4943 відвідувача онлайн

Мають бути інші підходи до мобілізації, але напади на військових - неприпустимі, - начальник управління комунікацій Командування Сухопутних військ Подік

У Сухопутних військах ЗСУ прокоментували напади на ТЦК

У Сухопутних військах очікують пропозицій щодо змін у процес мобілізації.

Про це Цензор.НЕТ заявив начальник управління комунікацій Командування Сухопутних військ ЗСУ Андрій Подік.

Подробиці

"Як держава, так і все суспільство мають думати в першу чергу про захист від ворога. Має існувати розуміння, що та мобілізація, яку ми здійснюємо, набагато коректніша та менш інтенсивна за примусову мобілізацію на тимчасово окупованих територіях.

Натомість ми маємо напади на військовослужбовців, це лише погіршує ситуацію. Люди беруть в руки холодну зброю, був випадок, коли намагалися підірвати військових, що служать в ТЦК та СП, завтра буде ще щось. За таких обставин військовослужбовці можуть просто не захотіти продовжувати проходити службу в ТЦК. Саме тому нам потрібно повернутися до реалій, згадати, в яких обставинах ми опинилися, і що відбувається.

Якщо ти хочеш жити в незалежній Україні, а не в "малоросії", треба йти та захищати свою країну, треба долучатися до Збройних Сил України. Або ти громадянин, що хоче тут жити, бачить свою країну незалежною та вільною, або ти ховаєшся, уникаєш, тікаєш, і маєш відповідні наслідки", - зазначив він.

За словами Подіка, конфліктні ситуації під час проведення мобілізаційних заходів не завжди є наслідком неправильних дій військовослужбовців.

"Все частіше виникає толерантність до тих, хто не хоче служити та захищати свою країну в Збройних Силах України. При цьому ми забуваємо про необхідність укомплектовувати наші бригади та полки для захисту держави. Наслідки цього ми вже бачимо: люди думають, що мають право наносити тілесні ушкодження та навіть вбивати військовослужбовців для того, щоб уникнути служби в Збройних Силах України.

Нам потрібен діалог у правовому полі, що приноситиме позитив обом сторонам. Для цього є адвокати, юристи, інші складові й державні структури, які повинні захищати права громадянина. Якщо людина не хоче служити — не треба скоювати протиправні дії. Є інші методи розв'язання питань.

Звичайно, немає такої "пігулки", яку всі б зараз раз прийняли, і все змінилося. Не станеться, як казав керівник Офісу Президента України Кирило Буданов, якогось "дива". Воно було у 2022 році, коли чоловіки в переважній більшості стояли в чергах до ТЦК та СП. Це, на жаль, не повториться. Зараз повинні бути інші підходи до мобілізації", - наголосив начальник управління комунікацій КСВ ЗСУ.

Він зауважив, що зараз Сухопутні війська очікують пропозицій щодо змін у процесі мобілізації.

"Це має бути зафіксовано на законодавчому рівні. При цьому абсолютно некоректними є заклики до спротиву "тцкашникам" з боку окремих політичних діячів. Неприпустимо, коли поважна на рівні держави людина дозволяє собі так називати військовослужбовців ТЦК та СП. Це напряму шкодить їхній репутації та підриває мобілізаційні процеси в державі", - пояснив Подік і додав: "Загалом ситуація дуже комплексна та дискусійна.

Сьогодні ми вже не можемо сказати: "Давайте просто дотримуватися закону", це не спрацює. Закон знають усі. При цьому всі говорять про свої права, але часто забувають про обов’язки. Однак треба залишатися людяними. Якщо ти навіть на 100 відсотків переконаний, що не можеш взяти зброю до рук — допомагай державі економічно, обери посаду, що передбачає бронювання. Але й не вбивай іншого громадянина своєї держави, тим більше військовослужбовця. Є інші варіанти та можливості.

Не може бути так, що величезна кількість чоловіків встали на захист своєї країни, а решта, і це також величезна кількість, живуть цивільним життям, у відносно мирній Україні, не розуміючи, хто тримає оборону, і завдяки кому наша країна залишається незалежною. Всі повинні усвідомити: рано чи пізно кожен чоловік має або стати до лав Збройних Сил України та захищати державу, або ж зміцнювати обороноздатність і стійкість нашої країни в тилу – працювати на оборонних підприємствах, забезпечувати функціонування енергосистеми тощо. Ворог хоче не закінчення війни, а знищення України. Про це треба пам’ятати завжди".

