8019 відвідувачів онлайн

Ядерна зброя належала Росії, Україна її повернула, - спецпосланець Трампа Гренелл знайшов "незручний факт" у Будапештському меморандумі

Ядерна зброя

Українська ядерна зброя нібито належала Росії, а Україна лише повернула її.

Про це написав у соцмережі Х спецпосланець Дональда Трампа Річард Гренелл, інформує Цензор.НЕТ.

"Прояснімо ситуацію з Будапештським меморандумом. Ядерна зброя належала Росії і була її залишками. Україна повернула ядерну зброю Росії. Вона не була українською. Це незручний факт", - запевнив він.

Гренелл скрін

Топ коментарі
+65
США тепер рупор кремлівської пропаганди.
показати весь коментар
26.03.2025 06:49 Відповісти
+61
Колишній посол США в Україні, експерт з питань ядерного озброєння Стівен Пайфер у відповідь https://x.com/steven_pifer/status/1904610096774340688 заявив, що Гренелл "категорично помиляється".

Пряма мова Пайфера: "Я допомагав укладати угоду щодо Будапештського меморандуму. Гренелл категорично помиляється. Ядерні боєголовки в Україні були колишніми радянськими, а не російськими. Боєголовки на зберіганні перебували під виключною відповідальністю України. Міжконтинентальні балістичні ракети і бомбардувальники були ліквідовані в Україні, за винятком невеликої кількості, відправленої до Росії в рахунок списання боргів".

