6664 відвідувача онлайн

У ТЦК переконують, що колишній бойовий медик Роман (Йода) Замрій "права на відстрочку не мав"

Роман Замрій

У Чернівецькому обласному ТЦК та СП запевняють, що колишній бойовий медик Роман (Йода) Замрій начебто не мав права на відстрочку та був визнаний придатним до проходження військової служби під час проходження ВЛК.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це повідомили у пресцентрі Чернівецького обласного ТЦК та СП.

Як запевняють там, 4 червня, в другій половині дня громадянин був зупинений на одному з блокпостів в Чернівецькій області для перевірки документів і запрошений для уточнення військово-облікових даних до 1 відділу Дністровського РТЦК та СП.

"Права на відстрочку військовозобов’язаний не мав та військово-лікарською комісією був визнаний придатним до проходження військової служби", - переконують у ТЦК.

В приміщенні взводу охорони 1 відділу Дністровського РТЦК та СП (не підвальному) перебував, очікуючи на відправку.

"З боку представників ТЦК та СП протиправних дій стосовно громадянина не було, вони діяли в межах закону.

5 червня військовозобовʼязаний був зарахований в команду та ввечері вибув з відділу ТЦК та СП. Наступного дня прибув у визначену військову частину для проходження служби за своїм фахом.

Щодо скарг, висловлених громадянином – дані факти перевіряються, командуванням будуть прийняті відповідні рішення щодо посадових осіб", - йдеться у повідомленні.

Також у ТЦК зазначили, що додаткова інформація щодо даного випадку буде надана згодом.

Нагадаємо, раніше колишній бойовий медик Роман (Йода) Замрій заявив, що його три дні утримували в ТЦК, попри право на відстрочку.

Що відомо про Романа Замрія?

Роман Замрій став військовим лікарем ще у 2014 році. У 2022 році він долучився до лав українського війська як бойовий медик. Він, зокрема, виконував завдання на Луганщині, Донеччині та Херсонщині. У 2023 році він звільнився з армії та влаштувався на роботу до амбулаторії на Хмельниччині, де проживає.

Як писали раніше "Суспільне" і "Радіо Свобода", Замрій врятував щонайменше 700 українських солдатів на передовій.

Указом президента від 22 січня 2024 року бойовий медик був нагороджений орденом "За заслуги" ІІІ ступеня.

тцк про Замрія скрін

Топ коментарі
+58
І саме тому його слід було відправити на підвал на три доби! Ну хоч не побили.
показати весь коментар
08.06.2025 12:47 Відповісти
+42
Тобто, якщо немає відстрочки - можна скоювати злочини: забирати телефон, документи, катувати... У мене одне питання: це вже "буряти" чи ще ні? А, стоп, я зрозумів - воєнкомат захопили буряти, придбали "піксель" у воєнторзі і знімають постановочні відео. Ясна-панятна

