6955 відвідувачів онлайн

Опалювальний сезон слід почати якомога пізніше, пересидіти зиму на генераторах неможливо, - Філатов

Коли включать опалення в Україні

Через важку ситуацію в енергетиці опалювальний сезон повинен початися якомога пізніше, втім одночасно по всій Україні.

Про це мер Дніпра Борис Філатов пише у фейсбуку, інформує Цензор.НЕТ.

"На жаль, багато людей досі не мають чіткого розуміння як саме працює енергосистема. Декому здається, що вода в крані зникнути не може, бо ж її достобіса тече у річці Дніпро! Та я не втомлююсь нагадувати, що подача води в будинки можлива ВИКЛЮЧНО за наявності електроенергії. Бо живлення, серед іншого, потрібне підвищувальним насосним станціям, які її "качають" до квартир, та решті іншого обладнання. Тож знеструмлення дорівнює відключенню води.

А от коли вже немає води, тоді немає й тепла. Бо саме вода є ТЕПЛОНОСІЄМ. І, коли відсутня електрика, яка "штовхає" воду в батареї, системи опалення теж не працюють!", - пише він.

Філатов нагадує, що за схожим принципом система повʼязана також із газом. Тож, якщо понівечена газова інфраструктура - надто компресорні станції - усе решта так само не може працювати.

"Тут настає час для елементарного висновку: система є взаємоповʼязаною і її не можна розглядати окремими блоками...Але не ідіотам, які на четвертий рік війни сподіваються, що десь там "само все вирішиться"...Навіть найпотужніші генератори не здатні повністю втримати систему. Особливо якщо йдеться про так звану "високу сторону", - продовжує він.

За словами Філатова, генератори можуть лише дати підтримку на ДЕКіЛЬКА ГОДИН. А крім цього, пристрої такої потужності потребують десятки тонн палива.

"Тому ( бозна вкотре ) повторю: пересидіти всю зиму тільки на генераторах НЕМОЖЛИВО", - зазначив він та закликав представників влади і громадськості утриматися від взаємних звинувачень і пошуків винних. 

"Я звертаюся до колег - керівників територіальних громад. Незалежно від розміру громади чи її розташування, усім і всюди загрожують по суті однакові проблеми. Тож не варто піддаватися власним амбіціям та шукати визнання у земляків раннім стартом опалювального сезону... Розуміючи глибину проблематики нинішньої ситуації ( аби не писати страшне слово "катастрофічність" ), нам треба обʼєднатися. Провести консультації з Урядом, НАК Нафтогазом, Укренерго та всіма дотичними до процесу відомствами - зокрема й приватними постачальникам енергоресурсів.

Бо рішення це складне, проте цілком обґрунтоване. Опалювальний сезон повинен початися якомога пізніше. І стартувати він має одночасно та централізовано по всій країні. Постійно тягнути ковдру на себе не вийде. Показова "турбота" про завчасно теплі батареї мешканців ваших міст врешті зробить лише гірше", - резюмує очільник Дніпра. 

