикладу - ізраїльські спецслужби з'ясували, що Іран, розпочавши ядерну програму на початку 90-х років, за 20 років зумів зробити лише 5 ядерних боєголовок, вартість яких експерти оцінюють від 100 до 150 мільярдів доларів.
Тому виготовляти "ядерку" - не на папері, а для реального стримування - ми, якби й хотіли, то навіть у найближчій перспективі просто не змогли б. А зважаючи на те, що Україна не збирається порушувати міжнародні договори, бо негайно будуть запроваджені санкціі і ми перетворимось на краіну ізгоя, то єдиний правильний вихід - якнайшвидше доєднання до НАТО, клубу колективної безпеки, де найміцніші економіки як один з елементів стримування мають ті-таки ядерні арсенали. І для цього треба не бикувати і займатися політичним шантажем і звинуваченнями, а робити кропотливу і сплановану дипломатичну працю, на яку наш найкращий випусник відомоі Криворозьскоі Академіі Міжнародних Відносен абсолютно не здатен. Бо він не розуміє також ,що краіни власники ЯЗ -це як закритий єлітний клуб, з якого було легко вийти, але повернутись назад майже неможливо......
показати весь коментар
06.02.2025 14:59 Відповісти
Ну якщо навіть і припустити неможливе, і ми врешті -решт отримаємо ЯЗ (зробимо самі або хтось подарує) , ну і що то змінить? Зеленський натискне на кнопку запуску, чи це зупинить путіна? І ні те і ні друге! Бо як показує історія ,військові озброєні конфлікти існують і між ядерними краінами (Індія та Пакістан тому приклад) Ніхто не наважиться на застосування такоі зброі, розуміючи що прилетить у відповідь. Як приклад- у Гітлера було достатньо хімічноі зброі, але навіть програючи війну, і навіть такий божевільний як він і те не наважився іі застосувати , розуміючи що союзники у відповідь просто зальють усю німеччину хімічною речовиною..... Тому ЯЗ зараз не панацея! Вона нічого не вирішить! Не треба піддаватись дитячим ілюзіям і опускатися до рівня зеленського. Війна може бути виграна тільки наявністью достатньоі кількості ********* і далекобійного озброєння і сильной арміі.... І тим більше дивно слухати зеленського, який все це за роки свого правлІння тільки знищував і скорочував, тим самим по суті відкривши двері ворогу який привів війну в краіну, а тепер патякає про поверненн ЯЗ......А гарантією безпеки від нападу росіі в майбутньому може бути тільки вступ до НАТО. Інших альтернатив немає......
показати весь коментар
06.02.2025 17:37 Відповісти
Ні, та будь ласка, якщо ви глибоко у темі- то просвітіть....
показати весь коментар
06.02.2025 17:41 Відповісти
Так, згоден, колись теоретично Украіна в залежності від сітуаціі і при бажанні може повернутись до питання розробки і виготовлення ядерноі зброі. Але при умовах величезного фінансування і то протягом 5-7 років. Ви вважаєте що наше керівництво яке вже протягом року не може навіть стабілізувати лінію фронту і ми щодня втрачаємо територіі, яке не в змозі забеспечити армію єлементарними речами і де не вистачає навіть необхідного, яке не може налагодити навіть виготовлення звичайних мін і іх бракованими сотнями тисяч постачають в армію, яке не в змозі навіть фінансово забезпечети поранених воінів-інвалідів (вони отримують при інвалідності усього 600 гр на місяць)- Ви думаєте таке керівництво взмозі налагодити виробництво ЯЗ? Крім того, це складна технологія, а саме виробництво є дуже брудним. До того ж всі чутливі ядерно-паливні цикли відбуваються під контролем МАГАТЕ. Є інспектори, які перевіряють кількість, облік та контроль ядерних матеріалів, зокрема на атомних електростанціях. Ці інвентарні списки ведуть там до десятих грам. Навіть якщо уявити, що ми знайшли економічні ресурси й технології якось украли чи щось таке, ви думаєте, що міжнародна спільнота буде спостерігати спокійно? Ні. Це загрожує втратою підтримки Америки та Заходу, які зараз фінансують наш бюджет, допомагають зброєю. А також це призведе до накладення санкцій ООН, аналогічно з тими, які отримала КНДР після цього кроку в 2003 році. Навряд ми хочемо, щоб Україна йшла тим шляхом, яким йде Північна Корея. І за підсумком: У ******** умовах Україна не має можливості створити ЯЗ. І вся ця балаканина просто ні про що..... Нам краще будувати ракети, дрони та інше озброєння, яке нівелює саме значення "ядерки". Сили оборони зараз без ядерної зброї перебувають на території рф, і росіяни не знають, що з цим робити, хоча завжди погрожували застосуванням ЯЗ при найменшому навіть натяку зазіханню на іхню терріторію.... І що допомогла ім іхня ЯЗ?
