13965 відвідувачів онлайн

Найбільше випадків СЗЧ фіксується серед щойно мобілізованих, - Решетилова

Основні проблеми СЗЧ: подробиці від Решетилової

Військова омбудсменка Ольга Решетилова заявила, що кількість СЗЧ зазвичай збільшується з інтенсивністю бойових дій, тобто причина не лише в "поганих командирах".

Про це вона заявила в інтерв'ю РБК-Україна, передає Цензор.НЕТ.

Подробиці

"Статистика показує, що конфлікти з керівництвом не є головним чинником. Найбільше випадків СЗЧ фіксується серед щойно мобілізованих новобранців на БЗВП чи тих, які лише розподілені до частин і ще не встигли взяти участь у боях", - пояснила вона.

Також, за словами військової омбудсменки, багато СЗЧ стається через те, що військовий потребує лікування чи ВЛК, але не отримує допомоги через направлення.

"Проте на першому місці в опитуваннях завжди залишається страх смерті та бажання зберегти життя – і це абсолютно природна історія", - додала Решетилова.

Водночас навчальні центри часто бояться госпіталізувати, тому що найбільша кількість СЗЧ відбувається саме з лікарень.

"І бували випадки, коли ми втручалися в цю ситуацію, вимагали, щоб чоловіка госпіталізували. Його врешті госпіталізували, а він потім втік. Тобто ми на себе взяли цю відповідальність. Прикро, але є така проблема", - зазначила вона.

Що передувало?

