12185 відвідувачів онлайн

Зеленський та воєначальники не несуть юридичної відповідальності за запізнілий вихід ЗСУ з Курщини, - "слуга народу" Веніславський. ВIДЕО

Президент Володимир Зеленський та військове командування мають імунітет від відповідальності за ухвалені на полі бою рішення. Це стосується і питання виведення українських підрозділів із Курської області РФ.

Про це заявив член комітету Верховної Ради з питань національної безпеки, оборони та розвідки, "слуга народу" Федір Веніславський, передає Цензор.НЕТ із посиланням на Радіо Свобода.

Так, нардеп прокоментував заяви головного редактора Цензор.НЕТ Юрія Бутусова, який вважає, що ЗСУ варто було виводити з Курської області ще в січні 2025 року.

"Був підготовлений заздалегідь українським командуванням, за моїми даними, план відходу, але його не реалізували. І саме це призвело до втрати керованості в деяких підрозділах. І до значних втрат під час неорганізованого відходу… Політичні рішення втрутились у військові. І саме ці абсолютно непродумані заяви політичного керівництва – давайте міняти Суджу на щось – призвели до абсолютно неадекватної, необґрунтованої постановки завдань військам. І це обернулося значними втратами", - сказав журналіст.

"По-перше, ми на початку війни ухвалили закон, який передбачає так званий бойовий імунітет. Це коли військові командири, начальники не несуть юридичної відповідальності за рішення, ухвалені на полі бою. Тому що якщо зараз ми будемо звинувачувати кожного військового керівника за якісь невдачі на фронті, то мало буде тих, хто готовий буде взагалі віддавати накази, а війна неминуче передбачає втрати серед людей, серед техніки… Ключові рішення ухвалюються військовими. Я переконаний, що президент як Верховний головнокомандувач оцінює, якісь рішення ухвалює, але я не думаю, що президент безпосередньо наполягав, щоб це було саме так", - відповів парламентар.

