16188 відвідувачів онлайн

Метою "СВО" є створення "союзної держави" Росії, України та Білорусі, - депутат Держдуми Соболєв

У Держдумі РФ заявили, що створення "союзної держави" є метою війни проти України.

Про це заявив член оборонного комітету Держдуми РФ Віктор Соболєв, передає Цензор.НЕТ.

"Безумовно, повним рішенням цілей спеціальної військової операції є створення єдиної союзної держави - Росії, України та Білорусі. Відновлення "русского мира" в рамках безпосередніх кордонів. Ми повинні, безумовно, захистити свій "русский мир". Інакше ми можемо і країну не зберегти", - сказав він.

Топ коментарі
+67
Метою СВО буде розпад кацапстану і знищення мільйонів кацапів!
показати весь коментар
23.05.2025 12:11 Відповісти
+63
Союзна держава разом з депутатом Соболевим йде курсом союзного руского корабля!
показати весь коментар
23.05.2025 12:11 Відповісти
+59
Чи є межа тупості у цих істот?!
показати весь коментар
23.05.2025 12:12 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
Метою СВО буде розпад кацапстану і знищення мільйонів кацапів!
показати весь коментар
23.05.2025 12:11 Відповісти
Краще, якщо в них буде громадянська і вони самі-себе понищать
показати весь коментар
23.05.2025 12:22 Відповісти
для чого слухати брєд старого алкоголіка ? цих тварин тільки удавка на шиї чекає ! крапка.
показати весь коментар
23.05.2025 13:33 Відповісти
В 1915 (?) году, после начала войны (СВО), Ленин (путін) публикует статью "О поражении своего правительства в империалистской войне (СВО)" (далее цитаты из нее), где и говорит о превращении империалистической войны (СВО) в гражданскую.
показати весь коментар
23.05.2025 13:49 Відповісти
повертайся з польщі, воїн
показати весь коментар
23.05.2025 15:01 Відповісти
Союзна держава разом з депутатом Соболевим йде курсом союзного руского корабля!
показати весь коментар
23.05.2025 12:11 Відповісти
Нізашо!!!!Кацапи,без нас.
показати весь коментар
23.05.2025 12:11 Відповісти
Чи є межа тупості у цих істот?!
показати весь коментар
23.05.2025 12:12 Відповісти
їпанат кацапський
коли ви вже всі повиздихаєте, тварі комуняцькі...
показати весь коментар
23.05.2025 12:12 Відповісти
Воно з божевільні втекло?
показати весь коментар
23.05.2025 12:12 Відповісти
ага, прямо у держдуму. вони там всі такі. тож нізвідки воно і не втікало. це їхнє звичайне середовище існування.
показати весь коментар
23.05.2025 13:12 Відповісти
І Куба тобі кращий друг.Лишня хромосома дає про кацапів їх знати.
показати весь коментар
23.05.2025 12:13 Відповісти
Німці кажуть: «Und willst Du nicht mein Bruder sein, so schlag'ich Dir den Schadel ein» (Якщо ти не схочеш бути моїм братом, я проломлю тобі череп)
показати весь коментар
23.05.2025 12:14 Відповісти
Коли і де вони таке кажуть? Наклеп на німецький народ. Що скаже модератор?
показати весь коментар
23.05.2025 13:17 Відповісти
Це вислів "загонів Рема ", кінця 1920 років, вперше згаданий в " Моя боротьба" Гитлера алоізовіча. Звичайно, ******** німець навіть не згадае про це націонал - соціалістичне дикунство.
показати весь коментар
23.05.2025 13:50 Відповісти
Чекаємо на реакцію модераторів.
показати весь коментар
23.05.2025 13:52 Відповісти
Не слишала я такого і не читала: (
Мало на власного преза бруд лити, так зараз вже і на інших, які це зовсім не заслуговують.
Повага і подяка ФРН за допомогу, розуміння, підтримку.
показати весь коментар
23.05.2025 15:35 Відповісти
Все вірно. Тільки моксєль не Русь і руським ніколи не був.