PS. Посполиті, не забудьте: головне заборонити Телеграм. І вам інтернет взагалі
показати весь коментар
08.06.2025 13:03 Відповісти
+39
усіх з ТЦК на передок окопи копати... без зброї, тільки лопати... візьмуть в полон - будуть знати, як воно, "з тієї сторони". кодло, яке натянуло піксель і бабло рубає на українцях...
показати весь коментар
08.06.2025 12:49 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 3
Не бачу проблем чувак цю владу захищав а тепер жаліться шо влада його НАГНУЛА ТА ЗГВАЛТУВЛА!! Так тиж за неї боровся за шо боровся на та й напоровся отримай відкат!! Як там казав азіров НЕХЕР СКИГЛИТИ!!
показати весь коментар
08.06.2025 13:33 Відповісти
Тобто ЗАКОН ПРАВА ЛЮДИНИ ЦЕ ХЕРНЯ тому нема чого на цю ХЕРНЮ витрачати кошти! ЦІКАВА ДУМКА ДУЖЕ КРУТО!!
показати весь коментар
08.06.2025 13:55 Відповісти
По закону в нас бесплатна медецина йди спробуй полікуйся!! таже херня й з ветеранами для них багато чого безкоштовно йди спробуй це отримати!!
показати весь коментар
08.06.2025 13:56 Відповісти
Шо ви маєте на увазі під словом УКРАЇНА? кажете воював за УКРАЇНУ - це шо дівчина, дракон, міфічний змшй шо це таке? УКРАЇНА - це така країна яка на світовій арені преставлена ВЛАДОЮ подобаеється вам це чи ні! ТОМУ ТАК ВСІ ХТО ЗАРАЗ ЯК ВИ КАЖЕТЕ "ВОЮЄ ЗА УКРАЇНУ" ВОНИ ВСІ ВОЮЮТЬ ЗА ВЛАДУ ЯКА Є ЗАРАЗ В УКРАЇНІ!! А всі ваші басні про народ людей права то ось вам в цій статі показали народ та його права!!
показати весь коментар
08.06.2025 14:15 Відповісти
Твоя частка народу (ВЛАДА) всі свої статки тримає за кордоном усі їхні нащадки живуть за кордонома а в окоп полізиш саме ти так шо да влада з народу!! Самому не смішно від цієї херні шо несеш!! Причому сам прекрасно знаєшь шо у всіх представників влади стоїть на поготові вертоліт шоб здриснути, так шо цілуй свою частку в ...... Я розумію шо не всі дурні померли але показувати свою дурість публічно та й ще вбабахувати її таким агресивним засобом це ще більше доводить шо коли нема чого сказати починаються персональні образи!!
показати весь коментар
08.06.2025 15:29 Відповісти
Залишиться чи ні це ще подивимося я вам можу нагадати Україна як не залежга держава зявилася 1991 році так шо як то кажуть як заявилася так може й щезнути. Тим паче з таким відношеням до своїх громадян є багато шансів шо саме щезне тому шо така країна яка своїх громадян вважає за рабів нафіг нікому не потрібна!! А судячи з усього це змінювати ніхто не збирається!! так шо поживемо побачимо і куди зникне влада і куди зникнуть українці і куди зникне Україна!!
показати весь коментар
08.06.2025 16:04 Відповісти
Це не я сказав просто прочитав десь. Хочете шоб народ захищав свою країну зробіть так шоб народ хотів її захищати!! А поки шо як на мене головний ворог українців це сама Україна (у вигляді її влади тому шо на відміну від вас на не поділяю Україну і владу!!)
показати весь коментар
08.06.2025 16:07 Відповісти
Тобто вбиває людей в застінках ТЦК не влада а москалі? а чому у тебе москалі в ТЦК працюють?! І чому це я гнида коли я нікого не вбив не замордував, а Україна котора покриває всі ці дії в тебе не причому, а я гнида просто тому шо ткнув пальцем в цю мерзоту!! Тобто винен не той хто робить мерзоту а той хто на це вказує?!!
показати весь коментар
08.06.2025 17:26 Відповісти
Шо значить я пропоную? Україна сама це пропонує, це я зробив з українців рабів? це я мордую українців в ТЦК? це я роздягаю українців до трусів?!! Влада УКРАЇНИ робить всі це злодіяння, а потім ти дивуєшься чому українці не хочуть захищати таку Україну?! а я не дивуюся усе закономірно чому я повинен захищати того хто мене грабує та й ще знущажться наді мною?!!
показати весь коментар
08.06.2025 17:31 Відповісти
Тоюто злодій вже визначається не дією а кількістю постраждалих? тобто якщо одного максимум троїх то можна а вот якщо тисячу та більше то це вже не можна це вже злодій! Для мене шо одного шо тисяча ообидва злодії!! Я не де не писав шо РУСНЯ не злодії шо вони молодці!!! я писав шо в Україні при владі злодії а влада і Україна подобається тобі чи ні, по закону це одне й те саме. У всіх владних документах не написано шо ЗЕЛЕНСЬКИЙ прияняв закон написано УКРАЇНА прийняла. Так шо влада якщо мордує громадян то так злодіїї і пофігу одного чи 1000!!
показати весь коментар
08.06.2025 17:38 Відповісти
