8414 відвідувачів онлайн
32 354 148

Дрони Касьянова завдали удару по Кремлю. Єрмак розформовує підрозділ. ВIДЕО

Офіцер ДПСУ, фахівець з аеророзвідки, засновник громадського дослідно-конструкторське бюро безпілотної авіації "Matrix-UAV" Юрій Касьянов опублікував на свїй сторінці допис, у якому він звинувачує керівника ОП Андрія Єрмака у ліквідації роти ударних безпілотних комплексів 10-го мобільного загону Держприкордонслужби.

Як повідомляє Цензор.НЕТ, Касьянов нагадав, що бійці саме цього підрозділу атакували головний купол Кремля із прапором РФ 3 травня 2023 року.

"В ніч на 3 травня 2023 року ми з ювелірною точністю завдали удару по Кремлю. Хотіли збити прапор імперії, промахнулися на пів метра. З 2022 року наш підрозділ провів сотні успішних операцій, завдав збитків противнику на суму понад пів мільярда доларів. Ми не втратили жодного бійця. Вважаю злочином, диверсією, державною зрадою прийняте Єрмаком рішення ліквідувати наш підрозділ. Зрада сидить на Банковій", - пише Касьянов на своїй сторінці у соцмережі.

Топ коментарі
+78
от тому й знищили..., для когось завдати удар по кремлю - це майже, як по своїй оселі..., родина все ж таки..., хоч і далека...
показати весь коментар
03.10.2025 14:18 Відповісти
+57
Багато хто розуміє все...але як вигнати цю гидоту.що здає країну?
показати весь коментар
03.10.2025 14:18 Відповісти
+52
Може я щось пропустив, а яке місце в воєнній ієрархії займає єрмак, что пак, агент "Козирь", він же агент "Матвєєв"?
показати весь коментар
03.10.2025 14:19 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
Когда в стране идет война и воюют все от мало до велика кто как может, когда бойцы ВСУ просят донаты на дроны, этот мудак решил расформировать одна из самых эффективных дроновых подразделений. Неужели в верхах нет человека который может сказать Дермаку стоп!!! Не лезь туда куда тебя не просят?
P.S.С такими друзьями и враги не нужны!!!
показати весь коментар
04.10.2025 05:56 Відповісти
а чим ви бумаєте? Точно не головою
показати весь коментар
03.10.2025 21:53 Відповісти
Прессекретар президента України https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B8%D0%BA%D0%B8%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B2_%D0%A1%D0%B5%D1%80%D0%B3%D1%96%D0%B9_%D0%A1%D0%B5%D1%80%D0%B3%D1%96%D0%B9%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Сергій Никифоров заявив у коментарі для ЗМІ, що Україна не атакує чужі території. Він також прокоментував слова https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%80%D0%B5%D1%81%D1%81%D0%B5%D0%BA%D1%80%D0%B5%D1%82%D0%B0%D1%80_%D0%9F%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0_%D0%A0%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97_%D0%A4%D0%B5%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97 прессекретаря президента РФ https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%94%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B2_%D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%BE_%D0%A1%D0%B5%D1%80%D0%B3%D1%96%D0%B9%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Дмитра Пєскова, який назвав атаку дронів на Кремль «терактом»https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D1%82%D0%B0%D0%BA%D0%B0_%D0%B1%D0%B5%D0%B7%D0%BF%D1%96%D0%BB%D0%BE%D1%82%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D1%96%D0%B2_%D0%BD%D0%B0_%D0%9C%D0%BE%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%9A%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%BB%D1%8C#cite_note-:5-21 [21]:

Теракт - це руйнування під'їздів будинків у Дніпрі та Умані або ракетний обстріл вокзалу у Краматорську та багато інших трагедій. А те, що сталося в Москві, очевидно нагнітання ситуації перед 9 травня. Очікуваний прийом від наших противників

Радник президента України https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D0%BB%D1%8F%D0%BA_%D0%9C%D0%B8%D1%85%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D0%BE_%D0%9C%D0%B8%D1%85%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Михайло Подоляк заявив, що Київ не має ніякого стосунку до попередньо припущеного нападу на Кремль, та що такі дії нічого не дали б Україні на полі бою, а тільки провокували б Росію на більш радикальні кроки. Подоляк заявив, що твердження про те, що Київ стояв за припущеним нападом, та арештовані Росією припущені українські диверсанти в Криму можуть свідчити про те, що Москва готується до масштабної «терористичної атаки» проти України найближчими днямиhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D1%82%D0%B0%D0%BA%D0%B0_%D0%B1%D0%B5%D0%B7%D0%BF%D1%96%D0%BB%D0%BE%D1%82%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D1%96%D0%B2_%D0%BD%D0%B0_%D0%9C%D0%BE%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%9A%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%BB%D1%8C#cite_note-:5-21 [21].

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D1%82_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8 Президент України https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%80_%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Володимир Зеленський, перебуваючи з візитом у https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D1%96%D0%BD%D0%BB%D1%8F%D0%BD%D0%B4%D1%96%D1%8F Фінляндії, заявив:

«Ми не нападаємо на Путіна або на Москву. Ми ведемо військові дії на нашій території. Ми захищаємо наші села і міста»https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D1%82%D0%B0%D0%BA%D0%B0_%D0%B1%D0%B5%D0%B7%D0%BF%D1%96%D0%BB%D0%BE%D1%82%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D1%96%D0%B2_%D0%BD%D0%B0_%D0%9C%D0%BE%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%9A%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%BB%D1%8C#cite_note-:3-12 [12].

