11372 відвідувача онлайн

Метою "СВО" є створення "союзної держави" Росії, України та Білорусі, - депутат Держдуми Соболєв

У Держдумі РФ заявили, що створення "союзної держави" є метою війни проти України.

Про це заявив член оборонного комітету Держдуми РФ Віктор Соболєв, передає Цензор.НЕТ.

"Безумовно, повним рішенням цілей спеціальної військової операції є створення єдиної союзної держави - Росії, України та Білорусі. Відновлення "русского мира" в рамках безпосередніх кордонів. Ми повинні, безумовно, захистити свій "русский мир". Інакше ми можемо і країну не зберегти", - сказав він.

Топ коментарі
+67
Метою СВО буде розпад кацапстану і знищення мільйонів кацапів!
показати весь коментар
23.05.2025 12:11 Відповісти
+63
Союзна держава разом з депутатом Соболевим йде курсом союзного руского корабля!
показати весь коментар
23.05.2025 12:11 Відповісти
+59
Чи є межа тупості у цих істот?!
показати весь коментар
23.05.2025 12:12 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
Кацап ублюдок людоїд каннібал російський...ви довели що ви людино ненависний дикий народ який ще є на світі...судячи з цього вас уроків не повинно бути на світі...
показати весь коментар
24.05.2025 15:28 Відповісти
кацапи смердячі.
показати весь коментар
24.05.2025 13:53 Відповісти
Та вже навчилися би синхронно брехати. Який на.. Союз якщо вимагаєте нейтралітету. І кого взагалі цікавить ваш союз і ваш руській мір світового масштабу
показати весь коментар
24.05.2025 13:06 Відповісти
Нарешті зізналися. А починалося все із денацифікації і пошуків Бандери!
показати весь коментар
24.05.2025 11:51 Відповісти
падло кончене шоб ти здохло щвидше
показати весь коментар
24.05.2025 09:56 Відповісти
Тобто, т.з. перемовини потрібні пуйлові лише для того, аби офіційно закріпити повну капітуляцію України.
показати весь коментар
24.05.2025 09:49 Відповісти
Причем свинособак не волнеут,когда был Владимир,Игорь,этих животных в помине не было,они в Залесье по лесам ,и болтам бегали! И какая в жопу одна держава,когда мы их ненавидем на все поколения?? Как животные это представляют! У нас полностью никчемное руководство,дипломатия,и полностью отсутствует контрпропаганда! Квартал 95,блдь
показати весь коментар
24.05.2025 07:45 Відповісти
Кончинные
показати весь коментар
23.05.2025 21:38 Відповісти
показати весь коментар
23.05.2025 20:52 Відповісти
показати весь коментар
23.05.2025 20:50 Відповісти
Ну так мордва московії найслов'яніші з усіх слов'ян ...
показати весь коментар
23.05.2025 20:48 Відповісти
І інших "руських" в природі не існує ...
показати весь коментар
23.05.2025 20:46 Відповісти
показати весь коментар
23.05.2025 20:39 Відповісти
Наче Піднебесна бажає створити з вами "союзну" державу ... Руки геть росіяки від України!
показати весь коментар
23.05.2025 18:57 Відповісти
По итогу доразвалите вы и свою раху. Вопрос в сроках. Хотелось бы пораньше. Но быстро это не будет. Успеете еще много делов натворить и людей убить
показати весь коментар
23.05.2025 18:30 Відповісти
Є ще країни, які просто так свого не віддадуть.
Сирія, наприклад.
Русня там вплив свій втратила, треба повертати.
Хто піде, з двох разів здогадайтесь.
показати весь коментар
23.05.2025 17:38 Відповісти
Та яка звичайним простим білорусам різниця? Я думаю, що більшість з них і так хотіли б бути офіційно під рф і мати їхні паспорти. А воювати з Європою ніхто не буде, перш за все через самих європейців, після 1945 там ніхто до рук зброї вже не візьме. Та й білорусів щось не дуже виходить залучати на війну з нами - не хочуть гади воювати, доводить їхати на Тихий океан до Кіма, щоб той хоч щось виділив
показати весь коментар
23.05.2025 17:37 Відповісти
йди на *** тварь
показати весь коментар
23.05.2025 17:31 Відповісти
шизофреник редкостный-объявил Киевский князей-рюзькими! а между тем такая национальность появилась лишь в годы совка!
