8723 посетителя онлайн

Великобритания может отправить в Украину 10 тыс. военных, - The Times

Британия может отправить 10 тыс. миротворцев в Украину

Численность миротворческого контингента для Украины, которую готова предоставить Великобритания, "точно будет превышать 10 тысяч человек".

Как передает Цензор.НЕТ со ссылкой на Европейскую правду, об этом изданию The Times сообщили источники в британском правительстве.

Так, по словам собеседников The Times, премьер-министр Великобритании Кир Стармер на встрече лидеров "коалиции желающих" 15 марта сказал, что окончательная численность миротворческого контингента для Украины будет "точно превышать 10 тысяч человек", которые готова предоставить Британия.

Также отмечается, что на встрече в субботу Лондону удалось заручиться поддержкой "значительно большего количества" стран, чем три, которые поддерживали отправку наземных войск и ранее.

The Times пишет, что всего около 35 стран на встрече в субботу согласились предоставить оружие, логистическую и разведывательную поддержку потенциальной "миротворческой" миссии.

В то же время ожидается, что основную часть войск предоставят именно Великобритания и Франция.

"Речь пойдет о значительной силе со значительным количеством стран, которые предоставят войска, и гораздо большей группой, которая внесет свой вклад другим способом", - отметил другой источник The Times.

Миротворческие силы в Украине

Напомним, ранее сообщалось, что президент Франции Эмманюэль Макронобговоритс премьер-министром Польши Дональдом Туском развертывание миротворческих сил в Украине в случае заключения соглашения о прекращении текущей фазы войны между Россией и Украиной.

Премьер-министр Польши Дональд Туск опроверг информацию об отправке польских войск в Украину после прекращения огня.

Высокая представительница ЕС по вопросам иностранных дел и политики безопасности Кая Каллас оценила возможность отправки европейской миротворческой миссии в Украину.

Министр обороны Италии Гвидо Крозетто выразил готовность поддержать миротворческую миссию в Украине, если мир будет достигнут.

В свою очередь глава МИД Италии Антонио Таяни назвал эти дискуссии "преждевременными".

Германия совместно с партнерами будет рассматривать возможное размещение миротворцев в Украине в рамках "гарантий безопасности" только после того, как для этого будут созданы условия, а именно - прекращение огня с РФ.

В МИД Украины заявляли, что сейчас уже несколько стран рассматривают участие в потенциальном контингенте западных союзников в Украине. Однако конкретные планы по размещению иностранных военных находятся на стадии обсуждения.

Топ комментарии
+9
Доволі непогано для початку!,
показать весь комментарий
16.03.2025 15:30 Ответить
+7
Frenk що непогано? Миротворчі війска то НІ ПРО ЩО, "красива пика при поганій грі". Потрібен військовий контингент для підтримки а не миротворчі війска які можуть у разі небезпеки просто поїхати залишивши місцевих людей на смерть (вже було не раз у їх історії) навіть фільм про це є.
показать весь комментарий
16.03.2025 15:59 Ответить
+5
А потрібно більше разів в 50!
показать весь комментарий
16.03.2025 15:41 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Доволі непогано для початку!,
показать весь комментарий
16.03.2025 15:30 Ответить
Не зовсім зрозуміла суть "миротворчих" сил, коли миру немає. Тобто військовим, на даному етапі, або необідно буде одразу воювати на боці України, або сидіти в Києві, наприклад, і їсти "Київські" торти. Я за те, щоб називати речі своїми іменами. Якщо це військовий контингент на нашу підтримку, то це віськовий контингент, а не "миротворчі сили". Щира подяка всім союзникам за підтримку України.
показать весь комментарий
16.03.2025 15:53 Ответить
Frenk що непогано? Миротворчі війска то НІ ПРО ЩО, "красива пика при поганій грі". Потрібен військовий контингент для підтримки а не миротворчі війска які можуть у разі небезпеки просто поїхати залишивши місцевих людей на смерть (вже було не раз у їх історії) навіть фільм про це є.
показать весь комментарий
16.03.2025 15:59 Ответить
Що кажете непогано?? -- Непогано Те, що вони взагалі зайдуть до Ураїни!, а там не переймайтеся, - далі Буде!.
показать весь комментарий
16.03.2025 16:11 Ответить
Frenk Rex "далі буде" кажете.... а що як не буде.... хріновенька "лотерея" для України.
Вже було не раз коли миротворчі війска просто збирались та їхали залишаючи людей на вірно смерть. Ризиковано на їх розраховувати.
показать весь комментарий
17.03.2025 00:02 Ответить
У вас є інші варіанти?, або у нас є якийсь особливий вибір? Дай Боже, щоб війська союзників зайшли в Україну. І їх, як стверджує Стармер, там буде безумовно більше десяти тисяч, а там подивимося.
показать весь комментарий
17.03.2025 09:42 Ответить
Frenk від мене те не залежить. Я тільки за те щоб Українці не дуже ************* почувши про миротворців.....
показать весь комментарий
17.03.2025 14:30 Ответить
Згоден, то як у старому анекдоті - розслаблятися взагалі не можна, інакше вздрючать,), Дякую за розуміння,
показать весь комментарий
17.03.2025 14:36 Ответить
+1. В Югославии были миротворцы и как-то это мало помогло.
показать весь комментарий
16.03.2025 16:13 Ответить
І не просто поїхати, а ще й залишити всю зброю нападникам.
показать весь комментарий
16.03.2025 17:07 Ответить
Оце вже серйозно. Мабуть без Залужного не обійшлося.
показать весь комментарий
16.03.2025 15:34 Ответить
А чому б не направити всіх тих "миротворців" на передову прямо зараз, щоб реально допомогли досягти миру?
показать весь комментарий
16.03.2025 15:35 Ответить
А чому б комусь не працювати замість тебе?
показать весь комментарий
16.03.2025 15:39 Ответить
"Партнери" так і мріють. Приїхати працювати замість українців, коли ті загинуть.
показать весь комментарий
16.03.2025 15:43 Ответить
Ну, якщо ми не будемо вирішувати проблеми, які самі і створюємо, то так воно і буде.

