9838 відвідувачів онлайн

Британія може відправити в Україну 10 тис. військових, - The Times

Британія може відправити 10 тис. миротворців в Україну

Чисельність миротворчного контингенту для України, яку готова надати Велика Британія, "точно перевищуватиме 10 тисяч людей".

Як передає Цензор.НЕТ із посиланням на Європейську правду, про це виданню The Times повідомили джерела в британському уряді.

Так, за словами співрозмовників The Times, премʼєр-міністр Великої Британії Кір Стармер на зустрічі лідерів "коаліції охочих" 15 березня сказав, що остаточна чисельність миротворчного контингенту для України буде "точно перевищувати 10 тисяч людей", які готова надати Британія.

Також зазначається, що на зустрічі в суботу Лондону вдалося заручитися підтримкою "значно більшої кількості" країн, ніж три, які підтримували відправлення наземних військ і раніше.

The Times пише, що загалом близько 35 країн на зустрічі в суботу погодилися надати зброю, логістичну і розвідувальну підтримку потенційній "миротворчій" місії.

Водночас очікується, що основну частину військ нададуть саме Британія та Франція.

"Йтиметься про значну силу зі значною кількістю країн, які нададуть війська, і набагато більшою групою, яка зробить свій внесок в інший спосіб", – зазначило інше джерело The Times.

Миротворчі сили в Україні

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що президент Франції Емманюель Макронобговорить з прем'єр-міністром Польщі Дональдом Туском розгортання миротворчих сил в Україні у разі укладення угоди про припинення поточної фази війни між Росією та Україною.

Прем'єр-міністр Польщі Дональд Туск спростував інформацію про відправлення польських військ в Україну після припинення вогню.

Висока представниця ЄС з питань закордонних справ і політики безпеки Кая Каллас оцінила можливість відправки європейської миротворчої місії до України.

Міністр оборони Італії Гвідо Крозетто висловив готовність підтримати миротворчу місію в Україну, якщо миру буде досягнуто.

Своєю чергою голова МЗС Італії Антоніо Таяні назвав ці дискусії "передчасними".

Німеччина спільно з партнерами розглядатиме можливе розміщення миротворців в Україні в рамках "гарантій безпеки" лише після того, як для цього будуть створені умови, а саме - припинення вогню з РФ.

У МЗС України заявляли, що наразі вже декілька країн розглядають участь у потенційному контингенті західних союзників в Україні. Однак конкретні плани щодо розміщення іноземних військових перебувають на стадії обговорення.

Топ коментарі
+9
Доволі непогано для початку!,
показати весь коментар
16.03.2025 15:30 Відповісти
+7
Frenk що непогано? Миротворчі війска то НІ ПРО ЩО, "красива пика при поганій грі". Потрібен військовий контингент для підтримки а не миротворчі війска які можуть у разі небезпеки просто поїхати залишивши місцевих людей на смерть (вже було не раз у їх історії) навіть фільм про це є.
показати весь коментар
16.03.2025 15:59 Відповісти
+5
А потрібно більше разів в 50!
показати весь коментар
16.03.2025 15:41 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Доволі непогано для початку!,
показати весь коментар
16.03.2025 15:30 Відповісти
Не зовсім зрозуміла суть "миротворчих" сил, коли миру немає. Тобто військовим, на даному етапі, або необідно буде одразу воювати на боці України, або сидіти в Києві, наприклад, і їсти "Київські" торти. Я за те, щоб називати речі своїми іменами. Якщо це військовий контингент на нашу підтримку, то це віськовий контингент, а не "миротворчі сили". Щира подяка всім союзникам за підтримку України.
показати весь коментар
16.03.2025 15:53 Відповісти
Frenk що непогано? Миротворчі війска то НІ ПРО ЩО, "красива пика при поганій грі". Потрібен військовий контингент для підтримки а не миротворчі війска які можуть у разі небезпеки просто поїхати залишивши місцевих людей на смерть (вже було не раз у їх історії) навіть фільм про це є.
показати весь коментар
16.03.2025 15:59 Відповісти
Що кажете непогано?? -- Непогано Те, що вони взагалі зайдуть до Ураїни!, а там не переймайтеся, - далі Буде!.
показати весь коментар
16.03.2025 16:11 Відповісти
Frenk Rex "далі буде" кажете.... а що як не буде.... хріновенька "лотерея" для України.
Вже було не раз коли миротворчі війска просто збирались та їхали залишаючи людей на вірно смерть. Ризиковано на їх розраховувати.
показати весь коментар
17.03.2025 00:02 Відповісти
У вас є інші варіанти?, або у нас є якийсь особливий вибір? Дай Боже, щоб війська союзників зайшли в Україну. І їх, як стверджує Стармер, там буде безумовно більше десяти тисяч, а там подивимося.
показати весь коментар
17.03.2025 09:42 Відповісти
Frenk від мене те не залежить. Я тільки за те щоб Українці не дуже ************* почувши про миротворців.....
показати весь коментар
17.03.2025 14:30 Відповісти
Згоден, то як у старому анекдоті - розслаблятися взагалі не можна, інакше вздрючать,), Дякую за розуміння,
показати весь коментар
17.03.2025 14:36 Відповісти
+1. В Югославии были миротворцы и как-то это мало помогло.
показати весь коментар
16.03.2025 16:13 Відповісти
І не просто поїхати, а ще й залишити всю зброю нападникам.
показати весь коментар
16.03.2025 17:07 Відповісти
Оце вже серйозно. Мабуть без Залужного не обійшлося.
показати весь коментар
16.03.2025 15:34 Відповісти
А чому б не направити всіх тих "миротворців" на передову прямо зараз, щоб реально допомогли досягти миру?
показати весь коментар
16.03.2025 15:35 Відповісти
А чому б комусь не працювати замість тебе?
показати весь коментар
16.03.2025 15:39 Відповісти
"Партнери" так і мріють. Приїхати працювати замість українців, коли ті загинуть.
показати весь коментар
16.03.2025 15:43 Відповісти
Ну, якщо ми не будемо вирішувати проблеми, які самі і створюємо, то так воно і буде.

