12778 відвідувачів онлайн

Ворог ударив дронами по Кременчуцькому ТЦК та розташованому поруч будинку, - Сухопутні війська

шахед над Кременчуком

Сьогодні, 6 липня близько 9:35 ворог завдав повітряного удару БпЛА по місту Кременчук, Полтавської області. Внаслідок атаки стались влучання ворожих БпЛА в будівлю Кременчуцького районного ТЦК та СП, а також у житловий будинок, розташований поруч.

Про це повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на пресцентр командування Сухопутних військ.

"Попередньо, серед військовослужбовців і працівників ТЦК та СП поранених і загиблих немає. На місці працюють екстрені служби. Додаткова інформація про постраждалих уточнюється", - йдеться у повідомленні.

Топ коментарі
+47
Пропоную співробітникам ТЦК відправитись на фронт, щоби відомстити оркам за понівечену А́льма-ма́тер
показати весь коментар
06.07.2025 10:58 Відповісти
+28
Побратим приїхав з фронту. У нього шеврон на рукаві: "Не бійся, я не з ТЦК - ця форма зароблена кров'ю". Більше немає про що балакати. Особливо з пенсіонерами. Ніхто не радіє атакам, але правду не приховаєш - секрет полішинеля
показати весь коментар
06.07.2025 12:02 Відповісти
+25
А куди ділись ТЦКуни, разом з ментами та сбвушниками, коли орки зайшли в Херсон? Питання риторичне
показати весь коментар
06.07.2025 11:56 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 3
Ухилянти аплодують і готують квіти, хліб-сіль, щоб зустріти окупантів.
показати весь коментар
06.07.2025 11:20 Відповісти
Так отож. Також нерідко бачу дописи, що треба бити по Верховній Раді, ОП, Кабміну.
Якщо рашисти це робитимуть - напевно, їх таки зустрінуть квітами, бо рашистським ударам по ТЦК всі місцеві гниди дуже задоволені.
показати весь коментар
06.07.2025 11:54 Відповісти
Так добровольців нема, самі люди не йдуть мобілізуватись, а на фронті у ЗСУ є втрати.
Нескінченного джерела коштів (нафта, газ), як у кацапів, у України нема, тому збільшити зарплату військовим в кільканадцять разів не вийде, навіть якщо зовсім не красти.

Погоджуюсь - давайте знімемо сфальшовані інвалідності та непридатності до військової служби з синів суддів, депутатів, СБУшників, прокурорів, мусорів - наберемо тисяч 50, на півроку вистачить.

А далі? Пересічні ухилянти все одно не підуть воювати, тому що реальна причина - страх стати інвалідом, потрапити в полон до головорізів або загинути.

То до чого ця маячня "йдіть воювати самі"? Їх все одно не вистачить, рашистів все одно більше. Наступним закликом буде "війну треба закінчувати, бо це не наша війна, це війна олігархів"? У 2019 це вже пройшли.
показати весь коментар
06.07.2025 12:06 Відповісти
Ваня, за корабльом

Олег #609772

Реєстрація: 04 липня 2025

Заходив: 06 липня 2025 в 10:59

Мене читають: 0

Я читаю: 0
показати весь коментар
06.07.2025 12:14 Відповісти
Ваня, тут водкі нєт, так що за корабльом
показати весь коментар
06.07.2025 12:23 Відповісти
Ваня, як там казав твій герой із "Свинособачого серця" - "надо всьо взять і подєліть"?
Навіщо платити персоналу компанії "Нафтогаз", чи не так?
Вас, свинособак, ніби на одній фермі вирощують, всі тупі, як під копирку.
показати весь коментар
06.07.2025 12:26 Відповісти
Ваня, горять лише твої "братья"-окупанти від української зброї.
А ти пишеш тут очевидну маячню, щоб заробити по 3 дерев'яних за кожну відповідь.
Може, до вечора заробиш на ковток водкі.
показати весь коментар
06.07.2025 12:37 Відповісти
Ваня болотний, радіти від удару кацапів по території України, по громадянах України, може лише свинособака або зрадник.

