7490 відвідувачів онлайн

Завершення війни в Україні вимагає компромісів з обох сторін із урахуванням реальної ситуації на полі бою, - Токаєв

токаєв

Президент Казахстану Касим-Жомарт Токаєв провів телефонну розмову з лідером США Дональдом Трампом про врегулювання війни Росії проти України.

Про це повідомила пресслужба Токаєва, передає Цензор.НЕТ

Говорили про війну в Україні

Токаєв "підкреслив складність врегулювання українського конфлікту, де територіальне питання займає домінуюче місце і вимагає компромісів з обох сторін з урахуванням реальної ситуації на "землі", йдеться у заяві канцелярії президента Казахстану.

  • Лідер Казахстану висловив готовність надати майданчик для мирних переговорів.

"Казахстан закликає всі залучені сторони проявити терпіння, гнучкість, професіоналізм і все ж продовжувати пошук формули миру. Водночас наша країна не є посередником, але в разі потреби готова надати переговорний майданчик в дусі доброї волі", - заявив Токаєв.

Реакція Трампа

Пізніше лідер США підтвердив в соціальній мережі Truth Social, що мав телефонну розмову з Токаєвим, а також Шавкатом Мірзійоєвим, президентом Республіки Узбекистан.

"Ми обговорили важливість встановлення миру в поточних конфліктах, а також збільшення торгівлі та співпраці між нашими країнами. Відносини з обома країнами вражають. Сполучені Штати наступного року прийматимуть саміт G20, і ми запросимо обох цих лідерів приєднатися до нас як гості на цьому дуже важливому заході, який відбудеться в Маямі!" - написав Трамп.

