8071 відвідувач онлайн

Війська РФ ударили авіабомбою по Яровій на Донеччині під час видачі пенсії: щонайменше 24 людини загинуло, 19 поранених (оновлено). ВIДЕО 18+

Війська РФ завдали відверто звірячого удару авіабомбою по селищу Ярова на Донеччині.

Про це повідомив у телеграм-каналі президент України Володимир Зеленський, інформує Цензор.НЕТ.

Увага! Не рекомендовано до перегляду особам із нестійкою психікою!

"Прямо по людях. Звичайні цивільні люди. У момент, коли видавались пенсії. За попередньою інформацією, кількість загиблих – більше 20 людей. Немає слів… Співчуття всім рідним та близьким загиблих", - зауважив глава держави.

Він також наголосив, що такі удари Росії точно не мають залишитись без належної реакції світу.

"Росіяни продовжують знищувати життя, але уникають нових сильних санкцій, нових сильних ударів. Світ не має мовчати. Світ не має залишатись бездіяльним. Потрібна реакція Сполучених Штатів. Потрібна реакція Європи. Потрібна реакція Двадцяти. Потрібні сильні дії, щоб Росія перестала нести смерть", - резюмує глава держави.

Оновлена інформація

Пізніше голова Донецької ОВА Вадим Філашкін повідомив, що щонайменше 21 людина загинула і стільки ж поранено. Такі наслідки жахливого удару по Яровій станом на 12:30.

"Росіяни атакували людей під час видачі пенсії. Це не воєнні дії - це чистий тероризм.

Зараз на місці події працюють рятувальники, медики, поліція, місцева влада. Допомагаємо постраждалим і встановлюємо точні наслідки цього злочину", - йдеться у повідомленні.

Про оновлення Філашкін повідомлятиме додатково.

"Станом на 13:50 кількість загиблих через російський удар по Яровій на Донеччині зросла до 23. Також відомо про 18 жителів селища, які дістали поранення, троє з них у важкому стані", - заявив начальник Лиманської міської військової адміністрації Олександр Журавльов в етері "Суспільне. Студія".

У ДСНС повідомили, що станом на 16:29 24 людини загинули та ще 19 отримали поранення.

