10600 відвідувачів онлайн

57% українців проти виведення ЗСУ з Донеччини навіть в обмін на гарантії безпеки - опитування КМІС. ІНФОГРАФІКА

Більшість українців категорично не підтримують ідею виведення військ із Донеччини в обмін на гарантії безпеки від США та Європи.

Про це свідчать результати опитування Київського міжнародного інституту соціології, передає Цензор.НЕТ.

Подробиці

Згідно з результатами, 57% опитаних вважають таку умову "абсолютно неприйнятною". Водночас 36% готові погодитися на це, хоча більшість із них називають таке рішення складним. Ще 7% не змогли визначитися.

У КМІС зазначають, що загалом громадська думка з цього питання залишається стабільною.

Також 60% українців вважають, що саме Росія найбільше перешкоджає завершенню війни. На США як на головний чинник зриву миру вказали 14% респондентів, на Україну - 7%, на Європу - 5%.

Водночас очікування швидкого завершення війни залишаються низькими. Лише 31% опитаних вважають, що бойові дії можуть завершитися до кінця 2026 року, тоді як 48% прогнозують завершення не раніше 2027 року.

опитування

Топ коментарі
+29
ЯКІ 57%?))))

1) Гарантії існують там де і єдинороги чи дракони( хоча дракони є - на островах лише не такі)
2) Війна просто продовжидиться уже в Харківській Дніпропетровській і Полтавській
3) в Них в Конституції Крим ЗАпоріжжя і Херсон - далі шо?
4) Це повністю знищить моральний дух нації і делегітимізує нас як країну НАЗАВЖДИ

ЯКЩО 40+% думають що як вони погодяться то буде "мир" - НЕА) просто війна передвинеться далі на захід
показати весь коментар
30.04.2026 14:37 Відповісти
+15
))))))))))))

А що буде із війною в ХЕрсонській Запорізькій Дніпропетровській Чернігівській Сумській областях?)

Чи там по лінії?

А що тоді робити з областями які в їхній конституції?)

Шо за бред. НА ці розводи тільки ідіоти велись років 12 тому - а зараз соромно таким навіть бути
показати весь коментар
30.04.2026 14:42 Відповісти
+14
Тут все зрозуміло! 57 % тих,хто сам на війну ніколи не піде і 36% які бояться потрапити на фронт!
показати весь коментар
30.04.2026 14:52 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
Якщо 57% від 35-мільйонного населення мають дуже войовничий настрій - то чому ж немає ким воювати? Чи вони за війну, тільки щоб воювали не вони самі?
показати весь коментар
30.04.2026 15:16 Відповісти
Вся проблема в тому, що пуйлу глибока насрати, на думку українців і на тих хто згодні віддати Донбас і на тих хто проти ..., навіть якщо б вони погодились віддати віддати Донбас, Запоріжжя, Херсон,... миру не буде... його влаштує лише ось так, або продовження війни...
Трамп вже давно отримав інформацію від РФ, на яких умовах пуйло готовий завершити війну. Росія підготувала "план розподілу" України на три частини і давно передала Трампу.
Джерело: https://censor.net/ua/n3521003
показати весь коментар
30.04.2026 14:48 Відповісти
Я дивлюсь щодня карти DeepState здача Донбасу щодня відбувається і без Зеленського. І на то є об'єктивні причини. Проблема в тому що це влаштовує усіх, окрім людей які безперспективно гинуть в окопах, без можливості зупинити ворога наявними засобами....
ЄС влаштовує, що пуйло воює з Україною, а не з НАТО. Доки Зе може наловити людей на війну в окопі, бабло буде, але далекобійна зброя, чи перспектива перемоги України ні, бо це їм не потрібно...
Західна політика щодо війни за останні три роки Джеймс Ніксі бувший представник НАТО в РФ.
https://www.facebook.com/reel/1169228748066337
показати весь коментар
30.04.2026 14:56 Відповісти
Риго-ОПешним ще треба попрацювати з пропагандою.
показати весь коментар
30.04.2026 14:40 Відповісти
Тому не треба ніяких референдумів. Війна буде доти не зміниться влада в московії, або взагалі кацапія розвалится на народні республіки. Тож воюємо далі.
показати весь коментар
30.04.2026 16:11 Відповісти
Ніц..... нам дуже добре у Баден-Баденах.... курорт, мінеральна водичка.... тихо та затішно...
показати весь коментар
30.04.2026 19:11 Відповісти
Думают проскочить , а как же. Надеются что без них халявная жизнь в Европе не закончится.
Мне больше интересно с какой целью проводятся такие опросы и публикуются результаты. Неужели и тут в популизм поиграть нужно. Пусть бы тогда спрашивали если они хотят чтобы ВСУ отступило в Польшу и Словакию например. Или если граждане хотят что бы например раз в месяц все незамужние женщины приходили в местное РОВД для занятий сексом со всеми желающими по предъявлению паспорта и справки об отсутствии задолженности по комуналке
показати весь коментар
01.05.2026 06:19 Відповісти
Исторически он неандертальский. Причем здесь турки и твои собратья?
показати весь коментар
01.05.2026 06:22 Відповісти
Совпадает с историческим количеством местных кацапов/полукровок+ ухилянты и их близкие родственники. Опять же, в их головах не война или послевоенный мир, а война либо сладкая жизнь в любой стране Европы на халяву. Тут уже и многие украинцы не устоят, чего уж там, подложила Европа свинью ещё ту.
показати весь коментар
01.05.2026 06:29 Відповісти
То есть если бы я писал по английски я был бы англичанин, а те кацапские боты что здесь через ИИ по украински пишут, станут украинцами как только освоят язык нормально?
показати весь коментар
01.05.2026 21:21 Відповісти
ви про ту меншість, що воює?
показати весь коментар
30.04.2026 14:55 Відповісти
давайте підемо далі!!!!
відвести з сумщини!
відвести з харківщини!
відвести з херсонщини!
відвести з запоріжжя!

