12472 відвідувача онлайн

Війська РФ ударили авіабомбою по Яровій на Донеччині під час видачі пенсії: щонайменше 24 людини загинуло, 19 поранених (оновлено). ВIДЕО 18+

Війська РФ завдали відверто звірячого удару авіабомбою по селищу Ярова на Донеччині.

Про це повідомив у телеграм-каналі президент України Володимир Зеленський, інформує Цензор.НЕТ.

Увага! Не рекомендовано до перегляду особам із нестійкою психікою!

"Прямо по людях. Звичайні цивільні люди. У момент, коли видавались пенсії. За попередньою інформацією, кількість загиблих – більше 20 людей. Немає слів… Співчуття всім рідним та близьким загиблих", - зауважив глава держави.

Він також наголосив, що такі удари Росії точно не мають залишитись без належної реакції світу.

"Росіяни продовжують знищувати життя, але уникають нових сильних санкцій, нових сильних ударів. Світ не має мовчати. Світ не має залишатись бездіяльним. Потрібна реакція Сполучених Штатів. Потрібна реакція Європи. Потрібна реакція Двадцяти. Потрібні сильні дії, щоб Росія перестала нести смерть", - резюмує глава держави.

Оновлена інформація

Пізніше голова Донецької ОВА Вадим Філашкін повідомив, що щонайменше 21 людина загинула і стільки ж поранено. Такі наслідки жахливого удару по Яровій станом на 12:30.

"Росіяни атакували людей під час видачі пенсії. Це не воєнні дії - це чистий тероризм.

Зараз на місці події працюють рятувальники, медики, поліція, місцева влада. Допомагаємо постраждалим і встановлюємо точні наслідки цього злочину", - йдеться у повідомленні.

Про оновлення Філашкін повідомлятиме додатково.

"Станом на 13:50 кількість загиблих через російський удар по Яровій на Донеччині зросла до 23. Також відомо про 18 жителів селища, які дістали поранення, троє з них у важкому стані", - заявив начальник Лиманської міської військової адміністрації Олександр Журавльов в етері "Суспільне. Студія".

У ДСНС повідомили, що станом на 16:29 24 людини загинули та ще 19 отримали поранення.

Ярова обстріл
Топ коментарі
+36
Наведення було, агентури кишить
показати весь коментар
09.09.2025 12:32 Відповісти
+29
Який довбойоб організував масове скупчення людей поряд з Лиманом?
показати весь коментар
09.09.2025 12:33 Відповісти
+20
Питання на Радбез нехай Сабига підіймає швидко . І ще посилайте фото особисто Фіцо та Пелигрині , які хочуть криваву нафту і газ . Угрофіни вбивають словʼян ‼️
показати весь коментар
09.09.2025 12:37 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 3 з 3
Яка вода? Який камінь? Як малі діти, їй-Богу. Вже пора подорослішати і зрозуміти, що насправді ми нікому і нахрін не потрібні. Ми самі особисто дуже переймались, що там відбувалось в тій же Лівії? А в Руанді? А Ірано-Іракським конфліктом багато цікавились? Скільки, де і кого там загинуло? Отак само і нами цікавляться. Я тобі скажу, навіть, більше: якби та ж Європа була на 100% впевнена, що не стане наступною після нас, вона б взагалі на нас забила. Як свого часу фактично забила і на Молдову, і на Грузію. Навіть, "потужної стурбованості" не було б, не те що санкцій і допомоги.
показати весь коментар
09.09.2025 13:58 Відповісти
Тобі скільки років? А скільки, в основному, сільським пенсіонерам? У 80% кнопочні "бабусяфони". Який банкінг? Не сміши.
показати весь коментар
09.09.2025 14:05 Відповісти
Так, заради пенсії з картки жити в чужих краях юрбою в якомусь абияк переобладнаному під притулок корівнику - воно того, звісно, варте...
показати весь коментар
09.09.2025 14:08 Відповісти
Це їх, пенсіонерів, особистий вибір.
показати весь коментар
09.09.2025 14:30 Відповісти
"Європа дбає про Україну"

