9029 відвідувачів онлайн

Китай не може допустити програшу РФ у війні, оскільки тоді США зосередяться на Пекіні, - SCMP

Пекін не може допустити програшу Росії та пояснив причину

Глава МЗС Китаю Ван Ї пояснив Каї Каллас, що Пекін не може допустити, щоб Росія програла у війні проти України.

Як передає Цензор.НЕТ, про це пише South China Morning Post із посиланням на джерела.

Так, Китай боїться, що в разі поразки Росії США скерують всю свою увагу на Пекін. Водночас Ван Ї заперечив, що Китай підтримує Росію фінансово чи військово. За його словами, якби Пекін це робив, то війна б давно вже закінчилася, повідомили джерела.

Співрозмовники видання заявили, що китайський дипломат під час 4-годинної зустрічі прочитав Каллас кілька "уроків історії та лекцій" та дав "урок з реальної політики". Пекін переконаний, що Вашингтон незабаром зосередиться на Азії.

Деякі джерела були здивовані різкістю послання Ван Ї до європейців, зробленого за 3 тижнів до саміту ЄС та Китаю.

SCMP пише, що Ван Ї сказав європейській колезі, що дводенний саміт можуть скоротити. Дипломат натякнув, що Китай незадоволений тим, що два банки КНР можуть постраждати від 18-го пакету санкцій ЄС проти РФ.

Топ коментарі
+36
Полигон из Украины сделали сами украинцы, когда в стадии помешательства голосовали за дважды судимого любителя ***** и за "надо просто перестать стрелять". Вот и перестали. Результат за окном.
показати весь коментар
04.07.2025 08:55 Відповісти
+33
Наша війна реально перетворюється на вселенську боротьбу добра та зла.
показати весь коментар
04.07.2025 08:47 Відповісти
+30
Розумні люди вже давно говорять, що "Третя Світова" уже йде! Просто вона ще на стадії дипломатії та поставок зброї з обох сторін...
показати весь коментар
04.07.2025 08:50 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
Наша війна реально перетворюється на вселенську боротьбу добра та зла.
показати весь коментар
04.07.2025 08:47 Відповісти
хоч відверто..
показати весь коментар
04.07.2025 08:50 Відповісти
А Европе прям хочется иметь дело с Россией. Наверное, чтобы Китаю угодить.
показати весь коментар
04.07.2025 08:50 Відповісти
Нехай Китай скаже рашці щоб вона вийшла з України і вона залишиться при своїх - нігуя вона не програє
показати весь коментар
04.07.2025 08:50 Відповісти
Розумні люди вже давно говорять, що "Третя Світова" уже йде! Просто вона ще на стадії дипломатії та поставок зброї з обох сторін...
показати весь коментар
04.07.2025 08:50 Відповісти
Тільки добро ...програє...
показати весь коментар
04.07.2025 08:51 Відповісти
А Салліван не допускав поразки України. Отак і зробили з неї полігон.
показати весь коментар
04.07.2025 08:51 Відповісти
Що воно меле,трамп фактично відмовився від України,а володья для нього «хороший хлопець»
показати весь коментар
04.07.2025 08:51 Відповісти
Это было понятно с самого начала. Только рыбки гуппи считали что Китай не вмешается. Помнится всякие Агрохимии и Ермаки даже ратовали за дружбу с ним.
показати весь коментар
04.07.2025 08:52 Відповісти
Ах ж ти китай обісраний, брехливий. Як виступав за теротиріальну цілістність Украіни. Та щоб вас цунамі накрило, метеорит на пекін впав, землетрус 10 балів добив.
показати весь коментар
04.07.2025 08:52 Відповісти
теж мені откровення
це тільки дебілам не зрозуміло
ну і доні-сарказму - в його тупий жбан ніяк не дійде, що ворогів потрібно нищити по одному і наполегливо
показати весь коментар
04.07.2025 08:53 Відповісти
Треба якось поцікавитися у цього жовтопикого, що він має на увазі. Який такий програш? На кацапстан хтось напав? Хтось збирається москвабад захопити? Все що потрібно це щоб кацапня відчепилася від України. У китайської сволоти інше бачення?
показати весь коментар
04.07.2025 08:54 Відповісти
Полигон из Украины сделали сами украинцы, когда в стадии помешательства голосовали за дважды судимого любителя ***** и за "надо просто перестать стрелять". Вот и перестали. Результат за окном.
показати весь коментар
04.07.2025 08:55 Відповісти
Тада трындец Вьетнаму с Тайванем, бо трамп все это захавает, лабух навiть Iрану паморки не може вiдбити, щоби не лiз на Близький Схiд.
показати весь коментар
04.07.2025 08:55 Відповісти
коли стались Судети, ніхто не думав що то початок другої світової. коли стався Гляйвіц, ніхто не розраховував що воно переросте в найбільшу мясорубку світу.
так і тут, Крим - ну там десь Україна, хай собі розбираються.
вторгнення в Україну? ну це регіональна справа.
а по факту - третя світова розпочалась, і триває, але америка все ще сцить усвідомити то.
рашка, пекін то вже зрозуміли, розумні голови в ЄС то теж усвідомили..
поки що, наша територія - поле бою, але це тільки поки що
показати весь коментар
04.07.2025 08:55 Відповісти
Шваль косоока
показати весь коментар
04.07.2025 08:55 Відповісти
Китайці кінчені вилупки. С самого початку було видно хто є хто. Саме страшне що трампівська америка так само на боці підарасів.
показати весь коментар
04.07.2025 08:56 Відповісти
А США та ЄС не можуть допустити програшу раші, тому що тоді там збільшиться вплив Китаю і він зосередиться на них та отримає дешеві ресурси, хоча він ітак їх має поки війна, причому за юані які сам друкує з повітря і які орки можуть потратити тільки на його продукцію. П..ц якись як між молотом і наковальнею.
показати весь коментар
04.07.2025 08:56 Відповісти
Напомните, а кто у нас главнsй дипломат в Поднебесной, сексологиня, отставной прокурор или другой дипломант 2-х дневнsх курсов трускавецких университетов.
Потужна дипломатия!
показати весь коментар
04.07.2025 08:56 Відповісти
Китайські й російські політики вивчили уроки історії не гірше за американців.
Вони знають, що китайсько-радянський розкол сприяв американському тріумфу, і не хочуть допустити повторення цього сценарію.