Радий допомогти заробити на опохмєл, кацапе
показати весь коментар
06.07.2025 12:46 Відповісти
Для тих, хто не йде в ЗСУ добровільно, відправка на фронт починається з ТЦК.
Казочки про контрактну армію вже час забути, бо в України нема стільки нафти й газу, щоб платити величезні зарплати військовим і так їх мотивувати, як це можуть робити кацапи.
Давайте розформуємо ТЦК - ви займетесь мобілізацією?
Давайте відправимо всіх поліціянтів на фронт - ви запишетесь у поліцію і патрулюватимете вулиці, ловитимете злочинців?

Ні, рашисти б'ють по ТЦК, щоб підняти власний рейтинг в очах ухилянтів, бо більшість українців на опитуваннях все ще проти поступок на перемовинах, а якщо розбомбити всі ТЦК і будівлі органів влади, до чого ідіоти давно закликають, то може й вдасться проштовхнути поступки на перемовинах.
показати весь коментар
06.07.2025 12:58 Відповісти
Дрони, КАБ, артилерія потрібна лише для того, щоб знищити піхоту суперника.
Саме піхота займає позиції і контролює територію.

Радіозв'язок глушиться РЕБом. Дротові дрони мають очевидні обмеження по дальності, маневреності.
Дуже шкода, але у жодної найрозвиненішої держави нема бойових роботів, здатних повноцінно замінити піхоту. Тому подібні розмови не мають жодного сенсу.
показати весь коментар
06.07.2025 13:12 Відповісти
Популісти спочатку мають шалену підтриму, а потім - ноль позитивних результатів.

Дійсно, є кілька десятків тисяч ухилянтів з числа синів різноманітних "власть імущіх".
Дійсно, їх можна мобілізувати, їх вистачить десь на півроку. Та кацапів все одно більше, все одно через півроку повернемось до мобілізації пересічних громадян.

Тоді виявиться, що пересічні громадяни не йшли в армію зовсім не тому, що там не було родичів влади та олігархів. А тому, що на фронті можуть так покалічити, що подальше життя буде пеклом, або просто вбити.
Тому всі розмови про те, що "я піду воювати тільки з сином депутата" - це самообман.
показати весь коментар
06.07.2025 13:22 Відповісти
Не тобі ставити такі запитання, проплачений кацапами бот

vit _iwit

Реєстрація: 12 червня 2025

Заходив: 30 червня 2025 в 11:54

Мене читають: 0

Я читаю: 0

Крейсер тебе зачекався.
показати весь коментар
06.07.2025 14:57 Відповісти
Які контраргументи потрібні для свинособаки, яка за гроші працює на кацапсячу пропаганду?
На вашому потопленому крейсері на тебе зачекався кобздон, пливи скоріш.
показати весь коментар
06.07.2025 22:05 Відповісти
"Війни по документах немає" - привіт, кацапсячий бот Чого ж ви так палитесь постійно?
"Категорію 18-25 років потрібно максимально берегти" - вгадаєш, хто сказав це минулого року? ЗАЛУЖНИЙ.

У доларовому еквіваленті на тилові тендери витрачається більше бюджетних коштів на ті самі потреби (тобто, не враховуючи відновлення після військових руйнувань)?
Звісно, ніхто не перевіряв, бо ваша задача, боти - вкинути будь-яке лайно в інфопростір.
Якщо такі витрати дійсно значно зросли - готуйте петиції з вимогою пояснень від влади. Якщо ні - стуліть пельки, бо якщо дороги будуть роздовбані - ви самі ж почнете плакати, що проїхати неможливо.
Персонально я можу обійтись без клумб з квітами, але якщо виключити те саме фарбування парканів - цього все одно не вистачить на зарплату та пільги півмільйону бійців на рівні хоча б кацапської армії.
показати весь коментар
06.07.2025 22:26 Відповісти
Великого дрона-матки - це з гелікоптера?
Хто запускає дротові дрони з бездротового дрона-матки? Чи це просто теорія?