показати весь коментар
23.05.2025 17:25 Відповісти
ну то что беларусь станет областью а не республикой даже это всё к тому идёт,бульбаши терпилы и рабы как и кацапы!а вот Украина *** тебе,кацапский ты *****,кровью захлебнётесь её завоёвывать!
показати весь коментар
23.05.2025 17:22 Відповісти
Їх свобода - в руках мАцкви.
Захоче - вже завтра будуть в складі нової держави, у об'єднаних ЗС, отже, воюватимуть там, де мАцква вирішить.
показати весь коментар
23.05.2025 17:21 Відповісти
А ніякі перемовини пуйлові і не потрібні; він про них ніколи і не заїкався. Це ідея ЄС та Штатів.
І щоби усім було цілком зрозуміло ше таке доповнення до цього кацапа соболєва. У популярному французькому тижневику L'Express 19 березня
вийшло інтерв'ю із сурковим під промовистим заголовком: «Russia will expand in all directions, as far as God wills» (Росія буде розширюватися в усі боки настільки, наскільки Бог дасть). На запитання кореспондента, на який результат сподіваються на московії, він відповів буквально таке: «Військовий чи військово-дипломатичний розгром України. Розділ цієї штучної квазідержави на природні частини». За словами багаторічного путінського ідеолога, «на цьому шляху можуть бути маневри, сповільнення та навіть зупинки. Але його буде пройдено... Стратегічні цілі не змінилися, тактичні коригуються в процесі реалізації стратегії... Україна це штучне політичне утворення, в яке були протиприродно втиснуті щонайменше три дуже різні регіони... Військовий вплив на Україну дозволить відділити російське від антиросійського, або, висловлюючись євангелічно, овець від козлів». Далі він продовжив: «У «русского мира» кордонів немає. «Русский мир» скрізь, куди тією чи іншою мірою проникає культурний, інформаційний, військовий, економічний, ідеологічний, гуманітарний вплив Росії. Тобто, на всіх континентах. Концентрація нашого впливу дуже різна у різних регіонах, але ніде не нульова. Тож розширюватимемося на всі сторони, а вже там, як Бог дасть, і на скільки ресурсів вистачить».
Це я навів для тих українців, котрі сподіваються, що війна невдовзі закінчиться. Але ж багато чого залежить від позиції ЄС та наступної адміністрації Штатів.
показати весь коментар
23.05.2025 17:20 Відповісти
Їм русня дає, а всяким полякам, венграм і болгарам Стара Європа дає - яка різниця? Вам звичайно хочеться їх принизити, посміятися, які вони ніби дурні, недолугі і живуть в рабстві. Але насправді це вони без жалю не можуть на нас глянути до чого ми докотилися і у що перетворили власну країну
показати весь коментар
23.05.2025 17:20 Відповісти
Живуть вони краще, поки русня гроші дає та дозволяє. Щєлчок пальцамі - і вони в складі "союзного государства".
Кордони БРСР їм рухати не треба, вона вся цілком вже їх.
З її території атакували Україну, атакують мігрантами Польщу, там вже знаходиться ЯЗ, і звідти ж піде атака на НАТО. росія буде, звісно, зовсім ні до чого, це все скажений бульбулятор. Але у разі успіху - славная побєда русского оружія.
показати весь коментар
23.05.2025 17:08 Відповісти
Ну Білоруські кордони вони на пересувають, так як Бацька розуміє своє становище і слухає їх, а вони йому по дешевому дають топливо, газ та інші ресурси, що дозволяє такій ресурно бідній країні без виходу до моря і родючих земель жити краще за нас. А нас вирішили провчити - трохи пошматувати, російськомовні регіони забрати до себе а решту змусити їх слухати, а інакше переб'ють всіх на війні і заберуть все цілком
показати весь коментар
23.05.2025 17:04 Відповісти
Іди туди, куди Макар телят не ганяв,це я тобі кажу, стара баба. Це не ви, це ми вкурвилися, ви нас гнобите, знищуєте вже як 500, років. А народ Український дуже терплячий. Вам покидькам недалеким, ще сам Пєтруша 1, казав і попереджав не дратуйте Українців,бо буде лихо. Вони тягнуть, як воли, та ще й мовчки. Буде ще вам московитам непереливки. Дякую нашим Воїнам, нізькій уклін до землі. Ми переможемо.
