9786 відвідувачів онлайн

Путін не має наміру демілітаризувати економіку, навіть якщо бойові дії в Україні припиняться, - FT

Путін має ненаситний апетит до війни

Західна політика досі базується на небезпечно хибному припущенні, що економіка Росії не витримає величезних витрат на мілітаризацію, млявого економічного зростання та зниження цін на нафту. Проте  Кремль прагне зробити свою військову машину більшою й ефективнішою, готовий жертвувати добробутом звичайних росіян і навряд чи зустріне суттєвий опір.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це йдеться в матеріалі Financial Times.

Зокрема наукова співробітниця Євразійського центру Карнегі з вивчення Росії в Берліні Олександра Прокопенко зазначає, що  у 2025 році військові витрати Росії сягнуть майже 172 мільярдів доларів - це 7,7% ВВП і на 12% більше, ніж у 2024-му. Фінансовий план на 2025–2027 роки закріплює цей високий рівень - близько 7% ВВП - на весь період, і його, ймовірно, не буде змінено.

Ці зусилля базуються на двох основних напрямках витрат: виробництві зброї та техніки, а також виплатах військовослужбовцям на фронті. Від початку повномасштабного вторгнення в Україну у 2022 році Росія подвоїла випуск бронетехніки та експоненційно збільшила виробництво боєприпасів. Державний оборонний концерн "Ростех" відкрив нові заводи та складальні лінії. З’явився новий сектор - масове виробництво дронів. Крім того, Росія отримує більше за витрачені кошти, ніж країни НАТО: артилерійські снаряди від "Ростеху" коштують приблизно 25% вартості снарядів німецького виробника Rheinmetall.

"Навіть якби війна закінчилася завтра, виробництво техніки продовжувалося б у прискореному темпі. Оскільки армія вичерпує радянські запаси, Путін рішуче налаштований поповнити склади й оснастити свої війська найсучаснішим озброєнням, створеним з урахуванням бойового досвіду", - вважає Прокопенко.

Кремль також розраховує на експорт озброєнь, щоб підтримувати високий рівень виробництва та наповнювати бюджет: 23 травня Путін провів з цього приводу нараду на найвищому рівні.

"Звичкою стало недооцінювати російські технології, однак багато покупців у світі можуть зробити зовсім інші висновки, спостерігаючи за ефективним використанням російського озброєння. Це стосується, зокрема, систем радіоелектронної боротьби, які знецінюють дорогі засоби з GPS-наведенням", - додає авторка.

Якщо бойові дії вщухнуть, Кремль матиме сильні стимули зберегти розширену армію та відкласти повернення ветеранів до цивільної економіки. Росія намагатиметься втримати військових на службі, пропонуючи їм зарплати у 3–4 рази вищі, ніж у цивільному секторі, однак уже не доведеться виплачувати компенсації за загиблих і поранених — саме вони зараз становлять основну частину витрат на персонал. У міру зниження потреб фронту ці кошти можуть бути спрямовані на подальше зміцнення військової потужності.

"Такі витрати неминуче гальмуватимуть економічне зростання. Але Путіна цікавить не ВВП, а переозброєння. Він уже дав уряду зрозуміти, що уповільнення зростання з нинішніх 4,3% до 1,5–2% буде прийнятним. Інакше кажучи, Росія стала на шлях довготривалої мілітаризації", - стверджує Прокопенко.

Низькі прибутки від нафти не зруйнують російську економіку, а навпаки - пришвидшать переорієнтацію бюджету на військові потреби. Для бюджету Росії важливішим є не рівень падіння цін на нафту, а те, як довго вони залишатимуться низькими. Зниження еталонної ціни на нафту на $10 до $50 за барель зменшить надходження до бюджету приблизно на 0,8% ВВП - це прийнятна втрата.

Заплановане збільшення дефіциту бюджету цього року з 0,5% до приблизно 1,7% ВВП не є катастрофічним. Резервів вистачить щонайменше до 2025 року. У найближчі роки під скорочення в першу чергу потраплять витрати на цивільну інфраструктуру та дотації. Уряд і Центробанк активно готуються до різних варіантів розвитку подій.

