12185 відвідувачів онлайн

Зеленський та воєначальники не несуть юридичної відповідальності за запізнілий вихід ЗСУ з Курщини, - "слуга народу" Веніславський. ВIДЕО

Президент Володимир Зеленський та військове командування мають імунітет від відповідальності за ухвалені на полі бою рішення. Це стосується і питання виведення українських підрозділів із Курської області РФ.

Про це заявив член комітету Верховної Ради з питань національної безпеки, оборони та розвідки, "слуга народу" Федір Веніславський, передає Цензор.НЕТ із посиланням на Радіо Свобода.

Так, нардеп прокоментував заяви головного редактора Цензор.НЕТ Юрія Бутусова, який вважає, що ЗСУ варто було виводити з Курської області ще в січні 2025 року.

"Був підготовлений заздалегідь українським командуванням, за моїми даними, план відходу, але його не реалізували. І саме це призвело до втрати керованості в деяких підрозділах. І до значних втрат під час неорганізованого відходу… Політичні рішення втрутились у військові. І саме ці абсолютно непродумані заяви політичного керівництва – давайте міняти Суджу на щось – призвели до абсолютно неадекватної, необґрунтованої постановки завдань військам. І це обернулося значними втратами", - сказав журналіст.

"По-перше, ми на початку війни ухвалили закон, який передбачає так званий бойовий імунітет. Це коли військові командири, начальники не несуть юридичної відповідальності за рішення, ухвалені на полі бою. Тому що якщо зараз ми будемо звинувачувати кожного військового керівника за якісь невдачі на фронті, то мало буде тих, хто готовий буде взагалі віддавати накази, а війна неминуче передбачає втрати серед людей, серед техніки… Ключові рішення ухвалюються військовими. Я переконаний, що президент як Верховний головнокомандувач оцінює, якісь рішення ухвалює, але я не думаю, що президент безпосередньо наполягав, щоб це було саме так", - відповів парламентар.

Топ коментарі
+129
Дивно. Чомусь шість років тому Порошенко "ніс відповідальність" абсолютно за все.
показати весь коментар
18.03.2025 14:08 Відповісти
+104
накомандував і тепер не винен, клоун їб@ний
показати весь коментар
18.03.2025 14:07 Відповісти
+80
А ви там часом не о][уїли ***** зелені, вирішили вмити руки?!
показати весь коментар
18.03.2025 14:06 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 3
Так в нас влада нізащо не відповідає відколи Україна стала незалежною,Ось і маємо результат,війна,сотні тисяч загиблими,мільйони за рубежем,зруйновані міста і села.А чи потрібна нам така влада?
показати весь коментар
18.03.2025 14:27 Відповісти
показати весь коментар
18.03.2025 14:30 Відповісти
показати весь коментар
19.03.2025 10:22 Відповісти
Звісно, що не несуть, вони лише приймають, а несуть їм всі інші.
показати весь коментар
18.03.2025 22:06 Відповісти
Не "фантазуй"... Була купа таких держав у історії людства... Той же Китай. Його завойовували і маньчжури, і монголи - саме з-за злочинної діяльності владних структур. Той же Хорезм - при монгольській навалі. Саме останньому хорезмшаху Мухамеду належить вислів: "Коли чиновники починають красти відкрито - чекай кінця держави...". І так далі...
показати весь коментар
18.03.2025 23:29 Відповісти
за 5+ років, свідомі громадяни зрозуміли що вони не несуть відповідальності НІ ЗА ЩО!!!!
ні за призначення,
ні за кошти за які нічого не поставлено
ні за розкрадання
ні за безпрєдєл
ні за хууууй!!!!
показати весь коментар
18.03.2025 14:19 Відповісти
БЕНЯславський КОЛИ ВЖЕ ДО БЄНІ ПІДЕ,АБО ДО БЄНІНОЇ МАТЕРІ?????
показати весь коментар
18.03.2025 18:25 Відповісти
наркомандував ...
показати весь коментар
18.03.2025 17:23 Відповісти
Єль ріяд ,і раптово на другій день почявчя відступ .Ось і вібповідь.
показати весь коментар
18.03.2025 17:17 Відповісти
Они должны папе маме!!!!!!!!
показати весь коментар
18.03.2025 16:08 Відповісти
А за ТАКИЙ початок війни,теж не несуть?
показати весь коментар
18.03.2025 17:56 Відповісти
Янкі,ти що? Т-с-с!! Пін****си -ж вже не дають нам розвідінформацію. Чи скоро піде потік інформації про курськ з Пін***стану?
показати весь коментар
18.03.2025 18:24 Відповісти
Зебіли зараз з піною в роті доводять, що якби наші не зайшли на Курщину, то кацапи зайшли би на Сумщину. Сплітають про якесь величезне скупчення військ на наших кордонах на момент заходу наших військ на Курщину. Зелений марафон зовсім мізки засрав. Якби там було на той час таке величезне скупчення військ, то як би наші прорвалися на Курщину?
показати весь коментар
19.03.2025 00:28 Відповісти
Несуть. А з цього моменту ВСЯ відповідальність лежить на найвеличнівшому лідері та його слухняному військовому керівництві.
Єдиний хто неПриДілах, так це єрмак, бо він ніхто.

УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №59/2024

Про звільнення В.Залужного з посади Головнокомандувача Збройних Сил України

Звільнити ЗАЛУЖНОГО Валерія Федоровича з посади Головнокомандувача Збройних Сил України.

Президент України В.ЗЕЛЕНСЬКИЙ

8 лютого 2024 року
показати весь коментар
18.03.2025 18:14 Відповісти
Імунітет не гумовий, на всіх не натягується
показати весь коментар
21.03.2025 10:32 Відповісти
Мьі же не знаем всей правдьі? Надо просто немножко подождать.
показати весь коментар
21.03.2025 10:33 Відповісти
А где этот умник воевал. ?
показати весь коментар
18.03.2025 17:56 Відповісти
зеленського з кагалом - на вербу.моссад що їх охороняє - фізичне знищення !
показати весь коментар
18.03.2025 14:36 Відповісти
"Стрєлочнік віноват".
Чекайте, чекайте... десь я це вже чув...
показати весь коментар
18.03.2025 14:37 Відповісти
За такі слова цьому під@ру треба бити морду не тільки хлопцям з шанців на передку, а й усім перехожим, котрим він на вулиці зустрінеться (як шуфричу).
показати весь коментар
18.03.2025 14:48 Відповісти
Розвішувати на київських каштанах. Догори дригом.
показати весь коментар
18.03.2025 14:51 Відповісти
У зелено-синьої погані хлопці на передку винуваті у тому, що їх КАБами розносять та воювати толком нічим. вєніславський, ти, ****, нічим від кацапні не відрізняєшся. Ми тебе запам'ятали.
А тим часом... Марченко, Кривонос, Червінський--під слідством, ше купа толкових патріотичних вищих офіцерів переведено до тилу, а з декого навіть дипломата зробили (не буду прізвище називати)...
Тільки запам'ятайте: у всіх негараздах на передку винні лєтьохи, сержанти, комбати!
Вони, наївні, гадають, шо ми забули, хто Південь країни кацапні злив.
показати весь коментар
18.03.2025 15:09 Відповісти
Ну когда никто ни за что не отвечает а все пытаются найти стрелочников то это тенденция очень хреновая и ни к чему хорошему никогда не приведёт.
показати весь коментар
18.03.2025 14:11 Відповісти
Чомусь ні в одній армії НАТО і не тільки - такого нема.
показати весь коментар
18.03.2025 15:03 Відповісти
А ще "брата вбив" і далі по тексту..."ко-ко-ко"! Методичка зестада не змінюється з часів вибору 2019 року - найголовніший ворог для зепдрсів Порошенко, який навіть незважаючі на "клованські" санкції проти нього продовжує постачати в ЗСУ все що може!
показати весь коментар
18.03.2025 23:36 Відповісти
Мрійте далі
показати весь коментар
18.03.2025 16:46 Відповісти
Ольга, ти знов помилилась. Але це не дивно - ти ж відповідальності за це не несеш.
показати весь коментар
18.03.2025 19:12 Відповісти
Але за ціну цибулі в АТБ відповідає Порошенко (с)
показати весь коментар
18.03.2025 14:38 Відповісти
дуже важко критикувати зеленського ПО СУТІ якщо навколо всі подуріли і намагаються просто табуном його затоптувати.
в такій ситуації критика по суті виглядатиме як недостатня для табуна і долученням до бездумности для адекватних людей.
прикро.
показати весь коментар
18.03.2025 16:46 Відповісти
біда в тому що табун уявний.
бо якби був реальний то на захист одного всім відомого колишнього лідера було б кому вийти а не так як зараз - діючий лідер його в хвіст і в гриву а захищати нікому.
а в результаті цієї собачої гризні народу кидають хліб та видовища замість йти усім разом правильним шляхом.
показати весь коментар
18.03.2025 18:58 Відповісти
сьогоднішнє інтерв'ю колишнього лідера навряд чи можна позначити як поцілунок зеленського в сраку.
це більше схоже на старт передвиборчих перегонів де зеленському той колишній відводить роль цапа-відбувайла за реальні та вигадані зашквари.
показати весь коментар
18.03.2025 21:02 Відповісти
можливо ви праві.
а можливо ви помиляєтеся і у колишнього лідера не буде навіть 30 бабульок щоб під сізо вивести.
юля мала 500 тисяч членів партії, вивела 30 бабульок.
подивимося, поки що про арешт колишнього лідера не йдеться, лише про напруження та знервованість слідством.
показати весь коментар
19.03.2025 12:24 Відповісти
Тоді як зрозуміти затримання генерала Юрія Галушкіна, генерал-лейтенанта Артура Горбенка та полковника Іллю Лапіна
показати весь коментар
18.03.2025 16:50 Відповісти
Так а за, что тогда посадили генералов в СИЗО , если есть иммунитет?
показати весь коментар
18.03.2025 16:27 Відповісти
