5815 посетителей онлайн

Завершение войны в Украине требует компромиссов с обеих сторон с учетом реальной ситуации на поле боя, - Токаев

токаєв

Президент Казахстана Касым-Жомарт Токаев провел телефонный разговор с лидером США Дональдом Трампом об урегулировании войны России против Украины.

Об этом сообщила пресс-служба Токаева, передает Цензор.НЕТ. 

Говорили о войне в Украине

Токаев "подчеркнул сложность урегулирования украинского конфликта, где территориальный вопрос занимает доминирующее место и требует компромиссов с обеих сторон с учетом реальной ситуации на "земле", говорится в заявлении канцелярии президента Казахстана.

  • Лидер Казахстана выразил готовность предоставить площадку для мирных переговоров.

"Казахстан призывает все вовлеченные стороны проявить терпение, гибкость, профессионализм и все же продолжать поиск формулы мира. В то же время наша страна не является посредником, но в случае необходимости готова предоставить переговорную площадку в духе доброй воли", - заявил Токаев.

Реакция Трампа

Позже лидер США подтвердил в социальной сети Truth Social, что провел телефонный разговор с Токаевым, а также с Шавкатом Мирзиёевым, президентом Республики Узбекистан.

"Мы обсудили важность установления мира в текущих конфликтах, а также увеличение торговли и сотрудничества между нашими странами. Отношения с обеими странами впечатляют. Соединенные Штаты в следующем году будут принимать саммит G20, и мы пригласим обоих этих лидеров присоединиться к нам в качестве гостей на этом очень важном мероприятии, которое состоится в Майами!" - написал Трамп.

