18838 відвідувачів онлайн

Військовослужбовці ТЦК не мають права застосовувати силу до громадян, - Лубінець

Лубінець: ТЦК не мають права застосовувати силу під час мобілізації

Порушення прав людини під час мобілізаційних заходів з боку військовослужбовців ТЦК і СП у вигляді незаконного утримання, обмеження свободи та застосування фізичної сили є неприпустимими.

Про це омбудсмен Дмитро Лубінець повідомив у соцмережах, інформує Цензор.НЕТ.

Він зазначив, що Офіс Омбудсмана уважно реагує на всі повідомлення про можливі порушення прав людини під час мобілізаційних заходів з боку військових ТЦК та СП. 

За його словами, кожен такий випадок ретельно перевіряється.

"Як омбудсмен я дію у межах своїх повноважень, зокрема надсилаю офіційні звернення до компетентних органів. У разі підтвердження порушень — наполягаю на притягненні винних до відповідальності", - зауважив Лубінець.

Він наголосив: навіть під час воєнного стану військовослужбовці ТЦК та СП зобов’язані діяти виключно в межах закону.

"Вони не мають права обмежувати свободу громадян без законних підстав чи застосовувати силу. Примусове доставлення чи утримання можливі лише за рішенням уповноважених органів. Громадяни ж теж мають дотримуватися чинних норм. Права людини — основа демократичної держави", - додав омбудсмен.

Лубінець: ТЦК не мають права застосовувати силу під час мобілізації

Топ коментарі
+35
Представники ТЦК в курсі? А то вони може просто не знають про це..
показати весь коментар
05.08.2025 22:14 Відповісти
+28
Ви пане Лубінець краще мовчіть а то ТЦКашники можуть і вам ребра потовкти та забусифікувати.
показати весь коментар
05.08.2025 22:13 Відповісти
+25
И скольких тцкшников посадили?
показати весь коментар
05.08.2025 22:20 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 3
А еще воровать нельзя. И людей убивать. Но не все об этом знают видимо.
показати весь коментар
06.08.2025 00:02 Відповісти
Коли відбиваються від злочинців , то можна все , а потім вже розбиратись , бо поки будеш розбиратись праві вони чи ти , тебе вже вб'ють , треба бити поки можна.
показати весь коментар
06.08.2025 00:12 Відповісти
а тут правова колізія,службовці тцк не мають права підходити і щось вимагати у цивільних,і це згідно закону
показати весь коментар
06.08.2025 00:13 Відповісти
банківського рахунку - нема
водійських прав - нема
авто - нема

ну а штраф - накладай скіки хочеш, грошей теж - нема.
показати весь коментар
06.08.2025 00:15 Відповісти
на блохпостах??і в присутності поліції???
показати весь коментар
06.08.2025 00:24 Відповісти
700 000 військових в тилу,на фронті 300+,,більшість з них кадрові -чому вони не змінять мобілізованих??чи не навчені??
показати весь коментар
06.08.2025 00:28 Відповісти
І який довбойоб буде чекати ТЦК РФ?
показати весь коментар
06.08.2025 00:40 Відповісти
Вибори близько... Винними назначено військових...
Параші щоб захопити Україну, достатньо просто зупинитись, і подивитись на майбутню війну силовиків з військовими...
показати весь коментар
06.08.2025 00:42 Відповісти
ніколи штірліц так не був близько до провалу.....своє паскудне нутро могла б не афішувати,подібних тобі в народі наазивають падлами ,бо більше падати вже нікуди
показати весь коментар
06.08.2025 00:42 Відповісти
Смердить якраз від тебе.
показати весь коментар
06.08.2025 00:50 Відповісти
Бубінець, а ти вилізь з кабінету і проїдься по місту дешевій машині !!!
показати весь коментар
06.08.2025 01:10 Відповісти
"квартирники"... як вас легко впізнати. навіть на думку не спадає, що людина може не жити у "курятнику".