Де я написав шо я бажаю знищення українського народу це мабуть ти такого бажаєщь бо в кожному абзаці про це пишешь!!
показати весь коментар
08.06.2025 17:39 Відповісти
Я бажаю шоб українці були вільним тут й зараз не завтра не після завтра не через рік пять десть прямо завтра з ранку прокидаються УКРАЇНЦІ і вони вільні! Хто хоче йде захищатися від москалів , хто хоче йде обирати собі нову владу а стару саджати туди куди їм місцк, а хто хоче віїджає в іншу країну яка йому подобається. Но я розумію шо тепершня влада цього ніколи не зробить і ти розумієшь також тому й біснуєшься. А РАБИ НІКОЛИ НЕ БУЛИ ГАРНИМИ ЗАХИСНИКАМИ!!!
показати весь коментар
08.06.2025 17:49 Відповісти
Так раз ти такий пофігист почнемо з тебе!! тебе одного прибїємо напишемор шо це ексцесс і всі підемо по своїх справах а тебе закопаємо!!
показати весь коментар
08.06.2025 17:51 Відповісти
Хто тобі це сказав шо тікі дві опціїї!! а я тобі кажу шо набагато більше:
1 Захищатися
2 Здатися
3 Виїхати в іньшу країну
4 Вбитися
Ї чому УКРАЇНЦІ КАНАДИ наприклад не є вільними? Чому це Українці можуть бути вільними тільки в Україні а в Канаді ні не варіант?
показати весь коментар
08.06.2025 18:00 Відповісти
Різниця між тобою й мною в тому шо відповід на питання ШО ПЕРВИННЕ ДЕРЖАВЕ ЧИ ГРОМОДЯНИН?
В мене первинен громодянин а дрежава вторинна тобто головне це життя громодянина і його добробут а буде держава чи ні пофігу!
а ти готовий замордувати пересаджати загнати в окопи всіх аби зберегти державу и покриваєшь це ттим шо тільки держава дасть шастя громодянину!! хоча більшість українців на своєму доствіді переконалися шо держава це ворог!!
Мені начхати буде завтра УКРАЇНА чи не буде мене цікавить виживання УКРАЇНЦІВ а навіть якщо українці втратять державу це не смертельно а от якщо ти в окопах замордуєшь усіх українців то вже не буде ні УКРАЇНИ ні Українців.
показати весь коментар
08.06.2025 18:20 Відповісти
СВОБДА ДЛЯ УКРАЇНЦІВ = ПОРАЗКА УКРАЇНЦІВ ТОМУ НЕ ЯКИХ СВОБОД!! Я ТЕБЕ ЗРОЗУМІВ!!
показати весь коментар
08.06.2025 18:21 Відповісти
ЗВІСНО КОЛИ НЕМА АРГУМЕНТІВ ТО ПЕРЕХОДЯТЬ НА ОСОБИСТІСТЬ!!
показати весь коментар
08.06.2025 19:54 Відповісти
А я гадаю шо ти піздун ну той що!!
показати весь коментар
08.06.2025 20:13 Відповісти
Тоюто за те шо в мене є своя особиста думка відмінна в твоєї то мене на шибеницю!! так хто з нас кацап,!!
показати весь коментар
08.06.2025 20:16 Відповісти
Як я й казав нема аргументів переходимо на особистість! ТВІЙ АРГУМЕНТ "ТИ КАЦАП" все зрозуміло!!
показати весь коментар
08.06.2025 20:34 Відповісти
Я топлю за знищення? це я Українців в ТЦК мордую?!! Той хто мордує, а вони відомі, той і знищує УКРАЇНУ й УКРАЇНЦІВ! Але тобі не вистачає розуму це зрозуміти!! Вам довбонутим вже багато разів писали в 2022 не було проблем з мобілізацією вгадайте чому зараз проблеми!! так так ви вже мені писали бо Я КАЦАП!! класни аргумент!!
показати весь коментар
08.06.2025 20:36 Відповісти
Скільки мільйноів знищила твоя люба українська влада?!!
показати весь коментар
08.06.2025 20:38 Відповісти
Почитай звіти по демографіїї за останні 20 років може шось в голову тобі влізе а може ні!!
показати весь коментар
08.06.2025 20:53 Відповісти
То був не зовсім підвал, тобто взагалі не підвал а приміщення кафе. Стояв кавовий апарат, всім робили еспресо, безкоштовно роздавали макаруни. По сусідству знаходилась колишня баня, мобілізовані проводили час в джакузі. Умови були настільки комфортні, що хлопці навідріз відмовлялись покидати розташування. Тільки через три дні вони неохоче погодились відбути на полігон.
показати весь коментар
08.06.2025 15:18 Відповісти
Тобто ти, гніда, таки пропонуєш не захищати Україну, а здати її кацапським загарбникам, мета яких - знищити Україну і український народ?!
показати весь коментар
08.06.2025 17:09 Відповісти
Договорився, кацапотроль - тобто ворог України не московська фашиська орда, яка має на мету знищити Україну, а сама Україна. Велике упущення СБУ, що ти, гнідо, ще не сидиш у буцигарні. Потрібно це виправляти.
показати весь коментар
08.06.2025 17:10 Відповісти
Ти 30 років працював на себе, а не на країну, гніда.
показати весь коментар
08.06.2025 17:12 Відповісти
Скільки ж "вбивають у застунках тцк"? 1 на рік у найгіршому випадкові? Скільки вбиває кацапня кожного дня? Сотні українців щодня? Але ж ти, гнідо, акценти ставиш геть інакше!