Топ комментарии
+39
коли московити вдеруться в Казахстан, на який компроміс погодиться Токаєв? на квартиру в Сочі поряд з яником?
показать весь комментарий
23.12.2025 18:42 Ответить
+24
Північний Казахстан треба віддіти РФ. Цє ісконно російська земля. Ну це для початку. Це той, компроміс. А чо такого.
показать весь комментарий
23.12.2025 18:43 Ответить
+21
Токаев, как там дела с севером Казахстана? Никто не притесняет русскоговорящих? Не забывай, что это "исконно русские земли" - узкоглазороссия.
показать весь комментарий
23.12.2025 18:45 Ответить
Комментировать
Сортировать:
коли московити вдеруться в Казахстан, на який компроміс погодиться Токаєв? на квартиру в Сочі поряд з яником?
показать весь комментарий
23.12.2025 18:42 Ответить
на Ростов...
показать весь комментарий
23.12.2025 18:44 Ответить
Реальна ситуація на полі бою це результат нікчемної військової допомоги Україні зі сторони США та ЄС. Якби нам дали потрібну кількість літаків та ракет, ми б вже загнали кацапів за Уральські гори!
показать весь комментарий
23.12.2025 18:47 Ответить
достатньо до бункера дійти...
І знайти той чемоданчик, і поглянути, що там!
показать весь комментарий
23.12.2025 18:50 Ответить
Токаєв не казак, він виродок. Щоб справжній казак погоджувався на капітуляцію такого не може бути! Монголи - предки вільних кочівників казаків перевертаються в труні коли чують такі слова Президента Казакстану!
показать весь комментарий
23.12.2025 18:57 Ответить
Навіщо, у піськову можна запитати, він з валізою ху...ла на ти
показать весь комментарий
23.12.2025 19:06 Ответить
Тут ти не прав, якби у нас не забрали зброю у 91 році, ху...лостан не напав би на нас.
показать весь комментарий
23.12.2025 19:04 Ответить
Напав би раніше, щоб контролювати ядерну зброю і США були б за.
показать весь комментарий
23.12.2025 19:15 Ответить
У переважної кількості чітачів цензора пануе думка що Україна мала сама розробити та виготовити потрібну кількість літаків та ракет у період з 2019 року.
показать весь комментарий
23.12.2025 19:06 Ответить
З 2014 року можна було не тільки ракети та літаки виробити. Можна було створити ядерну зброю. Але влада досі хоче капітуляції України, влада не хоче працювати на перемогу. Набагто простіше і спокійніше займатись корупцією і отримувати відкати з державних підрядів ніж воювати і перемагати потужного ворога!
показать весь комментарий
23.12.2025 19:17 Ответить
Ви вже можете починати строіти ядерну "бімбу". Але сначала потренуйтесь на собачьїх будках.
показать весь комментарий
23.12.2025 20:12 Ответить
Якщо влада так хоче капітуляції, то чому ж досі не погодилась? На це питання відповіді немає в методичці?
показать весь комментарий
23.12.2025 21:06 Ответить
Тосу що попереду великий куш. Крали мільонами, тепер зельц хоче мільярдами.
показать весь комментарий
23.12.2025 23:30 Ответить
Тобто це влада не капітулює, а не ЗСУ та український нарід? Скільки тобі платить подоляк за коменти зелебоба?
показать весь комментарий
24.12.2025 00:30 Ответить
так США з кацапстаном і замутили цю бійню щоб легалізувати передачу тих українськіх теріторій яку продали путіну у 2014му році. тіпа ви русня давайте нападіть а ми будемо робити вигляд тіпа допомагаємо Україні . на житя людей їм насрати. отакі "партнери " та їхня допомога.
показать весь комментарий
23.12.2025 19:32 Ответить
США не потрібно домовлятись з путіним, який марить протистоянням з США. США достатньо робити вигляд що вони нам допомагають і тоді путін ніколи не зупиниться.
показать весь комментарий
23.12.2025 19:33 Ответить
США виділяють гроші, а наша влада краде. Ото й причина.
показать весь комментарий
23.12.2025 23:32 Ответить
100% згодна
показать весь комментарий
23.12.2025 20:08 Ответить
Північний Казахстан треба віддіти РФ. Цє ісконно російська земля. Ну це для початку. Це той, компроміс. А чо такого.
показать весь комментарий
23.12.2025 18:43 Ответить
Токаєв такого не прогнозує - раптом пронесе ....