тепер по суті.
маю півхати у приватному секторі - 53 кв. м. це разом з верандою, кухнею, ваною та туалетом.
телефон маю. але не свій. подарований і на іншу людину зареєстрований. ця ж людина його і поповнює. Ще холодильник є. Це все. Банківських рахунків, авто, "налічкі", чогось ще цінного не маю.
показати весь коментар
06.08.2025 02:10 Відповісти
Ця новина і цей бульк лубінця не для нас, а для європи - "Проблема є але омбудсмен в курсі і намагається виправити". Хоча насправді все є так як ви написали.
показати весь коментар
06.08.2025 04:08 Відповісти
"не можуть бути використані для обмеження прав і свобод громадян" - хіба щось не так?
показати весь коментар
06.08.2025 08:39 Відповісти
Дурню написав!
показати весь коментар
06.08.2025 09:40 Відповісти
Уже, похоже, мало кто помнит, для чего роты охраны ТЦК предназначены.
показати весь коментар
05.08.2025 22:31 Відповісти
Може пан Лубінець підкаже де є місця з свідомими громадянами, які самі усвідомлюють момент і проти яких не треба застосовувати силу...
показати весь коментар
05.08.2025 22:33 Відповісти
Не посилайтесь на Конституцію, намнеї препіздент свій рояльний клав.
показати весь коментар
05.08.2025 22:49 Відповісти
А ти забув мабуть, що в країні війна, воєнний стан та оголошена загальна мобілізація. Читай закони.
показати весь коментар
05.08.2025 22:51 Відповісти
браво....радує що є ще розумні люди в сірій масі
показати весь коментар
05.08.2025 22:54 Відповісти
А інфа про власника цих приватних структур є? Ну чи хто бенефіціаром.
показати весь коментар
05.08.2025 23:11 Відповісти
Це тролляка провокатор. Не звертайте увагу.
показати весь коментар
05.08.2025 23:14 Відповісти
Моча - то у кацапів. Вивчай матчастину.
показати весь коментар
05.08.2025 23:16 Відповісти
Де ж вас, дебілів висирають..
показати весь коментар
05.08.2025 23:19 Відповісти
та шо ти кажеш?!! і чому ж тоді застосовують? мабуть в тебе забули спитати дозволу
показати весь коментар
05.08.2025 23:24 Відповісти
В основному люди законнослухняні і при перевірці документів поводяться достойно.
Нападів на військовослужбовців не багато, але бувають.
Зокрема у селі Бузьке, що на Миколаївщині 3 серпня 2025 року троє чоловіків з палицями напали на військових...
Думаю, тут законна підстава до застосування сили до злочинців.
показати весь коментар
05.08.2025 23:27 Відповісти
насправді - злочинці. злодій це крадій
показати весь коментар
05.08.2025 23:32 Відповісти
Тут проблема в тому, що виникла колізія в документах - інвалідність і обмежено придатний. Я детально не уточнював у нього, але я так зрозумів, що як коли - можуть випустити зі скрипом, а можуть і ні...
Статус обмежено придатного йому так і не відмінили, бо нову ВЛК він не проходив - інвалідам ж це не треба робити за новими правилами.
Але першопричина саме в обмеженій придатності. ОСОБА З ІНВАЛІДНІСТЮ АВТОМАТИЧНО МАЄ БУТИ НЕПРИДАТНОЮ - це ж аксіома!
показати весь коментар
05.08.2025 23:42 Відповісти
парі??що коли під мир тцк прикриють всі штрафи та розшуки,реєстри кануть в історію як і більшість мусорів втратить роботу ,як ви думаєте в суді наприклад єспч або мкс оці всі особи зможуть довести свої повноваження??а суди будуть бо по статтям що вони коять нема строків давнини,і деякі догадуються,ховають морди та не надають особисті дані
показати весь коментар
05.08.2025 23:46 Відповісти
Тому, що кожній ОДА, дають свій план для мобілізації!! А в одних ОДА пусто, а в інших, густо!!
Так склалося з населенням, ще з часів совдепії! Але ж, у СТАВЦІ засідають своїми задами, одні ухилянти та заброньовані, а вони і Закон України https://ips.ligazakon.net/document/JI09678A "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію", не знають, ні рилом, а ні вухом!! А вони зобов'язані ОСОБИСТО його і виконувати!! Про це, і Генпрокурори усі знають, що потікали з України, бо теж не виконали норм цього Закону!
«

9. Загальне керівництво у сфері мобілізаційної підготовки і мобілізації держави здійснюється Президентом України; організаційне керівництво мобілізаційною підготовкою і мобілізацією в Україні - Кабінетом Міністрів України; координація діяльності органів виконавчої влади з питань мобілізаційної підготовки та мобілізації здійснюється Радою національної безпеки і оборони України.