Топ коментарі
+14
"Через важку ситуацію в енергетиці опалювальний сезон повинен початися якомога пізніше, втім одночасно по всій Україні. "
Що це за совкощина? Якщо в Сумах може бути настільки холодно, що вода в трубах може вночі замерзнути і вже вкрай потрібно опалювати будинки, а в Херсоні чи Одесі ще може бути відносно тепло і з опаленням можна не поспішати. Треба думати про здоров'я людей та справність інфраструктури, а не про всеукраїнську одночасність початку опалення.
показати весь коментар
12.10.2025 14:18 Відповісти
+13
Просто минулі зими були не настільки холодними + кацапи так масово не застосовували безпілотники. Тому всі розслабилися і думали, що цієї зими так само проскочимо. Але, судячи з усього, не вийде.
показати весь коментар
12.10.2025 14:05 Відповісти
+13
Да просто це план-поморозити людей в холодних домівках.
показати весь коментар
12.10.2025 14:08 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
А яким чином пізніший початок опалювального сезону допоможе під час обістрілів електростанцій?
показати весь коментар
12.10.2025 14:03 Відповісти
Да просто це план-поморозити людей в холодних домівках.
показати весь коментар
12.10.2025 14:08 Відповісти
норма начала отопительного ниже 8 градусов в течении 3 суток, ничего страшного не случится, если этот показатель понизят до 5 на время войны....
показати весь коментар
12.10.2025 14:14 Відповісти
Питання у тому скільки часу та кКалорій потім піде на прогрів системи та багатоквартирних будівель.
показати весь коментар
12.10.2025 14:38 Відповісти
лишь бы было что и чем прогревать....
показати весь коментар
12.10.2025 14:42 Відповісти
При такому підході, тим більше, затягування початку опалення не має сенсу.
показати весь коментар
12.10.2025 14:51 Відповісти
какому пидходи??? экономия газа, которого нет - плохой подход?.. а когда на улице будет - 20 и все порвет через пару часов, только потому что популисты включили отопление при +8 вовремя???
показати весь коментар
12.10.2025 15:08 Відповісти
Хто сказав, що газу нема?
показати весь коментар
12.10.2025 15:42 Відповісти
Краще буде мабуть тоді, коли буде -5 і труби луснуть бо не були прогріті.
показати весь коментар
12.10.2025 15:43 Відповісти
ніяка війна не здатна змінити фізику, чим холодніші будуть конструкції будинків, тим більше треба буде витратити теплоенергії на їх прогрів, тобто газ будуть спалювати кілька днів лише на прогрів будинків, а в квартирах буде холодно. Зекономити вийде лише за рахунок зниження температури в квартирах, але тоді почнуться проблеми з електрикою, бо всі включать електрообігрівачі.
показати весь коментар
12.10.2025 15:51 Відповісти
проблемы не с электрикой , а головой, включат в октябре и палят газ при +10 днем, ну пусть вводят веерные отключения электрики, раз население страны к-ку и хотят в войне жить как в мирной жизни...
показати весь коментар
12.10.2025 16:14 Відповісти
Тим, що його заступник налітав на власному літаку за кордон останнім часом 61 день відпочинку на море та на каву.
Е-економія.
Людського терпіння
показати весь коментар
12.10.2025 14:50 Відповісти
Оголошення !
Шукаю оглядну жінку,щоб разом перезимувати.
Житло і їжу забезпечую.
показати весь коментар
12.10.2025 14:04 Відповісти
Худенька може більш нагріти )
показати весь коментар
12.10.2025 14:16 Відповісти
показати весь коментар
12.10.2025 14:31 Відповісти
Так, а може людині вже тертя органів не потрібне, а лише тепла грубка
показати весь коментар
12.10.2025 14:34 Відповісти
Залежно від віку
показати весь коментар
12.10.2025 14:51 Відповісти
Оглядайте на вулицях
показати весь коментар
12.10.2025 14:52 Відповісти
Просто минулі зими були не настільки холодними + кацапи так масово не застосовували безпілотники. Тому всі розслабилися і думали, що цієї зими так само проскочимо. Але, судячи з усього, не вийде.
показати весь коментар
12.10.2025 14:05 Відповісти
В ця буде холодною?
показати весь коментар
12.10.2025 14:19 Відповісти
кацапи будуть бити сильніше!
показати весь коментар
12.10.2025 14:28 Відповісти
В типу раніше вони слабше били?
показати весь коментар
12.10.2025 14:56 Відповісти
так, слабше! менше ракет, менше дронів запускали, зараз більше, чи в в якійсь іншій Україні?
показати весь коментар
12.10.2025 15:15 Відповісти
Только зимой 24-25 мало били. А до этого блекауты постоянно были
показати весь коментар
12.10.2025 15:35 Відповісти
Є такий прогноз:

Фахівці оприлюднили попередній прогноз погоди на зиму 2025-2026 років. В Україні очікується один із найсуворіших зимових сезонів за останні роки: від різких перепадів температури до тривалих морозів і значних снігопадів.

