11740 відвідувачів онлайн

Україна погодилася обмежити чисельність ЗСУ до 800 000 військових, - Financial Times

Україна погодилася обмежити чисельність ЗСУ

Україна погодилася обмежити чисельність своїх Збройних сил до 800 тисяч військовослужбовців.

За даними Financial Times, посилаючись на високопосадовців, невирішеними залишаються питання територій та гарантій безпеки для України, інформує Цензор.НЕТ.

Нагадаємо, раніше ми писали, що Україна погоджується на мирну пропозицію, узгоджену за результатами консультацій в Женеві за посередництва адміністрації Трампа. Залишилося узгодити лише "незначні деталі".

Топ коментарі
+30
Суть не в обмеженні а те що у нас урізають суверенітет. З того моменту ми не країна а колонія і нам можна вказувати що робити і які закони приймати.

.....що думали ізраїльтяни і татари будуть про укрів думати? А вони про свої бабки рішали
показати весь коментар
25.11.2025 16:17 Відповісти
+24
ну тоді виходить зелена пліснява погодилася і на нейтральний статус невступ до НАТО...
показати весь коментар
25.11.2025 16:16 Відповісти
+23
Цей пункт - замах на суверенітет. Не можуть зовнішні держави вимагати поступки суверенітетом.
показати весь коментар
25.11.2025 16:21 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
І тро 4 мільйони 😆
показати весь коментар
25.11.2025 16:15 Відповісти
+ кілька сот тисяч нацгвардії та ССО СБУ та ГУР. Може бути.
показати весь коментар
25.11.2025 16:39 Відповісти
показати весь коментар
25.11.2025 16:54 Відповісти
ну тоді виходить зелена пліснява погодилася і на нейтральний статус невступ до НАТО...
показати весь коментар
25.11.2025 16:16 Відповісти
До жо..пи. Є Конституція України, яку зелені не зможуть самі змінити.
показати весь коментар
25.11.2025 16:30 Відповісти
Так і на російський язик державний та на УПЦ московського Патріархату. Це теж Томос тільки навпаки !
показати весь коментар
25.11.2025 16:31 Відповісти
Все те що було написано в Оманських домовленостях.
показати весь коментар
25.11.2025 16:33 Відповісти
якась цифра ні про що - для мирного часу і 800 тис. забагато, а у випадку нової війни хто на це обмеження буде звертати увагу
показати весь коментар
25.11.2025 16:17 Відповісти
а що, буде мирний час?)
показати весь коментар
25.11.2025 16:22 Відповісти
Ну тут уж решать военному командованию. При отсуствии активных боевых действий и явной угрозы вторжения нам и 300 тысяч хватит. Главное чтобы новая будущая проукраинская власть, которая будет выбрана, сделала выводы и начала правильно заниматься подготовкой как к обороне, так и к мобилизации. Когда будут построена фортификация на основании данных полученных в текущей войне, которую будут занимать гарнизоны, а в тылу будут миллионы людей прошедших подготовку, которые будут знать куда и когда им приходить в течении 12 часов с момента объявления мобилизации - в таком случае в кратчайший срок армия может быть увеличена до 800 тысяч. На самом деле у нас сейчас по официальной информации плюс минус столько, а если еще новая власть поставит к руководству армией толковых людей, которые будут например понимать что мы бедная страна, и нам содержать пресс-службу ВВС это мягко говоря не к месту и не в кассу. И что в случае опасности агрессии первым делом нужно укреплять имеющиеся и готовые для обороны войска - а не строить по стране тысячи блокпостов на которых будут от войны укрываться десятки тысяч людей которые одели зеленую форму скорее всего по ошибке. В итоге может оказаться что армия в 600 тысяч человек будет воевать ничуть не слабее чем армия в 800 тысяч, если из последней исключить например главу рады резервистов вместе с резервистами. И такой синекуры если поискать у нас в армии столько что если всех их сократить - то я не удивляюсь что можно будет очень существенно поднять выплаты тем кто действительно воюет. Но для этого нужно рубать руки "кум, брат, сват".
показати весь коментар
25.11.2025 16:32 Відповісти
В принципі так воно і є. Тим більше рано чи пізно людей потрібно буде демобілізовувати
показати весь коментар
25.11.2025 17:31 Відповісти
Як що США надасть під це свої гарантії ,
АЛЕ!!! не як НАТО з 4ою статтею росусолювання й ніколи не прийнятою ще 5-ою...
А з обов"язковм затвердженням статей захисту безпеки України , проголосованного обома палатами СЕНАТУ як закон , незалежно від президентства будь-якого вибору 73%відсотків американців -то... Адже навіть у 28 пунктах було внесено Україна не в НАТО, але під ОБІЦЯНИМ У ДОГОВОРІ захистом США ...