Безпосереднє керівництво щодо реалізації заходів з мобілізаційної підготовки і мобілізації здійснюється в центральних органах виконавчої влади, інших державних органах їх керівниками, а в Збройних Силах України, інших військових формуваннях - центральними органами управління відповідних військових формувань.

Організація безпосередньої реалізації заходів з мобілізаційної підготовки та мобілізації на відповідній території чи сприяння їх виконанню здійснюється Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими органами виконавчої влади та виконавчими органами сільських, селищних, міських рад.»
показати весь коментар
05.08.2025 23:47 Відповісти
більш як 150 000 заяв вже подано ,мій адвокат взнавав,моя заява теж є,але строки прискоряться покінцю і коли справи об,єднають по категоріях,я не дуже сам
вірю але стрясти з цих парнокопитних за моральну шкоду шанси є,тим паче зібрав все особисті і відеодокази
показати весь коментар
05.08.2025 23:51 Відповісти
Коли сітями ловлять рибу, то вигрібають все, а потім уже викидають зайве. А будеш поштучно видивлятися, то всі порозбігаються, карасики. Треба хапать поки можна)
показати весь коментар
05.08.2025 23:51 Відповісти
Ну в нас однаково не призивають як осіб із інвалідністю 1 групи, так і з 3 групою - за законом вони рівні.
Друг, до речі, водить машину не може, бо там інвалідність, скажімо так, через неврологічне захворювання (точний діагноз я мабуть не в праві розголошувати з етичних причин). За гуманітаркою він не за кермом їздить, а пасажиром в авто...

Але мій посил був у іншому - якщо його в 1991 році (у старшій школі, коли всіх хлопців на облік ставили) при совку ВЛК визнала виключеним з обліку через непридатність, то якого дідька він зараз обмежено придатний? Хвороба та інвалідність нікуди не ділися!
показати весь коментар
06.08.2025 00:00 Відповісти
Та має. Тільки язиком плести, це не роботу робити. Багато, що хто має робити у цьому житті, але не робить.
Далі що?
Дійсно, військові не повинні самі себе забезпечувати особовим складом, як не повинні самі виготовляти для себе озброїння.
І що?
Залишимо на кілометр фронту 5- 9 бійців,що сидіть по півроку в опорниках?
Коли ви всі кажете А, ви всі повинні казати Б.
Хто,де і як забезпечить особовим складом війська?
Рекомендації в стилі...." той то і тіто повинні тото робити" не канають, не роблять і робити за Зеленьського не стануть.
Є реальні пропозиції?
показати весь коментар
06.08.2025 00:19 Відповісти
Ну буде вказано в Резерв+, що він ВЛК прийшов і визнаний придатним чи там придатним до частин обслуговування. І що далі?
Якщо людина оновила дані, пройшла ВЛК і не ховалася від повісток, то це 100% не ухилянт. Але якщо йому рідний ТЦК дасть повістку, то, як правило, дасть кілька днів зібрати речі, узгодити всі справи і тд. А якщо запакують у іншому місті, то поїде він в учебку без речей...
показати весь коментар
06.08.2025 00:20 Відповісти
Не назначено винними а за злочини -викрадання, побиття, вбивства та тортури прийдеться відповідать! Бо не кацапи це робили, а свої рідненькі!
показати весь коментар
06.08.2025 01:13 Відповісти
Що це було?? Так це було вже! А может быть корова, а может быть собака, а может быть ворона, тоже хорошо. Я восхищаюсь Вами пан Лубинец! Вы единственный посадовец, который не зря и полностью оправдывает свою небольшую, но честную зарплату! Аминь.
показати весь коментар
06.08.2025 02:29 Відповісти
Вертайся в Україну, мобілізуйся і буде більше бійців.
показати весь коментар
06.08.2025 03:51 Відповісти
Нехай лубинець роздае повістки, козлина, а то іздити про права в затишному кабінеті легко, давай вперед!
показати весь коментар
06.08.2025 04:50 Відповісти
Шобло просроченого проснулося
показати весь коментар
06.08.2025 06:55 Відповісти
нічого я не переплутав. ти ухилянт калірований, мало того що не йдеш сам, так ще й інших посилаєш замість себе.
показати весь коментар
06.08.2025 08:37 Відповісти
Ми і без цього балобола лубенця це знаємо. Але чомусь цей балабол не довів цей закон до ТЦКунів-гопників.
показати весь коментар
06.08.2025 08:47 Відповісти
Але ще жоден "корисний ідіот" не зміг надати відповідь, а лише відписуються отакими дурнуватими дописами. Не набридло? Де "аудит" Сирського? Просрав...
показати весь коментар
06.08.2025 08:59 Відповісти
Знаєте, чомусь пригадався конфлікт за участі чинного депутата ВР Миколи Тищенко та його охорони з екс-бійцем підрозділу Kraken, Дмитром Павловим.
Там тоді теж був присутній поліцай. Нагадати, як він там опинився?
Це я до того, хто така наша поліція і про законність її дій...
показати весь коментар
06.08.2025 09:25 Відповісти
Права та обов'язки - працюють одночасно.
А ваша теза про первинність обов'язків перед правом - зелена мрія диктаторів.