показати весь коментар
06.02.2025 21:30 Відповісти
Ви вперто не хочете зрозуміти, що бажання щось зробити і можливості це зробити- це різні речі. Я вам вже на пальцах пояснив як дитині що це зараз неможливо і недоцільно, Але ви все рівно капризуєте- хочу і все тут. Порахуйте скільки московити иають ракет та боеголовок до них. І скільки нам треба зробити щоб почати ім погрожувати. або хоча б вони почали реально замислюватись про загрозу, для себе, Ви що думаєте зробимо десяток- другий і цього буде вистачить? А носіі для цієі зброі у нас є? У нас є для цього ракети, бомбардувальники чи підводні човни чи своі супутники? Чи ви зібралися іх в сумка поіздом в росію доставляти? І саме головне я повторюю- нам цього ніхто не дозволить зробити. Спробуємо- відразу перетворимось на світового ізгоя під санкціями. без усілякоі допомоги і підтримки. Отоді нам вже точно прийде триндець, Навіть набагато раніше ніж ми встигнемо хоча б щось зробити накшталт ЯЗ......
показати весь коментар
06.02.2025 22:15 Відповісти
50 Кажете?.....У агресора 46% від орієнтовних світових запасів ядерної зброї: 5580 боєголовок, Згідно з неурядовими оцінками,з них : 1200 відслужили своє, 2670 в резерві та нерозгорнуті та 1710 розгорнуті стратегічні. Класична ядерна тріада - це повітряний, сухопутний та морський компоненти засобів доставки боєголовок. Російська тріада - пускові установки міжконтинентальних балістичних ракети, підводні човни та стратегічні бомбардувальники....... За декларацією СНО від вересня 2022 року, росія має розміщувати 1549 стратегічних боєголовок на 540 стратегічних системах доставки (міжконтинентальні балістичні ракети, балістичні ракети підводних човнів і важкі бомбардувальники). Проте кремль в односторонньому порядку дію договору призупинив. Плюс ще Тактична ядерна зброя, На відміну від ядерної тріади стратегічної зброї, яка хоч поверхнево регулюється, тактична не була предметом угод між росією та США. У звітах та статистиці світового ядерного потенціалу та у розрізі країн її не враховують. Вважається, що російська нестратегічна ядерна зброя знаходиться на зберіганні і не розташована разом із своїми пусковими установками, а тому формально не вважається "розгорнутою". Однак багато місць зберігання розташовані відносно близько до гарнізонів і фактично боєголовки можуть бути передані до своїх пускових установок у короткий термін. Таких боєголовок, дослідники нарахували близько 1558. Серед них морського базування - 784, повітряного (на Ту-22М3, Су-24М, Су-34, Міг-31К) - 334, на базі ПРО чи берегових комплексів - 345, сухопутного базування (у тому числі Іскандер-М) - 95. А тепер на фоні ціих цифр скажіть- скільки нам потрібно виготовити ядерних боеголовок та іх носііів , що хочаб якось погрожувати росіі?

показати весь коментар
07.02.2025 06:21 Відповісти
Лохами ми стали ще у далекому 1990 році, коли ВР Украіни сама проголосила про безядерний статус краіни. А потім первий президент Кравчук продовжив цей рух в безодню, промінявши нашу ЯЗ за безцінь на пустий аркуш паперу. Та ще й вмудрився відмовитись від пропозиціі США на достроковий вступ Украіни до НАТО в обмін на відмову від ЯЗ, І під кінець другий лошара розмінував усе що міг, позакривав усі ракетні прграми, відводив війська і здавав територіі,скорочував армію та іі фінансування- тим самим повністью відкривши двері навстіж для війни яку привів в нашу краіну путін. І до того теж вмудрився відмовитись від пропозиціі Ленд-Лізу..... Якесь безкінечне Де-жавю, і танці по тих самих граблях......
показати весь коментар
07.02.2025 06:38 Відповісти
Для начала украинцы должны заявить, на государственном уровне, об ошибочности решения про избавление от яо приняв соответствующий закон предусматривающий самое жесткое наказание для политиков принявших такое решение.
