7203 відвідувача онлайн

Президентські вибори в Україні у 2026 році неможливі, - The Times

вибори

Центральна виборча комісія вважає, що проведення президентських виборів у 2026 році в Україні неможливе через війну та законодавчі вимоги. Це ставить Київ "на шлях конфронтації зі США".

Про це пише The Times, інформує Цензор.НЕТ.

Вибори цього року неможливі

Члени робочої групи з виборів мали представити законопроєкт парламенту наприкінці лютого, але повідомили журналістам, що їм ще належить вирішити ключові питання — як забезпечити чесні вибори без російських атак або втручання. Обговорення триватимуть щонайменше до кінця травня.

За словами виборчої комісії, чесні вибори неможливі раніше ніж через 6 місяців після встановлення перемир’я з Росією.

"Усі погоджуються, включаючи членів парламенту, що активна фаза бойових дій має бути припинена, має бути встановлена ​​чітка лінія розмежування і лише після цього потрібен шестимісячний період для організації виборів", - зазначив заступник голови ЦВК України Сергій Дубовик.

Ризики для України

The Times зазначає, що президент США Дональд Трамп наполягав на тому, щоб президент України Володимир Зеленський представив план проведення виборів у межах будь-якої мирної угоди з РФ. Трамп також періодично повторював кремлівські наративи про вибори в Україні.

Робоча група виключила можливість проведення виборів під час бойових дій з огляду на ризик російських ударів по виборчих дільницях і масових жертв. Дубовик також заявив, що обмеження свободи слова і пересування в умовах воєнного стану можуть перешкодити виборчій кампанії.

За його словами, опозиційні партії не хочуть погоджуватися на цифрове голосування, яке потенційно може бути сфальсифіковане урядом і буде закрите для міжнародних спостережних місій".

  • Робоча група вивчає варіанти, як організувати голосування для приблизно 6 мільйонів біженців за кордоном, приблизно 3 мільйонів українців у російській окупації та майже 1 мільйона військовослужбовців, багато з яких перебувають на передовій.

Водночас вибори мають відповідати міжнародним стандартам, щоб не зірвати плани України щодо вступу до Євросоюзу.

The Times також описує парламентську кризу в Україні та зазначає, що Зеленському доводиться покладатися на консенсус з опозиційними партіями для ухвалення законів. 

Топ коментарі
+11
Президент це не прізвище, а посада строком на 5 років. Далі посада залишається, а прізвище ні.
показати весь коментар
20.03.2026 22:49 Відповісти
+5
Все можливо аби бажання було!Це відмазки.Купа всього онлайн і інших речей безпечно для будь кого що тут що за кордоном навіть на окупованих проголусувати !Але ні бо це буде крах системи.А ви бдуть тягнути це роками готуючи ділянку щоб втекти безпечно.
показати весь коментар
20.03.2026 23:02 Відповісти
+4
Віктор Федорович навіть до кінця каденції не зміг
показати весь коментар
20.03.2026 22:51 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Президент це не прізвище, а посада строком на 5 років. Далі посада залишається, а прізвище ні.
показати весь коментар
20.03.2026 22:49 Відповісти
Віктор Федорович навіть до кінця каденції не зміг
показати весь коментар
20.03.2026 22:51 Відповісти
Для таких випадків і передбачений в/о.
показати весь коментар
20.03.2026 22:59 Відповісти
Так зєля і є в/о. Бо немає в Конституції або в якомусь законі вимоги, що після закінчення п'ятирічного терміну обов'язки Президента автоматично переходять до голови ВРУ. Є Стаття 108. Президент України виконує свої повноваження до вступу на пост новообраного Президента України.
показати весь коментар
20.03.2026 23:07 Відповісти
Є така постанова про призначення його в/о? а як обов'язки Президента переходять до голови ВРУ?
показати весь коментар
20.03.2026 23:24 Відповісти
Окремої постанови не потрібно, 108 статті достатньо. Бо виборів немає, і відповідно, нового Президента - теж.
У тій самій статті перелічені випадки, в яких повноваження Президента припиняються достроково.