Убивство військового ТЦК у Львові

Топ коментарі
+55
Тобто ТЦКуни, які називають себе військовими, можуть відмовитися від служби, а цивільні не можуть. Ну прикольно.
показати весь коментар
06.04.2026 14:36 Відповісти
+39
"а че так можно было?".... другие военные тоже могут "отказаться проходить службу"? а "гражданские" так могут?
показати весь коментар
06.04.2026 14:35 Відповісти
+36
Дайте вгадаю, попросяться в окопи на передок?
показати весь коментар
06.04.2026 14:34 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
"а че так можно было?".... другие военные тоже могут "отказаться проходить службу"? а "гражданские" так могут?
показати весь коментар
06.04.2026 14:35 Відповісти
А вони триватимуть.
Робіть контрактну армію.
показати весь коментар
06.04.2026 14:33 Відповісти
Набирайте з африки, лат.америки
показати весь коментар
06.04.2026 14:40 Відповісти
Значить їх треба більше.
показати весь коментар
06.04.2026 14:43 Відповісти
В контракті є чіткі строки служби.
показати весь коментар
06.04.2026 14:44 Відповісти
Яка різниця? Якщо їх буде більше, вони не розбіжаться.
показати весь коментар
06.04.2026 14:54 Відповісти
Спочатку баканов 😆
показати весь коментар
06.04.2026 15:50 Відповісти
Відмовляться від золотого корита? Кому ти байки розказуєш, слуга Зельоний?
показати весь коментар
06.04.2026 15:43 Відповісти
а ось нехай спробують відмовитись!! та їх онуки самих каліками пороблять і живцем під асфальт зариють! таке бабло на барахло пішло прибархлятись, а вони от такої! ))
показати весь коментар
06.04.2026 14:57 Відповісти
Подік- коли на "нуль" їдеш?
показати весь коментар
06.04.2026 14:56 Відповісти
Він не навчений на ідеї, а тільки на лозунги.
показати весь коментар
06.04.2026 15:39 Відповісти
Подік, а є ідеї чому так стається, окрім «ви всі агенти крємля, бо не хочете служити»?
показати весь коментар
06.04.2026 15:09 Відповісти
що значить: вони можуть просто відмовитися від служби?
вони примусово, дзеркально їхньому свавіллю, будуть сформовані в штурмову бригаду "оповіщун", та відправлені під покровськ!!!!!
добре, що витрачати час на бзвп не треба, бо вони навчені контрактники.
показати весь коментар
06.04.2026 14:40 Відповісти
Махінації влади з мобілізацією вже втомили армію, влада неспроможна провести повномасштабну та чесну мобілізацію. Потрібна влада військових!
показати весь коментар
07.04.2026 15:12 Відповісти
Типа ти підарок не темі?
показати весь коментар
06.04.2026 22:22 Відповісти
Це найкращий коментар! Аплодую автору!
показати весь коментар
07.04.2026 02:59 Відповісти
На одному відпущеному ТЦК заробляє 2-3 тис. баксів за одну транзакцію. В цілому цей пилосос висмоктує мабуть від півмільярда на місяць. Висмоктує в бік керівництва, яке запалює менори.
показати весь коментар
06.04.2026 16:06 Відповісти
А с фронта так можно?) ну типа, танунакуй тут стреляют и даже убивают. Мы так не договаривались, пойдука я отсюда, вы уж как-то тут сами. Ох и клоунада началась. Можно было бы и поржать, но лимит поржать уже в 19 исчерпали.
показати весь коментар
06.04.2026 15:37 Відповісти
"виборчі права ообмежено і тд ітп" пишет чувак из страны где выборов уже дано нет, а такого понятия как права, закон и конституция и подавно. Да *****, второй вариант многим подойдёт. Все как сейчас но без тцк. Вы это сделали вместе. Поздравляю.
показати весь коментар
06.04.2026 15:43 Відповісти
Фу. Яка гидота
показати весь коментар
06.04.2026 16:01 Відповісти
>>ТЦК та СП вони можуть просто відмовитися надалі проходити службу.
>>
Дууже цікава опція . Я теж так хочу
показати весь коментар
06.04.2026 14:36 Відповісти
А які суттєві мінуси у другому варіанті?
показати весь коментар
06.04.2026 15:34 Відповісти
Недостатньо просто дати грошей, треба додатково забезпечити усім необхідним захистом, щоб військові не були гарматним м'ясо. Інакше ніхто не піде воювати.
показати весь коментар
06.04.2026 15:01 Відповісти
Та ну, невже, хотіла я б на це подивитись
показати весь коментар
06.04.2026 15:48 Відповісти
Хочу запитати на якому фронті і у яких військах чи воюєте ?
показати весь коментар
06.04.2026 16:04 Відповісти
В мене під спідницею ніхто не сидить, одному ще рано воювати, а другий своє вже відвоював. А тепер на рахунок тебе, ти вкрай хворий, піди до лікаря, прийми таблетки чи зроби укол, хоча думаю, що запізно, ти зовсім оскотинився.
показати весь коментар
06.04.2026 16:40 Відповісти
"...Якщо ти хочеш жити в незалежній Україні, а не в "малоросії", треба йти та захищати свою країну, треба долучатися до Збройних Сил України..."