"Уявлення про те, що Путін продовжує війну під тиском військово-промислового комплексу, є хибним. Ініціатива виходить від самого президента. Його головна стратегічна мета - позбавити Україну здатності захищатися. Якщо йому не вдасться зараз, він може спробувати знову - вже з потужнішою армією та сучаснішим озброєнням. Зрештою, апетит приходить під час їжі", - підсумувала Прокопенко.

Топ коментарі
+20
***** буде вести війну поки не здохне, допоможіть це зробити швидше..
показати весь коментар
07.06.2025 12:19 Відповісти
+20
росії потрібна громадянська війна.
показати весь коментар
07.06.2025 12:31 Відповісти
+14
росія буде вести війну поки не розвалиться.
показати весь коментар
07.06.2025 12:29 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
"конфликт завершится за «две-три недели»" (с)
показати весь коментар
07.06.2025 13:38 Відповісти
Треба всім тлумачити - зупиняйте прутіннську федерацію зараз, бо завтра буде на порядок дорожче для всього світуї
показати весь коментар
07.06.2025 17:41 Відповісти
)(уйло постаив все на карту,або здохнути самому або нехай здихають кацапи. при різних розкладах )(уйло здихати не хоче.
Звичайно )(уйло ,вибере нехай дохне оце народонасєлєніє.
показати весь коментар
07.06.2025 12:21 Відповісти
100 відсотково....свіжа кров надихає..
показати весь коментар
07.06.2025 12:28 Відповісти
А чи не вважаєте ви,що якщо здохне )(уйло.то не прийде інше ліберастичне )(уйло ?
ліберастичне )(уйло ,так само побачить, що цією рашкою з її кацапами,по іншому керувати неможливо. приклад ? перша чеченська, і потім друга,поки не знищать ,або знайдуть кремлівського холуя і поставлять царювати регіоном.
показати весь коментар
07.06.2025 12:33 Відповісти
А ви чого дивуєтесь ? ******* ,це ж орда...перегляньте історію кацапії..
показати весь коментар
07.06.2025 12:35 Відповісти
росії потрібна громадянська війна.
показати весь коментар
07.06.2025 12:31 Відповісти
***** буде вести війну поки не здохне, допоможіть це зробити швидше..
показати весь коментар
07.06.2025 12:19 Відповісти
варто, нехай влаштовують конкурс двійників)
показати весь коментар
07.06.2025 13:07 Відповісти
Треба зрозуміти, що ми самі, ніхто відкрито для підсилення не стане на наш бік воювати з рашкою. Ви задавали питання чому у нас ще немає виробництва ракет. а якщо є, то чому кремль цілий? бо це оманський договорняк! Побачу руїни кремля, власноруч буду збирати гроші на прижиттєвий пам'ятник для ЗЕ.
показати весь коментар
07.06.2025 13:13 Відповісти
все було хитро задумано особливо що стосується ВПК, небуло замкненого виробництва в одній республиці, десь виробляли гвинти та двигуни до вертолетів а десь навігаційне обладнання і все інше, а розрив зв'язків постачання був рівнозначний зупинці всього виробництва бо небуло готової продукції..
показати весь коментар
07.06.2025 13:20 Відповісти
і що? жили на рашці андрофаги пращури кацапів, то повернуться до старих звичок..
показати весь коментар
07.06.2025 13:23 Відповісти
ну так і є, а наші керманичи до останнього їздили на поклон до москви, щоб та щось купувала у нас замість пошуку рішень як інтегруватися у світові ланцюжки..
показати весь коментар
07.06.2025 13:39 Відповісти
так, слав ЗЕ, можеш спати спокійно, більше ніяких нальотів стратегіної авіації не потурбує!
показати весь коментар
07.06.2025 13:55 Відповісти
