6945 відвідувачів онлайн

Прем’єр Баварії Зедер пропонує повертати українців додому для захисту України: Миру наразі не видно

Зедер про українців у Німеччині

У Німеччині пропонують повертати придатних до військової служби чоловіків-українців додому для захисту України.

Як передає Цензор.НЕТ, із посиланням на Rheinische Post, про це заявив прем’єр-міністр Баварії та очільник партії Християнсько-соціальний союз (ХСС) Маркус Зедер.

"Миру наразі не видно. Тому цілком законно розглядати питання про відправку придатних до військової служби українців на батьківщину для забезпечення безпеки у власній країні", - зазначив він.

За його словами, у Німеччині значно нижча частка українців, які працюють, порівняно з іншими європейськими країнами.

"Це потрібно терміново змінювати - і не лише для новоприбулих українців", - наголосив Зедер.

Топ коментарі
+39
Рідкісний тверезий голос з Європи.
показати весь коментар
06.09.2025 12:23 Відповісти
+31
Німці у вічному акуї від здорових мажористих українців, що втікли від війни.
У німців (та не тільки) когнитивний дисонанс від такого явища.
Як це?
На твою землю прийшов ворог, але ти, здоровий бугай, мразота, сидиш на соціальних виплатах і вдаєш вигляд, що так і треба.
показати весь коментар
06.09.2025 12:34 Відповісти
+28
А чому Сирійців не відправляли та інших??
показати весь коментар
06.09.2025 12:23 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
А чому Сирійців не відправляли та інших??
показати весь коментар
06.09.2025 12:23 Відповісти
Тому що ми Европа - ми актив Европи а сирійці- пасив. Тому Европа хоче щоб ми виграли війну - і треба люди для перемоги
показати весь коментар
06.09.2025 12:44 Відповісти
Ага, то актив потрібно вибрати, а залишити чорнозадий пасив
показати весь коментар
06.09.2025 13:39 Відповісти
що? ти якраз пасив Європи
показати весь коментар
06.09.2025 15:37 Відповісти
крига скресла, гаспада присяжні ухилянти !
давно пора!
прихисток в Європі виключно для жінок з дітьми!

решта - Батьківщину захищати!
чи ви думаєте, що німці за Україну будуть вмирати ?

.
показати весь коментар
06.09.2025 14:37 Відповісти
Ньюанси мобілізації:
Ансамбль Вірського збирається на закордонні гастролі, представляти Україну за кордоном. Зали, готелі, харчування, транспорт і т.д. вже проплачені. В ансамблі 52 хлопці.
І тут... 49 з них отримують повістки... В ТЦК кажуть, що їм пох ті гастролі. Коротше, ледве розрулили.
показати весь коментар
06.09.2025 14:49 Відповісти
на фронті людей вистачає, хай їдуть
показати весь коментар
06.09.2025 15:38 Відповісти
Так а тобі що до сирійців? З Пальміри пишеш?
показати весь коментар
06.09.2025 14:42 Відповісти
Рідкісний тверезий голос з Європи.
показати весь коментар
06.09.2025 12:23 Відповісти
можете пояснити, чому це добре для вас?
показати весь коментар
06.09.2025 15:44 Відповісти
Не лише для мене, а й для усіх свідомих українців, бо ж на фронті воювати нема кому. Комплектація підрозділів у 50...65%. Так зрозуміло?
показати весь коментар
06.09.2025 18:08 Відповісти
ні, не зрозуміло. тобто ви хочете, щоб з німеччини депортували умовного Миколу, щоб він вашу дупу захищав?
показати весь коментар
06.09.2025 18:13 Відповісти
Так; і мою, і вашу, і своїх рідних та родичів, як це зара роблять мої два зятя.
показати весь коментар
07.09.2025 08:41 Відповісти
Це так, саме просте пояснення, якшо вам поняття "свобода", "незалежність" ні про що не кажуть.
показати весь коментар
07.09.2025 08:44 Відповісти
ваші два зятя?
чужих дітей ви нормально так посилаєте вашу жопу захищати.

як ви уявляєте цей процес депортації і призиву в ЗСУ?