Деталі: Пайфер наголосив, що Україна вирішила відправити ядерні боєголовки до Росії на ліквідацію значною мірою через те, що Москва взяла на себе зобов'язання поважати суверенітет і територіальну цілісність України та не застосовувати силу проти України.
"Вивчайте історію повністю", - порадив він Гренеллу.
https://x.com/steven_pifer/status/1904610096774340688
показати весь коментар
26.03.2025 06:55 Відповісти
+56
Не росії а СРСР вона належала.
показати весь коментар
26.03.2025 06:49 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 3
Если Овальный кабинет "безуглый", то туда надо срочно послать Берлагу ... ой, Безуглу. Она там такой орднунг наведёт - Моника (да и Меланья) сразу родят...
показати весь коментар
01.06.2025 00:07 Відповісти
Аляска была продана за 11 миллионов. А вот ЯО принадлежало ссср. Де юре как бы всем 15 республикам. Хотя реально ЯО создавалось рф и Украиной. Технологически и производственно. Мы на него имели полное право---как на часть его. И ещё важное здесь. Первой о своём суверенитете и выходе из совка обьявила рашка, в июне 1990г. И только потом пошёл парад суверенитетов. А уже после 23 августа 1991 г после гкчп, кацапы обьявили себя правоприемниками ссср и присвоили себе много общего. И никто из 14 республик так и не рискнули намекнуть на свою часть наследия. Отсюда и борзость и хамство кацапов сегодня.
показати весь коментар
27.03.2025 21:33 Відповісти
Він був і є покидьком. А розумним чи не дуже - це відносно. Ще раз. Він не дурень. Він цинічний покидьок. Цей вкид - не просто так. Та їм плювати на якусь там правду. Це питання доцільності.
показати весь коментар
27.03.2025 01:25 Відповісти
Він не з Департаменту. Зараз посада не має значення. Він "спецпредставник президента Трампа". Цього досить для придворних розкладів.
показати весь коментар
27.03.2025 01:21 Відповісти
І де кордони цієї росії. про яку мова? РФ - це 21 республіка /до речі, ні одної слов"янської!/. Імперська росія навмисно деперсонізувалась і не має кордонів: де їй вигідно - пише РФ, щоб не відповідати за злочини юридично навіть перед іншими республіками. Це торба Пандори ще з царських часів. Розсиплеться на пазли, які з часом зможуть приєднатись до нормального світу.
показати весь коментар
27.03.2025 01:11 Відповісти
Українську частку Аляски, за яку США нічого не сплатили, то хай повернуть!
показати весь коментар
27.03.2025 00:42 Відповісти
Ця співдружна позиція п-іністів і т-пістів проти ЯЗ України означає. що нам треба повернутись до статусу Я Держави. Україна - кордонна і при цій тенденції світу до воєн, яку розрочав пу..., ми ризикуємо бути биті навіть орбанами. Спаси нас. Боже-Спасе!
показати весь коментар
27.03.2025 00:30 Відповісти
Так.
показати весь коментар
26.03.2025 23:47 Відповісти
І взагалі, бунт тринадцяти колоній проти британської корони буде оскаржуватися у Високому суді Лондона.
показати весь коментар
26.03.2025 23:43 Відповісти
Ядерна зброя США належить Канаді , хто на вірить
запитайте у Трюдо
показати весь коментар
26.03.2025 22:48 Відповісти
Нізчого. Не було і немає такої республіки як "російська республіка" - тому нічого росії не належало.
А Українська республіка була і буде - і вчені Української республіки створювали атомну зброю та ракети - значить це Українське.
показати весь коментар
26.03.2025 22:40 Відповісти
Совместно нажитое имущество...Який то генерал..Придурок як й Трампутин...
показати весь коментар
26.03.2025 22:33 Відповісти
ці довбойоби хворі на русскую хромосому - може і належала, але не росії, а совку. а рашка на кожному углі розказує, що вона приємниця совка. хоча перейняла лише борги совка.
показати весь коментар
26.03.2025 22:12 Відповісти
Україна не повернула РФ ядерну зброю бувшого СРСР, а знищила її згідно з Будапештським меморандумом під нажимом США в обмін на визнання незалежності України, передавши її в РФ для переробки в ядерне паливо з послідовною доставкою його назад в Україну, що було і зроблено , операцію по переробці ядерного палива фінансувалося з бюджета США . Але якщо згідно Будапештського меморандуму Україна передавала цю зброю то вона була де факто Українською,та і де юре теж тому що СРСР розвалився, якщо булоб по іншому ніхто з Україною цей меморандум не підписував. Україна таким чином демілітарізувалася ще в 1996 році, гарантами безпеки в обмін на знищення ЯЗ були чотири держави- підписанти РФ,США,Британія,Франції до яких доєднався Китай. В результаті після демілітарізації України, РФ напала на Україну, а з боку інших гарантів Україна не отримала ціх гарантій. Тому зараз і вкидується ця брехня, замість дійсних гарантій беспеки.
показати весь коментар
26.03.2025 22:00 Відповісти
В Овальному кабінеті (на чотири роки став просто безуглим) немає складних формул, все на раз -два. Як у теперішнього господаря сдєлкаря, оферта -акцепт-банкрот. В кукол радостниє ліца-главний клоун іграєт на трубє.
показати весь коментар
26.03.2025 21:35 Відповісти
З ніякого хріна! Юридично, правонаступниками є всі колишні республики, що і закріплено у міждержавному договорі (і якщо копнути глибше, СРСР було засновано чотирма республиками РСФСР, БССР, УССР та Закавказькою СФСР) . Тобто як мінімум 4 республіки е 100% правонаступниками.
Вся ця хрінь, що РФ це типу правонаступниця СРСР, виникла, через те що РФ, на відміну від України та Білорусі, залишилась без місця в ООН. Вони проштовхували рішення, щоб місце СРСР передали їм. З цього приводу було багато срачу, навіть пропонували передати це місце Японії або Німеччині (не знаю наскільки це правда). На Алма-Атинській конференції, главами СНГ було підписано декларацію, що вони підтримають РФ, у її прагненні правонаступництва СРСР у міжнародних организаціях.... Доречи, декларація як і меморандум, не спричиняють обов'язків (зараз ми одне декларуємо, завтра інше...). Генсек ООН прийняв цю декларацію і особистим рішенням (що також не має юридичної сили) вирішив рахувати місце СРСР за РФ. Начебто тоді звертались і до суду ООН і він відмовив. Просто на той час, більшість країн, тупо промовчали, бо були не проти, щоб РФ повернула хоч щось, з боргу СРСР.
Тобто, з точки зору юриспруденції, РФ звісно не є правонаступницею (навіть за місцем в ООН)
показати весь коментар
26.03.2025 21:20 Відповісти
Ні, це саме некомпетентність.
По перше: меморандум це не договір! Між тім іншим, саме договором встановлено, що все майно СРСР, що знаходилось на території колишніх республік - є власність республік (РФ з цим погодилась, підписала і ратифікувала)!
По друге: Якщо вже відштовхуватися від того клятого меморандума, то Україна його повністю виконала. А от США та РФ, які прописані як гаранти територіальної цілісності та безпеки України - НІ
показати весь коментар
26.03.2025 20:34 Відповісти
З якого хріна вона її належала?! При розпаді СРСР, договором між колишніми республиками, було встановлено, що ті республіки є правонаступниками майна СРСР, що знаходилось на їх території на момент розпаду.....
А меморандум - це меморандум, а не договір! А якщо трампісти вирішили трактувати меморандум як договір, то між іншим, там прописано, що США є гарантами територіальної цілісності України!!!!! Украхни цей меморандум виконала, а США та Рашка - ні!
показати весь коментар
26.03.2025 20:26 Відповісти
Это не моё предположение - я читал высказывания на эту тему и Кравчука, и Кучмы, и бывших министров обороны, и спецов типа Смешка. Но если генерал Филатов утверждает...
показати весь коментар
26.03.2025 19:33 Відповісти
Когда неучь ворвалась во власть..она такое ворочает...Высер за вычетом.Пробоемма в отсутствии элементарного образования,хамство и выпендрёжь
показати весь коментар
26.03.2025 19:16 Відповісти
Оце перше шо попалосью за Собачий переулок.
https://www.chayka.org/node/15866
показати весь коментар
26.03.2025 18:42 Відповісти
Якийсь контроль москви ЯЗ України - це лише Ваше припущення. Яке є хибним.