Топ коментарі
+34
коли московити вдеруться в Казахстан, на який компроміс погодиться Токаєв? на квартиру в Сочі поряд з яником?
показати весь коментар
23.12.2025 18:42 Відповісти
+22
Північний Казахстан треба віддіти РФ. Цє ісконно російська земля. Ну це для початку. Це той, компроміс. А чо такого.
показати весь коментар
23.12.2025 18:43 Відповісти
+20
Токаев, как там дела с севером Казахстана? Никто не притесняет русскоговорящих? Не забывай, что это "исконно русские земли" - узкоглазороссия.
показати весь коментар
23.12.2025 18:45 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
коли московити вдеруться в Казахстан, на який компроміс погодиться Токаєв? на квартиру в Сочі поряд з яником?
показати весь коментар
23.12.2025 18:42 Відповісти
на Ростов...
показати весь коментар
23.12.2025 18:44 Відповісти
Реальна ситуація на полі бою це результат нікчемної військової допомоги Україні зі сторони США та ЄС. Якби нам дали потрібну кількість літаків та ракет, ми б вже загнали кацапів за Уральські гори!
показати весь коментар
23.12.2025 18:47 Відповісти
достатньо до бункера дійти...
І знайти той чемоданчик, і поглянути, що там!
показати весь коментар
23.12.2025 18:50 Відповісти
Токаєв не казак, він виродок. Щоб справжній казак погоджувався на капітуляцію такого не може бути! Монголи - предки вільних кочівників казаків перевертаються в труні коли чують такі слова Президента Казакстану!
показати весь коментар
23.12.2025 18:57 Відповісти
Навіщо, у піськову можна запитати, він з валізою ху...ла на ти
показати весь коментар
23.12.2025 19:06 Відповісти
Тут ти не прав, якби у нас не забрали зброю у 91 році, ху...лостан не напав би на нас.
показати весь коментар
23.12.2025 19:04 Відповісти
Напав би раніше, щоб контролювати ядерну зброю і США були б за.
показати весь коментар
23.12.2025 19:15 Відповісти
У переважної кількості чітачів цензора пануе думка що Україна мала сама розробити та виготовити потрібну кількість літаків та ракет у період з 2019 року.
показати весь коментар
23.12.2025 19:06 Відповісти
З 2014 року можна було не тільки ракети та літаки виробити. Можна було створити ядерну зброю. Але влада досі хоче капітуляції України, влада не хоче працювати на перемогу. Набагто простіше і спокійніше займатись корупцією і отримувати відкати з державних підрядів ніж воювати і перемагати потужного ворога!
показати весь коментар
23.12.2025 19:17 Відповісти
Ви вже можете починати строіти ядерну "бімбу". Але сначала потренуйтесь на собачьїх будках.
показати весь коментар
23.12.2025 20:12 Відповісти
Якщо влада так хоче капітуляції, то чому ж досі не погодилась? На це питання відповіді немає в методичці?
показати весь коментар
23.12.2025 21:06 Відповісти
так США з кацапстаном і замутили цю бійню щоб легалізувати передачу тих українськіх теріторій яку продали путіну у 2014му році. тіпа ви русня давайте нападіть а ми будемо робити вигляд тіпа допомагаємо Україні . на житя людей їм насрати. отакі "партнери " та їхня допомога.
показати весь коментар
23.12.2025 19:32 Відповісти
США не потрібно домовлятись з путіним, який марить протистоянням з США. США достатньо робити вигляд що вони нам допомагають і тоді путін ніколи не зупиниться.
показати весь коментар
23.12.2025 19:33 Відповісти
100% згодна
показати весь коментар
23.12.2025 20:08 Відповісти
Північний Казахстан треба віддіти РФ. Цє ісконно російська земля. Ну це для початку. Це той, компроміс. А чо такого.
показати весь коментар
23.12.2025 18:43 Відповісти
Токаєв такого не прогнозує - раптом пронесе ....
"Девятий вал" зазвичай, надходить раптово...
показати весь коментар
23.12.2025 18:45 Відповісти
В Казахстані існують історичні українські землі, відомі як Сірий Клин - регіон у Північному Казахстані та Південному Сибіру, який масово заселявся українцями з 1870-х років і де утворились значні українські громади, які зберігають свою самобутність, хоча офіційно це казахські території. Також український слід є в районі міста Орал (Уральськ), де є місцевість «Курені».
