9583 відвідувача онлайн

Ігнат про особливості сьогоднішньої атаки РФ: Складно, коли все летить на Київ

Атака на Київ 27 грудня

У ніч на 27 грудня російські війська завдали комбінованого удару по Україні із застосуванням ударних безпілотників та ракет різних типів.

Про особливості російського обстрілу розповів начальник управління комунікацій Командування Повітряних сил Юрій Ігнат, передає Цензор.НЕТ із посиланням на Громадське радіо.

Щільна атака на один регіон

"Характер атаки який - рух цілей різних типів з різних напрямків, фактично, на один регіон. Сьогодні під атакою була столиця України і область. Атакують об’єкти критичної інфраструктури, звісно, що це енергетика, інші об’єкти, які цікавлять ворога.

Працюють, як ви знаєте, наземні системи, працює авіація, потрібна координація дій органів військового управління на невеликій території. Коли отака щільна атака йде, це дуже і дуже складно саме в організації протиповітряної оборони. Коли йде урбанізована місцевість, велика щільність забудов, і саме тому є такі от, на жаль, наслідки, коли страждають люди, діти, будинки під ударом ворога", - розповів він.

За словами Ігната, якщо відбувається атака із застосуванням саме крилатих ракет, безумовно, авіацію задіюють.

"Це і F-16, можуть бути і Mirage, є ще і МіГ-29, Су-27. F-16 ефективно відпрацьовують, і цієї атаки теж вони застосовувалися", - додав він.

Особливість атаки

За словами Ігната, цього рабу особливість атаки була іншою, ніж минулого разу, коли ракети летіли фактично через багато областей, де можливість була їх перехоплювати на маршруті, що і було зроблено минулого удару. Цього разу менше таких шансів було для перехоплення.

"Зрозуміло, що входити в зону, де працює ППО, авіація не може. Тому, власне, і складно, коли все летить на Київ, область, зосереджувати там і гелікоптери армійської авіації, які полюють за "шахедами", і роботу наземних засобів", - додав він.

Що передувало?

  • У ніч на 27 грудня ворог застосував ракети та десятки (до ~500) дронів, включно з ударними БпЛА та крилатими й балістичними ракетами. Основними цілями були енергетична та цивільна інфраструктура столиці та інших регіонів.
  • Протягом ночі у Києві та області лунали потужні вибухи, виникли пожежі. Системи ППО працювали всю ніч. Внаслідок обстрілу пошкоджено житлові будинки, інфраструктуру, виникли проблеми з електрикою та опаленням.
  • За останніми даними відомо про одного загиблого та 30 постраждалих у Києві, серед яких двоє дітей.
  • По області зафіксовані ураження близько десятка цивільних обʼєктів.
Топ коментарі
+26
а як же тисячі дронів перехоплювачів .. які Оманська Гнида впіхував Стармеру ?
показати весь коментар
27.12.2025 22:56 Відповісти
+21
Читаючи коментар пана Юрія Ігнате, складється відверте враження повного виправдення ним злочинної бездіяльності z-еленої влади, а це й зрозуміло, бо інакше він на цій теплій посаді не сіидів, і свої бла-бла-бла на всі боки не розводив.
Бо ці бла-бла-бал, на фоні загиблих, знедолених Українців просто БІСЯТЬ!

У Ігната на все є виправдання, окрім відвертих зізнань - z-елена влада прогнила!
Геть z-елених від керма держави!
показати весь коментар
27.12.2025 23:07 Відповісти
+16
А Київське ППО поїхала супроводжувати zенералісімуса до польського кордону?
показати весь коментар
27.12.2025 22:58 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
а як же тисячі дронів перехоплювачів .. які Оманська Гнида впіхував Стармеру ?
показати весь коментар
27.12.2025 22:56 Відповісти
До чого цей " розумний викрутас"? Може ти особисто покажеш як " правильео боротися із дронами, крилатими і балістичними ракетами " одночасно?
показати весь коментар
28.12.2025 00:41 Відповісти
а йому за це платять? шо за аргумент?
показати весь коментар
28.12.2025 05:55 Відповісти
А Київське ППО поїхала супроводжувати zенералісімуса до польського кордону?
показати весь коментар
27.12.2025 22:58 Відповісти
Ніхто нікуди не поїхав. Просто ваш карло- пу, напередодні зустрічі із Трумпом, як завжди массово атакує житловий сектор...
показати весь коментар
28.12.2025 00:43 Відповісти
Грьобані кацапи.
показати весь коментар
27.12.2025 22:59 Відповісти
Мабуть складно таке саме тільки на мацкву? Відповідь хоч якась буде крім гундосів буданг і потужного???
показати весь коментар
27.12.2025 22:59 Відповісти
черговий zельоний кіздьож

