13623 відвідувача онлайн

Мир можливий тільки тоді, коли ми матимемо гарантії безпеки, - Зеленський

Володимир Зеленський

Президент Володимир Зеленський заявив, що мир в Україні можливий лише тоді, коли Україна отримає реальні гарантії безпеки.

Про це глава держави сказав в ефірі американського телеканалу Fox News, повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на повідомлення Зеленського у соцмережі Х.

"Я не можу змінити позицію України щодо Росії. Росіяни нас вбивають. Росія - ворог, і це реальність, з якою ми стикаємося. Україна хоче миру, але він має бути справедливим і міцним. Для цього нам потрібно бути сильними за столом переговорів. Мир можливий тільки тоді, коли ми знаємо, що маємо гарантії безпеки, коли наша армія сильна, а наші партнери з нами", - наголошує глава держави.

"Без підтримки США буде важко. Але ми не можемо втратити ні волю, ні свободу, ні свій народ. Ми бачили, як росіяни приходили в наші домівки і вбивали багато людей. Ніхто не хоче чергової хвилі окупації. Якщо нас не можуть прийняти в НАТО, нам потрібна якась чітка структура", - додає він.

Також Зеленський наголосив, що Європа готова до непередбачених ситуацій і допоможе фінансувати нашу велику армію.

"Нам також потрібна роль США у визначенні гарантій безпеки - яких саме, в якому обсязі та коли. Коли ці гарантії будуть, ми зможемо говорити з Росією, Європою та США про дипломатію. Сама по собі війна - це надто довго, і ми не маємо достатньо зброї, щоб повністю її витіснити", - зауважив він.

Суперечка Трампа та Зеленського

Нагадаємо, у Білому домі у п'ятницю, 28 лютого, відбулася зустріч президента США Дональда Трампа та президента України Володимира Зеленського.

Дональд Трамп та Володимир Зеленський почали сперечатися та перейшли на підвищені тони під час зустрічі в Овальному кабінеті.

Президент України Володимир Зеленський достроково залишив Білий дім після зустрічі з Дональдом Трампом в Овальному кабінеті.

У Вашингтоні не відбулося підписання угоди про корисні копалини між Україною та США.

Топ коментарі
+24
Та ніхто не пояснить. Навіть найупороті свідки потужного. Навіть сам потужний не знає що він хоче. Виявляється підписаних того річ 28 потужних безпекових угод йому не вистачає.
показати весь коментар
01.03.2025 15:48 Відповісти
+22
Хоча б хтось пояснить, що таке "гарантії безпеки"? Це обіцянки-цяцянки, чи якісь конкретні кроки? Якщо обіцянки - то які? Якщо конкретні вчинки - які і від кого?
показати весь коментар
01.03.2025 15:44 Відповісти
+19
Трампон і його "молодая команда" хотіли влаштувати Україні Мюніх- 1938:

1. Два останні тижні Трампон і його шістки розгоняли тєму, що Україна на рівні з ********** винна у війні, що Україна торчить Штатам 350-500 лярдів, і що Хутін "хоче миру".
2. Такі зустрічі проводяться за закритими дверима а не он-лайн, на камери жкрналістів.
Це, від початку, була вистава-подстава одного актора - Трампона. Венс був проаокутором. Зєля у цьому випадку був статистом, як і весь Народ України.