Кому зараз не вистачає дронів на фронті? Якщо у кацапів їх достатньо і все так, як ти пишеш, то вони вже захопили б все лівобережжя. А якщо навіть у кацапів їх недостатньо, то нам - тим більше, і твоя теорія не втілиться в життя через нестачу виробничих потужностей - у нас все прострілюється, а Заходу це економічно невигідно, якщо можеш їх переконати у зворотньому - пропонуй свою кандидатуру владі, якщо ні - це все порожня балаканина.
показати весь коментар
06.07.2025 22:38 Відповісти
Виробництво в Україні постійно руйнується ворожими авіаударами.
Достатнє для нас виробництво за кордоном Захід розгортати не хоче. Влаштовуйся дипломатом і покажи, як треба їх переконати, якщо знаєш, а якщо не знаєш - навіщо, м'яко кажучи, теревенити?
показати весь коментар
06.07.2025 22:42 Відповісти
***** напало тому,що мудрий нарід обрав малороса-наріка.Овоч,потім ішак,мудрий наріт *****.Дякую 73%.
показати весь коментар
06.07.2025 14:12 Відповісти
Це типовий нафронтник.
показати весь коментар
06.07.2025 14:13 Відповісти
Незрозуміла позиція більшості.По приколу голосували,а захищати свій вибір чомусь не хочуть.Смєтуни теж мовчать.
показати весь коментар
06.07.2025 14:15 Відповісти
Поліцаї нікому не подобаються, і цілком заслужено.
показати весь коментар
06.07.2025 13:02 Відповісти
Пішли. Так само пішли, як пішов герой-коханець, начальник ТЦК Рівненщини 😂
показати весь коментар
06.07.2025 13:05 Відповісти
Там і камери вже є... для утримання "добових поставок"...
показати весь коментар
06.07.2025 13:06 Відповісти
ця номінація за тобою.в тебе нема конкурентів
показати весь коментар
06.07.2025 11:39 Відповісти
а ти з ухилянтської нори строчиш?
показати весь коментар
06.07.2025 11:43 Відповісти
Ти їх вибирав,тобі й допитуватися у них про це. А не в мене!!!
показати весь коментар
06.07.2025 16:43 Відповісти
А прості херсонці виходили голіруч проти орків на танках ... А агиблі тероборонівці Херсона... А наші селяни Сумщини та сумчани з охтничиєю зброєю захищали Сумщину та Суми. А влада, поліція, СБУ в перший же день втекла з міста, обставив нас сам на сам з ворогом! Ми все пам'ятаємо і прийде час за все спитаємо!
показати весь коментар
06.07.2025 16:20 Відповісти
Скажу страшну правду... Сьогодні в ТГ читала коменти про політ в ТЦК Кременчука. Та як раділи, що видовбали по ньому... А головне те, що є хто наводить і не ховається. От що страшно. До чого дошло, що своі роблять наводку бомбити ТЦК і їм плювати, що там призивникі, матері загиблих оформлюють документи. Плювати що попадає на людські будинки та тцкшнтки теж наші люди і багато хто пройшов передову....🥺😢😠
показати весь коментар
06.07.2025 16:30 Відповісти
І це дійсно так, але в більшості ждуни. Ох як же вони радіють та ще координати скидуюють ворогу і не ховаються...😠 Треш...
показати весь коментар
06.07.2025 16:34 Відповісти
Наші співгромадяни, які теж воюють з ТЦК, напевно, дуже раді: їх союзники нищать ненависні їм структури МО.
показати весь коментар
06.07.2025 11:28 Відповісти
Пропоную співробітникам ТЦК відправитись на фронт, щоби відомстити оркам за понівечену А́льма-ма́тер
показати весь коментар
06.07.2025 10:58 Відповісти
Указ - не наказ. Можна виконувати по бажанню, якщо ти людина подєвольна
показати весь коментар
06.07.2025 11:44 Відповісти
а какая разніца
показати весь коментар
06.07.2025 11:45 Відповісти
А куди ділись ТЦКуни, разом з ментами та сбвушниками, коли орки зайшли в Херсон? Питання риторичне
показати весь коментар
06.07.2025 11:56 Відповісти
Ну а хто їмвинен, що вони самі створили собі такий образ, що їх ототожнюють з орками? До речі знаєш як називають орків хлопці на фронті? Так ось ТЦКшників так само величають...
показати весь коментар
06.07.2025 11:58 Відповісти
Наш ТЦК, це будівля бувшого воєнкомата. Він там з того часу як його побудували. Хіба шо наводку можуть дати коли там якась "шишка" буде, а так там завжди людно
показати весь коментар
06.07.2025 12:08 Відповісти
Територіальні центри комплектування та соціальної підтримки (ТЦК) почали з'являтися в Україні у 2017 році як пілотний проєкт у Чернігівській області, замінюючи військові комісаріати. Остаточно, ТЦК стали єдиною системою замість військкоматів з 23 лютого 2022 року.
показати весь коментар
06.07.2025 12:20 Відповісти
Дякую тобі, захисник!!!
показати весь коментар
06.07.2025 14:12 Відповісти
Це ти дебіл, такий самий як і Дрозд. Де вас таких набирають? Ось на:

Територіальні центри комплектування та соціальної підтримки (ТЦК) почали з'являтися в Україні у 2017 році як пілотний проєкт у Чернігівській області, замінюючи військові комісаріати. Остаточно, ТЦК стали єдиною системою замість військкоматів з 23 лютого 2022 року.
показати весь коментар
06.07.2025 19:44 Відповісти
Все по ділу

От наприклад існує наратив, що федерація, совок, російська імперія всю свою історію веде війни. А як ведевійни, то у неї мають бути вороги. І о диво, при таких раскладах у нас мало бибути цілий мішок союзників, тобто ворогів росії. Але що ми бачимо: у росії замість ворогів є некислі допомагали у вигляді Ірану, Пн. Кореї та Китаю, а у нас? А у нас НІ-ХЄ-РА. І великий пройоб наших дипломатів, що замість того шоби правдами і неправдами знаходити союзників та втягувати їх у війну им ведемо себеяк якийсь жебрак на паперті...
показати весь коментар
06.07.2025 21:53 Відповісти
Чому " бурятів-асвабадітєлів" не бояться зелені міністри з родичами, чиновники,, поліція, прокуратура , СБУ, позитивні блогери, клоуни і стендапери, квартальні гумористи?
показати весь коментар
06.07.2025 12:16 Відповісти
о Боже яке горе вони хочуть нас деморалізувати😂🤣🙃
показати весь коментар
06.07.2025 23:47 Відповісти
Мясом в армії окупанта - будуть мєнти,прокурори відставні воєнні пенсіонери ,чиновники- вони нічого не вміють і працювати не здатні . Всі інші з руками та головою виїдуть так чи інакше за кордон і будуть заробляти в рази більше чим в Україні
показати весь коментар
06.07.2025 13:23 Відповісти
Поки ,що кордони закриває лише вільна Україна . Маю знайомих в окупованому Бердянську - всі ,хто хотів виїхати - виїхали
показати весь коментар
06.07.2025 13:40 Відповісти
Путін напав тому ,що совки які розікрали армію - тепер втекли на пенсію - і замість того ,щоб покаятися в тому ,що просрали країну - з дивану розповідають ,як країну потрібно любити
показати весь коментар
06.07.2025 14:02 Відповісти
Вертаємося до вашої особистої відповідальності - коли ви покаєтеся , що просрали та розікрали армію та країну ? Не відчуваєте морального зобовязання спокутувати свою провину в окопі на першій лінії ?
показати весь коментар
06.07.2025 14:09 Відповісти
Люди можуть жертвати життям лише за щось цінне - близькі ,реальні права та свободи , світле майбутнє . Теперішня Україна - це не Московія ,але дуже близька до неї - той самий совок, брехня ,зневага до людей , нехтування законом. Якщо людей влаштовує така Україна -брехні та лицемірства - хай за неї воюють . Мене така країна не влаштовує - і я буду жити там де люди цінують чесність та правду. І які вимагають від владоможців та генералів - конкретної відповідальності за свої слова
показати весь коментар
06.07.2025 17:20 Відповісти
Так ми наразі від ОРдло не дуже далеко втеккли - мєнти прокурори в тилу - а непідготовлені посполиті йдуть на м'ясо . Тому Юрчик ти зараз підтримуєш практику та відношення до людей як у москалів . Тобто ти прихований москаль по духу . І воювати хочеш по москальськи . Бо думати над причинами ,чого так всьо хєрово тобі складно
показати весь коментар
06.07.2025 17:24 Відповісти
Ну не розп'яли ж.
показати весь коментар