чого, оці полумери?

відвести з миколаєвщини!
відвести з одещини!
відвести з чернігівщини!
відвести з житомерщини!
і нарешті, вишенька: відвести з київщини!!!!

нажаль цигана орбана виперли. але ж, його міньйон мадяр, не буде проти забрати закарпаття.
показати весь коментар
30.04.2026 14:44 Відповісти
100% саме так! Якщо дати звіру палець, то всю руку відкусить

Капітулювати могли ще в 2014, 2022... так за що кров пролівали?!

Вихід ЗСУ з донбасу стане початком кінця України - саме про це і говорить пу, що він досягне своєї мети і за ціной не постоїть, але згоден миттєво прийняти капітуляцію України на його умовах.

Чи хтось цю реальність ще не второпав, забув про Бучу, те, що відбувається на окупованих територіях і очікує на міцні обійми з пу ...мир- дружбу-жуйку?!
показати весь коментар
30.04.2026 17:08 Відповісти
тр вже продемострував свої харантії і силу силенну в війні з аятолами і те, чи здатен він захистити свої бази та невелики по площі королівства Протоки...
які вже просять укр спецов організувати, розбудувати, підсилити захист від ракет і шахедів...

аятоли, як і пу диктують тр свої умови і він з цим не в змозі впоратись...: Ормуз закрит: ціна на енергоносії бьє рекорди, пу накопичує фінанс.ресурси для продовження свєї "сво", аятоли очухались і не збираються розставатися зі своїм ураном ні за яку ціну, страждання пересічних іранців їм по барабану, головна їх мета це зберегти ядерку - джерело шантажу і погроз + за прохід Ормузом взимати данину= реальний результат стратега тр кашу він круто заварив, а розхльобувати і розплачуватися вимагає від тих країн, які конкретно постраждали...

На папері можна хоч що записати та печатками скріпити, але реальність... вона сурова і фіговим листочком з паперу точно не захистить!