Топ коментарі
+20
Побили, забусифікували, знов побили, поморили голодом, знов побили - прекрасна мотивація тцк від Зеленського. Дивно, чого це вони тікають?
показати весь коментар
06.04.2026 09:42 Відповісти
+18
Єдина справедлива мобілізація - це добровільна контрактна служба за рахунок податків. Ви ніколи не зможете пояснити, чого одні повинні ставати безкоштовними рабами-смертниками (навіщо цінувати безкоштовний ресурс?), а інші (особливо олігархи) навіть не сплачують підвищені податки. Не хочеш платити податки на оборону? Тоді сам шуруй в окоп себе захищати! Відсутність плати за підписання контракту - це ГРАБУНОК українських військових.
показати весь коментар
06.04.2026 09:46 Відповісти
+17
"фіксується серед щойно мобілізованих" - це й не дивно ,якщо подивитись на методи
показати весь коментар
06.04.2026 09:43 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
впершу чергу наведіть порядок з бронями та вітстрочками! 200 тисяч студентів старше 25и років! зменшуйте вік до 18! перша війна в світі де найбільш витривале населення неприймає участь у війні! дідіми хворими війну не виграти!
показати весь коментар
06.04.2026 09:40 Відповісти
Єдина справедлива мобілізація - це добровільна контрактна служба за рахунок податків. Ви ніколи не зможете пояснити, чого одні повинні ставати безкоштовними рабами-смертниками (навіщо цінувати безкоштовний ресурс?), а інші (особливо олігархи) навіть не сплачують підвищені податки. Не хочеш платити податки на оборону? Тоді сам шуруй в окоп себе захищати! Відсутність плати за підписання контракту - це ГРАБУНОК українських військових.
показати весь коментар
06.04.2026 09:46 Відповісти
Але жлобська влада ніколи на цене піде як і генштаб
показати весь коментар
06.04.2026 09:50 Відповісти
одне питання! скільки вам заплатити і які пільги вам дати щоб особисто ВИ пійшли воювати?чекаю відпвідь з нетерпінням!
показати весь коментар
06.04.2026 10:04 Відповісти
Чудове запитання! Виплата 15 млн гривень за підписання контракту - це не просто зарплата, це гарантія, що цінуватимуть, не відправлять на м'ясо, дадуть БТР, а після пошкодження БТР дадуть новий. Тобто окрім 15 млн гривень, треба ще щороку витрачати на військового 15 млн грн. І тоді з'являться купа бажаючих! 15 млн. - це умовна сума. Якщо треба менше, можна дешевше, треба більше - буде дорожче.
показати весь коментар
06.04.2026 10:08 Відповісти
А гроші можна взяти націоналізувавши та продавши майно олігархів - їх родичі все одно не воюють. Чого бідні повинні захищати майно багатих?
показати весь коментар
06.04.2026 10:16 Відповісти
я задав конкретне питання! за 15 млн пійдете воювати? так чи ні?
показати весь коментар
06.04.2026 10:18 Відповісти
Так.
показати весь коментар
06.04.2026 10:20 Відповісти
гарні гроші. хоч повію собі можна замовити.
показати весь коментар
06.04.2026 19:19 Відповісти
Тоді счз буде ще більше. 18 літні хочуть жити, найсильніше. В них все життя попереду.
показати весь коментар
06.04.2026 09:56 Відповісти
Вони хочуть розважатись, а от інстинкт самозбереження у них слабкий. Такі бійці ефективніше виконують бойові завдання, але і втрат серед них більше.
показати весь коментар
06.04.2026 10:01 Відповісти
Якраз вони хочуть жити і жити спокійно і не зробити життя і здоров'я в окорах через політиків.
показати весь коментар
06.04.2026 18:34 Відповісти
ні.
показати весь коментар
06.04.2026 19:18 Відповісти
Питання щодо справедливої мобілізації вже давно всі задають і це стосується не тільки мобілізації працівників силових відомств.... Останнім часом купа старих подекуди хворих людей і навіть військових задають мені це саме питання, чому я той що народився не в Україні, а в СССР повинен воювати за Україну?, а ті хто народились в Україні молоді люди ні, це повнолітні здорові люди, які мають право голосу, але до 25 років їх не чіпають, а до 22 вони можуть покинути країну... а воювати на примусовій основі мають старики, яким понад 40 років... вони говорять, я не народився в Україні, я народився в СССР, чому я маю воювати за Україну, вони вважають, що ті хто народились в СССР, отримали український паспорт не маючи альтернативи, мають брати участь у війні лише на добровільній основі...
показати весь коментар
06.04.2026 10:06 Відповісти
Воювати треба "за щось". У нас "за пана" виходить. А потім що? Знов у Польщу на заробітки? А інваліди на мінімалку та під церкву.