06.07.2025 12:27 Відповісти
Може нарешті військові спитають у мера чому в місті витрачають бюджет на кущі і квіти і немає бомбосховищ а які є то до них ще добиратись потрібно або це підвал який не захистить.
показати весь коментар
07.07.2025 00:36 Відповісти
Начебто ти штурмовик.
показати весь коментар
06.07.2025 12:20 Відповісти
Начебто ти той окоп бачило.
показати весь коментар
06.07.2025 12:25 Відповісти
Мабуть адреси є таємницею
показати весь коментар
06.07.2025 11:37 Відповісти
Ударні БПЛА прилітають за декілька годин від початку тривоги (залежить від віддаленості від кордону). Якийсь дивний коментар. Он, вчора якийсь психопать в українця поцілив в Німеччині - так в коментарях писали, що ледь не Патрушев особисто з вікна стріляв. Ну звісно - будь-яку ДТП за кордоном влаштовує ФСБ - не інакше. Не шукайте зраду, де її немає: ворог нищить усе, до чого дотягується
показати весь коментар
06.07.2025 11:41 Відповісти
Варшаву взяли в 2023-му. Вас поженути брати Берлін і Лондон. Не переплутайте
показати весь коментар
06.07.2025 11:54 Відповісти
Побратим приїхав з фронту. У нього шеврон на рукаві: "Не бійся, я не з ТЦК - ця форма зароблена кров'ю". Більше немає про що балакати. Особливо з пенсіонерами. Ніхто не радіє атакам, але правду не приховаєш - секрет полішинеля
показати весь коментар
06.07.2025 12:02 Відповісти
Та зрозуміло. Враховуючи кількість виробництва "шахедів", вони будуть гатити по всьому. А ми хіба що воєнкомами-мільйонерами типу Бурляя будемо збивати повітряні цілі (((
показати весь коментар
06.07.2025 12:13 Відповісти
В секторі "А" і секторі "С". Хоча написати можна що завгодно
показати весь коментар
06.07.2025 16:16 Відповісти
Ви одного разу добалакаєтеся, що хтось таки подасть на вас позов до суду за наклеп і доведе справу до кінця і ви сплатите штраф
показати весь коментар
06.07.2025 16:17 Відповісти
Зараз я піду зроблю скан паспорта, військового квитка та напишу рапорт і відзвітую про свою діяльність за останні три роки
показати весь коментар
06.07.2025 16:19 Відповісти
Шановний 511418! Ви брешете! Я не знаю навіщо ви брешете, але ви брешете, і я просто не можу вже терпіти цю брехню, хоча тисячу разів зарікалася диспутувати на цю тему. Але ваша брехня настільки цінічна, що просто...
Контрактна армія - це вирішення більшості проблем, з якими нині стикається Україна. І це не питання грошей, це питання пріоритетів. А саме: якими методами воювати, яку країну будувати, яким буде український соціум і чи буде взагалі.
Зрозуміло, що в одиночку Україна цю війну не потягне. Ми маленька за населенням країна, яка боронить велику территрію. Але правда у тому, що Україна не потягне цю війну в одиночку, навіть якщо бусифікує усе населення, здатне носити зброю. Це лише відтермінує крах нашої країни - і не більше. Тобто, якщо дивитися на речі логічно та чесно, то альтернативи контрактній армії та залученню найманців немає альтернатив. Контрактна армія - єдиний метод ведення війни, який нівелює кричущу невідповідність людських ресурсів України та росії.
