13366 відвідувачів онлайн

Мелоні заявила, що визнання Палестини до її створення буде "контрпродуктивним"

Мелоні

Глава уряду Італії Джорджія Мелоні заявила, що визнання держави Палестина до її створення може бути "контрпродуктивним".

Її заяву цитує видання Politico, повідомляє Цензор.НЕТ.

"Я дуже підтримую державу Палестина, але я не підтримую її визнання до її створення. Якщо щось, чого не існує, визнається на папері, проблема може здаватися вирішеною, хоча це не так", - сказала прем'єрка Італії.

Мелоні вважає, що "визнання держави Палестина без існування держави Палестина може фактично бути контрпродуктивним для досягнення мети".

Нагадаємо, раніше Макрон пообіцяв, що Франція визнає Палестину як незалежну державу на конференції ООН у вересні.

Топ коментарі
+12
Ну покажи державу Палестина хоч у гуглі, хоч на мапі.

Яка валюта у цієї держави? Не шекелі часом?
А столиця де? Не у Єрусалимі?
А армія не терористична організація Хамас?
показати весь коментар
27.07.2025 02:04 Відповісти
+11
Ах да. Ще трошки про цю "державу".
А у палестинців якась своя палестинська мова?
Може є приклади палестинської культури?

Ой. А вони не звичайні араби, які живуть у купі держав навколо і яким вони нах не потрібні?
показати весь коментар
27.07.2025 02:33 Відповісти
+10
Українцям так промили мізки ЗМІ, які належать явно не палестинцям, що в цьому питанні українці повністю солідарні з ізраїльтянами, не дивлячись на те, що Ізраїль проводить геноцид щодо палестинців, а нетаньяху як і путін визнаний міжнародним злочинцем.
Але народ, який обожнює портнікова, не хоче бачити страждань палестинського народу. І це закономірно: портнікови добре вміють приспати українців.
показати весь коментар
27.07.2025 04:07 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
Дідусю сопливий... Там не тільки кілька "Ярів Холодних", про це пише, а й кілька "Герхардів", "Урсів", і так далі...
показати весь коментар
27.07.2025 12:32 Відповісти
В арабського етносу вже є 22 держави. Британці віддали арабам рівно половину Палестини в 1940 р. - це називається "Йорданія". Якщо арабам дати 23 державу, то не стане Ізраїлю. Рівно теж саме робили росіяни, створивши собі "державу" ДНР або ЛНР, щоб не стало України.
показати весь коментар
27.07.2025 13:23 Відповісти
у провідних іспанських ЗМІ можна прочитати і про те як Україна угнітаєт ріспублікі Бамбаса (динири і линири), а багато футбольних фанів у Барселоні і у Більбао на стадіонах відкрито ********** прапорами динири...
показати весь коментар
27.07.2025 05:30 Відповісти
я у їхніх компасах не дуже розбираюсь, я взагалі думав, що вони на Москву моляться, бо коли вони збираються на Рамадан біля Соборної мечеті, то всі моляться на Кремль.
показати весь коментар
27.07.2025 06:59 Відповісти
Особисто мені байдуже, що говорять про палестинських терористів, Ізраіль наведе там порядок. Для мене важливо, що премьер Італії Мелоні є нашим другом і подтримує Україну.
показати весь коментар
27.07.2025 07:31 Відповісти
Так будь-який етнос має територію, на якій мешкає (окрім кочовиків). Це ніфіга не дорівнює державності.
показати весь коментар
27.07.2025 11:47 Відповісти
можно ще на Марсі визнати Палестину. Ну, поки ще маск не встиг туди прилетіти.
показати весь коментар
27.07.2025 01:55 Відповісти
Хто "вона"?

Ти ж в курсі, що у будь-якій державі етносів більше ніж один? І далеко не кожен етнос має свою державу.