Ярова обстріл
Топ коментарі
+36
Наведення було, агентури кишить
показати весь коментар
09.09.2025 12:32 Відповісти
+29
Який довбойоб організував масове скупчення людей поряд з Лиманом?
показати весь коментар
09.09.2025 12:33 Відповісти
+20
Питання на Радбез нехай Сабига підіймає швидко . І ще посилайте фото особисто Фіцо та Пелигрині , які хочуть криваву нафту і газ . Угрофіни вбивають словʼян ‼️
показати весь коментар
09.09.2025 12:37 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 3
Їм що, не пропонували евакуацію?! Якого хера сидіти біля лінії фронту? Переїхали б в тил. Навіть у гуртожиток то були б живі. А то самі ризикують ще до них і пенсію возити треба. А не привезеш так Зеленський буде винний шо не привіз. А шо листоноша та водій загинули то пенсіонерам пойуху?!
показати весь коментар
09.09.2025 13:54 Відповісти
Тут не вгадаєш. Дехто переїхав і загинув у Києві від шахедів та ракет.
показати весь коментар
09.09.2025 13:59 Відповісти
І ще раз кажу - там люди не сидять, а живуть. Сидять у тилу - ухилянти по запічках, а сзчшники по камерах.
показати весь коментар
09.09.2025 14:15 Відповісти
Ще раз кажу. Якби евакуювались то були б живі. Так, люди не винні, що до них війна прийшла. Але треба про своє життя дбати та не наражати інших, які їм ризикуючи життям, привозять пенсії.
показати весь коментар
09.09.2025 14:35 Відповісти
куда им старухам ехать? кто их бесплатно возьмет проживать?- те подачки от ЗЕ-влады даже бомжам не хватит на еду ..
показати весь коментар
09.09.2025 15:03 Відповісти
В центрі України повно пустих гуртожитків, а по селах ровно будинків в яких ніхто не живе. В дворі є колодязь та електрика. Завжди можна з старостою вирішити питання проживання та ще й питання дров на зиму та допомоги літнім людям. В мене дача в звичайному селі на Полтавщині і я знаю про що говорю. Звичайно за окрему квартиру в місті треба буде платити і звичайно на всіх не їх не вистачає. Але жити в більш менш безпечному місці ніж біля лінії фронту можна.
показати весь коментар
09.09.2025 16:02 Відповісти
Потому что там приезд почты это событие. Никаких банкоматов там нет, потому когда все узнали что приезжает почта - потянулись за пенсией. И это точно не случайность, на программирование бомбы, на вылет, на выход в зону пуска - на все это нужно время, то есть удар именно в то место и в то время планировался заранее. И в принципе такое может случиться даже на расстоянии и 50 км линии фронта, а не 10 как в этом случае. Нужно менять правила массовых собраний. Хотя лучше бы конечно чтобы раша исчезла с лица земли, но пока этого не случится.
показати весь коментар
09.09.2025 12:40 Відповісти
Це могла бути звичайна бомба, бо скупчення людей 20+ осіб є в майже будь-якому магазині. Про пенсію на картки мова не йде, бо там немає банкоматів. Винна війна - винен ворог, а ці всі дописи - демагогія, життя зупинити неможливо
показати весь коментар
09.09.2025 12:46 Відповісти
У меня есть дом в селе, в котором до войны жило больше 1000 человек. 20 человек одновременно в одном месте можно было встретить только пару раз в год возле клуба - на государственные праздники и на день села. Сейчас когда в село приезжает например гуманитарка - староста каждому кто будет ее получать назначает явку на определенное время. Потому если отставить в сторону то что россия это террорист и убийца - налицо халатность приведшая к гибели людей.
показати весь коментар
09.09.2025 12:50 Відповісти
то бомбу кинула халатність? і винен староста?
показати весь коментар
09.09.2025 13:35 Відповісти
Подивися - там поштова машина стоїть на віддалі від будівель... "Наводка" була...
показати весь коментар
09.09.2025 13:04 Відповісти
Можливо і була...
показати весь коментар
09.09.2025 13:08 Відповісти
У мене інших версій немає... Наводка могла буть і з розвіддрона... У нас над містом, бували дні - з ранку, і до вечора, "дзижчали"...
показати весь коментар
09.09.2025 13:21 Відповісти
В цих районах, люди здебільшого живуть з гуманітарки. Проігнорували сигнал тривоги - і ось маєш.
показати весь коментар
09.09.2025 13:04 Відповісти