"Не питання". Україна забезпечить 1000 дронів-перехоплювачів на добу, - Шмигаль

Четвер 18 вересня 2025 15:09
UAhttps://newsukraine.rbc.ua/news/ukraine-to-supply-1-000-interceptor-drones-1758201471.html ENhttps://www.rbc.ua/ukr/news/********-zabezpechit-1000-droniv-perehoplyuvachiv-1758196791.html RU

https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=https://www.rbc.ua/rus/news/********-zabezpechit-1000-droniv-perehoplyuvachiv-1758196791.html https://twitter.com/intent/tweet?url=https://www.rbc.ua/rus/news/********-zabezpechit-1000-droniv-perehoplyuvachiv-1758196791.html&text=%22%D0%9D%D0%B5%20%D0%BF%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%22.%20%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B0%20%D0%B7%D0%B0%D0%B1%D0%B5%D0%B7%D0%BF%D0%B5%D1%87%D0%B8%D1%82%D1%8C%201000%20%D0%B4%D1%80%D0%BE%D0%BD%D1%96%D0%B2-%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D1%85%D0%BE%D0%BF%D0%BB%D1%8E%D0%B2%D0%B0%D1%87%D1%96%D0%B2%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D1%83,%20-%20%D0%A8%D0%BC%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D0%BB%D1%8C https://telegram.me/share/url?url=https://www.rbc.ua/rus/news/********-zabezpechit-1000-droniv-perehoplyuvachiv-1758196791.html viber://forward?text=https://www.rbc.ua/rus/news/********-zabezpechit-1000-droniv-perehoplyuvachiv-1758196791.html mailto:?subject=%22%D0%9D%D0%B5%20%D0%BF%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%22.%20%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B0%20%D0%B7%D0%B0%D0%B1%D0%B5%D0%B7%D0%BF%D0%B5%D1%87%D0%B8%D1%82%D1%8C%201000%20%D0%B4%D1%80%D0%BE%D0%BD%D1%96%D0%B2-%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D1%85%D0%BE%D0%BF%D0%BB%D1%8E%D0%B2%D0%B0%D1%87%D1%96%D0%B2%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D1%83,%20-%20%D0%A8%D0%BC%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D0%BB%D1%8C&body=https://www.rbc.ua/rus/news/********-zabezpechit-1000-droniv-perehoplyuvachiv-1758196791.html

показати весь коментар
27.12.2025 23:00 Відповісти
"Не на часі..."
показати весь коментар
28.12.2025 08:40 Відповісти
4 рік повномасштабної війни .. zельоним гнидам все складніше і складніше складно киздіти
показати весь коментар
27.12.2025 23:02 Відповісти
Читаючи коментар пана Юрія Ігнате, складється відверте враження повного виправдення ним злочинної бездіяльності z-еленої влади, а це й зрозуміло, бо інакше він на цій теплій посаді не сіидів, і свої бла-бла-бла на всі боки не розводив.
Бо ці бла-бла-бал, на фоні загиблих, знедолених Українців просто БІСЯТЬ!