"Девятий вал" зазвичай, надходить раптово...
показать весь комментарий
23.12.2025 18:45 Ответить
В Казахстані існують історичні українські землі, відомі як Сірий Клин - регіон у Північному Казахстані та Південному Сибіру, який масово заселявся українцями з 1870-х років і де утворились значні українські громади, які зберігають свою самобутність, хоча офіційно це казахські території. Також український слід є в районі міста Орал (Уральськ), де є місцевість «Курені».
показать весь комментарий
23.12.2025 19:34 Ответить
Казахстан цє ісконно російська земля , компроміс буде далі
показать весь комментарий
23.12.2025 18:45 Ответить
Токаев, как там дела с севером Казахстана? Никто не притесняет русскоговорящих? Не забывай, что это "исконно русские земли" - узкоглазороссия.
показать весь комментарий
23.12.2025 18:45 Ответить
А хто такий Токаєв?- це батько Умерова?, не дивно.
показать весь комментарий
23.12.2025 18:46 Ответить
Ваше мнение очень важно для нас, оставайтесь на линии
показать весь комментарий
23.12.2025 18:47 Ответить
... прицела.
показать весь комментарий
23.12.2025 19:05 Ответить
Найобывать аборигенов безопаснее, чем воевать с ними. Но про другое, как Токаев сверг Назарбаева? Не хочет мудростью поделиться?
показать весь комментарий
23.12.2025 18:49 Ответить
З ким ділитися, такі тонкощі не для швондерів і шарікових .
показать весь комментарий
23.12.2025 19:55 Ответить
Ок, оставьте их для избранных! Только не удивляйтесь потом, когда узнаете, кто Вас избрал!
показать весь комментарий
23.12.2025 19:58 Ответить
Допомогти Україні не хочеш? - тоді пнх зі своїми порадами
показать весь комментарий
23.12.2025 18:49 Ответить
Токаєв «накомпромісив» 4 роки тому, коли кацапи розстрілювали протестуючих громадян Казахстану у власній країні, а тепер роздає свої всрані поради.
показать весь комментарий
23.12.2025 18:51 Ответить
Пішов на х..й
показать весь комментарий
23.12.2025 18:52 Ответить
Цікаво, першу столицю Казахстану (якщо говорити про ранні періоди держави), він пам'ятає? Оренбург - наш? - Ваш
показать весь комментарий
23.12.2025 18:54 Ответить
Незабаром Токаєву нагадають що це Ленін намалював таку країну як Казахстан. Ну а казахську мову звісно ж придумали в австрійському Генштабі. Разом з українською, фінською та ще поки що невідомими мовами.
показать весь комментарий
23.12.2025 18:58 Ответить
Ніт, Члєнін zдох у 1924, а казахстан та решта 4 чучмецькі республіки було відокремлено із складу рсфср у 1934 або 1936 рр, начебто за вказівкою Сраліна вже.
показать весь комментарий
23.12.2025 19:06 Ответить
Вже давно історію переписали при *****. Там все придумав Лєнін, а мови всім придумали в австрійському Генштабі. До цього всі разом говорили на ізикє.
показать весь комментарий
23.12.2025 19:21 Ответить
А найгірше те, що подібні до Вас істоти підтримують цю сфальшовану версію історіі. Зараз пересвідчимося. Отже: хто створив УРСР ?
показать весь комментарий
23.12.2025 19:30 Ответить
Треба подивитися на національний склад першого уряду урср і буде зрозуміло хто.
показать весь комментарий
23.12.2025 19:36 Ответить
Це як заявити "Україну створив уряд шмигаля" (чи когось з його попередників на цій посаді; зрозуміло що не свириденко). Отже: уряд, незалежно від нацскладу, країну не створює, а його призначають, здійснювати поточний функціонал в уже існуючій країні. Ваша відповідь не вірна, точніше - сам напрям думок, бо це не відповідь.
показать весь комментарий
23.12.2025 20:18 Ответить
Ну так яким був національний склад першого уряду урср?
показать весь комментарий
23.12.2025 20:20 Ответить