показати весь коментар
23.05.2025 16:52 Відповісти
Їх задовільнить лише одна політика: щєлчок пальцамі - і ви вмєстє с БРСР у нас в "союзном государствє". Все інше - сєпаратізм і русофобія.
показати весь коментар
23.05.2025 16:44 Відповісти
Так і є, вони такі нахабні, бо знають, що великі і ресурсні, а для США і Китаю є аргумент - найбільший ядерний потенціал у світі. Нам потрібно було вести дуже обережну політику, знаючи що маємо 2000 км кордону з ними, а ми як камікадзе бігали на майдани і воювали з лояльними до них владами, а тепер маємо вже пряму війну з ними
показати весь коментар
23.05.2025 16:43 Відповісти
Тобто все одно прийшли до того, що росію як тоді, так і зараз рятують її ресурси. Площа, надра, кількість населення. Не якась там доблєсть і смєкалка.
показати весь коментар
23.05.2025 16:33 Відповісти
На хіба ви нам потрібні, "абізяни"...
показати весь коментар
23.05.2025 16:27 Відповісти
Так путін тому й не хоче йти ні на які домовленості, тому що знає, що він лише одним рекрутингом за бабло обійдеться, так як розуміє, що з 25 млн мобресурсу таким методом виманить 2-3 млн дураків і бідняків + ще зеків і якихось, хто має проблеми з законом у них. Для нас такі цифри просто нереальні, в нас було мобілізовано і бусифіковано десь 1,2 млн, з яких тисяч 700 було добровольцями. Кожних нових 100 тисяч мобілізувати буде вкрай важко і з них половина піде в СЗЧ
показати весь коментар
23.05.2025 16:26 Відповісти
Краще 10-15 союзних держав на території що була рассійєй...
показати весь коментар
23.05.2025 16:17 Відповісти
Відсутність ББМ і снарядів компенсується наявністю КАБів та особливо дронів.
І все одно, маючи більше м'яса, ще й мотивованого фінансово, незрівнянно краще матеріальне забезпечення, наступ російської армії виглядає як закидування наших позицій всім, що є. Немає красивих масштабних операцій. Немає якогось вирішальної технологічної переваги. Тисне і тисне, бо має чим. І то виходить просуватись лише на окремих ділянках, не вздовж всього фронту.
Була б у них така ж біда з людьми та БК, як у нас, вони б вже зупинились.
показати весь коментар
23.05.2025 16:16 Відповісти
То може, для створення "союзної держави", треба було не нападати на Україну і не геноцидити її людей? Ні? Кончені виб*лядки.
показати весь коментар
23.05.2025 16:04 Відповісти
Зате були тисячі танків, бмп і 20 млн снарядів. Добровольці немає нових, але все одно поки що половина армії все ще складається з добровольців котрі пішли в 22 і 23 роках. Але їхній процент з кожним місяцем падає - вони просто не можуть воювати роками підряд і це лише питання доволі недалекого часу, коли це все рухне
показати весь коментар
23.05.2025 15:59 Відповісти
Враховучи те, що раніше у русні не було КАБів та FPV-дронів, і угруповання вторгнення було вдвічі меншим, ніж зараз, і при цьому вона досі не може повторити ривків у стилі початку 2022 року, тільки повільно повзе від села до села, і при цьому добровольців у нас майже не залишилось, то я не погоджусь.
показати весь коментар
23.05.2025 15:46 Відповісти
Уйло постійно брехав про загрозу,про націоналістів,а зараз касабчики вже відкрито заявляють ,що ціль війни розв'язаної нароссією,побудова імперії.
показати весь коментар
23.05.2025 15:45 Відповісти
Приклади 1917, літа-осені 1941 і 2025 показують, що насильно армія не воює
показати весь коментар
23.05.2025 15:42 Відповісти
Самая Счастливая Страна Руzzких
показати весь коментар
23.05.2025 15:42 Відповісти
Не слишала я такого і не читала: (
Мало на власного преза бруд лити, так зараз вже і на інших, які це зовсім не заслуговують.
