11288 відвідувачів онлайн

В учебці всім вбивали в голову, що нам п#зда та всі потраплять в піхоту. Люди йшли в СЗЧ, - журналіст та військовий Сеньків

Журналіст Сеньків розповів про проходження БЗВП

Під час проходження базової військової підготовки мобілізованим не казали номер військової частини, подекуди люди навіть йшли в СЗЧ.

Про це в інтерв'ю Tribuna.ua повідомив спортивний журналіст та військовослужбовець ЗСУ Андрій Сеньків, передає Цензор.НЕТ.

"На полігоні я був з більшістю бусифікованих, або тих, хто йшли оновити дані. Це була звичайна учебка з купою старших мужиків. Половина з намету була з панкреатитами, поломаними хребтами, сердечники, психічно хворі. А ще нам весь час говорили, що ваш висновок ВЛК - це повне гівно і всі йдуть в піхоту. Про це говорили на день по 100 разів", - розповів він.

Водночас колишній головний редактор Tribuna.com Сергій Болотніков раніше розповідав, що в нього була дуже якісна БЗВП.

Потім, розповів Сеньків, з'ясувалось, щоб з його ВЛК потрапити на бойові позиції, треба було самому написати рапорт.

"Інакше я не можу потрапити на "нуль". Але в учебці всім вбивали в голову, що нам всім – п###а, і всі йдуть у піхоту. І люди йшли в СЗЧ. Нормально ніхто ні з ким не говорив. Не казали, що у вас є такі й такі варіанти. Ми приїхали й сиділи три-чотири дні навіть без форми. Просто сиділи. Я читав вголос статут дідам, бо я журналіст. Нам не говорили номер нашої військової частини й в якому ми навчальному центрі. Я не знав, де я. Ця невідомість тиснула на всіх, люди почали панікувати. Зовнішній світ, дружини, близькі взагалі не розуміють, що відбувається. Це був суперкіпіш, хоча я з чистою душею був готовий йти в армію", - додав військовий.

Топ коментарі
+25
Главный за@б власти в этом вопросе в том, что они вбили нашему населению в голову - "мобилизация это неизбежная смерть". Дебилы необучаемые.
показати весь коментар
25.06.2025 09:56 Відповісти
+24
Є нормальні - учебки . А є повне лайно . Все залежить від їх керівництва .
Іноді , коли чую подібні історії , складається враження що в деяких нтц , інструкторами служать відверті колаборанти . Або і взагалі кацапська агентура , задача якої - максимально деморалізувати курсантів .
показати весь коментар
25.06.2025 10:20 Відповісти
+20
а рейтинг у ЗЕ растет судя по высерам прессы.........
показати весь коментар
25.06.2025 09:58 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
Главный за@б власти в этом вопросе в том, что они вбили нашему населению в голову - "мобилизация это неизбежная смерть". Дебилы необучаемые.
показати весь коментар
25.06.2025 09:56 Відповісти
Є нормальні - учебки . А є повне лайно . Все залежить від їх керівництва .
Іноді , коли чую подібні історії , складається враження що в деяких нтц , інструкторами служать відверті колаборанти . Або і взагалі кацапська агентура , задача якої - максимально деморалізувати курсантів .
показати весь коментар
25.06.2025 10:20 Відповісти
а рейтинг у ЗЕ растет судя по высерам прессы.........
показати весь коментар
25.06.2025 09:58 Відповісти
Готували?! Чи може готують?
Деморалізували, калічили, провокували... то так. Але щоб готували? Ну і далі... деморалізують, провокують, калічать...

Так, для загального розвитку:
Загальне керівництво мобілізаційною підготовкою та мобілізацією в Україні здійснює Президент України.
Організаційне керівництво покладається на Кабінет Міністрів України.
Також, важливу роль у цьому процесі відіграють Генеральний штаб Збройних Сил України та територіальні центри комплектування та соціальної підтримки (ТЦК).

Президент України

здійснює загальне керівництво у сфері мобілізації та визначає її мету, завдання, обсяги та порядок.

Кабінет Міністрів України

здійснює організаційне керівництво мобілізаційною підготовкою та мобілізацією, а також координує діяльність органів виконавчої влади у цій сфері.

Генеральний штаб Збройних Сил України

через оперативні командування та військові адміністрації здійснює управління призовом громадян на військову службу під час мобілізації та визначає обсяги призову.