Дійсно буде, тому що в будь-якому іншому випадку, підара чекають мотузка і мило - це у кращому варіанті.
показати весь коментар
07.06.2025 12:45 Відповісти
Правильно. Кацапстан скоріше загнеться. Таваріщі йдуть вєрной дарогай "совка".
показати весь коментар
07.06.2025 12:23 Відповісти
Сказки про милитаризацию экономики рашки рассказывают чтобы оправдать почему Запад в этом плане оказался таким слабым. Если бы не коптеры и китайская промышленность картина выглядела бы ужасающей.
показати весь коментар
07.06.2025 12:45 Відповісти
Очевидно нарешті,що Україна більше не буде слухати "союзників",особливо американських,про допустимість бити чи по тим,чи по іншим цілях.Більше нема ніяких червоних ліній,бо на кону виживання України.НПЗ,фабрики,заводи,ЛЕП,мости,аеродроми та аеропорти,ЖД вокзали та розв'язки,електропідстанції ...все це є частиною ВПК терористичної держави.
показати весь коментар
07.06.2025 12:47 Відповісти
На це не варто розраховувати, його замінять двійником
показати весь коментар
07.06.2025 13:01 Відповісти
Все рівно, цьому андрофагу не довго залишилось, по історичним міркам. Він може мати до усрачки багато хотєлок, але час все розставить на свої місця.
показати весь коментар
07.06.2025 12:51 Відповісти
Патрушев такий самий старий пень, мєдвєдєв молодший, але це не путін. По смерті карліка, по старій сруцькій традиції, почнуться закулісняки, боротьба за владу й інша смута.
показати весь коментар
07.06.2025 15:02 Відповісти
до чого тут ху* ло ? і які наміри воно хоче ? хочется почути наміри українського говнокомандуючого 🤡 ?!...денаші ракети ?! де наші дрони ?! слуги, ви повинні вдавитися тими грошима , шо накрали в Україні , всі разом, на робочих місцях !!!
показати весь коментар
07.06.2025 12:36 Відповісти
Кацапський вкид , один в один .. Кацапня такі баяни пачками вкидає в інтернет .
Таке враження що ФТ списали текст зі сторінки якого небудь агентства ТАСС .
показати весь коментар
07.06.2025 12:42 Відповісти
Дивись . Я не проти ..
показати весь коментар
07.06.2025 14:24 Відповісти
Поки захід чухає дупу, путлір налагодить роботу в умовах санкцій,
у нього все в шоколаді, а на пересічних кацапів йому наплювати, він ними воює.
показати весь коментар
07.06.2025 13:03 Відповісти
Ага. А як же кійевзатрідня, ваня?
показати весь коментар
08.06.2025 01:42 Відповісти
вони не збираються зупинятися, як сказав дімка алкаш мєдвєдєв - нам не нужен мир, нам нужна победа
показати весь коментар
07.06.2025 12:24 Відповісти
Зелені крадуть, щоб втекти за кордон. Їм байдуже до України, тому й крадуть, покидьки.
показати весь коментар
07.06.2025 12:46 Відповісти
Сербський патріарх Путіну:
«Єрусалимський патріарх сказав, що ви - єдиний https://www.religion.in.ua/news/foreign_news/51748-serbskij-patriarx-putinu-yerusalimskij-patriarx-skazav-shho-vi-yedinij-kozir-u-pravoslavnix.html козир у православних»
показати весь коментар
07.06.2025 14:03 Відповісти
Якби мені сказали у 1985 році,що "совок" загнеться через 6 років,я б ту людину вважав за божевільну,а он воно як вийшло.
показати весь коментар
07.06.2025 13:00 Відповісти
Несправедливий розподіл коштів, Республіки отримували більше РРФСР.
УРСР теж думала, вона 2 Франція, але щось пішло не так.
показати весь коментар
07.06.2025 13:08 Відповісти
Хороших варіантів у ЦБ не залишилося: тепер або людям бідніти, або економіку душити