показати весь коментар
23.05.2025 12:14 Відповісти
Щоб ви здохли Усі! оркі ****** !!!!(,
показати весь коментар
23.05.2025 12:14 Відповісти
А хтось мені тут вчора доводив, що контролю над всією територією України росія не прагне.
Відповідь може бути легка: ну так це ж один якийсь депутат щось верзе, це на його особистій совісті, держава росія тут ні до чого.
показати весь коментар
23.05.2025 12:15 Відповісти
Ну вообще то они как и СССР хотя контролировать весь мир. Просто руки коротки. Примерно так и с Украиной. «З'ЇСТИ-ТО ВІН З'ЇСТЬ! ТА ХТО ЙОМУ ДАСТЬ?» (с)
показати весь коментар
23.05.2025 12:27 Відповісти
Була така теорія, що Схід і Крим йому потрібні, як єдинокровні брати, Південь як важка промисловість, Київ, як "мать городов руських", Одеса як плацдарм на Молдову, Центр, як чорноземи... А навіщо йому потрібен був вороже налаштований Захід та особливо трикутник - Львів-Тернопіль - І.Ф.?
І Захід теж йому потрібний був. Найзручніший і найдешевший шлях перекачування вуглеводнів до Європи. На першому місці - через Україну. на другому через Білорусь, на третьому місці Північний Потік і на четвертому - Південний Потік
показати весь коментар
23.05.2025 12:29 Відповісти
Русні потрібна земля. Завжди і будь-яка. В цьому їх сила. У великих розмірах та глибоких надрах.
показати весь коментар
23.05.2025 12:34 Відповісти
А навіщо їм ще землі?
Я вже не говорю про порожні Сибір та Далекий Схід, але між двома столицями поля заростають лісом і на місці колишніх сіл вовки виють.
У старі часи, коли морські подорожі займали роки, моряки від нудьги вигадали собі розвагу. Спіймають акулу, розпорять їй черево і так, зі звисаючими кишками кидають у воду. Вона їх ковтає, а вони вивалюються, вона ковтає. а вони вивалюються... Поки не здохне. Але, правда, здихає довго.
Супержадібність як сенс існування
показати весь коментар
23.05.2025 12:51 Відповісти
Земля = ресурси. Велика площа - важко окупувати.
Обидві "отєчєствєнниє" русня вивезла виключно завдяки своїм географічним особливостям та багатству надр.
Плюс їх одвічне роздовбайство компенсується тим, що скільки б не втратили, родіна багатая, даст іщо.
показати весь коментар
23.05.2025 13:04 Відповісти
другу атєчєствєнну русня не вивезла би без допомоги американського ленд-лізу. піста би була русні без лендлізу. як казав Марк Солонін, жоден совєцький танк не виїхав би на поле бою без американського каучуку. у совєтів взагалі не було каучуку. а без каучуку не було би резинових накладок на катках до гусениць. а без накладок гумових гусениці розіб'є через кілька сотень метрів. і все, танк нікуди вже не їде. весь каучук у совок ішов по ленд-лізу.
показати весь коментар
23.05.2025 13:21 Відповісти
М'ясо, яким німців завалювали, на просторах росії та України й інших республік виросло.
росія зара тримається на трьох речах: надра Сибіру, ядерна зброя та спецслужби. Щось зникне - і росії недовго залишиться.
показати весь коментар
23.05.2025 13:24 Відповісти
м'ясо без прикриття броні - це тільки м'ясо. без танків жюков угробив би ще мільйонів 50 чи навіть 100 і результат був такий самий як і під час боїв під Ржевом, які там тривали більше року. і не взяли совєти Ржев, а німці самі його лишили, щоб уникнути оточення. а оточення хвилі м'яса ніяк не зроблять. для цього потрібні танки. багато танків. проте без банального американського каучуку танки не їдуть.
показати весь коментар
23.05.2025 13:29 Відповісти
Зараз у нас ця м'ясо-мотоциклетна тактика + КАБи чудово рухають фронт на захід. І не зупинити ніяк, дронів не вистачає.