Хто цього не розуміє - або латентний кацап, або велика падлюка...
показати весь коментар
01.03.2025 15:49 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
Он и сам не объяснит. В прошлом году назаключал аж 28 договоров с потужными "гарантиями". Толку от них никакого.
показати весь коментар
01.03.2025 15:54 Відповісти
Единственная гарантия - это наши сильные ЗСУ. И все. Только об этом он не вспоминал до 24.02.
показати весь коментар
01.03.2025 15:56 Відповісти
Немає ніяких гарантій не від кого. Це пусті слова ,як і використаний туалетний папір - буд. Меморандум. Тільки відновлення ядерної зброї. Для нас це не проблема - реакторів досить, і креслення в кб. Луч ще існують. Було б бажання.
показати весь коментар
01.03.2025 16:21 Відповісти
Надіюсь світ викупить гру Ішака, ніякого миру воно не хоче бо це не їх з ху#лом план. Цікаво, що ця потвора вигадає щоб не закінчувати війну, навіть якщо йому дадуть гарантіії!
показати весь коментар
01.03.2025 16:01 Відповісти
Тобто ніколи. Вічний пересидент Зелупок.
показати весь коментар
01.03.2025 15:45 Відповісти
Для початку сформулюй гаратії безпеки а потім вимагай
показати весь коментар
01.03.2025 16:46 Відповісти
Гарантія безпеки є тільки одна: ядерна зброя. Трамп виходить з Європи і мусить вибачитися за ядерне розброєння України.
показати весь коментар
01.03.2025 19:37 Відповісти
Хоча б хтось пояснить, що таке "гарантії безпеки"? Це обіцянки-цяцянки, чи якісь конкретні кроки? Якщо обіцянки - то які? Якщо конкретні вчинки - які і від кого?
показати весь коментар
01.03.2025 15:44 Відповісти
Дістанемо із широких штанін потужний пристрій для гри на роялі.
показати весь коментар
01.03.2025 15:47 Відповісти
Кругом, де можу - запитую про це. Ніхто не може пояснити. До того запитував, що таке "перемога", і мені відповідали, що це розвал рашки. Навіть якщо так, то невже після розвалу можна повертатись до великого крадівництва і мільярда дерев? Чи треба тоді гасити реваншистські настрої на болотах? І ключове: хто і чим це все буде робити? Відповіді нема... Мабуть, прибульці з Альфа Центаври.
показати весь коментар
01.03.2025 15:51 Відповісти
"Гарантії безпеки" - мабуть просто гарне словосполучення для ідійотів, котрим під цим словосполученням можна буде продати будь-що. Ну або ж навпаки, сказати, що оце от "гарантії", а ото "не гарантії". Чіткого визначення не існує в природі.
показати весь коментар
01.03.2025 15:53 Відповісти
Від'ємна/негативна потужність - теж потужність. Так потужно все по*єрити, до чого торкаєшся - треба вміти.
показати весь коментар
01.03.2025 15:58 Відповісти
Зобов'язання - це ото, про що я казав, обіцянки-цяцянки. Обіцянки ми вже маєм. Чому не вважаємо це "гарантіями безпеки" - не відомо.
Ст.5 НАТО мало чим відрізняється від Ст.4 БМ. Ніде не прописано прямий обов'язок одної держави воювати за іншу.
показати весь коментар
01.03.2025 16:16 Відповісти
Оскільки конкретного визначення "гарантій" не існує - з їх відсутністю можна носитись по різних самітах ще -надцять років.
показати весь коментар
01.03.2025 16:24 Відповісти
О, то опісля можна повертатись до великого крадівництва і мільярда дерев? До овочерізок з яйцями в кілограмах? Всього то навсього...
показати весь коментар
01.03.2025 16:33 Відповісти
Чудово. А Тайвань їх отримує за гарні очі? Чи за статус жертви? Чи таки він чимось платить США?
показати весь коментар
01.03.2025 22:58 Відповісти
А якщо після цього показово зникне Київ? Що далі ви будете писати, ядерні розумники?
показати весь коментар
01.03.2025 16:07 Відповісти
Треба ще потренуватися на мінометних мінах. А вже потім, років через 20, починати думати про те, чого ніколи не робили (навіть в УРСР).
показати весь коментар
01.03.2025 16:28 Відповісти
Не буду дивитися. Його думка не цікавить. Бо шоколад-пластилін.
показати весь коментар
01.03.2025 16:27 Відповісти
Решта 30 назначать царя. Ясно кого.
показати весь коментар
01.03.2025 16:30 Відповісти
А в чому стьоб? У вас, мабуть, дуже цікаве почуття гумору, якщо ви там бачите *стьоб*.
показати весь коментар
01.03.2025 17:25 Відповісти
Насмішив, пб.
показати весь коментар
01.03.2025 17:26 Відповісти
Он имеет ввиду НАТО,без НАТО воевать будет бесконечно,он это говорил,что поменяет свою должность только на НАТО.
показати весь коментар
01.03.2025 16:16 Відповісти
Тобто миру з Зеленським ніколи не буде - бо ніхто не збирається надавати Україні будь які військові гарантії захисту
показати весь коментар
01.03.2025 15:46 Відповісти
Гарантії безпеки кажеш?? Це означає, що буде допомога Україні на постійній основі. а Гарантом Безпеки, є ЗСУ! чи ти , та тобі подібні дурики, думали що за вас воювати сюди прийдуть??? йди у Тисі втопись, недоумок,
показати весь коментар
01.03.2025 16:00 Відповісти
може у вас "**********" я такого не знаю.
показати весь коментар
01.03.2025 16:25 Відповісти
Яке ж воно кончене...
Гарантії безпеки держави то її економічна і фінансова стабільність та її збройні сили. Все! Ніхто нікому ніяких гарантій грантувати не може. їх просто не буває, бо ніхто за нікого воювати НЕ БУДЕ!
Навіть то саме НАТО то лиш деклараця про колективну відповідальність. наспрарвді, у випадку потреби все може виразитись у стурбованості, занепокоєнні і, в кращому випадку як і нам - фінансова і матеріальна допомога. За яку, як виявляється, потім треба буде таки розплачуватись.
У цьому світі кожен сам за себе, в першу чергу.
А тому, падло ти зелене, таки не треба було закривати ракетну програму не треба було нищити армію, виробництво снарядів, озброєння. відводити війська, розміновувати Чонгар і т.д., бо лише то були наші гарантії.