Тому думаю вони будуть трохи біднішими, але економіку витягнуть.
показати весь коментар
07.06.2025 13:11 Відповісти
їх не пограбують, просто стане трохи гірше.
Ось в ЄС дуже погана економічна ситуація і ніхто нічого не робить.

Там думаю, слабких підтримають, багатим уріжуть.
показати весь коментар
07.06.2025 13:25 Відповісти
РРФСР змогла замкнути все у себе, це і була їхня мета.
Думаю звичайно не первісна, але обдумана.
Коли вони змогли виробляти у себе, вони стали рвати економічні зв'язки.

Зараз живуть цілком економічно незалежною, немає звичайно як і вся Земля, потребують китайському імпорті.
показати весь коментар
07.06.2025 13:29 Відповісти
Ленін розділена в 1922 "незалежні" республіки, то його мета створити світову революцію
Чим більше держав, тим вагоміше.
Навіть Сталін був спочатку противником поділу РРФСР.
показати весь коментар
07.06.2025 13:35 Відповісти
Вони століттями жили в Російській імперії і в Ус не дули, так що відкритої ворожнечі там немає.

Швидше якісь розбіжності.
показати весь коментар
07.06.2025 13:38 Відповісти
Це копійки, вугілля там видобувають мало і воно особливо не потрібне
Та й рефінансування, не відмова від виплат, а відстрочка.
Банки не представляють державу, це незалежна структура.
Було б не вигідно, вони могли взяти частину від державної скарбниці, як вони покривають іпотеку наприклад.

90% іпотеки йде під 2-6%. Покриває державу.
показати весь коментар
07.06.2025 13:42 Відповісти
ви дурницю пишіть, та у них є за участю держави, але їх небагато і частки там навіть не 50%

У 2024 році в Росії 317 банків, міжрегіональних державних з них 15.

Володіти блокуючим пакетом акцій. Зазвичай це більше 25% голосів, що дає можливість накладати вето на рішення Ради директорів.
показати весь коментар
07.06.2025 14:31 Відповісти
Глибока помилка, вони не вкинули гроші

Вони їх друкували під гарантії заморожених активів.
Цілком легально і ліквідно.
------

м Ви це маячня читаєте ?
показати весь коментар
07.06.2025 14:59 Відповісти
ось тому у вас нерозуміння ситуації.
все ж їм далеко до кризи, вони навіть Фонд НБ, не розбазарили.

тому поживуть досить нормально, а потім суп з котом...
показати весь коментар
07.06.2025 15:25 Відповісти
Та вчора ж тут публікували, ви графік витрачання коштів подивіться.

Максимум 1-1, 5 трильйона на рік, а часи були і гірше.

Зараз у них начебто 3,5-3,8 трильйона там.
показати весь коментар
07.06.2025 15:34 Відповісти
Мета, це знищення України, - прямого нащадка Руси.
Як ліквідація вбивцею свідка його брехливої Історії.
Бо зараз кацапи видають історію Київських, Чернігівських, Волинських земель ******** України, як історію свого московсього улусу.
показати весь коментар
07.06.2025 12:58 Відповісти
Це добре. Тим швидше росія впаду. СССР впав тне через потужні військові удари, а через економічні причини, зокрема безудержну мілітаризацію.
показати весь коментар
07.06.2025 14:05 Відповісти
ми йому допомагаємо як можемо
показати весь коментар
07.06.2025 12:27 Відповісти
Питання до коллективного Заходу: і проти кого ж ***** готує цю мілітаризовану економіку, навіть якщо війна з Україною закінчиться?
показати весь коментар
07.06.2025 12:44 Відповісти
Но если она закончится нашим поражением и кацапы усилятся украинцами, то безопасность Запада в разы уменьшится же.
показати весь коментар
07.06.2025 13:51 Відповісти
И я не сторонник конспирологии. Думаю Запад делает что может, вот только может мало, расслабились за последние тучные десятилетия.
показати весь коментар
07.06.2025 13:53 Відповісти
Так не бывает. Кто-то по любому рано или поздно проиграет. Если Запад будет нас полнлценно поддерживать то проиграет раися, а если Запад будет морозиться то увы...
показати весь коментар
07.06.2025 15:03 Відповісти
Більша половина снарядів від пуховіка з кндр.
Техніку та снаряди 15 країн СССР виробляли майже 70 років - тому поновити всі ці запаси не вистачить і 100 років для ліліпутіна.
І т.д... жовано пережовано...
Звичайно що ліліпутіна зупинить лише його смерть і він продасть останнього кацапа в рабство і купить на ті гроші ще бавовнику для взривчатки.
Тут нови нема - ліліпутін одержимий війною кровавий маньяк.
показати весь коментар
07.06.2025 12:26 Відповісти
Агресія і мілітаризаця основи виживання в.в. *уйла і його десятка бастардів
Якщо рашка і випозе з України (що малоймовірно) далі буде Казахстан, Балтія, Молдова. На вибір
Воєнна машина потребуватиме крові і війни
показати весь коментар
07.06.2025 12:23 Відповісти
Кремль прагне зробити свою військову машину більшою й ефективнішою