показати весь коментар
06.04.2026 10:41 Відповісти
Вчитися ніколи не піздно .
показати весь коментар
06.04.2026 13:51 Відповісти
Мобілізація НЕСПРАВЕДЛИВА, але 18 і 55+ це перебор
показати весь коментар
06.04.2026 17:30 Відповісти
Одна із причин, немає жодного дієвого покарання для ухилянтів.
показати весь коментар
06.04.2026 09:41 Відповісти
Хто тобі заважає піти працювати де дають бронювання, замість скиглить в інтернеті?
показати весь коментар
06.04.2026 09:54 Відповісти
Бронь не дають всім підряд. Там де є бронь, немає вакантних місць або вимоги нереальні для 99% людей.
показати весь коментар
06.04.2026 09:56 Відповісти
Тим у кого бронь, не потрібно коментувати мобілізацію, сзч тощо.
Нехвй коментують новини про бронь.
показати весь коментар
06.04.2026 09:59 Відповісти
я ось про це думав..Контрольовано амнiстувати сзч iз обовязковим виконанням дiй на користь держави. Обороннi пiдприемсва тощо.
показати весь коментар
06.04.2026 10:00 Відповісти
На оборонних підприємствах немає вакантних місць.
показати весь коментар
06.04.2026 10:05 Відповісти
Бронювання дають не тільки в оборонних.В мене сусід працює на газовому господарстві.Правда платять хєрово.Кажу-то йди в армію,там отримаєш 120к,як доживеш.Ну хоч чесно визнає що сцить.
показати весь коментар
06.04.2026 10:15 Відповісти
120к - це за 24/7 в окопі в 4 зміни без перепочинку до року з високою смертністю.
показати весь коментар
06.04.2026 10:26 Відповісти
Немає жодного дієвого покарання тцкунам. Загребти прям на вулиці списаного бійця з важким пораненням в голову, БЕЗ ОКА, протримати всі вихідні в камері - галіма відписочка "вийшла помилочка"
показати весь коментар
06.04.2026 09:45 Відповісти
Назви призвіще того "списаного бійця без ока",місце і час затримання.
показати весь коментар
06.04.2026 10:42 Відповісти
Та звідки мені знати? Просто понеділок в тцк, юрист матюкається на весь коридор, що за вихідні - П'ЯТЬ незаконно затриманих, йому писать вибачення/пояснення за цих дебілів і вмовляти не писати заяви в міліцію та суд. Осколкове шрам через півпики, пластинка на голові та ще й з паличкою - "не, наш клієнт, то він придурюється"
показати весь коментар
06.04.2026 19:45 Відповісти
Це точо...
Одні по десять на одного цивільного полюють.
Інші мобілізаційного віку пенсіонерством прикриваються.
Треті на державному забезпечені, але поголовно заброньовані.
показати весь коментар
06.04.2026 09:53 Відповісти
І шо докорінно зміниться? Тільки гірше буде, кнутом вже не примусиш воювати 🤦 які ж ви тупі, ти це поліції скажи, вони теж ухилянти взагалі по конституції
показати весь коментар
06.04.2026 09:57 Відповісти
для командирів,знаю
показати весь коментар
06.04.2026 09:58 Відповісти
******* не мішки носити
показати весь коментар
06.04.2026 10:01 Відповісти
Ти не можеш карати людей за бажання жити.
показати весь коментар
06.04.2026 13:27 Відповісти
Не знаю кого ви там вважаєте ухилянтими, але під це слово можна підтягнути багатьох. Але в одних нічого немає, чистий пролетаріат, а в інших фабрики, заводи і пароходи.
показати весь коментар
06.04.2026 17:37 Відповісти
Ну то може пора людей заохочувати грошима як кацапи ??але жлобська влада не бажає ..
Як казав один римський сенатор коли почнем роздавати зброю рабам настане кінець Риму
показати весь коментар
06.04.2026 09:41 Відповісти
Якби ти ще написав де брати гроші,то ціни б тобі не було.А як бути з тими хто пішов сам і воює 5-й рік,а виплати отримають ті що ховались?В нас 60% бюджету допомога ЄС, вистачає в натяжку,військові багато чого купують за свої і просять волотерів.А так це просто-аби шо ляпнуть.
показати весь коментар
06.04.2026 10:08 Відповісти
Адвокат жлобів??? Так я тобі скажу..по перше треба менше красти..а по друге ...раз ми зараз щит європи то єврожлоби (які господарі наших жлобів) повинні розкошелюватись по не надрочувати допомогу так як зараз
показати весь коментар
06.04.2026 12:29 Відповісти
Можеш квакать що завгодно, ЄС нам нічого не винні.Ми не члени ЄС і НАТО,а війна у нас.За війну ЄС нам виділили допомоги під 200млрд.Євро,а могли б висловлювати стурбованість,як було до 22.На рахунок красти,погоджуюсь.Тільки треба було думать на виборах 2019.Ти за кого голосував?
показати весь коментар
06.04.2026 13:39 Відповісти