зеЛАЙНО...
показати весь коментар
18.03.2025 20:45 Відповісти
показати весь коментар
18.03.2025 14:06 Відповісти
показати весь коментар
18.03.2025 14:14 Відповісти
показати весь коментар
18.03.2025 14:17 Відповісти
Однак чомусь до генералів Галушкіна і Горбенко та полковника Лапіна не застосовано бойового імунітету?!!!
показати весь коментар
18.03.2025 16:34 Відповісти
Так, все правильно, тут винні Трамп, Порошенко і якась Зінка, а Потужний Бубочка є просто Бубочка. А хіба Бубогчка може буьти винним?
показати весь коментар
18.03.2025 18:06 Відповісти
Це так, але багато зевиборців вже давно зрозуміли, що зробили велику помилку і готові боляче мстити тому, хто їх обдурив. і таке натворив. На наступних виборах виграє в першому турі той кандидат, який пообіцяє всю Зешоблу посадити нак довічно.
показати весь коментар
18.03.2025 18:17 Відповісти
Навіщо Ви зняли одну заслугу від Володі Боневтіка? Він не тричі, а чотирижди ухилянт і не завжди він ні до чогого. Де є успіх - там він, а де про..б, то не він, то вже Байден, Шольц, Порошенко, або Трамп.
показати весь коментар
18.03.2025 18:23 Відповісти
Він не батько нації, він батько хуцпи в Україні.
показати весь коментар
18.03.2025 18:37 Відповісти
Придурку-сраколизе, а який стосунок має членограй до рішень прийнятих на полі бою? Він їх приймає поза цим полем, а тому має сісти до вʼязниці пожиттєво!
показати весь коментар
18.03.2025 14:12 Відповісти
В яких бойових умовах був Зеленський і ко?
показати весь коментар
18.03.2025 14:22 Відповісти
У Пороха боярє були всі хороші, тільки він поганий, а в недоумка зеленого винні всі, крім нього.
показати весь коментар
18.03.2025 15:52 Відповісти
То взагалі окрема пісня. Я вважаю, що то була спланована афера зелених зрадників по знищенню найкраще озброєних ******** технікою підрозділів з метою полегшення здачі наших територій тих, що ультимативно вимагає пуйло. Отака уйня. Я можу помилятись, але виглядає саме так.
показати весь коментар
18.03.2025 17:33 Відповісти
Для контрасту пхаю. Чи може ви забули, як зелені всі пʼять років верещали, що Порох у всьому винен і при зелених вже шість років до цих пір в штани їм підкидає. То чого ж зараз зелені не верещать, що зєля у всьому винен? Відповідь дайте собі розумному, мені вона не треба.
показати весь коментар
18.03.2025 20:06 Відповісти
А це тут до чого? Мова йде про відповідальність президентів, як посадових осіб. Якщо президенти відповідальні, то кожен з них однаково відповідальний за свої дії на посаді. Порох відповідав поки був на посаді, тепер ваше зелене чмо так же само відповідальне, а не всі навкруги винні, а воно ні при чому. Зрозумів про що я? Чи зелений марахвон геть засрав бошку?
показати весь коментар
18.03.2025 22:24 Відповісти
Можливо, я ж про це і написала, але покаже час, а не Сєргєй Галузін
показати весь коментар
19.03.2025 00:05 Відповісти
Ішака за курську авантюру замало розстріляти. Це чмо повинне понести покарання за численні злочини проти країни та народу. Уся зелена бидлота є співучасниками цих злочинів.
показати весь коментар
18.03.2025 19:24 Відповісти
Так він і зараз "несе відповідальність". У нього рейтинг недовіри під 70 %. А у Вови Зеленського під 70 % рейтинг довіри. І ніхто нічого з цим не зробить. Він їм в обличчя мочитись буде, відповідати за це буде Порошенко.
показати весь коментар
18.03.2025 16:40 Відповісти
дурачок зелений
показати весь коментар
18.03.2025 14:05 Відповісти
абсолютно вірно я ж і кажу-дурачок він зелений.
показати весь коментар
18.03.2025 15:49 Відповісти
як патріотично вибрати президентом рижого зрадника і повчати інших
показати весь коментар
19.03.2025 05:52 Відповісти
А цей чмоніславський тепер уособлює закон і замінив усіх юристів??
показати весь коментар
19.03.2025 08:28 Відповісти
Їм зараз підговкує партія сволота за методиками від ригоаналів
показати весь коментар
19.03.2025 08:32 Відповісти
Так вони взагалі ні защо не несуть відповідальності. Добре так влаштувалися. Але за все потрібно буде відповідати.
показати весь коментар
18.03.2025 18:29 Відповісти
Шукають винних.
показати весь коментар
18.03.2025 16:59 Відповісти
ми на початку війни ухвалили закон, який передбачає так званий бойовий імунітет. Це коли військові командири, начальники не несуть юридичної відповідальності за рішення, ухвалені на полі бою Джерело: https://censor.net/ua/n3541808