Там пенсію видавали посеред села, яка в опу гуманітарка. Більш за все сарафанне радіо сповістило в скільки прибуде бус з грошима, й чи хтось здав кідарам чи розвіддрон прилетів й зафіксував місце.
показати весь коментар
09.09.2025 13:07 Відповісти
Яка в ***** різниця - пенсія, гуманітарка?
показати весь коментар
09.09.2025 13:11 Відповісти
За 6 км до фронту їх очі все бачать і так. Без зайвого коригування. Може, наші зранку когось важливого у Донецьку чи Макіївці зачепили, а це підарйо як завжди на мирних відігрується
показати весь коментар
09.09.2025 13:16 Відповісти
Укрпошта, а точніше керівництво структури. Це вони таку реформу провели, що укрпошта отримує кошти за доставку кореспонденції, але не доставляє на адресу, а адресат повинен сам здогадатись, що йому лист і в призначений, але не точно не дотримуваний, час дочекатись поштову машину і (увага !) ще й сам відшукати лист, адресований йому серед сотень (можливо навіть тисяч інших). Паскуди чи дебіли важко сказати, я вважаю два в одному, але вони придумали пересувні поштові відділення, поштарів скоротили разом зі стаціонарними відділеннями, коресподенцію не доставляють на адресу, в т. ч. таку важливу як судові рішення, рахунки за комунальні послуги, постанови про шрафи, податкові повідомлення, і т.д.(повістки з ТЦК в т. ч.)., навіть з додатково оплаченим повідомленням про доставку і замовну кореспонденцію. Кошти отримують, а промарудивши якийсь час кореспонденцію, очевидно повертають відправнику, як неотриману адресатом. Розмір шкоди, яку вони вже нанесли людям лише по судових справах ( наприклад через неможливість оскаржити якесь рішення, постанову чи дії через пропущені терміни або взяти участь у судовому засіданні, бо було недоставлене повідомлення.) важко оцінити, а тепер ще й люди загинули, бо вимушені збиратись на годину в попередньо призначений укрпоштою час у призначених укрпоштою місцях. Таке новаторство запроваджене по всій країні і не по хуторах на 5 дворів. Уявіть скільки людей може бути зібрано одночасно в призначений час в певному місці селища з 2-3 тис жителів, а вся інфа про розклад роботи і дислокацію пересувних поштових пунктів оприлюднена і вона доступна для тисяч людей, не кажучи вже про співробітників Укрпошти. СБУ - Альо, це ваша компетенція, як мінімум, припинити це неподобство.
показати весь коментар
10.09.2025 00:02 Відповісти
Виродки кацапсячі...
показати весь коментар
09.09.2025 12:34 Відповісти
показати весь коментар
09.09.2025 12:35 Відповісти
Шефу шанобливо кланяється таваріщ гутеріш.
показати весь коментар
09.09.2025 18:06 Відповісти
Питання на Радбез нехай Сабига підіймає швидко . І ще посилайте фото особисто Фіцо та Пелигрині , які хочуть криваву нафту і газ . Угрофіни вбивають словʼян ‼️
показати весь коментар
09.09.2025 12:37 Відповісти
Це нічого не дасть такого вже за 12 років було тьма тьмуща, всім п........
показати весь коментар
09.09.2025 12:40 Відповісти
Як кажуть китайці- КАПЛЯ КАМЕНЬ ТОЧИТЬ
показати весь коментар
09.09.2025 13:13 Відповісти
Яка вода? Який камінь? Як малі діти, їй-Богу. Вже пора подорослішати і зрозуміти, що насправді ми нікому і нахрін не потрібні. Ми самі особисто дуже переймались, що там відбувалось в тій же Лівії? А в Руанді? А Ірано-Іракським конфліктом багато цікавились? Скільки, де і кого там загинуло? Отак само і нами цікавляться. Я тобі скажу, навіть, більше: якби та ж Європа була на 100% впевнена, що не стане наступною після нас, вона б взагалі на нас забила. Як свого часу фактично забила і на Молдову, і на Грузію. Навіть, "потужної стурбованості" не було б, не те що санкцій і допомоги.
показати весь коментар
09.09.2025 13:58 Відповісти
Це ви кацапські меседжі генеруєте
Європа дбає про Україну. Європа робить багато для України.
А ось Україна має активно займатися пропагандою своєї ІДЕНТИЧНОСТІ САМА .
Бо із-за проросійських чиновників і депутатів саботуеться активна пропаганда УКРАЇНСЬКОЇ УКРАЇНИ , і тому у Європі часто асоціюють Україну з рашею
Де гастролі ансамблі Вірського , де хору Верьовки? А ось меладзе і лобода під українським паспортом збирає повні зали І СПІВАЄ РОСІЙСЬКОЮ
показати весь коментар
09.09.2025 14:28 Відповісти
"Європа дбає про Україну"

