3747 відвідувачів онлайн

Стрілянина сталася на Київщині: є загиблий і поранений

поліція Київщини розповіла про стрілянину у Фастові

Унаслідок стрілянини у Фастові Київської області один чоловік загинув, ще один зазнав поранень. Правоохоронці затримали зловмисника, який стріляв у людей.

Про це повідомляє поліція Київщини, інформує Цензор.НЕТ.

До поліції на спецлінію 102 надійшло повідомлення про те, що на одній із вулиць у місті Фастів сталася стрілянина. 

"Прибувши на місце події правоохоронці встановили, що між зловмисником та ще двома чоловіками - батьком та сином - стався конфлікт. Після фігурант поїхав до місця свого проживання, взяв зброю та повернувся до опонентів, здійснивши декілька пострілів у чоловіків",- сказано в повідомленні.

Зазначається, що свідком інциденту став начальник відділу превенції поліції Фастівщини, який перебував поза службою. Він негайно затримав стрільця - 53-річного місцевого мешканця - та викликав швидку допомогу для поранених.

Унаслідок події 28-річний потерпілий помер у лікарні, його батькові наразі надається медична допомога.

Поліцейські затримали 53-річного місцевого мешканця у порядку ст. 208 Кримінального процесуального кодексу України. Зброю вилучено.

Відкрито кримінальні провадження за фактами замаху на умисне вбивство двох або більше осіб, умисне вбивство, а також незаконного поводження зі зброєю, бойовими припасами (ч. 2 ст. 15 п. 1 ч. 2 ст. 115, ч.1 ст. 115, ч. 1 ст. 263 Кримінального кодексу України).

Топ коментарі
+10
затримував діючий пліцейський, який перебував поза службою.
показати весь коментар
01.09.2025 00:04 Відповісти
+7
Ого. Кукуха відлетіла у вирій.
Вбивця підстрелив двох беззбройних.
показати весь коментар
01.09.2025 00:29 Відповісти
+5
3 основні підвалини ******** z-еленої влади: анархія, свавілля, бандитизм!
показати весь коментар
01.09.2025 00:09 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Знову затримував умовно цивільний, а не профнепридатні. І непогано б легалізувати короткоствол для самозахисту. Бо нагородний пістолет у вбивці чомусь є.
показати весь коментар
31.08.2025 23:56 Відповісти
затримував діючий пліцейський, який перебував поза службою.
показати весь коментар
01.09.2025 00:04 Відповісти
Наяальник відділу превенції. Що це за посада? Знаєш?
показати весь коментар
01.09.2025 00:05 Відповісти
так, знаю. Саме у прямі обов'язки начальника відділу превенції входить контроль за дотриманням фізичними і юридичними особами спеціальних правил і порядку зберігання і використання зброї, спеціальних засобів індивідуального захисту та активної оборони, ***********, вибухових речовин і матеріалів, інших предметів, матеріалів та речовин, на які поширюється дозвільна система;
показати весь коментар
01.09.2025 00:22 Відповісти
Начальник, по факту бумагоперекладач з однієї стопки паперу в іншу. Та ще й не при виконанні. Та ще й в його обов'язки не входить затримання. Я й пишу, що це майже цивільна людина.
показати весь коментар
01.09.2025 00:26 Відповісти
це не цивілна людина. Це діючий поліцейський середнього складу поліції, начальник сектору превенції патрульної поліції.
показати весь коментар
01.09.2025 00:39 Відповісти
Добре
показати весь коментар
01.09.2025 00:43 Відповісти
єдине, що у цій ситуації мене дивує - це те що поліцейський середнього складу поліції поза службою у військовий час не носить при собі табельної зброї.
показати весь коментар
01.09.2025 01:07 Відповісти
А йому зброю хоч видавали? Він же не патрулює місто.
показати весь коментар
01.09.2025 01:18 Відповісти
звісно начальник сектору табельну отримує. Але парадокс у тому, що у військовий час поза службою поліцейські у нас не носять зброю, тому від них толку майже стільки ж, як і від звичайного перехожого свідка.
показати весь коментар
01.09.2025 01:22 Відповісти
Цей якраз затримав, від нього толк є. А профнепридатні на патрульках безтолкові
показати весь коментар
01.09.2025 01:24 Відповісти
так, затримав. Але стрілець, явно не професійний, встиг уразити двох людей, тому що у поліцейського не було при собі табельної зброї.
показати весь коментар
01.09.2025 02:51 Відповісти
І ми з вами дійшли до того що цей чоловік майже цивільний.
показати весь коментар
01.09.2025 01:25 Відповісти
ні, дійшли до того, що українська поліція дуже далека до відповідного функціонала. Звісно, в такому випадку ви маєте право прирівнювати будь-якого атестованого поліцейського до звичайної цивільної людини.
показати весь коментар
01.09.2025 02:48 Відповісти
ти шось поплутав
укрополіція це