Більшої маячні ще чути не доводилось. Європа дбає лише про себе. Дбала б про Україну - завалила б найновішою зброєю в необхідній кількості, ще й з запасом. Ввела б справжні санкції, а не оцю жалюгідну імітацію. Нікому більше такого не кажи. Не сміши людей.
показати весь коментар
09.09.2025 14:39 Відповісти
Приведи приклад мого хоч одного АНТИУКРАЇНСЬКОГО допису.
показати весь коментар
09.09.2025 14:42 Відповісти
А хто забороняє українським співакам, які зараз в Ураїні і співають українською, поїхати на гастролі в Європу і співати там українською? Чиновники і депутати забороняють?
показати весь коментар
09.09.2025 15:09 Відповісти
Не верзи маячні, опудало москвороте. Ще раз: Європа дбає лише про себе. І їй похрін, буде Україна чи ні. Їм потрібен лише захист від рашки. Не більше.
показати весь коментар
09.09.2025 15:12 Відповісти
А ти захищаєш злодіїв і шахраїв? Такий же злодій?
показати весь коментар
09.09.2025 19:42 Відповісти
"Доначу на ЗСУ ... ... через Стерненка"

На супутник притули теж скидався? Цей нарід невиправний...
показати весь коментар
09.09.2025 23:43 Відповісти
Ага, і війна зупиниться, бомби не будуть летіти. Такі наївні дописи: будуть просто страчувати неугідних. Зараз просто в СІЗО закривають на 60 діб і людина так сидить роками - типу під слідством, а фактично "мотає строк", а так будуть просто "шльопати" за парканом
показати весь коментар
09.09.2025 12:44 Відповісти
Це могла бути звичайна бомба, бо скупчення людей 20+ осіб є в майже будь-якому магазині. Про пенсію на картки мова не йде, бо там немає банкоматів. Винна війна - винен ворог, а ці всі дописи - демагогія, життя зупинити неможливо
показати весь коментар
09.09.2025 12:46 Відповісти
Можливо і була...
показати весь коментар
09.09.2025 13:08 Відповісти
Не цікавлюся взагалі. Можна при бажанні знайти інтерв'ю полонених ворогів у того ж Золкіна - може їм і задавали подібні питання
показати весь коментар
09.09.2025 13:09 Відповісти
Не вигадуй - цей вираз кочує вже 250 років. Хто його сказав знають тільки специ.
показати весь коментар
09.09.2025 19:12 Відповісти
Pan Kotskyi

Молоді листоноші і водії - не військовослужбовці. Можуть і відмовитись від поїздок у прифронтову зону.

09.09.2025 16:02

Вони працівники Укрпошти, це їх служб. обов"язки. Чули про таке ?