показати весь коментар
23.12.2025 19:34 Відповісти
Казахстан цє ісконно російська земля , компроміс буде далі
показати весь коментар
23.12.2025 18:45 Відповісти
Токаев, как там дела с севером Казахстана? Никто не притесняет русскоговорящих? Не забывай, что это "исконно русские земли" - узкоглазороссия.
показати весь коментар
23.12.2025 18:45 Відповісти
А хто такий Токаєв?- це батько Умерова?, не дивно.
показати весь коментар
23.12.2025 18:46 Відповісти
Ваше мнение очень важно для нас, оставайтесь на линии
показати весь коментар
23.12.2025 18:47 Відповісти
... прицела.
показати весь коментар
23.12.2025 19:05 Відповісти
Найобывать аборигенов безопаснее, чем воевать с ними. Но про другое, как Токаев сверг Назарбаева? Не хочет мудростью поделиться?
показати весь коментар
23.12.2025 18:49 Відповісти
З ким ділитися, такі тонкощі не для швондерів і шарікових .
показати весь коментар
23.12.2025 19:55 Відповісти
Ок, оставьте их для избранных! Только не удивляйтесь потом, когда узнаете, кто Вас избрал!
показати весь коментар
23.12.2025 19:58 Відповісти
Допомогти Україні не хочеш? - тоді пнх зі своїми порадами
показати весь коментар
23.12.2025 18:49 Відповісти
Токаєв «накомпромісив» 4 роки тому, коли кацапи розстрілювали протестуючих громадян Казахстану у власній країні, а тепер роздає свої всрані поради.
показати весь коментар
23.12.2025 18:51 Відповісти
Пішов на х..й
показати весь коментар
23.12.2025 18:52 Відповісти
Цікаво, першу столицю Казахстану (якщо говорити про ранні періоди держави), він пам'ятає? Оренбург - наш? - Ваш
показати весь коментар
23.12.2025 18:54 Відповісти
Незабаром Токаєву нагадають що це Ленін намалював таку країну як Казахстан. Ну а казахську мову звісно ж придумали в австрійському Генштабі. Разом з українською, фінською та ще поки що невідомими мовами.
показати весь коментар
23.12.2025 18:58 Відповісти
Ніт, Члєнін zдох у 1924, а казахстан та решта 4 чучмецькі республіки було відокремлено із складу рсфср у 1934 або 1936 рр, начебто за вказівкою Сраліна вже.
показати весь коментар
23.12.2025 19:06 Відповісти
Вже давно історію переписали при *****. Там все придумав Лєнін, а мови всім придумали в австрійському Генштабі. До цього всі разом говорили на ізикє.
показати весь коментар
23.12.2025 19:21 Відповісти
А найгірше те, що подібні до Вас істоти підтримують цю сфальшовану версію історіі. Зараз пересвідчимося. Отже: хто створив УРСР ?
показати весь коментар
23.12.2025 19:30 Відповісти
Треба подивитися на національний склад першого уряду урср і буде зрозуміло хто.
показати весь коментар
23.12.2025 19:36 Відповісти
Це як заявити "Україну створив уряд шмигаля" (чи когось з його попередників на цій посаді; зрозуміло що не свириденко). Отже: уряд, незалежно від нацскладу, країну не створює, а його призначають, здійснювати поточний функціонал в уже існуючій країні. Ваша відповідь не вірна, точніше - сам напрям думок, бо це не відповідь.
показати весь коментар
23.12.2025 20:18 Відповісти
Ну так яким був національний склад першого уряду урср?
показати весь коментар
23.12.2025 20:20 Відповісти
От чесно, не знаю, бо не цікавлюсь такими питаннями. Але точно знаю, що навколо цього питання багато спекуляцій та фальшаку. Часто джедаями називають осіб, які насправді ними не є. Причин дві. Перша: срасійське дворянство історично використовувало та використовує джедайську тематику, щоб відвести гнів Народу від себе, красивих. Мовляв, якщо в крані нема води - то джедаї випили. Розділяй та володарюй. Друга причина: в срасійській імперіі статус джедая, як не дивно, давав свободу пересування, якої не було в багатьох інших. Тому багато хто з ґеволюціонерів робив собі фальшивий джедайський паспорт, та мотався за кордон вільніше ніж зараз Міндіч. А потім вийшло, що "геволюцію робили джедаї". Насправді вони такі ж джедаї, як Ви янукович. То хто, кажете, створив УРСР, як прізвище, або назва органу? Абстрагуючися, заради мене, від нацпитання.