показати весь коментар
06.04.2026 14:42 Відповісти
Якщо ви до нас так, то ми обідимся і більш вас пакувати не будемо, падлюки!
показати весь коментар
06.04.2026 14:45 Відповісти
Як казав один вовк до одного барана - будь же свідомий, в мене вдома діти голодні чекають, а ти впираєшся.
показати весь коментар
06.04.2026 14:53 Відповісти
Тобто рішення немає ніякого. Все як було, так і буде. Просто тупа відписка сухопутних військ. Стало оте і ниє, бо імпотентне. Для чого воно на посаді.? За що отримує грошове забезпечення? Брєд. Ха ха ха.
показати весь коментар
06.04.2026 16:16 Відповісти
Дайте вгадаю, попросяться в окопи на передок?
показати весь коментар
06.04.2026 14:34 Відповісти
А де до речі істомін? Щось давно про нього не було чути, кажуть по Полтаві ходить з макаром
показати весь коментар
06.04.2026 14:36 Відповісти
Теж насмішила це підкреслення, он як наприклад Козловський, захотів послужив місяць, захотів, повністю звільнився з армії он конверти по всім містах України..а ви кріпаки і далі воюйте за нас щоб ми сито жили
показати весь коментар
06.04.2026 14:38 Відповісти
Прямо не служба а курорт! Захотів прийшов в тцк захотів звільнився, все добровільно! А ви лохи тікаєте в сзч, можна ж просто подати заяву на звільнення і все!
показати весь коментар
06.04.2026 14:39 Відповісти
Так, теж такий доходяга
показати весь коментар
06.04.2026 14:40 Відповісти
Ось вам робоча схема, приїзджаєте добровільно в тцк, записуєтеся на добровільну службу а потім відразу звільняєтеся! Все! Ви вільні! Якщо їм можна, чому і іншим ні?
показати весь коментар
06.04.2026 14:42 Відповісти
Пістолет
показати весь коментар
06.04.2026 14:58 Відповісти
Просто на камери "кляті ухилянти" встигли їм надонатити а на батарейки вже не встигли, всіх побусифікували, ось так і ходять з вимкненими
показати весь коментар
06.04.2026 14:59 Відповісти
Це була не новина а просто новий "креативний" жарт від комедійно-блазняцького шоу клубу 95 квартал
показати весь коментар
06.04.2026 15:08 Відповісти
Це найдибільніше виправдання їх бусифікації, складається таке враження що вони знущаються
показати весь коментар
06.04.2026 15:26 Відповісти
Кловуны. Заперли в мышеловке уже пятый год, и тут нате - "все да-а-алжны, ну па факту а-а-абзаны!".Выпустите тех, кому этот концлагерь строгого режима нахер не сдался, даже со сдачей паспорта на границе, в один конец. И пусть остаток хоть обзащищается. Бусиком в армию - *****, 15 минут. Списаться -ну может за полгода сумеешь, а пока служи, собака, крипакам слова не давали. Уроды и ублюдки лицемерные.
показати весь коментар
07.04.2026 17:51 Відповісти
Тут уже похер куда абы выпустили. Но нет, тут колония строгого режима в размере страны. Просто за то что пачпорт Украины в кармане носишь.
показати весь коментар
07.04.2026 18:22 Відповісти
Вони-то є, але на час війни продовжується автоматично без права розриву з твоєї сторони.
показати весь коментар
07.04.2026 18:26 Відповісти
Чого-то, далі по статті "най влаштовуються на роботи з бронею та вдістрочками", адже їх так багато, так багато... Або державні за злиденну зарплатню, або плати щоб там числитись. Коротше, "ха-ха, лашариии!"
показати весь коментар
07.04.2026 18:29 Відповісти
А почему нет? Сверху спускается план по количеству нахапаных голов в день. Если выполняют, любыми способами, - их устраивает, и исполнители неприкосновенны. Цена жизни бусификованого - штраф 17к майорчику-подписанту приказа. Он за одного мажора десятикратно отбивает за раз.
показати весь коментар
07.04.2026 18:38 Відповісти
Без проблем второй вариант. Майна в этой стране нет, за 36 лет-то, машины нет, банковскую хероту переживу - до года 16-17 и так с кэшем онли ходил, и зп можно налом получать. Пешком не похожу - транспорт есть общественный (и не ******* что им тоже нельзя - налоги за него я плачу, и билеты\жетоны покупаю). После 19 года веры в выборы ноль, ****** уже навыбирали плесень.

