13062 відвідувача онлайн

Військові ТЦК працюють із величезним навантаженням, багато з них просять про переведення у бойові підрозділи, - Решетилова

Решетилова: Військові ТЦК не витримують навантаження

Військовослужбовці ТЦК та СП працюють з величезним навантаженням, і чимало з них просять про переведення до бойових підрозділів.

Про це заявила військова омбудсменка Ольга Решетилова (Кобилинська) в ефірі Radio NV, повідомляє Цензор.НЕТ.

ТЦК не повинні займатися примусовою мобілізацією 

Решетилова наголосила, що військові ТЦК та СП не повинні займатися примусовою мобілізацією.

"Військовослужбовці ТЦК та СП ні згідно із законодавством, ні за своїми навичками і вміннями не повинні займатися примусовою мобілізацією. Їхні функції - формування мобілізаційного плану, постановка військовослужбовців на облік або ведення цього обліку і комунікація безпосередньо з військовими частинами", - сказала омбудсменка.

Вона зазначила, що "примусом згідно із законом повинні займатися правоохоронні органи, в тому числі Нацполіція", адже вони "спеціально навчені", "краще себе можуть убезпечити і краще вміють комунікувати з цивільним населенням".

Крім того, Решетилова вважає нелогічним, що ТЦК та СП підпорядковуються Командуванню Сухопутних військ ЗСУ.

Велике навантаження

Також Решетилова заявила, що  військовослужбовці ТЦК та СП працюють із величезним навантаженням - без відпусток, без вихідних. А деякі з них займаються дуже складним напрямком - сповіщенням родин про втрати.

"Ми дуже часто забуваємо про ще одну функцію цієї інституції, як соціальна підтримка. Оця частинка СП, а вся увага прикута до мобілізаційних заходів, які проводить ТЦК, але ми забуваємо, що на них дуже багато інших функцій. Це і сповіщення про втрати, і супровід поранених родин, зниклих безвісти, загиблих військовослужбовців, організація поховання і так далі. Це величезний комплекс роботи. І я вже кілька разів проводила зустріч з військовослужбовцями ТЦК та СП. І ми говорили про те, що дуже часто військовослужбовці, які займаються соціальним супроводом, наприклад, задіюються до мобілізаційних заходів, попри існування документів головкома про те, що їх не можна задіювати до мобілізаційних заходів... Це величезне навантаження, і військовослужбовці ТЦК та СП його не витримують. Є скарги військовослужбовців ТЦК та СП на навантаження або бажання змінити місце служби. Скажу вам чесно після спілкування з військовослужбовцями: після того всього, що відбувається у ТЦК, проходити там службу охочих практично немає при тому, що це дуже часто служба в тилу", - розповіла посадовиця.

Військові ТЦК просять про переведення

За словами Решетилової, військовослужбовці ТЦК "просять сприяти їм у переведенні до бойових підрозділів". Вона зазначила, що дуже часто службу в ТЦК проходять люди "після поранень або які за станом здоров'я не можуть проходити службу на бойових посадах".

"У них виходить безвихідна ситуація. Вони, може, і не хотіли б там служити, але іншого вибору в них немає. Плюс це дуже низьке грошове забезпечення, тому що це посади, як правило, у тилових містах. І виходить, що вони фактично в заручниках цієї ситуації",- заявила військова омбудсменка.

Решетилова додала, що "на ТЦК та СП покладене критично важливе завдання від держави по нашій обороноздатності".

"І вони взяли на себе весь цей удар суспільної ненависті дуже незаслужено", - заявила омбудсменка.