показати весь коментар
23.12.2025 20:30 Відповісти
Масква...крємль...
показати весь коментар
23.12.2025 20:38 Відповісти
Це в Вас бездоказова заява на кшталт "Землю створив Папа Римський" та "ето всьо придумав Черчілль в вісімнадцятом году". Треба послатися на Документ, ну щось на кшталт Сцарського Указу, від конкретної дати (можна без номера), де було б вказано у резолютивній частині щось на кшталт "Створити Українську Радянську Соціалістичну Республіку в наступному складі:" і так далі, підпис, "мацква, кремль". Але ж такого документу не існує та ніколи не існувало - саме тому, що жодний "Москва-Кремль" Україну не створював. Усні балачки Ху?ла про "ми створили Україну" - це не документ. Таким чином державні та політичні суб'єкти не створюють.
показати весь коментар
23.12.2025 21:03 Відповісти
Ти не хочеш визнати, що урср це те ж саме, що лнрднр...і мабуть не визнаєш 1921 - 1991 роками російської окупації України.
Армія УСРР (Української Радянської Соціалістичної Республіки) існувала і створювалася фактично ще до офіційного проголошення УСРР у 1919 році, формуючись із червоних військових частин, що діяли на українських землях у 1917-1918 роках, підпорядковуючись більшовицькому керівництву, і була частиною загальної Червоної Армії, що воювала проти УНР та інших сил в Україні. - де була сталіца нашей родіни?
показати весь коментар
23.12.2025 21:13 Відповісти
Я хочу побачити Документ, доказ, а не розмови про хтось там щось створив по своєму хотєнію. Бо мій сусід по палаті каже, що то марсіани створили, він виносив сміття та сам бачив. То кому я маю вірити: йому, Вам, Ху?лу, методичкам з фальшивої історіі, які Ви переповідаєте? Саме тому постало питання щодо документів та доказів, але я вже бачу: не за адресою. Я бачу, що Ви не визнаєте той факт, що українці теж служили в РККА-СА у 1921-1991, а не лише ховалися в схронах під смереками. Бо ж інакше в Вас виходить, що українці сами себе окупували, це як? Ви там переймалися національним питанням, то Сралін був гризун, Берія мігрєл, Мікоян армянін, Уборевич білосрус, Рокосовський та Дзержінський поляки, Каганович - сами знаєте. То хто ж кого окупував, уточніть? Крізь призму національного питання, як Ви звикли.
показати весь коментар
23.12.2025 21:27 Відповісти
А зараз російська армія теж наша, бо там багато українців служить? Ти такі питання ставиш, які легко знайти в інтернеті. Тільки от я так вважаю, що расія це незаконне озброєне банд формування російськомовних, бо національно териториального утворення росіян не існує і їх армія, це все одно, що циганська армія.
показати весь коментар
23.12.2025 21:43 Відповісти
Я ж Вам сказав: неможливо знайти в інтернеті те, чого відпочатку не існувало в реалі, тобто виданого кремльом документа "про створення України", бо жодний кремль/членін/срасія/більшовики/мацква не створювали Україну. Швидше знайдете, що Папа Римський створив! Далі, павтарюся: Сралін гризун, Берія мігрел, і так далі = нема там жодних срассеян! Ви справді не розумієте, що як особи української національності, українського етнічного походження, так й особи з пропискою в УРСР - мали, як й представники інших республік, загальносоюзне громадянство СРСР та служили в СА, тому незрозумілий Ваш спіч: хто саме окупував Україну у 1921-91: русская імператорская армія? РОА? ВС РФ? Чи все ж таки марсіани з планети нібіру? Або ж українці сами себе окупували? Чи не було жодної окупаціі? А було входження в Союз, як от зараз так само намагаємося ввійти в ЄС та в НАТО? А от те, що зараз деякі зрадники-громадяни України служать в ВС РФ - оце погано, згоден. Тут аж букет злочинів: найманіцтво, державна зрада, участь у незаконному збройному формуванні, тощо.