От чесно, не знаю, бо не цікавлюсь такими питаннями. Але точно знаю, що навколо цього питання багато спекуляцій та фальшаку. Часто джедаями називають осіб, які насправді ними не є. Причин дві. Перша: срасійське дворянство історично використовувало та використовує джедайську тематику, щоб відвести гнів Народу від себе, красивих. Мовляв, якщо в крані нема води - то джедаї випили. Розділяй та володарюй. Друга причина: в срасійській імперіі статус джедая, як не дивно, давав свободу пересування, якої не було в багатьох інших. Тому багато хто з ґеволюціонерів робив собі фальшивий джедайський паспорт, та мотався за кордон вільніше ніж зараз Міндіч. А потім вийшло, що "геволюцію робили джедаї". Насправді вони такі ж джедаї, як Ви янукович. То хто, кажете, створив УРСР, як прізвище, або назва органу? Абстрагуючися, заради мене, від нацпитання.
показать весь комментарий
23.12.2025 20:30 Ответить
Масква...крємль...
показать весь комментарий
23.12.2025 20:38 Ответить
Це в Вас бездоказова заява на кшталт "Землю створив Папа Римський" та "ето всьо придумав Черчілль в вісімнадцятом году". Треба послатися на Документ, ну щось на кшталт Сцарського Указу, від конкретної дати (можна без номера), де було б вказано у резолютивній частині щось на кшталт "Створити Українську Радянську Соціалістичну Республіку в наступному складі:" і так далі, підпис, "мацква, кремль". Але ж такого документу не існує та ніколи не існувало - саме тому, що жодний "Москва-Кремль" Україну не створював. Усні балачки Ху?ла про "ми створили Україну" - це не документ. Таким чином державні та політичні суб'єкти не створюють.
показать весь комментарий
23.12.2025 21:03 Ответить
Ти не хочеш визнати, що урср це те ж саме, що лнрднр...і мабуть не визнаєш 1921 - 1991 роками російської окупації України.
Армія УСРР (Української Радянської Соціалістичної Республіки) існувала і створювалася фактично ще до офіційного проголошення УСРР у 1919 році, формуючись із червоних військових частин, що діяли на українських землях у 1917-1918 роках, підпорядковуючись більшовицькому керівництву, і була частиною загальної Червоної Армії, що воювала проти УНР та інших сил в Україні. - де була сталіца нашей родіни?
показать весь комментарий
23.12.2025 21:13 Ответить
Я хочу побачити Документ, доказ, а не розмови про хтось там щось створив по своєму хотєнію. Бо мій сусід по палаті каже, що то марсіани створили, він виносив сміття та сам бачив. То кому я маю вірити: йому, Вам, Ху?лу, методичкам з фальшивої історіі, які Ви переповідаєте? Саме тому постало питання щодо документів та доказів, але я вже бачу: не за адресою. Я бачу, що Ви не визнаєте той факт, що українці теж служили в РККА-СА у 1921-1991, а не лише ховалися в схронах під смереками. Бо ж інакше в Вас виходить, що українці сами себе окупували, це як? Ви там переймалися національним питанням, то Сралін був гризун, Берія мігрєл, Мікоян армянін, Уборевич білосрус, Рокосовський та Дзержінський поляки, Каганович - сами знаєте. То хто ж кого окупував, уточніть? Крізь призму національного питання, як Ви звикли.
показать весь комментарий
23.12.2025 21:27 Ответить
А зараз російська армія теж наша, бо там багато українців служить? Ти такі питання ставиш, які легко знайти в інтернеті. Тільки от я так вважаю, що расія це незаконне озброєне банд формування російськомовних, бо національно териториального утворення росіян не існує і їх армія, це все одно, що циганська армія.
показать весь комментарий
23.12.2025 21:43 Ответить
Я ж Вам сказав: неможливо знайти в інтернеті те, чого відпочатку не існувало в реалі, тобто виданого кремльом документа "про створення України", бо жодний кремль/членін/срасія/більшовики/мацква не створювали Україну. Швидше знайдете, що Папа Римський створив! Далі, павтарюся: Сралін гризун, Берія мігрел, і так далі = нема там жодних срассеян! Ви справді не розумієте, що як особи української національності, українського етнічного походження, так й особи з пропискою в УРСР - мали, як й представники інших республік, загальносоюзне громадянство СРСР та служили в СА, тому незрозумілий Ваш спіч: хто саме окупував Україну у 1921-91: русская імператорская армія? РОА? ВС РФ? Чи все ж таки марсіани з планети нібіру? Або ж українці сами себе окупували? Чи не було жодної окупаціі? А було входження в Союз, як от зараз так само намагаємося ввійти в ЄС та в НАТО? А от те, що зараз деякі зрадники-громадяни України служать в ВС РФ - оце погано, згоден. Тут аж букет злочинів: найманіцтво, державна зрада, участь у незаконному збройному формуванні, тощо.