Це пропозиція від Гончаренко _ він про неї на усіх інтерв"ю - хіба це погана пропозиція?
показати весь коментар
25.11.2025 16:24 Відповісти
https://www.youtube.com/watch?v=SRvOuafZ1vQ

рекомендую - цікава розмова, змістовна а судячи з тих сотень хейтів ботами зЄльоних під нею...
показати весь коментар
25.11.2025 16:28 Відповісти
Дивлячись хто буде платити, якщо самі то забагато , а якщо Європа - то для неї це невеликі гроші. Враховуючи що тепер кожна країна Європи що входить в НАТО ,та й ті що не входять, буде відраховувати 5% на оборону від свого ВВП. З цих 5% достатньо третини для Наших Сил Оборони+ ми теж будемо в бюджеті закладувати.
показати весь коментар
25.11.2025 16:25 Відповісти
Московія знову нападе на Україну як тільки це обмеження буде проведено.
показати весь коментар
25.11.2025 16:29 Відповісти
Тоді ці обмеження автоматично анулюються
показати весь коментар
25.11.2025 16:31 Відповісти
Та ні, саме по собі обмеження ЗСУ мирного часу у 800 тисяч (це не рахуючи Нацгвардії - тих же корпусів Азов та Хартія) - це навіть значно більше, ніж Україна може собі дозволити утримувати. Тому питання не у кількості - кількість більш ніж достатня. Питання у тому, що обмеження числельності ЗСУ (навіть якщо це обмеження 80 мільонів) порушує суверінітет України.
показати весь коментар
25.11.2025 16:38 Відповісти
Суть не в обмеженні а те що у нас урізають суверенітет. З того моменту ми не країна а колонія і нам можна вказувати що робити і які закони приймати.