Хоча навіть вашу тезу можна обгрунтувати по іншому - після того як держава - виконає свої обов'зки перед мною,які вона ігнорувала 20 років - то в неї з'явиться право ,щось вимагати ...
показати весь коментар
06.08.2025 13:09 Відповісти
Оповіщення потрібно передати жінкам - може буде менше боїв без правил
показати весь коментар
05.08.2025 22:18 Відповісти
Ну якщо не оновив дані, то штраф має бути, бо це порушення закону...
показати весь коментар
05.08.2025 22:29 Відповісти
"Вони не мають права обмежувати свободу громадян без законних підстав..."
А напад на військовослужбовців, це законна підстава?
показати весь коментар
05.08.2025 22:44 Відповісти
Я ж чесно написав - "мабуть". Суто теоретично, військові можуть застосовувати силу до цивільних хіба що з метою захисту/самозахисту.
показати весь коментар
05.08.2025 23:02 Відповісти
А кацапи значить по його запрошенню та проханню пів України розбомбили і сотні тисяч людей вбили?
показати весь коментар
05.08.2025 23:03 Відповісти
Та як би ж себе..нам б легше стало..
показати весь коментар
05.08.2025 23:04 Відповісти
Мої граблі погано працюють після хвороби. А коли граблі розпускають ті хто ухиляється від ТЦК, ображає військовослужбовців та першим розпускає граблі?
показати весь коментар
05.08.2025 23:06 Відповісти
так само як військових не може затримувати поліція ,а тільки війскова-правопорядку,і те ж саме з цивільними
показати весь коментар
05.08.2025 23:11 Відповісти
Тебе в 30х з колосками заморозили?? Кожен пост з ними.
показати весь коментар
05.08.2025 23:11 Відповісти
Твоє щастя, що ти не жив в совку, а ***** до речі хоче його реанімувати, тобі б швидко б пояснили що таке міліція, а хто такі військовослужбовці під час дії воєнного стану.
показати весь коментар
05.08.2025 23:19 Відповісти
Взагалі все по закону - захист держави ж обов'язок громадянина? Раз на 4 році війни не в окопі чи не на тому світі - значить не виконуєш обов'язок. Значить не громадянин - відповідно ТЦК можуть застосовувати силу. А вже потім, коли особа потрапляє в чарівний світ пікселя, то знову стає громадянином і її не можуть бити ТЦК - але там уже ТЦК й нема. Отак - шах і мат, зрадолюби.
показати весь коментар
05.08.2025 23:25 Відповісти
а хто цікавився їх законністю?після совка наш мудрій нарід виробив два головних рефлекси щоб пожерти і де взяти те щоб пожерти
показати весь коментар
05.08.2025 23:27 Відповісти
військомати розформовані??нове Законом не сттворено,як і поліція, постанова яйцекулєлобого №641 від 2015 року,,а в Законі про поліцію ні слова це лише Статут служби,,інстркція,тому і посвідчень немає бо вони не є держслужбовцями
показати весь коментар
05.08.2025 23:36 Відповісти
Уточнити можу, але хіба ви не погоджуєтеся, що особа з інвалідністю має автоматично бути визнана непридатною?
показати весь коментар
05.08.2025 23:49 Відповісти
Тю, я завжди думав, що підтверджувати треба лише 3 групу, а без ноги - це 100% 1 група...
показати весь коментар
06.08.2025 00:18 Відповісти
Дитячий лепет звичайного ухилянта.
показати весь коментар
06.08.2025 00:19 Відповісти
Тому ж і бусифікують.
показати весь коментар
06.08.2025 00:21 Відповісти
Я завжди тут пишу одну реальну пропозицію - понизити вік призову хоча б до 22 років. Щоб призивали молодих здорових, а не 50-річних дядьків із гіпертонією, артритом чи там діабетом.
Наші американські партнери наполягали на зниженні до 18 років, але по факту це нічого не дасть, бо в 18 років 99% хлопців студенти, тобто мають право на відстрочку. А в 22 роки вже випускаються з універів.
На зниженні віку призову наполягають Жорін, Карась, багато інших офіцерів ЗСУ (тиаких заяв ПОВНО!). Вони краще знають, ніж ми з вами! Ну і я, як історик, скажу, в усіх війнах, де була мобілізація, призивали, в першу чергу, саме молодь, а не 50 річних!