США

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D1%81%D0%B5%D0%BA%D1%80%D0%B5%D1%82%D0%B0%D1%80_%D0%A1%D0%A8%D0%90 Державний секретар США https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%BD%D1%96_%D0%91%D0%BB%D1%96%D0%BD%D0%BA%D0%B5%D0%BD Ентоні Блінкен заявив на міжнародній пресконференції: «Я б сприймав усе, що виходить з Кремля, з великою пересторогою». Американські чиновники скептично поставилися до того, що будь-який безпілотник, відправлений в Україну, міг бути використаний в атаці, оскільки йому довелося б подолати велику відстань, щоб досягти Москви.https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D1%82%D0%B0%D0%BA%D0%B0_%D0%B1%D0%B5%D0%B7%D0%BF%D1%96%D0%BB%D0%BE%D1%82%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D1%96%D0%B2_%D0%BD%D0%B0_%D0%9C%D0%BE%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%9A%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%BB%D1%8C#cite_note-22 [22]
показати весь коментар
03.10.2025 14:41 Відповісти
ДПСУ - структурний підрозділ корупції в Україні, очолює "непотопляємим"генералом Дейнеко, якому пох... на державу, головне бути біля корита.
показати весь коментар
04.10.2025 03:22 Відповісти
Просто багато військових не можуть про це сказати вголос. Бо не можна. Бо за правду сьогодні карають"
Ну раз так,тоді вже зараз можна починатися прощатися з країною,бо потім її може не бути.
показати весь коментар
03.10.2025 21:18 Відповісти
Татаров сидить у Єрмака, і сам Єрмак зрада тоді так...
показати весь коментар
03.10.2025 14:44 Відповісти
От і відповідь, чому на 4й рік війни в Україні немає нормальних ракет для удару по рф. Бо дефективні менеджери Зеленського потужно працюють над дефективністю військових можливостей України.
показати весь коментар
03.10.2025 14:24 Відповісти
З цими тварюками при владі можна вирішити питання так само як і з кацапами - дронами. Наче в цього підрозділа є такий досвід,
показати весь коментар
03.10.2025 14:21 Відповісти
тому режим нелегітимного зеленського і розформовує підрозділ
показати весь коментар
03.10.2025 14:26 Відповісти
То не ми!, то матіас руст-2. А взагалі гарно вїбали,
показати весь коментар
03.10.2025 14:46 Відповісти
не кажи дурниц . У Дєрмака агентурний псевдонім "Тимофєєв"
показати весь коментар
03.10.2025 14:29 Відповісти
смайл бачив? То був лише жарт інічого більше. Без образ
показати весь коментар
03.10.2025 14:44 Відповісти
А окрім ганчірки на кремлі є взагалі притомна причина? Дєрьмак 2 роки чекав на вазьмєздіє? Несерйозно якось. В чому там справа взагалі?
показати весь коментар
03.10.2025 14:20 Відповісти
от тому й знищили..., для когось завдати удар по кремлю - це майже, як по своїй оселі..., родина все ж таки..., хоч і далека...
показати весь коментар
03.10.2025 14:18 Відповісти
Не знаю про його відношення до псевдоніма, а вот відношення до військових, мене турбує, бо в часи війни це дійсно похоже на зраду. А СБУ це чомусь не турбує, хоча якщо його зрівняти з агентами які наводять москалів на нас, то по ущербу вони діти
показати весь коментар
03.10.2025 16:35 Відповісти
Йому ж Порох поганий був, най тепер насолоджується дєрьмаком.
показати весь коментар
03.10.2025 14:24 Відповісти
Деякі дурники досі чекають перемоги від кротів кремля на Банковій.
показати весь коментар
03.10.2025 14:23 Відповісти
Президентство зе зійшло до абсурду: так тупо віддати свої повноваження другорядній особі і скільки вже військових пройшло крізь криваві жорна рос.агента козиря, та коли це неподобство вже закінчиться.
показати весь коментар
03.10.2025 14:26 Відповісти
"Дрони Касьянова завдали удару по Кремлю".
Ось, за це і зермак хоче його засудити,руками укр.суду.
Як і Червінського-за захоплення Цемаха.
На передньому план той самий хижак-козирь.
показати весь коментар
03.10.2025 14:37 Відповісти
Не приколи,а рішення ерма.
Що було з Червінським-таке застосували з Касьяновим: арештувати на основі підтасовки даних і ув'язнити,підрозділ розформувати,як і з підрозділом Червінського було зроблено.
Цілком просте і приземленне пояснення.
показати весь коментар
03.10.2025 15:20 Відповісти
І яка вагова категорія ермака?
Касьянов воює,а він ніхто,окрім того,що написано про нього в статті і не тільки.
показати весь коментар
03.10.2025 15:25 Відповісти
Навіщо ермак розформовує підрозділ Касьянова,який воює з окупантами?
Хто такий ермак,на основі яких повноважень він собі таке дозволяє в умовах війни? То не перший випадок,як він знущається з військових.
показати весь коментар
03.10.2025 15:39 Відповісти
Багато хто, навіть ЮБ,але ж люди виправляються,а деякі застигли,як вулканічна маса.
показати весь коментар
03.10.2025 15:43 Відповісти
В Нідерландах,у вас, також спокійно,лише йде дощ.
показати весь коментар
03.10.2025 15:49 Відповісти
Допустим,що ниє.
Але навіщо розформовувати його бойовий підрозділ і це робить той,хто немає ніяких повноважень і якого небезпідставно вважають агентом Росії: більш,аніж дивно.
показати весь коментар
03.10.2025 15:54 Відповісти
Вона так з Італії,як я чи ви-з Нідерландів.
А переймається таки долею країни.
показати весь коментар
03.10.2025 16:01 Відповісти
1.Точка зіткнення(версія,якщо що): агент 1козир отримав завдання посадити того,хто замахнувся на зірку кремля .
2.ермак повинен займатися лише тим,що згідно його службових обов'язків.
3.Що про успіхи Касьянова на фронті мало відомо,то не його проблеми: він воїн,він воює,в ерм-ніхто,шкідник.
показати весь коментар
03.10.2025 16:09 Відповісти
100%
показати весь коментар
03.10.2025 16:19 Відповісти
1.Плани фсб незвідані коли-хто-як
2.Все правильно.
3.Він воїн і не відповідає за то,що про нього на війні мало пишуть.
Ось мій брат: з березня 22-го на війні, практично нич не пишуть про нього і не переймається тим,є убд.
показати весь коментар
03.10.2025 16:31 Відповісти
"Пам'ятаю, як у ті роки його навіть волонтерське середовище називало «унилим волонтером». І причина була проста - він не приховував правду. Я тоді теж злилася на Юрія, це було приблизно у 2016-2017 роках, коли він один із небагатьох писав, що повномасштабного вторгнення нам не уникнути. Усередині я це розуміла, але не хотіла приймати.
військовий, залишався поза нею, але як професіонал чесно сказав, що не вірить у масове виробництво дронів-перехоплювачів і ракет «Фламінго». Він пояснив свою позицію, спокійно й аргументовано,