Побили, забусифікували, знов побили, поморили голодом, знов побили - прекрасна мотивація тцк від Зеленського. Дивно, чого це вони тікають?
показати весь коментар
06.04.2026 09:42 Відповісти
"фіксується серед щойно мобілізованих" - це й не дивно ,якщо подивитись на методи
показати весь коментар
06.04.2026 09:43 Відповісти
У мене родич потрапив в учебку, де відремонтовані казарми з кімнатами на 4-6 осіб і з душем+туалетом на дві кімнати, а друг потрапив в іншу учебку, де палатки в полі, душу нема і туалети типу сортір. Угадайте, з якої учебки було більше СЗЧ?
показати весь коментар
06.04.2026 09:53 Відповісти
Другий варіант то просто були не улюбленці сирка
показати весь коментар
06.04.2026 09:59 Відповісти
З обох, здихати за яйці по 17 гр. дурних нема.
показати весь коментар
06.04.2026 10:25 Відповісти
Неправильна відповідь...
показати весь коментар
06.04.2026 10:28 Відповісти
Минимум 50% из мобилизованных непригодные для службы, туда надо набирать по контракту за нормальные деньги желающих и здоровых. Но ловля мужчин продолжается. Это позорище, а не права человека!
показати весь коментар
06.04.2026 09:57 Відповісти
Це європейські цінності - ЄС фінансує уряд бусифікаторів. Одне слово ЄС і завтра не буде бусифікації.
показати весь коментар
06.04.2026 10:28 Відповісти
Пані Решетілова, як пояснете чому добровольці теж їдуть в СЗЧ, що не так у війську?
показати весь коментар
06.04.2026 10:02 Відповісти
* серед щойно мобілізованих бусифікованих
показати весь коментар
06.04.2026 10:26 Відповісти
А чому бігають в СЗЧ штабні ніхто не хоче розповісти
показати весь коментар
06.04.2026 10:35 Відповісти
штабним не треба бігати в СЗЧ,штабний коли захоче, тоді додому й поїде,у штабного війна як робота-з обідом та вихідними.
показати весь коментар
06.04.2026 11:29 Відповісти
більше 2-х тижнів бігають
показати весь коментар
06.04.2026 11:31 Відповісти
Хто бігає?
показати весь коментар
06.04.2026 11:56 Відповісти
Як діловоди, так і офіцери...відношення зверху як до скотів останній рік
показати весь коментар
06.04.2026 12:15 Відповісти
Останній рік?)))
показати весь коментар
06.04.2026 12:36 Відповісти
Хєрню не пишіть.
показати весь коментар
06.04.2026 11:47 Відповісти
Я не маю бажання вам запити, але повірте,якби я цього не знав та не бачив,я б цього не писав.
показати весь коментар
06.04.2026 11:58 Відповісти
Скажу так. Всюди порізному. Наприклад я знаю одного штабного охвіцера тилової частини (!) який у відпустці не був 2 роки, за межі ППД лише по завданню, дружину з дитиною бачив за останні пів року раза три по півтора дня і то не він, а вони до нього приїжали за 500км. Так шо за всіх не розписуйтесь. Армія у нас дибілоїдна. Точніше рабовласницька. Хоча ні, і те і інше одночасно.
Ах да, чуть не зщабув що зачепило. Двоє штабних охвіцерів звалили в СЗЧ, но то такоє )
показати весь коментар
06.04.2026 13:05 Відповісти
Я трохи інше бачив, вірніше -не трохи,говорити багато не бачу ніякого резону,доводити комусь і щось також,єдине що згоден з оцінкою нашого війська, всього вам найкращого.
показати весь коментар
06.04.2026 14:46 Відповісти
Ну... ужгородський тцк та сп досить не погану рекламу зробив, впевнений, після цього випадків сзч значно поменшає.
показати весь коментар
06.04.2026 10:42 Відповісти
Пояснюю в стопіццотий раз чому. Людина прихjдить, дивиться на дідів які відвоювали 4+ років, розуміє що її чекає білет в один кінець (що вихід з армії лише через СЗЧ) і вирішує - навіщо мучитись кілька років якщо все одно доведеться рано чи пізно йти в СЗЧ (або померти). НЕмає різниці підеш ти в СЗЧ неа старті чи після кількох років в пеклі і після поранення. Держава показала всім що армія це білет в один кінець. А тепер дивуються.
показати весь коментар
06.04.2026 11:33 Відповісти
кількість СЗЧ зазвичай збільшується з інтенсивністю бойових дій, тобто причина не лише в "поганих командирах".

Ви або хренові аналазатори або гарні маніпулятори. Звичайно, коли людина сдить і думає йти в СЗЧ чи не йти, будь яка херня стає останньою краплею. Інтенсивність дій, погіршення умов, сварка з командиром, сварка з дружиною, погіршення здоров'я, прокидування з зарплатой чи відпусткой і т.д. Просто інші чинники плюс-мінус постійні.
показати весь коментар
06.04.2026 11:42 Відповісти
СЗЧешник, это мужчина не имеющий средств или не сумевший откупится!🙄
показати весь коментар
06.04.2026 12:24 Відповісти