Ще одна реальна пропозиція - бонуси для всіх добровольців (а не 18-24, як зараз), ну і виплата добровольцям за оформлення контракту "підйомних"...
показати весь коментар
06.08.2025 00:26 Відповісти
Відсоток бусифікованих іде в СЗЧ це аж цілих 70%, в військових навчальних центрах командири вже прямо людей питають, ви будете воювати чи втечете?, бо якщо ви збираєтесь утікати, то валіть вже, щоб я не витрачав свій час на забезпечення вас спорядженням...
Ось так працює мобілізація зараз...
І це влада дуже добре розуміє тому усіляко намагається зупинити воєнні дії... Очевидно, що мобілізація, не працює, як наслідок недавні заяви Будавнова, який знає про ситуацію з середини.
Українцям потрібно реально захищати свою державу, а не ховатися від ТЦК. Інакше прийде "ТЦК РФ", - Буданов Джерело: https://censor.net/ua/n3561026
І я з ним повністю згоден, якщо не буде кардинальних змін прийде ТЦК РФ.
показати весь коментар
06.08.2025 00:31 Відповісти
1Понизити планку мобілізації- це рішення не військові приймають, а Фактично Зеленьський із Єрмаком дають команду ручним слугам. А це повертає до того, якмрак на горі свисне., то бтотпусте базікання ні про що. Працювати не буде.
Далі.
" Збільшити виплати"- слушно.
Але
1 Знову таки приймають рішення Зеленьський і свора. А гроші " нє розиняві",?щось і красти потрібно.
2 Це не вирішить проблем. У жодній країні затяжні на роки і можливо десятиріччя війни не воюються виключно за гроші. Війна- це завжди ПРИМУСОВА МОБІЛІЗАЦІЯ. Інше- то все " благіє намєрєнія".
Все, більш пропозицій немає?
Ці дві за Зеленьського втілені не будуть, тому їх фактично не існує.
Повернушися на початок.
Де і як комплектувати особовий склад?
показати весь коментар
06.08.2025 00:37 Відповісти
Вам ще набридло задавати ці дурнуваті питання?
На цю дурню вже не ведуться навіть корисні ідіоти. Тільки росіяни один одного лайкають під подібними дописами.
показати весь коментар
06.08.2025 00:41 Відповісти
ну і ... ?? Хто тут про повалення ладу пише ? Сам прочитав, що написав ?
показати весь коментар
06.08.2025 01:08 Відповісти
Опозиція підтримує мобілізацію. Парламентська опозиція практично нічого не зробила проти бусифікації.
показати весь коментар
06.08.2025 01:48 Відповісти
Вони не мають права обмежувати свободу громадян без законних підстав чи застосовувати силу. Джерело: https://censor.net/ua/n3567188

Наскільки мені відомо, чинне законодавство України взагалі не надає законних підстав та відповідних повноважень працівникам тцк для обмежень свободи громадян, а Конституція України прямо і однозначно забороняє використовувати ЗСУ, на спорідненності з котрими наполягають самі працівники тцк, для таких обмежень.