Нині усе свідчить про те, що між Пекіном і Москвою немає охолодження, яким могли б скористатися США.
показати весь коментар
04.07.2025 08:56 Відповісти
Нині Москву і Пекін пов'язує спільний ворог: США і міжнародний порядок, який вони підтримують.
А як доводить історія, спільні вороги створюють сильних союзників, - вказують експерти.
показати весь коментар
04.07.2025 08:58 Відповісти
Типу за Байдена у штатів не було дружби з Китаєм, саме він зняв додаткові мита на китайську продукцію що діяли раніши та фактично дав тому ресурси на підтримку раші.

Така політика великого американського бізнесу, китайці нажаль зосередили у себе повні цикли виробництва сировини для чіпів, а тепер ще й скупили запаси літію по світу.
показати весь коментар
04.07.2025 08:59 Відповісти
ви праві. а ще коли не викидали в рашку усіх російськомовних у 1991
показати весь коментар
04.07.2025 09:00 Відповісти
Те, що алкорашка - таран Китаю проти Заходу, це мабуть зрозуміло всім окрім Трампа.
показати весь коментар
04.07.2025 09:01 Відповісти
Ну і ****....ть, США трампанутого відмовилися допомогати Україні. А це означає що вони накопичують зброю. Якщо так думати, то китайці навпаки наказали би ху...лу вимагати від трампанутого постачати зброю.
Раб мого раба мій раб. Це так звучить переклад на мову ху.... лостану
показати весь коментар
04.07.2025 09:01 Відповісти
він не вмішувався. Він це ініціював. Жовті бездушні ящірки прагнуть м'яса і крові
показати весь коментар
04.07.2025 09:01 Відповісти
Вона вже давно почалась 20.02.2014.
показати весь коментар
04.07.2025 09:01 Відповісти
Тільки от без того розколу китайці сьогодні продовжували б їсти горобців.
показати весь коментар
04.07.2025 09:02 Відповісти
Цікаво як між ворогами іде такий значний об'єм торгівлі, щось не замітив ні під час першої світової ні другої такого товарообороту між німцями і заходом.