Топ коментарі
+129
Дивно. Чомусь шість років тому Порошенко "ніс відповідальність" абсолютно за все.
показати весь коментар
18.03.2025 14:08 Відповісти
+104
накомандував і тепер не винен, клоун їб@ний
показати весь коментар
18.03.2025 14:07 Відповісти
+80
А ви там часом не о][уїли ***** зелені, вирішили вмити руки?!
показати весь коментар
18.03.2025 14:06 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 3
Мьі же не знаем всей правдьі? Надо просто немножко подождать.
показати весь коментар
21.03.2025 10:33 Відповісти
Імунітет не гумовий, на всіх не натягується
показати весь коментар
21.03.2025 10:32 Відповісти
Федя висітиме на ліхтарі і відповідальності за це ніхто не понесе. Тому що так треба.
показати весь коментар
20.03.2025 17:58 Відповісти
Усадили ляльку у крісло президента. Результат не змусив себе чекати ...
показати весь коментар
19.03.2025 18:30 Відповісти
показати весь коментар
19.03.2025 18:16 Відповісти
Та й досі несе.
показати весь коментар
19.03.2025 16:24 Відповісти
Нажаль тут два в одному
показати весь коментар
19.03.2025 15:34 Відповісти
Військові не несуть, а зеленський - обовʼязково має відповідати, бо він верховний головнокомандувач і він приймає остаточне рішення і стосовно призначень військового керівництва і стосовно стратегічних рішень, хоч і «не вміє стратегично мислити» - не треба було братись за роботу, в якій нічого не розумієш.
показати весь коментар
19.03.2025 13:49 Відповісти
можливо ви праві.
а можливо ви помиляєтеся і у колишнього лідера не буде навіть 30 бабульок щоб під сізо вивести.
юля мала 500 тисяч членів партії, вивела 30 бабульок.
подивимося, поки що про арешт колишнього лідера не йдеться, лише про напруження та знервованість слідством.
показати весь коментар
19.03.2025 12:24 Відповісти
Які ?
показати весь коментар
19.03.2025 12:23 Відповісти
Гниди і зрадники на Банковій, а у 73% від 61% дорослого населення рівень розвитку, що у клінічних ідіотів...
показати весь коментар
19.03.2025 10:25 Відповісти
показати весь коментар
19.03.2025 10:22 Відповісти
тебе "свободівці" від..дили чи в свої ряди не взяли, що так скавчиш?
показати весь коментар
19.03.2025 10:18 Відповісти
у вас застарілі дані, зараз кожна вукраїнка мріє завагітніти від потужного, а 99% гетеросексуальних чоловіків засумнівались у орієнтації, побачивши батл віслюка в оральному кабінеті...
показати весь коментар
19.03.2025 10:15 Відповісти
Веніславский другий на черзі після Гетьманцева... А взагалі список зелених жаб доволі здоровенний получається.
показати весь коментар
19.03.2025 08:38 Відповісти
Їм зараз підговкує партія сволота за методиками від ригоаналів
показати весь коментар
19.03.2025 08:32 Відповісти
А цей чмоніславський тепер уособлює закон і замінив усіх юристів??
показати весь коментар
19.03.2025 08:28 Відповісти
Молодці зелені чмирі.тобто командує те ви ,а відповідальність за ваші рішення - в інших? Тоді нах....!
показати весь коментар
19.03.2025 06:52 Відповісти
А може, справа в тому, що ті, хто хочуть захистити колишнього лідера, вірніше, не його, а той курс України, який був за часів того лідера, мають мізки, і розуміють, що зараз протести будуть тільки на руку путіну? Це їх кардинально відрізняє від тупого стада прихильників шапіто, яким похер на країну і майбутнє своє і своїх дітей. І які примудрилися, хоча це слово не дуже підходить до дегенератів, фанатів Голобородька віртуального, під час війни, хоч і не повномасштабної, вперти у крісло президента найбільше гімно, яке тільки можна було вибрати серед купи кандидатів.
показати весь коментар
19.03.2025 06:18 Відповісти
як патріотично вибрати президентом рижого зрадника і повчати інших
показати весь коментар
19.03.2025 05:52 Відповісти
Зевиборці плавають в калюжі з плювків, і жруть зе лайно, ще один плювок вони навіть не помітять.
показати весь коментар
19.03.2025 05:45 Відповісти
Невіновність гниди виглядає ось так - https://www.youtube.com/watch?v=PNBpfNrE9lI
показати весь коментар
19.03.2025 04:19 Відповісти
Не розумію навіщо на цьому ресурсі піднімати такі серьозні теми та рішення про війну - вони, коментарі, всеодно нічого не вирішують - ні для влади, ні для більшості котра підтримує будь яке рішення зелених гнид по подальшому обсиранні констітуції України.
показати весь коментар
19.03.2025 04:14 Відповісти
У ярих прислужників ворожого кремля
показати весь коментар
19.03.2025 00:31 Відповісти
Зебіли зараз з піною в роті доводять, що якби наші не зайшли на Курщину, то кацапи зайшли би на Сумщину. Сплітають про якесь величезне скупчення військ на наших кордонах на момент заходу наших військ на Курщину. Зелений марафон зовсім мізки засрав. Якби там було на той час таке величезне скупчення військ, то як би наші прорвалися на Курщину?
показати весь коментар
19.03.2025 00:28 Відповісти
"Тому що якщо зараз ми будемо звинувачувати кожного військового керівника за якісь невдачі на фронті, то мало буде тих, хто готовий буде взагалі віддавати накази."