Ну і ще разом зі всілякими хетьманцевими і дефективними менеджерами нищити економіку держави і її фінансову стабільність
показати весь коментар
01.03.2025 16:07 Відповісти
Ти чому костюм не вдів,придурок?
показати весь коментар
01.03.2025 15:59 Відповісти
Чи його заклинило, чи його змушують це говорити? Які гарантії? Шматок паперу з підписом? Так ми це вже проходили, довбню. Найкращі гарантії безпеки для України це *******, сильне, озброєне, мільйонне військо. ******* ппо, літаки, безпілотники. І найголовніше далекобійні ракети, які зможуть розтрощити москву. Ось це гарантії безпеки. Треба бути хитрішим. Пороха я не люблю, але він 5 років впарював путіну мінські домовленності. Тягнув час. То зроби то саме з трампом. Наобіцяй, а потім скажи, що всі рідкоземельні метали належать народу України. І без референдуму їх не можна вивозити з країни. Що тут важкого?
показати весь коментар
01.03.2025 18:18 Відповісти
совісті у вас не має, привітали б інкубаторного із вилупленням чи першим гучним кукуріку із помилками, бо згідно методички чоколят та соя???
показати весь коментар
01.03.2025 23:59 Відповісти
мир від трампа це капітуляція України і ми на це не йдемо. Ми очікували на допомогу, а нам нав'язують капітуляцію під соусом миру, тому у нас не багато вибору. або здатися і вмерти, або боротися, а там як карта ляже. Америка показала своє свої цінності і ввійде в історію з ганьбою. Україна стає моральним лідером демократичного світу.
показати весь коментар
01.03.2025 16:56 Відповісти
Молодець, пане Президенте!!!! Сказано правильно і сильно. Батьківщина Черчіля - з Україною. Незламність і честь - спільна риса наших народів.
показати весь коментар
01.03.2025 15:49 Відповісти
Zeльц открытым текстом говорит: "Готов капитулировать, дайте бумажку."
показати весь коментар
01.03.2025 17:35 Відповісти
Це може бути великий список. Сенс у тому що нам намагаються навязати договір про мир в якому буде вказано скоротити війська до 50 тисяч і все в такому дусі. Ніякого НАТО, ніякої армії, ніякої зброї, міфічні миротворці китайці котрі не будуть воювати а просто покинуть територію в разі нападу. Ніяких гарантій що нас хоч якось підтримають в разі повторення атаки, а атака буде тому що такий то двіж почався путіну все з рук зходить, чому тоді має другий раз не зійти, якшо ніяких гарантій не буде і навіть усних зобовязань.
показати весь коментар
01.03.2025 15:55 Відповісти
Ну то піди віднови. Тут міни не можуть виготовити. Та й санкції будуть збоку тих же США, або й навіть ядерка полетить на нас від раші.
показати весь коментар
01.03.2025 15:52 Відповісти
Отож бо. Але ж адептам яз не доходить, включно з гончаренком.
показати весь коментар
01.03.2025 16:25 Відповісти
Никаких гарантий не будет. Это слишком большая проблема для других стран. К сожалению.
Мир (хоть какой-то) возможен только когда Пуйло вынесут с Кремля.
Для этого нам нужно продолжать получать поддержку хотя бы деньгами.
А наше ВПК может производить намного больше оружия (много раз об этом заявлялось)
показати весь коментар
01.03.2025 22:16 Відповісти
Та ти ж казав що достатньо "просто пєрєстать стрєлять", коли нас вбивали росіяне, у 2014... А тут вже гарантії потрібні...
показати весь коментар
01.03.2025 16:34 Відповісти
єдине з чим я не погоджуюсь в цьому інтерв'ю що нема згадки про Будапештський меморандум..Хоча може утримується від згадки бо там же не тільки США и росія гаранти
показати весь коментар
01.03.2025 15:54 Відповісти
які твої пропозиції?
показати весь коментар
01.03.2025 15:55 Відповісти
або довбень
показати весь коментар
01.03.2025 15:56 Відповісти
зобов'язання прямої військової підтримки...або ст5 Статуту НАТО...
показати весь коментар
01.03.2025 15:57 Відповісти
а хто копалини хоче? хто зараз путіну в очі(дупу) заглядає? а є з США? отож....
показати весь коментар
01.03.2025 15:59 Відповісти
перелогінься і ще раз напиши для продовження діспуту...
показати весь коментар
01.03.2025 16:04 Відповісти
мене влаштують ті самі що надані Тайваню? А тебе що влаштує?
показати весь коментар
01.03.2025 22:48 Відповісти
я сказав що мене влаштує, і перепитав тебе...ти не відповів а задаєш якісь зустрічні питання... то міг би просто злитися...
показати весь коментар
02.03.2025 17:14 Відповісти
Чому ти змішав до кучі абрамси , т-72 , мі -17 і тд... ?
показати весь коментар
01.03.2025 16:50 Відповісти
Зеленський сказав все вірно - мир , на умавах ***** , ніхто не підпише !
показати весь коментар
01.03.2025 16:52 Відповісти
Звідки в амерів т-72 і гепарди ?
показати весь коментар
01.03.2025 17:10 Відповісти
Остання надія для України у виживанні буде полягати у тому,чи спроможна вона зробити власну ЯЗ і завдати удару по криму (Севастополю, і пр.) з метою показової демонстрації можливості завдання удару по рф. Тут або Европа та Туреччина робить реальні заходи по викиданню військ рф з території України або... формально Україна ні на кого не напала, але криму торба...
Можливо є кращий сценарій, але я його поки не бачу. ...І так, америка поступово стає країної третього світу.
показати весь коментар
01.03.2025 15:58 Відповісти
Той хто це буде планувати чітко усвідомить, що і москвабад піде туди ж одразу. Чи ви думаєте, що сама абрівіатура нато їх лякає? Ні їх лякає саме яз і можливість негайної відповіді. Тому якщо відповідь незабариться (від України), то і перший їх удар малоімовірний бо це автоматом і їх знищення.
показати весь коментар
02.03.2025 15:55 Відповісти
Ось це інтерв'ю з українськими субтитрами:

https://fex.net/uk/s/cmnsmpb
показати весь коментар
01.03.2025 16:14 Відповісти
До речі, формулює думки він у ньому жахливо. Краще йому розмовляти через перекладача. Тупо людина не може закінчити речення нормально, перестрибує з одного на інше, затинається, довго не може пояснити, що хоче сказати.
показати весь коментар
01.03.2025 16:17 Відповісти
Справа очевидна, що трампони вже домовилися з ****** про видобуток корисних копалин, переважна більшість яких знаходиться на окупованих територіях, сша потрібна лише ця угода з Україною, щоб не виглядати грабіжниками і легалізувати ****@. Тому гарантій безпеки вони давати не будуть. Трампони - шулери.
показати весь коментар
01.03.2025 15:45 Відповісти
Вже був будапешський меморандум 1994, де агресорка раша та штати гарантували безпеку Україні.
Я не розумію, чого Зеленський не пред'яве рахунок штатам за не виконанання іхних гарантій?
показати весь коментар
01.03.2025 15:48 Відповісти
Якщо їх не має досі, то хто їх надасть?!
показати весь коментар
01.03.2025 20:30 Відповісти
Да не нужно отчитываться.
Нужно понять, что для адекватных людей и государств, мир - это признание одной из сторон своей неправоты, уважение территории, границ и суверенитета, уважение нации и истории, возмещение ущерба.
А для США мир - это прекращение огня у "папуасов", и сближение с рашкой, как с ядерной РАВНОЙ СЕБЕ державой.
После разоружения нас равными не считают. Какой-то сцаный Венс разговаривает с президентом так, будто он сам президент. Любой вицепрезидент имеет право говорить от имени государства, но в присутствии своего президента эти обязательства и права лежат на плечах президента. Он свой рот не имел права открывать, перебивать и вообще вести себя так, будто он как учитель, который отчитывает школьника.