показати весь коментар
06.02.2025 13:29 Відповісти
якщо не повернути - то треба створити
показати весь коментар
07.02.2025 09:45 Відповісти
Нарешті! Світ, це місце, де толерантність це слабкість! Усідомити та діяти. Заради наших дітей!!!!!!
показати весь коментар
06.02.2025 14:15 Відповісти
Ух ти ) Ок на "ти". Тому мільони нічого не можуть зробити з "тоталітаризмом" і живуть в ньому, і моляться на нього. Уйгури, пінічна Корея, кацапи, Білоруси.

Явно забув свою інструкцію - Перед тим я щось писати "ьумблєр трбеа переключити".))))

Хоча з іншого боку - судяи з того. що ти безім"яний - ти можеш бути тролем від кацапі - провокатором.
Н атому і погодимся. )))))))))))))))))). хз би длом спілкуватись не має бажання Не цікаво!!!!
показати весь коментар
06.02.2025 14:44 Відповісти
ага, тумблер перключився. ДОбре тепер треба іще подивитись про що суперечка.))))0 Про сили чи про якість життя )))))))))))))))))))))))))))
показати весь коментар
06.02.2025 14:56 Відповісти
що ви накинулись на дідуся келога ? це ж відомий дідусь-невдаха, дідусь-капітулянт.

Ще з В'єтнаму топить за свій культ поразки . Нічого неочікуваного він не каже, для цього трамп його й поставив, а не республіканця-яструба.
показати весь коментар
06.02.2025 14:51 Відповісти
ця хитрови*ана команда, коли говорить про компроміси, чомусь завжди має на увазі виключно Україну.

- ядерку - ні

- НАТО - ні

- повернути хоч якісь території - ні

- вибори поскоріше - так (товарішч путін просіт)
показати весь коментар
06.02.2025 14:54 Відповісти
так, але задовго до того, а саме у липні 90-го року, Верховна Рада УРСР проголосувала за Декларацію про державний суверенітет України, в якій чітко прописала, що Україна буде безядерною державою.
показати весь коментар
06.02.2025 15:18 Відповісти
ну так намір це і дорожня карта до цієї мети. хіба не так?
показати весь коментар
06.02.2025 15:47 Відповісти
Цілком логічне ствердження. Бо повернути може тільки той, кому віддали. А кому віддали?
показати весь коментар
06.02.2025 19:17 Відповісти
По перше почитайте в неті скільки треба часу для збагачення урана для ЯЗ, якщо почати зараз, це років 20, щоб не писати всяку дурню
показати весь коментар
06.02.2025 17:37 Відповісти
Ти б хоть би почітав скільки потрібно часу на це не кажучі про кошти, і всі будуть дивиться по третє
показати весь коментар
06.02.2025 17:39 Відповісти
Так вони тільки ми успішно атакували зразу тормозили поставки, вони ще надіються приручіти медведя, а ми це способ.
показати весь коментар
06.02.2025 17:41 Відповісти
Зелені-- ракети ПВО не зробили ні одної, міни роблять диряві, а ви хочете щоб вони балістичну ракету зробили)))) а саме головне!!!!! Загуглі стільки потрібно часу для збагачення урана хоть для однієї ракети, і хто нам дасть це обладнання, я розумію нєрви, але це пустослів'я
показати весь коментар
06.02.2025 17:47 Відповісти
Цьому дурники на емоціях взагалі до мікрофона підпускати нільзя, бо несе таке, що його другими словами назвали дураком.
показати весь коментар
06.02.2025 17:50 Відповісти
Якщо вірити Келлогу, то наявність у Ізраїля ЯЗ десь між нулем і мізером. 😊
показати весь коментар
06.02.2025 13:28 Відповісти
Звичайно, це ізраїльська зброя. Її у США стаорили євреї. 😊
показати весь коментар
06.02.2025 13:39 Відповісти
По шкалі жадності і любові до халяви. Нагадаю, начюсильно Я З ніхто не забирав. За цю зброю навіть платили. Кацапським газом. Вірніше, списували борги. Газ був зі знижкою і я добре пам'ятаю, як більшість раділо. І зовсім не пам'ятаю чомусь протестів.
показати весь коментар
06.02.2025 14:03 Відповісти
Скільки вам років, шановна? 😊 Мені в ті часи було 25. Тому пишу те, що бачив.
