4422 відвідувача онлайн

Європейці проти відправки військ до України, - WSJ

Іноземні миротворці в Україні у Європі виступають проти

План відправки європейських військових до України, якщо між Києвом і Москвою буде досягнуто мирної угоди, стикається з перешкодою - громадськість у ключових країнах ЄС не підтримує це.

Про це пише видання The Wall Street Journal, передає Цензор.НЕТ.

Раніше ідею "сил стримування" запропонували Велика Британія та Франція. Метою було запобігти новим російським атакам після укладення мирної угоди. Дональд Трамп заявив про готовність надати певні гарантії, проте виключив можливість направлення військ США до України.

Європейські лідери протягом останніх тижнів стикаються зі скептицизмом виборців. Так, як свідчать опитування, значна частина громадян Німеччини, Італії та інших країн виступають проти розгортання військ. Вони вважають такі кроки ризикованими.

56% німців проти участі країни в такій операції. Глава МЗС ФРН Вадефуль сказав, що Бундесвер вже задіяний у створені бригади в Литві, тому може не мати ресурсів для нової місії.

Дослідження громадської думки у Франції свідчить, що 67% французів готові підтримати місію лише в разі підписання остаточної мирної угоди. Тоді як у випадку звичайного перемир'я 68% висловлюються проти. Раніше президент Макрон заявив, що війська країни не братимуть участі у бойових діях, а лише зосередяться на охороні стратегічних об'єктів.

У Великій Британії заявили, що участь військ країни можлива лише за умови чітких гарантій від США. Більшість громадян підтримують миротворчі місії, проте хочуть уникнути прямої конфронтації з Росією.

За даними видання, низка країн, зокрема Данія, Естонія та Нідерланди, готові відправити війська. Польща відмовилася від цієї ідеї, оскільки для неї є ризики, бо вона межує із Росією.

Загалом до миротворчої місії планували залучити 30 тис. військових, проте наразі масштаби скорочено. Велика Британія та Франція готові надати від 6 тис. до 10 тис. військових, зосередившись на морській та повітряній підтримці, а також на навчання українських військових.

Топ коментарі
+17
Єдине правильне рішення цього вопросу (гарантій безпеки для України) - це відновлення арсеналу ЯЗ. Все інше не буде прауцювати, всі це знають, але сцуть це визнати.
Збагачуймо уран! Альтернативи немає!
показати весь коментар
27.08.2025 10:40 Відповісти
+12
поїдуть, не поїдуть.
відправити, не відправити.
долучаються, не долучаються.

золотий час для безкінечного балабольства.
новий подих в серіалі голобородька.
а, тим часом, кожного дня гинуть українці! кожного дня!
показати весь коментар
27.08.2025 10:38 Відповісти
+12
чому мають вмирати європейці, коли ЗЄля відправляє молодих українських чоловіків за кордон ?

незалежна Україна потрібна насамперед нам чи європейцям ?
велика подяка Європі за допомогу зброєю та фінансами !

.
показати весь коментар
27.08.2025 10:46 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
ОТ І ВСІ ГАРАНТІЇ БЕЗПЕКИ.

ніхто піхоту на відправить - а це проблема номер один.
ЩЕ і 18-22 випускають, а от 30-50 будуть воювати 50-70 років, все своє життя, як в спарті
показати весь коментар
27.08.2025 10:36 Відповісти
не треба вибирати кловуна в президенти....
показати весь коментар
27.08.2025 10:38 Відповісти
а если бы не клоун поляки немцы итальянцы плечом к плечу побежали к нашей границе))))))
Клоун только ты
показати весь коментар
27.08.2025 13:06 Відповісти
А шо там в спарті? Бо я входжу в цю категорію і не знаю як там...
показати весь коментар
27.08.2025 10:42 Відповісти
в Спарті жили без фортець, тому що стінами міст були мужні чоловіки