Нарешті, де логіка? Якщо ще в 2014, тим паче в 2022 зброю по каплям давали, та ще з забороною її використання по військ.об'єктах на території раши, та й зараз не продають далекобойну зброю, щоб не зробити пу боляче, адже налякани по самоє нємагу ядерним жупелом правітєля расєї... то чим вони збираються захищати Україну від нової агрессії... щоб не ескалувати...
= якщо б мали волю і силу, то не допустили б кривавої агрессії...
вздохи і співчуття, озабоченність...
нихто воювати з пу за Україну не буде!
Ці гарантії, навіть юридично закріпленні= будапешт2 в новій
обертці
Слова, обіцянки... без реальної військової компоненти і натівських чоботів на теренах України = це пшик
показати весь коментар
30.04.2026 17:41 Відповісти
А мнение тех "опрошенных" на что-то влияет?) особенно в стране где и выборов то уже нет. Все эти циферки для лохтората и формирования общественного мнения. Нужно будет воевать, будет и 57 и 97 процентов, нужен будет договорняк, желающих воевать будет 17. Ни первое ни второе не имел никакого смысла кроме пропаганды. Нравится это кому-то или нет, но результат этой войны формируется даже не на поле боя.
показати весь коментар
30.04.2026 17:03 Відповісти
Найкраща гарантія це страх Зеленського. За здачу Донбасу рано чи пізно його неминуче почнуть переслідувати. І він ніде не зможе сховатися. Ізраїль йому не подобається. Там його навіть кацапи можуть замочити. Європейські "партнери" здадуть його з потрохами, але спочатку поб'ють і назвуть кровопивцем і пожирачем дітей.
показати весь коментар
30.04.2026 14:46 Відповісти
В офісі президента
показати весь коментар
30.04.2026 14:56 Відповісти
Вони і надалі будуть просто малювати якісь цифри виконуючи завчасно узгоджений план передачі територій.
показати весь коментар
30.04.2026 21:28 Відповісти
Знову КМІС ? Ну хоча б заради різноманітності замовили опитування в інших конторах. Всі ж чудово розуміють, що ці цифри не мають жодного відношення до реальності, а по факту, ніхто це опитування і не проводив, просто намалювали потрібні результати.
показати весь коментар
30.04.2026 23:56 Відповісти
Ну так нещодавно один телемарафонний експерт пояснював, якщо почнемо бити балістикою то ***** вдарить тактичною ЯЗ, а власну ЯЗ нам не дадуть створити партнери. Тому продовжуємо і далі палити бочки з мазутом дрончиками.
показати весь коментар
30.04.2026 23:59 Відповісти
А якщо 1% буде за чи 1% буде проти - це на щось вплине?
показати весь коментар
30.04.2026 14:41 Відповісти
От ви написали, і тепер про "черги біля ТЦК" вже неправда. Анульовано)
показати весь коментар
30.04.2026 14:43 Відповісти
Та ні ж, вони не за війну, вони за мир. Але оскільки мир неможливий, а будь-які поступки означають капітуляцію, і повну окупацію, і тоді всіх повбивають, то вони через силу, зціпивши зуби, але змушені бути за продовження війни - до перемоги. А не йдуть, бо держава їм дозволила, все по закону, а значить і правильно.
показати весь коментар
30.04.2026 16:18 Відповісти
Але 36% "лошар", які гадають, що виведення військ з укріплених позицій і якісь "гарантії безпеки" це краще, ніж обороняти свою землю - це насторожує.
показати весь коментар
30.04.2026 14:46 Відповісти
Цікаво де ви оті опитування постійно проводите? На вулицях?
показати весь коментар
30.04.2026 14:41 Відповісти
Сидять на проперджених диванах, попиваючи чайок і категорично проти виведення. Ну ми всі знаємо таких патріотів, які в окопи не підуть, але точно знають як треба воювати. У кожного є такі знайомі.
показати весь коментар
30.04.2026 15:06 Відповісти
Та ні, я під тебе маскуюсь.
показати весь коментар
30.04.2026 15:47 Відповісти
Звісно.
показати весь коментар
30.04.2026 15:52 Відповісти
Цікаво, а що вони будуть питати через півроку-рік, після повного захоплення цих територій руснею?
показати весь коментар
30.04.2026 15:13 Відповісти
По телефону
показати весь коментар
30.04.2026 14:43 Відповісти
Черги все ще є - на продовження відстрочок та броні
показати весь коментар
30.04.2026 14:47 Відповісти
