11509 відвідувачів онлайн

Мерія Любліна зняла український прапор із будівлі ратуші, - ЗМІ

Ратуша Любліна

З фасаду ратуші польського міста Люблін прибрали український прапор. У міськраді пояснили це реакцією на рішення президента України Володимира Зеленського присвоїти одному з підрозділів почесне найменування, пов’язане з УПА.

Про це повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на Wiadomosci.

У Любліні пояснили причини зняття українського прапора

"Український прапор, який майорів над Люблінською ратушею разом із прапорами Польщі, Європейського Союзу та Любліна, було прибрано. У мерії повідомили, що цей крок є відповіддю на нещодавні дії влади в Києві та присвоєння Українському незалежному центру спеціальних операцій "Північ" на честь "Героїв УПА", - пише польське видання.

"За прикладом інших польських міст ми вирішили прибрати український прапор з будівлі Люблінської ратуші. Ми поділяємо критичну позицію Міністерства закордонних справ Республіки Польща та Посольства Польщі в Києві щодо рішення президента Володимира Зеленського", - йдеться у публікацій.

У мерії наголосили на подальшій підтримці України

Незважаючи на зняття прапора, Люблінська міська рада заявила, що місто залишається союзником Києва у боротьбі за незалежність та територіальну цілісність.

"Ми не бачимо суперечності між захистом історичної правди та солідарністю з нацією, яка стала жертвою неспровокованої агресії", - заявили в мерії.

Що передувало?

  • Раніше президент Володимир Зеленський присвоїв окремому центру спеціальних операцій "Північ" ССО почесне найменування "імені героїв УПА".
  • Пізніше президент Польщі Кароль Навроцький заявив, що вимагатиме позбавлення Зеленського найвищої нагороди Польщі через це рішення.
Топ коментарі
+11
ПОФІГ....ЧИСТО ПОФІГ.

Тут всі ПІДКОРЯТИСЬ то втомишся. Усі чого хочуть і вимагають і забувають що вони НЕ В СЕБЕ ДОМА
показати весь коментар
01.06.2026 16:09 Відповісти
+8
Нічого страшного не трапилося. Не думаю, що у нас над мерією Жмеринки чи Умані наприклад, майорить прапор Польщі.
показати весь коментар
01.06.2026 16:08 Відповісти
+8
В польській історії теж було предостатньо персон і подій, контроверсійних з українського погляду. Тому найрозумнішим був би наступний підхід відносин між нашими країнами щодо цього аспекту: ми не нав'язуємо один одному трактування спільної історії всередині країни, жодна з країн не вимагає від іншої вшанування своїх національних героїв, якщо це протирічить її поглядам, та натомість просить також не вказувати кого шанувати чи засуджувати в себе вдома.
показати весь коментар
01.06.2026 16:33 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Нічого страшного не трапилося. Не думаю, що у нас над мерією Жмеринки чи Умані наприклад, майорить прапор Польщі.
показати весь коментар
01.06.2026 16:08 Відповісти
В Умані, як в одній з вотчин Потоцьких, можна підняти. Щоб панів потішити.
показати весь коментар
01.06.2026 16:12 Відповісти
Треба було підрозділ назвати іменем Пілсудського. Тоді поляки по два українських прапора на ратушах попіднімали б.
показати весь коментар
01.06.2026 16:09 Відповісти
ПОФІГ....ЧИСТО ПОФІГ.

Тут всі ПІДКОРЯТИСЬ то втомишся. Усі чого хочуть і вимагають і забувають що вони НЕ В СЕБЕ ДОМА
показати весь коментар
01.06.2026 16:09 Відповісти
То чому Польша, Люблін мають бути виключенням?
показати весь коментар
01.06.2026 16:11 Відповісти
тоді хай готують прапор т.зв. "Королівства польського" у складі рашиської імперії.

хоча, ні !
уйло НЕ визнає ніяких автономій.