дії? Теж ні. Ми бачимо роботу безпілотників по окремих ділянках фронту, але не системну перевагу. Тоді чому нас переконують, що все гаразд? У тому, що все добре? Це неправда. У тому, що ми непереможні? Це теж неправда. Ми не бачимо прозорих звітів влади, зате бачимо, як ховають цілими родинами, з дітьми, з вагітними жінками.

Юрій не збрехав ні в одному слові. Він говорить те, що відчувають тисячі. Просто багато військових не можуть про це сказати вголос. Бо не можна. Бо за правду сьогодні карають".Д.Ярова.
показати весь коментар
03.10.2025 17:08 Відповісти
Якщо стане президентом,тоді і буде формувати владу в коаліції з Свобода,БЮТ,ЄС,Удар-головне,щоб всі вони підтримали його на виборах.
В противному разі, всіх чекає новоявлений бацька ярмак,з уклоном на матушку-рассєю.
Тут треба країну рятувати, бавитись у багатопартійність можна лише після вступу в ЄС-НАТО.
показати весь коментар
03.10.2025 20:18 Відповісти
Він воїн,а не блогер.Він має влучно стріляти.Блогерством займається вся команда зе.
Забезпеченням бпла має займатись мо,а не блогерством і чебуреками.
Якщо волонтери допомагають,то має йти лише на вдосконалення роботи операторів бпла,а не розробку, та ще й випуск їх.
показати весь коментар
03.10.2025 20:36 Відповісти
Хто як.
Можна лише констатувати,як факт.
показати весь коментар
04.10.2025 09:22 Відповісти
А означає що?
показати весь коментар
04.10.2025 11:35 Відповісти
А звання?
показати весь коментар
04.10.2025 11:46 Відповісти
Означає,що что россияне не могут выбирать как именно им плохо жить.
А украинцы могут!"
Можна і іншими словами сформулювати,та суть одна-написано правильно.
показати весь коментар
04.10.2025 11:59 Відповісти
Мені зрозуміло,особисто
показати весь коментар
04.10.2025 12:11 Відповісти
Абсолютно ні і не треба вигадувати того що нема.
А відношення прибл.таке,якщо справа дійшла до вияснення відносин: як до мене-так і я.
Або,по руски: какой привет-такой ответ.
Хоча і ця цитата корисна,просто прокоментував їх.
показати весь коментар
04.10.2025 12:51 Відповісти
ой як я згодна з Вами ...але як болить від неможливості виправити задіяне ...
показати весь коментар
03.10.2025 14:45 Відповісти
От зараз це "думайте" після "кажуть що" - це прям мякотка.
показати весь коментар
03.10.2025 17:06 Відповісти
Злякався, що і по його кумполу може вдарити патріотично дрон.
показати весь коментар
03.10.2025 16:25 Відповісти
Це був єдиний на сьогодні безпосередній удар по башті Кремля, який бачили всі, але мало хто знав, який саме підрозділ це зробив. І лише зараз широкому загалу стало відомо, що командиром цього підрозділу був саме Юрій Касьянов. Ця унікальна і бездоганно підготовлена та виконана бойова операція підрозділу бпла Юрія Касьянова залишиться в історії сил оборони України. Хто зможе повторити її зараз?
показати весь коментар
03.10.2025 18:49 Відповісти
А кто такой Ермак?
На выборах за него не голосовали, в партии Слуг народа не состоит
Какого народа он тогда слуга?
Кто-то тихо подсунул его под Зеленского, типа будет только скрепки считать и бумагу выдавать.
А оказалось, что он руководит и Зеленским, и армией, и силовыми органами.
Человек, должность которого не прописана в Конституции, является Верхвнее Верховного Главнокомандующего.
показати весь коментар
03.10.2025 16:08 Відповісти
Андрей Ермак крот состоит в русском ФСБ кличка Козырь ,
показати весь коментар
04.10.2025 09:23 Відповісти
Руками гнати цю гидоту з Банкової, аж до камери СІЗО СБУ!!
показати весь коментар
03.10.2025 15:18 Відповісти
Всі знаємо, що зрада сидить на Банковій. Питання: що з цим робити?
показати весь коментар
03.10.2025 14:35 Відповісти
на святое для зелені та дерьмака посягнув...
показати весь коментар
04.10.2025 09:06 Відповісти
Касьянов ставив під сумнів звіздьож про реактивні дрони, ефективність зенітних дронів і т.д. і т.п. Короче, займався факт-чеком потужних новин.
показати весь коментар
03.10.2025 15:00 Відповісти
А збитый в Иране украинский самолетик забыли? Зеля был в Омане с Ермаком? И ему обьяснили не долетишь!!! Пока Ермак не станет куратором, вот он и подписал указ о назначении Ермака !!!
показати весь коментар
03.10.2025 19:09 Відповісти
Треба ставити на місце дєрмака, наскільки відкрито виконувати накази коемля це пздц
показати весь коментар
03.10.2025 14:20 Відповісти
Дуже просто: нехай хтось з українських генералів згадає, що в нього залізні яйця, а не з пластиліну(того самого, для дитячої творчості).
показати весь коментар
03.10.2025 14:25 Відповісти
д'Єрьмак -це прямий уповноважений Бєні Бородача. по всіх питаннях, всіх галузях в Україні і він в ієрархії банди Бєні Бородача стоїть вище від шлемазла Вови **********.
показати весь коментар
03.10.2025 14:56 Відповісти
дермак - гнида, окрім шкодити воно більше ні на що не здатне, за один лише "чонгар, з наслідками" ця зелена банда уся має сісти пожиттєво..
натомість вони й досі бєзбєдно-гешефтно банкують у країні мрії верховного зебіла..
понаобирали, блін, дебіли- експериментатори кров-горе-війну Україні..
показати весь коментар
03.10.2025 15:12 Відповісти
пан Касьянов дуже контроверсійна і навідь дещо "советская" людина,
АЛЕ
він на порядок професійніше і вище ніж закарпадській "падкідиш" Мадьяр!
кадуть що цей мадьяр, то продовдення медведчуків, шуфрічів і балог...