Стаття 112. У разі дострокового припинення повноважень Президента України відповідно до статей 108, 109, 110, 111 цієї Конституції виконання обов'язків Президента України на період до обрання і вступу на пост нового Президента України покладається на Голову Верховної Ради України. Голова Верховної Ради України в період виконання ним обов'язків Президента України не може здійснювати повноваження, передбачені пунктами 2, 6-8, 10-13, 22, 24, 25, 27, 28 статті 106 Конституції України.
показати весь коментар
20.03.2026 23:31 Відповісти
Дострокових, це до завершення строку, а строк завершився.
показати весь коментар
20.03.2026 23:36 Відповісти
Не вдається провести. Зараз не 2014. Купа людей на фронті, куди НРК і дрон ледь дістанеться. Мільйони втекли, дільниць на всіх не вистачит. І потрібна свобода для опозиційної агітації, яку зараз повністю замінив тєлємарафєт.
показати весь коментар
20.03.2026 23:46 Відповісти
І коли буде свобода для опозиційної агітації?
показати весь коментар
20.03.2026 23:48 Відповісти
Не знаю. Але без цього вибори - то профанація, як на росії.
показати весь коментар
21.03.2026 00:10 Відповісти
Першою є ст.103, 5 років і крапка. Ст 108 вже потім йде, передбачаючи, що вибори будуть за будь яких обставин, крім форс мажору (війна), в не на всі випадки, включаючи той форс мажор. Пройшло 5 років? Неможливо проводити вибори? Іди у відставку добровільно, як гарант Конституції, що містить імперативну норму (ст. 103).
Може ж і так трапиться: раптом на діючого прєпізідєнта голуб висреться, і насмерть завалить, а війна йде далі, і вибори неможливі - як та ст.108 діятиме?? Ото ж. Вона вторинна.
показати весь коментар
21.03.2026 00:22 Відповісти
За словами виборчої комісії, чесні вибори неможливі через участь в виборах нечесної влади.
показати весь коментар
20.03.2026 22:57 Відповісти
****, генерал *******.
показати весь коментар
20.03.2026 22:57 Відповісти
Та без проблем! 4разового ухилянта, того що писюкав нєтлєнку бюджетним коштом+крав з бюджеру гроші літаками, офшорами - згідно з ККУ можна прибрати на шконку..а далі розберемось.
показати весь коментар
20.03.2026 22:57 Відповісти
У 2014 і 2019 вибори були можливі,бо війна була локальна.Мені теж набрид квартал як гірка редька.Але на жаль до заморозки війни вибори не можливі.
показати весь коментар
20.03.2026 22:58 Відповісти
Все можливо аби бажання було!Це відмазки.Купа всього онлайн і інших речей безпечно для будь кого що тут що за кордоном навіть на окупованих проголусувати !Але ні бо це буде крах системи.А ви бдуть тягнути це роками готуючи ділянку щоб втекти безпечно.
показати весь коментар
20.03.2026 23:02 Відповісти
ШО ТИ МЕЛЕШ?))) Яке ще купа всього онлайн?) Досить буде 1 програміста і все намалюють як треба.
показати весь коментар
20.03.2026 23:18 Відповісти
Вибори, коли на державному рівні заборонена критика Зеленського будуть тим самим, що й вибори в ссср.
показати весь коментар
20.03.2026 23:34 Відповісти
А якщо заморозки війни не буде?
показати весь коментар
20.03.2026 23:02 Відповісти
А у Зеленського є бажання "заморозки війни"?
показати весь коментар
20.03.2026 23:04 Відповісти
Як можливо і без утирка обійтися, якщо він піде сам, щоб не порушувати вимоги ст.103 ККУ. Нічого не розвалиться, навпаки, станемо сильнішими. Ти подиви, нєзамінімий який
показати весь коментар
21.03.2026 00:25 Відповісти
Хмм а тисячу можуть отримати хто бажає в будь якому виді онлайн ,або фізично.Дія,цнап,будь які кабінети і купа всього.Справа не в війні і можливостях,а вбажанні і розумінні Зе команди що настане холодний душ і відповідальність.А це приговор.
показати весь коментар
20.03.2026 23:00 Відповісти
тепер можна сказати, що війна в Україні до кінця 26 року ,а може і дальше не закінчиться.А все тому, що "тромб" і куйло ненавидять "зепоцріота" конкретно, і від цієї ненависті буде знищуватись Україна і чинитися геноцид українського народу,та продовжуватися повзуча окупація України рашистом...
показати весь коментар
20.03.2026 23:00 Відповісти
Та тут справа не в персоналіях.

Путін ставить собі за мету ввійти в історію як завойовник - бо інакше прийдеться ввійти в історію як чувак який довів все до знищення і розвалу. І йому нічого запропонувати рузкім крім метрів квадратних чужих земель.