Трамп говорит, что мы не стремимся к миру, забывая, что мы десять лет терпим это дерьмо, имея при этом и моральное и юридическое право восстановить ядерный потенциал (третий в мире) из-за нападения. Если они не дают гарантий, то кроме ЯО больше разговаривать не о чём.
Если бы проект ЯО был бы открыт ещё десять лет назад, то я бы гордо в овальном кабинете сказал бы так:
- "Раз вы считаете, что мы против мира, то теперь я вам покажу разницу между теми кто желает, и кто не желает. В следующий раз Украина и США встретятся на переговорах о ядерном сдерживании, уменьшении расходов на содержание ЯО и уменьшения количества ЯО. Хотите равного себе, чтоб не смотреть свысока - получите"

Я уверяю, что и не дадут нам никаких гарантий. В планах рашки и США нет такого государства как Украина - есть кусок земли, который поделят эти два президента, которые васькаются между собой. Один отхапывает сейчас, а второй давит, угрожает поддержкой, и отхапает кусок через влияние на НАТО.
Или ЯО, или епись оно конём.
При всей моей нелюбви к жопе в нашей стране (отношение к гражданам и беззаконию), почему я, в своём тяжёлом положении, должен смотреть видео, где президента моей страны просто выгнали из кабинета (не прямо, но доступно). Это тоже самое, что выгнать весь народ Украины, и положить на нас свой американский капиталистический ХЕР.
Я не для этого терпел всё дерьмо своей страны, чтоб ещё из-за океана меня (нас) слали на х*й!!!
ЯО или епись оно конём!!!!
Как только риторика поменяется, как только США признают нас угрозой (равно), как только рашка признает нас реальной угрозой, так сразу и разговоры будут вестись на "цырлах", тихонечко, и без попыток провокаций и оскорблений.
Сколько денег уходит на войну, не говоря уже про бесценные жизни, и сколько будет стоить содержать десяток ракет? А если ещё и в будущее смотреть, на потенциальные будущие вторжения, то ЯО ГОРАЗДО экономнее.