Топ коментарі
+63
Ну так і відпустіть їх на фронт якщо так просяться, може тоді і бусіфікація стане не потрібною.
показати весь коментар
04.04.2026 21:11 Відповісти
+48
Навіть місцеві політруки схоже в шоці від такої заяви.
показати весь коментар
04.04.2026 21:22 Відповісти
+42
Що ти мелеш коза! Невже ТЦКашники просяться на передок? Та скоріше Зеленський скаже "...я устал, я ухожу..." і справді піде.
показати весь коментар
04.04.2026 21:15 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
Я не придатний навіть для караульної служби. А якщо державі не вистачає грошей то треба менше красти та ефективніше працювати а не витягати ухилянтам в пікселі роботяг з робочих автобусів та відправляти їх замість себе воювати.
Тут у новинах щодня купа повідомлень про масштабні розкрадання. Депутатам два рази підняли зарплатню - гроші є, їхнім помічникам по 130 тис. у місяць гроші є. На шмарафони гроші є. І таке інше. А солдату грошей немає, ага.
показати весь коментар
05.04.2026 00:31 Відповісти
Це все благосні фантазії. Бо хоч я і є той солдат якому нема грошей (21 тис. для спеціаліста який на цивілці мав би мінімум х10).
Але навіть русня вже зменшує виплати своїм алкашам. А в нас і люди за копійку помирати не підуть і в держави нафти з газом нема.
Тому оці усі балачки про "проста двйті всєм стотищмільйонав" це не рішення а самозаспокоєння.
показати весь коментар
05.04.2026 00:40 Відповісти
Є одна річ про яку ти не згадав. Люди знають яка низька зарплатня у солдата та ще й витрачай на себе, проте люди бачать як жирують прокурори, судді, ТЦК, інші прикоритники. Як жирують мажори-синки. Це дуже погано впливає на стан речей з мобілізацією.
Я не кажу що треба стотищпятсот зарплатні, я кажу що усі повинні бути в однаковій ситуації а не як зараз - бідняки на фронт а прокурори-інваліди на віллу в Іспанії.
показати весь коментар
05.04.2026 00:46 Відповісти
Так, ухилянти в мєнтовці чи прокуратурі нічим не кращі за звичайних, тут справедливо.
показати весь коментар
05.04.2026 00:48 Відповісти
Не те що нічим не кращі - а в сто разів гірші. Ухилянти, які придумали собі закон що вони повинні жити, а інші - йти за них помирати, а вони і далі будуть з відкормленими рилами обкрадати успільство.
показати весь коментар
05.04.2026 07:47 Відповісти
Тогда это гарантированный проигрыш и оккупация снсчала востока потом юга и постепенно до Киева ибо рекрутинг обеспечивает только 10% от надобности людей на фронте и без примусу никак . Либо примус , либо постепенная и все ускоряющаяся оккупация . И не надо тут говорить , что все равно принудительно мобилизованные уйдут в сзч . Не все уйдут даже если и убежит половина или 70 %то остальные останутся так или иначе и фронт будет держаться или даже вперед двигаться ибо 50% или даже 30% мобилизованных это не 10%рекрутированных
показати весь коментар
05.04.2026 00:38 Відповісти
Воювати людьми проти країни де людей принаймні у п'ять разів більше - ось гарантований програш.
Йти вперед коли у ворога подавляюча перевага у повітрі, артилерії кратно, у дронах кратно і так далі - це гарантований програш.
Нам потрібно як у Ізраїля де служать усі - синки, чинуши, пересічні.
Нам потрібен розум якого немає, навіть гірше бо зеля дебіл.
показати весь коментар
05.04.2026 00:51 Відповісти
А талибы воевали и выиграли и иранцы сейчас выгрыают.Если ты не хочешь сейчас воевать то плохи твои дела потом. Мудрый нармд уставший ат вайны в 2019 выбрал клоуна и нелоха и получил еще большую войну в результате . Хотите повторить ошибку. ну что же тогда всем нам конец придет
показати весь коментар
05.04.2026 11:38 Відповісти
Дивно що ти симпатизуєш талібам на аятолам, нашим ворогам та друзям *****.
показати весь коментар
05.04.2026 11:49 Відповісти
Хто про це повинен думати? Якийсь слюсар з автосервісу? Кого вумний нарід вибрав Верховним Головнокомандувачем ЗСУ? Навіщо? Ось тепер ми маємо результати того вибору.
показати весь коментар
04.04.2026 22:55 Відповісти
США

Основні вікові групи мобілізаційного ресурсу США

1) Молодь 18-20 років

https://optad360.com/?utm_source=branding&utm_medium=video&utm_campaign=defence-line.info Це була основна бойова група, яку найбільш активно призивали після 1942 року.

Вважалися найбільш фізично придатними. Швидко навчалися та легше переносили навантаження. Масово направлялися в піхоту, ВПС, флот.

Чому:

США прагнули зберегти промисловість та сімейних чоловіків, тому робили ставку на молодих, ще не обтяжених сім'єю та роботою.

2) Основний призовний вік 21-29 років

Це ядро мобілізаційного ресурсу США.