Ось що відповів генерал Флатов, колишній командуючий 46-ю Первомайською ракетною дивізією, на запитання журналіста щодо можливості України "не теоретично, а реально станом на той час зберегти контроль над ядерною зброєю?"

- Могла чи не могла Україна сама утримувати стратегічну ядерну зброю? Чітко й однозначно можна сказати, що так, могла. У нас для цього був величезний науково-виробничий, кадровий потенціал. Було багато військових фахівців, які експлуатували ядерні **********. Вони могли не тільки обслуговувати й зберігати ядерні **********, а й професійно за потреби здійснювати їх бойове застосування.
показати весь коментар
26.03.2025 18:41 Відповісти
Щодо внеску шостої домни у створення ядерного арсеналу: " на заводі перероблялось 65 % уранових руд Радянського союзу"
показати весь коментар
26.03.2025 18:20 Відповісти
Шоста домна - зрозуміло. ПХЗ. А що таке "Собачий провулок?"
показати весь коментар
26.03.2025 18:16 Відповісти
А что контролировала Украина? Разве что, охрану и техобслуживание. Боевое применение, программирование, скорее всего, оставались за москвой.
показати весь коментар
26.03.2025 17:53 Відповісти
Скоро спецпосланці Трампа виявлять незручний факт:штати належать путіну і їх треба віддати.
показати весь коментар
26.03.2025 17:27 Відповісти
Такой беды Америка ещё не знала, таких уродов и дебилов во власти у них не было за всю историю существования!