https://pogoda.chasdiy.org/pogoda/nakryye-holodna-hvylya-zyma-20252026-v-********-bude-rekordno-moroznoyu-69472
показати весь коментар
12.10.2025 14:35 Відповісти
Про літо вже був прогноз, обіцяли буде аномально суху,високу температуру за історію.
показати весь коментар
12.10.2025 14:39 Відповісти
Я про літо вже чув, що буде дуже жарко.
показати весь коментар
12.10.2025 14:57 Відповісти
не може бути ніяких прогнозів на кілька місяців вперед! це маячня
показати весь коментар
12.10.2025 15:17 Відповісти
Ті самі "фахівці" весною 2025 . Літо 2025 готує сюрпризи: синоптики попереджають про аномальну спеку до +40°C та зростання ризику торнадо та смерчів.
Синоптики нагадують персонажа анекдота, який говорив, що вигідно буди песимістом, оскільки ти або правий, або приємно здивований.
показати весь коментар
12.10.2025 15:32 Відповісти
Зеля пообіцяв що його перехоплювачі перехоплять всі шахеди. А воно толку як і від нього самого немає
показати весь коментар
12.10.2025 15:01 Відповісти
Буде що спиз...ть
показати весь коментар
12.10.2025 14:05 Відповісти
Та вообще можно без отопления. В крайнем случае спать в двух куртках и трёх свитерах. Утром встал с кровати, 300 раз присел - вот и согрелся
показати весь коментар
12.10.2025 14:10 Відповісти
Згадався анекдот - "ви, дядьку, др*чіть вприсядку - і на*бетеся, і натанцюєтеся".
показати весь коментар
12.10.2025 14:32 Відповісти
Зимою 22-23 так і було. Поки піднявся пішки на свій поверх, вже й зігрівся.
показати весь коментар
12.10.2025 15:37 Відповісти
ЗАТЕ БАГАТО ХТО РОЗУМІЄ, ЩО ТРЕБА ЗАХИЩАТИ ЕНЕРГООБЄКТИ ПО СПРАВЖНЬОМУ, А НЕ ГНИЛИМИ МІШКАМИ З ПІСКОМ.
ЗА 10 РОКІВ ВІЙНИ МОЖНА БУЛО ЗАНОВО ПОБУДУВАТИ ВСЕ ПІД ЗЕМЛЕЮ,
А В НАС ТІЛЬКИ СТАЛО БІЛЬШЕ ОЛЕГАРХІВ,ТИПУ СИНЕГУБИХ,ХІІЛЯТОРІВ,КЛЯЧКІВ,ТА ГОДІ ВЖЕ ЖАРТИ, СУКИ,КОЛИ ВЖЕ ВОНО ВАМ В ПОПЕРЕК ОЧКА ВСТАНЕ!
показати весь коментар
12.10.2025 14:11 Відповісти
та все буде добре, не очкуй ТЕ!!!
показати весь коментар
12.10.2025 14:15 Відповісти
Віра в перемогу зігріває наші серця. Чи принаймні в продовження боротьби.
показати весь коментар
12.10.2025 14:20 Відповісти
"Через важку ситуацію в енергетиці опалювальний сезон повинен початися якомога пізніше, втім одночасно по всій Україні. "
Що це за совкощина? Якщо в Сумах може бути настільки холодно, що вода в трубах може вночі замерзнути і вже вкрай потрібно опалювати будинки, а в Херсоні чи Одесі ще може бути відносно тепло і з опаленням можна не поспішати. Треба думати про здоров'я людей та справність інфраструктури, а не про всеукраїнську одночасність початку опалення.
показати весь коментар
12.10.2025 14:18 Відповісти
Оце мене тоже кумарить. Коли в Житомирі мер все зробив, щоб не було відключень, а в інших областях відключали, то підняли такий кипіш шо пздц. Мовляв як це так? А як же солідарність. Всі повинні сидіти в темряві і всоьо тут. Це якась діч діка
показати весь коментар
12.10.2025 14:29 Відповісти
В квартирах холод - не найбільша проблема. Хоча самі будинки (особливо неутеплені) від цього пришвидшено старітимуть.
показати весь коментар
12.10.2025 14:19 Відповісти
а краще взагалі не починати

гроші на захист - с3.14женні, секретарі Філатова за них по Європі на приватних літаках літають
показати весь коментар
12.10.2025 14:21 Відповісти
Москалям треба організувати,вже)
показати весь коментар
12.10.2025 14:24 Відповісти
Аби шось сказанути
показати весь коментар
12.10.2025 14:31 Відповісти
Починати треба коли температура сереньодобова буде нижче +8. Бо невідомо коли будуть завдані критичні удари росіянами. Тоді вже само собою обмеження усі введуть. Бо невідомий масштаб ударів, швидкість усунення наслідків і можливості для маневрування усіма потужностями в різних сценаріях. Якщо є мета економити газ, після знищення великої частини газовидобутку, то так би й казав, а не ось це все, що він написав.
показати весь коментар
12.10.2025 14:42 Відповісти
Схоже що замість газу запропонують грітися думками про те як погано Білгороду без вуличного освітлення. Або просто з першими морозами влада зникне кудись.
показати весь коментар
12.10.2025 14:44 Відповісти
Все буде як завжди, вийде НЕлох і в усьому звинуватить місцеве самоврядування, ну і на всяк випадок "папєрєдніков".
показати весь коментар
12.10.2025 14:50 Відповісти
Думаю Філатову і іншим небожителям по ...барабану коои і в кого буде світло і тепло, вода і газ, на їх фазендах все є завжди і автономно від усіх.
показати весь коментар
12.10.2025 14:53 Відповісти
>Та я не втомлююсь нагадувати, що подача води в будинки можлива ВИКЛЮЧНО за наявності електроенергії.