Готових віддавати накази на користь українських бійців на передовій, на користь України з повною впевненістю можна сказати знайшлося б не мало. Не дарма ж зелена влада зрадників України позвільняла, пересадила чи перевела з поля бою високоефективних командирів, які берегли життя особового складу, максимально знищували рашистів і відвойовували окуповані території, замінивши їх на ворожих саботажників і диверсантів типу Содоля-Сирського та компанії.
Але хто готовий воювати під їх командуванням, за їх наказами йти у бій? Бо самі вони в бій ні ногою. Ніхто з особового складу ЗСУ не довіряє зеленому "імунізованому" зрадницькому командуванню.
показати весь коментар
19.03.2025 00:26 Відповісти
Кончені, просто кончені!!
показати весь коментар
19.03.2025 00:24 Відповісти
Тільки не плутайте відвертих зрадників з ідіотами.
показати весь коментар
19.03.2025 00:24 Відповісти
А хто тоді несе відповідальність? 5-6 цивільних менеджерів? А командувач зсу? Що планував операцію на Курщині?
показати весь коментар
19.03.2025 00:18 Відповісти
Пхають, бо він їм за це платить. Якщо скажете щось проти, то вас швидко тут заблокують. Цей олігарх тут святий і недоторканний
показати весь коментар
19.03.2025 00:14 Відповісти
А за Кримський перешийок не буде жодного імунитету.
показати весь коментар
19.03.2025 00:12 Відповісти
Можливо, я ж про це і написала, але покаже час, а не Сєргєй Галузін
показати весь коментар
19.03.2025 00:05 Відповісти
Тобто з генералів і верховних не винен ніхто, а винні всі ті, хто там загинув, бо їх туди ніхто не посилав.
Зручна відмазка для злочинців на високих посадах.
показати весь коментар
19.03.2025 00:04 Відповісти
Готових віддавати накази на користь українських бійців на передовій, на користь України з відповідальністю за свої дії з повною впевненістю можна сказати знайшлося б не мало. Не дарма ж зелена влада зрадників України позвільняла чи перевела з поля бою високоефективних командирів, які берегли життя особового складу, максимально знищували рашистів і відвойовували окуповані території, замінивши їх на ворожих саботажників і диверсантів типу Содоля-Сирського та компанії.
Але хто готовий воювати під командуванням таких зелених "імунізованих" командирів, за їх наказами йти в бій, бо самі вони в бій ні ногою? Ніхто з особового складу ЗСУ не довіряє зеленому "імунізованому" командуванню.
показати весь коментар
19.03.2025 00:01 Відповісти
Не дарма вони підтримують всі злочинні ініціативи посіпак зеленського у ВР
показати весь коментар
18.03.2025 23:56 Відповісти
Цю диверсійну норму у законі про оборону протягнули на початку вторгнення у 2022р. слуги кремля у ВР, щоб із ЗСУ почався відтік особового складу, щоб не було бажаючих захищати свою країну, коли у командуванню законом буде забезпечена повна безкарність за злочини, вчинені під час бойових дій на користь ворога.
показати весь коментар
18.03.2025 23:53 Відповісти
Всі слуги ворожого кремля у ВР, котрі у 2022р. проголосували за зміни до закону про оборону
показати весь коментар
18.03.2025 23:48 Відповісти
Можливо хто пропустив, але цікаво знати, за що Порошенко коли-небудь хоча б раз поніс відповідальність?
показати весь коментар
18.03.2025 23:43 Відповісти
"Тому що якщо зараз ми будемо звинувачувати кожного військового керівника за якісь невдачі на фронті, то мало буде тих, хто готовий буде взагалі віддавати накази."

Готових віддавати накази на користь українських бійців на передовій, на користь України з повною впевненістю можна сказати знайшлося б не мало. Не дарма ж зелена влада зрадників України позвільняла чи перевела з поля бою високоефективних командирів, які берегли життя особового складу, максимально знищували рашистів і відвойовували окуповані території, замінивши їх на ворожих саботажників і диверсантів типу Содоля-Сирського та компанії.
Але хто готовий воювати під їх командуванням, за їх наказами, бо самі вони в бій ні ногою? Ніхто з особового складу ЗСУ не довіряє зеленому командуванню.
показати весь коментар
18.03.2025 23:40 Відповісти
А ще "брата вбив" і далі по тексту..."ко-ко-ко"! Методичка зестада не змінюється з часів вибору 2019 року - найголовніший ворог для зепдрсів Порошенко, який навіть незважаючі на "клованські" санкції проти нього продовжує постачати в ЗСУ все що може!
показати весь коментар
18.03.2025 23:36 Відповісти
Не "фантазуй"... Була купа таких держав у історії людства... Той же Китай. Його завойовували і маньчжури, і монголи - саме з-за злочинної діяльності владних структур. Той же Хорезм - при монгольській навалі. Саме останньому хорезмшаху Мухамеду належить вислів: "Коли чиновники починають красти відкрито - чекай кінця держави...". І так далі...
показати весь коментар
18.03.2025 23:29 Відповісти
Як зручно зрадників клеймити дурачками які планомірно і постійно здають країну ворогові
показати весь коментар
18.03.2025 23:29 Відповісти
ну звісно... винуваті прості солдати