БУМАЙТЕ, не ДУПОЮ!
показати весь коментар
03.10.2025 16:33 Відповісти
Ось ми кажемо, що дерьмак - агент фсб, агент кремля, агент пуйла....
А нікого не смущає, що це чудово знають наші європейські "друзі" і ніякої реакції. Чи не вистачає впливу?
показати весь коментар
03.10.2025 17:08 Відповісти
А по самій темі коли ми побачим твої висловлювання?
показати весь коментар
03.10.2025 16:21 Відповісти
Бот Литвина,ще раз,не філонь!!!!Ось заголовок-,,Дрони Касьянова завдали удару по Кремлю. Єрмак розформовує підрозділ. ВIДЕО Джерело: https://censor.net/ua/n3577641 Що ти думаєш по цій темі?
показати весь коментар
08.10.2025 11:17 Відповісти
Може я щось пропустив, а яке місце в воєнній ієрархії займає єрмак, что пак, агент "Козирь", він же агент "Матвєєв"?
показати весь коментар
03.10.2025 14:19 Відповісти
Так дійсно ти правий, але не "дурниц" , а я просто помилився - спочатку написав, а потім відчуваю, що десь помилився, а згадати чомусь не вийшло.
показати весь коментар
03.10.2025 14:34 Відповісти
Анунаки чи не анунаки, вам адвокатам зєрмаків видніше, а все таки, - Яке місце чи то пасаду займає ваш єрмак? -
показати весь коментар
03.10.2025 14:38 Відповісти
Відкидаємо анунаків, адвокатів зєрмаків, адвокатів "здорового глузду" і вертаємося до питання, - То яке місце займає в деравній структурі, що він і в США на переговори катається, і командує військовими справами і т. п.? -
показати весь коментар
03.10.2025 14:51 Відповісти
Вже побачив .
Мабуть потрібно мені перепочити від новин і чату під ними, бо зараз на ЦН тільки вступаєш з кимось в діалог, то таке враження, що попав на "собаче весілля".
показати весь коментар
03.10.2025 14:55 Відповісти
Вибачте, пане Яр Холодний! Я більше не буду Андрія Борисовича ображати. А Касьянов, ууууууу, негідник або, як казали Володимир Олександрович - "Розбійник!! -
показати весь коментар
03.10.2025 15:36 Відповісти
А де я написав, що "це єрмак зробив"?!
Перегляньте чат. В мене було одне питання, - Яку посаду займає єрмак у владі, в командуванні військами, в справах МЗС і т. п.? -
І це не я придумав. Про діяльність цього "діяча" ставлять питання всі союзники. Ось, наприклад:

«https://nv.ua/ukr/world/geopolitics/andriy-yermak-dratuye-i-respublikanciv-i-demokrativ-u-ssha-ft-nazvala-prichinu-novini-ukrajini-50532213.html Андрій Єрмакне є президентом України. Але він часто діє як президент», - так характеризує главу ОП видання https://www.ft.com/content/4d6114d3-6a0a-41f3-9f6c-6637a1536246?fbclid=IwY2xjawLuwcVleHRuA2FlbQIxMABicmlkETFieEJPVHNQSFNuTGpRMmpaAR6t3knmJodzuoNvcp2pChuo4fCUdsnMorTMgApYitCsl4UZ9flB0LhggnuIpA_aem_NH1b8kZb3-9mAt-O_EMARg Financial Times, яке 24 липня оприлюднило розлогу статтю-портрет про роль та вплив Єрмака в українській політиці і дипломатичних зусиллях України."
" ... «Не є президентом, але часто діє як президент». «Як керівник Офісу президента України 53-річний Єрмак розробляє мирні плани, керує залаштунковою дипломатією та особисто підбирає урядовців. Йому часто поступаються прем'єр-міністр та вище військове керівництво. Коли справа доходить до важливих переговорів - чи то обмін полоненими з Москвою; чи то повернення викрадених українських дітей; чи угоди про продовження поставок зерна через Чорне море - Єрмак керує всім. Європейські уряди координують із ним дії щодо військової та фінансової допомоги. Він спілкується на "ти" із впливовими особами з усього світу та голлівудськими зірками», - окреслює автор статті реальний масштаб повноважень і влади Андрія Єрмака."
І так далі і тому подібне!!!
показати весь коментар
03.10.2025 15:45 Відповісти
Все так і є, я пам'ятаю "шакаляче дзявоління касьянова проти Порошенка, але
я задав просте питання, - Хто такий єрмак! -, не приймаючи нічиєї із сторін. Може тицьнете мене носом, де я написав, що єрмак розформовує підрозділ Касьянова?
Повторюю, я тричі задав питання одного типу, - Хто такий єрмак ? -
показати весь коментар
03.10.2025 15:51 Відповісти
Проїхали. Мені теж вибачте за надлишкову "отруту" з моєї сторони на вашу адресу.
показати весь коментар
03.10.2025 15:54 Відповісти
Відповів ти все правильно, але які тоді "котлети" і які "мухи", коли я Касьянова і словом не підтримав, а всього лиш запитатав, - То хто такий єрмак? -
Так Касьянов "сукин син", але цей "сукин син" зараз конкретно воює, а значить вже заслуговує на повагу на відміну таких, як ми - диванних вояк.
показати весь коментар
03.10.2025 16:04 Відповісти
Так ото ж! Вже всі, кому не ліньки запитують одне і те ж. Я вже тут в чаті для прикладу наводив пару абзаців зі статті напечатаної влітку в https://www.ft.com/content/4d6114d3-6a0a-41f3-9f6c-6637a1536246?fbclid=IwY2xjawLuwcVleHRuA2FlbQIxMABicmlkETFieEJPVHNQSFNuTGpRMmpaAR6t3knmJodzuoNvcp2pChuo4fCUdsnMorTMgApYitCsl4UZ9flB0LhggnuIpA_aem_NH1b8kZb3-9mAt-O_EMARg Financial Times.
А ось ця стаття. Питань і звинувачень "гора":