У Ігната на все є виправдання, окрім відвертих зізнань - z-елена влада прогнила!
Геть z-елених від керма держави!
показати весь коментар
27.12.2025 23:07 Відповісти
До чого тут Ігнат і зелена влада? І що саме він виправдовує? Робить свою роботу найкраще - тому й на посаді. А ви зі своїм "фсьо порапала" приймайте валіум.
показати весь коментар
28.12.2025 10:23 Відповісти
Бо той Ігнат в своїх виступах так мелодійно відбілює пройоби z-елених, такі півчі речення та слова підбирає, що аж замилуєшся. А визернеш після чергового нальоту на Києв дронів, ракет, побачиш як димить над Києвом і хочеться плюнути йому у вічі за цю леслеву брехню.
Але це потрібна брехня, за це йому платять заробітню платню та преміюють в розмірі 1 посадового окладу щомісяця.
показати весь коментар
28.12.2025 10:31 Відповісти
так вже не перший раз за останні 4 роки - найпотужніший за кордон означає найпотужнішу атаку на Київ!
показати весь коментар
27.12.2025 23:10 Відповісти
Возіть по вулицям зе в кортежі¡
Не випускайте з країни
показати весь коментар
27.12.2025 23:15 Відповісти
у діжці з лайном
та яничар маше шаблею, шоб пирнав
як у Турції робили з крадіями
показати весь коментар
28.12.2025 05:56 Відповісти
Роздуплився - Ігнат - таку тактику вони примінили в Курській обл - зібрали туди кучу дронщиків і за кожним нашим солдатом ганявся дрон - мусіли швидко вийти по болоті - техніку кидали - тепер два тижні кошмарили Одесу - сьогодні все залізо кинули на Київ
показати весь коментар
27.12.2025 23:21 Відповісти
Звичайно, масована атака це дуже складно. Але тоді треба насамперед захищати саме критичну інфраструктуру, розміщуючи безпосередньо біля неї засоби ППО ближньої дії (ракетні і ствольні), навіть нехтуючи всім іншим (за умови нестачі сил і засобів для всіх).
показати весь коментар
27.12.2025 23:28 Відповісти
Дивний висновок пана Ігната, бо до того як ракети і дрони падають на Києв, вони пролітають сотні кілометрів над іншими містами України, атакуючі і їх на своєму шляху.
Може варто збивати все це на шляху до Києва та до інших міст України, починаючі з моменти появи шахедів і ракет від їх появи в небі над Україною щоб не було так складно коли вони всі зіб'ються в одне стадо над столицею, чи Одесою, Черніговом або Харківом, Полтавою або Кременчуком, Кривим Рогом або Запоріжжям, Сумами.або Миколаївом?
Чому такі логічні висновки не приходять в голову Гнату і те, що має бути вже ціле військо мобільних груп у яких цілодобово в наявності ******* зброя проти цього рашистського.лайна в небі і необмежена кількість перехоплювачів??????????!!
Чому досі він не сказав, що проблемою вже є те, що літає дуже низько або дуже високо? Може час і це вирішити щоб не втрачати з поля зору шлюхеди на якій би вони висоті не були? Бо зараз і один шлюхед в небі України, або розвідник, якісь срані кулі наводять шороху у всій Україні і їх не збивають? Чому????? Бо вони над містами і неможна, нехай краще в'***** туди куди росіяни намітили? А до міста чому не збивають? Сумні висновки
показати весь коментар
28.12.2025 05:49 Відповісти
Для того, щоб збивати на шляху, потрібно на цьому шляху мати відповідні засоби виявлення та знищення повітряних цілей. Радари мають радіус дії від кількох десятків км до сотні км, а вогневі засоби - від кількох км до кількох десятків км (в залежності від типів і модифікацій). До того ж у засобів ураження боєкомплект не безмежний, їх треба перезаряджати, тимчасово створюючи 'сліпі зони'. У нас дуже велика країна, і засобів ППО просто не вистачає, щоб розмістити їх на всіх вірогідних шляхах прольоту. А ось зібрати певну кількість засобів ППО навколо найбільш смачних для москалів і критичних для нас об'єктів (важливих підприємств, електростанцій, підстанцій, об'єктів газом і водопостачання) має бути цілком можливо. При цьому нехтувати тим, що ракети і безпілотники чи їхні уламки, коли їх почнуть збивати над важливими цілями, можуть влучити ще кудись. До речі, з переліку об'єктів для безпосереднього захисту ППО я б виключив іноземні посольства.
показати весь коментар