Та перед війною американські банки фактично створили військову машину нацистів, своїм фінансуванням, країни Європи обладнанням а совок ресурсами.
В принципі історія повторилась, американці забезпечили фінансування китайцям, ЄС обладнання а раша ресурси. І такий же пакт неофіційний існує між рашею і китаєм.
показати весь коментар
04.07.2025 09:03 Відповісти
Такого не буде!!! Бо там ще є одна "цікава деталь": Китай зацікавлений в приєднанні до себе "північних територій". Економічно вони Сибір уже захопили - продовольче виробництво в Сибіру, уже в їх руках (бо кацапи віддали їм в "оренду" основну масу сільськогосподарських земель). Продовольчо-речові ринки в руках китайців. Китайці масово вивозять до себе сировину з Сибіру. А тепер їм захотілося "підім"ять під себе" і сибірську частину континентально шельфу Арктики - добувать корисні копалини (в першу чергу нафту і газ). Саме для цього рекордними темпами вони будують у себе танкери льодового кламсу... Для цього їм потрібно, щоб Росія ослабла настільки, щоб в ній створився хаос. Потім зроблять те, що зробили в 1917-му, у Москві та СПБ - паралізують в Сибіру продовольчі ринки, і зупинять поставки їжі... "Сибіряки" самі їх до себе запросять, щоб не вмерти з голоду. І китайцям залишиться лише ввести туди свої гарнізони та помінять вивіски на державних установах... Протистоять їм там не буде ніхто - всі війська, бойова техніка та **********, на той час, вже будуть "перемелені" в Україні...
показати весь коментар
04.07.2025 09:04 Відповісти
Водночас Ван Ї заперечив, що Китай підтримує Росію фінансово чи військово. За його словами, якби Пекін це робив, то війна б давно вже закінчилася, повідомили джерела. Джерело: https://censor.net/ua/n3561461
показати весь коментар
04.07.2025 09:04 Відповісти
Скоріше тебе треба було викинути
показати весь коментар
04.07.2025 09:04 Відповісти
странная заява. корчили из себя голубей мира. а тут на те... хотя и так это было понятно
показати весь коментар
04.07.2025 09:05 Відповісти
Я не за зелених, але рішення з китаєм то не наш рівень зовсім, вони сотні міліардів заробляють на цій війні купляючи в раші ресурси за юані, фактично за буси.
показати весь коментар
04.07.2025 09:06 Відповісти
Просто кацапи ще не пiдослабли до того рiвня, щобы на всi 100500 можна було б цим скористатися. Але ж бо не за горами буде досвiдос симбiрськi ******, ондого...
Ой, Катрусю , Шiдi-рiдi, Хвате вже волати:
Знала ж «хiвря» орла куди Мала проводжати
Ой, Катюшо, шiдi-рiдi, Як будеш ти жити-
Перед танком дiточок Маеш ти водити...
Де ж тепер - та Катруся,Що у берег скиглить?
Без китайського орла Щастя, sure, не мислить.
А в Сибiру сакура Й жень-шень розквiтають-
Най забаву дiти мають,В вiнок iх вплiтають.
А виходила Катюша До рiчки Ангари
Та й пускала по водi Вiнок дуже бравий.
Китаянка той вiнок Вранцi зустрiчала
Та й i свiй, не забарила,До водички клала.
Ось, Маруся з Катрусею Вже й в Янцзи зкупались,
А що ще - для фарисеiв?Невже ви попались?
Ой ви очi карii З чорними бровами,
Пiдморгнули раз Ордi -Та й косими стали…
показати весь коментар
04.07.2025 09:06 Відповісти
а Европа в этот момент все увеличивает обьемы китайского барахла ... Ну-ну )
показати весь коментар
04.07.2025 09:07 Відповісти
справедливо и обратное :еслибы китай не помогал расии он бы уже давно проиграла!
показати весь коментар
04.07.2025 09:08 Відповісти
І що ти зробиш тоді? станеш відкрито підтримувати агресора? ну і як тоді твоя риторика про дотримання Статуту ООН і норм Міжнародного права про територіальну цілісність і суверенітет країн? Зараз усі притомні дипломаати мають ось ці заяви цього комуняки донести до всього світу, що Китай є не миротворцем, а посібником агресора і терориста.
показати весь коментар
04.07.2025 09:09 Відповісти
Ви забуваєте за ядерку якої на рашці в рази більше чим в Китаї - вони вбивці але ж не дурні - в них величезна територія а людей ***** - то це в них головний козир
показати весь коментар
04.07.2025 09:09 Відповісти
От і камінг-аут китайських **********. А то всіляко петляли по типу «Китай хоче вирішити українську кризу».
показати весь коментар
04.07.2025 09:10 Відповісти
Типу за Байдена....
...ми отримували зброю і він вводив санкції проти компаній , тому китай так не борзів
А Байден діяв з китаєм по типу "тримай друзів близько, а ворогів - ще ближче"
показати весь коментар
04.07.2025 09:11 Відповісти
Да-да, Кієв за трі дня
показати весь коментар
04.07.2025 09:11 Відповісти
У перекладі на людську мову: "Для нас Україна - ворог. Ми всіляко допомагатимемо агресору".
показати весь коментар
04.07.2025 09:12 Відповісти
Ну ось і показали своє рило відкрито, а то ми не ми, і зброю не прстачаєм, і за дипломатичне врегулювання, ми пухнаста пандочка. А я весь час кажу, що китай нічим не кращий рашки - комуняки іцим все сказано.
показати весь коментар
04.07.2025 09:13 Відповісти
Схоже що в Пуйла і Сі договорняк: Китай забирає Сибір, а Пуйло в якості утішітєльного приза окуповує Україну.
показати весь коментар
04.07.2025 09:13 Відповісти
3.14здобол , а чого ж тоді ЄС так "не може допустити , програшу рашки" , що не тільки не зменьшило надходження зброї , а ще і частково покриває прогалини , які утворилися унаслідок приходу до влади в США "пуделя кремля" ?
показати весь коментар
04.07.2025 09:13 Відповісти
Так Єрмак і Арахамія -це зрадники. Це було завжди ясно. Країнї в який уряд очолюють зрадники, навіть США не допомогає.
показати весь коментар
04.07.2025 09:14 Відповісти
Я порахував.
За шість повних років преЗЕдентства, посада посла України в Китаї не була вакантною трохи менше двох років! Тобто більше 4-х років нашого посла там або не було, або тво... Вони навіть не намагалися! А теперішній посол до квітня 25-го працював послом в Демократичній республіці Східний Тімор.
показати весь коментар
04.07.2025 09:15 Відповісти
А пів країни стабільно купує китайський хлам на тему, алі… збагачуючи цих вилупків, які є співучасниками наших вбивств😡
показати весь коментар
04.07.2025 09:17 Відповісти
Скушай вкусный путинский пирожок и заткнись.
показати весь коментар
04.07.2025 09:19 Відповісти
А вони це відкрито заявляють, треба було трохи Салівана слухати що він говорив, а не в марафоні сидіти.