яка потужність турбін водоканалів, чи є можливість підключити їх до дизельних чи газових генераторів?
показати весь коментар
12.10.2025 14:45 Відповісти
А як, на Вашу думку, після аварійного відключення електрики, вода спочатку пропадає, а потім знову зʼявляється в кранах, при тому що електрику вмикають значно пізніше?
показати весь коментар
12.10.2025 14:55 Відповісти
Хто буде заправляти ті генератори ?
показати весь коментар
12.10.2025 15:05 Відповісти
Филатов прав. Мы ещё не осознали всех проблем, которые начнутся зимой. В результате уничтожение кацапами нашей энергосистемы. И плюс 15-16 в квартире может показаться раем. Где-то под новый год.
показати весь коментар
12.10.2025 14:51 Відповісти
Зебіла обирали щоб страждати. Бо тоді ще передбачили наслідки його владарювання. Але ж ні.
показати весь коментар
12.10.2025 15:00 Відповісти
Ну , звісно - це ж не ***** напав на Україну - це все Президент Зеленський тобі винен А коли будеш замерзати , без опалення і газу , в крижаній квартирі - ця єдина думка буде тебе зігрівати , так ? ..))
показати весь коментар
12.10.2025 15:04 Відповісти
НУ то треба було Молдаванам обрати ДонДона і подивиться шо буде. Шкода що не обрали, для отаких як ти, дуже шкода. Отоб норм би поржалі
показати весь коментар
12.10.2025 15:16 Відповісти
Молдавани і без тебе розберуться що їм робити ... і українці розберуться .
А ваша доля - бути вічно ображеними і строчити коменти ... доки світло ще є ...
показати весь коментар
12.10.2025 15:27 Відповісти
***** напав ще в 2014. Замість того щоб готуватись конкретно до масштабного нападу, ви вирішили обрати шута і поржати. Наслідки були прогнозовані. Не кажи що тобі прямо у вухо ніхто не кричав, що буде війна, буде хаос, буде долар по 45, якщо ви оберете злидня
показати весь коментар
12.10.2025 15:17 Відповісти
Чуєш госпідарнику, а не поїхати би тобі на роіську вслід за своїм госпідарем?
показати весь коментар
12.10.2025 15:15 Відповісти
показати весь коментар
12.10.2025 15:16 Відповісти
Как своевременное включение отопления "способствует" или связано с массированными бомбёжками?Как себе это матюкливый представляет? Включают, дескать, люди домовую котельную и Путин такой, "О- эта мине сигнал шо пора банбить"! Я вас правильно понял, Путин сам без украинцев не решает, когда ему кинжалы запускать?
показати весь коментар
12.10.2025 15:27 Відповісти
Повʼязано з тим, що русня розбомбила 60% Українського газовидобутку, і бомбить газосховища і газорозподільчі станції. Відтак - взимку, коли газ найдорожчий, прийдеться купувати його в Європі.
показати весь коментар
12.10.2025 15:54 Відповісти
Опа, а наріт раніше нахаляву топив, не купував?Геологи і бурильщики за спасибі працювали?
показати весь коментар
12.10.2025 16:05 Відповісти
Опаньки - не думав, що для Вас така велика проблема нагуглити ціни на Український газ влітку, і порівняти з європейськими цінами взимку.
показати весь коментар
12.10.2025 16:08 Відповісти
Я кожен рік мониторю історію закупок газу на зиму і вони закінчуються в кінці літа-початку осені а не взимку.
показати весь коментар
12.10.2025 16:14 Відповісти
Відтак - взимку, коли газ найдорожчий, прийдеться купувати його в Європі.
===
Спробуйте самі "зекономити", викинувши наприклад листопад з опалення. Перспективи у вас отримати грибок і плісняву на стіни, які з цегляної кладки не виведеш ні за які гроші. Ще почнуть хворіти діти, і ваша єкономія полетить в страну "Нігуя" як фанера над Парижем.
показати весь коментар
12.10.2025 16:13 Відповісти
Є фільм британьскій «Останній кат» по одноіменному роману розповідає історію життя Альберта П'єррпойнта, знаменитого британського ката, який пішов стопами свого батька.
Аби стати катом приведення страт до виконання, треба було перемогти на час, на чіткість, на миттєвий.перелом хребців під час повішання засудженого.до страти.
В мене враження, що місцеві небожителі і зовнішні, влаштували саме такі перегони, аби довести хто з них «найгуманніше» і швидше знищить.народ України і її саму.
показати весь коментар
12.10.2025 15:00 Відповісти
Абсолютно точний діагноз тому, що відбувається.
Це не враження, а стан речей.
І внутрішні, і зовнішні вороги. А ціль у них одна.
показати весь коментар
12.10.2025 15:33 Відповісти
В принципі все зрозуміло - за 3 роки війни , чомусь , не потурбувалися про захист власної енергетичної системи , і якщо кацапи дійсно влаштують Україні тотальний блекаут - ну , ой ... ((
Скільки дітей захворіє і скільке самотніх стариків замерзнуть на смерть в холодних квартирах - нікого , схоже , взагалі не цікавить ...
"Спасіння потопельників - справа рук самих потопельників !" (с)
показати весь коментар
12.10.2025 15:01 Відповісти
Потурбуйтеся про себе самі, - так ще Глущенко Г. сказав.
Все, що треба знати, щоб розуміти, де живеш.
показати весь коментар
12.10.2025 15:35 Відповісти
Поки зелені тварі, які точно не мерзнуть, на відміну від нас, зберуться вмикати опалення, кацапи все розіб'ють.