А перекладати на когось свою роботу - це інфантилізм та безвідповідальність.
показать весь комментарий
16.03.2025 15:48 Ответить
До чого тут проблеми? Проти нас країна, яка в кілька разів більша. І дурному зрозуміло, що без допомоги не лише зброєю, а і живою силою, здолати її не вийде.
показать весь комментарий
16.03.2025 16:01 Ответить
Проти нас чи проти Великобританії?

У нас нестача людей? Ми вже мобілізували молодь?

ЗЄ не хоче вирішувати цю проблему бо це питання рейтингу, а воювати повинні британці замість українців?
показать весь комментарий
16.03.2025 16:10 Ответить
Мобілізація молоді лише на деякий час відтягне поразку. Бо, повторюю, у ворога населення в кілька разів більше. Плюс та ж КНДР допоможе солдатами.
показать весь комментарий
16.03.2025 18:24 Ответить
То краще прискорити поразку, не мобілізуючи і еавмисно дискредитуючи військових. Логічно ж. 😁

У всіх війнах за останні 100 років воювала молодь, а стариганів та дітей кидали у бой тільки у крайньому випадку.
І тільки ЗЄ придумав, що воювати пенсами гарно та приємно для рейтингу.

Відмовляючись мобілізовувати саму придатну частину чоловіків ЗЄ подав абсолютно зрозумілий сигнал всім - йому важливіший рейтинг, а не перебіг війни.

І після цього ти хочеш, щоб хтось з Заходу воював замість молодих і здорових лабуряк, які спокійно дудлять пиво у тилу?
показать весь комментарий
16.03.2025 19:00 Ответить
Свого часу Фінляндія, вчасно зрозумівши, що самотужки їй ворога не подолати, прийняла правильне рішення. А могла б іще повоювати, мобілізувавши всіх, кого тільки можна. І чим би це закінчилось? Правильно, Фінською АРСР в складі рсфср і зникненням фінів, як нації.
показать весь комментарий
16.03.2025 19:06 Ответить
І до чого тут саботаж Зеленським мобілізації?
показать весь комментарий
16.03.2025 19:49 Ответить
Який саботаж? Мобілізація вже 3 роки не припиняється ні на день, навпаки, останнім часом значно посилилась. Яку ще тобі треба мобілізацію? Щоб тцкуни почали поквартирний обхід і гребли в бусіки всіх, хто хоч як-небудь може рухатись?
показать весь комментарий
16.03.2025 20:04 Ответить
Схоже, що в Україні український народ за щось бореться?