Друге якби вони хотіли її програшу то не продавали б туди компоненти для винищувачів як це роблять ті ж французи, сумніваюсь що їх розвідка не знає куди йдуть системи наведення, дурачка просто включають. Це ж не якісь прокладки чи мікросхеми які можна реально просто завести в рашу. Так само як чехи не знали куди стільки станків поставлено, ******* станки це фактично комп'ютер, який необхідно оновлювати. Те саме з німцями які не в курсі звідки нафта та газ.
показати весь коментар
04.07.2025 09:21 Відповісти
Відверто... Але як тоді реагувати Європі? Бо якщо Україна програє, її розірвуть раша, кітай та США фізично на зони впливу. Цей розрив буде супроводжуватись війною. Тоді зараз треба всіма силами діяти проти Кітаю, знижуючи його фінансову спроможність допомогати рашистам. ЄС найбільший торгівельний партнер жовтопиких і це дає змогу давити на них.
показати весь коментар
04.07.2025 09:22 Відповісти
Китай не може допустити програшу РФ у війні, оскільки тоді США зосередяться на Пекіні, - "трамбон" теж не може допустити поразки свого рашистського фінансового спонсора і жертводавця куйла всія 3,14дерації
показати весь коментар
04.07.2025 09:22 Відповісти
Та їх вибір послів то повний провал нашої зовнішньої політики, фігури більше щоб своїх пристроїти. І багато чому сприяє нашому медійному програшу по світі, що більш критично.