"І чому це я гнида"

Бо ти, гнідо, виступаєш проти України. Ти за те, щоб кацапи захопили Україну і знищили український народ! Ти і є мерзота.
показати весь коментар
08.06.2025 17:32 Відповісти
Такі як ти порвинні сидіти у буцигарні. Бо такі як ти бажають знищення українського народу, бо їх, нібито, "влада напрягає". Ти ж явна прокацапська сволота. Інакше розумів би, що кацапи не методами ТЦК будуть з українцями поступати, а методами НКВД-Смершу-Гестапо і навіть гірше.
показати весь коментар
08.06.2025 17:35 Відповісти
Ідіоте, ти праіював виключно на своє благо. А вподатки ти платив як будь-який громадянин будь-якої країни, а не "працював на країну".
показати весь коментар
08.06.2025 17:43 Відповісти
Ти, гнідо, прямо, звісно, не писав, але це на пряму виходить з написаного тобою.
Бо мета кацапів - це саме знищення українського народу.
А ти бажаєш поразки УКраїни, тобто - виконання мети кацапів, тобто - знищення України і українського народу!
показати весь коментар
08.06.2025 17:45 Відповісти
"Я не де не писав шо РУСНЯ не злодії шо вони молодці!!!"

Так, ти писав, що Україну не потрібно боронити, тобто - це означає, що Україна має програти війну і бути знищеною, тобто ти топиш за перемогу кацапні, гніда!

"пофігу одного чи 1000!"