Саме ці вікові групи становили більшість армії США. Призивалися першими після прийняття Selective Training and Service Act (1940). Мали найкраще поєднання фізичної форми та зрілості.

Підтвердження:

Закон 1940 року встановив обов'язкову реєстрацію чоловіків 21-35 років, що стало основою мобілізації.

Старші вікові групи 30-37 років

Використовувалися як резерв, призивалися поступово.

Багато з них мали сім'ї та кваліфіковану роботу. Часто отримували відстрочки для промисловості. Призивалися активніше після 1943 року, коли потреби армії зросли.

Чому:

США прагнули зберегти економіку та виробництво озброєнь, тому старші вікові групи мобілізовували тільки за потреби.

4) Чоловіки 38-45 років

Це обмежений резерв, який використовувався переважно:

у тилових частинах, в інженерних та будівельних підрозділах, в охоронних частинах, в адміністративних структурах.

Чому:

Фізична придатність знижувалася, але досвід та професійні навички були цінними.

5) Чоловіки 45+

Фактично не підлягали призову, але могли служити:

у Національній гвардії, у цивільній обороні, у промисловості оборонного значення.

Як неважко помітити, внутрішня логіка вікового ранжування не дуже відрізняється від того, що було наведено вище. Вікові категорії можуть зсуватися на два-три роки в той чи інший бік, але логіка залишається непорушною. А тепер погляньмо на те, що виконала зелень, і поставмо собі дуже просте запитання: навіщо вони це зробили? Або ще простіше - в чиїх інтересах вони зробили це з мобілізацією? читайте і може щось зрозуміете.
показати весь коментар
04.04.2026 22:36 Відповісти
Це було давно.Давайте зараз молодь покладем,яке ще навіть не голосувала.
показати весь коментар
04.04.2026 23:39 Відповісти
Чим молодь краща/цінніша для держави чи своїх сімей за мужиків 40-50? Чи ти просто сам пісюн зелений і в тебе чистий шкурний інтерес?
показати весь коментар
05.04.2026 00:25 Відповісти
Молодь це майбутнє і її мало.Пенсіонерів 10 мільйонів,можна зх них смертників робити,це і то виглядає логічніше,ніж молодь класти.В нас народжуваність втричі нижча за смертність.Такого ніколи не було.Тут реально,одні пенсіонери залишаться.Мені вдвічі більше за 18.
показати весь коментар
05.04.2026 00:30 Відповісти
Пенсіонери багато хто ще працюють і підтримують сім'ї.
Відсоток смертності на нашій війні менший порівняно з ДСВ і мобілізованих теж менше в рази. Тож ніякого масового вимирання не станеться.
І до того ж чисто з демографічної точки зору критичною є втрата жінок, а не чоловіків.
Тому навіть за найгіршого теоретичного сценарію чверть чи третина дівчат 18-25 після війни просто одружаться з чоловіками на 5-10 років старше. Що вони і так зазвичай роблять.
показати весь коментар
05.04.2026 00:46 Відповісти
Багато,але нее 10 мільйонів.У вас немає данних,про відсотки.В Укураїні зараз вже десь 25 мільйонів залишилось,що вже катастрофа.ЦУе вже вимирання нації.Більшість з закордонку не повернеться.З точки зору дурості,зараз жінки не народжують по 3 дитини і не будуть народжувати.За 15 років,Україна не зможе вже нормально функціонувати,а то й швидше.
показати весь коментар
05.04.2026 00:52 Відповісти
Багато країн нормально функціонують із в рази меншим населенням.
Я за все життя тільки і чув що стогін по тим міфічним 52 мільйонам.
Дурніше за нього тільки стогін по якомусь там чи шостому чи сьомому ВВП в Європі.
При тому що в часи коли в нас нібито було і те і інше я, будучи дошкільням, стояв то в черзі за хлібом - то в черзі за милом.
показати весь коментар
05.04.2026 02:23 Відповісти
Ті країни були з самого початку менші.В нас не пустеля і не вічна мерзлота.Всі великі країни мають десятки мільйонів населення.Франція,Польща,Іспанія.Німеччина.Не може бути так,щоб пенсіонерів було більше,за молоді.Бо то вже не нормальна країна.Тут взагалі навіть більше за 52 мільйони має бути.