- де тут про Зеленського ?
показати весь коментар
18.03.2025 14:27 Відповісти
Звісно потрібна ! Хтось же ж мусить вами керувати ...
показати весь коментар
18.03.2025 14:29 Відповісти
І тому врешті не хватило голосів... Зуйло ні за що "не відповідає", "нікому не винен", а голосів теж не вистачить. То в чому ж різниця?
показати весь коментар
18.03.2025 14:17 Відповісти
Та Янелох і його команда взагалі ні за що не несе відповідальності. А таке г..но,як Веніславський,буде нести пургу. По мінах же прокотило.
показати весь коментар
18.03.2025 16:27 Відповісти
Запустіть найвеличнішого діяча ********** у відкритий космос,нехай відповідає за міжгалактичні зв'язки цивілізацій. Все рівно в Україні він не відповідає ні за що.
показати весь коментар
18.03.2025 17:11 Відповісти
Дуже мотивуюча заява, особливо для військовозобов'язаних.
показати весь коментар
18.03.2025 14:32 Відповісти
Понесуть, падлюки, відповідальність по повній програмі!
показати весь коментар
18.03.2025 15:05 Відповісти
Тоді навіщо головнокомандувач? Він командує, але не відповідає за свої накази?! Це щось новеньке! Ввели війська на Курщину зі згодою головнокомандувача, та виводили також зі згодою головнокомандувача! А відповідати - то імунітет?! Щось не сходиться в цьому 95 кварталі…
показати весь коментар
18.03.2025 19:36 Відповісти
Треба додати , що ці «стратеги» як виявилось, ще й не відповідають за свої дії!!!
показати весь коментар
18.03.2025 19:39 Відповісти
Цікаво Порошенко до сіх пор вспомінають Іловайск ,а зеленский не винен
показати весь коментар
18.03.2025 16:19 Відповісти
Це коли військові командири, начальники не несуть юридичної відповідальності за рішення, ухвалені на полі бою. Нехай вбивають українців, ми їх усіх на смерть пішлем, і нам за те ніхто й ніякий злочин не пришиє, бо ми самі собі "імунітет" привили...
показати весь коментар
18.03.2025 20:38 Відповісти
Веніславський може молоти язиком що завгодно, питання хто йому вірить...
показати весь коментар
18.03.2025 18:15 Відповісти
Значить нах#й таку владу якщо вона не несе відповідальності ні за життя воїнів , ні за корупцію , ні за недекватні ціни і тарифи .
показати весь коментар
18.03.2025 14:17 Відповісти
Відповідальність може бути кримінальна і політична. Політична буде в будь якому разі. А кримінальна - справа довгого часу аудиту. Але спочатку вибори
показати весь коментар
18.03.2025 16:04 Відповісти
Щоб були вибори, їх треба вимагати. Будь якими методами громадянського тиску
показати весь коментар
18.03.2025 16:08 Відповісти
5% зебілів, 5% порохоботів.... А решта за Залужного!!! Вибори!!!
показати весь коментар
18.03.2025 16:11 Відповісти
Нет, не несет ответственности руководитель за подчиненного, не придумывайте. Не хватало.
показати весь коментар
18.03.2025 21:17 Відповісти
Веня правий - "слуги" не здатні ні на що. Ніякої відповідальності. У що вони перетворили Верховну Раду?!!!.
показати весь коментар
18.03.2025 22:32 Відповісти
Веніславський лох. Війна закінчиться всю ту піздобратію посадять.
показати весь коментар
18.03.2025 20:57 Відповісти
може зразу треба юридичне формулювання шо таке...,,поле бою".
Вся Україна також поле бою і зе керує і ухвалює рішення особисто
показати весь коментар
18.03.2025 15:05 Відповісти
а вибори ваще будуть? зе хоч і на сто років війна - вибори ніззя
показати весь коментар
18.03.2025 15:10 Відповісти
Так ***** нам такий президент Зеленський, який ******* гроші, здає території і ні за що не відпоаідає???!!!
показати весь коментар
18.03.2025 14:56 Відповісти
Я його не обирав, як і мільйони інших свідомих українців.
показати весь коментар
18.03.2025 17:36 Відповісти
******, дурочку включають.
показати весь коментар
18.03.2025 14:10 Відповісти
Нема слів! Гниди і зрадники на Банковій, гниди в парламенті... Як же їх позбутись якнайшвидше? Час не чекає...
показати весь коментар
18.03.2025 21:20 Відповісти
Гниди зелені...
показати весь коментар
18.03.2025 23:00 Відповісти
Пусті заяви для глядачів марафону.
показати весь коментар
18.03.2025 14:33 Відповісти
Никто из нас не знает истинного положения дел, поэтому все наши разговоры на эту темы это пустая трата времени.