А перекладати на когось свою роботу - це інфантилізм та безвідповідальність.
показати весь коментар
16.03.2025 15:48 Відповісти
До чого тут проблеми? Проти нас країна, яка в кілька разів більша. І дурному зрозуміло, що без допомоги не лише зброєю, а і живою силою, здолати її не вийде.
показати весь коментар
16.03.2025 16:01 Відповісти
Проти нас чи проти Великобританії?

У нас нестача людей? Ми вже мобілізували молодь?

ЗЄ не хоче вирішувати цю проблему бо це питання рейтингу, а воювати повинні британці замість українців?
показати весь коментар
16.03.2025 16:10 Відповісти
Мобілізація молоді лише на деякий час відтягне поразку. Бо, повторюю, у ворога населення в кілька разів більше. Плюс та ж КНДР допоможе солдатами.
показати весь коментар
16.03.2025 18:24 Відповісти
То краще прискорити поразку, не мобілізуючи і еавмисно дискредитуючи військових. Логічно ж. 😁

У всіх війнах за останні 100 років воювала молодь, а стариганів та дітей кидали у бой тільки у крайньому випадку.
І тільки ЗЄ придумав, що воювати пенсами гарно та приємно для рейтингу.

Відмовляючись мобілізовувати саму придатну частину чоловіків ЗЄ подав абсолютно зрозумілий сигнал всім - йому важливіший рейтинг, а не перебіг війни.

І після цього ти хочеш, щоб хтось з Заходу воював замість молодих і здорових лабуряк, які спокійно дудлять пиво у тилу?
показати весь коментар
16.03.2025 19:00 Відповісти
Свого часу Фінляндія, вчасно зрозумівши, що самотужки їй ворога не подолати, прийняла правильне рішення. А могла б іще повоювати, мобілізувавши всіх, кого тільки можна. І чим би це закінчилось? Правильно, Фінською АРСР в складі рсфср і зникненням фінів, як нації.
показати весь коментар
16.03.2025 19:06 Відповісти
І до чого тут саботаж Зеленським мобілізації?
показати весь коментар
16.03.2025 19:49 Відповісти
Який саботаж? Мобілізація вже 3 роки не припиняється ні на день, навпаки, останнім часом значно посилилась. Яку ще тобі треба мобілізацію? Щоб тцкуни почали поквартирний обхід і гребли в бусіки всіх, хто хоч як-небудь може рухатись?
показати весь коментар
16.03.2025 20:04 Відповісти
Схоже, що в Україні український народ за щось бореться?