показати весь коментар
06.02.2025 17:47 Відповісти
А вам напевно при це розказали всі троє разом : і сліпий, і глухий, і дурний., 😊 І ви наревне вважаєте себе надзвичайно розумною. Нє? 😊
показати весь коментар
06.02.2025 18:39 Відповісти
Все це так. Ось, що кчже Вікіпедія:"2 червня 1996 Україна офіційно втратила ядерний статус. В 1999 році 8 літаків Ту-160 та 3 літаки Ту-95МС Україна обміняла за борг Росії за газ". Тому борги таки були. А ще тоді Україна не пішла шляхом Прибалтики і не погидилась на ринкову ціну на газ. Прибалти потерпіли, але вирвалися з газоваої кабали. А виборці України раз пораз вибирали у владу Кравчука, Кучму, Симоненка, а Чорговола, який міг повести іршим шляхом - ігнорували. Дешевий газ перевпжив здоровий глузд.
показати весь коментар
06.02.2025 20:11 Відповісти
Та ні, все так. Населення завжди голосувало за тих червоних директорів - бойків, фірташів, богуслаєвих, ахметових, чи їхніх ставлеників януковочів з шуфричами. Так що винні всі, навіть ми з вами, що не пояснювали посполитим, що дешевого газу нема і що це ціна нашої безпеки. А навіть тепер я знаю людей, які волають про хорошого януковоча, при якому був дешевий газ, особливо коли отримують платіжки.
показати весь коментар
06.02.2025 22:46 Відповісти
У вас всі пальці цілі? У мене на жаль ні. Тому на відміну від вас я не кепкую у таких випадках.
показати весь коментар
07.02.2025 09:16 Відповісти
З такою політикою америкосів шанс, що США залишаться лідером світу, також нульовий, чим далі тим більше країн будуть готові послати їх нах.. разом з їх доларами, будуть друкувати їх лише для себе.
показати весь коментар
06.02.2025 16:50 Відповісти
Шансов нет, идея обречена на провал. Ну и что вы обсуждаете?
показати весь коментар
06.02.2025 20:53 Відповісти
Шанс, що дадуть ЯЗ приблизно 0.01%. Шанс, що через провокативні заяви зеленського про ЯЗ стосунки з партнерами ще більше погіршаться 75%. Він або ворог або ідіот. Або все разом. Щодо коментаторів, які тут радісно пісяють кипятком від цих заяв, впевнений, що більшість з вас не вороги, а ота друга категорія.
показати весь коментар
06.02.2025 17:46 Відповісти
З початку потрібно навчитися голосувати НЕ ЗА клованів з шашликами.
Бо вони звісно не ядерну зброю зроблять, а поломані велосипеди.
показати весь коментар
06.02.2025 13:27 Відповісти
Невже так багато дурників, які думали що країні третього світу з неадекватним керівництвом, з аграрною економікою, з військовим конфліктом із другою державою з ЯЗ - хтось дозволить створити свої бімби - коли таким державам як Німеччина, Корея, Японія не дозволяють?
Це не кажучи вже про можливість створити та профінансувати.
Реально нарід інфантилів.
показати весь коментар
06.02.2025 13:51 Відповісти
Невже? А як же казочки місцевих воювак до останнього, що після Україні 200% буде Європа аж до Лісабону, га? Чи вже концепція одразу змінилась?
До речі, ніяк ЯЗ не знімає загрозу знищення, навпаки дійсно робить його тотальним. Бо у випадку удару 1 боєголовкою Україною назад прилетить 100.
показати весь коментар
06.02.2025 13:59 Відповісти
Не огризайся, собацюра. Я з тобою як з людиною спілкувався, а ти ногу кусаєш.
Україна може думати, що має право на що завгодно, але скоріш за все ії роз'їбуть ще превентивно. Та ще й не тільки рашка, а й західні "союзники" разом.
Але якщо допустити фантастичний варіант втілення твоїх фантазій, то по Україні полетать ракети на кожне місто і знищать взагалі все населення.
Чи захоче хтось бити по великим містам росії, розуміючи ці наслідки? Це утопія і не міняє нічого принципійно так само як із конвенційною війною. Україну буде огрібати ще більше, що так, що так.
показати весь коментар
06.02.2025 14:11 Відповісти
Це все на що ти здатно, собацюра? ХАМАСу ніхто ЯЗ створити не дозволив, отже і таким злим на весь світ собакам не дозволить. Може колись затямиш, але то навряд чи. Розум в тебе теж як в собаки.