Выньте голову из жопу и хватит это терпеть. Политически за десять лет ничего не добились.
Меркель ходила к нам и не нашла рашку на нашей земле, а потом, после ухода с поста, призналась что просто боялась эскалации. ТО ЕСТЬ - ПУБЛИЧНО ПОЛИТИК ЛГАЛ ВСЕМУ МИРУ, ВЫСТАВЛЯЯ НАС ЛЖИВЫМИ.
Теперь какой-то х*р из США, который даже не президент, разговаривают с нашим президентом так, будто тот ему лично обязан.
А Трамп, х*уйло и пи*дабол.

Ещё раз - Или ЯО, или епись оно конём!!!!!!!!
показати весь коментар
01.03.2025 15:56 Відповісти
Никак, к этому США и клонило, и публично заявлял Трамп вчера - "вы без нас умрёте, останется от вас НОЛЬ, мы хотим спасти хоть что-то"
Ну а дальше всё, что прямо или косвенно говорит, что на нас, папуасов, класть болт, и мир в глазах США, это прекращение огня и улучшение отношений (ЛИЧНЫХ) с рашкой.
показати весь коментар
01.03.2025 16:02 Відповісти
Проблема не в прекращении огня, а в том, что именно США считает миром. А миром они считают улучшение отношений с рашкой, делёжка Украины, получение прибыли за счёт нашего положения.

Мы вообще-то и воюем только потому, что нас не устраивает делёжка нашей страны. А ты фактически говоришь не выпендриваться и отдать всё, что хочет рашка.
показати весь коментар
01.03.2025 16:04 Відповісти
У меня родным языком получился тот, который преподавали в Одесской школе интернат №5.
Все претензии туда - украинскому там не обучали.
показати весь коментар
01.03.2025 16:06 Відповісти
И не "шо", а "що", раз уж умничаете
показати весь коментар
01.03.2025 16:07 Відповісти
Держи свои возмущения при себе, курица.
Что слово "пох", что слово "iпать" - это кацапские маты. А ты мне выше про государственный заикалась.
У тебя есть другие предложения? Поделись. Ты считаешь, что есть возможность завершить войну без поддержки США, которая при этом ОТКРЫТО ПОДДЕРЖИВАЕТ РАШКУ?
Ты риторику слышала? Трамп говорил что мы, украинцы, создаём проблему, приближающую к третьем мировой. МЫ, у которых нет ядерного оружия. То есть, США имеет в виду себя и рашку. Затрагиваются ИХ интересы, а не наши, и именно они между собой решают нашу судьбу.

Хочешь чтоб так и продолжалось? Какие твои предложения?? Нету предложений?
показати весь коментар
01.03.2025 16:39 Відповісти
Згоден з президентом. Будемо воювати доти останній загарбник не покине української землі.
показати весь коментар
01.03.2025 16:41 Відповісти
Це він для себе с завгоспом гарантії
показати весь коментар
01.03.2025 16:32 Відповісти
Це просто маячня - і обіцянка в нікуди, щоб продовжити своє нікудишнє президенство.
Які гарантії безпеки? Він сам не знає.
Гарантія безпеки - ввід військ в країну. Чиїх? НАТО не можна, інші не хочуть починати війну. Будь-який ввід військ, крім російських в Україну - відкрита війна. Хоча дехто з них не розуміє, що війна таки з 2014 року, і таким чином таки зможе перейти і далі, на Європу. Але гарантій таких нема, їх не існує.
А угоду про корисні копалини з США не хоче підписувати, бо олігархам треба красти. Кортше дурилово дуриловом. І ще й від жопорукого.
показати весь коментар
01.03.2025 16:29 Відповісти
Тильки не такі гарантії як у будапештському папірці чи хворій голові рудої американської макаки.
показати весь коментар
01.03.2025 15:46 Відповісти
"Гарантії беспеки" тепер ніякого значення не мають ...