Територіальні центри комплектування та соціальної підтримки (ТЦК)

здійснюють безпосередній процес мобілізації, призов громадян на військову службу та ведуть військовий облік.

Обласні та районні військові адміністрації

також відповідальні за мобілізаційну роботу на відповідних територіях.

Державна прикордонна служба

та поліція мають право вимагати військово-облікові документи у громадян під час мобілізації.
показати весь коментар
25.06.2025 09:59 Відповісти
хоча ТЦК і є частиною ВСУ, по суті це привілейована частина, куди йдуть за великі гроші... це здорові, придатні чоловіки, які отримують необмежену владу над співвітчизниками... плюсом керівники цих тцк як правило доларові мільйонери або десь біля цього..., вони повинні виконати якийсь план, свій якийсь план, який немає нічого спільного з реальними потребами у війську... ось і маємо...
показати весь коментар
25.06.2025 10:05 Відповісти
То ж Порошенко з Кличком посполитих бусифікують, а бубасік - маладєц, він за справедливість...
показати весь коментар
25.06.2025 10:09 Відповісти
А потім ті тупорилі інструктори дивувались, чому люди йдуть в СЗЧ, вони ж просто казали всім, що вони здохнуть.
показати весь коментар
25.06.2025 10:08 Відповісти
Половина з намету була з панкреатитами, поломаними хребтами, сердечники, психічно хворі".
Ось таких наловили в бусік.
Тому й не дивно, кількість полонених в рази,якщо не в десятки,перевищує кількість піареного "обм.фонду".
показати весь коментар
25.06.2025 10:25 Відповісти
Типова совкова учебка. Командирів таких учебок треба до кримінальної відповідальності притягувати - за злочини над людяністю.
показати весь коментар
25.06.2025 10:26 Відповісти
За час повномасштабної війни мобілізовано 1,3 млн, загиблих і зниклих безвісти десь біля 130 тисяч - тобто кожен десятий, але якщо відкинути тих, хто мобілізований на блатні посади - в штаби, ТЦК, навчальні центри, мобільні ППО, на склади та інші тилові посади, то загиблих серед мобілізованих в бойові підрозділи буде 1 до 7, а якщо порахувати тих, хто отримав інвалідність, каліцтво, втратив кінцівки, а таких ще десь 100 тисяч, то шанси загинути/ стати інвалідом десь 1 до 4 - тобто 25% - і це по всіх бойових підрозділах включно, серед піхоти там десь цифра біля 40%.
Так що мобілізація на війну це дуже страшно. Багато людей бояться навіть літати на літаках, хоча шанс загинути там 1 до мільйона. А тут ти "заспокоюєш" що мобілізація це не страшно - це дуже страшно
показати весь коментар
25.06.2025 10:26 Відповісти
У них, до речі, дуже важка і стресова робота, тому що попри них кожен день їздить купа фізично здорових людей на дорогих джипах з «документами», а вони з того всього потоку мусять якось відловлювати бідних людей без документів, закриваючи очі на їхні болячки.
показати весь коментар
25.06.2025 10:16 Відповісти
Ось така вона кадрова політика в армії від Зеленського-Сирського.

Зверніть увагу - це заявив відомий спортивний журналіст - шанований серед футбольних ультрас, які масово добровольцями пішли воювати.