Але нормальний посол б нічого не вирішив, при таких значних доходах Китаю від війни.
показати весь коментар
04.07.2025 09:24 Відповісти
08.08.2008
показати весь коментар
04.07.2025 09:24 Відповісти
Це сигнал Європі! Перестаньте купувати рашистське і китайське! Хай вони повиздихають без ваших грошей!
показати весь коментар
04.07.2025 09:25 Відповісти
Коротше кажучи, можете засунути собі в одне місце вислів "українська криза".
показати весь коментар
04.07.2025 09:26 Відповісти
Особливо класно коли дивишся як за Яника та Зелю голосовали щирі україномовні патріоти Ну дуже, дуже патріотичні.
показати весь коментар
04.07.2025 09:28 Відповісти
Може це й пердь в калюжу, але пропоную якомога менше купувати китайські товари, якими б вони дешевими не здавалися. А особливо не варто купувати китайського дрантя по типу Лабубу і взагалі не користуватися Temu.
показати весь коментар
04.07.2025 09:28 Відповісти
На@ер - это туда 🖕 Счастливого пути
показати весь коментар
04.07.2025 09:29 Відповісти
Проти яких компаній прокладок "рога і копита" яких клепали пачками, а основні нишком відміняв як обмеження для третіх сторін щодо оплати за енергоресурси і обмеження щодо урану та титану.

І де саме китай не борзів))) Може коли Байден відмовив в постачанні ППО саудитам і ті пішли на дружбу з китаєм для захисту від дронів хуситів. І тепер ведуть спільну з ним політику, хоча багато років були важливими союзниками штатів в регіоні.
показати весь коментар
04.07.2025 09:29 Відповісти
Я про це писав ще в 2014-му - коли Путін оголосив, на Донбасі та в Криму, програму "Дальневасточный гектар"... Вона полягала в "добровільному переселенні місцевого населення Криму та Донбасу, на землі Сибіру та Далекого Сходу... навіть анекдот написав з цього приводу...

Столыпинская аграрная реформа, кроме значительного земельного надела, предложила крестьянам, выезжающим на Дальний Восток и в Сибирь бесплатную транспортировку со своим скарбом (в "столыпинских" вагонах-"теплушках), на место поселения, бесплатно - две коровы и тягловую лошадь, лес для постройки жилого дома и с/х построек, 150 рублей денежной помощи (фунт мяса (600 гр.), стоил 11 КОПЕЕК, дойная корова -15 рублей), и освобождение семьи от воинской повинности
( шестилетней), на 25 ЛЕТ!!!