Такого государства, как россия, никогда не было в природе, гондон ты штопанный!
показати весь коментар
26.03.2025 17:16 Відповісти
Американський придурку, у раші ніколи не було ядерної зброї, це вона присвоїла ЯЗ Радянського Союзу.
показати весь коментар
26.03.2025 17:14 Відповісти
Угу, а американська ядерна зброя належить округу Колумбія...
показати весь коментар
26.03.2025 16:41 Відповісти
Член Республіканської партії, він обіймав посаду виконувача обов'язків директора національної розвідки (DNI) у 2020 році за президента Дональда Трампа, ставши першим відкритим геєм на рівні кабінету міністрів в історії США. -- wiki.eng
показати весь коментар
26.03.2025 15:49 Відповісти
Не треба ставити дурних питань. Там кома стоїть, а не тире. І про Південмаш я не писав, тому що всі про нього знають і так.
показати весь коментар
26.03.2025 15:39 Відповісти
"Є різниця повернути зброю після окупації і добровільно відмовитись від зброї."
Никакой разницы нет, армия при СССР была одна, советская армия, и все республики выделяли средства для её содержания, так что все имели пропорционально одинаковые права на вооружение бывшего СССР, а Германия и Скандинавские страны обещали передать своё б/ушное и частично списанное вооружение, военный автотранспорт, какие-то пушки, миномёты, БТР-ы и всё что им было не жалко передать. И по.тому им не было жалко отдать советское железо. А если бы им неоткуда было получить другое вооружение - то они по бы договоренности оставили у себя этот б/ушный советский военный хлам..
Кстати, Молдавию и некоторые другие республики СССР тоже были оккупированы до войны..
показати весь коментар
26.03.2025 15:20 Відповісти
Мені деталі не потрібні бо я і першу ступень запобіжника на виробі знімав вже на ПУ СМ90. То нехай школота знання почерпне.
показати весь коментар
26.03.2025 15:19 Відповісти
В СРСР робітники отримували 7 копійок з рубля, а селяни 3 копійки з заробленого карбованця. Все йшло "на оборону".
показати весь коментар
26.03.2025 15:16 Відповісти
Тупой и ещё тупее!!! С какой помойки вылез этот пиндос?
показати весь коментар
26.03.2025 15:01 Відповісти
А Р18 " САТАНУ" хто робив?
показати весь коментар
26.03.2025 14:48 Відповісти
"Сармат", то дл ПЧ ?
Точно?
показати весь коментар
26.03.2025 14:46 Відповісти
кндр належить до ряду самих найбідніших країн світу, займаючи 213-те місце
з 230 ВВП на душу населення. А її жалюгідний ВВП за паритетом купівельної
спроможності, за оцінкою ЦРУ, становить мізерний еквівалент 40 млрд. $ США,
у 2024 році. А ВВП України в 5 разів більший за північно корейський і становив
199,77 млрд $ США у 2021 р. Супер бідна терористична кндр яка просто наплювала
на думку всієї світової спільноти може спокійно виробляти і утримувати у себе
ядерну зброю, та ще й погрожувати нею буквально всім, І всі та навіть біснуватий
-Трамп пригинаються перед ними, А Україна чомусь не може стати членом ВЯД?
І через це її довели до мира - капітуляції з втратою суверенітету і цілісності
показати весь коментар
26.03.2025 14:44 Відповісти
Нижче відповів John # 603690.
показати весь коментар
26.03.2025 14:34 Відповісти
Не знаю що там в Подлипках, в іншому згоден. Південмаш, Воткінський завод - Тополь, Ярс. Ще Москва (завод Хрунічева - УР-100, "Протон"), Самара ("Прогрес" - Р-7, "Союз"), Красноярський машинобудівний завод (ракети для підводних човнів, "Сармат") і Омський "Полёт" - УР-100, "Ангара". Це з тих, які робили МБР.
показати весь коментар
26.03.2025 14:32 Відповісти
Некоректно казати, що в 90-х роках так само як в Україні за рішенням вищого керівництва держави відбулось і ядерне роззброєння Білорусі та Казахтану.
На відміну від України, чиї СЯС їй підпорядкувались, в Білорусі і Казахстані СЯС весь час залишались у підпорядкування Стратегічних сил СНД на чолі з генералом армії рф Максимовим Ю.П., який був одночасно Головнокомандуючим РВСП рф.
Крім того, всі військовослужбовці СЯС у Білорусі і Казахстані одразу ж прийняли присягу рф.
Тому а ні Білорусь, а ні Казахстан ніколи не контролювали стратегічні ядерні сили, розміщені за часів СРСР на їх території, а відтак вони не можуть вважатись такими, що набули ядерного статусу, через що і відмовитись від ядерної зброї вони аж ніяк не могли, бо її у них і не було.
показати весь коментар
26.03.2025 14:29 Відповісти
В часи Будапештського меморандуму Україна, на відміну від Естонії 1991 року, не вважала себе окупованою країною, тож не було окупанта якого треба було виганяти чи якому треба було щось повертати. Військові частини на території України протягом 1991-1992 років склали присягу на вірність Українському народу разом зі своєю зброєю, включаючи ядерну зброю.
Є різниця повернути зброю після окупації і добровільно відмовитись від зброї.
показати весь коментар
26.03.2025 14:22 Відповісти
Виріб 5я29 з БЧ - 10 Кт (для стрільби по груповим цілям). Колір корпусу білий
Більше деталей про ряд моделей цих радянських ЗРК:
http://war-russia.info/index.php/nomenklatura-vooruzhenij/375-kompleksy-pvo-pro/2118-zrs-s-75-dvina-desna-volkhov-volga-sa-2a-b-c-e-d-f-guideline-mod-1-2-3-6-5-1957g
показати весь коментар
26.03.2025 14:11 Відповісти
Каким образом ЯО ******** оказалась на территории Украины?! Они туда ее поставили?! На основании чего, акты передачи, накладные, договора предоставьте!!
показати весь коментар
26.03.2025 14:05 Відповісти
Московити нащадки ***** матері.
показати весь коментар
26.03.2025 13:21 Відповісти
Ядерна зброя це таки зброя ,в широкому сенсі .Виробник "Південмаш" м.Дніпро не надавав дозволів на переміщення на тер. росії.
показати весь коментар
26.03.2025 13:16 Відповісти
Ну, нельзя сказать, что первой и последней - сдали ЯО также Беларусь и Казахстан.
показати весь коментар
26.03.2025 12:52 Відповісти
Кацапи нащадки вікінгів?
показати весь коментар
26.03.2025 12:52 Відповісти
Якщо виродок,то це назавжди. Такі ж думки та дії-уродливі. Всіх біснуватих зібрали тютін та рудий шолудивий пес. Ім'я їм- легіон. Ті,що несповна розуму,стали при владі. З якого це фільму?
показати весь коментар
26.03.2025 12:45 Відповісти
Ну якщо ви про першовідкриття, тоді північна Америка належить Норвегії, як нащадкам вікінгів.
показати весь коментар
26.03.2025 12:05 Відповісти
Ідіотизм американських ********** зашкалює! Росія ніколи не мала своєї ядерної зброї. Ядерна зброя була власністю СРСР, але росія її, як і все загарбала собі. Україна мала повне право на свою частку і технічно могла обслуговувати її, бо вона приймала участь в розробці і виготовлені цієї зброї. Навіть підземні випробування проводили на території України.
показати весь коментар
26.03.2025 11:45 Відповісти
Ну, не совсем так, оккупированные или неоккупированные страны - в то время когда распался Союз - это уже не имело никакого значения, Россия ведь тоже стала независимой - и по обоюдному добровольному соглашению всё вооружение передавалось России - и всё. Причём здесь "оккупированные" или "неоккупированные"?
показати весь коментар
26.03.2025 11:44 Відповісти
Гренель був колись розумною людиною... мабуть спілкування с оточенням рудого доні розуму зашкодило... та й не знає ніхто з оточення історію московського рейха, України, 2СВ... кремлядь копіє Гітлера 1:1, але вони цього не розуміють... чи не хочуть розуміти...
показати весь коментар
26.03.2025 11:32 Відповісти
Китай першовідкривач субконтиненту Азія?
Продовжуйте. Це вже цікаво
показати весь коментар
26.03.2025 11:18 Відповісти
Щодо прибалтів, то окрема історія. По-перше, вони декларували, що перебувають в СРСР як окуповані в 1940 р. території, тож статус радянських військ там був 'окупаційні'; вимагаючи їхнього виведення вони підтримували цю тезу. По-друге, вони намагалися якнайшвидше відмежуватися від радянського періоду, щоб натомість увійти в НАТО та ЄС (мабуть, на відміну від нас, вони домоглися по неофіційним каналам залізних гарантій щодо цього).
показати весь коментар
26.03.2025 11:17 Відповісти
Воткінкс, Подліпкі, Південмаш.
показати весь коментар
26.03.2025 11:15 Відповісти
Не деякі.
В УРСР вироблялася НАЙПОТУЖНІША В СВІТІ СТРАТЕГІЧНА РАКЕТА Р18, "Сатана".
Кацапи безуспішно намагаються створити її клон під скрєпною назвою "Сармат ".
Але без українських інженерів і вчених, нє виходіт у рукожопих камєнний цвєток. Уже як 30 років....
показати весь коментар
26.03.2025 11:13 Відповісти
Це шутка чи незнання? За вашою логікою територія Якутії належить Китаю?
показати весь коментар
26.03.2025 11:00 Відповісти
Да-да, Трамп стоит на плоской земле и вокруг него вращается солнце.. )
показати весь коментар
26.03.2025 10:58 Відповісти
Можно сказать что "выгоняли окупантов вместе с их хламом", а можно сказать что они согласно обоюдно подписанного договора покинули территорию Эстонии и Балтийских стран вместе со всем своим вооружением.
А "выгнать" - это просто выгнать без всяких договоров и обязательств, что было бы в то время абсолютно невозможно..
показати весь коментар
26.03.2025 10:55 Відповісти
Біда в тому, що в часи совка дуже часто в західній пресі СРСР ототожнювали з росією, наприклад писали "Russians in Space" хоча і на космічну, і на інші прогами, в тому числі ядерну, працювали всі республіки бувшого совка. На жаль з самого початку Незалежності наші дипломати цей міф не розвіювали, навіть деякий час посольства були об'єднані.
показати весь коментар
26.03.2025 10:50 Відповісти
Україна теж належить рф? Уже повертаєте?
показати весь коментар
26.03.2025 10:46 Відповісти
Бла-бла..Назви... І ті що зараз роблять і запускають арєшнікі...
показати весь коментар
26.03.2025 10:43 Відповісти
... вокруг Трампа.
показати весь коментар
26.03.2025 10:42 Відповісти
А солдатню орківську теж передала, чи вони самі забралися геть з території Естонії разом зі своїми танками, гарматами, літаками і т.і? В Таллінні є Музей окупації 1941-1991 (https://en.wikipedia.org/wiki/Vabamu_Museum_of_Occupations_and_Freedom)