Обрав ''мудрий'' народ клоуна...
''Бачили очі що купували - тепер їжте, не подавіться''...
Сумно...
показати весь коментар
25.06.2025 10:31 Відповісти
Як в радянському кіно, і в головній ролі президента - наполєончік із риго-зеленою командою, вони всі працюють на знищення українців та створюють хаос в Україні. Нажаль до людей не доходить і у більшості народ вірить , що наполєончік величніший! А якщо сер'йозно , то не здатна ця риго-зелена команда на зміни, совок залишився совком! І за людей вони не рахують, для них люди , то є бидло! От тому одні переховуються , а інші не мають бажання іти боронити Батьківщину, бо верхушка тільки то і робить, що краде і ніяк не може нажертись! І на закінчення, якби депутатів всіх рівнів , їх дітей брали на війну, то і навівся би порядок , а так маємо те що маємо, нажаль кацабня швидко вчиться і робить висновки, за те ми -ніхера!
показати весь коментар
25.06.2025 10:34 Відповісти
Коли вам наполегливо - по десять разів на день кажуть - ви всі підете в піхоту де вам буде п#зда , це не що інше як свідомий психологічний тиск , навмисна деморалізація курсантів . Такі інструктори свідомо чи ні , але працюють в інтересах ворога , їх треба б перевіряти відповідним органам .
Зрозуміло що після такого психологічного пресингу - єдине що спадає на думку нормальній людині це послати всіх нах і перелізти паркан нтц .
показати весь коментар
25.06.2025 10:58 Відповісти
Згоден з Вами. У тилу дуже багато скритих колаборантів, особливо серед тих хто вилупились в СеРеСеРе. Вони відверто ненавидять Україну та українців та цілеспрямовано знищують найсильнішу та найважливішу зброю - бойовий дух.
показати весь коментар
25.06.2025 10:29 Відповісти
Не виключено, що так і є.
Поскорєє проіграєм ету войну і пойдьом в нормальную армію, нашу.
Тільки ж не факт, що захочуть там бачити тих, хто власну успішно розвалив. Русні таке не треба.
показати весь коментар
25.06.2025 10:29 Відповісти
Агентура сырка и сивковича на всех ключевых позициях успешно деморализует и армию и тыл.
показати весь коментар
25.06.2025 10:35 Відповісти
Якщо відняти СЗЧ, то відсотки зовсім сумні.
показати весь коментар
25.06.2025 10:46 Відповісти
Що таке ізгой? Мій підрозділ повністю мене підтримав. Особисто комбриг письмово відповідав на мої проблеми і радив як працювати з моїми командирами. Міністерство також письмово відповіло і в разі незгоди мною з їхніми рішеннями радили звертатися до суду. Адвокати в моєму питанні давали високі відсотки перемоги у судовому процесі. Наразі все командування знає що всі матеріали зібрані для суду і я можу в любий зручний для себе час подати на них в суд. А зараз я нормально виконую свої обов'язки без будь якого тиску від будь кого. Получити наприклад догану і лишитися частини премії це особисто для мене не тиск. А більшого згідно статутів командування зробити не може. Ха ха ха.
показати весь коментар
25.06.2025 10:48 Відповісти
А русня - это менее страшно или как? Русня не то, что не будет спрашивать желания от слова совсем, а просто пошлет на мясо в самых первых рядах. От 16 до 70. Опыт оккупированных территорий это наглядно показал.
показати весь коментар
25.06.2025 11:34 Відповісти
Що трапляється з 27 тисячами мобілізованих щомісяця? Звідки в ЗСУ з'являється так багато вакантних посад щомісяця? Яка ваша думка?
показати весь коментар
25.06.2025 13:23 Відповісти
то ви щє в кацапнячої армії з комісарьями не служили,
вони палки бояться більше ніж хаймарсів,,,
показати весь коментар
25.06.2025 09:57 Відповісти
Їх треба направляти на передову , щоб вчились, а то чогось вчать, не бувши на війні!
показати весь коментар
25.06.2025 10:36 Відповісти
Сатремчик, він же написав що з його висновком влк піхота не світить. І пише неприємні речі для влади. Чи тобі аби висратись як завжди? Є бойова пенсія а ти диванно-ухилєсівська в нас.
показати весь коментар
25.06.2025 11:25 Відповісти
Через позицію таких, як ти, це майбутнє перестає бути гіпотетичним...
показати весь коментар
25.06.2025 23:22 Відповісти
Готували до гіршого
показати весь коментар
25.06.2025 09:54 Відповісти
А діди ,,фанеру,, тобі пробивали? На тумбочці стояв?😐🥸
показати весь коментар
25.06.2025 10:11 Відповісти
Ну а русня тут зовсім руку не доклала, так.
показати весь коментар
25.06.2025 10:17 Відповісти
Посіяти зневіру чи просто нагидити?
Рашистам нічого й робити не треба, бо самі розповсюджуєте те, що потім будуть тягать на гівноТВ
показати весь коментар
25.06.2025 10:28 Відповісти
Специфічна психологічна підготовка.
То так,аби сердечник зразу себе проявив: або туди,або сюди.
показати весь коментар
25.06.2025 10:30 Відповісти
"Весілля в Малинівці" пам"ятаєш? "Бери, бери! Я себе ещё нарисую...".
показати весь коментар
25.06.2025 10:40 Відповісти
Ну оскільки комент видалили ( хтось з адмінів міряє на себе) думаю варто продублювати ще раз :