Точно - пофігу, чи через якийсь ексцесс загине одна людина, чи кацапи винищать увесь український народ - для кацапської гніди русланчика все це пофигу.
показати весь коментар
08.06.2025 17:48 Відповісти
Ти дебіл? Так, ти або кацапський троль, або дебіл.
Бо у українців немає опції зараз просто "бути вільними". Є 2 опції - або захищати Україну, або бути знищеними кацапами! Бо в Україні зараз Велика Відчизняна Війна, проти фашиських загарбників!
Якщо би бажаєш, щоб українці не захищали Україну = ти бажаєш, щоб кацапи знищили український народ!
Вільними українці зможуть бути тільки якщо ЗАХИСТЯТЬ УКРАЇНУ, дебіле!
показати весь коментар
08.06.2025 17:56 Відповісти
Кому нам, дебіле? Я ніколи не працбвав на державних посадах і 25 років сплачую податки і ще доначу кожного місяця на захист України порядка $2000 і ще розробляю для захисту України те, про що тобі, гніді, знати не потрібно.
показати весь коментар
08.06.2025 17:58 Відповісти
Який пенс, дебіле? Мені до пенсії ще більше 20 років! У тебе не тільки з логікою проблеми, а й з математикою. Чмо, якому по життю всі зобов'язані і яке вважає, що через виконання мінімальних обов'зків перед державою, воно "працювало на державу", жлобяра чмошна.
показати весь коментар
08.06.2025 18:09 Відповісти
2. Здатися = бути знищеними.
Тобто у тебе опція - здатися, або втікти з України. Тобто будь-яка твоя опція - це перемога кацапофашистів, тобто ти топиш за перемогу московскьих загарбників, що й варто було довести!
показати весь коментар
08.06.2025 18:12 Відповісти
Закопати потрібно всіх вас, гнід-зрадників, які топлять за поразку України і за перемогу кацапів.
показати весь коментар
08.06.2025 18:13 Відповісти
Ти з нас кацап, бо ти топиш за знищення України і за перемогу кацапів. А нормальні українці цільком природньо бажають здохнути всьому вашому кацапському племені.
показати весь коментар
08.06.2025 20:22 Відповісти
Це не я готовий замордувати - це ціль кацапів, за перемогу яких ти топиш - замордувати український народ - вони прямо кажуть, що збираються розстріляти мінімум 2 мільони українців, це кілька мільонів по концлагерях згноїти, а інших переробити у росіян. І це тебе повністю влаштовує.
Я ж готовий нищити лише таких як ти зрадників українського народу, зрадників, які бажають перемоги ворогам українського народу.
показати весь коментар
08.06.2025 20:27 Відповісти
Ніскільки, кацапська гніда.
А от твоя люба московія знищила десяткі мільонів українців і намагається зараз знищити усіх!
показати весь коментар
08.06.2025 20:42 Відповісти
1. Підстави за якими людина була звільнена у 2023 році можуть бути відсутніми у 2025 році, тому відстрочку потрібно постійно продовжувати. Якщо людина вчасно не звернулась для продовження відстрочки, то відстрочка у людини відсутня. Якщо людину відправили у підрозділ, очевидно, що ВІДСТРОЧКИ ВІД МОБІЛІЗАЦІЇ У ЛЮДИНИ НЕ БУЛО!
показати весь коментар
08.06.2025 14:17 Відповісти
Як це ТЦК неправильно оформив відстрочку? Відстрочка надається людині, і у відстрочці вказані ПІБ людини, і термін дії відстрочки. Якщо якісь данні вказані невірно, то людина сама, коли отримує відстрочку має вимагати, щоб документ переробили, а якщо вона це потім помітила, то має з'явитися до ТЦК, щоб документ виправили. А у цьому випадку взагалі не повідомляється, що у людини була відстрочка (правильна чи неправильна), там вказується, що військовозобов'язаний вказав, що має право на відстрочку, тобто, своїм правом на відстрочку він не скористався, не оформив її, і її у нього не було.
показати весь коментар
09.06.2025 02:10 Відповісти
1. Як сказала Наталья, ми не знаємо, що там відбувалось і хто які повістки куди слав, може і слав ТЦК повістки, а він не з'являвся. А може було так, що людина у ТЦК за місцем проживання з кимось на словах домовився, що його не призиватимуть, і він відстрочку не оформив. А може він і не мав права на відстрочку, бо ТЦК каже, що не мав права, він каже що мав таке право, як насправді все було, ми не знаємо. Але точно можна сказати, що оформленої відстрочки у нього не було. __ 2. Як це, "відпустити і сказати, що варто продовжити відстрочку"??? На блокпості не знають, чи є у військовозобов'язаного право на відстрочку, чи його немає, вони не юристи, тому не можуть таке робити. Вони лише бачать, що у людини немає оформленої відстрочки, а це пряма підстава для мобілізації. Бо для отримання відстрочки людина не лише повинна мати право на відстрочку, а і має скористатися цим правом.
показати весь коментар
09.06.2025 02:37 Відповісти
У вас неправильне уявлення про механізм мобілізації. "Пакують" не тільки ухилянтів. Я, звичайно, такий метод не схвалюю, але у ТЦК є право примусового доставлення до ВЛК з подальшою мобілізацією. Щодо офіційних ухилянтів, то для них дії кримінальний кодекс, їх вже не ТЦК, а поліція пакуватиме.
показати весь коментар
09.06.2025 13:48 Відповісти
Вже навіть якісь відмазки не вигадують. Одразу прямим текстом кажуть - так, ми викрадаємо, б'ємо, моремо голодом і тримаємо на підвалах кого хочемо і скільки хочемо. І нічого нам за це не буде. Бо існує криша з самого верху і дозвіл на будь-які злочини.
показати весь коментар
08.06.2025 13:11 Відповісти
Звичайно, наявність у людини на утриманні 3-х неповнолітніх дітей у квазівійськових підорасів з ТЦК значення не має.
показати весь коментар
08.06.2025 14:06 Відповісти
Може я чогось не розумію , але питання , на підставі чого він звільнився з ВСУ у 2023 році? Мабуть на підставі відстрочки? Якщо він у 2022 році сам пішов то якого біса зараз його бусіфікувати?Мабуть вказівка прийшла знищити усіх хто може тримати зброю.
показати весь коментар
08.06.2025 17:13 Відповісти
треба робити скрін , бо будуть підроблювати інфу
показати весь коментар
08.06.2025 14:56 Відповісти
Якщо розібрати всі слова, то є публічна заява про злочин, тобто тут ДБР б мав коментувати як на мене, друге якщо медик не хоче писати заяву то всерівно ДБР має реагувати уже по іншій статті.