.....що думали ізраїльтяни і татари будуть про укрів думати? А вони про свої бабки рішали
показати весь коментар
25.11.2025 16:17 Відповісти
Обмеження на армію потрібні лише для СВО-2. рашка не боїться, що Україна нападе на неї.
показати весь коментар
25.11.2025 16:26 Відповісти
Якщо це капітуляція, то капітуляція. На інше Зеленський не здатний.
показати весь коментар
25.11.2025 16:27 Відповісти
А навіщо Дрісколл анонсує зустріч з Будановим, зустрічаючись у той час з рашистами у Абу-Дабі...
показати весь коментар
25.11.2025 16:29 Відповісти
Обмежили чисельність і водночас забрали пункт про 100 млрд. заморожених Європою активів. А за який буй ви будете її утримувати?
показати весь коментар
25.11.2025 16:17 Відповісти
Питання, будуть бусифікувати чи ні продовжувати? Чи все ж таки мусорів на фронт?
показати весь коментар
25.11.2025 16:18 Відповісти
Ну так саме головне і лишилось… погодити.
показати весь коментар
25.11.2025 16:19 Відповісти
... у мирний час.
показати весь коментар
25.11.2025 16:19 Відповісти
Залежить від імплементації.
Наприклад, крім ЗСУ є ще НГУ, СБУ, Нацполіція, ДПСУ.
Вони теж воюють.
І переведення частини ОС до, наприклад, НГУ, могло б обійти це обмеження.
Але русня не тупа, вона буде вимагати обмеження загальної кількості силовиків.
З точки зору психології будь-яке обмеження збройних сил - дуже погано.
показати весь коментар
25.11.2025 16:19 Відповісти
та можна всю обслугу - техніків, ремонтників, медиків вивести поза штат та зробити громадянськими комерційними підрядниками. Тут питання у тому навіщо, якщо у нас і на 800 тис не буде ні людей ні грошей.
показати весь коментар
25.11.2025 17:04 Відповісти
Тут питання ось в чому: https://censor.net/ua/comments/locate/3586929/95f2972b-81a2-4101-b9ab-4cf51ef3976d
показати весь коментар
25.11.2025 17:08 Відповісти
та насрати. У мене на це погляд як у Андрія Луганського - з паРашею можна підписувати що завгодно коли це вигідно, а потім покласти на це хер (як вони самі і роблять з будь якими домовленостями, а потім кажуть про "смекалочку"). А зараз саме на вигідно припинити бойові дії, бо ситуація на фронті явно не на нашу користь.
показати весь коментар
25.11.2025 17:16 Відповісти
Так параша нічого не підпише, поки не побачить, що це вигідно їй.
показати весь коментар
25.11.2025 17:22 Відповісти
Та ми самі все одно навіть близько стільки утримувати не зможемо. І я дуже сильно сумніваюся, що європейці продовжать нас спонсорувати
показати весь коментар
25.11.2025 16:20 Відповісти
Например, 200 тыс. можно содержать в составах других формирований не ВСУ.
В нужный час они переводятся в состав ВСУ.
В чем проблема?
Только в одном - в финансировании. Вот о чем думать надо....
показати весь коментар
25.11.2025 16:47 Відповісти
Так я ж і кажу про фінансування - ми самі стільки не потягнемо, без варіантів. Сподіваюся, що хоч на відновлення міжнародні партнери гроші будуть виділяти, а то в нас взагалі всі мідним тазом накриється.
Та й насправді, питання не тільки в фінансуванні. Потрібно ще, щоб була достатня кількість вмотивованих людей, що готові перебувати на службі, а з цим теж все далеко не ок. Хочв цю проблему можна було б частково розв'язати за допомогою дуже сильного підвищення забезпечення військовослужбовціві надання їм вагомих соціальних гарантій. І тут все впираєтсья не тільки в необхідність додаткових витрат, а ще й в скотське ставлення до звичайних людей.
показати весь коментар
25.11.2025 16:59 Відповісти
Війна вигідна як путіну так і зеленському,якщо війна закінчиться,і той і другий втратить владу
показати весь коментар
25.11.2025 16:21 Відповісти
Звичайно, Зеленський напав на расію, тим самим унеможливив вибори - питань нема.
показати весь коментар
25.11.2025 16:23 Відповісти
досить повторювати цю хуцпу для найтупіших.
***** зігнув своїх пацаків в баранячий ріг не для того щоб втрачати владу.
Буде війна чи не буде війни - а сякі-такі доходи від нафти з газом їм капатимуть - і цього достатьньо щоб прогодувати олігархів і армію мусорів. А що про це думають рядові свинособаки - нікого не цікавить.
показати весь коментар
25.11.2025 16:53 Відповісти
Цей пункт - замах на суверенітет. Не можуть зовнішні держави вимагати поступки суверенітетом.
показати весь коментар
25.11.2025 16:21 Відповісти
У нас 60% бюджета все соц выплаты почти за бабки Европы, о каком суверенитете речь? Как говорится нет карт
показати весь коментар
25.11.2025 17:48 Відповісти
да досить скиглити - ху*ло та його посипаки не раз казали що вони не погодяться на закінчення війни, не подпишуть кацапи ніякі договори поки їх не примусять.