Свого часу дехто сер Чемберлен який Невіл теж стверджував , що британцям потрібні "гарантії беспеки" у був у жудкому захваті коли у Мюнхені гітлер йому щось там "підмахнув" ...

В захваті від цього він пафосно (як й трамп зара) заявів "британці , як привіз вам мир" ... Що на це йому відповів великий Уінстон не буду в сотий раз півторювати .

Лише скажу , що трамп й тим більш (якийсь там венс) вони просто настільки двійочники й невігласи , що як павліни самозакоханні нічого , що було до них багато разів в історії не знають й не вивчают ...
Можливо трамп обмовився , але я чув майже увесь його спіч . До останньої миті (якби не венс) він виглядав абсолютно адекватним крім однієї речі -- він вважає , що до його був лише один презідент - це Мак-Кінлі ... він назвав однопартійця Буша нікчемою . Може переплутав -- в його віці таке можливо .
показати весь коментар
01.03.2025 16:19 Відповісти
Ну если будет такой подход то они и за страны ЕС не будут умирать, и орки пройдут маршем по Варшаве, Бухаресте и тд.. Сейчас сговор рыжего и плешивого ломает весь международный порядок в Европе
показати весь коментар
01.03.2025 15:52 Відповісти
Господину Зеленскому респект. Я не Ваш поклонник, но с гопниками ,аля венс и трамп, Вы вели себя достойно. А американскому народу скоро придется серьезно подумать, о том, какое говно он посадил себе на шею.
показати весь коментар
01.03.2025 17:10 Відповісти
Шо, та шо... Ядерная зброя - вот и все гарантии.
показати весь коментар
01.03.2025 15:59 Відповісти
От халепа. Він або здурів, або його заклинило. На гарантіях. Як у 2019 році на "подивитись в очі". Тут нехай втручаються лікарі. Якщо він сам нічого ВЖЕ не розуміє. А допомога йому не потрібна, бо він Лідор без майбутнього.
показати весь коментар
01.03.2025 15:55 Відповісти
Про "нам все должны" никто и не ведёт речи. Речь идёт о соблюдении международных обязательств о нерушимости границ и суверенности государств, которые много раз были задекларированы теми же США. Другое дело, что трампло россию государством почему то считает, а Украину нет.
показати весь коментар
01.03.2025 16:19 Відповісти
В том то и дело, что "ситуация иная" и те кто обещал защищать демократию слились.
Штаты гарант по Будапештскому меморандуму.
Международные переговоры это не про "в собственном доме"
показати весь коментар
01.03.2025 17:24 Відповісти
Якщо анпіратор Голактєкі дозволить.

показати весь коментар
01.03.2025 16:40 Відповісти
Тобто світу не буде ніколи
**********
*****, до сліз... Кацапські боти знову в свойом рєпєртуарє.