польська губєрнія, не більше

.
показати весь коментар
01.06.2026 16:12 Відповісти
Потрібно поховати останнього солдата Українсько - Польської війни... Примиритися і жити в мирі далі .
Наш спільний ворог московія і тільки московія
показати весь коментар
01.06.2026 16:12 Відповісти
"Потрібно поховати останнього солдата Українсько - Польської війни"

так Навроцький ніби ще не крякнув
показати весь коментар
01.06.2026 18:02 Відповісти
знленський майстер наживання ворогів
показати весь коментар
01.06.2026 16:14 Відповісти
Майстер міжнародного класу причому.
показати весь коментар
01.06.2026 18:46 Відповісти
Це свого роду політичний демарш. Таке трапляється.
Вони самі прапор повісили, самі зняли, не бажаючи діяти в розріз з дями інших міст.
Я вважаю, ми теж маємо пам*ятати і хороше, і от таке.
Особливо, коли почнеться відбудова України і поляки схочуть заробити на цьому.
От тоді і треба згадати не лише як приймали наших біженців, а також блокади наших кордонів, висипане зерно і зняті прапори.
Одне мені не зрозуміло: українцям, що в Польщі зараз, байдуже? Чи вони згідні?
Чи страшно висловитись, бо пани можуть розсердитись?
показати весь коментар
01.06.2026 16:24 Відповісти
Для Польщі головорізи Армії Крайової - це національні герої.
показати весь коментар
01.06.2026 16:27 Відповісти
..а головорізи Армії Людової - ???
показати весь коментар
01.06.2026 16:55 Відповісти
Тоді вже аочинчти рейтинг потрібно з так зіаних Батальйонів Хлопських.
Різанина в Сагри́ні - акція зі знищення місцевого українського населення польськими бойовиками, що сталася https://uk.wikipedia.org/wiki/10_%D0%B1%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%BD%D1%8F 10 березня https://uk.wikipedia.org/wiki/1944 1944 у селі https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B0%D0%B3%D1%80%D0%B8%D0%BD%D1%8C Сагринь (https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0 пол. Sahryń, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D1%80%D1%83%D0%B1%D0%B5%D1%88%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%96%D1%82 Грубешівський повіт, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D1%8E%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B5_%D0%B2%D0%BE%D1%94%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE Люблінське воєводство, нині https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D1%89%D0%B0 Польща). Спланована та проведена військовими (у кількості 800 осіб) польської https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D1%80%D0%BC%D1%96%D1%8F_%D0%9A%D1%80%D0%B0%D0%B9%D0%BE%D0%B2%D0%B0 Армії Крайової та https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%B9%D0%BE%D0%BD%D0%B8_%D1%85%D0%BB%D0%BE%D0%BF%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%96 Батальйонів Хлопських під командуванням https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%96%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%B2_%D0%91%D0%B0%D1%81%D0%B0%D0%B9 Станіслава Басая (псевдо «Рись»). https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%B9%D0%BE%D0%BD%D0%B8_%D1%85%D0%BB%D0%BE%D0%BF%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%96 Батальйони хлопські (БХ) були організовані з колоністів та поляків навколишніх сіл колоністом з колонії Ґурки https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%96%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%B2_%D0%91%D0%B0%D1%81%D0%B0%D0%B9 Станіславом Басаєм
А тепер увага! У Польщі Станіслав Басай (псевдонім «Рись» / «Краска») офіційно вшановується як польський національний герой та командир партизанських загонів «Батальйонів хлопських» (Bataliony Chłopskie). У польській історіографії він відзначається за боротьбу проти нацистських окупантів та підрозділів УПА, а також був посмертно нагороджений військовим орденом Virtuti Militari. У Польщі пам'ятники, меморіальні дошки та вшанування Станіславу Басаю (командиру Батальйонів хлопських) знаходяться переважно в регіоні його діяльності (Люблінщина): Зокрема у місті Грубешів: його іменем названо вулицю, житловий масив, а на стіні школи розміщено мурал.
От така пуйня, малята! https://www.facebook.com/sgh.pulawy/photos/hrubiesz%C3%B3w-mural-upami%C4%99tniaj%C4%85cy-stanis%C5%82awa-basaja-ps-kraska-ry%C5%9Bstanis%C5%82aw-basaj-p/1204024578542885/
показати весь коментар
01.06.2026 18:01 Відповісти
Нащо Ви мені це написали?
ОУН Мельник... З військовими почестями перепохований на Військовому Меморіальному кладовищі. Офіційно вшановується як українській національний герой.. В українській історіографії він відзначається за боротьбу проти радянських та нацистських окупантів та Армії Крайової (не Людової)..а також був нагороджений орденом Військовий хрест
Почесний громодянин м. Івано Франківська. Іменем Мельника названі вулиці у Києві..Черкасах..Дрогобичі..Львові..Рівному...тощо.
Rostyslav KomarnytskyОт така пуйня, малята!