Я думаю ,що Сеньківу піхота не загрожує . Він скоріше за все потрапить в батальйон тилових політруків у вишиванках.
Владі потрібні сраколизи -журналісти в пікселі
показати весь коментар
25.06.2025 10:59 Відповісти
Вони в високих званнях якщо попадуть на передову то отримають підрозділ в підпорядкування, тобто ви пропонуєте щоб вони там вчились, причому цей процес навчання буде супроводжуватись втратами.
А деяких в такому віці уже не можливо нічого перевчити, тому що вони все життя за мирних часів до підлеглих відносились як до кріпаків. Мабуть всі знайомі з тим як пяні офіцери, колись слонів (старе злипле озк) ганяли для розваги. Як ви думаєте він тепер буде відноситись.
показати весь коментар
25.06.2025 12:03 Відповісти
Політика Зельоної ОПи з початку великого вторгнення.
показати весь коментар
25.06.2025 12:11 Відповісти
Ну так вийди на площі і вулиці міст забитих людьми від 16 до 70, які на війну взагалі не звертають увагу і скажи їм те, що щойно написав, а то виходить, що всі вони ждуни, якщо не хочуть долучатися самі до ЗСУ і чекають, коли ТЦК довиловлює цю горстку бідніших чоловіків, що складає менше 10% дорослого населення, котрих вони всі назвали ухилянтами і вже давно заховались хто де міг. Чому ці всі мільйони і мільйони людей живуть своїм звичайним життям і не поспішають у військо, мабуть не бояться цю русню?
показати весь коментар
25.06.2025 12:26 Відповісти
Не всі старі, я бачу дуже багато молодих бадилів, які поняття не мають , що таке війна. Тому в нас не хватка воїнів, бо 200 тис воює, а мільйон пересиджується в тилу, частина з них вирішує власні справи і рішення по них і не тільки них (прокурорів, суддів, депутатів, чиновників і такої подібної наволочі , яка Батьківщині тільки урон приносять , бо трутні нічого не дають і рішення .має приймати риго-зелена влада!
показати весь коментар
25.06.2025 12:33 Відповісти
Ви б трохи реальни військових послухали, хто після поранення в тилу, надивившись на совок на передовій, який ніхто не хоче вирішувати. То б пів нашого війська в агентуру списали.
показати весь коментар
25.06.2025 12:59 Відповісти
Вони просто теми мобілізації не торкаються майже , бо тема не популярна . рейтинги важливіші .
показати весь коментар
25.06.2025 13:07 Відповісти
Хто не хоче вмирати за Україну - помре за рашку в атаці на Європу. Українці 300 років вмирали за московську імперію - хочеш знову?
показати весь коментар
25.06.2025 14:23 Відповісти
Вы бы сначала почитали внимательно написанное мной, а потом уже писали свой бред.

И расскажите это жителям Херсона, Берислава или сел в 30-ти километровой зоне правого берега Днепра. Пусть они узнают что им ничего не угрожает. А еще лучше - съездите туда и расскажите оставшимся это лично. Потом напишете результат, если выживете.
показати весь коментар
25.06.2025 16:05 Відповісти
Я теж був на такому БЗВП рік тому. Вся біда в тому що в так звані інструктори набирають звичайних солдат які вже декілька разів виконували бойові завдання.
А методичний рівень їх підготовки дорівнює нулю. Їх ніхто не навчає, вони не розуміють змісту навчального процесу, вони взагалі не можуть говорити правильними реченнями. І такі люди перебувають на посадах викладачів.
Відсутність кваліфікованих психологів та виховників призводить до стресової ситуації та СЗЧ.
Вважаю що кожен командир відділення, роти, батальйону має відповідати за СЗЧ свого підлеглого.
показати весь коментар
25.06.2025 21:50 Відповісти
Если бы все были такие как вы, прифронтовая зона была бы уже в Ужгороже. Именно такие как вы и есть опора русни в Украине.
показати весь коментар
25.06.2025 23:55 Відповісти
А чому не пишуть скарги скажімо на гарячі лінії? Є контакти міністерства, генерального штабу і інші. Електронна пошта комітету з нацбезпеки верховної ради. Особисто я звертався по іншим питанням. Полковники писали потім відповіді у письмовому вигляді на мою поштову адресу. Потім ходять купи заиполітів з перепитаннями про морально - психологічний стан. Чому не користуються тими інструментами? Ха ха ха.
показати весь коментар
25.06.2025 10:28 Відповісти
Ці совкові інструменти до сраки, вони не працюють та лише роблять видимість роботи. Тому що після звернення на гарячу лінію того хто звернувся будуть максимально гнобити та робити "ізгоєм, зрадником" у стаді.
показати весь коментар
25.06.2025 10:32 Відповісти
"У меня 22 года вислуги, я москву брал, теперь твоя очередь". Вони праві якщо нема звязків, блату, СЗЧ звань інших рішень з часом більшість будуть у піхоті.
показати весь коментар
25.06.2025 10:52 Відповісти
А яке у Вас звання?
показати весь коментар
25.06.2025 11:28 Відповісти
Щасти Вам.
показати весь коментар
25.06.2025 11:46 Відповісти
Треба взагалі розбиратись, журналісти часто для хайпу можуть дещо перекрутити, можливо щось не хотіли виконувати, або інструктор з великим бойовим досвідом пояснював, що вам "п...зда" якщо не освоїте деякі навички...