ну привезли німці на кордон Миколу, і що далі? одразу в тцк - учебка - окоп? а у цього миколи вся рідня виїхала і він все продав на території України, йому захищати нічого, крім твоєї хитрої жопи.

як думаєш, він буде добре твою жопу захищати?
показати весь коментар
07.09.2025 08:47 Відповісти
Ти не українець, ти--раб. ПНХ!
показати весь коментар
07.09.2025 08:56 Відповісти
З якого дива?
показати весь коментар
07.09.2025 09:00 Відповісти
Гарне рішення! Про мобілізацію ЗСУ більше турбуються закордонні чиновники ніж українські! Всіх військовозобов'язаних вислати з Німеччини і не тільки чоловіків, жінки теж стоять на військовому обліку!
показати весь коментар
06.09.2025 12:24 Відповісти
Ну, я більше трьох років в ЗСУ, більш того, на фронті. І згоден з попереднім оратором.
Ще шось ляпнеш за пиз"ак, чучело?
показати весь коментар
06.09.2025 12:37 Відповісти
каком фронте, ты тут сидишь 24/7 про ухылянтов строчишь , в перерывах между отбитием штурмов вражеской пехотуры?
показати весь коментар
06.09.2025 12:52 Відповісти
Він сам писав, що в нього в снарязі замість зброї ноутбук. Тому зрозуміло, на якому він фронті.
показати весь коментар
06.09.2025 13:00 Відповісти
Замість? Якби ж то ))) Стицько, ще в снарязі є болгарка, шуруповерт, сокира та молоток.
Не повіриш, навіть прінтер є.
Здається, для зброї вже нема місця, але на жаль, тягаю ще й н/з б/к. А оскільки куркуль - то дохрєніща.
показати весь коментар
06.09.2025 13:08 Відповісти
А у мене принтера не було... Ніде возити. Я ротного задовбував.
показати весь коментар
07.09.2025 18:06 Відповісти
та ну їх усіх нахрєн. На КСП просити роздрукувати купу служебок, а там зараз не рапорти з служебками, а витвори японської каліграфії (у що перетворилося ЗСУ.... штабним в штурмовому батальйоні робити нічого - чіпляються до всього.)
То у них лижі не їдуть, то ще шось.
Тому намагаюся мати все своє. Тіли на днях викинув нахрєн два досить нових струйних прінтери, надибав компактний лазерний самсунг. Так інша справа.
Ті струйніки, виявляється, не можна зайвий раз возити в кузові ельки в ящику з-під бананів ))
показати весь коментар
07.09.2025 18:28 Відповісти
Артурчік, маю лише два питання:

1) как пагодка в масквє? Ти, *******, навіть української не знаєш, ляпаєш тут щось свинособачою.
2) ти, диванне, все, що знаєш про війну - це расєйскіє серіали про "дєдиваєвалі".
Окопи, бліндажі, каганок та гармошка.
Насправді, ми створюємо собі саме максимально комфортні умови, куди б нас не заносило.
В мене завжди є світло (або від мережі, або від генератора), завжди є інтернет (або від водафону, або від старлінку). В мене завжди є ноутбук. Завжди чистота, завжди вода (хоч і привозна), завжди де попрати одяг та сходити в душ.
***********
Пісєц, ці містечкові диванні троллі кінчені. Вже не вперше. Вони думають, що ми завжди десь сидимо закопані в глину )) От три з половиною роки сидимо в окопі, ага. Безвилазно.
показати весь коментар
06.09.2025 13:01 Відповісти
да все уже не позорься "ахвицер". Типы в окопах сидят а оно в тылу с ноутбуком и стриралкой с душем мазанное и строчит про ухылянтов. Я в тебе не сомневался кто ты и что ты
показати весь коментар
06.09.2025 13:33 Відповісти
В окопах у нас старлінки були, а на хаті у мене отака штука. Дієва, до речі.
показати весь коментар
07.09.2025 18:11 Відповісти
а ти мабуть точно "атбиваешь штурма"?
показати весь коментар
06.09.2025 13:40 Відповісти
Так ви добровільно пішли? Добровільно. То ваші проблеми. Сидите ви там тільки тому, що не можете звільнитися
показати весь коментар
06.09.2025 12:58 Відповісти
Звільнявся. І знову повернувся. Бо не можу вас там бачити навколо себе. От таких от як ти.
Та й зараз, напевно, можу звільнитися. Варто лише поїхати на ВЛК.
Але не хочу, бо корисний тут.
показати весь коментар
06.09.2025 13:11 Відповісти
Смішне ти. Де це такий фронт, що можна цілодобово 24/7 стирчати на Цензорі? Бо у всіх моїх знайомих та рідні, тих, що безпосередньо на фронті, тижнями нема можливості, навіть, просто подзвонити. А більшості з них і взагалі вже нема...
показати весь коментар
06.09.2025 13:20 Відповісти
Смішне саме ти. Тому що ти дома.
Скільки тобі? 60, може є? Чи ти інвалід дитинства?
Знайомі у нього...
Приїдь та подивись сам.
Тому що ти й гадки не маєш, навіть приблизно не уявляєш, що таке служба в штурмовому батальйоні.
Розказувати такому як ти за свої поранення, контузії, за свій вік, за досвід, за поточні службові обов'язки - це метати бісер.
Йди гуляй. Точно шо стецько.
показати весь коментар
06.09.2025 13:31 Відповісти
Стицько з ТОТ.
показати весь коментар
07.09.2025 18:12 Відповісти
Ну у вас просто ПТСР. Я звільнився в 2015-му і сказав: армія - це не моє. А люди тут звичайні. Якщо б не ці люди, армія б останнії хрін з сіллю доїдала б. Доречі: мені взагалі фіолетово - воювала людина, чи ні, бо на війні нічого гарного немає. Бо ви просто пишите неправду. Я написав мемуари - друзі читають - так в моїх мемуарів немає романтики війни
показати весь коментар
06.09.2025 13:29 Відповісти
Друже, а де в мене є романтика війни? В 15-му році то ще були квіточки у порівнянні з цим.
Навіть у 22-му було ще не так.
Багато що є сказати по темі, бо ти все ж таки свій. Але не будемо годувати тролів, бо налетять "стецьки"
показати весь коментар
06.09.2025 13:36 Відповісти
Дякукю... Вибачте, якщо десь образив...
показати весь коментар
06.09.2025 13:47 Відповісти
Я також, збираюсь, щось подібне написати, коли звільнюсь з армії, і дійсно, те що я побачив на війні, гарного там немає, дійсно є прислів'я поганий мир, краще, чим гарна війна.
показати весь коментар
06.09.2025 13:37 Відповісти
То тиловик. Саме вони люто ненавидять "ухилянтів", бо самі сцються потрапити на фронт. Як і їх брати-тцкуни.
показати весь коментар
06.09.2025 13:38 Відповісти
Не перенось свої проблеми на інших. Ти то зрозуміло сцишся, бо кацапи таких як ти не жаліють, відразу на штурм.
показати весь коментар
07.09.2025 18:16 Відповісти
Та сцишся ти і тобі подібні. Тому і залякуєте інших бурятами , кадирівцями та штурмом Варшави. Томуі ненавидите "ухилянтів", які не хочуть іти захищати ваші обісрані від тваринного страху сраки. Бо розумієте, що саме тобі і тобі подібним сцикливим рабам кадирівці встромлять швабру і поженуть штурмувати Варшаву. А нормальних, поважаючих себе людей, ніхто нікуди погнати не зможе.
показати весь коментар
07.09.2025 18:24 Відповісти
Ну, ти, схоже, зі зв'язками, раз не на штурми кинули, а в інтернеті працюєш.
показати весь коментар
07.09.2025 18:52 Відповісти
Маячня продовжується. Це вже серйозно...
показати весь коментар
07.09.2025 18:55 Відповісти
Та він "лахтинський"....
показати весь коментар
07.09.2025 21:33 Відповісти
ох ти курва!
і всі, хто тобі лайки поставивши !

Добровольці самі пішли першими для того, щоб ви приєднались.

жалко що лише тявкаєш на Цензорі, так відгріб би по повній !