г@ндони-командири, що вислуговуються перед 3.14даром-боневтіком, тут ні до чого

рано чи пізно ця пружина хлясьне когось по лобі.... і не тільки
показати весь коментар
18.03.2025 23:10 Відповісти
Друже, Ольга, не тратьте час на зелених гівноботів. Вони сидять на зарплаті із грошей, просякнутих кров'ю українців і вкрадених у українців, але внаслідок своєї ментальної убогості зелені манкурти ніколи не зрозуміють, що за ці гроші вже продали душу дияволу. Цікавинка в тому, що горіти в пеклі вони почнуть іще при житті.
показати весь коментар
18.03.2025 23:01 Відповісти
Гниди зелені...
показати весь коментар
18.03.2025 23:00 Відповісти
Веня правий - "слуги" не здатні ні на що. Ніякої відповідальності. У що вони перетворили Верховну Раду?!!!.
показати весь коментар
18.03.2025 22:32 Відповісти
А це тут до чого? Мова йде про відповідальність президентів, як посадових осіб. Якщо президенти відповідальні, то кожен з них однаково відповідальний за свої дії на посаді. Порох відповідав поки був на посаді, тепер ваше зелене чмо так же само відповідальне, а не всі навкруги винні, а воно ні при чому. Зрозумів про що я? Чи зелений марахвон геть засрав бошку?
показати весь коментар
18.03.2025 22:24 Відповісти
Звісно, що не несуть, вони лише приймають, а несуть їм всі інші.
показати весь коментар
18.03.2025 22:06 Відповісти
Аби ж тут, на Цензорі, була така можливість - забанити. Щоб не смердів..
показати весь коментар
18.03.2025 22:05 Відповісти
Звідки це поняття і хто його придумав?
показати весь коментар
18.03.2025 21:30 Відповісти
100% . Навіть якщо це буде рига
показати весь коментар
18.03.2025 21:29 Відповісти
Хм, подивимось. Дивлячись наскільки катастрофічною буде та капітуляція про яку Єрмак домовиться
показати весь коментар
18.03.2025 21:28 Відповісти
Ну, це типу як комбайнер штурмувати посадки пристосований, а кабінетний мусор - ні
показати весь коментар
18.03.2025 21:27 Відповісти
Зеленський відповідає за все. Наступним президентом стане той, хто пообіцяє покарати Зеленського і кожного силовика/тецекіста який пішов проти присяги українському народу. Ну звісно і вибори будуть на тій території, яка залишиться після дєльожки трампа і *****.
показати весь коментар
18.03.2025 21:25 Відповісти
Нема слів! Гниди і зрадники на Банковій, гниди в парламенті... Як же їх позбутись якнайшвидше? Час не чекає...
показати весь коментар
18.03.2025 21:20 Відповісти
Нет, не несет ответственности руководитель за подчиненного, не придумывайте. Не хватало.
показати весь коментар
18.03.2025 21:17 Відповісти
Як кажуть,бреше в живі очі.
Приклад: переслідували,арештували, садили кращих вищих офіцерів,притому,без доказів вини.Це Кривонос,Марченко,Дудін,Червінський,Галушкін,Лапін та ін.
Імунітет боневтік залишив лише за собою, та і то його дія лише в час його верховування.
показати весь коментар
18.03.2025 21:13 Відповісти
сьогоднішнє інтерв'ю колишнього лідера навряд чи можна позначити як поцілунок зеленського в сраку.
це більше схоже на старт передвиборчих перегонів де зеленському той колишній відводить роль цапа-відбувайла за реальні та вигадані зашквари.
показати весь коментар
18.03.2025 21:02 Відповісти
Коли український народ хоч від когось вимагав відповідальності, ну, рілі?
показати весь коментар
18.03.2025 21:00 Відповісти
При зелених він себе прекрасно почував, і не кажіть що це не так. І срати йому на беззаконня на вулиці, він по вулиці не ходить
показати весь коментар
18.03.2025 20:59 Відповісти
Веніславський лох. Війна закінчиться всю ту піздобратію посадять.
показати весь коментар
18.03.2025 20:57 Відповісти
Є таке. Але так, як відомому колишньому лідеру пох на примусову бусифікацію всього, що рухається, поки то не його діти, поки він цілує зеленського в сраку, то і народу буде пох на нього.
показати весь коментар
18.03.2025 20:55 Відповісти
Нема такої інформації ні в кого. Маю підозру, що ця версія реальності існує тільки в хворому мозку кацапів
показати весь коментар
18.03.2025 20:53 Відповісти
Питайте у народа України, бо тому народу взагалі ***** на все
показати весь коментар
18.03.2025 20:51 Відповісти
В їх гівнопартії важко знайти більш цинічних покидьків, ніж оцей вєніславський. Кровожерлива мерзота
показати весь коментар
18.03.2025 20:49 Відповісти
Ще один гандончик штопаний знайшовся веня славський
показати весь коментар
18.03.2025 20:48 Відповісти
****** *****
показати весь коментар
18.03.2025 20:46 Відповісти
зеЛАЙНО...
показати весь коментар
18.03.2025 20:45 Відповісти
Ну, пішло зелене лайно, як веніславський-безумна-тищенко, викручуватися, за криваві наслідки, отих сидунів СРАТЬєхаф, так званих СТАВОК! Зеленський з моноШоблою, знають, що вони ОСОБИСТО, будуть нести КАРУ, за своє бездарне сидіння на посадах в Урядовому кварталі, що привело до численних смертей Українців та втрати території України!! Сирійці, щоденно карають, привладних асада, у вільній Сирії!!
показати весь коментар
18.03.2025 20:41 Відповісти
Це коли військові командири, начальники не несуть юридичної відповідальності за рішення, ухвалені на полі бою. Нехай вбивають українців, ми їх усіх на смерть пішлем, і нам за те ніхто й ніякий злочин не пришиє, бо ми самі собі "імунітет" привили...
показати весь коментар
18.03.2025 20:38 Відповісти
Зеля вже майже один рік нізащо не відповідає → ( ні плачу, ні получаю), він просто говоряча голова, яка про щось говорить.
показати весь коментар
18.03.2025 20:31 Відповісти
Ну, звичайно, не несе... І за знищення ракетної программи, яку при Пороху почали не несе відповідальності. І за те, що 1,5 роки не приймали військовий бюджет. І за те, що кошти країни закатали в асфальт на сході і півдні... І за 234 [нецензурно] в ВР не несе відповідальності... А тепер замість чергової зеленої злочинниці у ВР зайшла нова "безробітна дизайнер інтер'єрів", якої нам так не вистачало у Раді під час війни...
показати весь коментар
18.03.2025 20:29 Відповісти
Для контрасту пхаю. Чи може ви забули, як зелені всі пʼять років верещали, що Порох у всьому винен і при зелених вже шість років до цих пір в штани їм підкидає. То чого ж зараз зелені не верещать, що зєля у всьому винен? Відповідь дайте собі розумному, мені вона не треба.
показати весь коментар
18.03.2025 20:06 Відповісти
Ще трошки і у всьому буквально у всьому де просрано будуть вині ухилянти
показати весь коментар
18.03.2025 19:59 Відповісти
да уж..юрист Квартала ..жжет..)))
показати весь коментар
18.03.2025 19:44 Відповісти
Треба додати , що ці «стратеги» як виявилось, ще й не відповідають за свої дії!!!
показати весь коментар
18.03.2025 19:39 Відповісти
Якщо ніхто ні за що не відповідає, то тоді в чому ви звинувачуєте СЗЧ і ухилянтів? Вони не хочуть бути м'ясом для "стратегів" з Банкової, та "жукових" з Генштабу.
показати весь коментар
18.03.2025 19:36 Відповісти
Тоді навіщо головнокомандувач? Він командує, але не відповідає за свої накази?! Це щось новеньке! Ввели війська на Курщину зі згодою головнокомандувача, та виводили також зі згодою головнокомандувача! А відповідати - то імунітет?! Щось не сходиться в цьому 95 кварталі…
показати весь коментар
18.03.2025 19:36 Відповісти
Бойовий_імунітет - статья в Википедии только на украинском. Ни в одной стране мира такого нет! наоборот, "по законам военного времени" - ответственность в военное время возрастает, а не отменяется. Причем для народа так и есть.
показати весь коментар
18.03.2025 19:34 Відповісти
Приняли закон, что начальники и коммандиры ни за что не отвечают? Они не уху ели???