Бачимо.
Рузьге починали на танках і інших бойових машинах. Зараз - на моциках, лісапедах та віслючках.
показати весь коментар
07.06.2025 12:42 Відповісти
Давайте подумаємо, звангуємо, що буде в червні.
1. Технічні переговори України з касапами триватимуть, але без проривів, звісно.
2. Буде продовжено обміни, як полоненими, тавк і загиблими.
3. Телефонні переговори Трампа з ****** продовжаться.
4. Відбудуться два саміти - G-7 у Канаді та НАТО у Нідерландах. В обох візьмуть участь Зеленський та Трамп. Союзники України намагаються організувати зустрічі між ними, але тут проблема, бо Трамп, у свою чергу, на цих гіпотетичних зустрічах може тиснути на Зеленського, щоб той відійшов від червоних ліній.
5. Євросоюз завершить роботу над 18-м пакетом. ЄС дуже хотів би, щоб пакет ЄС вийшов одночасно з пакетом сенатора Грема.
6. Перетягування канату між Сенатом та Білим домом навколо законопроекту Грема продовжиться.
7. Зброя. Пакети Байдена добігають кінця. Для їхнього заміщення Європа нарощуватиме постачання. Також Європа посилює ставку на «датську модель» - фінансування виробництва зброї в Україні.
8. Фронт та тактика. Оскільки звичайними засобами вже важко стримувати наступ касапів (напрямок Сум, Дніпро тощо), то тактика України зміщуватиметься:
а) у бік більшого застосування дронів (і Європа допомагає тут);
б) тактика «вражай лучника, а не стріли» - збільшення превентивних ударів углиб Росії з метою знищення засобів обстрілів та бомбардувань
в) Чекаємо ще на новини стосовно Taurus від Мерца.
Висновок. Трамп хотів би закінчити все як є, але це неможливо. ***** не хоче давати Україні перепочинок і продовжуватиме тиснути. Європа та Україна хочуть набагато виграшнішої позиції, щоб не дати Росії навіть формальну перемогу. Війна триває.
показати весь коментар
07.06.2025 15:13 Відповісти
путлєр буде йти до кінця
показати весь коментар
07.06.2025 12:19 Відповісти
Кацап один одного з голодухи жерти будуть бо це плем'я андрофагів-канібалів але воювати буде бо це в крові їхній смердячій чорній.
показати весь коментар
07.06.2025 12:46 Відповісти
До чого тут ліліпутін? рашка воює всю свою історію. Це основа та сенс її існування.
показати весь коментар
07.06.2025 12:42 Відповісти
Люта маячня. Нікого ще ніяке ембарго не зупинило і не зупинить.
показати весь коментар
07.06.2025 12:44 Відповісти
Маячня.
показати весь коментар
07.06.2025 12:52 Відповісти
І що? Думаєш, наступники - патрушев чи мєдвєдєв, зупинять війну? Ні, вони ще гірші від куйла.
показати весь коментар
07.06.2025 12:54 Відповісти
Ще раз: срср був насильно зібраний з народів, які споконвічно люто ненавиділи один одного, і був приречений на розвал ще з моменту створення. 70 років дивом протримався на ідеології та репресіях і миттю розвалився, як тільки керівництво дало слабину. В рашки нічого подібного не було і нема. Максимум, що може їй загрожувати - відділення пари регіонів, не більше. Пора вже дорослішати і перестати жити ілюзіями.
показати весь коментар
07.06.2025 13:18 Відповісти
Як би не гірко це не було усвідомлювати, але кацапстан має величезні ресурси, і розраховувати, що він загнеться від санкцій може хіба що розумово відсталі. Тим більше, при підтримці потужного Китаю.
показати весь коментар
07.06.2025 13:25 Відповісти
Маячня. Люта маячня. До чого тут нафта? Хто таке нарозповідав?
показати весь коментар
07.06.2025 14:00 Відповісти
Саме ти і не розумієш. Нафта тут абсолютно ні до чого.
показати весь коментар
07.06.2025 14:19 Відповісти
А звідки доходи України? Всі 33 роки зовсім не від нафти і газу. І що? Ми вже розвалились?
показати весь коментар
07.06.2025 14:26 Відповісти
Отношение затрат на войну к ВВП это фигня. Гораздо интереснее соотношение к бюджету, к реальным деньгам. И тут у расеи всё печально - 40% бюджета они тратят на войну. Не чтоб сделать лучше жизнь своим гражданам, а чтоб сделать хуже Украине.
Ну ******** реально 🤔
показати весь коментар
07.06.2025 12:31 Відповісти
Західна політика досі базується на небезпечно хибному припущенні, що економіка Росії не витримає величезних витрат на мілітаризацію, млявого економічного зростання та зниження цін на нафту. Джерело: https://censor.net/ua/n3556653