.
показати весь коментар
06.09.2025 14:43 Відповісти
Я сам був добровольцем в 2014. За словами слідкуйте - бо рано чи пізно опинитися в залі суду і будете відповідати за погрози. Можете не виділяти шрифт - ваша пропаганда тут притомним людям не цікава. Це ви скоро будете вигрібати від "хазяїв України" - бо гарну державу побудували за 6 років
показати весь коментар
06.09.2025 15:42 Відповісти
Тоді відношення виписати в мій підрозділ?
показати весь коментар
06.09.2025 12:39 Відповісти
давай, хочу в подолярню.
показати весь коментар
06.09.2025 15:40 Відповісти
!!!!!!!!!100!!!!!!!!!! І не Тільки Німеччини.
показати весь коментар
06.09.2025 12:36 Відповісти
Цілком підтримуємо , якщо буде таке рішення.
показати весь коментар
06.09.2025 12:43 Відповісти
та він більше турбується про те, що ці українці не хочуть працювати. це саме до них він робив цей посил. а до тих українців, які там працюють, у нього немає питань. це випливає із контексту його розмови.
показати весь коментар
06.09.2025 13:38 Відповісти
Скоріше за все. Але наразі його бажання співпадають з потребами України в призивниках.
показати весь коментар
06.09.2025 13:53 Відповісти
з потребами держави.
показати весь коментар
06.09.2025 15:41 Відповісти
А він-то прав.
показати весь коментар
06.09.2025 12:26 Відповісти
Нащо висилати миротворців, можно з вигнати всіх українців
показати весь коментар
06.09.2025 12:31 Відповісти
Будуть відловлювати?
показати весь коментар
06.09.2025 12:32 Відповісти
Будуть далі жити, як жили: це просто піар. Не існує такого механізму
показати весь коментар
06.09.2025 13:00 Відповісти
Буде!

німці за нас вмирати не збираються

.
показати весь коментар
06.09.2025 14:48 Відповісти
ти теж не дуже збираєшся.
показати весь коментар
06.09.2025 15:42 Відповісти
Если даже будет принято такое решение, оно ничего не даст. Расползуться по другим странам Европы.
показати весь коментар
06.09.2025 12:33 Відповісти

УКРАЇНА ЗАЛИШИЛАСЯ САМ-НА-САМ У ПРОТИСТОЯННІ З РОСІЄЮ - THE TELEGRAPH


06 вересня, 2025 Дзеркало Тижня
..........................


Мабуть, найважливішим у зустрічі коаліції охочих було те, про що не було сказано. Не було жодних розмов про членство України в НАТО. Це одна з ключових вимог Кремля, яка була виконана
.

"І якщо розшифрувати підсумок Урсули фон дер Ляєн щодо гарантій безпеки, зосереджених на https://zn.ua/ukr/europe/jevropa-maje-zrobiti-ukrajinu-stalevim-dikobrazom-jakij-ne-zmozhe-zdolati-zhoden-ahresor-ursula-fon-der-ljajjen.html перетворенні України на "сталевого дикобраза", це означає, що коли справа дійде до протистояння майбутній російській агресії, Київ залишиться сам на сам, а його союзники триматимуться на безпечній відстані", - підсумував Метьюз.