Типу бігу на довгу дистанцію з спорядженням, чув багато скарг що їх заставляють бігати а типу на ЛБЗ тільки в окопах сидиш, тільки от є нюанс деколи треба з повним спорядженням реально бігти до позиціїї. І ці навики можуть коштувати життя, за теперішньої аерозвідки.
показати весь коментар
25.06.2025 12:11 Відповісти
Якщо людина хвора, вона не зможе бігти, навіть без спорядження. Тому їй п*зда, правильно кажуть інструктори...
показати весь коментар
25.06.2025 12:15 Відповісти
В учебках наче не інструктори а фсб -дятли,друг зараз в учебці і каже ,інструктори кажуть прямою мовою,шо типу хлопці ви головне тут своє відбудьте а там нам пох можете і в сзч .
показати весь коментар
25.06.2025 12:22 Відповісти
І багато жителів Мелітополя рашка послала на м'ясо в перших рядах? Яка у вас є статистика? Що ви думаєте?
показати весь коментар
25.06.2025 13:26 Відповісти
А де логіка? Якщо людині постійно кажуть, що їй п*зда. То вона або відмовиться вдягати форму і брати у руки зброю, або піде в сзч. Бо якщо все не має сенсу, то яка різниця. Хто так мотивує?? Навіть в радянських закликах- за родину -було більше сенсу.
показати весь коментар
25.06.2025 14:42 Відповісти
Смотрите. Я уже писал. Меня такая гордость берет за наших людей. Такие гордые, ум5ые и независимые от всех. Так поддерживают власть. Прямо любо дорого посмотреть какая волна поддержки президента поднялась в последние месяцы. Прямо орлы. Только вот в ТЦК почему-то очередей этих зеленых "патриотов" как не было, так и нет. А на фронте 30% заполнения штата бригад. Странно это как-то, не находите? Какая-то странно виртуальная поддержка и ответственность за свои решения выходит. Или это другое?
показати весь коментар
25.06.2025 15:54 Відповісти
У меня есть статистика сколько людей просто пропало на ТОТ. Просто исчезли как и не было людей. Статистика по моим собственным знакомым и друзьям юга Херсонской и Запорожской областей. Которые в силу разных причин не выехали на свободную землю.
показати весь коментар
25.06.2025 15:57 Відповісти
Ага русня. Все пасутся на российских сайтах. Все подпищики кацапских Т.К.
Нет, уж. Сами, всё сами. Лидеры украинского общественного мнения. Украинские журналисты не кончавшие вузов и аналитики без воинского звания.
Под маркой защиты прав неухилянтов и строгого соблюдения.
показати весь коментар
25.06.2025 16:07 Відповісти
І житлові квартали свої ми самі обстрілюємо.
показати весь коментар
25.06.2025 16:14 Відповісти
Ще ми на росію напали, тому вона вимушена була захищатись.
показати весь коментар
25.06.2025 16:28 Відповісти
https://apostrophe.ua/ua/news/society/2024-03-16/rossiya-mobilizuet-300-tyis-ukraintsev-s-okkupatsii-shoygu-podpisal-prikaz/316510
показати весь коментар
25.06.2025 18:31 Відповісти
Еще раз - И расскажите это жителям Херсона, Берислава или сел в 30-ти километровой зоне правого берега Днепра. Пусть они узнают что им ничего не угрожает. А еще лучше - съездите туда и расскажите оставшимся это лично. Потом напишете результат, если выживете.
показати весь коментар
25.06.2025 18:32 Відповісти
Никакой это не фейк. Хватит врать о том, о чем вы понятия не имеете.
показати весь коментар
25.06.2025 21:37 Відповісти
Хватит врать, Научитесь не врать спорить потом со своими собственными фантазиями. А то пошлю подальше.