найбільш корумпована структура
найбільш безпорадна
працівники на 90% невигласи у законах, бикують
психологічно не підготовлені працювати з людьми
найбільш огидна людям бо не воює як структура ніхерна
показати весь коментар
01.09.2025 05:56 Відповісти
Короткоствол так, порнографію так.
Люди, які пишуть про легалізацію чи дозвіл, зазвичай, знають як цим користуватися. Як його правильно дістати, як стріляти, куди цілитися і коли взагалі доцільно діставати (що дуже важливо). Звісно, краще ніколи не опинятися у ситуаціях, коли короткоствол може знадобитися. Але в критичному випадку треба бути з ним, а не з голими руками) А щодо раптових нападів і розрізнення вбивць - так, питання дискусійне. Короткоствол - це шанс, а не гарантія.
показати весь коментар
01.09.2025 00:10 Відповісти
Звісно що шанс, але ж стрілець двох підстрелив, а якщо була б зброя, то одного встиг би.
показати весь коментар
01.09.2025 00:12 Відповісти
Так справа в тому що носити зброю не всі хочуть, і мати з нею справу також. І беззбройеа людина соціально безпечна а зі стволом вже ні, бо має знаряддя вбивства при собі. Біс знає що там в голові.. А якщо буде відстрелюватись а кулі куди летітимуть у місто в перехожих? Чи вони спочатку переміщуватимуться в підвальне приміщення і там захищатимуться? Не хотів би я щоб куля захистуна вбила випадкового перехожого, дитину, вагітну жінку, кота
показати весь коментар
01.09.2025 00:24 Відповісти
Якщо тебе вб'є куля нападника, то тобі норм, а якщо куля захисника, то не норм. зрозуміло, кукуха в тебе не в гнізді.
показати весь коментар
01.09.2025 00:28 Відповісти
А якщо твоя куля вб'є перехожого за сто метрів який собаку вигулює? Чи коли на тебе ствол наставлятимуть ти ракурс отвєтки вибиратимеш і переконавшись що постріл безпечний і нікому не загрожує, почнеш захищатись?)
показати весь коментар
01.09.2025 00:30 Відповісти
Винен нападаючий.
показати весь коментар
01.09.2025 00:31 Відповісти
Тобто випадкові вбивства перехожих то просто побічна дія. І винен не той хто стріляв захищаючись а той хто становив загрозу життю захиснику на його суб'єктивну думку.. все ясно. Треба про це знати цивільним перехожим
показати весь коментар
01.09.2025 00:35 Відповісти
Коли в тебе хтось буде стріляти, то не лякайся, на твою суб'єктивну думку твій вбивця не буде нести тобі загрозу.
показати весь коментар
01.09.2025 00:37 Відповісти
Якщо захищаючи своє життя ти забереш життя випадкових перехожих та навіщо в соціумі взагалі таке перелякане життя яке захищаючи себе забирає життя у інших. Якщо ти живеш такими принципами що тебе навмисно хочуть грохнути, то це точно не питання національного рівня про дозвіл на короткоствол.. А якщо ти захищаючись попадаєш в випадкових перехожих, а вони також починають захищатись і валять в тебе і попадають в інших.. ото б ланцюгова реакція була.. Але винен все одно отой перший що хотів тебе вбити, чи так тобі привиділось
показати весь коментар
01.09.2025 00:50 Відповісти
Якщо поліція при затриманні злочинця буде стріляти і застрелить тебе, то це для тебе норм, якщо вбивця тебе застрклить,то це для ткбе норм, а якщо той хто захищається - то не норм. Ти кончений.
показати весь коментар
01.09.2025 00:53 Відповісти
Тобто стрілянина серед міста куди не попадя для тебе норм, і ходити переляканим також норм. Я навіть хотів би щоб не на довго ввели такий закон. Щоб дауни які за нього топлять переконались на власній шкурі, що таке коли кожний другий переляканий шариться по світу зі стволом, бо можна.. Бажано на власній шкурі та своїх близьких..
показати весь коментар
01.09.2025 00:57 Відповісти
Не норм, але ж ти новину читав? Сьогодні, от прямо декілька годин назад, вбивця в місті стріляв по беззбройним, і міг і в тебе випадково влучити, але це тобі норм, бо ти кончений. Не пиши мені більше.
показати весь коментар
01.09.2025 01:00 Відповісти
Фєдя, короткоствол для лохів. Хочеш справжній автомат і купу патронів? Безкоштовно.
показати весь коментар
01.09.2025 06:13 Відповісти
кулі там не 5 45 бронебійні а мягкі 9мм
вони добре зупиняютться
показати весь коментар
01.09.2025 05:58 Відповісти
Чому б не зробити закон таким чином що застосувати короткостволу у разі загрози життю можна, але у разі смерті нападника отримуєш срок 15 років, за каліцтво 10, за поранення 3 умовно. Зато живий, да ж? Було б справедливо, і стримувалоб захистунів з захисцицями
показати весь коментар
01.09.2025 00:17 Відповісти
Тобто в данному випадку нападаючий отримає років 8 за вбивство, а якщо б вбитий захищався то йому 15 би впаяли. У вас з головою щось не так.
показати весь коментар
01.09.2025 00:22 Відповісти
Так, бо нападаючого вивели захистуни думаючи що вони круті зі стволами, ображали на особистості, і він у стані афекту завалив їх з мисливської зброї або ножем. А короткостволи спеціально провокують бо можуть безкарно стріляти в людей бо дозволено. Якщо це крайня міра і вбив когось то захищайся але будь добр у турму на 15ть років. Це стимулюватиме просто уникати конфліктних ситуацій
показати весь коментар
01.09.2025 00:28 Відповісти
Ого. Кукуха відлетіла у вирій.
Вбивця підстрелив двох беззбройних.
показати весь коментар
01.09.2025 00:29 Відповісти
саме такий зараз і діє. за умисне менше ніж за самозахист
показати весь коментар
01.09.2025 00:35 Відповісти
Головний борцун з ТЦК, який доказує яка він мирна і ненароджена для війни людинка, хоче короткоствол.
показати весь коментар
01.09.2025 06:15 Відповісти
Ти написав однк речення, а збрехав 4 рази. Ти кацап.
показати весь коментар
01.09.2025 06:28 Відповісти
Фєдя, ти ж тут доволі відома людинка. В кожній темі про ТЦК скиглиш.
показати весь коментар
01.09.2025 06:40 Відповісти
Ця новина не про тцк. Про тцк ти писати почав, кацап брехливий.
показати весь коментар
01.09.2025 06:45 Відповісти
Ну, полегше. Навіщо зразу образами сипати? Куди такому гарячому хлопцю короткоствол? Ти ж одразу стріляти почнеш. Запитаю ще раз.
Фєдя, хочеш безкоштовний автомат?
показати весь коментар
01.09.2025 07:08 Відповісти
Є. Більше того- тобі чималі гроші платять, за те що ти його візьмеш.
показати весь коментар
01.09.2025 07:17 Відповісти
Фєдя розуміє що обісрався, але старанно робить вигляд що все добре.
показати весь коментар
01.09.2025 07:26 Відповісти
Прикольно спостерігати як справжні мачо- ;та я врагов рвав як Тузік грєлку, та я пацан чьоткий, дайте мені короткоствол, я обід не прощаю!;- дрищуть рідким калом коли мова заходить про мобілізацію і тут уже починається пісєнька ;я не народжений для війни, я мухи не обідив, люблю квіточки і метеликів, і взагалі в душі я дівчинка;.
Не кашляй, Фєдя. І рожевий вібратор тобі, а не короткоствол.
показати весь коментар
01.09.2025 07:36 Відповісти
Не бачу традиційного:
"Під час спільного розпиття спиртних напоїв виникла сварка..."
показати весь коментар
01.09.2025 00:01 Відповісти
Пані Ольга Гергелюк, чому вас цікавить звичайна "битовуха", в той час як щодня гинуть і калічаться сотні захисників.