показати весь коментар
23.12.2025 21:56 Відповісти
Так само були зрадниками та найманцями і я тому числі ті, хто служив у радянській, а по суті російській армії. урср не мала своєї армії. Назви мені яку небуть державу, яка не має своєї армії. Поки російськомовні робили в Україні Голодомори, Репресії, Депортації українці захищали їх та абустраівалі. У тридцятих українців було більше, ніж росіян, от і порахуй, скільки вони вбили українців. Ти, як бачу, це виправдовуєш.
показати весь коментар
23.12.2025 22:06 Відповісти
Ти іпанько? Може тупа істота ти сам особисто? Цей мем десятиріччя гуляє по інтернету. Про те що всім республіки намалював вєлікій Лєнін, а до того ніяких казахів, українців, естонців чи будь кого не існувало. Всі були брацкім руським народом. Тому всі мають на нього молитися. Як і мем про мову, яку мовляв спеціально, щоб зробити гівно вєлікаму рускаму народу, придумали в австрійському Генштабі. До того її не існувало.
показати весь коментар
23.12.2025 19:44 Відповісти
Добре, не знаєте хто створив УРСР, то так навіть краще, ніж почути найбільш популярну відповідь на це питання, яку нав'язали фальшувачи історіі. Вибачайте за неввічливій наїзд, зустрічав раніше Ваш нік, але ніяк не можу запам'ятати: ч'їх будете. Гарного вечора.
показати весь коментар
23.12.2025 20:21 Відповісти
Вибачаю. Буває всяке.
показати весь коментар
23.12.2025 21:52 Відповісти
Сцико-гівнюк Токаєв "забув" що кацапи убили https://camonitor.kz/6188-.html 10 мільйонів казахів.
показати весь коментар
23.12.2025 18:59 Відповісти
Ти будеш наступний, хоча може ти сразу на компроміс підеш, а чого тягнути, москалів у тебе вже вистачає, віддаси тільки ту територію ху....лостану, де вони мешкають. А вони всюди
показати весь коментар
23.12.2025 18:59 Відповісти
показати весь коментар
23.12.2025 19:01 Відповісти
Два барана рассуждают о ситуации на земле, но никто не вспомнил о ситуации с международным правом. А ведь они в списке у путина и могут снова стать Туркестаном. Тогда пусть едут к трампу и он им расскажет, кому и куда пойти.
показати весь коментар
23.12.2025 19:01 Відповісти
Україна може піїти тільки на одну поступку - припинити вбивати москалів на вивід цих поки що живих москалів з території України.
показати весь коментар
23.12.2025 19:04 Відповісти
Цей казах вже й забув як ***** його Кемелом називав ,,помилившись,,
показати весь коментар
23.12.2025 19:04 Відповісти
Коли машка захарова почне триндіти, що Казахстан створив члєнін або сралін, і ето исконно і т.д.
От тоді і поп🤬здиш про справедливість, компроміси, ситуацію на землі і іншу прутню.
показати весь коментар
23.12.2025 19:07 Відповісти
О, ось і від Токаєва російські наративи про "рєалії на землі". Компроміси від всіх сторін крім рашки.
показати весь коментар
23.12.2025 19:07 Відповісти
Тебе ще не спитали падло ***********.
показати весь коментар
23.12.2025 19:15 Відповісти
Потрібно ще пару раз вдарити по нафтоперевалочним терміналам в Тамані щоб ця мавпа заквакала. А потім сказати йому що половина цього терміналу буде належати Україні в якості компромісу так як наші ракети до нього дістають
показати весь коментар
23.12.2025 19:20 Відповісти
до терміналу "Таманьнєфтєгаз" Казахстан не має нікого відношення. Казахстан має частку у консорціумі КТК (частка казахської Національної компанії «КазМунайГаз» -15%), а морський термінал КТК знаходиться в Озєрєєвкє. Як відповідь на цю заяву казахського жомарта Можно було би економно і профілактично ****** одним протикорабельним "нептуном" по одному з трьох ВПУ, яке знаходиться на відстані мілі від берега. Побудувати і запустити нове ВПУ - це не менше року роботи.