показати весь коментар
23.05.2025 13:38 Відповісти
я тобі не про зараз. я тобі про 2 атєчєствєнную.
показати весь коментар
23.05.2025 13:42 Відповісти
Німці воювали настільки добре, що русня не встигала компенсувати втрати.
От якби ми так само організовано воювали, русня б вже була вимушена або загальну мобілізацію оголошувати, або вшиватись за порєбрік.
показати весь коментар
23.05.2025 13:44 Відповісти
якби вони воювали настільки добре, то не дійшло би штурму рейхстага. а якби у русні не було би каучуку американського, то був би не штурм рейхстагу, а був би штурм кремля у 42-му чи в 43-му році.
показати весь коментар
23.05.2025 13:48 Відповісти
Німці воювали добре, і не тільки з совком одночасно.
Але совки перемогли завдяки постачанню готової продукції з США і власному м'ясу.
І завдяки бомбардуванням союзниками німецьких заводів, зокрема синтетичного пального.
показати весь коментар
23.05.2025 13:56 Відповісти
На сайті вже існує хороша традиція (засновник Яр Холодний).
Якщо ти не знаєш, як відв'язатися від зануди Ріно-Ріно, посилай його "нахєр". Теж не завжди допомагає, але хоч щось...
показати весь коментар
23.05.2025 14:02 Відповісти
ну а я про що. совки перемогли завдяки більше ленд-лізу, ніж своєму м'ясу чи генію жюковських полководців. звісно все воно в купі разом і дало результат. однак варто віднайти пріоритетну складову цього результату. а ху йло зараз взагалі применшує допомогу по ленд-лізу. ще й дозволяє собі робити заяви, що і без ленд-лізу жюков із сраліним перемогли би... не було би ніякої перемоги без ленд-лізу.
показати весь коментар
23.05.2025 14:18 Відповісти
Зараз у нас все-таки не Друга світова.
І росія суне уперед перш за все завдяки своїм м'ясо-залізним ресурсам.
Ще останнім часом додається перевага у дронах. Знову-таки, завдяки тому, що їх інженери й заводи захищені від мобілізації та наших ударів.
показати весь коментар
23.05.2025 14:21 Відповісти
та ясно що зараз не 2 світова.. тільки це ж ти вгорі першим писав про атєчєствєнну вайну, я лише додав який внесок ленд-ліз зробив для перемоги совєтів. і не від себе це я додав, а послався на Марка Солоніна - єврейського дуже фахового і скрупульозного фахівця, історика, який дуже ретельно досліджував усі ці перипетії 2 Світової війни. я тоді сам прифігів коли він і інтерв'ю Гордону зробив викладку про ленд-ліз, а саме про каучук. жоден т-34 не виїхав би на поле бою без американського каучука. у нас тоді совєти ще не знали як і не вміли переробляти каучук на гуму.
показати весь коментар
23.05.2025 14:30 Відповісти
Якби росія була розміром з чотири України, була б їй кришка, і ленд-ліз не допоміг би.
показати весь коментар
23.05.2025 14:36 Відповісти
та мабуть так. тоді би і ленд-лізу ніякого і не було би. ) гітлер би просто винищив би тих більшовиків і комуняків, то Європа ще потім сказала би дякую йому за це.
показати весь коментар
23.05.2025 14:46 Відповісти
Ленд ліз був важливим елементом, але він був невеликим, всього лише 11 млрд тодішніх долларів, що по сьогоднішньому курсу буде десь 150. Україна вже получила сукупно від союзників біля 300 і це на війну, яка в десятки раз менша по масштабу задіяних сил
показати весь коментар
23.05.2025 14:22 Відповісти
ви не гроші рахуйте. ви порахуйте тільки один каучук. жоден т-34 не виїхав би на поле бою без американського каучука. а тепер питання: без танків та іншої гусеничної техніки совєти багато би навоювали м'ясом і конями? отож бо. небагато. були би ще кілька десятків мільйонів втрат м'яса без просування вперед.