Як на мене, то ні. Український народ бухає і дивиться Телемарафон.
показать весь комментарий
16.03.2025 19:51 Ответить
Звісно. А на фронті ворога вже 3 роки стримують марсіани.
показать весь комментарий
16.03.2025 19:59 Ответить
Скілтки відсотків від населення вони складають?
показать весь комментарий
16.03.2025 20:14 Ответить
А треба, щоб вся країна в окопах сиділа? А що вони там жертимуть? Що одягатимуть? Чим воюватимуть? Тобі скільки рочків взагалі?
показать весь комментарий
16.03.2025 20:50 Ответить
Так скільки, враховуюси, що сама боєздатна частина взагалі не задіяна?

І чим займаються інші 90%?
показать весь комментарий
16.03.2025 20:54 Ответить
Боєздатна частина чого саме? Населення? Чи армії?
показать весь комментарий
16.03.2025 20:56 Ответить
Боєздатна частина населення.

Чому її свідомо не задіюють, а замість цього наймають ботів, які закликають вмирати громадян інших країн?
показать весь комментарий
16.03.2025 20:57 Ответить
Ти маєш на увазі молодь 18 - 24? Так її в країні майже нема. Тут вже 1000 разів це розжовували. Ні, ти упорото продовжуєш товкти свою маячню.
показать весь комментарий
16.03.2025 20:59 Ответить
Це брехня. У Кєві валом молодняка такого віку. Але ловлять тільки 45-50 річних, а спермофонд вільно гульбасить.
показать весь комментарий
16.03.2025 21:08 Ответить
Та нема вже ніякого валом. Вимкни марахвон і пройди по вулицях. Тих, що залишились, вистачить відтягнути кінець ще на зайвих пів року, не більше.
показать весь комментарий
16.03.2025 21:18 Ответить
Знов брехня.
показать весь комментарий
16.03.2025 21:20 Ответить
В чому? Я тут живу і сам все бачу. А ти так і не відповів, чому сам не йдеш в окопи, а женеш туди інших?
показать весь комментарий
16.03.2025 21:24 Ответить
Це схоже на боротьбу за виживання чи на імітацію боротьби?
показать весь комментарий
16.03.2025 20:56 Ответить
Чому сам не підеш в окопи і не покажеш, як треба правильно боротись за виживання?
показать весь комментарий
16.03.2025 20:57 Ответить
А ми про мене, чи про те, що нема ніяких підстав іншим країнам воювати за країну, яка сама тільки імітує боротьбу?

Нащо допомагати країні, президент якої робить з військових операцій піар-проєкти і використовує війну для узурпації влади, порушення законів та громадянських прав?
показать весь комментарий
16.03.2025 21:06 Ответить
Саме інші країни, особливо Європа, категорично проти перговорів. Тільки і чути: давай - давай, ніякого перемир"я, воюйте далі, бо інакше куйло окріпне і нападе на нас. Тому підстав воювати їм більш, ніж достатньо. На місці зе я б прямо поставив Європі ультиматум: даю вам два місяці. Або ви направляєте повноціний контингент нам на поміч, або йдете нахрін, а ми йдемо на переговори.
показать весь комментарий
16.03.2025 21:14 Ответить
Все вірно.

Або боріться, або здавайтеся.
За вас бррртися ніхто не буде.
Особливо, якщо вас очолюють некомпетентний самозакоханий клоун та російська агентура
показать весь комментарий
16.03.2025 21:19 Ответить
Не будуть? Тоді хай чекають парад українців в складі кацапських військ на вулицях Варшави і Берліну. А це для них, хитросраких, цим і закінчиться.
показать весь комментарий
16.03.2025 21:22 Ответить
Тоді їм треба розбомбити Україну зараз. 😁
Раз українці скоріше будуть воювати за РФ ніж за Україну, то туди їм і дорога.
показать весь комментарий
16.03.2025 21:37 Ответить
А чому б їм не розбомбити рашку?
показать весь комментарий
16.03.2025 21:49 Ответить
Ще раз - ніхто не буде воювати за уклоністів та маминих черешеньок.
показать весь комментарий
16.03.2025 21:39 Ответить
Звісно, не буде. Ти ж сам заховався на печі і воювати за свою країну не йдеш. Чому?
показать весь комментарий
16.03.2025 21:50 Ответить
Бо цих "миртоворців" вистачить на 3 місяці
показать весь комментарий
16.03.2025 15:39 Ответить
Ти їх їсти збираєшся?