показати весь коментар
06.02.2025 14:21 Відповісти
Я вже написав. ЯЗ аж ніяк не знижує вірогідність померти і не підвищує безпеку.
показати весь коментар
06.02.2025 14:44 Відповісти
Населення в мільярд та 150 мільйонів. В Україні ж половина населення це пенсіонери.
показати весь коментар
06.02.2025 15:55 Відповісти
Вікіпедію можеш почитати.
Нехай Україна хоча б своїх пенсів прокормить, яке там ЯЗ. Чи воно матеріалізується?
показати весь коментар
06.02.2025 16:13 Відповісти
Можна ще багато що нафантазувати.
показати весь коментар
06.02.2025 17:52 Відповісти
А ти підеш і зробиш? Чи спеціалісти та ресурси з неба впадуть самі по собі? Чи ти думаєш, що вони 30 років були законсервовані і з одного бажання з'являться, а потім за 2 місяці все зроблять?
показати весь коментар
06.02.2025 20:28 Відповісти
Я вам, ідіотам нацдебільним, пояснюю, що ЯЗ це не панацея взагалі. Реально якісь агресивні папуаси тумба-юмба.
показати весь коментар
06.02.2025 20:29 Відповісти
Тебе, нацдебіл, так за ту "зброю" відтрахають, що ти 10 раз пожалкуєш. Просто ви, нацдебіли, думаєте, що весь світ під вас підстраюватись буде.
Ні, стеруть в порошок та за 3 дні забудуть про існування таких папуасів.
показати весь коментар
07.02.2025 12:16 Відповісти
Кіт Келог - бойовий офіцер, десантник, спецназівець, реально сам кидав гранати у В'єтнамі. Його дружина теж військова, десантниця.

Разом з тим, хоч його й нагородили за роботу в Іраці - там особливих заслуг не получилось. Не знаю, чи дивиться він на Україну як на Ірак, але має зрозуміти різницю.

Даремно ви чіпляєтесь до цитати про ядерну зброю : важко зрозуміти про яку зброю він казав, про ту що забрали США, чи про ту що Україна прагне створити самотуж

Насправді треба не поступатися в питанні вступу в НАТО, стосовно решти (тимчасова втрата частини території) можна йти на компроміс. Але стосовно невступу до НАТО треба впиратися і не погоджуватися.
показати весь коментар
06.02.2025 19:06 Відповісти
Панове, зверніть увагу на беззмістовний, по колу, словесний пронос Келлога. Це свідчить про те, що він таки обісрався і геть не знає, що сказати. Наразі головне, що заважає нам відновити ядерну зброю - це ненажерна банда зелених гопників. Проте ми можемо просто зараз авансом оголосити про поновлення свого міжнародно визнаного статусу ядерної держави, через те що Будапештський меморандум фактично втратив чинність у 2014 році, при чому не з нашої провини.
показати весь коментар
06.02.2025 19:02 Відповісти
келих шо ты мелешь?
показати весь коментар
06.02.2025 13:22 Відповісти
Чем Келих наполнить, то оттуда и выльется
показати весь коментар
06.02.2025 13:23 Відповісти
Об этом я и говорю! Нельзя продавать землю! Сейчас земля на вес золота, она может вытянуть Украину из бедности. И в тоже время можно продать то, что мы не используем - те же урановые рудники. У Украины за 34 года не дошли руки до них, а вот США хочет. Ну что же - это более чем возможно. Отдать им рудники, там они будут делать Уран и вооружать нас. И мы покажем путлеру кузькину мать!
показати весь коментар
10.02.2025 12:24 Відповісти
Ясно. То годуємо кацапського звіра за рахунок України?
показати весь коментар
06.02.2025 13:20 Відповісти
Якжо здасте Україну, то це питання вже не матиме сенсу, як і ДНЯЗ. Ядерку будуть старатись отримати всі. Бо ці всі "договори" - просто папір, а ООН існує лише як годівниця для купки бюрократів.
показати весь коментар
06.02.2025 13:23 Відповісти
"Група 236" ні про що не говорить? РУХ - це ширма, якою прикрились учорашні комуняки для розпилу України. РУХ використали і викинули на смітник.
показати весь коментар
06.02.2025 17:00 Відповісти
Ми ж не якісь там чучхе-північнокорейці, і не навіть не іранці-аятольянці. Ми страшні "бєндєравци", нам ніззя.
показати весь коментар
06.02.2025 18:55 Відповісти
"Пам'ятаєте, президент сказав, що ми - уряд здорового глузду" - весьма спорное утверждение, стоит заметить.