показати весь коментар
23.05.2025 14:34 Відповісти
Так і німці воювали не самі проти совка, за них воювали фіни, румуни, венгри, італійці, словаки. Ресурси брали зі всієї Європи - шведська сталь, фінський нікель, норвежська і румунська нафта, мільйони робочих рук з окупованих Франції Голландії Бельгії Норвегії Югославії
показати весь коментар
23.05.2025 14:19 Відповісти
Німці воювали ще в Африці та проти Великобританії. Щонайменше три ТВД. Совок з одним ТВД ледь порався.
показати весь коментар
23.05.2025 14:22 Відповісти
Так, але 80-90 відсотків сил і втрат були зосереджені саме на війні проти совка
показати весь коментар
23.05.2025 14:23 Відповісти
Якось ці цифри підтвердити можете? Бажано, посиланнями на закордонні не проросійські ресурси.
показати весь коментар
23.05.2025 14:30 Відповісти
За підрахунками німецького історика Рюдігера Оверманса, за час Другої світової з 1939 по 1945 загинуло 5,3 млн німців, з яких на східному фронті у війні з срср 4,1 млн - майже 80%, бронетехніка практично вся була втрачена теж там. На Західному фронті, Югославії Греції Італії до червня 1944 втрати німців взагалі були 0,3-0,4 млн. В Африці загинуло тільки кілька десятків тисяч німецьких солдат
показати весь коментар
23.05.2025 14:40 Відповісти
У скільки він оцінює втрати СРСР?
показати весь коментар
23.05.2025 14:51 Відповісти
Він досліджував лише німецькі втрати. Втрати СРСР за Кривошеєвим були 8,7 млн вбитих, але це відверто занижені, що підтверджуює навіть пропутінський історик Ісаєв і він погоджується з Михальовим, котрий нарахував 10,9 млн. Хотя Марк Солонін стверджує, що втрати були ще вищими 15-16 млн. Так що думаю СРСР втратив десь в діапазоні 11-16 млн, скоріше 13-14 буде. Правда втрати німецьких союзників теж були вагомими і склали близько 1 млн вбитими, тобто німці 4,1 млн+1 млн союзники, що дає втрати 2,5-3 до одного
показати весь коментар
23.05.2025 15:03 Відповісти
Втрачати 2.5-3 до одного в обороні - це ознака повної некомпетентності вищого командування і командування на місцях.
Тобто совок виграв лише тому, що у нього були ресурси компенсувати цю некомпетентність.
Були б ресурси співставні - програв би геть.
показати весь коментар
23.05.2025 15:05 Відповісти
Там взагалі парадокс вийшов, СРСР поніс найбільші втрати в 41-42 роках, коли німці були в наступі, правда більшість загиблих це були померлі від голоду і холоду в німецькому полоні. Після Сталінграду весь 43, 44 і половину 45 СРСР був в наступі і ніс набагато менші втрати, ніж в 41 і 42. Просто РККА зовсім не хотіла воювати на початку війни, маючи купу техніки і зброї
показати весь коментар
23.05.2025 15:13 Відповісти
Цікаве пояснення - просто не хотіли воювати.
Прийшов ворог, почав бомбити міста - а вони два роки чекали, поки захочеться воювати, і тільки потім вже почали.
показати весь коментар
23.05.2025 15:17 Відповісти
Тому що ворог для червоноармійців - бувших розкуркулених і загнаних в колгоспи селян була саме совецка влада і за неї ніхто на початку не хотів воювати. Але кнут, пропаганді і щагрядотряди зробили свою справу і простий совецкий человек втягнувся у війну і почав завзято воювати з кінця 42 року
показати весь коментар
23.05.2025 15:24 Відповісти
В армії не питають, хочеш ти чи ні. В армії накази віддають.
показати весь коментар
23.05.2025 15:33 Відповісти
Приклади 1917, літа-осені 1941 і 2025 показують, що насильно армія не воює
показати весь коментар
23.05.2025 15:42 Відповісти
Враховучи те, що раніше у русні не було КАБів та FPV-дронів, і угруповання вторгнення було вдвічі меншим, ніж зараз, і при цьому вона досі не може повторити ривків у стилі початку 2022 року, тільки повільно повзе від села до села, і при цьому добровольців у нас майже не залишилось, то я не погоджусь.