Повага і подяка ФРН за допомогу, розуміння, підтримку.
показати весь коментар
23.05.2025 15:35 Відповісти
В армії не питають, хочеш ти чи ні. В армії накази віддають.
показати весь коментар
23.05.2025 15:33 Відповісти
Тому що ворог для червоноармійців - бувших розкуркулених і загнаних в колгоспи селян була саме совецка влада і за неї ніхто на початку не хотів воювати. Але кнут, пропаганді і щагрядотряди зробили свою справу і простий совецкий человек втягнувся у війну і почав завзято воювати з кінця 42 року
показати весь коментар
23.05.2025 15:24 Відповісти
Цікаве пояснення - просто не хотіли воювати.
Прийшов ворог, почав бомбити міста - а вони два роки чекали, поки захочеться воювати, і тільки потім вже почали.
показати весь коментар
23.05.2025 15:17 Відповісти
кожен раз коли видае що більше ненавідіти неможливо ці кацапські ублюдки видают черговий срач і лишаеться тільки одне бажання знищити цих нелюдей до останього
показати весь коментар
23.05.2025 15:15 Відповісти
Там взагалі парадокс вийшов, СРСР поніс найбільші втрати в 41-42 роках, коли німці були в наступі, правда більшість загиблих це були померлі від голоду і холоду в німецькому полоні. Після Сталінграду весь 43, 44 і половину 45 СРСР був в наступі і ніс набагато менші втрати, ніж в 41 і 42. Просто РККА зовсім не хотіла воювати на початку війни, маючи купу техніки і зброї
показати весь коментар
23.05.2025 15:13 Відповісти
Втрачати 2.5-3 до одного в обороні - це ознака повної некомпетентності вищого командування і командування на місцях.
Тобто совок виграв лише тому, що у нього були ресурси компенсувати цю некомпетентність.
Були б ресурси співставні - програв би геть.
показати весь коментар
23.05.2025 15:05 Відповісти
Соболев, если следовать твоим словам, тогда и Обама русский, и Папа Римский - русский, и Президент Японии - также русский.

А ты мордвин какой-то, да еще и алканавт, судя по испитому лицу...
показати весь коментар
23.05.2025 15:03 Відповісти
Він досліджував лише німецькі втрати. Втрати СРСР за Кривошеєвим були 8,7 млн вбитих, але це відверто занижені, що підтверджуює навіть пропутінський історик Ісаєв і він погоджується з Михальовим, котрий нарахував 10,9 млн. Хотя Марк Солонін стверджує, що втрати були ще вищими 15-16 млн. Так що думаю СРСР втратив десь в діапазоні 11-16 млн, скоріше 13-14 буде. Правда втрати німецьких союзників теж були вагомими і склали близько 1 млн вбитими, тобто німці 4,1 млн+1 млн союзники, що дає втрати 2,5-3 до одного
показати весь коментар
23.05.2025 15:03 Відповісти
повертайся з польщі, воїн
показати весь коментар
23.05.2025 15:01 Відповісти
О це супер! Нарешті пу артикулював дійсну причину його сво.
Так, які ж можуть бути перемовини?
Він же сказав, що не зупиниться, доки не досягне своїх цілей.
Це означає, що як тільки пу поднакопить фінансів/сил, то ніяка цидулька його не зупинить...ну і Балтійським країнам, Польщі, і навіть Фінляндії треба готуватись... а там вже і на східний Берлін.
показати весь коментар
23.05.2025 14:58 Відповісти
РФ б'є по Одесі балістикою. У місті пролунали вибухи
СоюзницкійМір за версією кацапських людожерів.
показати весь коментар
23.05.2025 14:57 Відповісти
У скільки він оцінює втрати СРСР?
показати весь коментар
23.05.2025 14:51 Відповісти
та мабуть так. тоді би і ленд-лізу ніякого і не було би. ) гітлер би просто винищив би тих більшовиків і комуняків, то Європа ще потім сказала би дякую йому за це.