Раніше в газеті зазначали, що https://zn.ua/ukr/POLITICS/visim-misjatsiv-diplomatiji-shchodo-vijni-v-ukrajini-vijavilisja-marnimi-the-telegraph-.html вісім місяців дипломатії щодо війни в Україні виявилися марними. Остаточне врегулювання - або навіть тимчасове перемир'я - залишається таким же недосяжним сьогодні, як і до політичного відродження Трампа.
показати весь коментар
06.09.2025 12:34 Відповісти
https://zn.ua/ukr/POLITICS/ukrajina-zalishilasja-sama-po-sobi-the-telegraph-.html
показати весь коментар
06.09.2025 12:35 Відповісти
Німці у вічному акуї від здорових мажористих українців, що втікли від війни.
У німців (та не тільки) когнитивний дисонанс від такого явища.
Як це?
На твою землю прийшов ворог, але ти, здоровий бугай, мразота, сидиш на соціальних виплатах і вдаєш вигляд, що так і треба.
показати весь коментар
06.09.2025 12:34 Відповісти
Так це в людській природі, тікати від небезпеки. А свідомість, яка б працювала проти цього тваринного інстинкту, не розвинулася. Бо над цим треба працювати. І не менша кількість німців, також не хоче воювати, якщо на їх країну нападуть, як на Україну. Таке буває, коли свобода дістається просто так і не треба за неї боротися. Люди стають м'якими, як кисіль, без боротьби.
показати весь коментар
06.09.2025 13:17 Відповісти
Вы все перепутали ! Самы кисельные и слабые духом это те кто остается в близи фронта а самый сильные активные те кто уехал и иммигрировал в неизвестность подальше от войны. Это и есть свобода ! Мне и таким как я никто не укажет что делать и как делать ни Зеля ни ТЦК ни тем более какой нибудь чмоня. Это и есть борьба !
показати весь коментар
06.09.2025 16:25 Відповісти
А до арабів і негрів в них теж таке відношення ?
показати весь коментар
06.09.2025 13:42 Відповісти
А тобі що до них? Ти негритянка чи твій чоловік араб?
показати весь коментар
06.09.2025 14:48 Відповісти
За тебе переживаю, твій чоловік араб
показати весь коментар
06.09.2025 17:40 Відповісти
В принципі каже те, що думає вся європейська верхівка - хай краще українці воюють поки є ким, а ЄС в цей час буде насолоджуватись життям, ніж щось вирішувати вже зараз.
показати весь коментар
06.09.2025 12:38 Відповісти
Так думає не тільки вся європейська верхівка.
показати весь коментар
06.09.2025 12:45 Відповісти
А ви як ви собі уявляєте, дуже приємно за когось вирішувати, якщо ті бугаї, що по закону повинні захищати свою Батьківщину, тиняються по ресторанах Європи?
показати весь коментар
06.09.2025 13:35 Відповісти
На европейсів хтось напав? Ніт, бо вони десятки років підсилювали обороноздатність, а не торгували зброєю та не маринували шашлики. От коли на них нападуть (а цього не буде, бо в Ху?ла оччко жим-жим), тоді й обговоримо - як там вони воюють, добре?
показати весь коментар
06.09.2025 14:50 Відповісти
десятки років підсилювали обороноздатність??