Путин предлагает просто кусок земли - "дальневосточный гектар". "ПРОГРЕСС, однако!!!"...
Так з мене тут сміялися...
показати весь коментар
04.07.2025 09:30 Відповісти
лицемірні китайські пси.котрі благословили передолімпіадою в Пекіні куйла на війну в Україні...Щоб .курва.Вам рис 100 років не родився ,і всі змії котрих потвори жерете.що би вивелися до одної
показати весь коментар
04.07.2025 09:30 Відповісти
Т.е. это Китай нам спустил в президенты Яныка и Зелю, а не наше "мудрое" население? Это Китай у нас сокращал армию, закрывал программы перевооружения и производства ракет, и гробил оборонку? Спасибо, буду знать.
показати весь коментар
04.07.2025 09:33 Відповісти
Ні, ми живемо в світі людей, а не тварин. Мета життя - зробити світ краще, зробити перевагу добра над злом.
показати весь коментар
04.07.2025 09:33 Відповісти
Ну, і до чого тут, в даному випадку, Україна? Я ж виклав лише напрям політики Китаю... Про Роль України в цьому "політичному кордебалеті", я написав у іншому місці...
показати весь коментар
04.07.2025 09:33 Відповісти
А що купувати чохол для телефона за 1500 грн? Умнік
показати весь коментар
04.07.2025 09:33 Відповісти
Цікава ти людина.
І погляди твої цікаві, не вперше вже дивуюся.
Одне питання - а куди ти з такими поглядами? На Захід? До Європи? У вільний світ? То з такими поглядами там тобі робити нєхєр. З такими поглядами тобі тільки на Схід і на Південь - у Воронєж чи в Тегеран. Там твоє місце
показати весь коментар
04.07.2025 09:33 Відповісти
Теж мені історик-недоучка. Власної історії не знає, або забув? Скільки раша китайської земельки віджала? Половину Сибіру від Байкалу по япоеський Далекий Схід. Воно б краще про історичну справедливість думало, а не пуцинську версію про "маларасєю" проштовхувало.
показати весь коментар
04.07.2025 09:33 Відповісти
Ви погано знаєте американців. До війни вони вже давно готуються. Що вони готовлять - лайнер Лузітанія, Перл-Гарбор чи Тонкінський інцидент, невідомо. Відомо що США вийдуть з війни ще багатшими. А їх супротивники і союзники ще біднішими.
показати весь коментар
04.07.2025 09:34 Відповісти
Ну ти зараз пишеш 100% з якоїсь поламаної вінди. Як і сотні мільйонів людей, але Біл Гейтс нічого з цим зробити не може. Тому русня спокійно купує що хоче по сірому і єдиний спосіб хоч якось цьому протидіяти - постійно слідкувати за підозрілими операціями і оновлювати санкції для того щоб удородчувати схеми постачання а в ідеалі їх ламати.
І чого Риже Чмо не робить принципово зараз бо якісь імбецили ********* старому ідіоту що нібито так можливо відірвати рашку від Китаю.
А ЄС до речі скоротив закупівлю ватних вуглеводнів вчетверо і процес іде далі. Такшо досить нам цих казочок про ******** Байдена коли Трампадла відверто нас зливає.
показати весь коментар
04.07.2025 09:35 Відповісти
Але ви чомусь - серед людей, не в лісі, та навіть в Інтернет ходите.
показати весь коментар
04.07.2025 09:38 Відповісти
Нафіга все це китайцям? Вони і так отримують від рашки все, шо хочуть. І рашка б намагалася впарити ще більше, але в китайців вже не лізе. Наприклад газ в китай продають нижче собівартості і ***** хотів ще один трубопровід туди побудувати за власний кошт, але китайцям стільки не треба і вони відмовилися.
показати весь коментар
04.07.2025 09:40 Відповісти
Ну значить комуняки зроблять все щоб Америка не могла ігнор вати русню. Якщо Україна американців вже не хвилює, значить вони направлять своїх руснявих рабів на Європу і НАТО.
показати весь коментар
04.07.2025 09:41 Відповісти
Я дивлюся цього підара час від часу прориває на розкривання справжніх позицій китаю. Це ж він заявляв, що китай розглядає Україну як країну з обмеженим суверинітетом (чи якось так).
показати весь коментар
04.07.2025 09:43 Відповісти
Десь читав, що Україна готовиться в Китай помимо ячменя ще й горох поставляти в цьому році. Я б їм буй на все жовте рило, а не продовольство.
показати весь коментар
04.07.2025 09:44 Відповісти
От мудаки. Тоді програють разом з росією.
показати весь коментар
04.07.2025 09:45 Відповісти
щоб купувати лабуби треба бути повним дебілом. нажаль, 80% населення будь де - повні дебіли.
показати весь коментар
04.07.2025 09:47 Відповісти
В такому випадку потрібно почати війну проти Китаю, та підтримати Тайвань у відновленні влади на материку!
показати весь коментар
04.07.2025 09:49 Відповісти
у Сибіру є все, а що є в Україні ? дурницю пишіть.
показати весь коментар
04.07.2025 09:50 Відповісти
Краще!
показати весь коментар
04.07.2025 09:51 Відповісти
Дипломатия
показати весь коментар
04.07.2025 09:51 Відповісти
Дурня якась . А якщо кацапстан переможе Україну то США про Китай забудуть чи шо ? З якого дива ??
Іржавий навпаки заявляє що мовляв - хоче якнайшвидше припинити війну між болотом і Україною ( і як бачимо , швидше - за рахунок нашої капітуляції ) щоб зосередитись на Китаї .!
Вань Ї - шо ти куриш .?
показати весь коментар
04.07.2025 09:52 Відповісти
ага ,еще у одних вяличие в жопе заиграло... можно вспомнить культурною революцию или промушленную или с\хозяйственную от вяликого мао... благодоря западу китай стал мирой экономикой...в ответ агрессия ...мрази
показати весь коментар
04.07.2025 09:52 Відповісти
вам би так хотілося, але насправді не так. Північний Китай практично не заселений, клімат холодний. є любителі, але вони не зовсім китайці.
показати весь коментар
04.07.2025 09:53 Відповісти
Якщо спробуєте пожити у лісі серед диких тварин, вас вовки живцем з'їдять при першій ж зустрічі.
показати весь коментар
04.07.2025 09:56 Відповісти
Любити ніхто і нікого не зобовязанний.
Особисто я люблю свою родину, свою країну, іноді келих пива та хороший сир
Ні тебе, ні твій народ, ні твою країну я любити не зобов'язаний, але я співчуваю їй, переживаю за її стан і чим можу допомагаю. І в цьому головна моя відмінність від тебе, що тобі, який би ти не був, я бажаю благополуччя, а ти мені бажаєш смерті.
А майбутнє України залежить від того, кого після війни в ній виявиться більше - людей чи тварин, тобі подібних. Перші збудують вільну, багату та процвітаючу Україну, а другі можуть збудувати лише злиденну "Верхню Вольту"
показати весь коментар
04.07.2025 09:56 Відповісти
нарешті це було сказано в голос
показати весь коментар
04.07.2025 10:00 Відповісти
Ну перше з під лінукс, але віндовс є в мене тільки ліцензійний, зараз ліцензія на промоакціях коштує смішні гроші.