Друге щодо так званих "підвальних" приміщень, взагалі є судячи з відео, що майбутні військові викладають в інтернеті , є закриті приміщення без вікон і фактично не придатні для перебування особового складу.
З цим необхідно навести порядок з облаштуванням приміщень, укриттів при тривозі і т.д. З якістю харчування, щоб якось згладити той весь негатив, що формується при примусовому затриманні. З совком треба зав'язувати, якщо є реальне бажання щось змінити у ході війни.

Фактично випадки СЗЧ починають формуватись, ще з відношення до військовослужбовців на етапі мобілізації.
показати весь коментар
08.06.2025 13:04 Відповісти
І саме тому його слід було відправити на підвал на три доби! Ну хоч не побили.
показати весь коментар
08.06.2025 12:47 Відповісти
показати весь коментар
08.06.2025 12:55 Відповісти
Якщо не заради веселощів, тоді можна і бити і утримувати на підвалах. Зрозуміло.
показати весь коментар
08.06.2025 13:25 Відповісти
Ваша правда, це ж не звичайний прикордонник Марущак.
показати весь коментар
08.06.2025 13:30 Відповісти
Не витрачайте час на цю юродиву. Просто ігноруйте.
показати весь коментар
08.06.2025 14:00 Відповісти
До речі так
показати весь коментар
08.06.2025 13:22 Відповісти
Ви це серйозно написали, чи це сарказм на межі розуміння?
показати весь коментар
08.06.2025 13:29 Відповісти
В в трьох реченнях збрехали. Друге суперечить першому. А третє взагалі треш.
показати весь коментар
08.06.2025 13:32 Відповісти
показати весь коментар
08.06.2025 12:50 Відповісти
В УКРАЇНІ - ПОВНИЙ ПРОВАЛ З ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ, МОЖЛИВО ЦЕ ЗРОБЛЕНО НАВМИСНО ЩОБИ ОСЛАБИТИ ЗБРОЙНІ СИЛИ

Британський полковник Ґлент Ґрант Glen Grant:

"Другою великою проблемою є нераціональне використання робочої сили: багато здібних чоловіків служать в поліції або на кордоні, а не в армії, в той час як жінки не використовуються належним чином. Принцип має бути таким: «Не треба чоловіка там, де може працювати жінка», як під час світових воєн у Британії та Америці, коли жінки брали на себе життєво важливі ролі.
показати весь коментар
08.06.2025 13:43 Відповісти
Минулого тижня у Львові я бачив багато чоловіків, які без потреби виконують функції поліцейських та прикордонників - такі завдання, як перевірка паспортів, не вимагають від чоловіків належної фізичної підготовки. Ці чоловіки потрібні в інших місцях. Це повний провал в управлінні людськими ресурсами.

Я майже схильний думати, що це робиться навмисно, щоб послабити збройні сили. Це треба було виправити ще п'ять-шість років тому, ще до повномасштабного вторгнення."