У Києві біля Главпоштапу галерея загибли працівників Укрпошти певний час була.
показати весь коментар
09.09.2025 19:17 Відповісти
... Приходжу я на роботу ... і тут ... (недайбох).
То це що значить, якщо у місті тривоги, то треба звільнятися ?
показати весь коментар
09.09.2025 22:25 Відповісти
та да ... на парканах, у коридорах, на сходах, у потягах ...
показати весь коментар
09.09.2025 22:27 Відповісти
рашизм хуже нацизма и фашизма вместе взятых
показати весь коментар
09.09.2025 15:24 Відповісти
Очнись, болезный, там света нет неделями, какие нах терминалы.
показати весь коментар
09.09.2025 13:08 Відповісти
А я живу в областном центре и хрен ты расщитаешся, если нет эл. энергии и интернета. А этого у нас нет регулярно.
показати весь коментар
09.09.2025 13:12 Відповісти
Это понятно. Не понятно как это работает когда нет связи?
показати весь коментар
09.09.2025 17:38 Відповісти
Херсон.
показати весь коментар
09.09.2025 17:41 Відповісти
Менше доби.
показати весь коментар
09.09.2025 17:44 Відповісти
В некоторых районах постоянно. В некоторых иногда по неск. недель. В красную зону ремонтники не едут. Полиция и скорая тоже.
показати весь коментар
10.09.2025 10:39 Відповісти
ЗСУ знищують логістику, а рашковани мирняк. Але хвошісти в Україні, не переплутайте! Іще в Фінляндії теж почали хвошісти плодитися. Яка мерзотна ця ракова пухлина планети - рашка.
показати весь коментар
09.09.2025 15:41 Відповісти
це не війна, це вбивства населення україни. кацапів під суд як націю, хоча яка там нація, це мордор. - ти де Господь, чи ти відійшов на час по нужді?
показати весь коментар
09.09.2025 21:06 Відповісти
Шефу шанобливо кланяється таваріщ гутеріш.
показати весь коментар
09.09.2025 18:06 Відповісти
А де твій напарник-бот, з котрим ви Стерненка вчора активно обсирали? Вихідний сьогодні?
показати весь коментар
09.09.2025 18:11 Відповісти
Здається мені, що ви ускладнюєте процес. Оті усі технології та СНІПи для нормальних фахових людей-будівельників під час війни (не зелено-синіх бюрократів-клептоманів) не будуть діяти. Треба ж дивитися на конкретну ситуацію. Якшо ЗПС регулярно приймає транспортні рейси з повним завантаженням, то тут дійсно треба усе латати "правильно". А якшо вона працює виключно з винищувачами/бомбардувальниками, тоді можна впоратися з такою проблемою доволі швидко й "малою кров'ю".
показати весь коментар
09.09.2025 18:39 Відповісти
100%, люто плюсую!
показати весь коментар
09.09.2025 19:02 Відповісти
Так, для таких, як ти--злодій. Доначу на ЗСУ з кожної пенсії через Стерненка, Юсупову та інших.
показати весь коментар
09.09.2025 22:55 Відповісти
гуєсоска.
показати весь коментар
09.09.2025 20:01 Відповісти
Напевно тому, що Фламінго, як і всі інші широко розрекламовані жОПою вундервафлі, існують у вигляді кількох прототипів та переможно-потужних відосиків.
показати весь коментар
09.09.2025 12:53 Відповісти
Є докази? Чи - "аби висраться"? Водій поштового автомобіля, з поштарем-касиром, були у "змові"? І самі "підставилися"? Поштар отримує грошові кошти по відомості. І видає - також по відомості... (сумніваюся, що там діють карточки). Так якщо "гроші вкрали" - то як поштар поїхала без грошей? Головою думать треба...
показати весь коментар
09.09.2025 12:59 Відповісти
Як? Там магазини, в основному, "виїздні", раз у тиждень, приїжджають... У нас, на Поліссі, набагато "тихіше", але не вигідно, для півсотні (чи сотні) людей, тримать стаціонарний магазин, з продавцем...
показати весь коментар
09.09.2025 13:03 Відповісти
Подивися - там поштова машина стоїть на віддалі від будівель... "Наводка" була...
показати весь коментар
09.09.2025 13:04 Відповісти
Ой, "розумний"... Ти ту "полосу" хоч раз бачив? Ну, ударять... Буде воронка... Через два-три дні буде, як новенька - її заллють бетоном (якщо там суцільний бетон), чи замінять плиту (якщо там стара плитна смуга). Попитай, хто зі знайомих, служив, при СРСР, у "інжбаті" (це спеціалізована в/ч, яка займалася ремонтом та будівництвом, аеродромів) - він тобі розкаже...
показати весь коментар
09.09.2025 13:13 Відповісти
У тебе? Це точно...
показати весь коментар
09.09.2025 13:14 Відповісти
Це як у Марії Антуанетти:
- Чому робітники бунтують?
- У них немає хліба, щоб годувать власних дітей...
- Немає хліба? То хай їдять тістечка...
показати весь коментар
09.09.2025 13:19 Відповісти
У мене інших версій немає... Наводка могла буть і з розвіддрона... У нас над містом, бували дні - з ранку, і до вечора, "дзижчали"...
показати весь коментар
09.09.2025 13:21 Відповісти