показати весь коментар
01.03.2025 16:45 Відповісти
США припинили військову допомогу Україні.
Привітайте обдовбаного наріка з його пришибленою командою з черговим успіхом!
показати весь коментар
01.03.2025 17:44 Відповісти
А як ми станемо сильні за столом переговорів без американської важкої зброї і розввд даних ?
показати весь коментар
01.03.2025 15:44 Відповісти
все вірно сказав. Але іншого варіанту нема
показати весь коментар
01.03.2025 17:01 Відповісти
Когда вы от кого то зависите нехер выпендриваться!
показати весь коментар
01.03.2025 15:48 Відповісти
Проблема в том чт* ты тролль! Это раз. А вторая проблема что надо иметь компетенцию чтобы быть на высоте а не быть криворагулём!
показати весь коментар
01.03.2025 16:11 Відповісти
С криворагульным образованием невозможно решить ни одну проблему!
показати весь коментар
01.03.2025 16:12 Відповісти
Я тоже не дипломат но понимаю что за его спиной стоят миллионы людей. И он не имеет права пиз де ть что попало
показати весь коментар
01.03.2025 17:20 Відповісти
Доставляти ракети чим будете, балістики немає на 300-500 кг БП, по друге після спроби відновлення, де гарантія, що ЄС не обріже фінансування тому що їм нах... не треба махання ядеркою біля кордонів...
а зараз бюджет повністю залежний від зовнішнього фінансування і як бачимо контроль ти витрат ніхто не збирається проводити, щоб якось оптимізувати.
показати весь коментар
01.03.2025 16:37 Відповісти
Уже позбавили, якщо ви не замітили... щось змінило...
показати весь коментар
01.03.2025 16:38 Відповісти
Реально захід стільки раз порішував різні договори та гарантії іним країнам, що ці папірці нічого не варті...
Головна гарантія то присутність військ з авіацією та ППО як пропонуює Британія і надання нам хоча б 100 літаків та власне виробницвто Грім2 і нептунів щоб можна було наносити удари вглиб території орків...

А коли в Україні така складна ситуація, згадувати про ліцензії олігархів навіть не смішно уже, які вони майже задурно отримали і нічого з тими ресурсами не роблять, шукають кому втюхати подорожче...
показати весь коментар
01.03.2025 16:43 Відповісти
Ви за німеччину, на неї ніхто не нападав... якщо за Україну то варто повернутись і воювати в реальності а не клавіатурою...
показати весь коментар
01.03.2025 16:45 Відповісти
Та ніхто не пояснить. Навіть найупороті свідки потужного. Навіть сам потужний не знає що він хоче. Виявляється підписаних того річ 28 потужних безпекових угод йому не вистачає.
показати весь коментар
01.03.2025 15:48 Відповісти
А притулин супутник?
До речі, нова тема лохов розводити. І ведуться ж дебіли...

показати весь коментар
01.03.2025 15:52 Відповісти
Ну є у тебе ЯЗ. Що далі? Шо робитимеш?
показати весь коментар
01.03.2025 16:04 Відповісти
Доктрина то все зрозуміло, тільки от кацапи не підуть через ту доктрину. А зараз, коли війна, що робитимеш з ЯЗ?
показати весь коментар
01.03.2025 16:11 Відповісти
Ти, утирок, розкажи це ***********. Мені не треба це казати.
показати весь коментар
01.03.2025 16:22 Відповісти
Я нічого не пропоную. Мені цікава думку прихильників ЯЗ стосовно того що з нею робити. Та й з лопатами то не до мене, то до Кулеби. Кацапи не підуть ні на яку заморозку, це ж очевидно. Просто цікаво, як ця зброя допоможе закінчити війну? Просто закінчити, про кордони 91 року я вже мовчу.
показати весь коментар
01.03.2025 16:47 Відповісти
В мене, на жаль, також. Бо в одній країні із зебаранами живу.
показати весь коментар
01.03.2025 16:51 Відповісти
Зєльонскій маніпулює. Він дебіл, сам до цих всіх формулювань не додумався, але є політтехнологи, які справляються.
показати весь коментар
01.03.2025 15:56 Відповісти
Щоб підписувати стамбульські домовленості, а саме про них ви написали, США не потрібні. Можливо все ж таки спробуєм дочекатись про що добовляться США та оркостан?
показати весь коментар
01.03.2025 15:58 Відповісти
Гроші і щброя США ,ЄС та інших союзників. Гасла че чудово, але бажано бути все ж таки реалістом.
показати весь коментар
01.03.2025 16:00 Відповісти
А більшість українців, судячи по коментарям, і не проти.
показати весь коментар
01.03.2025 16:03 Відповісти
Тобто ніколи? Та ну нах.
показати весь коментар
01.03.2025 16:06 Відповісти
Сторінка 1 з 2