9898 відвідувачів онлайн

Брінк про останню розмову з українським керівництвом перед відставкою: "Мирний план" тоді містив список усіх побажань Путіна

брінк

Колишня посол США в Україні Бріджит Брінк розповіла про свою останню розмову з українським високопосадовцем перед звільненням з посади.

Топ коментарі
+24
Не так. Насправді, судячи з уривку інтерв'ю у інстаграмі, документ був "презентований українській стороні як можливий варіант мирної угоди". Тобто це не МИ його авторами, а АМЕРИКАНЦІ. Саме цим і пояснюється фраза неназваного українського високопосадовця:

"Ви були нашим найближчим стратегічним партнером".
показати весь коментар
02.07.2025 11:27 Відповісти
+19
Ох'уєнний "мирний план"...
Сказать що трамп вонюча мразь це буде комплімент мразі...
показати весь коментар
02.07.2025 11:22 Відповісти
+15
Тут нема двох варіантів.
Послу показали "американський план" щоб та оцінила і сказали що про її країну думають.
Як тут виколупати якесь інше пояснення? - загадка...
показати весь коментар
02.07.2025 11:39 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
Не передбачається?! Більшість в Україні теж так вважали і в 2003,і в 2008,і в 2013,а деякі і зараз війни не відчувають.
показати весь коментар
02.07.2025 14:18 Відповісти
Ваші фантазії і не більше.
показати весь коментар
02.07.2025 14:19 Відповісти
щє не доставало вашу дурню перечитувати,
та я її і першрий раз до кінця не читав....
показати весь коментар
02.07.2025 14:23 Відповісти
А, ну тобто 2 речення ти не здатне дочитати, зате беззмістовного лайна навалило тут на цілу сторінку - типова поведінка тролля на зарплаті, якому не цікава правда.
показати весь коментар
02.07.2025 14:40 Відповісти
від вас - ні.
бо дуже вашу зелену лугандпську натуру знаю, рочків же як 11
показати весь коментар
02.07.2025 14:42 Відповісти
*лугандонську
показати весь коментар
02.07.2025 14:44 Відповісти
Тобто - чмошник, який тупо навалив антиукраїнської брехні, виправдовує те, що він не став читати 2 коротких речення, які повністю доводять його брехню тим, що нібито когось знає. І при цьому цей чмошник прочитав вже набагато більше безмістовної перепалки, але аргументів по суті читати не бажає. І при цьому цей чмошник ще когось окрім себе бабуїном називає
показати весь коментар
02.07.2025 14:56 Відповісти
тобто за лугандон і 11 рочків заперечень нема?
самі дописали, самі собі похлопали - вам і одному добре
показати весь коментар
02.07.2025 15:02 Відповісти
Які ще "лугандон 11 років"? Знову тему змінюєш, бабуїне? Тема статті - проект договору про капітуляцію України з усіма хатєлками *****, який запропонували Україні АМЕРИКАНЦІ, а ти навалило з цього приводу брехні - що це нібито Україна цей проект пропонує.
показати весь коментар
02.07.2025 16:28 Відповісти
так, не передбачається. чому? та тому що Словаччина у НАТО? напасти на НАТО кацапи не насміляться. вони тільки на Грузію можуть напасти, на Молдову, на Україну чи в Сирії свій ручний режим тримати.
показати весь коментар
02.07.2025 17:18 Відповісти
Знов УВАЖНО перечитай мою відповідь!
показати весь коментар
02.07.2025 18:35 Відповісти
я уважно прочитав. і ще раз тебе запевняю у Словаччині не передбачається війни, бо вона є членом НАТО. що тут тобі ще не зрозуміло?
показати весь коментар
02.07.2025 20:23 Відповісти
Мені давно все зрозуміло,а от ти прочитав,але так і не зрозумів.
показати весь коментар
02.07.2025 20:41 Відповісти
що я мав зрозуміти? що ти порівнюєш х.. з пальцем? війна в Україні була можливою, війна в Словаччині неможлива. то нах тоді це порівнювати?
показати весь коментар
02.07.2025 20:55 Відповісти
Знов читай мій перший допис!
Ніяк не зрозумієш що 2003-2013 війну з рашистів з українцями теж вважали неможливою!
Поясни яку з країн Словачину,Україну ти вважаєш (прирівнюєш) к х..,а яку к пальцю?
показати весь коментар
02.07.2025 21:43 Відповісти