Наприклад, у корсиканців валюта євро, а столиця у Парижі. То зробимо їм подарунок?
показати весь коментар
27.07.2025 02:24 Відповісти
Так те ж саме і у наших "бойків", "гуцулів", "лемків", "русинів"... І "валюта" одна, з українцями, і столиця... От з мовою - "біда" - жителі решти України легше зрозуміють білоруса, чи росіянина, ніж представника цих етногруп... Тут справа не в мною перерахованому... Головне - в мові... Лінгвістична основа - це - саме головне... Колись, у 1998-му, сказав мені один дідок, на вокзалі Ужгорода: "Як ви файно говорите українською літературною... У нас так не вміють... Мовва місцева засмічена мадяризмами, полонізмами, германізмами..." . Потім виявилося, що він - з колишніх бандерівців. Повернувся з заслання, з Сибіру, тільки в 90-ті. А сам починав учителем, у Закарпатті...
До речі - учора провів "міні-урок" української "пропаганди". Їду в тролейбусі. Переді мною сидить молода жінка, з дочкою. В ногах у них - відро з грибами. І дитина маму розпитує, на суржику, назви грибів, і що вони означають... Дійшли до "волнушки". Мати каже цю назву, але походження пояснить не може. Підказую, через плече:
- "Волнушка" - русифіковане українське слово "вовнянка"... Бачиш - у гриба поверхня шапочки, наче кудлатою шерстю вкрита? Український синонім такої шерсті - "вовна"... Тому - "вовнянка". Росіяни від нас почули, та не зрозуміли слова... От і стали "валнушкай" називать... Як на мене мама "глянула"!...
показати весь коментар
27.07.2025 04:41 Відповісти
Для довідки:
29 листопада 2012 Генасамблея ООН визнала Палестину як державу
За резолюцію проголосували 138 країн, 9 були проти і 41 утрималася. Усього в ООН 193 держави-члени.
https://i.postimg.cc/RSNXTYZ6/Screenshot-2025-07-27-07-16-31-130.jpg
https://www.dw.com/uk/hto-u-sviti-viznae-palestinski-teritorii-derzavou/a-67357495
показати весь коментар
27.07.2025 07:24 Відповісти
Та я не "переживаю"... Тому що ти, судячи з "гугл-перекладу на українську мову, твоїх коментарів, до "Іспанії" маєш такий самий стосунок, як "морська свинка" до "моря" і "свиней"... У тебе "Мадрід" - трохи лівіше "Долгопрудного"....
Ти мені поясни - чим же "палестинський народ" відрізняється від "каталонського", чи "баскського"? Я можу пояснить: діалектом... А у "палестинського народу" навіть діалекту "палестинського" немає... "Палестинський народ" - це як "народ Донбасу"...
показати весь коментар
27.07.2025 05:38 Відповісти
А Україна бомбить сама себе і вдає, що воює. 😁

Тобі в дурку треба.
показати весь коментар
27.07.2025 11:49 Відповісти
Я вибачаюся: а "палестинський народ" - це як "баскський народ"? Чи "каталонський"? Скажи про це, голосно, в Іспанії, і ми подивимося, скільки часу мине, коли тебе позбавлять "виду на проживання"...
показати весь коментар
27.07.2025 04:48 Відповісти
За моє проживання не переживайте. А про палестинський народ і про колонізаторів ізраїльтян чи не щодня можна почитати і почути у провідних іспанських ЗМІ, які не належать в Іспанії людям з ізраїльським паспортом на відміну від України
показати весь коментар
27.07.2025 05:10 Відповісти
А шо сі стало з квітучими арабами після 40-х?

Ах да - замість створення Палестини вони вирішили знищити Ізраїль, отримали ***** і забули про Палестину. Тепер з Ізраїлем у них все норм, а от палестинці у цьому рівнянні зайві.

Нікого не дивує, що жодна арабська країна не горить бажанням тримати у себе палестинців?
показати весь коментар
27.07.2025 11:53 Відповісти
Ізраїлю пох на ці заяви. він своє робить.
показати весь коментар
27.07.2025 02:24 Відповісти
А може і ***** ввалити, якщо зовсім допечуть.
показати весь коментар
27.07.2025 02:25 Відповісти
Тут така тема, як з кацапами - де ця паскудь там і Палестина. 😁

Тому Європі треба добре подумати перед тим, як визнавати це паразитуюче доробло.
показати весь коментар
27.07.2025 02:07 Відповісти
Українцям так промили мізки ЗМІ, які належать явно не палестинцям, що в цьому питанні українці повністю солідарні з ізраїльтянами, не дивлячись на те, що Ізраїль проводить геноцид щодо палестинців, а нетаньяху як і путін визнаний міжнародним злочинцем.
Але народ, який обожнює портнікова, не хоче бачити страждань палестинського народу. І це закономірно: портнікови добре вміють приспати українців.
показати весь коментар
27.07.2025 04:07 Відповісти
Ах да. Ще трошки про цю "державу".
А у палестинців якась своя палестинська мова?
Може є приклади палестинської культури?

Ой. А вони не звичайні араби, які живуть у купі держав навколо і яким вони нах не потрібні?
показати весь коментар
27.07.2025 02:33 Відповісти
Ну покажи державу Палестина хоч у гуглі, хоч на мапі.

Яка валюта у цієї держави? Не шекелі часом?
А столиця де? Не у Єрусалимі?
А армія не терористична організація Хамас?
показати весь коментар
27.07.2025 02:04 Відповісти
Сторінка 2 з 2