показати весь коментар
25.11.2025 16:22 Відповісти
Все це закінчиться після того, як ***** вчергове поспілкується з тампоном. Знов повернуть всі ті пункти, що поивдаляли європейці з українцями у Женеві. А потім тампон заявить: Sign the fucking deal or face immediate destruction. I just dpn't fucking care.
показати весь коментар
25.11.2025 16:23 Відповісти
В навіщо це ?
показати весь коментар
25.11.2025 16:23 Відповісти
Щоб рашистам через пів року легше було добити Україну і вийти на кордони Польщі.
показати весь коментар
25.11.2025 16:27 Відповісти
Доречі, Петріоти Сампт Т Україна брала в борг до кінця війни і після так званого перемир'я все буде повернуто назад країнам НАТО. Тобто, при наступному ударі українці будуть дулями відбивати рашистські масовані ракетні удари.
показати весь коментар
25.11.2025 16:40 Відповісти
Во падли!!! Геть нахер таких переговорщиків! Хто це має вказувати нам кількість наших вояк???
показати весь коментар
25.11.2025 16:26 Відповісти
показати весь коментар
25.11.2025 16:27 Відповісти
Тобто це капітуляція України, втрата незалежності і суверенітету. Коли вже Україну переіменують в УНР?
показати весь коментар
25.11.2025 16:28 Відповісти
... а у путлера теж буде 800 тисяч ??? .. чи агресору можна необмежено ?? .. іпані миротворці !!!
показати весь коментар
25.11.2025 16:29 Відповісти
Це все! Капець!!!
Жопа! Капітуляція й повний провал у національно-визвольній боротьбі Народу України проти російських загарбників, Україну просто здають московії як тушу!

Лишилось лише ввести російські танки у Києв та розпочатки депортації Українців за Уральські гори, десь в райони Новосибірська або Чити!
Але Ви, z-елені, пуй вгадали, що так буде, бо Україна - нація НЕ СКОРЕНИХ!
УКРАЇНКИ, УКРАЇНЦІ!
РОЗПОЧИНАЙТЕ ПАРТИЗАНСЬКУ ВІЙНУ ПРОТИ ЗОВНІШНЬОГО ТА ВНУТРІШНЬОГО ВОРОГА, ЯКИМИ Є ВСІ "СЛУГИ НАРОДУ"!!
Z-еленому - ІМПІЧМЕНТ та відставка разом з Кабінетом міністрів, та судити всіх судом всенародного ВІче на майдані!
показати весь коментар
25.11.2025 16:30 Відповісти
Обращаюсь к бутусову и всей его шайке модераторов!

Вы- враги Украины и украинцев, вы не пускаете на свой сайт никого, кто хотел бы писать и говорить правду о происходящем, невозможно зарегистрироваться на цензор и нельзя зайти ни с какого другого ресурса!

Вы годами тут держите кучу проплаченных дебилов и уродов, которые подгавкивают вам и поливают власть и страну грязью.

Мне уже десяток раз блокировали всё новый и новый аккаунт, достаточно только написать один два толковых комментария, которые объясняют людям происходящее в стране, как тут же, без всяких объяснений причин, меня блокируют, не банят, а просто тупо блокируют навсегда!

Когда то, с помощью своих шавок, типа бигуса, бутусов помог свалить Порошенко, сегодня, он идёт таким же путём, только теперь пытается свалить Зеленского.

Когда решается судьба страны и народа, он решил вывалить скандал о коррупции, как будто мы не знаем, кто нами управляет, он один такой умный, да?

Это же ты всё время помогаешь ворам приходить к власти, а потом, когда тебе платят другие воры, ты начинаешь борьбу с коррупцией.

Украинцы, не поддавайтесь на бутусовские провокации, не пишите тут комментарии и не верьте тому, что пишут эти проходимцы, они наши ярые враги!

Да, я украинец, русскоговорящий, так вышло, но я патриот своей страны и Украину не предавал и не предаю!

Кто успеет прочитать до удаления передайте по всем ресурсам-бутусов враг!
показати весь коментар
25.11.2025 17:41 Відповісти
Хтось плутає Бутусова з НАБУ.
показати весь коментар
25.11.2025 17:48 Відповісти
Нас раз за разом продавливают на все новые уступки. На следующий раунд будет уже 600т, а в финале - 400 т, как хочет Рашка. Нас подсекли на крючок и ведут под полную капитуляцию. Зеленского нормально так прихватили
показати весь коментар
25.11.2025 16:30 Відповісти
Кацапи вимагали 85 тисяч, що звагалі неприйнятно. А 400 чи 800 - похрєн, Україна не зможе і 400 тисяч у мирний час утримувати (це ж 400 не рахуючи Нацгвардії, по якій немає обмеження взагалі).
Тут питання саме у тому, що будь-яке обмеження - це порушення суверенитету України
показати весь коментар
25.11.2025 16:41 Відповісти
чума на блаЗЄнів!