Як на мене, то ні. Український народ бухає і дивиться Телемарафон.
показати весь коментар
16.03.2025 19:51 Відповісти
Звісно. А на фронті ворога вже 3 роки стримують марсіани.
показати весь коментар
16.03.2025 19:59 Відповісти
Скілтки відсотків від населення вони складають?
показати весь коментар
16.03.2025 20:14 Відповісти
А треба, щоб вся країна в окопах сиділа? А що вони там жертимуть? Що одягатимуть? Чим воюватимуть? Тобі скільки рочків взагалі?
показати весь коментар
16.03.2025 20:50 Відповісти
Так скільки, враховуюси, що сама боєздатна частина взагалі не задіяна?

І чим займаються інші 90%?
показати весь коментар
16.03.2025 20:54 Відповісти
Боєздатна частина чого саме? Населення? Чи армії?
показати весь коментар
16.03.2025 20:56 Відповісти
Боєздатна частина населення.

Чому її свідомо не задіюють, а замість цього наймають ботів, які закликають вмирати громадян інших країн?
показати весь коментар
16.03.2025 20:57 Відповісти
Ти маєш на увазі молодь 18 - 24? Так її в країні майже нема. Тут вже 1000 разів це розжовували. Ні, ти упорото продовжуєш товкти свою маячню.
показати весь коментар
16.03.2025 20:59 Відповісти
Це брехня. У Кєві валом молодняка такого віку. Але ловлять тільки 45-50 річних, а спермофонд вільно гульбасить.
показати весь коментар
16.03.2025 21:08 Відповісти
Та нема вже ніякого валом. Вимкни марахвон і пройди по вулицях. Тих, що залишились, вистачить відтягнути кінець ще на зайвих пів року, не більше.
показати весь коментар
16.03.2025 21:18 Відповісти
Знов брехня.
показати весь коментар
16.03.2025 21:20 Відповісти
В чому? Я тут живу і сам все бачу. А ти так і не відповів, чому сам не йдеш в окопи, а женеш туди інших?
показати весь коментар
16.03.2025 21:24 Відповісти
Це схоже на боротьбу за виживання чи на імітацію боротьби?
показати весь коментар
16.03.2025 20:56 Відповісти
Чому сам не підеш в окопи і не покажеш, як треба правильно боротись за виживання?
показати весь коментар
16.03.2025 20:57 Відповісти
А ми про мене, чи про те, що нема ніяких підстав іншим країнам воювати за країну, яка сама тільки імітує боротьбу?

Нащо допомагати країні, президент якої робить з військових операцій піар-проєкти і використовує війну для узурпації влади, порушення законів та громадянських прав?
показати весь коментар
16.03.2025 21:06 Відповісти
Саме інші країни, особливо Європа, категорично проти перговорів. Тільки і чути: давай - давай, ніякого перемир"я, воюйте далі, бо інакше куйло окріпне і нападе на нас. Тому підстав воювати їм більш, ніж достатньо. На місці зе я б прямо поставив Європі ультиматум: даю вам два місяці. Або ви направляєте повноціний контингент нам на поміч, або йдете нахрін, а ми йдемо на переговори.
показати весь коментар
16.03.2025 21:14 Відповісти
Все вірно.

Або боріться, або здавайтеся.
За вас бррртися ніхто не буде.
Особливо, якщо вас очолюють некомпетентний самозакоханий клоун та російська агентура
показати весь коментар
16.03.2025 21:19 Відповісти
Не будуть? Тоді хай чекають парад українців в складі кацапських військ на вулицях Варшави і Берліну. А це для них, хитросраких, цим і закінчиться.
показати весь коментар
16.03.2025 21:22 Відповісти
Тоді їм треба розбомбити Україну зараз. 😁
Раз українці скоріше будуть воювати за РФ ніж за Україну, то туди їм і дорога.
показати весь коментар
16.03.2025 21:37 Відповісти
А чому б їм не розбомбити рашку?
показати весь коментар
16.03.2025 21:49 Відповісти
Ще раз - ніхто не буде воювати за уклоністів та маминих черешеньок.
показати весь коментар
16.03.2025 21:39 Відповісти
Звісно, не буде. Ти ж сам заховався на печі і воювати за свою країну не йдеш. Чому?
показати весь коментар
16.03.2025 21:50 Відповісти
Бо цих "миртоворців" вистачить на 3 місяці
показати весь коментар
16.03.2025 15:39 Відповісти
Ти їх їсти збираєшся?