Більшої маячні ще чути не доводилось. Європа дбає лише про себе. Дбала б про Україну - завалила б найновішою зброєю в необхідній кількості, ще й з запасом. Ввела б справжні санкції, а не оцю жалюгідну імітацію. Нікому більше такого не кажи. Не сміши людей.
показати весь коментар
09.09.2025 14:39 Відповісти
Комік Прикольний ты кацап тупорылый - если бы не ЕС то Украины бы как страны уже не было бы, в европе живут разные люди в разных странах - есть адекватные(скандинавии Балтия, а есть тупое зомби как в венгрии словакии и остальных купленных русней регионах.
показати весь коментар
09.09.2025 15:08 Відповісти
Не верзи маячні, опудало москвороте. Ще раз: Європа дбає лише про себе. І їй похрін, буде Україна чи ні. Їм потрібен лише захист від рашки. Не більше.
показати весь коментар
09.09.2025 15:12 Відповісти
А де твій напарник-бот, з котрим ви Стерненка вчора активно обсирали? Вихідний сьогодні?
показати весь коментар
09.09.2025 18:11 Відповісти
А ти захищаєш злодіїв і шахраїв? Такий же злодій?
показати весь коментар
09.09.2025 19:42 Відповісти
Так, для таких, як ти--злодій. Доначу на ЗСУ з кожної пенсії через Стерненка, Юсупову та інших.
показати весь коментар
09.09.2025 22:55 Відповісти
"Доначу на ЗСУ ... ... через Стерненка"