Правда, для этого всего хождения надо еще чтоб с армии списали *****. А так не напугал никак, какие-то зумерские проблемы выдумал.
показати весь коментар
07.04.2026 18:47 Відповісти
Події розвиваються не залежно від будь-яких там заяв, а залежать виключно від дій. Поки-що напрямомк не найкращий, і може привести до катастрофи, до війни громадянської, нажаль.
показати весь коментар
07.04.2026 13:30 Відповісти
сказано : "... Має існувати розуміння, що та мобілізація, яку ми здійснюємо, набагато коректніша та менш інтенсивна за примусову мобілізацію на тимчасово окупованих територіях. ...." - дуже доречно воно порівняло укр. тцк та сп із кацапськими **********. браво
показати весь коментар
06.04.2026 14:54 Відповісти
Чуть не розплакався від статті, оті бідолашні людолови, нападають на них, Боже що ж це коїться, відмовляться від служби в тцк і підуть мабуть у піхоту... та їм стоячи будуть аплодувати, але дійсність інша, ніхто з них у піхоту не піде.
показати весь коментар
06.04.2026 15:11 Відповісти
Співробітники тцк все кинуть і підуть в сзч?
А хто ж нас захищатиме в тилу від бурятів? Поліція? Так вона не навчена.
показати весь коментар
06.04.2026 14:40 Відповісти
Гарно поїли, тепер можна і захищати країну, у ві сні...
показати весь коментар
06.04.2026 15:14 Відповісти
Тоді ухилесу будуть бусифікувати тцкашників? Це ви це мали на увазі?
Так ще закону такого немає, треба підождати.
показати весь коментар
06.04.2026 15:18 Відповісти
Я згоден. Тільки не слідство виправити - а причину.
показати весь коментар
06.04.2026 15:19 Відповісти
Дивись, бо зловлю і бусифікую в штурмовики. Буде тобі сцикло ухилянтське.
показати весь коментар
06.04.2026 15:35 Відповісти
Так і уявляю - комбат вишикував штурмовиків і каже - Так, хто хоче попрацювати в тцк? Є бажаючі? На місяць.
- Немає.... Ну що ж, буду призначати сам...
показати весь коментар
06.04.2026 15:39 Відповісти
Йди прийми ліки. А то знову напудиш в диван.
показати весь коментар
06.04.2026 15:50 Відповісти
Хто відбив - тому не повернуть. А хто не відбив - форсмажор.
показати весь коментар
06.04.2026 15:52 Відповісти
верховне говнокомандувач Зєлєнське з бандою провалило і покрало усЕ, із самого 2019го і оце дотепер.. але для зеленських дебілів завжди винен, звісно, Порох та "порохоботи"..
показати весь коментар
06.04.2026 14:59 Відповісти
У Сухопутних військах ЗСУ прокоментували напади на ТЦК

За умови продовження нападів на військовослужбовців ТЦК та СП вони можуть просто відмовитися надалі проходити службу. Джерело: https://censor.net/ua/n3609092