Їх ціль - захищати себе на потенційно ворожій території, а не тебе на твоїй.
показати весь коментар
16.03.2025 15:50 Відповісти
""миротворці".у випадку з Україною не що інше як "фріон" ,для заморожування війни,на лініях які є,(частина окупованих рашистом українських територій ,де-юре ,не визнаних рашистськими територіями світовою спільнотою і де-факто ,котрі знаходяться під контролем влади 3,14дераці)
показати весь коментар
16.03.2025 15:42 Відповісти
А потрібно більше разів в 50!
показати весь коментар
16.03.2025 15:41 Відповісти
сказав сліпий - побачимо. багато заяв, декламацій, сказано вже немало. дій тільки щось не дуже видно
показати весь коментар
16.03.2025 15:45 Відповісти
Цей піздьо..ж ми чуємо вже 3 роки.....
показати весь коментар
16.03.2025 15:45 Відповісти
Наразі головне, щоб це просто відбулось як факт. Хоч 100, головне вже нарешті зробити цей крок.
показати весь коментар
16.03.2025 15:49 Відповісти
Та "розбудіть" вже їх хтось!!! Які миротворчі війска??? Х7йло не збирається зупинятись!
Як то кажуть "ділять шкуру не вбитого кацапа медведя"......
показати весь коментар
16.03.2025 15:55 Відповісти
До останнього кацапа буде воювати скоріш за все
показати весь коментар
16.03.2025 16:00 Відповісти
ОБСЕ. Велике військове ОБСЕ, що після першого пострілу по місцю їх дислокації в Ужгороді різко валить додому.
показати весь коментар
16.03.2025 15:56 Відповісти
Всі ці "може" як на мене звучать однаково зі словами "про стурбованість"/"занепокоєння". Давали слова, підписували, як вже бачимо, не документи, а папірці...
Не словом, а діло, бо поки це лише слова на вітер....
показати весь коментар
16.03.2025 16:12 Відповісти
Може відправити але ніколи не відправить бо звикли воювати чужими руками
показати весь коментар
16.03.2025 16:23 Відповісти
Може не може, думають обговорюють, люди гинуть, відправляйте бл ....
показати весь коментар
16.03.2025 16:40 Відповісти
Ого стільки гнівних коментарів, ніби британці щось винні українцям, ніби вони вибирають корумпованих політиків, які ніх.. не готувались до війни, маючи такого сусіда під боком...

Чудова новина, особливо якщо вони закриють небо, так як про це попередньо йдуть розмови...
показати весь коментар
16.03.2025 16:43 Відповісти
а наче не винні? наче не вони забрали на 3ій потенціал зброї в світі? вони тут мали бути з 1го дня
показати весь коментар
16.03.2025 18:48 Відповісти
Не заважайте ! Наш Лідор думу думає. Пускати британців чи не пускати. Французів він однозначно "не полюбив". А всі зе-шобла у Раді чекає відмашки прапорцем. Трясця, ціла країна стала залежною від ТУПОСТІ Лідора ! Чи він тупий, чи ще тупіший! Британці тільки відкрили рот, то одразу й хапайся. І французів треба повертати до початку розмови. І турків треба присоромити за ... нейтральність. Разом з німцями та північною Європою. Гуртом і батька бити легше !
показати весь коментар
16.03.2025 17:00 Відповісти
У Лондоні стадіон Уемблі вміщує 90 000 глядачів Поміститься вся армія Британії та ще 20 000 цивільних.
показати весь коментар
16.03.2025 17:40 Відповісти
В Шарм-эль-Шейхе видел заброшенный город, обнесенный забором с колючкой. По виду как раз тыщ на 10. Гид сказал что там были американцы, и возвели этот "городок" в очень краткие сроки. Потом война закончилась, и сейчас он заброшен, и закрыт.
показати весь коментар
16.03.2025 17:47 Відповісти
Все буде гаразд. Одеса Французам. Угорці, Румуни, Поляки, поблизу своїх кордонів. Полтаву Шведам. Британців із Турками у Криму розмістимо. По секторах поділимо Україну.
показати весь коментар
16.03.2025 18:00 Відповісти
UN - це не Британія.
показати весь коментар
16.03.2025 19:12 Відповісти
Так, за словами співрозмовників The Times, премʼєр-міністр Великої Британії Кір Стармер на зустрічі лідерів "коаліції охочих" 15 березня сказав....

А "коаліція охочих" до чого охоча (вибачте за тавтологію)? Якнайбільше заробити на війні в Україні?
показати весь коментар
17.03.2025 06:59 Відповісти