«Немає шляху до Зеленського в обхід Єрмака». FT про «галактичне» его, військові рішення і надзвичайний вплив глави ОП - резонансна стаття

24 липня, 21:47

8359

Поділитися:

https://nv.ua/ukr/ukraine/politics/andriy-yermak-maye-vpliv-na-kabmin-viyskovih-i-op-rol-u-politici-ukrajini-novini-ukrajini-50532153.html# https://nv.ua/ukr/ukraine/politics/andriy-yermak-maye-vpliv-na-kabmin-viyskovih-i-op-rol-u-politici-ukrajini-novini-ukrajini-50532153.html# https://nv.ua/ukr/ukraine/politics/andriy-yermak-maye-vpliv-na-kabmin-viyskovih-i-op-rol-u-politici-ukrajini-novini-ukrajini-50532153.html# mailto:[email protected]?subject=%D0%9B%D0%B8%D1%81%D1%82%20%D0%B2%20%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%BA%D1%86%D1%96%D1%8E&body=https://nv.ua/ukr/ukraine/politics/andriy-yermak-maye-vpliv-na-kabmin-viyskovih-i-op-rol-u-politici-ukrajini-novini-ukrajini-50532153.html



«Він президент, прем'єр-міністр, міністр закордонних справ - усі міністри разом узяті», - описав роль Єрмака один із західних послів (Фото: ОП)

«https://nv.ua/ukr/world/geopolitics/andriy-yermak-dratuye-i-respublikanciv-i-demokrativ-u-ssha-ft-nazvala-prichinu-novini-ukrajini-50532213.html Андрій Єрмакне є президентом України. Але він часто діє як президент», - так характеризує главу ОП видання https://www.ft.com/content/4d6114d3-6a0a-41f3-9f6c-6637a1536246?fbclid=IwY2xjawLuwcVleHRuA2FlbQIxMABicmlkETFieEJPVHNQSFNuTGpRMmpaAR6t3knmJodzuoNvcp2pChuo4fCUdsnMorTMgApYitCsl4UZ9flB0LhggnuIpA_aem_NH1b8kZb3-9mAt-O_EMARg Financial Times, яке 24 липня оприлюднило розлогу статтю-портрет про роль та вплив Єрмака в українській політиці і дипломатичних зусиллях України.

Автор матеріалу, кореспондент FT в Україні Кристофер Міллер, поговорив з понад 40 людьми, включно з нинішніми та колишніми українськими чиновників, західних дипломатів, що працюють у Києві, а також високопосадовців з Європи та США, які безпосередньо спілкувалися з главою ОП. «[У цих інтерв'ю] мені часто говорили, що він [Єрмак] має такий самий вплив, як і Зеленський, а можливо, навіть більший», - підсумовує Міллер свої розмови з десятками джерел.

Ані Андрій Єрмак, ані Володимир Зеленський не погодилися дати коментарі журналісту FT для цієї статті. Утім, Міллер цитує у ній фрагменти кількох своїх попередніх розмов із Єрмаком, а також наводить публічні цитати Зеленського про главу ОП.

Тут найважливіші моменти зі статті Financial Times, що має назву: Поляризуюча влада Андрія Єрмака, ще одного воєнного лідера України.

Ще одна стаття про того ж єрмака:
https://nv.ua/ukr/ukraine/politics/yermaka-kritikuyut-na-zahodi-zelenskiy-maye-reaguvati-prichini-i-naslidki-koshel-novini-ukrajini-50527691.html «Так стосунки з партнерами не будуються».

«Не є президентом, але часто діє як президент». «Як керівник Офісу президента України 53-річний Єрмак розробляє мирні плани, керує залаштунковою дипломатією та особисто підбирає урядовців. Йому часто поступаються прем'єр-міністр та вище військове керівництво. Коли справа доходить до важливих переговорів - чи то обмін полоненими з Москвою; чи то повернення викрадених українських дітей; чи угоди про продовження поставок зерна через Чорне море - Єрмак керує всім. Європейські уряди координують із ним дії щодо військової та фінансової допомоги. Він спілкується на "ти" із впливовими особами з усього світу та голлівудськими зірками», - окреслює автор статті реальний масштаб повноважень і влади Андрія Єрмака.

Ніхто не потрапляє до Зеленського в обхід Єрмака. За даними FT, у Києві Єрмак працює на чолі «згуртованої команди, що складається приблизно з двох десятків особисто відібраних, відданих йому радників». Ці люди мають доступ до брифінгів із національної безпеки та зустрічей із главами держав, які відвідують Україну, що вважається «вкрай нетрадиційним» підходом за стандартами більшості західних країн [адже мало де на Заході апарат президента має такий вплив - прим.ред.]". Саме ця група, як стверджує FT, має значний вплив на управління країною. Ті, хто мав нагоду спостерігати за Єрмаком, описували його роль багатьма різними формулюваннями, додає видання: від правої руки Зеленського до фактичного віцепрезидента України. «Однак, як погоджуються його союзники та критики, в Україні майже нічого не відбувається без його відома та схвалення. Ніхто не потрапляє до президента без нього», - резюмує Крістофер Міллер у своєму матеріалі.
"Його проблема - мікроменеджмент. Він намагається бути скрізь і робити все", - такою думкою про Єрмака поділився український кіно- і телепродюсер Олександр Роднянський, якого FT називає давнім другом глави ОП. «Єрмак став уособленням дебатів, які охопили Україну, - щодо того, чи може централізована влада, встановлена адміністрацією воєнного часу, зашкодити демократичному майбутньому України після закінчення війни. Для багатьох українців він є символом старого порядку, який вони відчайдушно хочуть залишити в минулому», - констатує видання. FT нагадує, що протести проти обмеження незалежності НАБУ і САП в Україні стали «найсерйознішим внутрішнім викликом» для Зеленського, а серед гасел лунали «Геть Єрмака» і «F*ck Єрмак». «Для недоброзичливців Єрмак - це ніким не обраний цар, який накопичує безмежну владу, підриваючи демократичну систему стримувань і противаг, яку Київ запровадив із часів Євромайдану 2014 року», - констатує автор статті.