показати весь коментар
23.05.2025 15:46 Відповісти
Зате були тисячі танків, бмп і 20 млн снарядів. Добровольці немає нових, але все одно поки що половина армії все ще складається з добровольців котрі пішли в 22 і 23 роках. Але їхній процент з кожним місяцем падає - вони просто не можуть воювати роками підряд і це лише питання доволі недалекого часу, коли це все рухне
показати весь коментар
23.05.2025 15:59 Відповісти
Відсутність ББМ і снарядів компенсується наявністю КАБів та особливо дронів.
І все одно, маючи більше м'яса, ще й мотивованого фінансово, незрівнянно краще матеріальне забезпечення, наступ російської армії виглядає як закидування наших позицій всім, що є. Немає красивих масштабних операцій. Немає якогось вирішальної технологічної переваги. Тисне і тисне, бо має чим. І то виходить просуватись лише на окремих ділянках, не вздовж всього фронту.
Була б у них така ж біда з людьми та БК, як у нас, вони б вже зупинились.
показати весь коментар
23.05.2025 16:16 Відповісти
Так путін тому й не хоче йти ні на які домовленості, тому що знає, що він лише одним рекрутингом за бабло обійдеться, так як розуміє, що з 25 млн мобресурсу таким методом виманить 2-3 млн дураків і бідняків + ще зеків і якихось, хто має проблеми з законом у них. Для нас такі цифри просто нереальні, в нас було мобілізовано і бусифіковано десь 1,2 млн, з яких тисяч 700 було добровольцями. Кожних нових 100 тисяч мобілізувати буде вкрай важко і з них половина піде в СЗЧ
показати весь коментар
23.05.2025 16:26 Відповісти
Тобто все одно прийшли до того, що росію як тоді, так і зараз рятують її ресурси. Площа, надра, кількість населення. Не якась там доблєсть і смєкалка.
показати весь коментар
23.05.2025 16:33 Відповісти
Так і є, вони такі нахабні, бо знають, що великі і ресурсні, а для США і Китаю є аргумент - найбільший ядерний потенціал у світі. Нам потрібно було вести дуже обережну політику, знаючи що маємо 2000 км кордону з ними, а ми як камікадзе бігали на майдани і воювали з лояльними до них владами, а тепер маємо вже пряму війну з ними
показати весь коментар
23.05.2025 16:43 Відповісти
Їх задовільнить лише одна політика: щєлчок пальцамі - і ви вмєстє с БРСР у нас в "союзном государствє". Все інше - сєпаратізм і русофобія.
показати весь коментар
23.05.2025 16:44 Відповісти
Ну Білоруські кордони вони на пересувають, так як Бацька розуміє своє становище і слухає їх, а вони йому по дешевому дають топливо, газ та інші ресурси, що дозволяє такій ресурно бідній країні без виходу до моря і родючих земель жити краще за нас. А нас вирішили провчити - трохи пошматувати, російськомовні регіони забрати до себе а решту змусити їх слухати, а інакше переб'ють всіх на війні і заберуть все цілком
показати весь коментар
23.05.2025 17:04 Відповісти
Живуть вони краще, поки русня гроші дає та дозволяє. Щєлчок пальцамі - і вони в складі "союзного государства".
Кордони БРСР їм рухати не треба, вона вся цілком вже їх.
З її території атакували Україну, атакують мігрантами Польщу, там вже знаходиться ЯЗ, і звідти ж піде атака на НАТО. росія буде, звісно, зовсім ні до чого, це все скажений бульбулятор. Але у разі успіху - славная побєда русского оружія.
показати весь коментар
23.05.2025 17:08 Відповісти
Їм русня дає, а всяким полякам, венграм і болгарам Стара Європа дає - яка різниця? Вам звичайно хочеться їх принизити, посміятися, які вони ніби дурні, недолугі і живуть в рабстві. Але насправді це вони без жалю не можуть на нас глянути до чого ми докотилися і у що перетворили власну країну
показати весь коментар
23.05.2025 17:20 Відповісти
Їх свобода - в руках мАцкви.