На супутник притули теж скидався? Цей нарід невиправний...
показати весь коментар
09.09.2025 23:43 Відповісти
А хто забороняє українським співакам, які зараз в Ураїні і співають українською, поїхати на гастролі в Європу і співати там українською? Чиновники і депутати забороняють?
показати весь коментар
09.09.2025 15:09 Відповісти
Який там камінь вода! Я не наївний на відміну від більшості. Китай точить каміння об інших , у нас же каміння точать об нас . Тож не споріднюй не споріднене
показати весь коментар
09.09.2025 14:12 Відповісти
А головне ці відео матеріали показати Трампу, який дуже хоче миру.
показати весь коментар
09.09.2025 19:05 Відповісти
Горе...
КАБ-и не запускають стратегічні бомбардувальники, їх кидають звичайні сушки, які злітають десь поряд. Чому злітні смуги в радіусі дальності ракет Фламінго досі цілі? Тонни вибухівки вистачає щоб нанести достатню шкоду полосі.
показати весь коментар
09.09.2025 12:38 Відповісти
Все что попадает в полосу - может максимум ее поцарапать. Даже бомбежка фугасными бомбами выводит полосу на день- два из строя. Помочь может только ПВО дальнего радиуса действия или авиация с дальнобойными ракетами. Но у нас такого нет.
показати весь коментар
09.09.2025 12:41 Відповісти
Вас коли небудь били? Коли вас били ви відбивалися і старалися нападника вдарити по рукам чи ви цілили по голові яка цими руками керує? Так і в цій війні, замахаєшся відбиватися і бити рашистів по їх щупальцям. Потрібно бити в больові точки, які знаходяться в моцкві.
показати весь коментар
09.09.2025 12:48 Відповісти
Напевно тому, що Фламінго, як і всі інші широко розрекламовані жОПою вундервафлі, існують у вигляді кількох прототипів та переможно-потужних відосиків.
показати весь коментар
09.09.2025 12:53 Відповісти
То було риторичне питання.
показати весь коментар
09.09.2025 14:49 Відповісти
Ой, "розумний"... Ти ту "полосу" хоч раз бачив? Ну, ударять... Буде воронка... Через два-три дні буде, як новенька - її заллють бетоном (якщо там суцільний бетон), чи замінять плиту (якщо там стара плитна смуга). Попитай, хто зі знайомих, служив, при СРСР, у "інжбаті" (це спеціалізована в/ч, яка займалася ремонтом та будівництвом, аеродромів) - він тобі розкаже...
показати весь коментар
09.09.2025 13:13 Відповісти
... ліквідація точки враження фугасною бомбою ФАБ-500 цільно-бетонної ЗПС виводить ЗПС з дії мінімум на 10-12 днів. Не латають такі враження. Вирізають вражену площу.. роблять потрібну подушку..і заливають наново. Враження бетонобійним зарядом...це мінімум місяць. Враження любим фугасним ..чи іншого роду *********** ЗПС з плитами ПАГ-14 ( найпоширенійші) виводять ЗПС з льотного стану на більший за цільнобетоні смуги..період. Бо враження має більшу площу...і потребує багато часу для ліквідації. Не забувайте... що РВЗ ..які займаються відновлюванням вражень.... не розташовані на кожному аеродромі. Мають дуже обмежені ресурси. Має значення куди вразив заряд. Якщо у центр ЗПС... то проблема відчутна. Якщо десь інде... то Су-34 достатнь 20 метрів ширини ЗПС..для злоьту та посадки і не більш 2000-2200 метрів. Іл-76. ..40 метрів...і ті ж 2000-2300 метрів.. Ту-95МС 40Х2500..3000.. Тому час ліквідації наслідків... це і місце влучання..і якість влучання... і розташування РВЗ... час прибуття... Багато АЛЕ!!! що Ваші два-три дні вильються у два..три місяці.
показати весь коментар
09.09.2025 13:44 Відповісти
А "заливання наново" - це не "латання"? Не треба жить "мирними мірками"... Я розумію, що бетон має визначений час тужавіння - але є ще й "форсовані" методи прискорення... (наприклаж, примусове охолодженння суміші, азотом). Все залежить від товщини покриття... Наскільки пам"ятаю - в Полтаві товщина - 7 метрів. Але ж не всі аеродроми І класу, для "стратегів"... (тільки не пояснюй мені, що "клас" залежить від довжини смуги - мені про це, відомо... ).
показати весь коментар
09.09.2025 14:01 Відповісти
.. поперш..ніж..ЗАЛИТИ... треба вирізати!! І заново залити з витримуванням квадратури. Інакше Ваше залиття не витримає від слова ЗОВСІМ!! Казки і мрії про охолодження азотом дійсно залиште на мирний час. Ви навіть не уявляєте... що РВЗ за кількістью ..ОДИН на ВІЙСЬКОВИЙ округ. ( мирний час) ... і про охолодження бетона азотом там знають точно так..як Ви про граматику китайської мови. І не думайте...що покласти десяток вирваних плит на аеродромі НЕ ПЕРШОГО класу після враження..просто и швидко. Тому Ваші два-три дні..це смішно. А клас аеродрому не залежить тільки від довжини ЗПС. Але я не буду Вам розповідати далі. Хай Ваше два-три дні буде достатнім для завершення спілкування.
показати весь коментар
09.09.2025 14:17 Відповісти
Та куди мені...
показати весь коментар
09.09.2025 14:25 Відповісти
.. вертайтеся у реальність... І всього то... ))) А то охолодження азотом... два-три дні...)))
показати весь коментар
09.09.2025 14:50 Відповісти
Так "версії" ж, різні бувають... У нас начальник автослужби ОБАТО, служив, до переводу до нашого гарнізону, у у інжбаті - він і розказував...
показати весь коментар
09.09.2025 15:06 Відповісти
... це вивчали у свій радянський час у ВПА ім. Гагаріна...))) Не думаю..що у кацапсячих за 34 роки щось змінилося. І на додаток... Для переміщення інжбата до місця робіт потрібно до 50 вагонів залізниці. Різальні станки переміщаються в основному залізницею...бо мають достатньо великі розміри. Чи автотранспортом , але тільки у розібраному стані. От такі версії...
показати весь коментар
09.09.2025 19:15 Відповісти
Це вже проблеми кацапів... На крайняк можуть і літать з запасної "грунтовки"... Мені все одно, що буде з їх двигунами... У нас навіть Ан-12 та ІЛ-76-ті на ГЗПП, сідали (останні - взимку, по укатаній смузі)... Або збирають з металоплит"...
показати весь коментар
09.09.2025 19:39 Відповісти
Ан-12 та Іл-76..це машини прямого використання з грунту. ******* кацапські Су навіть намагатися злітати з ГЗПС не будуть... Випробування Су-34 показало повну неспроможність використання літака цього типу з грунту. Теж саме і з іншими.. Злетіти ще можливо зможуть... а от сісти...)))
показати весь коментар
09.09.2025 19:46 Відповісти
Я ж сказав : це - проблеми кацапів... Он, камікадзе японські - і не сідали ніколи...
показати весь коментар
09.09.2025 20:01 Відповісти
.. от якби ще й смердячі не сідали ніколи... )))
показати весь коментар
09.09.2025 20:52 Відповісти
Так і я - про це... Ти не читав "Хроніки розстріляних островів", Виноградова? Там описується, в тому числі, і робота ескадрильї ДБ, з Моонзунду. І згадується, як один ДЛБЙБ змусив підвісить максимальне бойове навантаження на бомбардувальник... Екіпаж загинув не зміг злетіть... Кажуть - у Кореї та В"єтнамі, теж так "експериментували". Потім "фокуси" припинили...
показати весь коментар
09.09.2025 21:05 Відповісти
.. не треба читати. Довбойоба звали Василь Сталін... Він заставив командира полку підвісити максимально дозволену вагу для ДБ-3Ф ... не враховуючи коротку довжину ГЗПС .. критичний стан двигунів... і доводи командування полку... що це неможливо. У результаті один злетів... пожежа двигуна після відриву... в кінець.... Це було на острові Сааремаа в Естонії... а Моонзунд...це пролив та група островів... Там же в Естонії. Так робили у ДРА ... з максимальною заправкою і завантаженням... ну і звісно з цифрою більш дозволеної... Бо інакше нічого не виходило ... у питанні безпечного повернення... Так робили і ми ... перевозячі по 200 людей на Ан-12 і майже 500 на Іл-76... Та ще й шматтьом....))) Експерементували.... робили..і будуть на війні це робити.... Ніхто на війні не звертає уваги на ресурс... робочий час... Ризикують у межах розумного завжди... Тим більш зараз....
показати весь коментар
09.09.2025 23:09 Відповісти
Сааремаа - одни з островів Моонзундського архіпелагу... Там, між Ботнікою, та Фінською затокою , ще одна група островів є - "Аландські. Належать Фінляндії... А та протока, про яку ти пишеш, називається "Ірбенською"...
показати весь коментар
09.09.2025 23:14 Відповісти
Сааремаа... єдиний аеродром на тих островах.