Покажи пальцем на "дєверсанта" чи "шпигуна"... А твій сусід вкаже на тебе, як на "провокатора", який закликає до "позасудових розправ"... Тебе виведуть на вулицю, поставлять до стінки, і розстріляють... А потім твої рідні будуть доводить, що то була помилка"... Але тобі, від того, легше не стане...
показати весь коментар
09.09.2025 13:31 Відповісти
А "заливання наново" - це не "латання"? Не треба жить "мирними мірками"... Я розумію, що бетон має визначений час тужавіння - але є ще й "форсовані" методи прискорення... (наприклаж, примусове охолодженння суміші, азотом). Все залежить від товщини покриття... Наскільки пам"ятаю - в Полтаві товщина - 7 метрів. Але ж не всі аеродроми І класу, для "стратегів"... (тільки не пояснюй мені, що "клас" залежить від довжини смуги - мені про це, відомо... ).
показати весь коментар
09.09.2025 14:01 Відповісти
Ти звідки "випав"? Ти хоч уявляєш вірогідність тобою придуманого? А якщо бомба впаде по самій машині? А якщо поштар чи водій виживуть? А що скажуть поранені, коли побачать, що хтось "мародерить"?
Ти точно прийшов, щоб "висраться"... Так що "мурло" шукай у дзеркалі... Так зручніше...
показати весь коментар
09.09.2025 14:08 Відповісти
Та куди мені...
показати весь коментар
09.09.2025 14:25 Відповісти
В принципі, саме ТУТ, він правий на 100%... Бо "демократія" - це ЗАКОН та "верховенство права". А тут закликають, до ПРОТИЗАКОННОСТІ та "позасудових розправ"... То чим ми тоді, від кацапів, відрізняться будемо?
показати весь коментар
09.09.2025 14:53 Відповісти
Так "версії" ж, різні бувають... У нас начальник автослужби ОБАТО, служив, до переводу до нашого гарнізону, у у інжбаті - він і розказував...
показати весь коментар
09.09.2025 15:06 Відповісти
Та ти шо?! Назви мені випадки позасудових розстрілів, у арміях союзників, під час ІІ Світової війни... Тільки не розстрілів німецьких моряків... Саме так адмірал Деніц врятував свою шию, з петлі... Ти такого і кацапам хочеш?
показати весь коментар
09.09.2025 15:37 Відповісти
А які вони повинні буть? Наприклад, смертна кара зараз заборонена у всіх країнах НАТО (крім США). У нас вона теж заборонена. Як ти ЗАРАЗ внесеш зміни в чинне законодавство? Скасуєш статтю 27 Конституції України?Поясни, як це ти зробиш - якщо в період дії воєнного стану, зміни до Конституції вносить ЗАБОРОНЕНО?!!!
Чи - "аби ляпнуть"?
Більш писать не буду - достатнього тобі одного "удару в лоб" - "Конституцією України...
показати весь коментар
09.09.2025 15:50 Відповісти
ТИ читать умієш? Я привів приклад військ союзників. При цьому уточнив деякі речі. Розстріли німецьких моряків були тим чи іншим способом, ЗАДОКУМЕНТОВАНІ... А от розстріли есесівців, у Арденах - НІ... І наказу такого, офіційно, Паттон не давав. Якби він був - то це сплило-б, на судовому процесі, у Нюрнберзі - як це спливло у випадках з розстрілом німецьких моряків-підводників...
Запам"ятай вислів експертів-криміналістів: "ПРавда не те, що нам хочеться... Правда - це те, що нам вдалося, довести..."... Можливо, що і наші хлопці подібним займаються... Однак, на відміну від кацапів, вони цього не афішують... А "Нету тела - нету дела...". Був один фіксований випадок - коли кацап ховався в туалеті - але ж він не здаваться вискочив - а пробував утекти...
показати весь коментар
09.09.2025 16:18 Відповісти
Грицю! Чернігів у блокаді, більше місяця сидів... Щось я не чув, щоб хтось "хайло" відкривав. У прикордонні райони Новгород-Сіверщини, возять продукти приватники - раз на тиждень... І ніхто "хайло не відкриває"...
показати весь коментар
09.09.2025 17:15 Відповісти
Я "різницю" відчуваю... А ТИ?
показати весь коментар
09.09.2025 17:23 Відповісти
Сумніваюся... В Чернігові живе, до цих пір, багато кацапні - відставників радянської армії, та їх потомків... Але до цих пір "сидять" і "мовчать"...
показати весь коментар
09.09.2025 18:20 Відповісти
Не "врублюся" - від мене ти чого хочеш? Я тобі пояснив "різницю"... А ти "щось" нам "доводиш", і, мабуть, вже сам не пам"ятаєш, що саме... Нагадаю - ти почав з того, що коло лінії фронту у нас є єлектрика, газ, пошта і банкомати, та працюючі магазини...
показати весь коментар
09.09.2025 19:19 Відповісти
Ми більше місяця сиділи без електроенергії та води, з опаленням... А це був БЕРЕЗЕНЬ... В квартирі було +5-10 градусів. Добре, що газ був... У висотках і його не було... Але "Грицю" "своє болить", найбільше... Бо "своє", рідне". І він в селі, кілька днів, посидів... А ми, на дев"ятий поверх, воду, з колонки, та з "водовозки", місяць, носили... За півкілометра... Відкрий, на "Цензорі", "Ватра"... Я там свій щоденник виклав... Робить нічого було - так трохи "пописував", слухаючи канонади... Осколок, що повз вухо "цьвьохнув", бережу... Більше 50 грамів. Попав-би - я-б тут не "матюкався" з вами...