какие могут быть гарантии безапаснасти? Кто их даст? Ядерные ракеты вот единственная гарантия безпеки. Але с той сучьей элитой , которая рулит Украиной, не то что ядерных ракет не будет, нормальной баллистики сделать не смогут. Нет ни политической воли, ни людей, которые интересы государства ставят выше своих личных.
показати весь коментар
30.04.2026 18:38 Відповісти
Ці диванні пердуни просто не бачили яку потужну лінію оборони ти вже викопав одразу за Донецькою областю - русня не пройде, правда ж? Ти ж не з дивану кукурікаєш куди ЗСУ відходити треба?
показати весь коментар
30.04.2026 17:37 Відповісти
"Дуже войовничий настрій" це в перекладі з довбойобської "не хочуть опинитися на підвалі як в Бучі" ?
показати весь коментар
30.04.2026 22:52 Відповісти
А ті 57% диванних ура-патріотів не хочуть мобілізуватись і не "поступатись Донбасом " чи вони звикли воювати чужою кров'ю ?
показати весь коментар
30.04.2026 17:38 Відповісти
Так повертайся з Німеччини мобілізуйся і воюй ,тобі ніхто не заважає.
показати весь коментар
30.04.2026 17:40 Відповісти
До 1783 року Крим належав Османській Імперії ( ******** Туреччині ) потім його в турків віджали кацапи , а українським Крим став аж в 1954 році ,так чий Крим історично - український ,кацапський чи турецький ?
показати весь коментар
30.04.2026 17:47 Відповісти
Шановний вчіть історію у 988 році Херсонес належав Візантійській імперії ,і взагалі тоді ще не було ніякої України ,а була Русь .
показати весь коментар
30.04.2026 19:40 Відповісти
Розповідаймо історію далі - київський князь Юрій Довгорукий заснував московщину ,це правда чи як любить казати наша пропаганда -" кацапське іпсо ". Ну а Тризуб був родовим гербом князівської династії Рюриковичів ,до речі останній із тих самих Рюриковичів -один із найвідоміших московських царів - Іван Грозний.
показати весь коментар
30.04.2026 21:11 Відповісти
Так в нашій історії багато чого було ,те ж саме Чернігівське князівство воювало з Київським князівством ,а потім князі біля теперішньої Троєщини ( яка тоді мала назву Городець -Пісочний ) в 1026 році підписали мирний договір ,до речі на честь цієї події біля озера Гнилуша в 2012 році був встановлений пам'ятник.
показати весь коментар
30.04.2026 21:32 Відповісти
Так мені вже 55 років і я не збираюсь "линять" з України ,кому я нахрін потрібний в Європі ,там їм і мільйонів наших нахлібників вистачає. Так біжи до тцк мобілізуйся і воюй ,тебе ніхто не тримає , і до речі ," заброньований диванний патріоте вивчи рідну мову ,бо писати коментарі кацапською якось не патріотично.
показати весь коментар
01.05.2026 17:21 Відповісти
Історично і Україна була неандертальською. І це "твои собратья" ти ж їхньою мовою коментар пишеш.
показати весь коментар
01.05.2026 17:24 Відповісти
Боже яке кончене , і де вас таких дебілів роблять .
показати весь коментар
01.05.2026 21:30 Відповісти
Так ще раз тобі кажу - не подобається ,біжи в тцк мобілізуйся і воюй і не будеш лизати каацапські чоботи.
показати весь коментар
01.05.2026 21:32 Відповісти
Не треба референдумів, чекаємо, воюємо.... А ще треба прискорити депортацію хитросраких, що втікли з України, сидять на різних "соціалах" цілими сім'ями, корови з бугаями. Отак зразу з Баден-Баденів і на нуль.
показати весь коментар
30.04.2026 17:00 Відповісти
У ЗСУ питали?
показати весь коментар
30.04.2026 14:44 Відповісти
На предыдущих выборах - за Тимошенко, во втором туре - за никого!
показати весь коментар
30.04.2026 17:25 Відповісти
Память добре, але краще мати інтелект щоб ее тільки констатувати факти і мислити прямолінійно.
показати весь коментар
06.05.2026 12:25 Відповісти
А сам де воював щоб квакать за війну?
показати весь коментар
30.04.2026 17:04 Відповісти
Владу зебільну не терзати треба, а гнати. Тільки не кудись (їдь, Ізя Вова, на Ростов), а у камеру. І зробити це треба було ще позавчора. Бо зараз ситуація така, що віддавати території - ганьба і приниження, на довгі роки, десятиріччя, як не сторіччя. Ганьба саме для українців, не для гандона хрипатого і його друзів - мародерів. Тримати - знищити, саме знищити, при цих цинічних кривавих, і одночасно тупорилих у справах управління державою міндичах при владі, ще багато тисяч українців.