Ну и? А те, кто из западных областей Голосовал за Яныка, ОПЗЖ и молодых регионов Зеленского - по вашей логике какого хрена не идут воевать в первых рядах? Херсонская область за Яныка проголосовала как Черновицкая, Житомирская и Закарпатская.

показати весь коментар
25.06.2025 21:46 Відповісти
Ну и? Т.е. вы сейчас заявляете что у нас с 24.02 погибло 27000х39=1053000 военных. Больше миллиона, так выходит по вашей логике?
показати весь коментар
25.06.2025 21:51 Відповісти
в чому помиляюсь?
показати весь коментар
25.06.2025 22:41 Відповісти
Цей ваш розрахунок приблизний і не враховує калік. Коли звільняли Залужного, Луценко заявив про втрати 0,5 млн. Також треба врахувати, що на початку війни та під час контрнаступу влада не шкодувала військових. Тому це скоріш нижня оцінка.
Чого це вас дивує? "Війна все спише" і "бабы ещу нарожают"!
показати весь коментар
25.06.2025 23:14 Відповісти
пацани, якщо Білецький командер корпуса - то в в мене і питань більше нема...
показати весь коментар
26.06.2025 00:44 Відповісти
А у вас взагалі немає жодних оцінок, навіть приблизних. потєрь ніет?
показати весь коментар
26.06.2025 01:01 Відповісти
Ні, навпаки, завдяки регулярним поставкам людського ресурсу в окопи фронт не під Ужгородом або Києвом. Хоча насправді сила війська вимірюється технологіями, а не кількістю піхоти. Піхота не ефективна проти дронів і використовується лише як дешева заміна дронам. Тому втрати в піхоті не дуже пов'язані з успіхами на фронті.
показати весь коментар
26.06.2025 01:20 Відповісти
Мені далеко за 70 і я живу в Німеччині 35 років
показати весь коментар
26.06.2025 02:58 Відповісти
Значить будеш чудовим штурмовиком в іноземному легіоні. Помреш за цю свою "гідність".
показати весь коментар
26.06.2025 03:31 Відповісти
Тоесть для тебя несколько областей это так тьфу?
показати весь коментар
26.06.2025 12:27 Відповісти
не тобі, ментальному кацапу, вирішувати, за що я помру
показати весь коментар
26.06.2025 13:47 Відповісти
Так і сказали - п решітка решітка решітка а?
показати весь коментар
25.06.2025 09:56 Відповісти
Кремлівські гниди ,повна інвазія українського суспільства !!))
показати весь коментар
25.06.2025 10:39 Відповісти
я ж написала про їхні заробітки, а як вони по вашому заробляють? щоб мати змогу спокійно їздити на дорогих люксових іномарках й бути при цьому здоровим та придатним, треба комусь за це платити...
показати весь коментар
25.06.2025 11:14 Відповісти
Україна таки ордловцям бока наїла...
тепер вони бикують на Волині
показати весь коментар
25.06.2025 11:14 Відповісти
Але ж ми живемо вічно. Ми створені істинними парами, які разом можуть жити вічно. А окремо-безліччю коротких життів. І кожний чоловік знає свою єдину з дитинства.
показати весь коментар
25.06.2025 11:31 Відповісти
Молодший сержант. Відповідно посада сержанта. Молодшого сержанта дали майже випадково. Ха ха ха.
показати весь коментар
25.06.2025 11:40 Відповісти
На тумбочці стояв, діди "фанеру" пробивали одного разу. І Я пробивав, але це було більше 20-ти років тому на строковій службі, у нас в частині на Вінничині була дідівщина до молодих, але терпима....
показати весь коментар
25.06.2025 12:03 Відповісти
Ну поки шо юрчик - це ти в нас живеш на пенсію сплачену з моїх податків )))