«Він - усі міністри разом узяті». Один із західних послів прямолінійно охарактеризував роль Єрмака у коментарі FT: «Він президент, прем'єр-міністр, міністр закордонних справ - усі міністри разом узяті». А один з українських міністрів попередив автора матеріалу Крістофера Міллера, що мало хто в уряді наважиться говорити про Єрмака відкрито та під запис - «прогноз, який виявився правдивим», констатує журналіст. Він розповідає, що намагався поспілкуватися з кількома українськими посадовцями різного рангу, які так чи інакше працювали з Єрмаком, але більшість відмовилася говорити за будь-яких умов. «Це кар'єрне самогубство», - пояснив своє небажання обговорювати главу ОП один із них. «Ні, вибачте. Я б хотів зберегти свою роботу», - сказав інший. «Майбутнє та долю кожного визначає Андрій Єрмак», - констатував один з українських міністрів, стверджує Міллер.
«Жорсткий, але ефективний». Одним із небагатьох урядовців, із якими автор статті відкрито поговорив про Єрмака, був очільник МЗС Андрій Сибіга, колишній заступник глави ОП. Він охарактеризував Єрмака як найближчого соратника Зеленського і як «чудового менеджера, особливо в кризових ситуаціях». За словами міністра закордонних справ, Андрій Єрмак "може працювати 24 години поспіль, без перебільшення". «Це не просто його амбіції. Це його операційна система», - пояснив він. Сибіга також розповів, що глава ОП «іноді буває жорстким», - додав Сибіга, а у відповідь на уточнювальне запитання порадив звернутися по думку до інших урядовців. Водночас один із близьких радників Єрмака назвав його «жорстким, але ефективним», тоді як інший описав його як «безжального» та «хитрого». Цей співрозмовник додав, що Єрмак, можливо, не є тією людиною, якій хотілося б допомагати керувати в мирний час, «але це війна» - мовляв, хто б іще міг зробити те, що він робить для президента?

Бункер, настільний теніс та фільми з Зеленським. У статті FT ідеться про те, що Єрмак дійсно має близькі неформальні стосунки з президентом України. Автор стверджує, що глава ОП та Володимир Зеленський «нерозлучні» від початку повномасштабного вторгнення Росії. Вони живуть і працюють на Банковій, часто навіть разом ночують у бункері президентського офісу, «ховаючись від російських повітряних ударів, які посилилися з весни цього року». «Там, після довгого робочого дня, вони можуть трохи розвіятися, граючи в настільний теніс або переглядаючи класичні фільми, які вони знають так добре, що можуть цитувати репліки напам'ять», - йдеться у матеріалі. Крістофер Міллер також пише, що ранками Зеленський та Єрмак найчастіше приділяють час спільним спортивним тренуванням, «Йому подобається виглядати доглянуто, - розповів про Єрмака його друг, продюсер Роднянський. - Вони обидва [з Володимиром Зеленським] наполегливо тренуються». У матеріалі FT стверджується, що Єрмак, який не має дружини і дітей, майже не користується своєю київською квартирою і нечасто відвідує батьків, які живуть у Києві.
«Не сірий, а зелений кардинал». «Союзники Єрмака стверджують, що він не "сірий кардинал", який чаїться і формує політику в тіні, а фігура нового типу для пострадянського політичного світу України: "зелений кардинал", який керує приватною та публічною ареною у своєму оливковому "польовому" вбранні», - пише автор статті. Утім, не всі погоджуються з такою думкою, як випливає з матеріалу. «Його [Єрмака] мета - централізувати все в пострадянському стилі правління, який нагадує щось не так уже й відмінне від автократії», - цитує FT одного зі співрозмовників, який працював із Єрмаком в Офісі президента.

Вплив на поле бою і військові операції України. За словами двох українських чиновників, залучених до військового планування, Єрмак вже кілька разів відхиляв рішення військового керівництва, а в деяких ситуаціях мав «повний вплив» на військові операції України на полі бою. Одним із найяскравіших прикладів, за словами цих джерел, був вплив Андрія Єрмака на битву за Бахмут. Автор матеріалу стверджує, що чимало українських командирів тоді наполягали на варіанті стратегічного відступу з Бахмута, «але Єрмак побачив можливість розповісти іншу історію». Образ Бахмута як фортеці мав стати символом незламного опору України. «Зеленський також хотів великої перемоги на полі бою, щоб підняти національний моральний дух. Бахмут не впаде; він не може впасти», - передає FT тодішні очікування ОП. Видання також нагадує, як 20 грудня 2022 року Зеленський разом із Єрмаком здійснили ризикований візит на передову в Бахмут, а вже наступного дня президент вилетів у США і передав спікеру Палати представників Ненсі Пелосі прапор України, підписаний військами в Бахмуті. Утім, зрештою «фортеця Бахмут» таки впала, а втрати ЗСУ в цьому районі згодом "підірвали контрнаступ України 2023 року", стверджує FT. «Було помилкою так довго залишатися в Бахмуті», - сказав автору статті український високопосадовець, відповідальний за військове планування. «У нас був наказ», - додав він, а на уточнювальне запитання назвав ім'я командувача Сухопутних військ України. Однак і цей генерал отримав наказ, додав співрозмовник - він надійшов з Офісу президента. «Ви можете здогадатися, від кого», - підкреслив співрозмовник FT.
«Планетарні» та «галактичні» амбіції: що кажуть про Єрмака на Заході. Як пише FT, у дипломатичних колах Єрмак часто стає об'єктом кулуарних світських розмов. «Дехто глузує з його схильності хизуватися іменами відомих акторів, таких як Шон Пенн та Джессіка Честейн, публікуючи в соціальних мережах привітання до їхніх днів народження. Але саме завдяки своїм зв'язкам зі знаменитостями Єрмак мобілізував велику групу відомих імен, які виступили "послами" на підтримку України, збираючи гроші на гуманітарні зусилля та безпілотники для військ на передовій», - нагадує видання. Автор статті також наводить яскраві характеристики «щодо розміру его» Єрмака. «Планетарне», - такий опис дав один посол, який роками напряму спілкувався з главою ОП. «Галактичне - краще слово», - додав інший посол. Як пише видання, самовпевненість Єрмака призвела до протистоянь з кількома представниками західних країн, що працювали в Києві, зокрема і з експосолкою США в Україні Бріджит Брінк. На думку андрія єрмака, як розповіли його помічники, за часів Брінк посольство США нібито працювало «проти Офісу президента України, надто інтенсивно зосереджуючись на питанні корупції та численних кадрових перестановках, які консолідували дедалі більше влади в руках Єрмака, але недостатньо - на забезпеченні більшої військової допомоги [Україні]». Водночас люди, близькі до Брінк, не згодні з цим, заявляючи, що ніхто в Києві не боровся за відстоювання допомоги США більше, ніж вона.