показати весь коментар
09.09.2025 19:27 Відповісти
Це вже проблеми кацапів... На крайняк можуть і літать з запасної "грунтовки"... Мені все одно, що буде з їх двигунами... У нас навіть Ан-12 та ІЛ-76-ті на ГЗПП, сідали (останні - взимку, по укатаній смузі)... Або збирають з металоплит"...
показати весь коментар
09.09.2025 19:39 Відповісти
У нас зв"язок був - виходили до аптеки, і заряджали від генератора, мобільні. Чоловік не пожалів власного, разом з пальним... Берегли заряд лише для того, щоб дітей заспокоїть, після обстрілів, та довідаться, чи у них усе в порядку. І так - з кінця лютого, по 30-те квітня...
показати весь коментар
09.09.2025 19:50 Відповісти
Грицю! Ти саме "доказуєш"... Бо в селах, дійсно, залишилися, здебільшого, пенсіонери... Для більшості й зателефонувать, по тому ж "сенсорному" - ПРОБЛЕМА... По селах прикордоння ВЖЕ НЕМАЄ стаціонарних магазинів... А часто - і електроенергії (навіть, від генератора). І куди картку прикладать? Собі до задниці? Ти "наївний, як дитя"... От, у твоєму селі є термінал - значить, у всіх селах буть повинен!
показати весь коментар
09.09.2025 19:59 Відповісти
Я ж сказав : це - проблеми кацапів... Он, камікадзе японські - і не сідали ніколи...
показати весь коментар
09.09.2025 20:01 Відповісти
Знову "за рибу - гроші..."! НЕМАЄ! Я знаю місця в Україні - де його і до війни не було!. Мусили лізти на пожежну вишку (в лісовій зоні) - бо тільки там мобільний "брав"... А вона там - більше 50 метрів! Крім того, торгаші автолавок стараються не торгувать через термінали (навіть якщо вони у них є) - бо це зайвий шлях контролю їх фінансової діяльності діяльності... Я ж кажу - "наївний, як дитя"...
показати весь коментар
09.09.2025 20:22 Відповісти
Тепер ти почав, "за рибу - гроші..."?Я уже одному "намаханому", запропонував вирахувать "ступінь вірогідності" подібного... Ти про "бритву Оккама" чув? вона коротко полягає у вислові - "Не множ сутностей, без потреби...".
показати весь коментар
09.09.2025 20:56 Відповісти
Так і я - про це... Ти не читав "Хроніки розстріляних островів", Виноградова? Там описується, в тому числі, і робота ескадрильї ДБ, з Моонзунду. І згадується, як один ДЛБЙБ змусив підвісить максимальне бойове навантаження на бомбардувальник... Екіпаж загинув не зміг злетіть... Кажуть - у Кореї та В"єтнамі, теж так "експериментували". Потім "фокуси" припинили...
показати весь коментар
09.09.2025 21:05 Відповісти
Ну так не "перенось"... Просто, треба, час від часу, "логіку включать"... Мене, в свій час, вчили злочини розслідувать... А тебе?
показати весь коментар
09.09.2025 21:08 Відповісти
А хто тобі "заважає"? Займися...А то війна вже три з половиною роки йде - а ти тільки в цьому році, "прокинувся"...
показати весь коментар
09.09.2025 23:06 Відповісти
Сааремаа - одни з островів Моонзундського архіпелагу... Там, між Ботнікою, та Фінською затокою , ще одна група островів є - "Аландські. Належать Фінляндії... А та протока, про яку ти пишеш, називається "Ірбенською"...
показати весь коментар
09.09.2025 23:14 Відповісти
Моонзу́ндский архипела́г (от немецкого названия пролива https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D1%83%D1%85%D1%83-%D0%92%D1%8F%D0%B9%D0%BD Муху-Вяйн - Moonsund), Западно-Эстонский архипелагhttps://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BE%D0%BE%D0%BD%D0%B7%D1%83%D0%BD%D0%B4%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%B0%D1%80%D1%85%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D0%BB%D0%B0%D0%B3#cite_note-1 [1]https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BE%D0%BE%D0%BD%D0%B7%D1%83%D0%BD%D0%B4%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%B0%D1%80%D1%85%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D0%BB%D0%B0%D0%B3#cite_note-2 [2](https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%AD%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%8F%D0%B7%D1%8B%D0%BA эст. Lääne-Eesti saarestik) - группа островов в восточной части https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%B0%D0%BB%D1%82%D0%B8%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B5_%D0%BC%D0%BE%D1%80%D0%B5 Балтийского моря, принадлежащих https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%AD%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D1%8F Эстонии.