Стосовно решти твоїх слів:
А ще нам весь час говорили, що ваш висновок ВЛК - це повне гівно і всі йдуть в піхоту. Джерело: https://censor.net/ua/n3559808

Стосовно того , чи приєднається Сеньків до когорти політруків -агітаторів - подивимося . Не дуже оптимістично - я на це дивлюся - бути залежним від системи і виступати проти системи - надзвичайно складно
показати весь коментар
25.06.2025 12:11 Відповісти
А нажаль, що такого немає) 80% відсотків розлучень...
показати весь коментар
25.06.2025 12:12 Відповісти
Так ти ж не бусіфікований сердечно хворий з панкреатитом, який знаходиться в учебці, як у дописі цього посту?До чого тут твої проблеми?)
показати весь коментар
25.06.2025 12:17 Відповісти
Там є такий дебільний норматив, рити окопи вночі , без ліхтариків тупо на глаз і на дотик...в в цей час кацапня зі своїх тепловізорів дивитися як на дурачків..нема слів..ми зараз точно не по стандартам першої світової тренуємося?!
показати весь коментар
25.06.2025 13:27 Відповісти
просто так, 100 разів на день,
це не говорять..
це ті, хто палить автівки, хто вибухи робить,
наводить ракети та бомби,
хто краде у армії та народу,..

підривають бойовий дух, як можуть,
на всіх посадах..
показати весь коментар
25.06.2025 13:29 Відповісти
Не треба возвеличувати рашку! Максимум що рашка здатна захопити в найкращому для неї випадку - це лише кілька областей на лівобережжі Дніпра. Решті областей нічого не загрожує. Не лякайте людей! Хочете щоб з України усі виїхали?
показати весь коментар
25.06.2025 13:35 Відповісти
І що далі ?
Про що ця тема ?
показати весь коментар
25.06.2025 14:28 Відповісти
Я вам про тил а ви мені про передову,командування з неба не впало як і васю ломаченка не лелека вчора принесла, в одних дешеве морозиво у пам'яті а інші у серці червоні кавалеристи.
показати весь коментар
25.06.2025 14:29 Відповісти
на лівобережжі Дніпра живе більша частина населення України. А ви не *******. що розкидаєтесь українською територією, це мільони людей!!
показати весь коментар
25.06.2025 14:45 Відповісти
Їх готували шоб вони вижили - вам кранти - а ви вижили - дас іст фантастіш!
показати весь коментар
25.06.2025 14:46 Відповісти
Ухилянт! Шуруй в окопа! Чого інші мають вмирати за твою землю?
показати весь коментар
25.06.2025 15:57 Відповісти
Дійсно, націоналістів рашка повбивала. Але таких менше 10%. Але навіть рашка не змушувала їх воювати.
показати весь коментар
25.06.2025 16:00 Відповісти
Прифронтові зони назавжди будуть прифронтовими, але решті областей нічого не загрожує. рашка не здатна форсувати Дніпро. Не треба панікувати!
показати весь коментар
25.06.2025 16:08 Відповісти
Що для вас краще: померти зараз чи можливо померти у гіпотетичному майбутньому?
показати весь коментар
25.06.2025 16:11 Відповісти
Ну так і є. До чого тут "номаьлна" чи "не нормальна". Отаке відношення до людей, але чомусь всі списують це на "ну ти ж панімаєєєшшш"... Ні, не розумію, і розуміти відмовляюся
показати весь коментар
25.06.2025 16:21 Відповісти
Помиляєшся. в нас це в армії вважається ок
показати весь коментар
25.06.2025 16:22 Відповісти
Советник главы офиса президента говорил что сами, правда, непреднамеренно.
показати весь коментар
25.06.2025 16:25 Відповісти
Але це виявилося фейком.
Що для вас краще: померти зараз чи можливо померти у гіпотетичному майбутньому?
показати весь коментар
25.06.2025 19:33 Відповісти
Рашка загрожує прифронтовій зоні. Тому нехай вони шурують в окопи і захищають свої будинки, якщо вони хочуть жити не в руїнах. Решті рашка не загрожує, не треба рашку возвеличувати. Вони голосували за антимайдан та рашку - Януковича, Бойка та Медведчука.
показати весь коментар
25.06.2025 19:37 Відповісти
Сторінка 1 з 2