показати весь коментар
06.02.2025 13:32 Відповісти
все кодло трампа орієнтоване на путіна, тому слід їх сприймати як шісток пуйла. Це справа України мати чи ні ЯЗ при тій агресії, яку Україна перенесла з 2014 року.
Якщо келогу не подобається ЯЗ - нехай сша її позбудуться?
показати весь коментар
06.02.2025 13:53 Відповісти
німеччині і іншим не загрожуюь тотальним знищенням і на них ніхто не нападав вже більше 50 років.
показати весь коментар
06.02.2025 13:54 Відповісти
не га-кай кретин. Україна має повне право оборонятись всіма засобами включно з ЯЗ. Ну не одна ракета, а скажімо 3, на москву підарбург та ростов - знищать більшу частину населення росії. чи захоче хтось на болотах такого удару?
показати весь коментар
06.02.2025 14:05 Відповісти
собацюра твій татко, який виховав такого кретина. у все, тепер пнх.
показати весь коментар
06.02.2025 14:13 Відповісти
або навпаки - тільки параша запустить ЯЗ, одразу і Україна вдарить ЯЗ у відповідь. Україна ще нікому не погрожувала ЯЗ, а от пуйло погрожує всьому світу! І по Україні він вже мінімум 3 рази збирався вдарити ядеркою.
показати весь коментар
06.02.2025 14:27 Відповісти
Абсолютно вірно. Це кацапо-тролі, які формують думку, що Україна ні за яких обставин не може навіть думати про власну ЯЗ. Вони цього дуже бояться, бо тоді УКРАЇНА БІЛЬШЕ НІКОЛИ НЕ БУДЕ ЖЕРТВОЮ !
показати весь коментар
06.02.2025 17:59 Відповісти
ну як сказать... по словам Білого дому путін двічі вже майже нажав кнопку, першого разу його спинили США, другого - Китай. А в мене нема причин не довіряти розвідці США. Сам пуйло вихвалявся, що з задоволенням знищить Україну ядерним ударом.
показати весь коментар
06.02.2025 18:02 Відповісти
кацапо-тролі просто скаженіють, вони формують думку, що Україна ні за яких обставин не може навіть думати про власну ЯЗ.
Вони цього дуже бояться, бо тоді з ЯЗ УКРАЇНА БІЛЬШЕ НІКОЛИ НЕ БУДЕ ЖЕРТВОЮ !
показати весь коментар
06.02.2025 18:13 Відповісти
1. кндр під тотальними санкіями зробили 80 зарядів, та досить точні ракети-носії.
2. іран під адськими санкіями вже зробив, або дуже близько до ядерних зарядів.
3. білорусь отримала ядерку зброю вже готову, та носії.
4. в польщі недавно стався вибух на урано - збагачуючій установці (на 99% польща тихо виготовля власні ядерні заряди)

А Україна значить не може? Коли в Україні є все для власної ядерки! На даний час це питання життя або смерті для України, як народу, так і держави. Коли український народ в кроці від холокосу він повинен дотримуватись гарантій світу, яких сам світ не дотримався???
показати весь коментар
06.02.2025 18:26 Відповісти
Всі твої аргументи нікчемні. Скільки б ми не робили дронів, параша зробить в рази більше дронів , літаків , танків та ракет. Скільки потрібно коштів на утримання армії, співставної російській? Мабуть це в рази дорожче ядерки. Єдине що може зрівняти сили це ЯЗ. Ти сам це все розумієш
показати весь коментар
06.02.2025 21:42 Відповісти
Гарантовано робочих в пуйла не більше 50 шт. Все інше втратило термін придатності. Це ви не хочете зрозуміти, що цим шляхом, яким зараз йде війна, України не стане. Пуйло вимагає гарантій знищення України через декілька років, навіть якщо зараз буде деяка заморозка
Краще бути живим ізгоєм, чим мертвим лохом.
показати весь коментар
06.02.2025 22:54 Відповісти
польща проводить досліди зі збройовим ураном, і ЩО ?
напевно вже має декілька зарядів, і ЩО ?
тільки тупі **** барани в Україні топлять проти ЯЗ
показати весь коментар
07.02.2025 11:49 Відповісти
Ну це вже в США ніхто не буде питати як Україні відновлювати ядерну зброю,якщо вони спробують нав'язувати тут мюнхенські договорняки.