На передову, там безпечно!
показати весь коментар
06.04.2026 15:25 Відповісти
Що українці не хочуть бути гарматним м'ясом ? Так це тільки початок ,якщо і далі так буде ,то так і до громадянської війни недалеко.
показати весь коментар
06.04.2026 22:06 Відповісти
та щас, не для того вони переводилися в ТЦК щоб тепер відмовлятися від такої прибуткової служби
ну а що до поножовщини з ухилянтами, ну так неприємно , але можливість піймати фінку під ребро значно менша ніж піймати уламок від снаряду чи дрона на нулі
показати весь коментар
06.04.2026 15:06 Відповісти
А ми потрібні штатам? корумпована держава з якої виїзджає молодь і інженери, а залишають одні пенсіонери.
показати весь коментар
06.04.2026 15:53 Відповісти
Тобто ТЦКуни, які називають себе військовими, можуть відмовитися від служби, а цивільні не можуть. Ну прикольно.
показати весь коментар
06.04.2026 14:36 Відповісти
Є ще лейтенант Вакарчук.
показати весь коментар
06.04.2026 14:40 Відповісти
Невдячні падлюки.
показати весь коментар
06.04.2026 14:49 Відповісти
Пишуть вони рапорти. Папір аж палає від тертя ручок. Вірю Решетиловій так само як тобі політрук.
показати весь коментар
06.04.2026 15:09 Відповісти
Ти як завжди перекручуєш написане. 'Відмовляця служити у ТЦК". Раніше було написано, що пишуть рапорти на первод у діючу армію.От коли вони відмовляця, доведеця тебе виловлювати по лісам вологодчини, щоб замінити
показати весь коментар
06.04.2026 15:02 Відповісти
Перечитай ще раз що написано у статті. " відмовляця служити у ТЦК". Раніше речник писав, пишуть раорти про перевід до діючуї армії.
показати весь коментар
06.04.2026 15:04 Відповісти
У Києві більшість офіцерів ТЦК після тяжких поранень. Є навіть без рук чи з протезом ноги..
показати весь коментар
07.04.2026 00:23 Відповісти
Як і ти "превівся" від ведмедчука до шарія
показати весь коментар
07.04.2026 00:24 Відповісти
Ну хто "рапорти", а хто гроші на фермах у ведмедчука заробляє, кому що
показати весь коментар
07.04.2026 00:26 Відповісти
Мразина !!!
В Донецке и близко такого беспредела нет !!!
показати весь коментар
08.04.2026 20:30 Відповісти
Поки е можливість не служити,не воювати ,толку не буде! Або ми усі рівні в плані мобілізації,і в одному строю стоять як прокурори,судді,банкіри,працівники міліції,блатні та кашерні,усі ось тоді ми встоїмо,а коли в строю одні робітники ти а селяни,то це жопа!
показати весь коментар
11.04.2026 07:56 Відповісти
ТЦК у нинішньому вигляді це - ГАНЬБА!

Тільки добровільна мобілізація!

Тільки вільний виїзд для усіх, крім носіїв держтаємниці!

Усе інше - лайно від лайно-влади і їй подібного лайна!

Цю безглузду самогубчу війну потрібно завершувати переведенням в гібридний формат!