Обмежувати чисельність війська змушували лише агресорів (Німеччину, Японію). А тут змусили жертву.

Що блаЗЄнські, докерувалися? Чума на вас і на всіх ваших нащадків!
показати весь коментар
25.11.2025 16:30 Відповісти
Можна подумати це має якесь значення. Будуть справжні гарантії - вистачить і 200 тисяч. Не буде гарантій - і мільйона буде мало (так як і зараз). А оскільки гарантій не дають, то всі сторони погодилися на поступове скорочення ЗСУ іншим шляхом. Так що спектакль "ми дуже дуже хочемо закінчення війни" триває.
показати весь коментар
25.11.2025 16:31 Відповісти
Без західної допомоги економіка зможе їх забезпечити? Питання ж не тільки у харчуванні.
показати весь коментар
25.11.2025 16:32 Відповісти
І це означає - КІНЕЦЬ МОБІЛІЗАЦІІ!!
показати весь коментар
25.11.2025 16:33 Відповісти
*** там
показати весь коментар
25.11.2025 16:46 Відповісти
а як же, баранюга смішна )) це означає що ловитимуть вас ухилєсів і будете як діди після 45-го по 7 років служити поки останній воювавший не дембельнеться і нових не наберуть.
показати весь коментар
25.11.2025 16:55 Відповісти
здається що ти цьому радієш? Ти насправді не розумієш що така країна приречена?
показати весь коментар
25.11.2025 17:00 Відповісти
А совок був приречений? А Штати? Британія може?..
Повністю контрактна армія - це винахід кінця 20 сторічча, не треба перебільшувати її значення.
В критичні момент мобілізація і призов - єдине що рятувало країни.
показати весь коментар
25.11.2025 17:37 Відповісти
Ну якщо таке зобов'язання буде на кшалт Будапештського меморандуму то можна погодитися.
показати весь коментар
25.11.2025 16:34 Відповісти
Зелена Банда переводи стрілки від Міндіч гейта
показати весь коментар
25.11.2025 16:35 Відповісти
УМЕРОВА на гиляку
показати весь коментар
25.11.2025 16:36 Відповісти
Я б тих зелених 3.14 дарів всіх перевішав
показати весь коментар
25.11.2025 17:16 Відповісти
Допоможу з великим задоволенням , так як зелені злодюги
наразі здають Украіну 🙁
показати весь коментар
25.11.2025 17:41 Відповісти
Та заспокойтесь ви, ніхто нічого не підпише і нічого не буде, ***** просто розігрував сценку для трумпа, що ти от ми готові домовлятися, а Україна, ні, от зараз Україна піде на ніби доволі серйозні поступки, а ***** знову заявить, що йому це не підходить, бо він і не збирався ніякого мирного договору підписувати. І все на цьому закінчиться, це все театр для одного актора, бо ***** хоче зняти санкції, Україні хоче, щоб санкції посилювалися. ВСЕ!
показати весь коментар
25.11.2025 16:38 Відповісти
Це все зрозуміло. Просто дико, що доводиться водити хороводи навколо дистильованих довбойобів, які зараз представляють США. І ********* заодно.
показати весь коментар
25.11.2025 16:41 Відповісти
та звісно що дико. як і дико звучить сама можливість обмежувати армію. Але насправді поки що нічого критичного не сталось. Та й сам факт таких поступок зіграє на антирейтинг нашої всратої влади, сподіваюсь, що теж непогано.
показати весь коментар
25.11.2025 16:59 Відповісти
Херня це все.
показати весь коментар
25.11.2025 16:39 Відповісти
в такому випадку на яку ЦІФІРУ РАШИСТСЬКИХ ГОЛОВОРІЗІВ , ПОГОДИВСЯ КУЙЛО???
показати весь коментар
25.11.2025 16:44 Відповісти
В ВСУ естественным образом останется до 300к бойцов(мобилизованных то домой придется отправить). Где наберут еще 500к контрактников и чем будут платить-вопрос.
показати весь коментар
25.11.2025 16:45 Відповісти
от і в мене такі ж думки. Які там 800к, аби 350к зберегти і щоб було їм чим зарплатню платити..
показати весь коментар
25.11.2025 16:58 Відповісти
там справа не в цифрах а в самій можливості іти на подібного роду поступки.
якщо русня і мага-срань побачать що нас можна прогинати в таких питаннях то будуть намагатись і цифру цю зменшити і ще якісь обмеження по зброї чи оборонній промисловості виставляти.
А це вже значно гірше.
показати весь коментар
25.11.2025 17:01 Відповісти
Всі "мирні" плани вже давно узгоджені і підписані ЗЕблазнем на "стрєлці" в Омані а зараз іде завершальний процес їх реалізації і можете в мене плювати камінням кидати але на жаль Україна як держава припиняє своє існування. Так після неї ще щось залишиться але це вже буде не Україна.
показати весь коментар
25.11.2025 16:47 Відповісти
Це пряме порушення права на самооборону (стаття 51 Статуту ООН)
До того ж, раха планує збільшити чисельність армії до 1,5 мільйона до кінця 2026 року, - https://world.comments.ua/ua/news/nato/nato-b-e-na-spoloh-cherez-nove-rishennya-putina-do-kincya-2026-roku-756405.html фінська розвідка
показати весь коментар
25.11.2025 16:48 Відповісти
Це більш ніж достатньо якщо буде нормальне а не совкове військо. Якість має переважати над кількістю.
показати весь коментар
25.11.2025 16:48 Відповісти
такие решения нарушают конституцию и суверенитет Украины. Зеленского в петлю!
показати весь коментар
25.11.2025 16:55 Відповісти
як і вторгнення пуйла і все інше. Але маємо що маємо. Ви ж не з окопу свій пост пишете і бажаючих воювати далі щось не багато..
показати весь коментар
25.11.2025 16:57 Відповісти
якщо дивись на речі реально, то навряд після війни буде 800 тис бажаючих залишитись у армії, і ще менш імовірно що будуть кошти на нормальну зарплатню навіть для 300 тис, не кажучи вже про 800.
показати весь коментар
25.11.2025 16:56 Відповісти
бажаючих? )))) а ти смішний я бачу.
ти реально віриш в якийсь швидкий дембель і припинення мобілізації навіть після перемир'я?