Придёт время и все ответят за всё, вот это точно будет.

А Зеленский точно отвечает за то, что привёл вас, уродов, в парламент и сделал из слуг народа, жирных котов, живущими за счёт народа.
показати весь коментар
18.03.2025 17:12 Відповісти
да уж..юрист Квартала ..жжет..)))
показати весь коментар
18.03.2025 19:44 Відповісти
Мразота Веніславський,який згвалтував Конституцію і Конституційний Суд на початку каденції "найвеличнішого і сонцесяйного".Тепер за здачу позицій і втрату військових ніхто не несе відповідальності.Так він же твій ЗЕбіл проводив Ставки Верховного гівнокомандувача і він приймав якісь рішення.Тепер він не несе відповідальності за те що просрав вторгнення,будучи попередженим ще за 7 місяців.Він не несе відповідальності за те що поставив дурака Баканова Головою СБУ.,а то в свою чергу підібрав собі зрадників Кулініча і Наумова,яких своїм указом утвердив Зеленський.А мир в очах Путіна,а здача півдня,а відведення наших військ від лінії розмежування,а оточення за неділю від вторгнення Маріуполя Загибель десятків якщо не сотень тисяч цивільного населення,а" контрольований" полон еліти еліт вмотивованих бійців "Азова".може Єрмак ,як смотрящий за Зеленським буде нести відповідальність?Всі ви, ЗЕ-гниди будете відповідати.
показати весь коментар
18.03.2025 14:35 Відповісти
Ніхера собі. Це повинно і буде працювати в обидві сторони.
показати весь коментар
18.03.2025 14:11 Відповісти
А не вдасться відпетляти! Сушіть сухарі
****** смарагдові!
показати весь коментар
18.03.2025 14:16 Відповісти
Хтось чотири рази відкосив і нічого! Чому судять інших за ''відкошування''?
Це справедливість ''країни мрії''?
показати весь коментар
18.03.2025 14:23 Відповісти
Потужно!
показати весь коментар
18.03.2025 15:00 Відповісти
Відмазав Зелю і Сирського
показати весь коментар
18.03.2025 14:13 Відповісти
Зате Великий ЗЕ Трампа в Овальному кабінеті послав. Чого не задоволені Батьком Нації?
показати весь коментар
18.03.2025 15:22 Відповісти
Дійсно, треба обережніше, бо й справді його табуном затопчуть ненавмисне. А блазню хрипатому ж іще треба повторити естрадний номер, який свого часу Каддафі показав. Так що бережіть Бубочку!
показати весь коментар
18.03.2025 18:47 Відповісти
Сторінка 1 з 3