показати весь коментар
23.05.2025 14:46 Відповісти
Нациська росія і її огидний "русский мир" має буцти на звалищі історії.
показати весь коментар
23.05.2025 14:45 Відповісти
За підрахунками німецького історика Рюдігера Оверманса, за час Другої світової з 1939 по 1945 загинуло 5,3 млн німців, з яких на східному фронті у війні з срср 4,1 млн - майже 80%, бронетехніка практично вся була втрачена теж там. На Західному фронті, Югославії Греції Італії до червня 1944 втрати німців взагалі були 0,3-0,4 млн. В Африці загинуло тільки кілька десятків тисяч німецьких солдат
показати весь коментар
23.05.2025 14:40 Відповісти
Якби росія була розміром з чотири України, була б їй кришка, і ленд-ліз не допоміг би.
показати весь коментар
23.05.2025 14:36 Відповісти
Рашенпропаганда зробила все щоб совки не виздихали. У кацапів план відновленя імперії був вже в 1991му.
показати весь коментар
23.05.2025 14:36 Відповісти
ви не гроші рахуйте. ви порахуйте тільки один каучук. жоден т-34 не виїхав би на поле бою без американського каучука. а тепер питання: без танків та іншої гусеничної техніки совєти багато би навоювали м'ясом і конями? отож бо. небагато. були би ще кілька десятків мільйонів втрат м'яса без просування вперед.
показати весь коментар
23.05.2025 14:34 Відповісти
та ясно що зараз не 2 світова.. тільки це ж ти вгорі першим писав про атєчєствєнну вайну, я лише додав який внесок ленд-ліз зробив для перемоги совєтів. і не від себе це я додав, а послався на Марка Солоніна - єврейського дуже фахового і скрупульозного фахівця, історика, який дуже ретельно досліджував усі ці перипетії 2 Світової війни. я тоді сам прифігів коли він і інтерв'ю Гордону зробив викладку про ленд-ліз, а саме про каучук. жоден т-34 не виїхав би на поле бою без американського каучука. у нас тоді совєти ще не знали як і не вміли переробляти каучук на гуму.
показати весь коментар
23.05.2025 14:30 Відповісти
Якось ці цифри підтвердити можете? Бажано, посиланнями на закордонні не проросійські ресурси.
показати весь коментар
23.05.2025 14:30 Відповісти
Так, але 80-90 відсотків сил і втрат були зосереджені саме на війні проти совка
показати весь коментар
23.05.2025 14:23 Відповісти
Ленд ліз був важливим елементом, але він був невеликим, всього лише 11 млрд тодішніх долларів, що по сьогоднішньому курсу буде десь 150. Україна вже получила сукупно від союзників біля 300 і це на війну, яка в десятки раз менша по масштабу задіяних сил
показати весь коментар
23.05.2025 14:22 Відповісти
Німці воювали ще в Африці та проти Великобританії. Щонайменше три ТВД. Совок з одним ТВД ледь порався.
показати весь коментар
23.05.2025 14:22 Відповісти
Зараз у нас все-таки не Друга світова.
І росія суне уперед перш за все завдяки своїм м'ясо-залізним ресурсам.
Ще останнім часом додається перевага у дронах. Знову-таки, завдяки тому, що їх інженери й заводи захищені від мобілізації та наших ударів.
показати весь коментар
23.05.2025 14:21 Відповісти
здохніть, курви!
показати весь коментар
23.05.2025 14:21 Відповісти
Підеш ти до кобзона з своїм рускім міром підар мокшанський.
показати весь коментар
23.05.2025 14:20 Відповісти
Так і німці воювали не самі проти совка, за них воювали фіни, румуни, венгри, італійці, словаки. Ресурси брали зі всієї Європи - шведська сталь, фінський нікель, норвежська і румунська нафта, мільйони робочих рук з окупованих Франції Голландії Бельгії Норвегії Югославії
показати весь коментар
23.05.2025 14:19 Відповісти
ну а я про що. совки перемогли завдяки більше ленд-лізу, ніж своєму м'ясу чи генію жюковських полководців. звісно все воно в купі разом і дало результат. однак варто віднайти пріоритетну складову цього результату. а ху йло зараз взагалі применшує допомогу по ленд-лізу. ще й дозволяє собі робити заяви, що і без ленд-лізу жюков із сраліним перемогли би... не було би ніякої перемоги без ленд-лізу.