.
показати весь коментар
27.08.2025 10:49 Відповісти
Мені 68, ви рахуєте шо я і такі як я можуть бути цими стінами? Ну якщо вже кацап буде десь за рогом і мені дадуть автомат то звісно піду, може декількох орків і заберу з собою на той світ звичайно...
показати весь коментар
27.08.2025 10:58 Відповісти
Яким законом пенси МВС , не тільки менти, а прокурори і т.д. , мають бронь? Здорові бики в 45+, не спроцьовані інваліди мають бронь , а 65 річні, ледь ходячі, повинні служити...
показати весь коментар
27.08.2025 14:10 Відповісти
А хто 65-ти річних заставляє служити? Просто дозволили за власним бажанням. В кого є здоров'я та бажання в ці роки захистити рідну землю то чому б і ні? Просто до прийняття цього закону в ТЦК їх найух посилали і казали йди додому до баби. Я в 2014-му ходив, мені тоді було 57 років і мене до баби додому послали. Але зараз вже не ходив, бо за цей час і інфаркт був і інсульт переніс. Зараз вже здоров'я немає. Хоча і зараз один мій знайомий йшов на роботу вранці, йому 58 років, і до нього підійшли ТЦКівці. Перевірили документи і сказали йди гуляй.
показати весь коментар
27.08.2025 15:41 Відповісти
чому мають вмирати європейці, коли ЗЄля відправляє молодих українських чоловіків за кордон ?

незалежна Україна потрібна насамперед нам чи європейцям ?
велика подяка Європі за допомогу зброєю та фінансами !

.
показати весь коментар
27.08.2025 10:46 Відповісти
https://www.unian.ua/society/vijizd-za-kordon-cholovikiv-18-22-rokiv-general-poyaniv-shcho-ne-tak-13111311.html

Генерал-лейтенант, колишній заступник начальника Генерального штабу Збройних сил України Ігор Романенко не підтримує рішення про дозвіл https://www.unian.ua/society/choloviki-18-22-rokiv-dlya-vijizdu-za-kordon-povinni-mati-vazhliviy-dokument-dpsu-13111143.html виїжджати за кордон чоловікам 18-22 років.
показати весь коментар
27.08.2025 14:35 Відповісти
Ну звісно що ці "європейці" за любий кипіш, крім війни та голодовкі
показати весь коментар
27.08.2025 10:37 Відповісти
поїдуть, не поїдуть.
відправити, не відправити.
долучаються, не долучаються.