Ще раз кажу ніхто не хоче нічого ламати, за ці роки війни було виявлено багато фактів обходу санкцій великими компаніями, Leica до прикладу а ніодного штрафу вони не отримали. Якби хотіли припинити поставки особливо тих же систем наведення до винищувачів, що скидають на нас каби і пускають ракети, то б значно штрафували компанії що це зробили.
А зараз політика, поставляй скільки можеш, тільки щоб журналісти не пронюхали, пронюхають змінюй схему, але тобі за це нічого не буде.

І які їх політичні заяви до внутрішнього електорату, може вони масово говорять що треба давати багато зброї Україні тому що раша та китай хоче напасти на ЄС, ні вони розповідають, що такі поставки дають їм час на переозброєння.
показати весь коментар
04.07.2025 10:00 Відповісти
ну не нижче собівартості, а з незначною маржрй. для обох країн вигідно.
показати весь коментар
04.07.2025 10:01 Відповісти
в огороді бузина а в києві дядько. Те що мудрий український народ здатен на всілякі дурощі - то факт, але не привід вбивати його бомбами, як того захотів китай, а расіяни раді старатися. Врешті угорський чи американський народ виявилися не розумнішими, але ж ніхто їх бомбами не вбиває
показати весь коментар
04.07.2025 10:02 Відповісти
А перед Кримом були Абхазія та Південна Осетія...
показати весь коментар
04.07.2025 10:04 Відповісти
Їм не обовʼязково заселяти Сибір, достатньо вивезти ліс, алмази, нафту, газ і т.п.
показати весь коментар
04.07.2025 10:05 Відповісти
Сторінка 2 з 2