показати весь коментар
23.05.2025 14:18 Відповісти
Це дискредитація Спального ВагОну і особисто <******* путіна! Метою есвео є денацифікація, демілітаризація, денатизація, а також (непублічні цілі) дефекація в чумайдан і калоізація поголівʼя рабсіян. Жодного разу про саааюз гааасууударств офіційний ***** не казав. Так що, цього підора за дискредитацію *********** наративів на кол (можна разом з *****м - за дискредитаційні нарративи).
показати весь коментар
23.05.2025 14:15 Відповісти
На сайті вже існує хороша традиція (засновник Яр Холодний).
Якщо ти не знаєш, як відв'язатися від зануди Ріно-Ріно, посилай його "нахєр". Теж не завжди допомагає, але хоч щось...
показати весь коментар
23.05.2025 14:02 Відповісти
Было предсказано что будет истреблена половина мужского населения. Но это ерунда, все трусливо прячутся. Рассказывают про сотни боев. Но это просто тупая имитация. 5-6 человек постреляли и убежали уже типа бой. Трусливая война.
показати весь коментар
23.05.2025 13:58 Відповісти
*******.
показати весь коментар
23.05.2025 13:57 Відповісти
Німці воювали добре, і не тільки з совком одночасно.
Але совки перемогли завдяки постачанню готової продукції з США і власному м'ясу.
І завдяки бомбардуванням союзниками німецьких заводів, зокрема синтетичного пального.
показати весь коментар
23.05.2025 13:56 Відповісти
показати весь коментар
23.05.2025 13:52 Відповісти
Чекаємо на реакцію модераторів.
показати весь коментар
23.05.2025 13:52 Відповісти
Це вислів "загонів Рема ", кінця 1920 років, вперше згаданий в " Моя боротьба" Гитлера алоізовіча. Звичайно, ******** німець навіть не згадае про це націонал - соціалістичне дикунство.
показати весь коментар
23.05.2025 13:50 Відповісти
В 1915 (?) году, после начала войны (СВО), Ленин (путін) публикует статью "О поражении своего правительства в империалистской войне (СВО)" (далее цитаты из нее), где и говорит о превращении империалистической войны (СВО) в гражданскую.
показати весь коментар
23.05.2025 13:49 Відповісти
якби вони воювали настільки добре, то не дійшло би штурму рейхстага. а якби у русні не було би каучуку американського, то був би не штурм рейхстагу, а був би штурм кремля у 42-му чи в 43-му році.
показати весь коментар
23.05.2025 13:48 Відповісти
Як не прикро констатувати, але ні США, ні ЄС на даний момент не зацікавлені у розпаді підараші!?
Більше того ставка верховного головнокомандувача України - не зацікавлена у переремозі у війні. зеленському вигідно продовжувати війну до безконечності.
Одним з найефективніших механізмів закінчення війни є саморозпад рашиської підерації, шляхом потрясінь, зовнішніх, або внутрішніх!
показати весь коментар
23.05.2025 13:45 Відповісти
Німці воювали настільки добре, що русня не встигала компенсувати втрати.
От якби ми так само організовано воювали, русня б вже була вимушена або загальну мобілізацію оголошувати, або вшиватись за порєбрік.
показати весь коментар
23.05.2025 13:44 Відповісти
я тобі не про зараз. я тобі про 2 атєчєствєнную.
показати весь коментар
23.05.2025 13:42 Відповісти
Те, що під крайньою плоттю тобі за ворітник, кацахлуйский смоктун.
показати весь коментар
23.05.2025 13:42 Відповісти
Так все к этому идет! Европа оставит себе( если сможет) небольшой санитарный кордон. А новыми сруськими землями будет кто ни будь "легитимный" командовать.
показати весь коментар
23.05.2025 13:42 Відповісти
Зараз у нас ця м'ясо-мотоциклетна тактика + КАБи чудово рухають фронт на захід. І не зупинити ніяк, дронів не вистачає.