Їх ціль - захищати себе на потенційно ворожій території, а не тебе на твоїй.
показать весь комментарий
16.03.2025 15:50 Ответить
""миротворці".у випадку з Україною не що інше як "фріон" ,для заморожування війни,на лініях які є,(частина окупованих рашистом українських територій ,де-юре ,не визнаних рашистськими територіями світовою спільнотою і де-факто ,котрі знаходяться під контролем влади 3,14дераці)
показать весь комментарий
16.03.2025 15:42 Ответить
А потрібно більше разів в 50!
показать весь комментарий
16.03.2025 15:41 Ответить
сказав сліпий - побачимо. багато заяв, декламацій, сказано вже немало. дій тільки щось не дуже видно
показать весь комментарий
16.03.2025 15:45 Ответить
Цей піздьо..ж ми чуємо вже 3 роки.....
показать весь комментарий
16.03.2025 15:45 Ответить
Наразі головне, щоб це просто відбулось як факт. Хоч 100, головне вже нарешті зробити цей крок.
показать весь комментарий
16.03.2025 15:49 Ответить
Та "розбудіть" вже їх хтось!!! Які миротворчі війска??? Х7йло не збирається зупинятись!
Як то кажуть "ділять шкуру не вбитого кацапа медведя"......
показать весь комментарий
16.03.2025 15:55 Ответить
До останнього кацапа буде воювати скоріш за все
показать весь комментарий
16.03.2025 16:00 Ответить
ОБСЕ. Велике військове ОБСЕ, що після першого пострілу по місцю їх дислокації в Ужгороді різко валить додому.
показать весь комментарий
16.03.2025 15:56 Ответить
Всі ці "може" як на мене звучать однаково зі словами "про стурбованість"/"занепокоєння". Давали слова, підписували, як вже бачимо, не документи, а папірці...
Не словом, а діло, бо поки це лише слова на вітер....
показать весь комментарий
16.03.2025 16:12 Ответить
Може відправити але ніколи не відправить бо звикли воювати чужими руками
показать весь комментарий
16.03.2025 16:23 Ответить
Може не може, думають обговорюють, люди гинуть, відправляйте бл ....
показать весь комментарий
16.03.2025 16:40 Ответить
Ого стільки гнівних коментарів, ніби британці щось винні українцям, ніби вони вибирають корумпованих політиків, які ніх.. не готувались до війни, маючи такого сусіда під боком...

Чудова новина, особливо якщо вони закриють небо, так як про це попередньо йдуть розмови...
показать весь комментарий
16.03.2025 16:43 Ответить
а наче не винні? наче не вони забрали на 3ій потенціал зброї в світі? вони тут мали бути з 1го дня
показать весь комментарий
16.03.2025 18:48 Ответить
Не заважайте ! Наш Лідор думу думає. Пускати британців чи не пускати. Французів він однозначно "не полюбив". А всі зе-шобла у Раді чекає відмашки прапорцем. Трясця, ціла країна стала залежною від ТУПОСТІ Лідора ! Чи він тупий, чи ще тупіший! Британці тільки відкрили рот, то одразу й хапайся. І французів треба повертати до початку розмови. І турків треба присоромити за ... нейтральність. Разом з німцями та північною Європою. Гуртом і батька бити легше !
показать весь комментарий
16.03.2025 17:00 Ответить
У Лондоні стадіон Уемблі вміщує 90 000 глядачів Поміститься вся армія Британії та ще 20 000 цивільних.
показать весь комментарий
16.03.2025 17:40 Ответить
В Шарм-эль-Шейхе видел заброшенный город, обнесенный забором с колючкой. По виду как раз тыщ на 10. Гид сказал что там были американцы, и возвели этот "городок" в очень краткие сроки. Потом война закончилась, и сейчас он заброшен, и закрыт.
показать весь комментарий
16.03.2025 17:47 Ответить
Все буде гаразд. Одеса Французам. Угорці, Румуни, Поляки, поблизу своїх кордонів. Полтаву Шведам. Британців із Турками у Криму розмістимо. По секторах поділимо Україну.
показать весь комментарий
16.03.2025 18:00 Ответить
UN - це не Британія.
показать весь комментарий
16.03.2025 19:12 Ответить
Так, за словами співрозмовників The Times, премʼєр-міністр Великої Британії Кір Стармер на зустрічі лідерів "коаліції охочих" 15 березня сказав....

А "коаліція охочих" до чого охоча (вибачте за тавтологію)? Якнайбільше заробити на війні в Україні?
показать весь комментарий
17.03.2025 06:59 Ответить