показати весь коментар
30.04.2026 16:18 Відповісти
хто має дозвіл на зброю, це кілька мільйонів людей, чому вони майже всі не воюють, а тільки хочуть воювати руками обмежено прилатних, хворих, наркоманів, так війни не виграються
показати весь коментар
01.05.2026 00:22 Відповісти
Ну, це зрозуміло, що ще можна писати з Німеччини, крім висловлювання свого бажання вічної війни і соціалки
показати весь коментар
01.05.2026 00:23 Відповісти
Як же ти хочеш вічної соціалки
показати весь коментар
01.05.2026 00:24 Відповісти
Зло...бучий КМІС чи ШМІС взагалі поставте крест на таких опитуваннях.Є Конституція України де все розписано про території,референдуми.Якщо щось не ладитьмя з обороною то владу ЗЕбільну терзати треба,значить вона не працює або працює не на повну.Гундосими відосиками перемоги не досягти!
показати весь коментар
30.04.2026 15:48 Відповісти
Десь читав, що в опитуваннях погоджуються брати участь лише 10% людей.
Тому наведені дані і близько не відповідають дійсності.
показати весь коментар
30.04.2026 14:45 Відповісти
Гарантії безпеки, якщо і нададуть то залишуться вони на папері, як залишилися на папері гарантії безпеки по Будапештському Меморандуму.
показати весь коментар
30.04.2026 16:21 Відповісти
Зараз тут будуть глузливі коментарі щодо "черг біля ТЦК".
показати весь коментар
30.04.2026 14:34 Відповісти
Навіть якщо б відповідали 100% опитаних, ви б сказали, що це не відповідає дійсності, бо опитаних лише якісь там проміле від відсотку населення України.
показати весь коментар
30.04.2026 14:49 Відповісти
Хвилинку, зараз вам тут все "за разніцу" пояснять.
показати весь коментар
30.04.2026 14:53 Відповісти
Дивлюсь, вам пояснювати і не треба, вислів був риторичним.
показати весь коментар
30.04.2026 14:56 Відповісти
Інфа сотка?
показати весь коментар
30.04.2026 14:57 Відповісти
А ти значить, за. А маскувався під українця весь час.
показати весь коментар
30.04.2026 15:45 Відповісти
Я живу в стране в которой 36% абсолютно безмоглых дебилов с памятью рыбки. Разве вы не помните что было после того как Украина отдала путину Крым без единого выстрела? Он напал на Донбасс, а Крым использовал как плацдарм для нового нападения на Украину в 22 году. Или эти 36% дебилов рачсчитывают успеть слинять из Украины до неизбежного нового нападения ? А на Украину и ее будущее-им плевать. Только вот сразу после перемирия все западные страны перестанут принимать беженцев и содержать и кормить на шару их и вы в европу не попадете не имея трудового контракта-как это было до 22 года. Никому нахлебники не нужны
показати весь коментар
01.05.2026 03:44 Відповісти
А ты расчитываешь успеть слинять из Украины до неизбежного нового нападения на Украину после такого тухлого перемирия? Или настолько плохая память что не помнич=шь что сделпал Путин после того как ему отдали Крым без единого сопротивления? Он использовал Крым как плацдарм для нового нападенмия на Украину в22 году А воеевать будут все-и ты тоже-хочешь того или нет
показати весь коментар
01.05.2026 03:47 Відповісти
То что ты говоришь на мове но готов лизать российский сапог ради выживания-не делает тебяУкраинцем. Уже много столетий проходили через опыт подчинения русне ради выживания-ничем хорошим это не заканчивалось.
показати весь коментар
01.05.2026 21:25 Відповісти
Тут все зрозуміло! 57 % тих,хто сам на війну ніколи не піде і 36% які бояться потрапити на фронт!
показати весь коментар
30.04.2026 14:52 Відповісти
Це тобі Трамп сказав чи Пуйло?
показати весь коментар
30.04.2026 14:53 Відповісти
Не смішіть людей висловом про "гарантії безпеки". Сильні ЗСУ - єдина гарантія безпеки. А ті,хто заховався під спідницю,відкупився,зробив липові довідки про догляд та втік і зараз робить дописи про тцк-просто гниди. А ще суки.
показати весь коментар
30.04.2026 15:02 Відповісти
ЯКІ 57%?))))