золотий час для безкінечного балабольства.
новий подих в серіалі голобородька.
а, тим часом, кожного дня гинуть українці! кожного дня!
показати весь коментар
27.08.2025 10:38 Відповісти
Єдине правильне рішення цього вопросу (гарантій безпеки для України) - це відновлення арсеналу ЯЗ. Все інше не буде прауцювати, всі це знають, але сцуть це визнати.
Збагачуймо уран! Альтернативи немає!
показати весь коментар
27.08.2025 10:40 Відповісти
Порушення будапештського меморандуму дає Україні право на виготовлення ЯЗ. Тільки чомусь ця тема не піднімається...
показати весь коментар
27.08.2025 10:44 Відповісти
эту тему можно поднимать только после создания оного
показати весь коментар
27.08.2025 13:08 Відповісти
Якщо втіхаря почнуть виробляти то буде те, що з північною кореєю чи іраном. Буде припинена вся допомога та накладені санкції. Тому треба переконувати світ в необхідності мати таку зброю.
показати весь коментар
27.08.2025 13:28 Відповісти
Если ставить перед фактом вот она ракета вот ядерный заряд не будет санкций, они европейцы договорятся с нашими что бы легализовать яо программу
Не сравнивай иранцев в тапочках и Украину щит Европы.
А если заявить о намернии я с вами полностью согласен воплей будет и серьезные последствия сразу от таких стран как Польша Венгрия Словакия и многих других
показати весь коментар
27.08.2025 15:32 Відповісти
Напишіть усім як це робити. Де уранові копальні я знаю. Накопаю. А як збагачувати?
показати весь коментар
27.08.2025 10:47 Відповісти
Береш уран, береш доляри: і збагачуєш, збагачуєш
показати весь коментар
27.08.2025 11:44 Відповісти
Там щось про центрифуги для збагачення говорили. Спробуй для початку те, що накопаєш, в пральну машину засипати. І на віджим поставити. Тільки віджим максимальний став, бо інакше нічого не вийде.
показати весь коментар
27.08.2025 12:22 Відповісти
Я спочатку почну збагачувати паливні елементи для АЄС, а потім поступово підніматиму швидкість центрифуги. Головне - щоб не скакала по всій хаті.
показати весь коментар
27.08.2025 15:09 Відповісти
Там провод 1.5 метра. Далеко не поскаче.
показати весь коментар
28.08.2025 07:35 Відповісти
В сьогоднішніх реаліях легше пройти 100 км в середину рашки і захопити ядерні трофеї, ніж рокам, під санкціями і російськими обстрілами збагачувати власноруч.
показати весь коментар
27.08.2025 12:17 Відповісти
Європа і раніше говорила що не зможе зібрати 25 тисяч. Більшість людей в їх маленьких арміях це обслуговуючий персонал.
показати весь коментар
27.08.2025 10:42 Відповісти
А кого вони обслуговують, якщо армії немає?
показати весь коментар
27.08.2025 10:46 Відповісти
один одного
показати весь коментар
27.08.2025 10:50 Відповісти
показати весь коментар
27.08.2025 11:46 Відповісти
Який сенс цим європейцям відправляти сюди війська, якщо у них дуже скоро почнеться своя війна ((:
Ну хоча б візмить та подивиться на сторічну історію - побачите, що зараз почалося теж саме , що і в 1914 році, (а в Україні , тобто в Європі почалася війна рівно через сто років - в 2014 році. )
Все йде по кругу, або по спіралі.
показати весь коментар
27.08.2025 10:49 Відповісти
Європа легко зможе зібрати мільйонну армію з українських чоловіків віком 18-60. Якщо треба допомога нові бусіки готові до відряджень
показати весь коментар
27.08.2025 10:52 Відповісти
Скажу навіть більше. Згідно опитувань, лише третина європейців готові захищати власну країни у разі війни з РФ
показати весь коментар
27.08.2025 10:53 Відповісти
Третина це багато. У будь-якій країні максимум 15% готові йти на війну.
показати весь коментар
27.08.2025 10:58 Відповісти
Я сейчас начинаю понимать цели жесткой риторики польских политиков в отношении Украины точь в точь как в оркостане антиукраинская риторика на всех каналах перед началом войны.
показати весь коментар
27.08.2025 15:38 Відповісти
Не буде в Україні Європейських військ.
Не захоче сита та самозадоволена Європа посилати на Українську війну своїх вояків!
Проте, треба просто шукати внутрішні мобілізаційні резерви в середині самої України.
Зі списку пунктів статті 23 Про відстрочку від мобілізації на особливий період негайно по пребирати всіляки шпарини для можливої відстрочки так званим "офіційним та недоторканим ухилянтам", - освітянам, науковцям, утримувачам 3-х дітей, всіляким доглядальникам не існуючих родичів й т.д.
До того ж в Україні ціла армія пенсіонерів-силовиків!
Почати повертати на військовий облік через ДПФУ пенсіонерів до 65 років та залучати їх до служби у лавах ЗСУ!
Так, це не популярні заходи, але по іншому Україна не встоїть перед рашистською навалою, а якщо армія рф просунеться далі, то не приведи господи, вони ставлячи до стінки Українців вже не питатимуть - ти хто, яка у тебе бронь від мобілізації!
Будуть просто вбивати й все!
показати весь коментар
27.08.2025 10:53 Відповісти
чому у твоїй статті нема жодного слова про жінок і гендерну рівність?
показати весь коментар
27.08.2025 11:05 Відповісти
а еще нет ни слова про выезд 22 летних за кордон
показати весь коментар