Що стосується питання коштів на контрактну армію. Пошук цих коштів звичайно лежить у площині дипломатії. Маленька країна ніколи не переможе велику потужну військову країну без союзників. Наголошую - союзників, а не моральних підтримувачів. Пошук таких союзників та створення реального військового альянсу - це найголовніше завдання воюючої маленької країни. Це питання її виживання. Чи існують такі альянси з Україною? Ну, на це питання ви повинні відповісти самостійно. Але якщо НІ, то постає питання ЧОМУ?
Чому країна, яка має стратегічне значення для безпеки Європи не має на сьогодня жодного альянсу, який би реально працював на перемогу України я не знаю.
От що б зробила я, якби вела перемовини на цю тему? Я розумію, що звучить це смішно, але нсправді тема зовсім не смішна. То що б я робила?
Я б запропонувала ЄС та США ствоити на базі ЗСУ спільні сили оборони ПОЗА НАТО. А саме, контрактну армію, до якої можна було б залучати тих же мігрантів в США та ЄС за гроші та громадянство України. При чому це громадянство повинно було б мати особливість від звичайного громадянства, а саме: право вільного переміщення зоною ЄС та США в обмін на 2-річну службу в ЗСУ. А після ЗСУ такий контрактник мав би можливість першочергового зарахування до Спецпідрозділу сил спеціальних операцій ЄС, які б формувалися на базі добровольців-контрактників, які пройшли службу в ЗСУ та арміях Заходу. І які Захід міг би задіювати до операцій по захисту своїх інтересів і поза територіями країн Заходу. Зрозуміло, що оплата контрактників повинна бути достатньою для того, щоб зацікавити не лише маргінес, але й молодих, здорових чоловіків 25-45 років. І повинна включати мотиваційний пакет з грошової виплати не менше 1 млн грн, права на безкоштовне лікування з Фонду реабілітації, створеного спільно ЕС, Україною, США, земельний наділ в Україні або пільгова іпотека (іпотека не лише в Україні), громадянство для воїна та його родичів першої лінії та дружини/чоловіка. Військова надбавка до пенсії після 60 років. Де взяти на це гроші третій світовій економіці, ви спитаєте? Ну, якщо європейська спільнота в 500 млн осіб не здатна знайти 20 млрд євро на фінансування контрактної армії, яка здатна РЕАЛЬНО її захистити, то як ЄС взагалі збирається забезпечувати свою оборону? Ну і врешті решт, хто сказав, що на цю мету не можна використати ті ж відсотки від російських заморожених коштів чи навіть частину цих коштів, або відрахування від нафто та газових прибутків фірм, які контрактують російські енергоносії, наприклад. Врешті решт, є великі банки, інвестиційні фонди та промислові групи, які зацікавлені в нових інвестиціях на проблемних територіях. То чому не задіяти їх під гарантії безпечної роботи у цих регіонах? Методи є, було б бажання.
Створення такої контрактної армії не лише дозволило б Україні вести успішну оборону, але й повернути соціум до нормального життя, відкрити кордони, реанімувати економіку. А країни ЄС отримали б реально професійну армію для захисту своїх кордонів та проведення військових операцій поза територією ЄС та США.

Але Україна вибрала найгірший та тупіковий тип мобілізації суспільства. І підтримуючи його, ви насправді підтримуєте прямування України до катастрофи. Хоча, може в цьому і мета, я не знаю.
показати весь коментар
06.07.2025 15:23 Відповісти
Сторінка 1 з 3