сидять з голими дупами і моляться, щоб на них ніхто не напав, бо навіть бундес пустий стоїть
показати весь коментар
06.09.2025 20:35 Відповісти
То брехня. В них достатньо бойових літаків чи засобів ППО, наприклад. Я кажу навіть не про США, а суто європейські тайфуни, гріпени, рафалі, тауруси, арчери, леклерки тощо. Як Україні дати - то "в самих нема", але це брехня. Вони здатні військовим шляхом знищити ************ навіть без допомоги США (я вже не кажу про економічний шлях: не купувати нафту, не постачати устаткування, конфіскувати активи). От саме тому Ху?ло напав на Україну - але не на них.
показати весь коментар
06.09.2025 21:36 Відповісти
вони навіть снарядів досі не виробляють стільки, скільки кацапи. І тих літаків у них кот наплакав, як і пілотів, що зможуть літати
показати весь коментар
06.09.2025 22:27 Відповісти
Ви не хвилюйтеся, в них достатньо снарядів та особливо літаків. Якби Ви поцікавилися кількістю та порівняли - то не писали би маячню на загал. Для Україну у подарунок - так, "нема". В Вас американський прапорець, але досі не зрозуміли про величезну перевагу Вільного Світу над болотною **********. В тому числі військову.
показати весь коментар
07.09.2025 08:39 Відповісти
Та жінок, які шльондрають Європою за гроші "волонтерів" та корупціонерів з України,як біженки та невилазять з брендових магазинів та ресторанів на заздрість економним європейцям....
показати весь коментар
06.09.2025 12:40 Відповісти
а вам не терпиться відсидітися під жіночою юбкою??
показати весь коментар
06.09.2025 21:05 Відповісти
Правами людини чомусь користуються люди нечесні, дезертири, ухилянти... Коли б тільки у країнах Західної Європи... А микуличинські, буковельскі, яремчанські, .... (кожний може додати) "батальйони" - "воєнкоматівські" здебільшого полюють по бідних селах...
показати весь коментар
06.09.2025 12:41 Відповісти
Ті, хто не є нечесними, дезертирами, ухилянтами зазвичай мають переважно обов'язки. Така вже доля порядних людей.
показати весь коментар
06.09.2025 13:06 Відповісти
Оце таж сама політика що і в нас. Послати когось замість себе воювати.
Ніт щоб зібратись всім разом та наваляти оркам - шукають хто б за нього це зробив.
А кого першого можна безпечно погнати в бій?
показати весь коментар
06.09.2025 12:41 Відповісти
А що можна змінити? Кожна держава має військо, мобілізує громадян і веде війни, тільки одні в ролі загарбників, а інші захищають свої землі.
показати весь коментар
06.09.2025 13:29 Відповісти
А на них хтось напав? Ніт, бо вони десятки років підсилювали обороноздатність, а не торгували зброєю та не маринували шашлики. От коли на них нападуть (а цього не буде, бо в Ху?ла оччко жим-жим), тоді й обговоримо - кого там вони замість себе посилають, добре?
показати весь коментар
06.09.2025 14:52 Відповісти
Політика страуса. До добра не доводить. Прийде п'яний орк і по черзі оприходує ту сраку.
Доведено історією.
показати весь коментар
06.09.2025 15:09 Відповісти
Вибачте, Ви українською розумієте? Я поставив питання: чому Ху?ло напав на Україну, але не на Німеччину, не знаєте?
показати весь коментар
06.09.2025 15:12 Відповісти
Ну ось і розкажіть. Може тому що Німеччина не має такого фронту з ордою?
показати весь коментар
06.09.2025 15:19 Відповісти
Польща має. Країни Балтії. Скандинавія. А через Калінінград - й Німеччина. Я ж Вам вже розказав: Ху?ло не наважився напасти на них, бо вони заздалегідь вжили заходів щодо власної обороноздатності. На відміну від України. То які до них претензії?
показати весь коментар
06.09.2025 15:31 Відповісти
чергова маячня. Х*ло напав на того хто не в нато, чудово розуміючи, що ніхто за нас не впишеться. І напав через одержимість відновлення срср
показати весь коментар
06.09.2025 21:06 Відповісти
Так а я ж Вам й кажу: европейси завчасно потурбувалися про власну безпеку - як Ви кажете: створили НАТО, але не "на папері", а як реальну військову потугу, здатну дійсно розкатати ту ж ************ за трі дня. От саме тому, як Ви слушно зауважили, Ху?ло на них не напав. Бо розуміє наслідки, насамперед військові. Він чомусь напав, як Ви кажете, на того хто не в НАТО, на того хто 35 років незрозуміло що робив для власної обороноздатності. Й тепер Ви кажете, що европейси мають воювати за Україну?! З якого дива? // Він відновлює не СРСР, а його повний антипод - російську імперію зразка "як було до 1917 року". Але ************ постійно лізла завойовувати Україну, ще й коли імперією не була. Бо вони сидять в голодних мерзлих болотах, а в нас родючі чорноземи біля теплого моря. Звісно ж в них нема вибору: вже всоте полізли, бо жерти хочуть. Як й в попередню тисячу років, раз за разом.
показати весь коментар
06.09.2025 21:46 Відповісти
напав на того, кого не брали в нато. У нас нато в конституції записано. А не брали чому? тільки не треба ля ля про корупцію.
Тому що сс*ли путіна і не хотіли з ним сваритися, купуючи нафту і газ задешево. І зараз не беруть по тій же причині
показати весь коментар
06.09.2025 22:29 Відповісти
А як же Фінляндію взяли, не знаєте?
показати весь коментар
07.09.2025 08:40 Відповісти
знаю. Путіну по фіг на фінляндію. Був не по фіг, ніхто б не взяв.
показати весь коментар
07.09.2025 16:25 Відповісти
Сторінка 1 з 2