які ж люди все ж наївні, і як вони хочуть чіплятись за минуле
показати весь коментар
25.11.2025 17:04 Відповісти
тоді ця країна приречена на 100%. Але не думаю що авторитету ЗЕбіла вистачить щоб і після закінчення бойових дії тримати людей у рабстві.
показати весь коментар
25.11.2025 17:19 Відповісти
Можна подумати хоч когось в ЗСУ утримує авторитет того клоуна
показати весь коментар
25.11.2025 17:34 Відповісти
*****,як мило.....
показати весь коментар
25.11.2025 17:01 Відповісти
може для мирного часу забагато =хвате і 300 000 але +150 Ф-16+2 000 фламінго з дальностю до 1500 км +2 000 нептунів + тисячі 2 000 патріотів.+ атакамсів.ірісів +погранвійська 100 000 + нг та поліція 300 000
показати весь коментар
25.11.2025 17:12 Відповісти
Хужє нє будєт
Здєлаєм іх вмєстє
Хоть паржом
🤬🤬🤬🤬🤬
показати весь коментар
25.11.2025 17:12 Відповісти
Тоді із послєдніх сил треба вздьорнуть Зелемського на Бесарабський площі, щоб гойдався, там де Ленін був. По козацькому звичаю можно прив'язати до Ермака та закопати живцем, но еврогеї не зрозуміють.
показати весь коментар
25.11.2025 17:20 Відповісти
Ось на що Україну перетворила ця зелена потолоч і вівці які привели це до влади у 2019 році
Із суб'єкта міжнародного права ми перетворилися на об'єкт, якому вказують, що має робити.

Довідка

Огляд від ШІ

Суб'єкт - це активна сторона, носій певної діяльності, пізнання, прав або обов'язків, яка спрямовує свої дії на об'єкт. Це може бути людина, група людей, організація, або навіть держава, залежно від контексту.