Саме так - москальська економіка не витримає цих витрат. Це дорога в один в кінець . Це не два -три тижні , але незворотній процес.

За останні три роки Московія витратила весь військовий запас накопичений СРСР та 35 років ********* , військові витрати пожирають значну частину ВВП . Ліквідна частина ФНБ потрачена майже повністю . Цивільна економіка увійшла в рецесію , а військова - з цього року увійде теж .

Найближчим часом ********* чекає галопуюча інфляція -і ОБОВЯЗКОВЕ ПОГРАБУВАННЯ ВКЛАДІВ НАСЕЛЕННЯ - за вялічіє потрібно платити. Думаю побачимо це вже цієї осені.

Чи зупинить це Пуйло ? Навряд чи - він буде намагатися воювати навіть - при умові якщо пів ********* здохне. Але досвід СРСР ,яки опинився в схожій ситуації показує - що не всі чорти в гадюшнику захочуть підтримати ПУйло в цьому самогубстві - так ,що скоріше за все буде сценарій 1991 року.
показати весь коментар
07.06.2025 12:50 Відповісти
https://gazeta.ua/ru/blog/63569/rosijska-ekonomika-galopuye-v-bik-recesiyi Российская экономика стремительно деградирует: доходы бизнеса упали на треть, ключевые отрасли - в глубоком минусе.
показати весь коментар
07.06.2025 13:00 Відповісти
Бонзи СРСР теж так думали ...
показати весь коментар
07.06.2025 13:01 Відповісти
Ці два процеси будуть йти паралельно - пограбування населення і руйнування економіки. Без варіантів .
Шоб зупинити розвал економіки - потрібно зупинити війну. А найближчі півроку війну Пуйло припиняти не збирається
показати весь коментар
07.06.2025 13:18 Відповісти
: срср був насильно зібраний з народів, які споконвічно люто ненавиділи один одного

А що зараз ,щось принципово помінялося ? Якут з дагестанцем ,чи бурят з ічкерійцем - етнічно монолітний руський народ ? )))
показати весь коментар
07.06.2025 13:20 Відповісти
СРСР розвалився тому ,що економіка була зав'язана на трубі. Нафта стала -по 10-20 і СРСР закінчився . Була б дорога нафта - СРСР був би до цих пір
показати весь коментар
07.06.2025 13:21 Відповісти
Їх вже грабують . На цьому тижні деякі банки заставили рефінансувати збиткові москальські вугільні підприємства. Зромзуміло ,ще це рефінансування - відбулося коштом депозитів вкладників. І коли вкладники прийдуть забирати - їм скажуть - А ДЄНЕГ НЄТ . А сміттєві акції підприємств ,що куплені за ваші дєнєжки... А багато інших подібних схєм...
Якось дивно думати що вісім разів населення грабували - а на 9 раз ,щось буде по іншому ....

https://www.youtube.com/watch?v=I_XzkdTgSss&t=175s ВОСЕМЬ ОГРАБЛЕНИЙ ВЕКА: КАК В РОССИИ ДЕНЬГИ У НАРОДА ОТНИМАЛИ
показати весь коментар
07.06.2025 13:36 Відповісти
Бачу ви зовсім не розумієте причин розвалу СРСР
показати весь коментар
07.06.2025 14:15 Відповісти
В московії більше 60-70 % банків належать державі в тій чи іншій формі. Рефінансування - це не береться з космосу - ці гроші потрібно або надрукувати (інфляція ) або віддати з депозиту.

Ваша теза ,що рефінансування від виплат - це не відмова від виплат ,а відстрочка - приблизно - як те що ви позичили гроші сусіду алкоголіку - теоретично має віддати , а по факту - отримаєте лише матюки та порожні пляшки замість позики .