Пишiть про українських героїв на фронті, чи в тилу.
показати весь коментар
01.09.2025 00:03 Відповісти
3 основні підвалини ******** z-еленої влади: анархія, свавілля, бандитизм!
показати весь коментар
01.09.2025 00:09 Відповісти
Судячи з твого допису впевнився, що ці три підвалини властиві тобі і тобі подібним не z-ельоним. Ну і четверта підвалина властива тобі і подібним - тупість.
показати весь коментар
01.09.2025 11:00 Відповісти
Прям Чікаго, чи відволікають від чогось маштабнішого?
показати весь коментар
01.09.2025 00:10 Відповісти
Рівень насильницької злочинності в Чикаго залишається нижчим, ніж у двох найбільших містах, згідно з даними кримінальної статистики ФБР.
Він становить приблизно 540 насильницьких злочинів на 100 000 жителів.Для порівняння, у Нью-Йорку та Лос-Анджелесі рівні насильницької злочинності становлять приблизно 671 та 728 насильницьких злочинів на 100 000 жителів відповідно.
Насправді, з 10 найбільших поліцейських департаментів, включених у дані ФБР, Х'юстон є містом з найвищим рівнем насильницької злочинності - приблизно 1 148 насильницьких злочинів на 100 000 жителів, згідно з даними.
Інші міста, такі як Філадельфія та Фінікс, також мають вищі рівні насильницької злочинності, ніж у Чикаго - приблизно 909 та 800 насильницьких злочинів на 100 000 жителів відповідно.
показати весь коментар
01.09.2025 00:19 Відповісти
Зброя - останній аргумент чоловіка! (с)мое!)