Питання! Повторне!! Чи знає Зеленський... про Мельника? Стовідсотково..крім прізвища НІЧОГО, Хто надоумив під час війни зробити це перепоховання і присвоєння імені підрозділу? Хто надоумив...стовідсотково знав ..якою буде реакція Польщі. Влада має намір перепоховати і інших видатних діячів ОУН. Чи Ви про це не знаєте? Це сьогодні НЕВІДКЛАДНА ПОТРЕБА.....зважаючі на непрості стосунки з Польщею... і всю ту падлоту..що робить зеленський.????
За ********* оцінками істориків, під час цього протистояння загинуло від 50 до 70 тисяч поляків та від 5 до 20 тисяч українців. Маленький штришок... Ціфірі нічого не кажуть?
показати весь коментар
01.06.2026 19:26 Відповісти
Я лютий опонент Зєлєнского, але в даному випадку я його підтримую. У кожної нації - свої герої. І ніхто не пивинен вказувати іншим, хто у них герой, а хто ворог. Мені немає діла до того, що Басая шанують у Польщі - це справа і право полякіа. Але чому полякам є діло до того, що українці шанують Мельника? Ще раз - у кожного у домі своя правда і іншим не має бути діла, які фото висять на стіні. Патріот не той, зто не любить чужих - патріот той, хто шанує своїх.
показати весь коментар
01.06.2026 20:14 Відповісти
..розумний той..хто мовчить..знаючі як відреагує той...чия підтримка вконче необхідна!! На кону існування держави .. А це значить..що потрібно знати де промовчати..а де сказати. А не робити те...що принесе шкоду обороні держави! Патріот повинен розуміти ситуацію..і не верещати про любов до своїх..коли навпроти реальні помічники..але з іншими поглядами! Чи на часі було перепоховання Мельника... знаючі відношення до цього союзника? Але планують і подальші перепоховання. Впевнений..і Шухевича і Бандеру будуть тягнути додому. ПІД ЧАС ВІЙНИ,,,,!!! Це потрібно зараз робити? НІ!!! Тому Ваша підтримка наволочі не робить Вам честі. А дії зеленого..пряме підщтовхування поляків до антиукраїнських дій. Але є і дурноголові патріоти... І тут без них нікуди...(((
показати весь коментар
01.06.2026 23:19 Відповісти
Я підтримую не наволоч. Я підтримую українців, які не піддалися пацифікації, боролися і помирали, щоб ми щалишалися уараїнцями, а не малоросами, чи малополяками. І я буду нп гідним потомком, якщо в унісон з тими, хто спалив Сагринь, вирізав Батурин, чи спалив Корюківку буду ганити своїх власних героїв, як тут роблять деякі коментатори. Власна гідність дає можливість створити достойне майбутнє для власних потомків. І тут не про "патріотизм" Зєлєнского, якого зроду не було - тут про власну ідертичність і право бути господарем у власній хаті. Еавряд, чи зрозумієте. Вам вашу історію розкажуть поляки, мадяри, румуни, чи кацапи. Правда у власній інтерпретації. Хто забувчє аласне минуле - у того немає майбутнього. Цей вислів означає, що знання власної історії та культури є фундаментом для розвитку будь-якої людини чи народу. Без цього базису неможливо створити успішне майбутнє, адже саме завдяки минулому ми засвоюємо уроки, уникаємо помилок і розуміємо свій напрямок
показати весь коментар
02.06.2026 00:33 Відповісти
це все ясно, але він каже про те, що з цим можна було почекати. Чому саме зараз?
показати весь коментар
02.06.2026 02:22 Відповісти
.. ну так і я Вам поставлю питання? ЧОМУ САМЕ ЗАРАЗ?
показати весь коментар
02.06.2026 15:06 Відповісти
А саме зараз це потрібно найбільше. Бо заме зараз тих, хто хоче відкусити від нашої територіїяк мінімум найбільше. Ви оно хлопців, які тримають небо над Україною спитайте. Алжк саме вони попросили Зєлєнского арисвоїти їхньому підрозділу почесне звання. Чи ви справді думали, що це ініціатива Зєлєнского?
показати весь коментар
02.06.2026 18:12 Відповісти