Проблеми зі США та адміністрацією Трампа. У матеріалі FT ідеться про те, що Андрієві Єрмаку з часом вдалося роздратувати американських політиків як з Республіканської, так і з Демократичної партій - що є сумнівним і рідкісним «досягненням», яким Київ навряд чи має підстави хвалитися, додає Міллер. «Він [єрмак - ред.] робить все складнішим, ніж це має бути. Він не генерує жодних креативних ідей. Він також має тенденцію стягувати все на себе», - сказав колишній американський чиновник. «Одна з найгостріших причин для критики полягає в тому, що іноді він схоже, не виявляє справжнього інтересу до своєї країни. Йдеться лише про те, щоб втрутитися в процес прийняття рішень, аж до того, що це активно шкодить Зеленському та Україні», - зауважив цей співрозмовник. Водночас чиновники, з якими поспілкувався Міллер, не заперечували, що Єрмак «здобув кілька перемог». Двоє зі них відзначили організований його силами саміт миру у Швейцарії 2024 року, адже він допоміг залучити кілька країн з Глобального Півдня, які до цього зберігали нейтралітет або підтримували росію. Водночас інші співрозмовники зауважили, що цей саміт і зустріч, яка передувала йому в аеропорту Бориспіль у Києві, були «непродуманими». Один західний посол назвав їх «PR-шоу», оскільки росія і Китай не були залучені до цих самітів.

FT також пише, що відносини Єрмака з американськими політиками «не надто покращилися» після його останньої поїздки до Вашингтона у червні 2025 року. Керівник ОП сподівався на зустрічі з високопосадовцями адміністрації Дональда Трампа, які «були або різко скорочені, або взагалі зірвані». Джерела видання розповіли, що зустріч Єрмака з головою апарату Білого дому Сьюзі Вайлз так і не відбулася. «Вони перетнулися в коридорі, проходячи одне повз одного. Коли Вайлз проходила повз, Єрмак встиг вимовити лише одне речення: "Я хочу сказати, що ми виграємо війну"», - розповіла людина, поінформована про цей епізод. За даними FT, спроба керівника ОП зустрітися з державним секретарем Марко Рубіо пройшла «лише трохи краще», а команда віцепрезидента США Джей Ді Венса взагалі проігнорувала Єрмака. Неназванийукраїнський чиновник додав, що «це була катастрофа».