*
Інтервʼю для телеканалу Slawa TV

https://slawa.tv/87020714/tse-ne-shlyah-do-miru-glen-grant-pro-ochikuvannya-vid-peremovin-u-stambuli
показати весь коментар
08.06.2025 13:45 Відповісти
кацап, сидячий через британський VPN: а чому ти брешеш, що кордони закрити? жінки з дітьми, пенсіонери, усіляки депутати он їздять безперешкодно.
показати весь коментар
08.06.2025 17:32 Відповісти
Якщо боєць вважає що було протизаконня хай наймає адвоката і звертається до суду. Якщо вітчизняні суди не відновлять справедливість, крапку поставить Європейський суд з прав людини. ЄСПЛ не керується телефонним правом. Тим паче з Києва.
показати весь коментар
08.06.2025 13:09 Відповісти
Для ветеранів є безоплатна правова допомога. Цілодобова.
показати весь коментар
08.06.2025 13:55 Відповісти
Справа в тому що 09.05.25. всі відсрочки були скасовані.У мене теж була відсрочка до 15.09.25.Прислали повістку,прийшов у тцк,дали направлення на влк.Пройшов влк,визнали придатним.ВЛК був у п'ятницю,а коміся по відсрочці у наступний четвер.Отже по закону поки рішення про відсрочку не прияняте я підлягаю призову.Мене теж могли відправить у частину,але вони розуміють що мій брат не оживе і відсрочку все одно нададуть.У Чернівцях діють тупі придурки,їх дії не мають сенсу(все одно з частини повернуть особу з відсрочкою) логічно це пояснить не можна.Просто імітація бурхливої діяльності.
показати весь коментар
08.06.2025 14:00 Відповісти
О,виходить що ті хто воював,воює чи вже загинув воювали не за Україну,а за владу.Он ти до чого дописався.Так кацапи те саме кажуть.За чьто ви ваютє?За Зєлєнскава?Так виходить що ти кацапська гнида.
показати весь коментар
08.06.2025 14:11 Відповісти
Дівчинко,а ти де воював?Якщо не воював,то Україна тобі не потрібна.А раз не потрібна,то йди за рускім воєнним кораблєм.
показати весь коментар
08.06.2025 15:01 Відповісти
Я не помилився.Ти ждун і запроданець.Я в АТО воював не за Порошенка,а у повномасштабній не за Зеленського.Україна-держава українців.Як би там не було,влада є частиною народу,ним обрана на виборах.А всяким тиловим пацюкам типу тебе пох буде тут українська влада,чи окупаційна.На жаль люди віддали життя не тільки за свою країну, рідних і друзів,а ще за всяку погань яка в тилу розвелась.
показати весь коментар
08.06.2025 15:09 Відповісти
Ще я англійській біженці буду тлумачить що і як. За рускім кораблєм іди.Кінець звязку.Чи як там по вашому.Out to you.
показати весь коментар
08.06.2025 15:17 Відповісти
Кацапський троль детектед, людина з українською ментальністю таке не напише... Ще й кацапською пише!

До речі, чому в тебе стільки помилок у твоєму кацапомовному тексті? Що у тебе за утворення?)))
показати весь коментар
08.06.2025 14:31 Відповісти
Так він ж уже двічі служив!
показати весь коментар
08.06.2025 14:33 Відповісти
Звісно ти в Україні. Адже Донецьк- це Україна.
показати весь коментар
08.06.2025 16:19 Відповісти
Влада може змінитися, або здриснути, як ви кажете, а Україна залишиться....
показати весь коментар
08.06.2025 15:58 Відповісти
💯
показати весь коментар
09.06.2025 08:48 Відповісти
Не ***** своїм ротом поганим,якщо не знаєш Йоду..Він врятував життя мені і моїм побратимам біля Тошківки
показати весь коментар
08.06.2025 16:17 Відповісти
Бро, у тебя проблемы и с логикой и с арифметикой.

Ты считаешь эффективной систему, где для ловли одного ботана используется пять здоровых быков?

На стороне России тот, кто на полном серьезе считает, что лучше отправить на фронт одного ботана, чем пять здоровых быков.
показати весь коментар
08.06.2025 14:50 Відповісти
Есть события, которые естественны для той или иной эпохи.
Угрожают везде.
Дедовщина в том или ином виде тоже есть везде.
И коррупцию изобрела не Украина.
Даже "национализм" на грани фашизма есть в любой стране.

Разница лишь в том, как к этому относится государство в лице официальной власти.
На параше за такое отстраняют в лучшем случае, а в худшем сажают. Там в пабликах у них периодически такие новости мелькают - то одного закрыли, то другого. За коррупцию там вообще за пару недель закрывают нафиг.

Кого закрыли у нас? И за смерти человека, и за коррупцию в ТЦК? Вопрос риторический.