28.12.2025 08:19 Відповісти
Найсмачнішим для канібалів і русофашистів є люди в Україні. Тож треба відійти від думки, що українці непотрібний, не цінний росхідний ресурс і почати захищати міста і села в яких вони живуть і працюють. Саме це треба усвідомити всім мозоком навіть спиннним і кістковим для тих хто визначає, що захищати і кого. Людське життя безцінне, особливо для України, яка і так втрачає найкращих.
Не уявляю як перезаряджувати перехоплювачі і чому їх не можна в кожній області, місті, районі мати стільки щоб максимально валити шлюхеди в небі? Ви хоч розумієте, що таке перехоплювачі і чому при обіцянці шмиргаля надати війську їх мільйони, їх поштучно вишукують і купують волонтере на гроші які збирає народ, збирають громади, а міндічі ********, юзіки і цукермани напіздивши торби грошей, саме на зброї, гріють жопи на пляжах Європи і Ізраіля, вже не рахуючі бабла в кішенях, бо його там з стількома нулями, що ну його нах...й паритись з цією справою?!
Вже всі розуміють, що в областях оті куплені самостійно кілька дронів перехоплювачів бережуть коли пруть шахеди, вираховуючі чі це транзит і іншу область в інші міста, і якщо так то навіть голови до них не підіймають щоб збити. Це нонсенс, бо перехоплювачів має бути вдосталь скрізь, а от наказів не збивати над містами.чи охороняти виключно, як ви кажете «жирні» цілі -дойкі олігархів, НЕ МАЄ ІСНУВАТИ, ЗАХИЩАТИ ТРЕБА НЕБО УКРАЇНИ і тих хто в ній живе, воює і працює.
А козін та кончу виділяти як найжирніший і найцінніший об'єкт в Україні це навіть не смішно, це паскудно.
показати весь коментар
28.12.2025 08:59 Відповісти
По порядку. По-перше, так перехоплювачі не потрібно перезаряджати, але їх треба десь виготовляти, там, де їх виробництво не будуть щодня (чи кілька разів на день) атакувати. Для їх виготовлення потрібні кошти, комплектуючі, обладнання і люди, і всього цього дуже багато, адже перехоплювачі вони річ одноразова, тому потрібно їх суттєво більше, ніж 'шахедів' (з урахуванням вірогідності влучання). З урахуванням того, що перехоплювачів потрібно багато, також багато потрібно в навчених операторів (а це, як і виготовлення потребує чимало часу). Тому маємо розраховувати насамперед на те, що є: традиційні ппошні засоби.
По-друге, пишучи про 'жирні для москалів цілі', я мав аж ніяк не Козин чи кончу, а насамперед енергетику, військові об'єкти, оборонне виробництво та все те, що забезпечує життєдіяльність міста і країни в цілому. Вибачте за цинізм, але якщо зупиниться котрась з АЕС і півкраїни взимку на тривалий час буде знеструмлено (з усім, що за цим послідує, від вимерзання міст до відсутності хліба та інших продуктів), то це буде набагато більша трагедія, ніж влучання 'шахеда' в багатоповерхівку з десятком загиблих. Війна це час і місце, коли доводиться приймати дуже непрості рішення, в т.ч. і з точки зору моралі.
показати весь коментар
28.12.2025 11:17 Відповісти
Поясніть тоді чому на випуск дронів низької якості, які військо самі переробляють аби ними користуватися, або складають їх в штабелі, бо ними користуватися все одно, що плювати в небо, вистачає і грошей, і часу?
Чому грошей валом для міндічей, цукерманів, круп, рєзнікових, юзиків, тимошенків і грищенків, устінових з слугами удода? Чому є для всіх вдосталь бабла хто їх виводить з України? Чому завжди є міль'ярди гривень на 100% предоплату невідомим фірмам одноденкам по всьому світу? Чому вже є купа бабла на утримання дебіторів на балансі МО на МІЛЬЯРДИ ДОЛАРІВ і тільки на якісні дрони і якісні дрони перезоплювачі немає ні грошей ні часу?
Чому є гроші на кешбеки, зимові тисячі, і іншу ху...ю, але ніколи не має достатнього.грошей.на захист.дронів і підтримку військових??????????
Тож не втирайте оцю всю маячню про нестачу грошей поки з усіх хто їх розікрав все до копійки не повернуть в казну, а умовних мідічівцукерманівюзиківрєзнікових не посадять на довічне у в'язницю!
показати весь коментар
28.12.2025 11:44 Відповісти
😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 То йди і навчи їх, без тебе не розберуться.