У філософії та гносеології: Істота, яка здатна до пізнання та цілеспрямованої діяльності.У праві: Особа або організація як носій певних прав і обов'язків.

У кримінальному праві: Особа, яка вчинила правопорушення.

У господарській діяльності: Фізичні особи-підприємці або юридичні особи, які здійснюють господарську діяльність.

У граматиці: Те саме, що й підмет.

У розмовному мовленні: Людина, особа, індивід.
показати весь коментар
25.11.2025 17:26 Відповісти
А РФ наскільки обмежить? Ви їм можно ще нарощувати великими розмірами?
показати весь коментар
25.11.2025 17:28 Відповісти
З чього ви узяли що Україна погоджується на таку кількість військових.Тому шо написали в газеті "зі слів невідомо чиїх високопосадовців".Чи тіки читаєте заголовки?
показати весь коментар
25.11.2025 17:32 Відповісти
давно такого бреда не читал. даже в сша армия мирного времени 460 тис )),а наши додики в раде как то хотят кормить и удерживать 800 тис ртов ?! да нам хоть бы до довоенных 250 тис вернуться и то слабо вериться, потому что экономика в жопе
показати весь коментар
25.11.2025 17:32 Відповісти
Щас СМИ вообще лучше не читать, такого количества бреда высраного давно не видел. Пока до каких-то реальных условий дойдут которые пуйло примет еще пройдет года 2. До тех пор нет смысла вообще обращать внимание на этот инфошум для идиотов
показати весь коментар
25.11.2025 17:52 Відповісти
Це зрада , тому всю зелену шоблю на палю ,
так як виходить , що вони підуть і на інші поступки перед кацапньой
і Трампом!!
показати весь коментар
25.11.2025 17:35 Відповісти
Всі ці перемовини на 90% переливання з пустого в порожнє. Скасували 9 пунктів, в т.ч. відміну кримінальної відповідальності за воєнні злочини. РФ точно це не прийме. Така суть всіх перемовин - для видимості.
показати весь коментар
25.11.2025 17:38 Відповісти
Обращаюсь к бутусову и всей его шайке модераторов!

Вы- враги Украины и украинцев, вы не пускаете на свой сайт никого, кто хотел бы писать и говорить правду о происходящем, невозможно зарегистрироваться на цензор и нельзя зайти ни с какого другого ресурса!

Вы годами тут держите кучу проплаченных дебилов и уродов, которые подгавкивают вам и поливают власть и страну грязью.

Мне уже десяток раз блокировали всё новый и новый аккаунт, достаточно только написать один два толковых комментария, которые объясняют людям происходящее в стране, как тут же, без всяких объяснений причин, меня блокируют, не банят, а просто тупо блокируют навсегда!

Когда то, с помощью своих шавок, типа бигуса, бутусов помог свалить Порошенко, сегодня, он идёт таким же путём, только теперь пытается свалить Зеленского.

Когда решается судьба страны и народа, он решил вывалить скандал о коррупции, как будто мы не знаем, кто нами управляет, он один такой умный, да?

Это же ты всё время помогаешь ворам приходить к власти, а потом, когда тебе платят другие воры, ты начинаешь борьбу с коррупцией.

Украинцы, не поддавайтесь на бутусовские провокации, не пишите тут комментарии и не верьте тому, что пишут эти проходимцы, они наши ярые враги!

Да, я украинец, русскоговорящий, так вышло, но я патриот своей страны и Украину не предавал и не предаю!

Кто успеет прочитать до удаления передайте по всем ресурсам-бутусов враг!
показати весь коментар
25.11.2025 17:38 Відповісти
https://www.slovoidilo.ua/2025/11/25/novyna/polityka/rosiya-vidmovylasya-pryjnyaty-onovlenyj-19-punktnyj-myrnyj-plan-zmi

Що я і писав. Передбачувано.
показати весь коментар
25.11.2025 17:42 Відповісти
Вы хоть представляете сколько нужно денег, чтобы содержать армию численностью около миллиона? У вас что экономика ровня китайской? У Англии к примеру вся армия может поместиться на стадионе Уэмбли, это около 90 тысяч.
показати весь коментар
25.11.2025 17:42 Відповісти