..мені не треба питати у самого себе. Хлопцям з ССО глибоко по барабану..сьогодні..як називається їх підрозділ. Як і мені...який номер мого літака. І чи написано там чиєсь ім*я. Присвоєння найменувань..це ініціатива піарників..яких у ЗСУ..як клопів. Тим більше присвоєння імені Мельника. От вже точно..ці хлопці згадали про Мельника...))) Вам не смішно? Перепохованння Мельника ..це може теж ініціатива військових....? Це піар...Державний... І пройшов би він так ..непоміченим для тих же ж 80 відсотків населення ..які і сном і духом не знають..хто такий Мельник... якби не реагування Польщі. Трохи з 80 відсотків поцікавилися..що це за МЕльник.і що там відбувається. А 78 відсоткам навіть про ці терки банально невідомо. Що... рашка відреагувала на перепоховання Мельника? Хлопці попросили Зеленого присвоїти ім*я...бо зараз це конче потрібно? Це дасть хлопцям більш зброї.. беспілотників... і здоров*я? Не треба білити хату..коли на дворі сиро і йде сильний дощ! Не треба прикрашати квіточками падаючий паркан..навколо цієї хати. Перестане йти дощ... все висохне...і квіти самі почнуть рости.
показати весь коментар
02.06.2026 19:32 Відповісти
Ага! УПА воювала заради піару. І гинули, щоб красиво. "Німець (поляк) каже :" Ви - моголи (бидло)? "Моголи, моголи!" Золотого Тамерлана онучата голі! " Це про таких, як ви?
показати весь коментар
02.06.2026 19:37 Відповісти
я навіть не засмучуюся від Ваших безмозкових пропогандистських лозунгів! Ці слова сказав Шевченко ..а не німець чи поляк. І сказав він це таким як ВИ......ТОЧНО!!! Бо тільки відвертий ворог ..а може і розумовообмежений буде своїми діями відвертати увагу і знищувати бажання допомагати.. Якщо влада своїми діями показала вороже ставлення до союзника...( а вони розуміли ..що робили)... то Ви ..це категорія друга (де слово А МОЖЕ!!))) ..які верещать лозунги... і не більше. Проведіть експеримент зі своїм оточенням! Поцікавтеся хто такий Мельник...що відбулося з цим ім*ям сьогодні,,))) Можете перед питанням проскандувати пару патріотичних лозунгів..))) І розказати їм ..як важливо було перепоховати Мельника і присвоїти підрозділу найменування. Вони Вас зрозуміють...)))) І вже завтра почнуть дихати ім*ям Мельника..згадуючі його. І хлопці з ССО.. підрозділу з іменем Героїв УПА більш залихвацько будуть виконувати свої обов*язки. Але стовідсотково вдалося розісратися з поляками. І не вперше.....)))
показати весь коментар
02.06.2026 20:00 Відповісти
Еее, ніт! Ці слова Шевченко сказав про тих, хто цурається власгої історії і власних героїв в угоду чижинцям і тимчасовим ніштякам від них. Накуя опиратися кчцапам, якщо можна визнати, що ненависні для них Бандера, чи Мельник, чи Коновалець, чи вся ОУН і УПА - бандити, українська мова - то сільський варіант ізіка, ми - малороси а Уараїна - непорозуміння? Поляки (не всі) чомусь вимагають те саме. Вас це не дивує? Навіщо стояти раком перед польським збоченим гонором, коли сожна замиритися з кацапами і поставити раком полякія? Хіба ні? Ви - дивна людина і точно без Украхни в серці.
показати весь коментар
02.06.2026 23:17 Відповісти
..я з Україною В ГОЛОВІ!!! А Ви з Україною на язику...який меле пропогандистьку херню... порівнявші поляків з кацапсячими. ... і вже реальне збочення...і відверто дурноголове... поєднання зі смердячими..для постановки поляків раком!!))) Коли нема ГОЛОВИ... то нема і розуму. Навіть при наявності серця..)))) Курка бігає без голови..з працюючим серцем. Ви мені нагадуєте курку...і не більше. Тому закриваємо тему...Бо срані горлопани дуже насточортіли. Найкращого..сердешний..))))
показати весь коментар
03.06.2026 00:02 Відповісти
Цікаво, ви просто невіглас, чи украхнофоб? Більше сто років тому це вже було - ми воювпли з большевиками і пвшли на польські умови, щоб мати союзника. Поляки нас зрадили.. Ось вам трохи історіх, вчіть:
Союз Симона Петлюри та Юзефа Пілсудського (Варшавський договір 1920 року) був вимушеним кроком уряду УНР, яка опинилася в безвиході через наступ більшовиків. В обмін на визнання незалежності України та військову допомогу, Петлюра погоджувався на встановлення кордону по річці Збруч, що означало відмову від Галичини, Західної Волині та Лемківщини на користь Польщі. [https://day.kyiv.ua/article/panorama-dnya/pilsudskyy-petlyura 1, https://www.radiosvoboda.org/a/symon-petlyura-znachennya-suchasna-********/33761926.html 2, https://explainer.ua/kym-naspravdi-buv-symon-petlyura-ta-yak-vin-borovsya-za-nezalezhnu-********/ 3, https://www.youtube.com/watch?v=zBMIOjEcEsY 4, https://novapolshcha.pl/article/zupinka-nezalezhnist-abo-polsko-***********-soyuz-1920-roku/ 5]