показати весь коментар
12.10.2025 15:02 Відповісти
Подібні ініціативи треба реалізовувати, починаючи з самих чиновників типу Філатова.
Напевно Філатов зараз сам живе в хаті, або квартирі без опалення?
Хай цей "вєлікій правитель" Дніпра розкаже, як жити старим людям від 70-90р., у яких вже не працює нормально імунітет, або родинам з маленькими дітьми.
Іншими словами цей корумпований чиновник каже : "всі хто може, збирайтесь та валіть подалі з України нахрін, а хто не може - просто подохніть. Бо Україна не здатна була за 4 роки підготуватись і захистити паливно-енергетичну інфраструктуру, бо великі гроші були розкрадені, або пущені на вітер тупими чиновниками"
показати весь коментар
12.10.2025 15:09 Відповісти
а филатов в своем доме тоже автономное отопление отключит? ну что б "как все"!
показати весь коментар
12.10.2025 15:10 Відповісти
з язика зняв
показати весь коментар
12.10.2025 15:23 Відповісти
В каком именно доме? Думаешь у него одна замызганная хрущёвка?
показати весь коментар
12.10.2025 15:24 Відповісти
на ВСЮ их "недвижимость" пломбы на газовые счетчики!
показати весь коментар
12.10.2025 15:28 Відповісти
А как быть с виллами в Майами и на побережье Испании, Италии, Франции?
показати весь коментар
12.10.2025 15:31 Відповісти
Можно работать на удалёнке, кайфуя в гамаке где-нибудь на лазурном берегу, потягивая коктейль.
показати весь коментар
12.10.2025 15:35 Відповісти
за "Майами" - после войны будем "спрашивать"
показати весь коментар
12.10.2025 15:36 Відповісти
Коллективный запад заберёт у них половину наворованного, за это гарантирует безопасность, кто сильно наследил отдаст две трети, а если будут быковать и артачиться всё потеряют. Но судить их не позволят, потому что миллиарды пилили скопом.
показати весь коментар
12.10.2025 15:40 Відповісти
Ну звісно. Там же, напевно, переселенці, котрі взагалі житло втратили, з малими дітьми живуть.
Що, не живуть? А могли б...
показати весь коментар
12.10.2025 15:45 Відповісти
Матюкливий, який розвів в Дніпрі непотріб з дев'яностих - стихийні продуктові ринки на асфальті по всьому місту, 100% вже сам сидить в теплі і дає дуже вумні писульки і поради.
показати весь коментар
12.10.2025 15:21 Відповісти
им на газовые счетчики с октября десятикратный тариф - что б не хитрожопели, призывая других "потерпеть" в холоде!
показати весь коментар
12.10.2025 15:26 Відповісти
и в школах пусть помёрзнут, бо с бюджета денежеки на газ получают, чай, не резиновый. А банбёжки так вспомним, для антуражу, война ж всё таки.Да можно хоть что на войну списать, например торгашей салом и молоком на улицах.
показати весь коментар
12.10.2025 15:32 Відповісти
Нужно быть сытыми рассказами про Фламиндичи от студии 95й кагал
показати весь коментар
12.10.2025 15:29 Відповісти
Запаси газу в цьому році недостатні. Крапка. Тому давайте не шукати винних (вони всім відлмі), а економити всюди де це доцільно.
показати весь коментар
12.10.2025 15:31 Відповісти
так мы ж только ЗА! вот только экономить обязаны ВСЕ, а не рабы
"теплоцентралей" в городских многоэтажках!
показати весь коментар
12.10.2025 15:39 Відповісти
Єкономія буде в копійки, дом виморозиться і газу піде однаково.
показати весь коментар
12.10.2025 15:41 Відповісти
централизованное отопление - самое эффективное\дешевое. то, что благодаря мудрому керовництву эффективных менеджеров оно оказалось наравне (а иногда и дороже) индивидуального, еще и без возможности отключения (что явно нарушает базовые принципы свободы) то за это по правильному надо бить - пока не поумнеют.
показати весь коментар
12.10.2025 15:48 Відповісти
В мене так сестра "економила" - то не топила в жовтні, то вимикала котел , коли йшла на роботу, а потім мене питала чого ж воно нігуя не экономиться, в порівнянні якщо поставити на режим нонстоп, казала мабуть бодяжений газ))). Звісно, шо в неї було стабільно 2 по предмету фізика .
показати весь коментар
12.10.2025 15:39 Відповісти
А якби вона чи її діти через такі "експерименти" ще б захворіли, тоді б вона в повній мірі оцінила "економію".
показати весь коментар
12.10.2025 15:48 Відповісти
Я вам надав приклад з життя, і він від недолугого мислення мэра не відрізняється. Такий же неук. Бачив ще на ютубі "єкономістку" з Великобританіі. Так в неї весь дом заплісняв, діти сидять в пліснявих кімнатах, а щоб ви розуміли, здихатися від плісняви внутрі стін неможливо навіть за гроші.Звісно, Боря своєї вини не побачить якщо запліснявіють половина зданій і все спише на війну і глобальне потепління що привело до збільшення вологості.
показати весь коментар
12.10.2025 15:57 Відповісти
Коли виходиш на позицію із окопу,просто дивишся на свій "спальник" у тепловізор уночі і бачиш десятки мишей польових які туди заповзають,стає дуже весело,а "пацюки" які тут верещать про холод, мабуть заповзли б раніше тих мишей.
показати весь коментар
12.10.2025 15:33 Відповісти
Але не ідіотам, які на четвертий рік війни сподіваються, що десь там "само все вирішиться".