27.08.2025 11:12 Відповісти
Хочеш сказати,що згідний свою (жінку,сестру,дочку ) відправити до армії замість себе?
показати весь коментар
27.08.2025 11:43 Відповісти
хочу сказати про гендерну рівніть
показати весь коментар
27.08.2025 11:54 Відповісти
Для того щоб відправити в окопи пенсів 45+ потрібно зразу розжалувати їх в рядові.
Так як більшість з них мають офіцерські звання. А офіцерські вакансії вже давно зайняті, черга стоїть з бажаючих "повоювати" на складі в тилу.
показати весь коментар
27.08.2025 11:26 Відповісти
Та пофіг яке звання вони , пенси 45+ , мають. Яким законом вони, пенси МВС , не тільки менти, а прокурори і т.д. , мають бронь? Здорові бики в 45+, не спроцьовані інваліди мають бронь , а 65 річні, ледь ходячі, повинні служити... Якийсь абсурд...
показати весь коментар
27.08.2025 14:02 Відповісти
Я думаю - вони і не проти служити. Тільки в тилу.
показати весь коментар
27.08.2025 15:11 Відповісти
Так їх й розжалують у рядові!
Звання армії срср, в ******** армії України, а так запровадив ще В. Залужний не діють, так само як й ментовські в ЗСУ. Був в ментовці - полковник, прийшов у ЗСУ, в кращому випадку ст. лейтенант.
показати весь коментар
27.08.2025 14:13 Відповісти
В селах вже немає чоловіків. Немає кому працювати на землі. А зеля ще й відпускає 18-22 річних...
показати весь коментар
27.08.2025 14:53 Відповісти
Потрібно створювати офіцерські штурмові загони. Ті порвуть орків як тузік грелку.
Завоюють честь, славу, повагу суспільства.
Те, чого зараз не мають.
показати весь коментар
27.08.2025 15:14 Відповісти
Ну що ви зразу...45-55, тим більше що зараз і підвезуть, тільки зачищати потрібно.
показати весь коментар
27.08.2025 18:29 Відповісти
Звичайно, треба слухати розніжену громадськість ЄС. Вони обовʼязково приймуть правильне управлінське відповідальне рішення. Ха-ха.
показати весь коментар
27.08.2025 11:00 Відповісти
Якщо б ця війна була "по чесному" , то всіх цих українських(?) діячив, яки продали, профукали - ЯЗ, потім тисячи ракет , літаків та іншої зброї вже давно посадили або оголосили в розшук.👈
А так , звиняйте - все це виглядає якось дуже схожим на аферу.
показати весь коментар
27.08.2025 11:00 Відповісти
оце й усі гарантії безпеки
дайте ядрену бімбу, або не заважайте зробити її самим
показати весь коментар
27.08.2025 11:04 Відповісти
Коаліція засяних імпотентів це
показати весь коментар
27.08.2025 11:12 Відповісти
Соціальні опитування , що проводились в ціх країнах з питанням"Чи готові ви зі зброєю захищати свою країну в разі агресії з боку росіїї?" показали, що мізерна частка готова взяти в руки зброю та стати на захист своєї країни, це десь від 10-15%, решта сказали що виїдуть до інших країн, де немає війни.... Тобто вони не хочуть воювати ані в себе ані в Україні. Путін це знає, він знає , що демократії слабкі, тому і пре м'ясом кривавим засипає кров'ю навколо все заливає, Захід просто замружив очі , обісрався і чекає, що все розсмокчеться саме і будуть знову купувати газ і 9 травня мотопробігами з росіянами відзначати
показати весь коментар
27.08.2025 11:14 Відповісти
Древні європейці, греки, знали, що "Воювати за свій дім треба якнайдалі від свого дому".
******* європейці про це забули.
показати весь коментар
27.08.2025 11:16 Відповісти
Мабуть рішучі європейці хочуть повоювати у себе вдома. Сміливо...
показати весь коментар
27.08.2025 11:28 Відповісти
Та вони просто не розглядають таку можливість і не особливо вірять в неї.
показати весь коментар
27.08.2025 12:28 Відповісти
ну що можна очікувати від ситих сцикливих Гансів з Жан-П'єрами?
показати весь коментар
27.08.2025 11:34 Відповісти
Звісно,за нас європейці воювати не будуть.Але лякати їх війною потрібно ще й як -щоб підтримували свої уряди,котрі дають нам допомогу.
показати весь коментар
27.08.2025 11:46 Відповісти
Не відправлять бо добре розуміють що ***** плював на якісь там мирні угоди і будь якої миті почне вбивать "миротворців" поляків, французів і тд. А з Україною вони дурня вмикають типу "а може насправді ви самі ***** спровокували,чи рюзьге язик там "ущімлялі..."
показати весь коментар
27.08.2025 11:54 Відповісти
Так це чергова гра для підвищення податків чи зниження соц-стандартів для населення Європи. Мотив такий наративять для громадян ЕС- не хочте посилати війска,тоді потрібно буде платити з ваших карманів за безпеку. Готуйтися громадяни нашої европейської родини відслюнявлювати бабулети.

Але головне питаня для України (це мир чи заморозка) всі ці потуги не вирішують.
показати весь коментар
27.08.2025 11:54 Відповісти
Особенно Италия - родина фашизма, Германия - родина нацизма
показати весь коментар
27.08.2025 12:14 Відповісти
Ну що ж, це було прогнозовано. Якщо навіть головний гарант Будапештського меморандуму - США- не збирається відправляти своїх солдат, що вже говорити про інших...
показати весь коментар
27.08.2025 12:18 Відповісти
а коли всі радісно допомагали ізраїлю відбиватися від ракетної атаки, то грамадськість була за? чи ето другое?
показати весь коментар
28.08.2025 01:27 Відповісти