Захоче - вже завтра будуть в складі нової держави, у об'єднаних ЗС, отже, воюватимуть там, де мАцква вирішить.
показати весь коментар
23.05.2025 17:21 Відповісти
Та яка звичайним простим білорусам різниця? Я думаю, що більшість з них і так хотіли б бути офіційно під рф і мати їхні паспорти. А воювати з Європою ніхто не буде, перш за все через самих європейців, після 1945 там ніхто до рук зброї вже не візьме. Та й білорусів щось не дуже виходить залучати на війну з нами - не хочуть гади воювати, доводить їхати на Тихий океан до Кіма, щоб той хоч щось виділив
показати весь коментар
23.05.2025 17:37 Відповісти
Є ще країни, які просто так свого не віддадуть.
Сирія, наприклад.
Русня там вплив свій втратила, треба повертати.
Хто піде, з двох разів здогадайтесь.
показати весь коментар
23.05.2025 17:38 Відповісти
русні потрібні люди які здатні будувати і створювати.тереторії то другорядне.
показати весь коментар
23.05.2025 13:24 Відповісти
Вони б себе інакше поводили всередині.
Багато талановитих з росії повтікало.
З тих, про кого чув, Глуховський і Куваєв.
От вони дійсно щось помітне створили.
А потім - здимили з росії.
показати весь коментар
23.05.2025 13:31 Відповісти
Північний потік дешевший.
показати весь коментар
23.05.2025 12:38 Відповісти
Просто действует банальный принцип: "аппетит приходит во время еды". Если можно Крым, то почему нельзя Донбасс? Если можно Крым и Донбасс, то почему нельзя Одессу, Харьков и Днепр? Ну и так далее, вплоть до захвата всей Украины. Но и на этом никакой остановки не будет. Имперская модель другого не предполагает. роssия как империя должна быть стёрта с карты мира.
показати весь коментар
23.05.2025 12:43 Відповісти
Правильно и другое - от слишком большого куска можно и подавиться
показати весь коментар
23.05.2025 12:53 Відповісти
У березні 2014-го, мав діалог з "родичкою". Батьки - уродженці Черкащини. Її дядько - кум мого батька. Мій шурин - її чоловік (брат моєї дружини). Каже мені (у 2014-му):
- Вот, если-бы вы не упирались, а сдались-бы, как все ваши, в Крыму - жили-бы мирно, одной страной...
- А вы нас спросили - хотим-ли мы жить с вами, одной страной?
- А чего мы должны вас спрашивать?...
Араби хоч до вас , у "брати", не напрошуються...
показати весь коментар
23.05.2025 13:22 Відповісти
Ні, нові не напрошуються, але коли в рамках обміну територіями хотіли передати в Палестинську автономію так званий "Арабський Трикутник" на півночі Ізраїлю, де населення на 98% арабське і де не побачиш слова на івриті, а замість прапора Ізраїлю висить палестинська ганчірка, раптом стали тихими та лояльними, якими не були з дня їх входження до складу держави.
показати весь коментар
23.05.2025 13:31 Відповісти
у них мета сво міняється кожні пів року. вони вже самі не пам"ятають, що на початку хотіли...
показати весь коментар
23.05.2025 12:17 Відповісти
аху єл, пархатий

як якась уйо біщна фамілія, то одразу собі щось придумують щоб не так смерділо - Доліна, Соловьйов, Мєдвєдєв

тепер ще це чм о
показати весь коментар
23.05.2025 12:18 Відповісти
Коли ви вже виздихаєте совки довбані?
показати весь коментар
23.05.2025 12:18 Відповісти
Рашенпропаганда зробила все щоб совки не виздихали. У кацапів план відновленя імперії був вже в 1991му.
показати весь коментар
23.05.2025 14:36 Відповісти
Дівчата не соромляться говорити дурощі, і за це їхні коханці влаштовують їх в парламент.