Якось дуже "загадошно" цей "таваріщь" висловлюється. А поіменно назвати ідіотів?

він […] закликав представників влади і громадськості утриматися від взаємних звинувачень і пошуків винних.

Тобто "таваріщь" передбачає, зокрема, що влада за неопалення квартир оголосить винною громадськість? Чи я неправильно зрозумів його "загадошність"?
показати весь коментар
12.10.2025 15:34 Відповісти
разрешить народу индивидуальное отопление? свободное владение\оборот оружием и бк? национализировать энерго\ресурсы? глядишь - и народ поумнеет и у "избранных" физиономий совесть появится (хотя бы в качестве естественного отстрела отбора)
показати весь коментар
12.10.2025 15:41 Відповісти
Така муйня.
За кого вони нас тримають?
Можна подумати,якщо опалювання не включати,обстрілів не буде.
😧😧😧
показати весь коментар
12.10.2025 15:45 Відповісти
З мисленням матюкливого, Путін дивиться в тепловізор на Україну і думає чи можна йому бонбити, а коли запускають котельні, такий "О, це мені сигнал шо давай, можна, бо вже не помню бомбив чи ні.."!
показати весь коментар
12.10.2025 16:01 Відповісти
Ещё 15 сентября он должен начаться, когда температура опустилась ниже 15 градусов! Не надо рассказывать!
показати весь коментар
12.10.2025 16:09 Відповісти
Перемога України вже скоро! Обміняємо Курськ на газ, воду, тепло і світло! НАТО нас врятує!
показати весь коментар
12.10.2025 16:10 Відповісти