Передумови та умови союзу

Відчайдушне становище: Навесні 1920 року армія УНР була виснажена та опинилася в так званому «трикутнику смерті» між більшовиками, білогвардійцями та відсутністю міжнародної підтримки. Польща, якій загрожувала радянська експансія, стала єдиним реальним військовим союзником. [https://explainer.ua/kym-naspravdi-buv-symon-petlyura-ta-yak-vin-borovsya-za-nezalezhnu-********/ 1, https://www.radiosvoboda.org/a/symon-petlyura-znachennya-suchasna-********/33761926.html 2]Угода: За Варшавським договором Польща офіційно визнавала УНР на чолі з Петлюрою і зобов'язалася допомогти відвоювати територію України у більшовиків. [https://ostriv.org/100-rokiv-varshavskomu-dogovoru/ 1, https://day.kyiv.ua/article/panorama-dnya/pilsudskyy-petlyura 2, https://explainer.ua/kym-naspravdi-buv-symon-petlyura-ta-yak-vin-borovsya-za-nezalezhnu-********/ 3]Територіальні втрати: Умови були вкрай асиметричними. Україна втрачала Західну Україну (Галичину і частину Волині), що викликало обурення серед українського суспільства та політиків-галичан, які вважали це національною зрадою. [https://zn.ua/ukr/HISTORY/varshavskiy-dogovir-1920-roku-**********-ocinka-_.html 1, https://novapolshcha.pl/article/zupinka-nezalezhnist-abo-polsko-***********-soyuz-1920-roku/ 2]

Чому союз перетворився на «зраду»?

Головною причиною розчарування українців у польській політиці стали події під час і після радянсько-польської війни, коли Варшава вирішила власні геополітичні інтереси за рахунок української державності. [https://zn.ua/ukr/HISTORY/varshavskiy-dogovir-1920-roku-**********-ocinka-_.html 1]