Обзор от ИИ

Аэродрома «Моонзунд» не существует; Моонзунд - это название пролива и группы островов (Моонзундский архипелаг) в Балтийском море, принадлежащих Эстонии, которые стали местом ряда крупных сражений во время Первой и Второй мировых войн.

Где находится Моонзунд:

Пролив Моонзунд

находится в Балтийском море и разделяет материковую часть Эстонии и архипелаг.

Моонзундский архипелаг

(также известный как Западно-Эстонский архипелаг) состоит из группы островов, расположенных в восточной части Балтийского моря.
показати весь коментар
09.09.2025 23:20 Відповісти
Моонзу́ндский архипела́г (от немецкого названия пролива https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D1%83%D1%85%D1%83-%D0%92%D1%8F%D0%B9%D0%BD Муху-Вяйн - Moonsund), Западно-Эстонский архипелагhttps://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BE%D0%BE%D0%BD%D0%B7%D1%83%D0%BD%D0%B4%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%B0%D1%80%D1%85%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D0%BB%D0%B0%D0%B3#cite_note-1 [1]https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BE%D0%BE%D0%BD%D0%B7%D1%83%D0%BD%D0%B4%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%B0%D1%80%D1%85%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D0%BB%D0%B0%D0%B3#cite_note-2 [2](https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%AD%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%8F%D0%B7%D1%8B%D0%BA эст. Lääne-Eesti saarestik) - группа островов в восточной части https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%B0%D0%BB%D1%82%D0%B8%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B5_%D0%BC%D0%BE%D1%80%D0%B5 Балтийского моря, принадлежащих https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%AD%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D1%8F Эстонии.