Тому фраза так собі, щоб і рибку з'їсти, і щоб на пляшку не сісти. Обмежувати сободу громадян тцк не можна, але якщо вигадають якісь підстави, то ми не помітим.
показати весь коментар
06.08.2025 02:33 Відповісти
Якщо на фронті не вистачає людей - йди на фронт, бо прийдуть буряти і згвалтують тебе, а потім підеш на штурм польського кордону.
показати весь коментар
06.08.2025 04:14 Відповісти
Кацап, в українській мові нема слова "занизився". Прокол.
показати весь коментар
06.08.2025 05:44 Відповісти
ФЄдя, ти шо то перепутав. Не мені таке треба писати, а ухилянтам. А щодо мене то скоро мій внук вже піде на війну, якщо вона не закінчиться ще декілька років. Ти мабуть теж з окопа строчиш?
показати весь коментар
06.08.2025 08:28 Відповісти
«А Васька слушает, да ест»
показати весь коментар
06.08.2025 08:45 Відповісти
Так ти не відповів стосовно окопа. Ти звідти строчиш з горяШШЄВо танка чи просто на димЯщемся сАпАгЄ тАваріЩА?
показати весь коментар
06.08.2025 09:02 Відповісти
Я не в окопі. Ненавчений.
показати весь коментар
06.08.2025 09:03 Відповісти
Термін дії згідно закону сплив. Вже давно.
показати весь коментар
06.08.2025 09:07 Відповісти
Підсумовуючи: в Першій світовій війні приймало участь майже 40 країн. Але основними учасниками бійні були: РІ, Німеччина (теж імперія), Британія, Франція, Османська імперія, Австро-Угорська імперія.
Внаслідок війни припинили існування: Османська імперія, Німеччина як імперія, Австро-Угорська імперія, Російська імперія.
Британія втратила 30 відсотків промисловості. В країні виник потужний робітничий рух, який на десятиріччя змінив як внутрішню, так і зовнішню політику країни.
Франція втратила половину своєї економічної міці. Внаслідок чого вона перестала бути світовим кредитором та світовим фінансовим центром, який перемістився до США.
Єдині країни які виграли від Першої світової: Японія та США.

Вчить історію діти, бо буде горе.
показати весь коментар
06.08.2025 09:35 Відповісти
Колонізовані народи переводять на мову окупанта. Суржик - це проміжна стадія.
показати весь коментар
06.08.2025 10:38 Відповісти
Так ото ж... А 70 річного діда відправляєш туди.
показати весь коментар
06.08.2025 10:45 Відповісти
ми це ще перевіримо, скільки тобі років, та й зараз можна 60+ добровільно мобілізовувати. ти ж доброволець? ні? нічого, станеш добровольцем.
показати весь коментар
06.08.2025 10:50 Відповісти
тцк виконували свої обов'язки з 2017 року ? за що вони отримували зарплатню коли в них досі немає повних списків військовозобов'язаних ? я виконував обов'язок перед Державою 27 років платив податки на які жили мусора , а тепер вони заброньовані до кінця війни . ст 24 закону про поліцію це право чи обов'язок ?
показати весь коментар
06.08.2025 10:53 Відповісти
Я то зрозуміло, а от ти чого не на фронті?
показати весь коментар
06.08.2025 11:04 Відповісти
кажу, що ненавчений. не доходить?
показати весь коментар
06.08.2025 11:09 Відповісти
Добре, буду вивчати сечу!
показати весь коментар
06.08.2025 11:48 Відповісти
"
показати весь коментар
06.08.2025 17:17 Відповісти
Все правильно, 300 тисяч мусорів навіть в тилу незадіяни.
Але питання в іншому, радянським м'ясникам завжди буде не вистачати, вони по інакшому не вміють і занадто тупі, щоб вчитись новому.
показати весь коментар
06.08.2025 19:14 Відповісти
Мабуть, що так. Силу застосовують поліцейські - за непокору працівникам ТЦК.
показати весь коментар
05.08.2025 22:16 Відповісти
Тут моя честь нідочого. Мова ж не про мене. Уважно читай. А, що пропонуєш робити з тими хто в розшуку, бикують тікають чи розпускають свої граблі?
показати весь коментар
05.08.2025 22:42 Відповісти
Так поліція присутня, це спільний патруль де представники ТЦК та патрульної поліції.
показати весь коментар
05.08.2025 22:45 Відповісти
З математикой тугенько..
показати весь коментар
05.08.2025 22:46 Відповісти
А що Вас пре так від НКВД, колосків та 30х?
показати весь коментар
05.08.2025 22:51 Відповісти
Та хоч читай, що пишеш!
показати весь коментар
05.08.2025 22:55 Відповісти
Ну тебе ніхто не тримає.
показати весь коментар
05.08.2025 23:03 Відповісти
Що скажеш про Лукашенка?
показати весь коментар
05.08.2025 23:05 Відповісти
Сторінка 2 з 3