Чи ви думаєте він будь-як погодиться на заморозку і таких ну все розходимся? А куди дівати 2 млн армію? А всю економіку яка робить на ВПК? А народу отпропагандованому що сказати?
показати весь коментар
20.03.2026 23:21 Відповісти
Скільки можна повторювати цю телемарафонівську маячню про те, що ***** не може зупинити війну бо незнає куди подіти мобілізованих зеків та економіка тримається на ВПК.
Просто включіть логіку, проблема куди подіти мобілізованих неминуча, оскільки війна рано чи пізно, але закінчиться і чим довше вона продовжуватиметься тим більшою буде кількість людей з бойовим досвідом та травмами.
ВПК під час війни -монстр який пожирає економіку, оскільки він тільки поглинає ресурси,а створений ним продукт одразу спалюється на фронті. Крім того , зупинка війни не означає моментальну зупинку ВПК, він може і далі працювати на створення запасів зброї та експорт, скорочуючи виробництво поступово.
Пропанагдований народ повірить в будь-яку оголошену лідером перемогу, а на тих хто з цим не погодиться у ***** вистачить поліції, автозаків та психлікарень.
показати весь коментар
20.03.2026 23:39 Відповісти
Какого х какой то шнырь из какого то цвк определяет возможность или невозможность выборов и легитимизирует просроченца,ещё мнение моего кота поэтому вопросу здесь осветите.
показати весь коментар
20.03.2026 23:01 Відповісти
Виборів не буде десь так до 2034 року. А там мобресурс закінчиться, війна відповідно теж закінчиться, та й будуть вибори.
показати весь коментар
20.03.2026 23:09 Відповісти
В какой только стране они будут у тому времени, это вопрос)
показати весь коментар
20.03.2026 23:44 Відповісти
На той час це питання вже не викликатиме таких сильних емоцій, як зараз. Будуть важливіші більш приземлені потреби)
показати весь коментар
20.03.2026 23:52 Відповісти
все нормаль, пацани - буба з вами форева!
показати весь коментар
20.03.2026 23:21 Відповісти
Все неможливе при бажанні може стати можливим. Наприклад, 3 українського президента вибирали в 3 тури, хоча по законодавчим вимогам - 2. Також в 2014 році чинні законодавчі вимоги не дозволяли позбавити януковича посади президента, але ВРУ швиденько ухвалила своєю постанову нові вимоги.
показати весь коментар
20.03.2026 23:23 Відповісти
Бо в нас Парламетсько Президенська Республіка.
показати весь коментар
20.03.2026 23:26 Відповісти
Та яка різниця, яка республіка. Я говорю про сам факт того, що в Україні закон це дишло, яке можна вертіти в будь-яку сторону. Те що сьогодні цевекуну розповідають, що вибори неможливі нічого не значить, завтра прийде команда ОПи провести вибори і вони вже будуть говорить зовсім протилежне, а ВРУ прийме поставу, що вибори під час війни можливі .
показати весь коментар
20.03.2026 23:46 Відповісти
Вважаєш, що Ющенка вибрали незаконно?
показати весь коментар
20.03.2026 23:50 Відповісти
Дети в школу и детски сады ходят каждый день. А выделить пару дней на голосование в тех же школах это уже проблема бо может бимба прилететь это уже проблема? Ну так там же бомбоубежища есть. Дети могут сидеть там во время тревоги а взрослые достигшие совершеннолетия не могут? Ну там же есть бомбоубежища правда ведь?
показати весь коментар
20.03.2026 23:43 Відповісти
Така собі окупація влади владою. І це почалось з травня 2019 року, коли біомаса обирала "сваіво". І саме прикре те, що тих упоротих не меншає на тлі того безчинства у власних структурах.
Висновок сам напрошується: воюють два вови; один - моль, другий - клован. А гине люд. Ну, тей, що у молі мені не шкода, а ось за наших хлопів сльози.
показати весь коментар
20.03.2026 23:54 Відповісти
Спершу потрібно провести перепис населення. Лише після цього можна планувати вибои. А ще потрібни припинити цей фарс з монополією "зщєльоки" в ЗМІ. Це теж час. Звідси, після закінчення війни за 2-3 роки. Голосувати мають тільки гроадяни які перебувають в Україні. Жидівський апофеоз космополітизму з "множинним громадянством" (політичним *********) потрібно припинити раз і назавжди.
показати весь коментар
21.03.2026 00:28 Відповісти