показати весь коментар
06.02.2025 20:27 Відповісти
Наскількі відомо Україна і не намагається отримати ЯЗ, тому що знищувала її не за ради війни, а за ради миру, вона тільки нагадує учасникам тих подій, що згідно угоди під назвою Будапештський меморандум Україна знищила 2 тис. ядерних боєголовок бувшого СРСР разом з ракетами і шахтами націлених на Захід надавши їм послугу з безпеки в тому числі 1,4 тис. на США , виконавши свої обовязки вчасно і в повному обсязі чого не скажеш за гарантів, які допомагають в не в повному обсязі і невчасно.
показати весь коментар
06.02.2025 18:18 Відповісти
зато гречку получили.
показати весь коментар
06.02.2025 18:28 Відповісти
вряд ли, все приходит во власть становиться врагом АВТОМАТОМ,
показати весь коментар
06.02.2025 18:32 Відповісти
Трішки не так : Ізраїль має на увазі США , ну а ядерну зброю - власну .
показати весь коментар
06.02.2025 17:27 Відповісти
Ну і що там у мемуарах - що Ізраїль не має ЯЗ ?
показати весь коментар
06.02.2025 17:31 Відповісти
Прикинь , рік тому нам не дозволяли по кацапії бити навіть чимось власним , а тепер зняли любі заборони на їхнє ( правда аби іще його давали вдосталь ) . Те саме буде "по факту" і з ядеркою якщо вистоїмо ! Ну а щодо копалин , то тобі не однаково чи ними розпоряджатиметься житель Рів'єри Аметов , чи житель Маямі Рокфелер , зарплата гірника від того не зміниться , а вивізні мита швидше американець заплатить чим колишній українець ((
показати весь коментар
06.02.2025 17:38 Відповісти
Отут детальніше , ми , виявляється 500 років тому ядерку віддали ? (( Ну а раптом ти про Хмельницького згадав , то те що він підписував у оригіналі ніде не збереглося ..... тоді може і не було ніякого "кацапи + Україна навіки разом" , а просто був військовий союз як у кацапів і Вірменії одкб ? ((
показати весь коментар
06.02.2025 17:42 Відповісти
Ну я ж не винен , що у тебе , ідіота , таке оточення , та і сам ти при своїй деменції думку сформулювати нездатний ! Не пиши , придурку те що ти нашкрябав : "ізраїлю ніхто і не дозволяв мати яз" , ніхто тебе не зачіпатиме , бо ти як лайно , краще обминути , не звернувши уваги , аніж зачепити ((
показати весь коментар
06.02.2025 18:11 Відповісти
Що , сумно як не смердиш ? (( Краще засихай , більше толку !
показати весь коментар
06.02.2025 18:19 Відповісти
О , дивися , ти підсохнув трішки , вже і смерда від тебе поменшало (( Так тримати .
показати весь коментар
06.02.2025 18:36 Відповісти
Сохни .
показати весь коментар
06.02.2025 18:46 Відповісти
Мені в ті часи було трішки більше , тому погоджуся з першою частиною . Щодо знижки на газ - трішки не погоджуся , а про борги взагалі посперечаюся , бо ті борги кацапи з повітря намалювали , саме тому і встановили станції обліку газу , яких до того не було від слова зовсім , а до лічильників кацапи скільки хотіли , скільки і писали про його перекачану кількість , при цьому безупину гавкотіли як українці газ крадуть у них .
показати весь коментар
06.02.2025 19:30 Відповісти
Все трішки не так по тій причині, що борги за газ нагромадили комерційні структури , а гопники із парашії виставили претензії державі Україна . Згадай як не так давно був період коли через суд у декого відбирали газ з комерційної структури на державну щоб покрити заборгованість , а потім зелені "шлюшки" віддавали кошти з бюджету тому гівнюку , а до цього випадку ( у ті часи про які ти мову ведеш) взагалі просто держава виступала цапом відбувайлом за комерційні угоди приватників. Щодо ринкових цін ...... згадай як біла юля похерила підписаний на десять років контракт , який став невигідним кацапам по тій причині , що зросли світові ціни на вуглеводні . Про літаки.... так не тільки літаки , а іще і крилаті ракети , а іще ядерну зброю на сотні мільярдів доларів за три кацапських срубля віддали , я ж цього не заперечую . Якби віддавали кацапам по справедливій ціні , то вони нам і досі були б винні при всіх наших закупівлях.