Общая площадь - около 4 тысяч км². В состав архипелага входят четыре крупных острова:

https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B0%D0%B0%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D0%B0 Сааремаа (Эзель): пл. 2673 км²https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A5%D0%B8%D0%B9%D1%83%D0%BC%D0%B0%D0%B0 Хийумаа (Даго): пл. 989 км²https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D1%83%D1%85%D1%83 Муху (Моон): пл. 204 км²https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%81%D0%B8 Вормси (Вормс): пл. 93 км²
Я й не писав про "аеродром Моонзунд". У нас з тобою виходить та сама картина - якби я написав, що літак злетів з Полтавщини, а ти доводив, що з Миргороду...
показати весь коментар
09.09.2025 23:26 Відповісти
Ну - і які бої були в "Моонзундській протоці" ? Товкли німців у Ірбені - бо то був прямий шлях у Фінську затоку ... А "петлять" в протоках, між островами, німці почали, коли почали захоплення самих островів... Бо вони мілководні і давали мало місця для маневру. Та й підставляться під артвогонь, та ще й з обох берегів - ідіотизм...
"Также архипелаг насчитывает около 500 мелких островов. От материка отделяется проливом https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D1%8F%D0%B9%D0%BD%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B8 Вяйнамери, который состоит из проливов https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%83%D1%83%D1%80-%D0%92%D1%8F%D0%B9%D0%BD Суурвяйн между материком и Муху и https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%BE%D0%BE%D0%B7%D0%B8-%D0%92%D1%8F%D0%B9%D0%BD Воози между материком и https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%81%D0%B8 Вормси".
І де тут "Моонзундська протока"?
показати весь коментар
09.09.2025 23:37 Відповісти
Ох ти ж і "впертий"! Не гірший мене...
показати весь коментар
09.09.2025 23:38 Відповісти
Війна - це не тільки "авіація"... Це "комплексні дії". І авііація - це лише одна компонента...
показати весь коментар
10.09.2025 08:53 Відповісти
Я уважно прочитав... І ще раз кажу - : "Авіація - лише ОДНА компонента..." І саме на Моонзунді вона грала доволі незначну роль...".
показати весь коментар
10.09.2025 14:39 Відповісти
Скільки літаків у ескадрильї на Сааремаа, було? А скільки на Німеччину, літало тих же "Ланкастерів"?
показати весь коментар
10.09.2025 14:54 Відповісти
ні, краще щоб х-ловці по ним не стріляли. Саме тому цей обстріл називають позалюдським.
показати весь коментар
09.09.2025 15:20 Відповісти
рашисткие ******** будьте вы вечно прокляты до последнего колена,всех вас мразей ****** нужно уничтожить до одного!
показати весь коментар
09.09.2025 20:58 Відповісти
Русизм - это особая форма человеконенавистнической идеологии, основанная на великодержавном шовинизме, полной бездуховности и безнравственности.
Отличается от известных форм фашизма, расизма, национализма, особой жестокостью, как к человеку, так и к природе. Принцип действия - уничтожение всего и вся, тактика выжженной земли. Отличается шизофренической формой мании мирового господства. Обладая рабской психологией, паразитирует на ложной истории, на оккупированных территориях и угнетаемых народах. Русизму характерен постоянный политический, юридическо-правовой и идеологический терроризм Джохар Дудаев
показати весь коментар
09.09.2025 21:00 Відповісти
показати весь коментар
09.09.2025 21:02 Відповісти
Сторінка 3 з 3