А "Таманьнєфтєгаз" належить російсько-бельгійському міліардеру мішелю литваку.
показати весь коментар
23.12.2025 20:07 Відповісти
Ще один наївний)
показати весь коментар
23.12.2025 19:15 Відповісти
Підарас хоче жити в світі де міжнародні стосунки і правила визначаються реальним положенням на полі бою то хай готує очко. А слабшим і меньшим країнам пора вже обєднуватись. Слабкі не виживуть.
показати весь коментар
23.12.2025 19:20 Відповісти
Так медведчук і кровосіся десятиліттями працювали щоб ми були слабкими. без ЕС, без Інтермаріум, без нато, без союзників, без патріотичної влади
показати весь коментар
23.12.2025 19:56 Відповісти
Будемо відверті сильна і незалежна держава потрібна лише Українцям. Всі решта в світі хочуть сили і незалежності в першу чергу для себе, а далі там вже як вийде.
показати весь коментар
23.12.2025 20:39 Відповісти
Перед написанням такого потужного коментаря варто згадати за кого голосували українці або хоча б вікіпедію відкрити.
показати весь коментар
23.12.2025 20:57 Відповісти
холуй
показати весь коментар
23.12.2025 19:20 Відповісти
коли росія окупує північний Казахстан, тоді хай цей жомарт буде розповідати своїм казахам що треба йти на компроміс з урахуванням втрати теріторії.
Всі жомарти ідуть *****.
показати весь коментар
23.12.2025 19:21 Відповісти
Підарське нутро як не ховай - однаково не сховаєш ..
От і для цього - кемела ( на англ.- верблюда , як його був обізвав колись *****) - на першому плані рєалії на зємлє , а не справедливість .. Ох і гнида ж . Хоч би змовчав вже ..
показати весь коментар
23.12.2025 19:22 Відповісти
чому зразу обізвав - це його пазивной
показати весь коментар
23.12.2025 19:49 Відповісти
Ти ******* і скажи)Бо він по 30 тисяч в місяць кладе за 1км просування,а вперто хоче щоб йому чотири області повністю віддали.Віддаш йому це і знову ***** попре ,щоб створити нові реалії на землі.
показати весь коментар
23.12.2025 19:22 Відповісти
Цікаво скільки сам Токаєв готовий віддати території Кахахстану рашистам заради миру і компромісів? А це питання рано чи пізно скоро буде на порядку денному. Бо рашисти вже заявляють що Казахстан буде наступним після України
показати весь коментар
23.12.2025 19:29 Відповісти
Еще один попугай выполз... А когда случится "Байконур наш" тогда что будем подпез...вать?
показати весь коментар
23.12.2025 19:36 Відповісти
Зі ********** нетерпінням чекаю на твоє, Токаєв, "поле бою". Не дай Бог, звичайно, але за базар треба відповідати.
показати весь коментар
23.12.2025 19:38 Відповісти
Ні,сраний манкурт казахський. Тебе ***** просить таке пи₴діти, тому що бандформування ерефії вже не вивозять цю війну. А мобілізація там вже не пройде.
показати весь коментар
23.12.2025 19:42 Відповісти
З освітою дипломата робить вигляд, що не знає що таке міжнародне право
показати весь коментар
23.12.2025 19:43 Відповісти
Воно на паузі, коли потрібно, рівно як і конституція та закони.
показати весь коментар
23.12.2025 21:00 Відповісти
Казахстан придумал, случайно, не Ленин? Ось про це треба думати Токаєву.
показати весь коментар
23.12.2025 19:45 Відповісти
Ну і гнида! Фу, мразота!
показати весь коментар
23.12.2025 19:49 Відповісти
нічого білдльшого не варто чекати від випускника совкового МІДу.шефа гебні Казахстану .та дипломата в КНР...в очах кгб
показати весь коментар
23.12.2025 20:04 Відповісти
Ніпрощо....
Рашка не хоче компромісу навіть за рахунок вже захоплених територій..
Ці переновори треба припинити і сили направити на удари по НПЗ. Та захист Воїнів з РЕБом тощо
показати весь коментар
23.12.2025 19:54 Відповісти
Вовка треба прибити а не годувати частинами свого тіла.
показати весь коментар
23.12.2025 20:40 Відповісти
Казахстан через каспиский трубопровод нефть гонит. Ему плевать, что будет с Украиной и украинцами.
показати весь коментар
23.12.2025 19:56 Відповісти
От тебе тільки і не вистачало, курва кацапська
показати весь коментар
23.12.2025 20:08 Відповісти
Це просто лайно на палочці.
показати весь коментар
23.12.2025 20:47 Відповісти
Цікаво, а на який компроміс йде росія? На те, що вона не піде на усю іншу Україну?
показати весь коментар
23.12.2025 20:30 Відповісти
Шлите его смело туда же, куда и срусский корабль
показати весь коментар
23.12.2025 20:35 Відповісти
Ну от не розумію, навіщо було потрібно президенту Казахстану повторювати росіянськи нарративи і ганьбитися тим самим на увесь світ?
показати весь коментар
23.12.2025 20:38 Відповісти
Коня кують... Така ж бульба, тільки під Китаєм.
показати весь коментар
23.12.2025 20:41 Відповісти
Коли Казахстан буде воювати проти Московії ми теж будемо так говорити. Не про агресії, не про напад, а про сітуацію на полі бою.
показати весь коментар
23.12.2025 20:45 Відповісти
Хочеться таким мудакам рот порвати.На які компроміси ти *********** Україну .Зачекай,вже кацапня заявляє що північ Казахстану "ісконно руськая зємля" і лєнін придумав твою державу.
показати весь коментар
23.12.2025 20:48 Відповісти
Так, Токаєв дійсно не є посередником, він просто цинічно допомагає кремлю обходити санкції...
показати весь коментар
23.12.2025 21:02 Відповісти
А ситуацію на полі бою довів до повної кататстрофи гундосий клоп. Господи, що ж ви наробили, зебіли кончені, у 19 році?! Ви ж, падли, країну на нуль помножили однією галочкою в бюлетені! Всю країну!
показати весь коментар
23.12.2025 21:38 Відповісти