1) Гарантії існують там де і єдинороги чи дракони( хоча дракони є - на островах лише не такі)
2) Війна просто продовжидиться уже в Харківській Дніпропетровській і Полтавській
3) в Них в Конституції Крим ЗАпоріжжя і Херсон - далі шо?
4) Це повністю знищить моральний дух нації і делегітимізує нас як країну НАЗАВЖДИ

ЯКЩО 40+% думають що як вони погодяться то буде "мир" - НЕА) просто війна передвинеться далі на захід
показати весь коментар
30.04.2026 14:37 Відповісти
))))))))))))

А що буде із війною в ХЕрсонській Запорізькій Дніпропетровській Чернігівській Сумській областях?)

Чи там по лінії?

А що тоді робити з областями які в їхній конституції?)

Шо за бред. НА ці розводи тільки ідіоти велись років 12 тому - а зараз соромно таким навіть бути
показати весь коментар
30.04.2026 14:42 Відповісти
Ви маніпуляюєте!

Так війська не вивелись а відступили - ці міста здались із боєм і ВЕЛИЧЕЗНИМИ втратами для ворога.

Можливо ми відступимо аж по Дніпро- питання в тому скільки ворог при цьому втратить. Якщо десь під ще 5 млн - то ок

І НІ У НИХ НЕ БЕЗМЕЖНИЙ РЕСУРС - уже зараз потроху вони підозрюють що "мі не етого хотелі"
показати весь коментар
30.04.2026 14:44 Відповісти
після краху так а зараз вони хочуть поправити так щоб вписати туди УЖгород або програма мінімум щоб контролювати все що уже списано
показати весь коментар
30.04.2026 14:49 Відповісти
Степан шо ти хочеш? Ти думаєш якщо ми без бою дамо їм цілі міста вони від щастя розплачуться і підпишуть мир?

ТА не буде цього - мир буде лише коли в них закінчаться люди або гроші
показати весь коментар
30.04.2026 14:53 Відповісти
НЕМА в УКраїнців войовничого настрою. МИ НЕ НАЦІЯ ВІЙНИ. АЛЕ

що буде якщо ми без бою віддамо території? - ГІРШЕ лише буде, московити збережуть потенціал щоб іти далі

що буде якщо вони заберуть щось із великим втратами? - КРАЩЕ бо великі втрати їх знекровлюють і деморалізують

ОТ І ВСЕ. Більше нічого
показати весь коментар
30.04.2026 15:42 Відповісти
Столтенберг в інтервю казав що він погодився на окупацію країн Балтії - ви ще вірите в гарантії?

РЕАЛЬНО?
показати весь коментар
30.04.2026 15:43 Відповісти
Потрібно думати як виготовити наступальну зброю і повністю винищити окупантів на українській землі, а не займатися холуйським скавчанням під "космополітичним" керівництвом придурків з "множинним громадянством". Окупантів потрібно винищувати! Крапка.
показати весь коментар
30.04.2026 15:06 Відповісти
Хто тобі таке сказав?
показати весь коментар
30.04.2026 14:57 Відповісти
А где про гарантии почитать можно? какими они будут? если как в Будапеште, то идите на фиг.
показати весь коментар
30.04.2026 15:11 Відповісти
Гарантії США? Не смішіть мої капці! Щоб отримати реальну статистику треба ставити правдоподібні запитання, а не цю муйню.
показати весь коментар
30.04.2026 15:07 Відповісти
Я бы в голосование ввёл маленький пункт . В какой области будет больше желающих что то отдать ту область и отдадут . Интересно глянуть на результаты . -)
показати весь коментар
30.04.2026 15:23 Відповісти
Донечина, це Україна!
показати весь коментар
30.04.2026 19:50 Відповісти
Кацап, ти знову потрапив пальцем в сраку зі своїм вгадуванням...
показати весь коментар
30.04.2026 14:49 Відповісти
За ***** воно голосувало. Це ж очевидно.
показати весь коментар
30.04.2026 15:12 Відповісти
Ну 36% идиотов и ждунов, это как-то многовато...
показати весь коментар
30.04.2026 15:03 Відповісти
Сторінка 1 з 2