показать весь комментарий
23.12.2025 21:56 Ответить
Так само були зрадниками та найманцями і я тому числі ті, хто служив у радянській, а по суті російській армії. урср не мала своєї армії. Назви мені яку небуть державу, яка не має своєї армії. Поки російськомовні робили в Україні Голодомори, Репресії, Депортації українці захищали їх та абустраівалі. У тридцятих українців було більше, ніж росіян, от і порахуй, скільки вони вбили українців. Ти, як бачу, це виправдовуєш.
показать весь комментарий
23.12.2025 22:06 Ответить
Ти іпанько? Може тупа істота ти сам особисто? Цей мем десятиріччя гуляє по інтернету. Про те що всім республіки намалював вєлікій Лєнін, а до того ніяких казахів, українців, естонців чи будь кого не існувало. Всі були брацкім руським народом. Тому всі мають на нього молитися. Як і мем про мову, яку мовляв спеціально, щоб зробити гівно вєлікаму рускаму народу, придумали в австрійському Генштабі. До того її не існувало.
показать весь комментарий
23.12.2025 19:44 Ответить
Добре, не знаєте хто створив УРСР, то так навіть краще, ніж почути найбільш популярну відповідь на це питання, яку нав'язали фальшувачи історіі. Вибачайте за неввічливій наїзд, зустрічав раніше Ваш нік, але ніяк не можу запам'ятати: ч'їх будете. Гарного вечора.
показать весь комментарий
23.12.2025 20:21 Ответить
Вибачаю. Буває всяке.
показать весь комментарий
23.12.2025 21:52 Ответить
Сцико-гівнюк Токаєв "забув" що кацапи убили https://camonitor.kz/6188-.html 10 мільйонів казахів.
показать весь комментарий
23.12.2025 18:59 Ответить
Ти будеш наступний, хоча може ти сразу на компроміс підеш, а чого тягнути, москалів у тебе вже вистачає, віддаси тільки ту територію ху....лостану, де вони мешкають. А вони всюди
показать весь комментарий
23.12.2025 18:59 Ответить
показать весь комментарий
23.12.2025 19:01 Ответить
Два барана рассуждают о ситуации на земле, но никто не вспомнил о ситуации с международным правом. А ведь они в списке у путина и могут снова стать Туркестаном. Тогда пусть едут к трампу и он им расскажет, кому и куда пойти.
показать весь комментарий
23.12.2025 19:01 Ответить
Україна може піїти тільки на одну поступку - припинити вбивати москалів на вивід цих поки що живих москалів з території України.
показать весь комментарий
23.12.2025 19:04 Ответить
Цей казах вже й забув як ***** його Кемелом називав ,,помилившись,,
показать весь комментарий
23.12.2025 19:04 Ответить
Коли машка захарова почне триндіти, що Казахстан створив члєнін або сралін, і ето исконно і т.д.
От тоді і поп🤬здиш про справедливість, компроміси, ситуацію на землі і іншу прутню.
показать весь комментарий
23.12.2025 19:07 Ответить
О, ось і від Токаєва російські наративи про "рєалії на землі". Компроміси від всіх сторін крім рашки.
показать весь комментарий
23.12.2025 19:07 Ответить
Тебе ще не спитали падло ***********.
показать весь комментарий
23.12.2025 19:15 Ответить
Потрібно ще пару раз вдарити по нафтоперевалочним терміналам в Тамані щоб ця мавпа заквакала. А потім сказати йому що половина цього терміналу буде належати Україні в якості компромісу так як наші ракети до нього дістають
показать весь комментарий
23.12.2025 19:20 Ответить
до терміналу "Таманьнєфтєгаз" Казахстан не має нікого відношення. Казахстан має частку у консорціумі КТК (частка казахської Національної компанії «КазМунайГаз» -15%), а морський термінал КТК знаходиться в Озєрєєвкє. Як відповідь на цю заяву казахського жомарта Можно було би економно і профілактично ****** одним протикорабельним "нептуном" по одному з трьох ВПУ, яке знаходиться на відстані мілі від берега. Побудувати і запустити нове ВПУ - це не менше року роботи.