Той, хто забезпечує швидкі рішення. Олег Рибачук керував апаратом Віктора Ющенка, третього президента України, з 2005 по 2006 рік, і формально обіймав ту саму посаду, яку Єрмак обіймає сьогодні. Теоретично їхні обов'язки і повноваження мали б були ідентичними. Однак насправді вони дуже відрізняються, констатував Рибачук надзвичайно широку роль Єрмака у коментарі FT. «Тепер немає шляху до Зеленського в обхід Єрмака. І в цьому проблема», - сказав Рибачук. Він також описав нинішній Офіс президента як значною мірою закриту систему, де лояльність цінують понад компетентність, додає автор статті. «Зеленський не хоче бути обтяженим складнощами. Він хоче швидких, простих рішень. Єрмак їх забезпечує, - зауважив Рибачук. - Коли ви кажете про Зеленського, то кажете і про Єрмака. А кажете про Єрмака - говорите про Зеленського. Вони стали одним цілим».
показати весь коментар
03.10.2025 16:44 Відповісти
В тому то й справа, що цей зелений кардинал в ручному режимі копирсається в управлінню військами, що пройде небагато часу і цього "зеленого кардинала" будуть називати не "зелений кардинал", а червоний від крові українців.
Про це і пишуть західні ЗМІ. Я вже тут приводив абзаци із газети https://www.ft.com/content/4d6114d3-6a0a-41f3-9f6c-6637a1536246?fbclid=IwY2xjawLuwcVleHRuA2FlbQIxMABicmlkETFieEJPVHNQSFNuTGpRMmpaAR6t3knmJodzuoNvcp2pChuo4fCUdsnMorTMgApYitCsl4UZ9flB0LhggnuIpA_aem_NH1b8kZb3-9mAt-O_EMARg Financial Times.
Вплив на поле бою і військові операції України. За словами двох українських чиновників, залучених до військового планування, Єрмак вже кілька разів відхиляв рішення військового керівництва, а в деяких ситуаціях мав «повний вплив» на військові операції України на полі бою. Одним із найяскравіших прикладів, за словами цих джерел, був вплив Андрія Єрмака на битву за Бахмут. Автор матеріалу стверджує, що чимало українських командирів тоді наполягали на варіанті стратегічного відступу з Бахмута, «але Єрмак побачив можливість розповісти іншу історію». Образ Бахмута як фортеці мав стати символом незламного опору України. «Зеленський також хотів великої перемоги на полі бою, щоб підняти національний моральний дух. Бахмут не впаде; він не може впасти», - передає FT тодішні очікування ОП. Видання також нагадує, як 20 грудня 2022 року Зеленський разом із Єрмаком здійснили ризикований візит на передову в Бахмут, а вже наступного дня президент вилетів у США і передав спікеру Палати представників Ненсі Пелосі прапор України, підписаний військами в Бахмуті. Утім, зрештою «фортеця Бахмут» таки впала, а втрати ЗСУ в цьому районі згодом "підірвали контрнаступ України 2023 року", стверджує FT. «Було помилкою так довго залишатися в Бахмуті», - сказав автору статті український високопосадовець, відповідальний за військове планування. «У нас був наказ», - додав він, а на уточнювальне запитання назвав ім'я командувача Сухопутних військ України. Однак і цей генерал отримав наказ, додав співрозмовник - він надійшов з Офісу президента. «Ви можете здогадатися, від кого», - підкреслив співрозмовник FT.
показати весь коментар
03.10.2025 16:52 Відповісти
категорія в єрмака одна карандаші....це не державник а звичайний Лузер
показати весь коментар
03.10.2025 14:45 Відповісти
Особь прібліжонная к імпєратору
показати весь коментар
03.10.2025 22:56 Відповісти
Голосували. .Як барани повірили казочку про Галабородьку.
показати весь коментар
04.10.2025 16:01 Відповісти
Уля? Це ботоксна подружка ботоксного уйла? Ой, насмішив Ванько
показати весь коментар
04.10.2025 11:42 Відповісти
Так його в Омані визначили наглядачем за безмозглим буратіно.
показати весь коментар
04.10.2025 11:45 Відповісти
Та коли це ОПа стала пятою колоною?
показати весь коментар
04.10.2025 11:51 Відповісти
До вас тільки дійшло? Невже у людей бракувало розуму у 2019 році, що вони зробили такий ганебний вибір? Вас же просили не голосувати за Зьо.
показати весь коментар
04.10.2025 11:53 Відповісти
Такі пришелепкуваті як ти завжди голосують проти розуму
показати весь коментар
04.10.2025 11:55 Відповісти
псевдонім "Підарас", а не Тимофєєв,- це у мілованова Тимофєєв (або дебіл)
показати весь коментар
03.10.2025 14:45 Відповісти
Зрада на Банковій. Нарешті і до тебе дійшло, Юра.
показати весь коментар
03.10.2025 15:55 Відповісти
Пряма шкода обороноздатності держави, Стаття 111 ККУ - державна зрада.
показати весь коментар
03.10.2025 15:02 Відповісти
Які вибори.

Конституційний термін передбачений Конституцією для перебування при владі обраного президента України вичерпано.

Конституційний статус діючого президента України переходить в статус виконання повноважень передбачених ст. 106 Конституції України до моменту вступу на пост новообраного президента (ст. 108).

Даний статус не передбачає ПРАВА на видачу нормативних актів які є обов'язковими до виконання на території України.

Конституція України не містить прямої заборони на проведення виборів президента України в період дії воєнного стану.

Невиконання президентом України і Верховною Радою своїх обов'язків щодо забезпечення конституційних прав громадян обирати і бути обраними є неконституційною пролонгацією правління режиму Зеленського з елементами позаконституційного обмеження конституційних прав і свобод українського народу.
показати весь коментар
03.10.2025 16:17 Відповісти
Якісь Вінні-пухи в коментах. Як ви збираєтесь провести вибори в тому ж Харкові, Сумах, Херсоні, на Донеччині? Як військовим голосувати - дрони будуть приносити урни з бюлетенями?.
показати весь коментар
03.10.2025 22:25 Відповісти
П'ята колона розвалює ЗСУ...
показати весь коментар
03.10.2025 20:27 Відповісти
Агент "Козирь" активізувався.
показати весь коментар
03.10.2025 16:21 Відповісти
Друзі, це що, на головного крота наїхали?
Тепер Козир відповість?
показати весь коментар
03.10.2025 14:19 Відповісти
Гірші та небезпечніші за москалів гниди з Банкової та Грушевського !!))
показати весь коментар
03.10.2025 14:27 Відповісти
Багато хто розуміє все...але як вигнати цю гидоту.що здає країну?
показати весь коментар
03.10.2025 14:18 Відповісти
Взагалі то про "Єрмака" написав сам Касьянов. Він міг з таким самим успіхом написати шо їх закривають за наказом з Нубіру. Ви би теж тоді питали "яке місце в воєнній ієрархії займють Анунаки"?
показати весь коментар
03.10.2025 14:34 Відповісти
дʼЄрмак і Касьянов виступають в різних репертуарах і різних вагових категоріях. В мене є дуже великі сумніви, шо комусь в ОПі є якесь діло до нонстоп ниття пана Касьянова. І чому саме зараз? Він ниє на протязі багатьох років.
показати весь коментар
03.10.2025 14:37 Відповісти
Це відбулося 2 роки тому. А зараз про це взагалі ніхто не згадує. Навіщо робити це зараз, та ще й по указці з самого верху. Я думаю цим приколам є якесь більш просте і приземлене пояснення.
показати весь коментар
03.10.2025 14:39 Відповісти
Нічого не робити. Сидіть вже в своїй Італії спокійно.
показати весь коментар
03.10.2025 14:40 Відповісти
Я - адвокат здорового глузду. Ніхто тут не може сказати, шо я колись захищав цю зелену камарілью. Але будувати теорії змови на нитті Касьянова - це блін ПОТУЖНО!
показати весь коментар
03.10.2025 14:41 Відповісти
Чого ви взагалі вирішили, шо це дʼЄрмак зробив, а не просто Касьянов забємбав своїм ниттям всє своє керівництво?
показати весь коментар
03.10.2025 15:00 Відповісти
Сторінка 1 з 2