показати весь коментар
05.04.2026 10:20 Відповісти
Зараз Україна за кредити живе,але так вічно бути не може.
показати весь коментар
05.04.2026 10:21 Відповісти
Більшість з-за кордону повернуться. Дивлюсь на ютубі жінок які повиїжджали з Києва і Кривого рогу. Одна в Франції, друга в Іспанії.Обі з вищою освітою, вдома власні квартири. Обі працюють на прибиранні, не постійно. Їхні діти не соціалізуються, хіба, що 6-річна дитина більш-менше. Чоловік багатьдітної у Франції, працює в ІТ, за мінімалку на тимчасовому контракті, постійний не дають. В обох випадках рівень життя гірший ніж був дома. Обидві хочуть повертатись.
показати весь коментар
05.04.2026 09:37 Відповісти
"Хочуть повертатися" і "повернуться" - це різні речі. Поки йде війна, ніхто з адекватних сюди на повернеться. А поки війна закінчиться, то вони там інтегруються в місцеві спільноти і не повернуться тим паче.
показати весь коментар
05.04.2026 09:47 Відповісти
Хочуть повернутися.Могли би вже назад приїхати.
показати весь коментар
05.04.2026 10:15 Відповісти
А 10 мільйонів - це одні діди 60- літні і бабусь нема і 80-літніх немає? У моєї однокласниці матері 96 років. Хоч трохи думай перед тим як писати щось, смертників він знайшов.
показати весь коментар
05.04.2026 08:43 Відповісти
Бабусь можна з літаків скидувати.
показати весь коментар
05.04.2026 10:16 Відповісти
В нас молоді мільйон.А гарячі голови хочуть,щоб їх війна знищила.
показати весь коментар
04.04.2026 23:41 Відповісти
Всех не знищить .Тысяч 100-200 можно отмобилизовать,чтобы фронт дкржать
показати весь коментар
05.04.2026 00:41 Відповісти
Не втримають.Москалів все одно більше.І авіації і бомб,з української сторони,не стане то більше.
показати весь коментар
05.04.2026 00:47 Відповісти
Их и мрет в разы больше так что удержат ухылянт
показати весь коментар
05.04.2026 11:39 Відповісти
Їх фізично в рази більше,так що не втримають.
показати весь коментар
05.04.2026 13:13 Відповісти
А то шо вони всі міліонери, то таке!?🤪
показати весь коментар
04.04.2026 22:47 Відповісти
растащили мои бабки между МДА, РДА, ТЦК, полицейской охраной, жлобкабмином, жлобпрезм и жлобдепутами и не хватает на нормальный контракт, да гниды?
показати весь коментар
04.04.2026 22:49 Відповісти
Сліози мішають мінє гаваріть....🤣 Навіть не знаю, як реагувати на цю новину....
показати весь коментар
04.04.2026 22:50 Відповісти
Пхаха, дійсно вже нема куди гроші дівати в тилу)що не тцкашник то маєтки на жінку і матір оформлені))
бідняжки які, писки аж лопають від такого життя)
показати весь коментар
04.04.2026 22:52 Відповісти
А де її чоловік служе, от просто цікаво.
показати весь коментар
04.04.2026 22:52 Відповісти
Як просять, то переведіть. В чому проблема?
показати весь коментар
04.04.2026 22:54 Відповісти
Що воно меле "...мале грошове забезпечення" - не читала декларацію клєрка зі Святошинського ТЦК в якого криптовалюти на 10 млн. долярів ?! Бідненьки ТЦКашники - на фронт просяться, щоб грошей заробити, а їх не пускають - хто цікаво ?!
показати весь коментар
04.04.2026 23:01 Відповісти
Не знаю як в інших, а в нашому ТЦК частина "військових" сидить ще з 2014 і жоден ще не помер чи скалічів від перевантаження, а в 2022 їх ряди суттєво підсилили колишні чиновники , поліцейські та родичі впливових персон. З тих хто реально воював тільки кілька чоловік в роті охорони та групах оповіщень. В кінці 2023 був гучний скандал коли спіймали на хабарі лікаря ВЛК, який разом з начальником відділу військового обліку та бронювання клепав фіктивні відстрочки . По факту , ніхто не постраждав , начальника ТЦК перевели в іншу область, справу проти лікаря закрили за браком доказів, а начальник відділу, у якого при обшуку знайшли цілу шухляду валюти, таки перевівся у бойову бригаду, на посаду фінансиста .