показати весь коментар
23.05.2025 12:19 Відповісти
Известно изречение, шо история учит тому, шо ее никто не учит. Рухнувший в 1991 СССР был во много раз могущественнее, чем нынешняя эрефия, некоторые успехи закончатся еще более сокрушительным падением. Не сегодня и не завтра, но неотвратимо.
показати весь коментар
23.05.2025 12:19 Відповісти
И при этом уже на закате своего существования совок показал что не был способен ни к каким территориальным экспансиям. Ни военным, ни экономическим, ни политическим путем. Более того, от него начали отваливаться оккупированные им когда то территории, и удерживать их он уже не мог.
показати весь коментар
23.05.2025 12:28 Відповісти
показати весь коментар
23.05.2025 20:39 Відповісти
Нехай нюхають "шляпу" зі своїм "свинорускім міром".
показати весь коментар
23.05.2025 12:19 Відповісти
Та ви ссуки бамбас так заШШітілі шо одне пепелище залишилось!
показати весь коментар
23.05.2025 12:20 Відповісти
"союзної" з касапської на нормальну мову перекладається як "колонія", і не інакше.
"союхна держава" - не інакше, як "васальна країна"
показати весь коментар
23.05.2025 12:20 Відповісти
Їбанько з дєрєвні Їбаньки.
показати весь коментар
23.05.2025 12:21 Відповісти
Закусывать нужно!!!🥳🤡🤗😆🤪😂
показати весь коментар
23.05.2025 12:21 Відповісти
100500 мета сво. Краще б про свою чорну душу подумав,старий пердун. Вже час.
показати весь коментар
23.05.2025 12:22 Відповісти
До речі,Римська імперія 200 років смерділа поки "скукожилася" остаточно,з кацапами все буде набагато раніше.
показати весь коментар
23.05.2025 12:22 Відповісти
1200 років...аж доки не стислась до мурів константинополя і була остаточно ліквідована турками
показати весь коментар
23.05.2025 12:35 Відповісти
1200 років від заснування,а протухати та смердіти вона почала за 200 років до свого кінця,до речі вважати Візантію-Римською імперією можна тільки умовно,як по мені.
показати весь коментар
23.05.2025 12:57 Відповісти
Довбодятел соболєв напевно досі не зрозумів, що його нацистська россія накоїла в нашій країні.
Від старості напевно мізки прогнили, а може їх там в нього в голові ніколи не було.
показати весь коментар
23.05.2025 12:22 Відповісти
Причина и цель войны это украденный ****** Крым, которому нужно признание Украиной, сухопутный коридор, водоснабжение и энергоснабжение, а разрушенный ****** Донбас ему не нужен. Все остальное чушь и компот!!!
показати весь коментар
23.05.2025 12:24 Відповісти
Хан Батый русский, Екатерина II русская, Пушкин русский....
показати весь коментар
23.05.2025 12:24 Відповісти
Точно шо. Як завжди - "Битва на річці Аргунь та Шелонь для воз'єднання земель". Не по любові, а під примусом.
показати весь коментар
23.05.2025 12:27 Відповісти
І інших "руських" в природі не існує ...
показати весь коментар
23.05.2025 20:46 Відповісти
Все що за уралом не є сруськими землями, кавказ не є сруськая земля, це чужі землі і не є природними землями русні, князі були Київськи і не руськими, а русічами, геморой та гайморіт слова схожі на слух, але одно в голові, а друше всраці, от і русаки для слов'ян ше той геморой!
показати весь коментар
23.05.2025 12:31 Відповісти
Ну так мордва московії найслов'яніші з усіх слов'ян ...
показати весь коментар
23.05.2025 20:48 Відповісти
шоб ви в держдупі здохли...всі разом ,зі своїми ідеологичними совковими гулагами , а ті хто проголосував за таку муйню в Україні ,вже на часі ,виїжати на ці теріторії !!! нах..й з пляжу !!!
показати весь коментар
23.05.2025 12:31 Відповісти
Сторінка 1 з 2