показати весь коментар
28.12.2025 10:25 Відповісти
Просто ті у кого є гроші купили посади в таких мобільних вогневих груп, а вміння збивати не купили і маємо те що маємо.
показати весь коментар
28.12.2025 11:10 Відповісти
Так. Є таке. Є і таке, що начебто є моб групи, але ніхто їх не чує і не баче. На Буковелі «служать»
показати весь коментар
28.12.2025 11:14 Відповісти
Уже нужно было сделать вокруг Киева и других городов - ПВО через каждый метр автоматизированные и во много эшелонов. И вдоль границы во много рядов. И без людей сделать Grounding DINO или YOLO c BLIP и CLIP и трекинг и детекцию и сегментацию через камеры ночного виденья или тепловые или т.п. Модулем радары подключить. Собрать все в один проект и подключить ЛЛМ можно. Можно сделать, чтобы оно будет по распознавать вообще все и подписывать что видит. Можно конечно круче еще намного сделать. Это можно улучшать бесконечно. Оно будет как AGI World model. Будет распознавать все автоматически и можно в память добавить, что сбивать, когда увидит, и оно автоматически будет машинным управлением наводить на цели и брать упреждения и одновременно знать все данные и ветра и погоды и любые и будет сбивать все с одного выстрела. И подключать к ПВО все и лазеры и зенитки и ПРО и РЭБ и все системы сделать одной системой, которая работает со всеми данными в одной сети одновременно. Только кто это будет делать, если страной управляют конченные...
показати весь коментар
27.12.2025 23:29 Відповісти
Таких розумників як ти на жаль в опі не ******* ( у зеленої швалі , інтелект як у рибки.
показати весь коментар
27.12.2025 23:59 Відповісти
Прочитайте мій пост під попереднім коментарем (не хочу повторюватися). Те, що Ви пропонуєте, не може собі дозволити на 100% навіть Ізраїль, який за територією не набагато більший за Київ: дуже-дуже багато засобів і людей потрібно.
показати весь коментар
28.12.2025 08:15 Відповісти
... і над усім цим ще "Зірку Смерті" повісити на мотузці
показати весь коментар
28.12.2025 08:44 Відповісти
В теории игр говорится око за око надо делать. В шахматах есть такая стратегия, что лучшая защита - это нападение. То бишь и защиту надо конечно делать супер какую - лучшую в мире, но нужно и атаковать еще сильнее врага. Но этого никто не будет делать, потому что Украиной управляют не представители Украины. Если они деньги ворованные - даже в Москве отмывают во время войны. Для них Украина - это лох, которого они раздевают и последние трусы снимут и будут на курортах с россиянами или на яхтах ржать.
показати весь коментар
27.12.2025 23:35 Відповісти
У них зараз Цугцванг, при чому у всіх. Зелений у відчаї мечеться туди-сюди. ***** зірки героїв параши вішає на кітелі дженералів за доповідь про захват скотника, свинарника.
А ми потерпаємо від бездарності та безладу і кожної ночі в молитвах; в молитвах до наших Захисників! Бо Бог нас вже не чує.
показати весь коментар
28.12.2025 00:18 Відповісти
Вже навіть не тижнів, а кілька місяців дрони вільно залітають через Чернігівську область і далі на Київ чи інші області... Але ж "лідера" це не хвилює, що призначенний ним голова ОВА, повністю ігнорує це і не робить нічого для посилення ППО регіону.
показати весь коментар
27.12.2025 23:35 Відповісти
показати весь коментар
27.12.2025 23:44 Відповісти
Здавалося б, в кінці 4-го року війни і їжакові стало б зрозуміло, що балістична зброя це не технічне і не фінансове питання.
показати весь коментар
27.12.2025 23:47 Відповісти
Дивно що раніше вони не концентрували удари по одному населеному пункту, так можна будь яке ППО продавити ... вчаться падли 🤔
показати весь коментар
27.12.2025 23:55 Відповісти
На шляху багато шахедів можуть збиватися вогневими групами або гелікоптерами.
Тому вони постійно шукають слабкі місця
показати весь коментар
28.12.2025 00:33 Відповісти
Ефективність ППО 100% не буває, перевищ кількість цілей так щоб перенаситити всі ті вогняні групи і щось обов'язково пройде якіб снайпери не сиділи на кулеметах і гарматах, схоже від 500 і більше шахедів по Києву досягають такого результату ... Такий пуск по іншому місту буде більш результативний