Тільки офіційний Протекторат США врятує Україну!
показати весь коментар
06.04.2026 15:47 Відповісти
В сзч підуть?
показати весь коментар
06.04.2026 15:08 Відповісти
Присяга ЗСУ. Я, (прізвище, ім'я та по батькові), вступаю на військову службу і урочисто клянусь народу України завжди бути вірним і відданим йому, сумлінно і чесно виконувати військовий обов'язок, накази командирів, неухильно дотримуватись Конституції і законів України, зберігати державну і військову таємницю. Я клянусь захищати українську державу, непохитно стояти на сторожі її свободи і незалежності. Я присягаю ніколи не зрадити народу України. У військових немає обов'язку "служити в ТЦК", а є обов'язок дотримуватись Конституції і законів, а ст 17 Конституції визначає - Збройні Сили України та інші військові формування ніким не можуть бути використані для обмеження
прав і свобод громадян...
показати весь коментар
06.04.2026 15:34 Відповісти
поза законом і для терору населення.
показати весь коментар
06.04.2026 20:43 Відповісти
Бо наїбали...
показати весь коментар
06.04.2026 15:42 Відповісти
Он правильно говорит. Но как-то умалчивает о перегибах. Значит перегибы со стороны сотрудников ТЦК и их "помощников" устраивают командование Сухопутных войск?
показати весь коментар
06.04.2026 14:48 Відповісти
Тож Федоров мав перекласти це на плечі поліції - шось довго збирається
показати весь коментар
06.04.2026 14:33 Відповісти
То вже ж робили - контракт для молодих - за 1 млн гривень - пішов якийсь мізер і заглохло
показати весь коментар
06.04.2026 14:39 Відповісти
Писали ж за колумбійців - коли пішла заруба - засцяли
показати весь коментар
06.04.2026 14:42 Відповісти
Так це ж були самі матьорі - шо 20 р за картелями ганялись - чи 20 р від армії в джунглях відбивались
показати весь коментар
06.04.2026 14:49 Відповісти
Зовсім другий колінкор - але ж тільки один Міндіч 4 лярди спулив
показати весь коментар
06.04.2026 15:13 Відповісти
Якщо ухилєси так запросто відмовляються від оновлення даних і влк, то чого тцекашникам не можна . Тоді ухилянське бидло має ходити по вулицях і самотужки збирати ухилянських "коал" з парканів.
показати весь коментар
06.04.2026 15:08 Відповісти
Я хочу спитати ухилянськй батальон який заряснів на цензорі. От пішла у владі тема про те що тцк не буде на вулицях але натомість будуть жорсткі дії по штрафам, конфіскації майна, водійських прав ітд. От я хочу спитати ухилянський скот. Ви б що обрали: щоб вічно сидіти спокійно під спідницею жінки і з баблом і правами на рахунках але з ризиком що на вулиці вас можуть потягнуть за яйця до буса? Чи 2-й варіант. Ваші яйця цілі, ви можете спокійно ходити по місту, але тільки пішки і майно, рахунки арештовано, прав немає, виборчі права ообмежено і тд ітп. Що вам краще? Тільки сцуки не кажіть що хочете і під спідницею сидіти з грошима і по місту вільно пересуватися... В умовах задачі тільки дві опції які я вказав. Що оберете?
показати весь коментар
06.04.2026 15:18 Відповісти
ні, тоді ти, сцикло ухилянське, будеш вічно висіти "коалою" на трубі паркана або срати в бардачок своїє зачяиненої зсередини машини і зніматимуть тебе лише твої однодумці по ухилянству
показати весь коментар
06.04.2026 15:29 Відповісти
Чмо ухилянське дітектід. Само сбі знайде 100К + 1 причин чому він не має оновлювати данні і проходити влк, але всіх інших посилає на фронт. Типова хдоба яка голосувала в 19 році за ЗЕ але вважає що її мають захищати лише добровольці
показати весь коментар
06.04.2026 15:38 Відповісти
У вас немає водійських прав, ваші рахунки заблокованів. щомісяці ви маєте сплачувати 17к штрафу, ви не можете голосувати на виборах і займати певні посади та і нше яке я не знаю. З плюсів : вас не будуть тагнути куль з картоплею і ви не будете викачуватися по землі у власні сечі.
показати весь коментар
06.04.2026 15:43 Відповісти
Ага, ти думаєш якщо вони з"являться то ухилянська писдота стрункими шеренгами піде на влк ? Прям бачу)))) Справа не в тцк . Справа в сцикливій ухиляській писдоті. Будь у тцкашників навіть три камери, "коала" все одно висітиме на трубі або закриється в автівці і буде кілька діб срати в бардачок. Справа не в тцк.
показати весь коментар
06.04.2026 15:48 Відповісти
Як зараз не буде Все буде оформленно законамиа не твоїми емоційними вмсерами. Тоді ти заспіваєш геть по іншому. Зараз можливо ні, але квартальна кодла не вічна. Будь яка нова влада все надолужить. Якщо ти думаєш що все тобі зійде з рук і ти відсидишся в ванній кімнати ще рік-два то ти дуже наївний. Тобі все оджно доведеться зробити якусь електронну операцію.. Ти ніколи не наїбеш державу. Рано чи пізно ти платитимеш. Тільки довбйоб може сподіватися що ігри з державою в схованки можуть закінчитися його пермогою.
показати весь коментар
06.04.2026 16:02 Відповісти
Спитай того хто вже 3-й рік сидить у тебе рід спідницею і ховається від мобілізації..... але винить в цьому чомуь ТЦК. Себе спитай..
показати весь коментар
06.04.2026 16:31 Відповісти
Оце так поворот!!! Виявляється, можна просто відмовитися!!!
показати весь коментар
06.04.2026 16:30 Відповісти
Є кейси, коли посадові особи ТЦК навмисно вносили жінок в реєстр військовозобов'язаних, щоб збільшити собі відсоток ефективності, - нардеп Федієнко
показати весь коментар
06.04.2026 15:41 Відповісти
🤣🤣🤣😂
показати весь коментар
06.04.2026 15:19 Відповісти
Недопустимі мають бути ті підходи до мобілізації, що існують зараз.
показати весь коментар
06.04.2026 17:26 Відповісти
Сторінка 1 з 2