Общая площадь - около 4 тысяч км². В состав архипелага входят четыре крупных острова:

https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B0%D0%B0%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D0%B0 Сааремаа (Эзель): пл. 2673 км²https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A5%D0%B8%D0%B9%D1%83%D0%BC%D0%B0%D0%B0 Хийумаа (Даго): пл. 989 км²https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D1%83%D1%85%D1%83 Муху (Моон): пл. 204 км²https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%81%D0%B8 Вормси (Вормс): пл. 93 км²
Я й не писав про "аеродром Моонзунд". У нас з тобою виходить та сама картина - якби я написав, що літак злетів з Полтавщини, а ти доводив, що з Миргороду...
показати весь коментар
09.09.2025 23:26 Відповісти
Там описується, в тому числі, і робота ескадрильї ДБ, з Моонзунду. То Ви так і написали.... що літак злетів з Полтавщини... а я довожу..що з Миргорода... Моозунд -Полтавщина... Сааремаа- Миргород! У нас вже летять...з кацапії....(((
показати весь коментар
09.09.2025 23:30 Відповісти
Ох ти ж і "впертий"! Не гірший мене...
показати весь коментар
09.09.2025 23:38 Відповісти
..тихої ночі....
показати весь коментар
09.09.2025 23:21 Відповісти
..а Ірбенська протока розділяє Латвію... з архіпелагом... Спокійної ночі...ще раз.
показати весь коментар
09.09.2025 23:26 Відповісти
Ну - і які бої були в "Моонзундській протоці" ? Товкли німців у Ірбені - бо то був прямий шлях у Фінську затоку ... А "петлять" в протоках, між островами, німці почали, коли почали захоплення самих островів... Бо вони мілководні і давали мало місця для маневру. Та й підставляться під артвогонь, та ще й з обох берегів - ідіотизм...
"Также архипелаг насчитывает около 500 мелких островов. От материка отделяется проливом https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D1%8F%D0%B9%D0%BD%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B8 Вяйнамери, который состоит из проливов https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%83%D1%83%D1%80-%D0%92%D1%8F%D0%B9%D0%BD Суурвяйн между материком и Муху и https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%BE%D0%BE%D0%B7%D0%B8-%D0%92%D1%8F%D0%B9%D0%BD Воози между материком и https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%81%D0%B8 Вормси".
І де тут "Моонзундська протока"?
показати весь коментар
09.09.2025 23:37 Відповісти
..я вважаю .що ІІ знає більш за нас двох... разом узятих! Мене не цікавить питання боїв у цих протоках. Мова йшла про ДБ-3Ф... і діях авіації БФ... і випадка катастрофи ... Ви дуже добре зрозуміли свій виліт літака з Полтавщини..і мій з Миргорода. Тому давайте не заглиблюватися у морські бої...чи підводний..надводний ..чи бог які ще там були...)) Я достатньо добре знаю про дії авіації БФ у тих краях. Була така дисціпліна в академії...військова історія...де слухачі розбирали дії авіаційного командування... А моряки у своїх академіях ..морського... Танкисти ...танкового... А все разом у академії Генштабу... Нажаль туди не всіх пускали... Тому авіаційна історія війни мені достатньо добре відома. Найкращого і спокійної ночі.
показати весь коментар
09.09.2025 23:46 Відповісти
Війна - це не тільки "авіація"... Це "комплексні дії". І авііація - це лише одна компонента...
показати весь коментар
10.09.2025 08:53 Відповісти
Пане Яре...!!! Ви уважно ще раз прочитайте мій допис... Там якраз не тільки про авіацію... І я намагаюся не лізти у теми інших родів військ...щоб не виглядати невігласом. Авіація..це моє... Я з нею і в ній ..дуже.. дуже давно... і дай Бог... ще кілька років протримаюся...
показати весь коментар
10.09.2025 14:25 Відповісти
Я уважно прочитав... І ще раз кажу - : "Авіація - лише ОДНА компонента..." І саме на Моонзунді вона грала доволі незначну роль...".
показати весь коментар
10.09.2025 14:39 Відповісти
..бомбардування Берліна для Вас незначна роль ?...Тоді мені нема сенсу Вам щось далі доводити!
показати весь коментар
10.09.2025 14:45 Відповісти
Скільки літаків у ескадрильї на Сааремаа, було? А скільки на Німеччину, літало тих же "Ланкастерів"?
показати весь коментар
10.09.2025 14:54 Відповісти
Здається мені, що ви ускладнюєте процес. Оті усі технології та СНІПи для нормальних фахових людей-будівельників під час війни (не зелено-синіх бюрократів-клептоманів) не будуть діяти. Треба ж дивитися на конкретну ситуацію. Якшо ЗПС регулярно приймає транспортні рейси з повним завантаженням, то тут дійсно треба усе латати "правильно". А якшо вона працює виключно з винищувачами/бомбардувальниками, тоді можна впоратися з такою проблемою доволі швидко й "малою кров'ю".
показати весь коментар
09.09.2025 18:39 Відповісти
.. а Ви не задавали собі питання..чому всі аеродроми у Європі... де використовуються винищувачі та ВБА... тільки з АСФАЛЬТОВИМ покриттям? І Польща..і країни Балтії реконстроювали свої ЗПС під асфальт... Чи побудували нові поруч. Прикладів..море. Легніце..Шяуляй... Констанца ( зараз реконструюють). Чому у Афганістані ..коли там було НАТО..всі аеродроми перестелили під асфальт? Це до того... швидко і малою кров*ю..
показати весь коментар
09.09.2025 19:21 Відповісти
Менше доби.
показати весь коментар
09.09.2025 17:44 Відповісти
Та як бити фламіндічами, які по мільйону євро штука, тоді так. Марна справа.
А як взяти на озброєння ракети типу хамас-1, і клепати їх на всіх заводах ренатки ахметова в три зміни, та запускати просто в сторону тих злітних смуг по декілька сотень на день - то ремонт не ремонт, а вже літакам будуть проблеми, довбаний льотчик может не вийти на службу, бо в його хату прилетіло.
показати весь коментар
09.09.2025 23:02 Відповісти
А хто тобі "заважає"? Займися...А то війна вже три з половиною роки йде - а ти тільки в цьому році, "прокинувся"...
показати весь коментар
09.09.2025 23:06 Відповісти
удари Росії точно не мають залишитись без належної реакції світу.