показати весь коментар
06.02.2025 21:06 Відповісти
Дивлюся, ти спеціаліст з поїздок до Трускавця (( Шлунок лікуєш , чи на навчання возять ? Зелідор тебе назвав #всімипрезидентом , то як там з надрами , у тебе дозвіл на їхню розробку скільки разів брали ? Може ти не в курсі після Трускавця що те , що у нас в Конституції написано, не завжди відповідає реаліям життя , бо якби відповідало , то кожен дозвіл на розробку надр потрібно було б через референдум проводити або хоча б через ВР . Ну і вишня на торт - розпоряджання і користування трішки різні речі Тепер стосовно твого "хлопка" ...... хлопає твій кацапський пердак від думки що наступний дрон прилетить не на НПЗ , а у твою трущобу , щодо ядерки , то перечитай мій перший коментар
показати весь коментар
07.02.2025 11:28 Відповісти
Проблема подібних тобі неусвідомлених ідіотів у тому що вірите у власну геніальність і прозорливість аж до того, що від власної віри на радощах починаєте під себе ходити (( Не вирішуй за мене що я думаю , я якось без тебе це зроблю, ну а якщо цікаво , то запитай. Хоча що ти можеш запитати , тролю кацапський ((
показати весь коментар
07.02.2025 17:07 Відповісти
Бувай , тролю !
показати весь коментар
07.02.2025 19:17 Відповісти
Ну если кацап українською мовою пишет что Украина не получит ядерное оружие , значит очень этого бояться! Надо делать!
показати весь коментар
06.02.2025 20:19 Відповісти
Якою мовою я пишу тебе не обходить , а от до образ ,зазвичай , вдаються ті ,в кого скінчились аргументи. Якщо твоя потужність тільки в образах , то вона не дуже то й потужна. По ділу зазначу , що слабкою і залежною Україну робили майже усі влади за більш ніж 30 років незалежності , бо вони були куплені кацапами. Хто скуповував за безцінь заводи , які потім пускав на металолом? Кацапи! А наші можновладці з радістю їм це дозволяли. Взагалі Україна одна з небагатьох країн , яка за нормальної влади може вийти на самозабезпечення , причому на досить непоганому рівні. Але це не потрібно сусідам , особливо північно-східному. Усі хочуть бачити залежну Україну , або від кацапії , або від ЕС , або від Штатів . У цьому плані я підтримую правих , які за сильну і незалежну Україну , а вже потім розбиратись йти у якісь сюзи чи ні.
показати весь коментар
06.02.2025 20:58 Відповісти
Якого біса він звертає увагу на марення дуету.
показати весь коментар
06.02.2025 14:11 Відповісти
А Ізраїль не здавав свою ядерку.
показати весь коментар
06.02.2025 13:34 Відповісти
А забрати атомну зброю і не забезпечити захист, згідно Будапештського меморандуму - це десь посередині між "домовляйтесь з росією самі" і "ми за вас воювати не збираємось".
показати весь коментар
06.02.2025 16:03 Відповісти
Авжеж, Україна не зможе повернути собі ядерну зброю, але у разі необхідності вона її використає.
показати весь коментар
06.02.2025 13:40 Відповісти
Я думаю за пару мішків рису в Північної Кореї можна виміняти.
показати весь коментар
06.02.2025 13:27 Відповісти
ДНЯЗ: (1) Кожний Учасник цього Договору в порядку здійснення свого
державного суверенітету має право вийти з Договору, якщо він
вирішить, що пов'язані зі змістом цього Договору виняткові
обставини поставили під загрозу найвищі інтереси його країни.
показати весь коментар
06.02.2025 13:31 Відповісти
Перші графітові реактори на природньому урані прості і дешеві, Україні під силу максимум рік,
просто Гундосу нічого не треба крім "дай"
показати весь коментар
06.02.2025 15:13 Відповісти
Тут було зроблено третину ядерного арсеналу Франції.
показати весь коментар
06.02.2025 15:22 Відповісти
Чому, Україна в межах своїх міжнародно визнаних кордонів має право застосовувати ЯЗ будь-де, а по Раші звісно тільки у відповідь. Почитайте свого Кьослера лейтенанта армії США що на навчаннях в 50х "ядерні гриби" штурмував. Ядерка робить війну не лінійною, тобто чим більше в тебе на квадратний кілометр техніки і людей тим більше просто їх згорить.
Все зміниться, кацапи змушені будуть або піти або згоріти разом з нами.
показати весь коментар
06.02.2025 17:51 Відповісти
Сторінка 2 з 4