11946 відвідувачів онлайн

Мелоні заявила, що визнання Палестини до її створення буде "контрпродуктивним"

Мелоні

Глава уряду Італії Джорджія Мелоні заявила, що визнання держави Палестина до її створення може бути "контрпродуктивним".

Її заяву цитує видання Politico, повідомляє Цензор.НЕТ.

"Я дуже підтримую державу Палестина, але я не підтримую її визнання до її створення. Якщо щось, чого не існує, визнається на папері, проблема може здаватися вирішеною, хоча це не так", - сказала прем'єрка Італії.

Мелоні вважає, що "визнання держави Палестина без існування держави Палестина може фактично бути контрпродуктивним для досягнення мети".

Нагадаємо, раніше Макрон пообіцяв, що Франція визнає Палестину як незалежну державу на конференції ООН у вересні.

Топ коментарі
+12
Ну покажи державу Палестина хоч у гуглі, хоч на мапі.

Яка валюта у цієї держави? Не шекелі часом?
А столиця де? Не у Єрусалимі?
А армія не терористична організація Хамас?
показати весь коментар
27.07.2025 02:04 Відповісти
+11
Ах да. Ще трошки про цю "державу".
А у палестинців якась своя палестинська мова?
Може є приклади палестинської культури?

Ой. А вони не звичайні араби, які живуть у купі держав навколо і яким вони нах не потрібні?
показати весь коментар
27.07.2025 02:33 Відповісти
+10
Українцям так промили мізки ЗМІ, які належать явно не палестинцям, що в цьому питанні українці повністю солідарні з ізраїльтянами, не дивлячись на те, що Ізраїль проводить геноцид щодо палестинців, а нетаньяху як і путін визнаний міжнародним злочинцем.
Але народ, який обожнює портнікова, не хоче бачити страждань палестинського народу. І це закономірно: портнікови добре вміють приспати українців.
показати весь коментар
27.07.2025 04:07 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
Так те ж саме і у наших "бойків", "гуцулів", "лемків", "русинів"... І "валюта" одна, з українцями, і столиця... От з мовою - "біда" - жителі решти України легше зрозуміють білоруса, чи росіянина, ніж представника цих етногруп... Тут справа не в мною перерахованому... Головне - в мові... Лінгвістична основа - це - саме головне... Колись, у 1998-му, сказав мені один дідок, на вокзалі Ужгорода: "Як ви файно говорите українською літературною... У нас так не вміють... Мовва місцева засмічена мадяризмами, полонізмами, германізмами..." . Потім виявилося, що він - з колишніх бандерівців. Повернувся з заслання, з Сибіру, тільки в 90-ті. А сам починав учителем, у Закарпатті...
До речі - учора провів "міні-урок" української "пропаганди". Їду в тролейбусі. Переді мною сидить молода жінка, з дочкою. В ногах у них - відро з грибами. І дитина маму розпитує, на суржику, назви грибів, і що вони означають... Дійшли до "волнушки". Мати каже цю назву, але походження пояснить не може. Підказую, через плече:
- "Волнушка" - русифіковане українське слово "вовнянка"... Бачиш - у гриба поверхня шапочки, наче кудлатою шерстю вкрита? Український синонім такої шерсті - "вовна"... Тому - "вовнянка". Росіяни від нас почули, та не зрозуміли слова... От і стали "валнушкай" називать... Як на мене мама "глянула"!...
показати весь коментар
27.07.2025 04:41 Відповісти
Ти тут трохи помиляєшся... Мусульмани моляться на Мекку... Тому араби Палестини повинні молиться на південь...
Ме́кка (https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D1%80%D0%B0%D0%B1%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0 араб. مكة), https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D1%96%D0%B6%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D1%84%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%B0%D0%BB%D1%84%D0%B0%D0%B2%D1%96%D1%82 МФА: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%BA_%D1%81%D0%B8%D0%BC%D0%B2%D0%BE%D0%BB%D1%96%D0%B2_%D0%9C%D1%96%D0%B6%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D1%84%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%B0%D0%BB%D1%84%D0%B0%D0%B2%D1%96%D1%82%D1%83 [ˈmækə] (або повністю https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D1%96%D0%B6%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D1%84%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%B0%D0%BB%D1%84%D0%B0%D0%B2%D1%96%D1%82 МФА: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%BA_%D1%81%D0%B8%D0%BC%D0%B2%D0%BE%D0%BB%D1%96%D0%B2_%D0%9C%D1%96%D0%B6%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D1%84%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%B0%D0%BB%D1%84%D0%B0%D0%B2%D1%96%D1%82%D1%83 [(Arabic) mækːæ(t) ælmʊkarˑamæ]; https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D1%80%D0%B0%D0%B1%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0 араб. مكّة المكرمة) - місто в https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B0%D1%83%D0%B4%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%90%D1%80%D0%B0%D0%B2%D1%96%D1%8F Саудівській Аравії, розташоване в https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%8F провінції https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B5%D0%BA%D0%BA%D0%B0_(%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%8F) Мекка за 72 км від узбережжя https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A7%D0%B5%D1%80%D0%B2%D0%BE%D0%BD%D0%B5_%D0%BC%D0%BE%D1%80%D0%B5 Червоного моря на схід від https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B6%D0%B8%D0%B4%D0%B4%D0%B0 Джидди і приблизно 485 км на південь від https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B0 Медини в історичній місцевості https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A5%D1%96%D0%B4%D0%B6%D0%B0%D0%B7 Хіджаз.
показати весь коментар
27.07.2025 04:45 Відповісти
Я вибачаюся: а "палестинський народ" - це як "баскський народ"? Чи "каталонський"? Скажи про це, голосно, в Іспанії, і ми подивимося, скільки часу мине, коли тебе позбавлять "виду на проживання"...
показати весь коментар
27.07.2025 04:48 Відповісти
Та я не "переживаю"... Тому що ти, судячи з "гугл-перекладу на українську мову, твоїх коментарів, до "Іспанії" маєш такий самий стосунок, як "морська свинка" до "моря" і "свиней"... У тебе "Мадрід" - трохи лівіше "Долгопрудного"....
Ти мені поясни - чим же "палестинський народ" відрізняється від "каталонського", чи "баскського"? Я можу пояснить: діалектом... А у "палестинського народу" навіть діалекту "палестинського" немає... "Палестинський народ" - це як "народ Донбасу"...
показати весь коментар
27.07.2025 05:38 Відповісти
Я трохи вивчав релігієзнавство. В тому числі, й іслам... У мусульман дуже значимим є визначення саме напряму до Мекки - бо саме там розташована "Кааба" - головна їх святиня. Тому при побудові мечетей саме цей напрям обов"язково враховувався - бо від цього залежить орієнтація мусульман, на молитовних килимках, всередині мечетей... Як саме орієнтована вулиця в Москві, біля Соборної мечеті, я не цікавився...
показати весь коментар
27.07.2025 07:25 Відповісти
А хто такі "арійці"?
показати весь коментар
27.07.2025 07:29 Відповісти
А що ТИ робиш на "помийці"? Ще з 2018 року? Працюєш "асенізатором"?
показати весь коментар
27.07.2025 07:31 Відповісти
Юрцю... Тебе давно не "посилали"? Що у вас, полудурків, за звичка - лізти з своїми недоумкуватими коментарями, коли ви прекрасно знаєте, що ми їх не потребуємо?... Чи вам подобається, коли з вас насміхаються?
показати весь коментар
27.07.2025 12:15 Відповісти
Тут у нас "старий досвідчений арабіст, ""Юра Малко", пояснює, що у "арабомовних" два десятки діалектів, у залежності від місця проживання, і тому носіям кожного з діалектів треба виділять окрему державу... Однак тим арабам, що проживали на підмандатній території британської Палестини, ще у 1948 році, надали можливість створення власної держави! А вони ту можливість перетворили на зброю та **********, і разом з тисячами людських життів спалили у безкінечних війнах та конфліктах...
показати весь коментар
27.07.2025 12:28 Відповісти
Дідусю сопливий... Там не тільки кілька "Ярів Холодних", про це пише, а й кілька "Герхардів", "Урсів", і так далі...
показати весь коментар
27.07.2025 12:32 Відповісти
Я так думаю - це не сподобалося тим, хто, відразу після проголошення держави Ізраїль, у 1948-му році затіяв першу арабо-ізраїльську війну... І потім продовжив напади на Ізраїль... А також забезпечував "багатостраждальний палестинський народ" зброєю та ************... А цей "народ" відплатив, наприклад, Йорданії, спробою військового перевороту та захопленням влади... І Ліван вони давно "кошмарять... Саме тому Єгипет "руками й ногами відбивається" від своєї території - сектору Газа. (ізраїльтяни запропонували забрать його назад - але разом з "борцями за незалежність Палестини").
показати весь коментар
27.07.2025 13:05 Відповісти
"Ивашкевич"! Тут "писком натикають", у першу чергу, тебе...
показати весь коментар
27.07.2025 13:39 Відповісти
Ти вирішив "пісюнами поміряться"? ТАк подивися у свій та мій профіль... Ти м ені "у пупа дихать" не дотягуєшся....
показати весь коментар
27.07.2025 14:36 Відповісти
Сторінка 2 з 2