А вугільне виробництво - це не тільки доходи - це десятки тисяч шахтарів ,які залишаються без роботи - і відповідно шахтарські демонстрації ( хто з 90-х - їх добре пам'ятає)

Тому вибір невеликий - друквати гроші або забрати депозити ,шахтарські страйки, крики вкладників та інші позитивні моменти
показати весь коментар
07.06.2025 14:22 Відповісти
Не ганьбіться тут . 60-70 % доходів Пєєдєрації наразі нафтогазові .
показати весь коментар
07.06.2025 14:23 Відповісти
Якутія - головний видобувач алмазів в Росії.
Чечня -має багато нафти.
Дагєстан - нафту та руди,виноробство та сільське господарство.

При нормальному управлінні - могли жити та процвітати . Найух їм та московія
показати весь коментар
07.06.2025 14:24 Відповісти
Ви плутаєте палець з ізвєсним органом . Структура доходів в Україні та ********* -принципово різна. Саме тому в Україні неможлива диктатура Путінського зразка. В Україні влада залежить від податків з бізнесу та населення. А в Москві - основний прибуток з газу та нафти - тому їм на населення насрати - чим менше його буде тим краще ...
показати весь коментар
07.06.2025 14:30 Відповісти
Звичайно, що немає ))) Це інформація для людей які схильні думати)))
показати весь коментар
07.06.2025 14:41 Відповісти
На паркані теж багато чого написано ,а по факту ...)))
Я вірю Ігорю Ліпсіцу ( колишньому радянському та російському економісту ) - думаю він краще розуміє структуру російської економіки:

https://glavcom.ua/ru/interview/ekonomist-ihor-lipsits-s-rossiej-proiskhodit-primerno-to-zhe-samoe-chto-proizoshlo-s-kuboj-950788.html Поймите еще такую вещь. Банки в России государственные. За последние годы очень сильно выросла доля государства в банковской системе. Сейчас, по разным оценкам, 65-67% всех активов в банковской системе являются государственными…
показати весь коментар
07.06.2025 14:49 Відповісти
Ми ж говоримо про можливість ,а не про практичні способи реалізації...
показати весь коментар
07.06.2025 14:50 Відповісти
Прочитав вашу маячню - сенсу не побачив
показати весь коментар
07.06.2025 15:05 Відповісти
У ФНБ ліквідний залишок - менше дефіциту бюджету на цей рік. Там ще є золото ,яке просто так не продасиш і купа сміттєвих акцій -з яких живі гроші не витягнеш...
Я думаю професор економіки - який все життя прожив і пропрацював у совку та ерефії краще вас розуміє реальну ситуацію в *********
показати весь коментар
07.06.2025 15:31 Відповісти
https://www.moscowtimes.ru/2025/05/12/stakan-pusteet-rossiiskaya-promishlennost-pereshla-v-fazu-ugasaniya-a163162 недавно Минфин пересмотрел бюджетный прогноз на текущий (!) год, понизив оценку нефтегазовых доходов и увеличив прогноз по дефициту, размер которого теперь превышает ликвидный остаток ФНБ (3,8 трлн против 3,3 трлн рублей).
показати весь коментар
07.06.2025 15:39 Відповісти
Орда вбивала чуже населення , а не своє...
показати весь коментар
07.06.2025 15:42 Відповісти
Ну, у ЗЕ тоже вариантов мало...
показати весь коментар
07.06.2025 13:34 Відповісти
Ничего, что ВСУ тоже создают мотоциклетные подразделения?
показати весь коментар
07.06.2025 13:44 Відповісти
Точно - надо марафон смотреть, там правда...
показати весь коментар
07.06.2025 13:45 Відповісти
Западу не выгодно заканчивать эту войну - пока она идёт, они в безопасности... Делайте выводы...
показати весь коментар
07.06.2025 13:47 Відповісти
Ну да, только есть чем бить, кроме дронов?
показати весь коментар
07.06.2025 13:49 Відповісти
Ага, я помню, тогда пели: "Сало, масло, яйка, все в країні є, нічого не треба, з'їсти би своє.."

Помните?
показати весь коментар
07.06.2025 13:58 Відповісти
Сторінка 1 з 2