И существование таких вот "вопросов" на серьезные десятки процентов снижают мобилизационный потенциал страны, потому что в огромном масштабе населения, многие наоборот желают такой стране поскорее сконать, нежели пойдут воевать за это Сомали.
показати весь коментар
08.06.2025 14:58 Відповісти
думаю ні,тягнуть до останнього,як тільки буря вчхне зроблять вигляд що нічого не сталось,майора вже переправили куди по далі,і скоріш за все він більш не вспливе,у ОЗУ тцк є цікавий спосіб прибирати кінці під самогубство,пневмонію та позачасне ,,сзч,,
показати весь коментар
08.06.2025 13:12 Відповісти
на практиці впершу чергу то корінних бурятів перебігають мистечкові князьки,депутва,чинуші,пластмасові мусора,вертухаї та інші посадові особи місцевих адміністрацій
показати весь коментар
08.06.2025 13:15 Відповісти
ОЗУ тцк само уповноважило себе на скоєння,прибирання,розслідування-перевірки і винесення вироків.Вам це нічого не нагадує,ну окрім повалення та перебирання????
показати весь коментар
08.06.2025 13:18 Відповісти
простими словами ,,ми обісралися знов,але як би ви не скавчали зупинятися не збираємось,, -в них такі гарантії що вони серуть на всіх не стесняючись,але у них великий шанс на зачистку та напуття звання цапвідбувайло
показати весь коментар
08.06.2025 13:21 Відповісти
та в просто геній,єспч,адвокат,жалоби.....я б хотів би щоб ти скористався своєю порадою в тих самих умовах
показати весь коментар
08.06.2025 13:25 Відповісти
ви открийте твір оон від 1977 року,де до подробиць вказано хто така фізічна особа і чим вона відрізняється від Людини і зрозумієте все і одразу,бо кожна стаття КК,Конституції стосується Людини а не особи,тому все беззаконня ,,там,, так кволо сприймається,і зберігайте свій статус Людина якщо ви таким себе рахуєте.А ще поцікавтесь що таке Картахеенський договір,взагалі охренієте від ********* європи та цього сраного світу.Миру вам....
показати весь коментар
12.06.2025 20:15 Відповісти
..не дав грошей козлам..на 100% даю гарантію.що чернівецьке ТЦК скомплектоване з "вояк",які відсижувались на блок-постах з 2014 по 2022 рік та отримали статус "учасника бойових дій"...
показати весь коментар
08.06.2025 17:55 Відповісти
Пізно пити боржомі. Після великої та довгої брехні ТЦК ніхто не повіре !
показати весь коментар
08.06.2025 13:32 Відповісти
Чим гірші умови - тим більший шанс, що жертва захоче відкупитись.
показати весь коментар
08.06.2025 13:55 Відповісти
А певно, кати донецької Ізоляції те саме кажуть.
показати весь коментар
08.06.2025 13:57 Відповісти
Люди можуть переїхати до Української Швейцарії в будь-який момент. А ось усіляким зеленобандитам разом із прокурорами та суддями там робити нічого як і олігархам та іншим виродкам 90-х. Там нема як вкрасти мільйони, а на "копійки" виплат для біженців у Монаці не погуляєш.
Це ви десь літаєте на рожевому місяці. Війна закінчилась ще у 23-му. Далі пішли заробітки. Те саме робили негри 500 років назад, продавали один одного у рабство.
Для геть тупих яскравий приклад захисту держави - Курська афера.
показати весь коментар
08.06.2025 14:05 Відповісти
Саме так) Аналіз крові - 500грн (плюс мінс). УЗД ще більше, хоча апарат УЗД купила держава або меценати, електрику оплачує держава, лікарю який робить дослідження платять з/п. За що гроші не зрозуміло.
показати весь коментар
08.06.2025 14:08 Відповісти
Їм ще хтось вірить? Де стаття за викрадення та насильницьке утримання в неволі?
показати весь коментар
09.06.2025 14:56 Відповісти
і тому з ним можна поводитись як з худобою, хоча дійсно а чим він кращий за інших мешканців чернівецької області.
показати весь коментар
08.06.2025 13:09 Відповісти
Щось тецека остаточно втратили зв'язок з реальністю.
Що і у кого якась там відстрочка була чи не була - справа другорядна.
Тецека повинно звітувати якого біса вони викрали людину і тримали її на підвалі.
Чи якщо немає броні або відстрочки - то ти вже безправний раб?
показати весь коментар
08.06.2025 14:45 Відповісти
Справедливості ради, слід сказати що в рашці є непоодинокі випадки коли кацапа погрозами або побиттям змушують підписати контракт.
Інша справа, що в Україні те ж саме, але без контракту.
показати весь коментар
08.06.2025 14:46 Відповісти
Зі свого досвіду .. Викрадати людей на вулицях це грязна , нервова робота. В бусіку стояв такий штин що не було чим дихати. Такого перегару я в свому житті ще не нюхав.. Мабуть ввечері після трудового , напруженого дня бухають до бестями. Заливають залишки совісті.
показати весь коментар
08.06.2025 13:16 Відповісти
Сторінка 2 з 3