А "Таманьнєфтєгаз" належить російсько-бельгійському міліардеру мішелю литваку.
показать весь комментарий
23.12.2025 20:07 Ответить
Ще один наївний)
показать весь комментарий
23.12.2025 19:15 Ответить
Підарас хоче жити в світі де міжнародні стосунки і правила визначаються реальним положенням на полі бою то хай готує очко. А слабшим і меньшим країнам пора вже обєднуватись. Слабкі не виживуть.
показать весь комментарий
23.12.2025 19:20 Ответить
Так медведчук і кровосіся десятиліттями працювали щоб ми були слабкими. без ЕС, без Інтермаріум, без нато, без союзників, без патріотичної влади
показать весь комментарий
23.12.2025 19:56 Ответить
Будемо відверті сильна і незалежна держава потрібна лише Українцям. Всі решта в світі хочуть сили і незалежності в першу чергу для себе, а далі там вже як вийде.
показать весь комментарий
23.12.2025 20:39 Ответить
Перед написанням такого потужного коментаря варто згадати за кого голосували українці або хоча б вікіпедію відкрити.
показать весь комментарий
23.12.2025 20:57 Ответить
холуй
показать весь комментарий
23.12.2025 19:20 Ответить
коли росія окупує північний Казахстан, тоді хай цей жомарт буде розповідати своїм казахам що треба йти на компроміс з урахуванням втрати теріторії.
Всі жомарти ідуть *****.
показать весь комментарий
23.12.2025 19:21 Ответить
Підарське нутро як не ховай - однаково не сховаєш ..
От і для цього - кемела ( на англ.- верблюда , як його був обізвав колись *****) - на першому плані рєалії на зємлє , а не справедливість .. Ох і гнида ж . Хоч би змовчав вже ..
показать весь комментарий
23.12.2025 19:22 Ответить
чому зразу обізвав - це його пазивной
показать весь комментарий
23.12.2025 19:49 Ответить
Ти ******* і скажи)Бо він по 30 тисяч в місяць кладе за 1км просування,а вперто хоче щоб йому чотири області повністю віддали.Віддаш йому це і знову ***** попре ,щоб створити нові реалії на землі.
показать весь комментарий
23.12.2025 19:22 Ответить
Цікаво скільки сам Токаєв готовий віддати території Кахахстану рашистам заради миру і компромісів? А це питання рано чи пізно скоро буде на порядку денному. Бо рашисти вже заявляють що Казахстан буде наступним після України
показать весь комментарий
23.12.2025 19:29 Ответить
Еще один попугай выполз... А когда случится "Байконур наш" тогда что будем подпез...вать?
показать весь комментарий
23.12.2025 19:36 Ответить
Зі ********** нетерпінням чекаю на твоє, Токаєв, "поле бою". Не дай Бог, звичайно, але за базар треба відповідати.
показать весь комментарий
23.12.2025 19:38 Ответить
Ні,сраний манкурт казахський. Тебе ***** просить таке пи₴діти, тому що бандформування ерефії вже не вивозять цю війну. А мобілізація там вже не пройде.
показать весь комментарий
23.12.2025 19:42 Ответить
З освітою дипломата робить вигляд, що не знає що таке міжнародне право
показать весь комментарий
23.12.2025 19:43 Ответить
Воно на паузі, коли потрібно, рівно як і конституція та закони.
показать весь комментарий
23.12.2025 21:00 Ответить
Казахстан придумал, случайно, не Ленин? Ось про це треба думати Токаєву.
показать весь комментарий
23.12.2025 19:45 Ответить
Ну і гнида! Фу, мразота!
показать весь комментарий
23.12.2025 19:49 Ответить
нічого білдльшого не варто чекати від випускника совкового МІДу.шефа гебні Казахстану .та дипломата в КНР...в очах кгб
показать весь комментарий
23.12.2025 20:04 Ответить
Ніпрощо....
Рашка не хоче компромісу навіть за рахунок вже захоплених територій..
Ці переновори треба припинити і сили направити на удари по НПЗ. Та захист Воїнів з РЕБом тощо
показать весь комментарий
23.12.2025 19:54 Ответить
Вовка треба прибити а не годувати частинами свого тіла.
показать весь комментарий
23.12.2025 20:40 Ответить
От тебе тільки і не вистачало, курва кацапська
показать весь комментарий
23.12.2025 20:08 Ответить
Це просто лайно на палочці.
показать весь комментарий
23.12.2025 20:47 Ответить
Цікаво, а на який компроміс йде росія? На те, що вона не піде на усю іншу Україну?
показать весь комментарий
23.12.2025 20:30 Ответить
Шлите его смело туда же, куда и срусский корабль
показать весь комментарий
23.12.2025 20:35 Ответить
Ну от не розумію, навіщо було потрібно президенту Казахстану повторювати росіянськи нарративи і ганьбитися тим самим на увесь світ?
показать весь комментарий
23.12.2025 20:38 Ответить
Коня кують... Така ж бульба, тільки під Китаєм.
показать весь комментарий
23.12.2025 20:41 Ответить
Коли Казахстан буде воювати проти Московії ми теж будемо так говорити. Не про агресії, не про напад, а про сітуацію на полі бою.
показать весь комментарий
23.12.2025 20:45 Ответить
Хочеться таким мудакам рот порвати.На які компроміси ти *********** Україну .Зачекай,вже кацапня заявляє що північ Казахстану "ісконно руськая зємля" і лєнін придумав твою державу.
показать весь комментарий
23.12.2025 20:48 Ответить
Так, Токаєв дійсно не є посередником, він просто цинічно допомагає кремлю обходити санкції...
показать весь комментарий
23.12.2025 21:02 Ответить
А ситуацію на полі бою довів до повної кататстрофи гундосий клоп. Господи, що ж ви наробили, зебіли кончені, у 19 році?! Ви ж, падли, країну на нуль помножили однією галочкою в бюлетені! Всю країну!
показать весь комментарий
23.12.2025 21:38 Ответить
у рф на землі Казахстану є великі плани)
показать весь комментарий
23.12.2025 23:24 Ответить
Краще промовчав би.
показать весь комментарий
23.12.2025 23:30 Ответить
стратеХ
показать весь комментарий
24.12.2025 00:39 Ответить