Використання як буфера: Польський лідер Юзеф Пілсудський розглядав УНР не як рівноправного партнера, а як маріонетковий уряд для створення незалежних держав (України, Білорусі), що слугували б «санітарним кордоном» та захищали Польщу від більшовицької Росії. [https://novapolshcha.pl/article/zupinka-nezalezhnist-abo-polsko-***********-soyuz-1920-roku/ 1, https://zn.ua/ukr/HISTORY/varshavskiy-dogovir-1920-roku-**********-ocinka-_.html 2]Ризький мир (1921 рік): Зрада українських інтересів найяскравіше проявилася на мирних переговорах у Ризі. Польський уряд, незважаючи на попередні гарантії та спільну боротьбу, пішов на сепаратний мир із радянською Росією та радянською Україною. Польща та більшовики поділили українські землі між собою, а УНР остаточно втратила міжнародне визнання. [https://nv.ua/ukr/ukraine/events/yak-ukrajinci-i-polyaki-rozbili-1920-roku-chervonu-armiyu-pid-zamostyam-ugoda-petlyuri-i-pilsudskogo-50267468.html 1, https://explainer.ua/kym-naspravdi-buv-symon-petlyura-ta-yak-vin-borovsya-za-nezalezhnu-********/ 2, https://ostriv.org/100-rokiv-varshavskomu-dogovoru/ 3, https://www.youtube.com/watch?v=zBMIOjEcEsY 4]Доля інтернованих військ: Після підписання Ризького миру польська влада інтернувала залишки українських військових, які відчайдушно боролися за свою державу, кинувши їх у важкі умови в таборах для військовополонених. [https://explainer.ua/kym-naspravdi-buv-symon-petlyura-ta-yak-vin-borovsya-za-nezalezhnu-********/ 1]
показати весь коментар
03.06.2026 06:15 Відповісти
В польській історії теж було предостатньо персон і подій, контроверсійних з українського погляду. Тому найрозумнішим був би наступний підхід відносин між нашими країнами щодо цього аспекту: ми не нав'язуємо один одному трактування спільної історії всередині країни, жодна з країн не вимагає від іншої вшанування своїх національних героїв, якщо це протирічить її поглядам, та натомість просить також не вказувати кого шанувати чи засуджувати в себе вдома.
показати весь коментар
01.06.2026 16:33 Відповісти
Игнорировать. Бо если копнуть в историю, то поводов для обеих стран будет немеряно. И кто порадуется?
показати весь коментар
01.06.2026 16:46 Відповісти
Я не розумію,чьому така реакція на рішення польскої місцевої влади?В нас же не весить у кожному місті польский прапор.Ви ж розумієте що презідент Польші -націоналіст.Звідсі і такі заяви.
показати весь коментар
01.06.2026 16:47 Відповісти
Українські прапори на початку війни майоріли у більшості міст Польщі. Це був символ підтримки України. нажаль БУВ!!! Висипали зерно?.. А хто винний? Не ті..що декларували транзит зерна у порти..а самі скидували у Польщі.? Президент Польщі..націоналіст? А президент України...ідіот реальний!!! Скільки скандалів зелений ініціював у Польщі із польським керівництвом? Горіло перепоховання Мельника і ЗНАЮЧИ негативне ставлення поляків до УПА... назвати підрозділ? Війна...Необхідність польської допомоги величезне!!! Транзит...ГОЛОВНЕ!!! Промовч... почекай..виграй мовчанням . А ні!!! Загорілося.... Те що Зелений нічого не знає про УПА Мельника...націоналістичні течії в Україні і історію...тут нема ніякого сумніву. Але ж хтось гниді підказав... ініціювати перепоховання Мельника... назвати підрозділ Героями УПА... То про що тут мова...???
показати весь коментар
01.06.2026 17:31 Відповісти
Те,що польська влада не далекоглядна,но так і в нас обрали презідента-"какая разница".
показати весь коментар
01.06.2026 16:49 Відповісти
Млоять пшехів Крєнци Всходні !!!
показати весь коментар
01.06.2026 17:31 Відповісти
Може Креси Всходні (Kresy Wschodni)?
показати весь коментар
01.06.2026 18:50 Відповісти
Звісно, що рішення безтолкового ішака про присвоєння викликане не його патріотичністю та знанням історії. Обкурене чмо намагається "підсилити" свій плінтусовий рейтинг за будь-що. А, можливо і свідомо нагадити. Де це чмо всуне свої пять копійок, там завжди проблема на рівному місті та скандал.
показати весь коментар
01.06.2026 17:41 Відповісти
В своєму Любліні можуть хоч флаг Свинособачої ********* вивішувати, нас це не обходить.
І орден того Бєлого Орла чи пітуха як там його - теж можна повернути бандеролькою.
показати весь коментар
01.06.2026 18:05 Відповісти
Просто интересно, вот в Польше хоть один политик есть, который в ответ на подобные закидоны может вспомнить армию крайову, Пислудского и т.д.? У нас почему-то до войны находилось большое количество защитников кацапии, Польши, Венгрии, Румынии и т.д.))
показати весь коментар
01.06.2026 18:14 Відповісти
https://dynamo.kiev.ua/uk/news/726718-skoro-poliaky-spivatymut-pisni-pro-banderu-polski-vbolivalnyky-liutuiut-pislia-porazky-vid-ukrainy Почитайте для відома пшецькі коменти на вчорашні поразки в тенісі та у футболі...
показати весь коментар
01.06.2026 18:41 Відповісти
пдр-и виявилися..шляхта недороблена
показати весь коментар
01.06.2026 19:00 Відповісти
Вова ********* дуже вчасно для врятування власної шкури дав наказ на нову назву імені бійців УПА цьому підрозділу сил СО. Цим вдалося перебити інформаційний шквал від мародерства України етнічною шоблою Вови *********а. Заодно в самій Польщі Вові *********у мобілізувати всю політичну мерзоту проти України. Ось так віртуозно навчився маніпулювати інформацією Вова *********.
показати весь коментар
01.06.2026 19:20 Відповісти
Лишенцы! Сами себя лишили чести вывешивания Украинского Флага.
показати весь коментар
01.06.2026 20:39 Відповісти