показати весь коментар
28.12.2025 00:40 Відповісти
Проблема в тому, що вогневі групи мають дуже обмежений радіус виявлення та ураження повітряних цілей : максимум кілометр-два (буде більше, і ціль спокійно облетить мобільну групу). Гелікоптери ж чи легко моторні літаки не застосовуються там, де працює ППО, щоб не загинути від 'дружнього вогню'. Можна було б спробувати згадати давні часи, і над критичними об'єктами розвісити аеростати (звичайно розміри БПЛА значно менші, ніж у літаків 2-ї світової, тому повітряні загородження мають бути набагато щільнішими), принаймні не буде точних влучань, а підриви на відстані.
показати весь коментар
28.12.2025 08:31 Відповісти
Головна складність у тому що кацапи розбавляють трошки ракет багатьма сотнями дешевих і ефективних ударних бпла та їх імітаторів. А зберігають і запускають їх всю ніч прямо зі складів прикордонних областей, проти яких жодні українські дрони і міфічні фламінги нічого не роблять.
показати весь коментар
28.12.2025 00:13 Відповісти
Ще пілотів до тих літаків треба буде докупити, ну і щоб ППО шники свої не позбивали переплутавши з шахедамт, бо навіть одного зіб'ють вже трагедія буде яка до того ж вплине на ефективність роботи ППО
показати весь коментар
28.12.2025 00:43 Відповісти
Згідно тактики повітряної війни має відбуватися розділення: якісь райони прикриває наземна ППО, а над іншими діє авіація (принаймні так раніше вчили в профільних вишах). Навіть за наявності на літаках відповідачів 'свій-чужий', наявність ще й своїх літаків, крім ворожих цілей, значно ускладнює аналіз повітряної обстановки, збільшує час для цього, ракети ППО можуть самостійно перенавестися на іншу ціль поблизу, уламки від повітряних вибухів розлітаються на сотні метрів і можуть уразити свій літак чи гелікоптер навіть якщо по них не стріляли.
показати весь коментар
28.12.2025 08:42 Відповісти
Це їм складно, те не по правилам, там геть не по совісті, а сюди вони не встигли, а тут очікують від партнерів. Зе-Ка-***** воює.
показати весь коментар
28.12.2025 00:16 Відповісти
Могу сказать про черниговское направление. Маршруты у шахедов почти одинаковые. Часто это видно даже визуально. Если у тебя над головой пролетает 5-10 штук в одном направлении за пол часа и так регулярно в течении года, то извините меня. Что ж тут непредсказуемого. Чернигов- Бровары- Троя- Дарница. Да я уже выучил эти маршруты. Ещё пол года назад их на подлёте Киеву сбивали с вертушек. Сейчас тишина Да их в Черниговской области можно было бы сбивать пачками а не ждать пока они в Киевскую заплатят и рассредоточиться. Сегодня по Киеву почти целый день летала группа кругами. Или нечем сбивать или я не знаю.
показати весь коментар
28.12.2025 00:47 Відповісти
Или нечем или некому
показати весь коментар
28.12.2025 01:23 Відповісти
Майже всіх в тому числі ппо кинули в піхоту, ці "генітальні" плани сирка потужно ведуть країну до поразки (вже)
показати весь коментар
28.12.2025 11:11 Відповісти
Складно в Україні з 2019року.і складність ВСЯ у "зелених зрадниках" при владі
показати весь коментар
28.12.2025 01:19 Відповісти
Та тут головне шо гнида не створює ніяких складностів для уйла - сидить собі за кордоном, втягнувши пару-трійку доріжок і потужно рже. Сьогодні всі йього висери, котрі показували не по гавноканалу - тіки з якоюсь фоточкою, шкільного часу - бо там вже звиздець з ряшкою - наркота вбиває. Хоч би трафіки з лікарнянами штучками не чіпали.
показати весь коментар
28.12.2025 03:17 Відповісти
А не складно було лизати дупу зеленського і розповідати байки про чарівні чудо дрони-перехоплювачі, прикриваючи цим тотальний грабіж та мародерство на повноцінних системах про бандою зеленського?Ти ж такий самий орк і ***** як і ті що напали, прикриваючи грабіж ЗСУ ,ти стало в лави орди, яка намагається знищити Україну, погань ти і сором українців.
показати весь коментар
28.12.2025 05:04 Відповісти
я б тебе забив кулаками до полусмерті, скотина ти ледача
показати весь коментар
28.12.2025 06:00 Відповісти