А народ и простые солдаты за все отвечают, причем жизнью. Это же писец. Такое в истории вообще когда-то было?
показати весь коментар
18.03.2025 19:28 Відповісти
Ішака за курську авантюру замало розстріляти. Це чмо повинне понести покарання за численні злочини проти країни та народу. Уся зелена бидлота є співучасниками цих злочинів.
показати весь коментар
18.03.2025 19:24 Відповісти
Не Дивно, що ця особина захищає своїх роботодавців. Їм всім сидіти. Але не скоро.
показати весь коментар
18.03.2025 19:23 Відповісти
І в чому ця відповідальність ПОПа проявилась? Сів на довічне з конфіскацією чесно награбованого?
показати весь коментар
18.03.2025 19:22 Відповісти
Зайду з боку щоб було можливо побачити наслідок (93 ОМБР Холодний ЯР , нажаль дуже м'ясна бригада була в той час ). Бахмут -осінь 22, позиціі на напрямку підарський крест неможливо відбити , посадки перед містом утюжать всім чим можна, группа тримає позицію Денді , 7 чоловік, майже 14 годин , 4 - 300 тяжкі , один 200 , всі контужені. Командир відделення просить підмогу в перші години , потім йому кажуть триматись , але є умова, з нашого боку майже не має арти та котнтр артилерійського бою. Вони терплять АГС на собі майже 10 годин в них не має непосічених уламками бійців, наказ на відкат не дають , допомоги немає, підтримки не має. Я це чув по радіо , і просив дозвіл щоб євакуювати 300тих, ні не можна, бо якщо і вас переб'ють то взагалі нікто не знає ким міняти людей . Коли ситуація стала критичною , мені дали дозвіл взяти двох хлопців і зробити рейд, зробити євакуацію і доставити б\к . Через поле мін , тм + пелюстки, ми змогли доставити б\к . забрати 300 тих . На останніх годинах як тримався Денді, командир відділення самовільно прийняв рішення відступити , зробили відкат. Я бачив людей , яких просто кинули і все , ну не реально воювати с ак-74 і гранатами, під командуванням людей які не будуть мати відповідальності . Чому солдат має відповідальність перед державо. а офіцер не має? Чому офіцери не розмовляють з жінками полеглих , чому не розповідають як їх чоловіки , папи, брати вмирають від дурних наказів ? Чому коли рота лягає за неділю , немає відповідальності для командирів рот і комбатів. А потім чуваки з учебок тікають через паркан . ще пороху не нюхавши .