а може вони його огуляли?
😁
коротше, легалізуйте вже зброю
та не тіко пукалки а штурмову теж
як у Швейцарії, Ісраєлі... ну ви понелі хто вумний?
показати весь коментар
01.09.2025 06:01 Відповісти
На країну насувається вендетта. І чим дальше, тим буде наростати. Розподіл та перерозподіл накраденого, ліквідація свідків і т. п. на тлі політичних вбивств та підгоовки до виборів. ОПГдєрмака готує ішака до переобрання.
показати весь коментар
01.09.2025 07:39 Відповісти
Ну шо, всі вже випорожнились?
То я підкину, шо можна навіть з такої обрізаної новини отримати
- це був не просто вуличний конфлікт, а якась таки негарна історія. І стрілок неспроста поїхав додому за зброєю і явно не за недобре слово у свою сторону. Можу припустити, що батькові з сином щось треба було фігуранта, бо вони залишились чекати його. Мабуть чекали грошей від нього.
- і кукуха не поїхала у стрільця, бо тоді і безбройний мусор поїхав би на* на машині з червоним хрестиком і мигалкою. А стрілець швидше за все здався першому мусору, який трапився - явка з повиною. Але мусору схоже захотілося медальку за відвагу і переграли справу під себе.
А чого ви ще чекаєте від українського кривосуддя - Портнов безсмертний!
показати весь коментар
01.09.2025 09:01 Відповісти