Тому Естонці нічого " не передавали", вони виганяли окупантів разом з їх мотлохом.
показати весь коментар
26.03.2025 10:36 Відповісти
Схоже трамкодло не америку, а рашку вирішило зробити грейт егейн, а америку перетворити в рашкіну підстилку. Як вам таке, американці?
показати весь коментар
26.03.2025 10:31 Відповісти
Малесенька але суттєва правка.
У 1994 Україна (Кравчук і Кучма) віддала москалям Стратегічну Ядерну Зброю за ''фількіну грамоту'' (будапештський меморандум).
А перед тим у грудні 1991 Кравчук без жодних документів подарував москалям Тактичну Ядерну Зброю (саме ця зброя і могла нас захистити від москальської окупації).
А вся проблема в ''мудрому'' Українському народові який дуже хотів дружити з москалями і обирав до влади комуністів а не Чорновола.
А американців можна зрозуміти - Стратегічна ЯЗ була націлена на США і перенацілити її на москалів або переробити взагалі технічно не можливо.
''Мудрий'' Український народ в 90-х роках під час усіх виборів (президентських і парламентських) сам собі. підписував смертний вирок - бо дуже хотів дружити з москалями.
Обираючи Януковича і Зеленського ''мудрий'' Український народ знову хотів дружби з москалями - результат ВІЙНА.
показати весь коментар
26.03.2025 10:30 Відповісти
В противовес этому бреду экс-посол США в Украине (1998−2000 гг.) и эксперт по вопросам ядерного вооружения Стивен Пайфер заявил, что Гренелл "категорически ошибается".