Ідіократія - це форма правління або соціальної системи, у якій керівництво та прийняття рішень здійснюється некомпетентними, неосвіченими або обмеженими в інтелектуальному плані людьми. Термін походить від поєднання слів «ідіот» і «демократія» та набув популярності завдяки сатиричному фільму Idiocracy (2006).
Ідіократія часто використовується для опису суспільства, де деградація освіти, науки та критичного мислення призводить до панування популізму, спрощених рішень і зневаги до експертної думки.

Можно писати наукову роботу за діями нашого державного апарату як абсолют - так як не треба робити .
показати весь коментар
18.03.2025 19:16 Відповісти
Я не несу ніякої відповідальності за те, що пижжу (с)Веніславський
І я нєчєво нє должєн, - добавив припі.док на своїй рідній орчій мові.
показати весь коментар
18.03.2025 19:15 Відповісти
Ольга, ти знов помилилась. Але це не дивно - ти ж відповідальності за це не несеш.
показати весь коментар
18.03.2025 19:12 Відповісти
біда в тому що табун уявний.
бо якби був реальний то на захист одного всім відомого колишнього лідера було б кому вийти а не так як зараз - діючий лідер його в хвіст і в гриву а захищати нікому.
а в результаті цієї собачої гризні народу кидають хліб та видовища замість йти усім разом правильним шляхом.
показати весь коментар
18.03.2025 18:58 Відповісти
Тобто, падло хрипате, яке разом зі своїм кумиром путіним вбило сотні тисяч українців, покалічило людей і їхні долі, не можна буде й до відповідальності притягти?
показати весь коментар
18.03.2025 18:51 Відповісти
Та звісно ж, що ні! Як ви могли таке подумати!
показати весь коментар
18.03.2025 18:49 Відповісти
Дійсно, треба обережніше, бо й справді його табуном затопчуть ненавмисне. А блазню хрипатому ж іще треба повторити естрадний номер, який свого часу Каддафі показав. Так що бережіть Бубочку!
показати весь коментар
18.03.2025 18:47 Відповісти
Сторінка 1 з 3