Реакція світу: представники США відмовилися назвати Росію "агресором" на зустрічі "ключової групи" країн, які готують трибунал у стилі Нюрнберга для суду над російським диктатором Володимиром Путіним за його воєнні злочини.
показати весь коментар
09.09.2025 12:39 Відповісти
Місце ***** в петлі!Це аксіома,всі правителі цивілізованих країн повинні собі взяти за мету.Місце путіна в петлі! А за таку роздачу пенсій хтось повинен відповісти!
показати весь коментар
09.09.2025 12:39 Відповісти
Бодай ви всі виздихали кацапи варвари ,немає більш мерзеної і кровожерливої істоти на землі чим рашиський недонарод,смерть злочинцю путіну.
показати весь коментар
09.09.2025 12:39 Відповісти
Під час війни потрібні військові трибунали і смертна кара.
показати весь коментар
09.09.2025 12:39 Відповісти
Кого предлагаете расстрелять? Директора местного филиала Укрпочты? Или старосту села?
показати весь коментар
09.09.2025 12:43 Відповісти
Дєверсантів і шпигунів.
показати весь коментар
09.09.2025 12:51 Відповісти
А зачем там диверсанты или шпионы если село в 10 км от линии фронта. Туда даже фпв-дрон долететь может. Любой разведчик с большой высоты засечет такую толпу людей.
показати весь коментар
09.09.2025 12:55 Відповісти
Демагогія.
показати весь коментар
09.09.2025 12:56 Відповісти
У тебе? Це точно...
показати весь коментар
09.09.2025 13:14 Відповісти
Покажи пальцем на "дєверсанта" чи "шпигуна"... А твій сусід вкаже на тебе, як на "провокатора", який закликає до "позасудових розправ"... Тебе виведуть на вулицю, поставлять до стінки, і розстріляють... А потім твої рідні будуть доводить, що то була помилка"... Але тобі, від того, легше не стане...
показати весь коментар
09.09.2025 13:31 Відповісти
Ага, і війна зупиниться, бомби не будуть летіти. Такі наївні дописи: будуть просто страчувати неугідних. Зараз просто в СІЗО закривають на 60 діб і людина так сидить роками - типу під слідством, а фактично "мотає строк", а так будуть просто "шльопати" за парканом
показати весь коментар
09.09.2025 12:44 Відповісти
А на фронті ворогам видають талони на посилене харчування?
показати весь коментар
09.09.2025 12:55 Відповісти
Не цікавлюся взагалі. Можна при бажанні знайти інтерв'ю полонених ворогів у того ж Золкіна - може їм і задавали подібні питання
показати весь коментар
09.09.2025 13:09 Відповісти
Всі, хто пише подібну маячню про трибунали і розстріли, з якогось переляку мріють, що саме вони будуть в ролі розстрілювачів. Забуваючи, що щось може піти не так і роль для них буде відведена зовсім інша, абсолютно протилежна...
показати весь коментар
09.09.2025 13:24 Відповісти
Що, страшно стало?
показати весь коментар
09.09.2025 13:33 Відповісти
Так. За країну. До ти і тобі подібні її вже довели і ще доведете. Що цікаво: люто проклинаєте "совок" і при цьому мрієте його побудувати в своїй країні. Це як розуміти? Щось з головою?
показати весь коментар
09.09.2025 13:40 Відповісти
Ти тут за ці місяці виключно антиукраїнськими дописами відзначився. Тож за яку Україну ти переживаєш всі знають. За ту, якою кацапи керуватимуть.
показати весь коментар
09.09.2025 13:42 Відповісти
Приведи приклад мого хоч одного АНТИУКРАЇНСЬКОГО допису.
показати весь коментар
09.09.2025 14:42 Відповісти
В принципі, саме ТУТ, він правий на 100%... Бо "демократія" - це ЗАКОН та "верховенство права". А тут закликають, до ПРОТИЗАКОННОСТІ та "позасудових розправ"... То чим ми тоді, від кацапів, відрізняться будемо?
показати весь коментар
09.09.2025 14:53 Відповісти
А щодо розстрілів то це стандартна дія під час усіх воєн у всіх країнах. Як міра захисту державних інституцій. Тимчасовий засіб прискореної судочинної процедури та посилення термінів чи видів покарання. Все законно. І це мало бути введено ще з самого початку війни.
показати весь коментар
09.09.2025 15:31 Відповісти
Та ти шо?! Назви мені випадки позасудових розстрілів, у арміях союзників, під час ІІ Світової війни... Тільки не розстрілів німецьких моряків... Саме так адмірал Деніц врятував свою шию, з петлі... Ти такого і кацапам хочеш?
показати весь коментар
09.09.2025 15:37 Відповісти
Де я сказав ПОЗАСУДОВИХ? Прочитай внєматочно всі мої 5 речень. Особливо третє. Але, знаючи тебе, вже уявляю скільки ти встигнеш постів накидать. Відповідати не буду.
показати весь коментар
09.09.2025 15:43 Відповісти
А які вони повинні буть? Наприклад, смертна кара зараз заборонена у всіх країнах НАТО (крім США). У нас вона теж заборонена. Як ти ЗАРАЗ внесеш зміни в чинне законодавство? Скасуєш статтю 27 Конституції України?Поясни, як це ти зробиш - якщо в період дії воєнного стану, зміни до Конституції вносить ЗАБОРОНЕНО?!!!
Чи - "аби ляпнуть"?
Більш писать не буду - достатнього тобі одного "удару в лоб" - "Конституцією України...
показати весь коментар
09.09.2025 15:50 Відповісти
Під час спроби прориву ваффен СС в Арденах, есесівці щоби не затримуватись на марші розстрілювали всіх полонених американців, які здавались в полон. Беззбройних. Максимальна кількість розстріляних за 1 раз - більше 70 людей. Після того, як ця звістка дійшла до людей генерала Патона, всіх есесівців американці розстрілювали на місці без суду та слідства. Око за око - закон війни.
показати весь коментар
09.09.2025 16:02 Відповісти
ТИ читать умієш? Я привів приклад військ союзників. При цьому уточнив деякі речі. Розстріли німецьких моряків були тим чи іншим способом, ЗАДОКУМЕНТОВАНІ... А от розстріли есесівців, у Арденах - НІ... І наказу такого, офіційно, Паттон не давав. Якби він був - то це сплило-б, на судовому процесі, у Нюрнберзі - як це спливло у випадках з розстрілом німецьких моряків-підводників...
Запам"ятай вислів експертів-криміналістів: "ПРавда не те, що нам хочеться... Правда - це те, що нам вдалося, довести..."... Можливо, що і наші хлопці подібним займаються... Однак, на відміну від кацапів, вони цього не афішують... А "Нету тела - нету дела...". Був один фіксований випадок - коли кацап ховався в туалеті - але ж він не здаваться вискочив - а пробував утекти...
показати весь коментар
09.09.2025 16:18 Відповісти
Наша задача не відрізнятись від москалів, а вбивати їх максимальну кількість всіма можливими методами та засобами. При найменшій нагоді. Бажано у промислових масштабах.
показати весь коментар
09.09.2025 16:07 Відповісти
Сторінка 2 з 3