"Гренелл категорически ошибается. Ядерные боеголовки в Украине были бывшими советскими, а не российскими. Боеголовки на хранении находились под исключительной ответственностью Украины. Межконтинентальные баллистические ракеты и бомбардировщики были ликвидированы в Украине, за исключением небольшого количества, отправленного в россию в счет списания долгов"
показати весь коментар
26.03.2025 10:21 Відповісти
Все правильно.Вони нас знищують,а ми ,по їхним міркам,не можемо чинити опір.
показати весь коментар
26.03.2025 10:17 Відповісти
Аляска це територія Північноамериканського континенту, який належав Іспанії.
показати весь коментар
26.03.2025 10:13 Відповісти
Так і випускали його в Україні. Що ці криворуки кацапи можуть зробити? Нас вбивають нами випущенною зброєю.
показати весь коментар
26.03.2025 10:09 Відповісти
Ядерна зброя Штатів належить округу Колумбія?
Україна була однією з республік СРСР, а не росії.
показати весь коментар
26.03.2025 10:07 Відповісти
Ракети в Совку багато хто робив.
показати весь коментар
26.03.2025 10:04 Відповісти
Це якесь СВЯТО.. Наче дивишся улюблений фільм "Dumb & Dumber"
показати весь коментар
26.03.2025 09:56 Відповісти
Тупісь багатьох ******** посадовців США просто вражає тому не дивуюсь тупості їх "аргументів", бо не є секретом що ядерна зброя належала СРСР, тобто УСІМ його складовим-республікам, а не якійсь окремій "роССії", таким чином на цю складову спадщини Радянського союзу мали право усі країни що створились після розвалу цієї комуністичної імперії. Інша справа що не в усіх були розташована ця зброя, а от в Україні була. Тож ця заява це черговий фейк Білого дому котрий після приходу у нього Трампа із командою перетворився на джерело нескінченної відвертої брехні заради просування фейкових наративів аби виправдати Кремль із )(уйлом (воно ж путін) та злочини рашистів!!!
показати весь коментар
26.03.2025 09:56 Відповісти
куди б ти засунув її, коли б не було носія?
показати весь коментар
26.03.2025 09:54 Відповісти
"Ви читати вмієте? Не придумуйте. Я написав не про створення а про виробництво кінцевого продукту і обслуговування..."
показати весь коментар
26.03.2025 09:44 Відповісти
Але є й позитив - Україні тоді лишилося безкоштовно дуже багато неядерної зброї, у т.ч. й ******** (ми ж були переднім краєм СРСР на випадок війни з НАТО). Уявляєте, якби її розпродавали, а гроші використовували для власної ядерної програми, або для створення неядерного щита? Балістика, крилаті ракети.... А може й на бомбу з нуля б вистачило. Це ж сотні мільярдів доларів були. Але ж і тут кляті москалі з американцями піднасрали - гроші десь поділися, а балістики й крилатих ракет не з'явилося)
показати весь коментар
26.03.2025 09:42 Відповісти
У вашому питанні відразу маніпуляція.
До 1992 року це були республіки УРСР і РСФСР.
Після розвалу совка було проголошено державу Україну і державу російську федерацію.
показати весь коментар
26.03.2025 09:41 Відповісти
Тоб то, знань нема, відповідь гнадати не спроможен.
Касаб, яке твоє перше запитання? Продублюй як шо не в змозі надати відповіді на мої запитання. Доречи, а коли вимнекло оце твоє кріваве смердюче одоробло Російська Федерація яке населенно гівном людства з тавром "росіянін"?
показати весь коментар
26.03.2025 09:41 Відповісти
Интересно. Если рф захочет Аляску забрпть у сша. Чтобы он сеазал? СЛАВА УКРАИНЕ!
показати весь коментар
26.03.2025 09:33 Відповісти
Тут не має що коментувати. Цікаво, у фсб на цього експерта по Будапешському меморандумо що саме є... здається відосик де його жирєновскій в сауні дрючить.
показати весь коментар
26.03.2025 09:31 Відповісти
Трампон и его банда координируют свои действия с кацапами и следуют их советам что говорить и делать. Лично я уже не сомневаюсь.
показати весь коментар
26.03.2025 09:26 Відповісти
Як і рф Україна винекла в 1991 році. До цього таких країн не існувало. Як і республіка белорусь. У тебе е інші дані?
То де відповідь за Шосту домну та собачий провулок?
показати весь коментар
26.03.2025 09:23 Відповісти
Тут мова не про країну, а про державу.
Розрізняєте?
показати весь коментар
26.03.2025 09:22 Відповісти
А що ж ви мені тоді зауваження робите?
"Ви читали"....

І не "і так зрозуміло" , а саме написано вами у вашому тексті
Чи ви завжди і у всьому праві?
показати весь коментар
26.03.2025 09:20 Відповісти
Бо і вас, касабів, НЕМА аргументів а є тількт ротяка, щлунок та бажання жерти і все.
РФ існувала у 1919-1920 роках? Доказим у студію.
показати весь коментар
26.03.2025 09:20 Відповісти
А з вами яка може бути аргументована дискусія?
Коли у вас основне надбання це агітпроп Союза совєтскіх пісатєлей.
показати весь коментар
26.03.2025 09:15 Відповісти
Між іншим- а ЯЗ виробляли на "Південмаші"-Українському підприємстві...тож такі закиди цього американського чинуші є дурницею...
показати весь коментар
26.03.2025 09:13 Відповісти
А Курчатов був при Манфреді фон Арденне, як Міша Калашніков при Гуго Шмайссері.
Тоді СРСР добре таки розжився класними німецькими фахівцями .
показати весь коментар
26.03.2025 09:11 Відповісти
Сторінка 1 з 3