мова тут про можливу війну в Словаччині. вона є неможливою. а війна кацапів з Україною була можливою. певна річ, що комуняки, риги і прочі какая разніци не вважали так, проте Ющенко не дарма почав педалювати тему про рух України у сторону НАТО, бо відчував подібну загрозу. це було вже очевидно ще з 96-го року, коли кацапи планували Крим відтяпати (мєшковщина).. а хто х, а хто палець, то ти сам маєш докумекати. ясно шо Словаччина - це х., бо вона в НАТО, а Україна - це палець.
показати весь коментар
02.07.2025 22:09 Відповісти
Ні! Навіщо вам знати правду? Ще щось підозрювати почнете.
показати весь коментар
02.07.2025 23:34 Відповісти
Знов "неможливо", бо " неможе бути"? Як світ у 1936,1989,2003 і далі. А якісь інші аргументи є?
Дійсно "історія вчить,що нічому не вчить".
показати весь коментар
03.07.2025 07:34 Відповісти
аргумент тут лише один - Словаччина є членом НАТО. тому ті всі твої історичні аналогії до дупи.
показати весь коментар
03.07.2025 13:52 Відповісти
До дупи членство Словакії в НАТО! Хтось перевіряв дію 4 і 5 статі?!
Поки йдуть консультаціі,та перелік хто - чим буде допомагати - вже пройде референдум,де словаки оберуть приєднаня до союзу,як балтійці в 1939-1940.
І що далі? Відвойовувати? Ага. ЩАС!
показати весь коментар
03.07.2025 15:16 Відповісти
ну так в тому то і вся суть, що ніхто не перевіряв дію статті 5, бо сцяться її перевіряти. ось і все. тому членство у НАТО - це є гарантія ненападу на цю країну. а всі ті фантазії про референдуми то до сраки все, бо це всього лише фантазії. а реальність така, що якщо хтось є членом НАТО, то на тебе не нападуть. і якби країни Балтії не стали би членами НАТО, то вони вже давно були би під москалями. як білоруси.
показати весь коментар
03.07.2025 15:42 Відповісти
Не перевіряв. Але це поки що. І не гарантія. Гарантії - от це справні фантаії!
Як нема грантії твого виживаня при переході вулиці,згідно правил. І це - реальність.
Подивись - озброюються члени НАТО,і чим ближче до рашистів - тим сильніше. Але навіщо?! Вони в НАТО,а це,з твоїх слів - гарантія!
показати весь коментар
03.07.2025 16:48 Відповісти
телепню, це твоє поки що триває з часів заснування блоку НАТО і за цей час навіть могутній совок не зміг поставити під сумнів ці статті НАТО. куди вже зараз тим кацапам, які вже в Україні обісралися по повній.. а озброюються країни НАТО для того, щоб ще більше зміцнити свій оборонний блок. як відомо, на підготовлених і озброєних ніхто не нападає. нападають тільки на тих, хто не зміцнює свою обороноздатність і не є членом оборонних безпекових формувань.
показати весь коментар
03.07.2025 19:19 Відповісти
Знов і знов переконуюсь,що телепні ніколи і нічому не вчаться!
показати весь коментар
03.07.2025 19:29 Відповісти
ну так це ти і є телепень. вчися. реалістом будь. бо ти марити вже починаєш.
показати весь коментар
03.07.2025 19:32 Відповісти
Задовбав ти мене своїм інтелектом планктону!
показати весь коментар
03.07.2025 20:37 Відповісти
ні, не задовбав. намагаюсь на шлях реальності і адекватності тебе спрямувати, щоб ти менше у своїх фантазіях літав. і якусь міфічну війну словаків з кацапами вигадував. ти не задумувався хоч на мить перед тим як таке пізтанути про те, що щоб напасти на словаків, кацапи мають спочатку окупувати всю Україну. а вони по факту уже четвертий рік на Донбасі смокчуть. але ти і далі несеш якусь дичину про війну словаків і кацапів, приводячи якісь історичні аналогії, які взагалі не співставні з нинішньою ситуацією, бо: а) Словаччина є членом НАТО (а це вже не ніяк не корелюється із твоїм прикладом окупації країн Балтії, які не були членами подібних оборонних альянсів, у 39-40-х роках) і тому напад на неї неможливий зі сторони кацапів; б) щоб мати можливість напасти на словаків, то кацапи спочатку мають окупувати Україну.
показати весь коментар
03.07.2025 21:51 Відповісти
Яка в тебе реальність - бачу по тобою написаному! Не пам'яташ що писав 1-2 години тому!
показати весь коментар
03.07.2025 22:25 Відповісти
та ніхєра ти не бачиш..
показати весь коментар
03.07.2025 23:06 Відповісти
Сторінка 2 з 2