показати весь коментар
23.05.2025 13:38 Відповісти
для чого слухати брєд старого алкоголіка ? цих тварин тільки удавка на шиї чекає ! крапка.
показати весь коментар
23.05.2025 13:33 Відповісти
Ні, нові не напрошуються, але коли в рамках обміну територіями хотіли передати в Палестинську автономію так званий "Арабський Трикутник" на півночі Ізраїлю, де населення на 98% арабське і де не побачиш слова на івриті, а замість прапора Ізраїлю висить палестинська ганчірка, раптом стали тихими та лояльними, якими не були з дня їх входження до складу держави.
показати весь коментар
23.05.2025 13:31 Відповісти
Вони б себе інакше поводили всередині.
Багато талановитих з росії повтікало.
З тих, про кого чув, Глуховський і Куваєв.
От вони дійсно щось помітне створили.
А потім - здимили з росії.
показати весь коментар
23.05.2025 13:31 Відповісти
м'ясо без прикриття броні - це тільки м'ясо. без танків жюков угробив би ще мільйонів 50 чи навіть 100 і результат був такий самий як і під час боїв під Ржевом, які там тривали більше року. і не взяли совєти Ржев, а німці самі його лишили, щоб уникнути оточення. а оточення хвилі м'яса ніяк не зроблять. для цього потрібні танки. багато танків. проте без банального американського каучуку танки не їдуть.
показати весь коментар
23.05.2025 13:29 Відповісти
русні потрібні люди які здатні будувати і створювати.тереторії то другорядне.
показати весь коментар
23.05.2025 13:24 Відповісти
М'ясо, яким німців завалювали, на просторах росії та України й інших республік виросло.
росія зара тримається на трьох речах: надра Сибіру, ядерна зброя та спецслужби. Щось зникне - і росії недовго залишиться.
показати весь коментар
23.05.2025 13:24 Відповісти
В разі такого розвитку подій (чого не буде) ті, що сьогодні послуговується русскім язиком, скажуть, мовляв, ми були праві, що не переходили на украінскій.
показати весь коментар
23.05.2025 13:23 Відповісти
У березні 2014-го, мав діалог з "родичкою". Батьки - уродженці Черкащини. Її дядько - кум мого батька. Мій шурин - її чоловік (брат моєї дружини). Каже мені (у 2014-му):
- Вот, если-бы вы не упирались, а сдались-бы, как все ваши, в Крыму - жили-бы мирно, одной страной...
- А вы нас спросили - хотим-ли мы жить с вами, одной страной?
- А чего мы должны вас спрашивать?...
Араби хоч до вас , у "брати", не напрошуються...
показати весь коментар
23.05.2025 13:22 Відповісти
другу атєчєствєнну русня не вивезла би без допомоги американського ленд-лізу. піста би була русні без лендлізу. як казав Марк Солонін, жоден совєцький танк не виїхав би на поле бою без американського каучуку. у совєтів взагалі не було каучуку. а без каучуку не було би резинових накладок на катках до гусениць. а без накладок гумових гусениці розіб'є через кілька сотень метрів. і все, танк нікуди вже не їде. весь каучук у совок ішов по ленд-лізу.
показати весь коментар
23.05.2025 13:21 Відповісти
Коли і де вони таке кажуть? Наклеп на німецький народ. Що скаже модератор?
показати весь коментар
23.05.2025 13:17 Відповісти
Мета недосяжна. Руській мір тут не існуватиме
показати весь коментар
23.05.2025 13:14 Відповісти
А цього алкаша не бентежить той факт, що КИЇВСЬКА РУСЬ та її князі існували задовго до появи його їб#чої паРАШІ
показати весь коментар
23.05.2025 13:14 Відповісти
Дебіл цей Соболєв. Слово "руський" відповідає на питання- чий? Тобто раб, невільник, чиясь власність. Українець, німець, американець, британець, китаєць - іменники. А руцький -форма присвійного займенника - чий?
показати весь коментар
23.05.2025 13:12 Відповісти
ага, прямо у держдуму. вони там всі такі. тож нізвідки воно і не втікало. це їхнє звичайне середовище існування.
показати весь коментар
23.05.2025 13:12 Відповісти
Сторінка 1 з 2