Так що, Решетилова нехай не наговорює на ТЦК, там працюють найнезламніші воїни.
показати весь коментар
04.04.2026 23:07 Відповісти
Підозрюваного у корупції в бойову бригаду на посаду фінансиста...
показати весь коментар
04.04.2026 23:38 Відповісти
Пхахахахаха. Оце Оля насмішила. Така мила безпосередність.🤣🤣🤣
показати весь коментар
04.04.2026 23:29 Відповісти
показати весь коментар
04.04.2026 23:37 Відповісти
доречi чув, що в 225 и 425 постiйний прiоритет. Майже найменшi втрати.Федiр не дасть ********.)
показати весь коментар
05.04.2026 00:07 Відповісти
- Мамо, у нас сьогодні в школі чаювання. Можна я своє діамантове кольє надягну?
- Ні, не можна!
- Ну чому не можна? Кольє на Новий рік подарували і не можна, «Феррарі» на день народження подарували і теж не можна, стоїть під брезентом, шуб норкових десять штук надарували і теж не можна. Коли це все можна буде?
- Коли тато на пенсію піде, буде можна, а поки він простий ТЦКашник - не можна...
показати весь коментар
05.04.2026 00:24 Відповісти
А де заява Решетилової про бусифікованих військовослужбовців, які померли на бзвп через ненадання вчасної медичної допомоги? Де її обурення, чому вона не заявляє про розслідування цих кричущих випадків? Де її заява щодо загиблих військовослужбовців Скелі, яких відправили на м'ясний штурм під Покровськом? Щодо фактів фізичного насилля щодо них? Чому вона переживає лише про військових з тцк?
показати весь коментар
05.04.2026 07:01 Відповісти
Это правда,структура выполняет самую важную функцию для страны - комплектование пополнения для фронта и в тоже время не имеет поддержки законами,не имеет нормального снабжения и их работа оплачивается убогим мизером.
показати весь коментар
05.04.2026 07:59 Відповісти
Бо вони незаконне ОЗУ і діє незаконно. Тому їх чекає неминуче кримінальне переслідування.
показати весь коментар
05.04.2026 12:12 Відповісти
Вот эта паварот))))
показати весь коментар
05.04.2026 08:16 Відповісти
бідні бідні мальчікі в трусіках
показати весь коментар
05.04.2026 08:45 Відповісти
Сейчас заплачу !!!
показати весь коментар
05.04.2026 09:05 Відповісти
Несусветное об"единение БЗДУНОВ,ЖДУНОВ,СЗЧ,МОСКОВСКОГО патриархата,агентов влияния рф,ИЕГОвистов и др.сектантов,разбуженньіх консерв КГБ и ФСБ .....,против исполняющих гос. задачу ....Плевать вам суки на УКРАИНУ.
показати весь коментар
05.04.2026 09:53 Відповісти
показати весь коментар
05.04.2026 11:02 Відповісти
Вот тут омбудсмен бреше. В знайомих син воював 4 роки, батьки важко хворі. Звернувся до ТЦК і СП, де його послали лісом до ВЧ де служив. І не потрібно розказувати про бідних ТЦКунів-мільйонерів, які перетворилися сьогодні на банди садистів.
показати весь коментар
05.04.2026 12:11 Відповісти
Не знаю, в чому вони там напрягаються. Але те що я бачу, то вони п'ють каву та збивають з людей кошти. І те що вони їздять разом з поліцією та в'яжуть людей, то причина тут одна - максимально зібрати з людей грошей. Якщо б це була не основна причина, то звідти б тікали як тільки могли і ніхто б туди не затягнув туди пакувати людей. А грошей вони рубають дай Боже кожному стільки заробляти. І ховаються за балаклавами. І дуже велике питання, чому ж вони ховають обличчя?! Та чи не тому, що знають, що роблять незаконні дії. Чому поліція не ховає обличчя?! За те що ховають обличчя, треба відразу статтю давати. Це вже не тцк, а якісь диверсійні групи в балаклавах. Якщо все по закону, чому тоді ховаються?! І дуже набридли оці басні за інвалідів в ТЦК, які після бойових дій. Бігають так, що якби бігли стометрівку, то був би доволі гарний результат. Так що немає там ніяких інвалідів у цих групах, які пакують людей. Всі як на підбір, сильні та спортивні. Дуже гарні штурмовики б були. Але по ходу там в основному привілегіровані всі.
показати весь коментар
05.04.2026 19:03 Відповісти
Сторінка 2 з 2