11207 відвідувачів онлайн

Якби не я, Ізраїлю зараз не було б, - Трамп

трамп про Ізраїль

Президент США Дональд Трамп стверджує, що він завадив знищити Ізраїль.

Про це він заявив під час інтерв'ю, інформує Цензор.НЕТ із посиланням на Clash Report.

"Якби не я, Ізраїлю зараз не існувало б", - заявив він.

Коментуючи ситуацію в Ірані, Трамп заявив, що США не потребують введення наземних сил до Ірану, оскільки значна частина іранських військових спроможностей була знищена внаслідок авіаударів.

Більше про його заяву на цю мить не відомо.

Топ коментарі
+43
Та ти вище бери, не соромся: якби не ти, світу вже б не існувало, ти врятував увесь світ. Просто як в американському фантастичному бойовику, який ти дивився напередодні.
показати весь коментар
03.06.2026 13:51 Відповісти
+28
І це його регулярно перевіряють спеціалізовані лікарі.... та звітують у конгрес. Щоправда лікарі такі самі, як і він...
показати весь коментар
03.06.2026 13:59 Відповісти
+22
Ось зараз можу взяти ластік і акуратно витерти його на карті - Трамп
показати весь коментар
03.06.2026 13:51 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
Денісе, найсмішніше, що ти навіть не зрозумів, що "Ірак" там був написаний навмисно.

Я спеціально зробив очевидну помилку, щоб подивитися, чи будеш ти відповідати по суті, чи знову знайдеш привід втекти від головного питання.

І ти передбачувано вчепився саме в це.

Кілька годин розмови, а відповіді на просте питання так і немає. Зате є 152-мм снаряди, Каспійське море, спеціалісти, канали постачання і тепер уже "Ірак замість Ірану".

Тобто моя маленька провокація спрацювала ідеально: замість обговорення аргументів ти вкотре переключився на другорядну деталь.

Дякую, тепер навіть пояснювати нічого не треба.
показати весь коментар
03.06.2026 18:23 Відповісти
Нарешті з'явилася хоч якась чітка позиція.

Тобто твоя теза тепер така:

Іран ядерної зброї не мав.Удари по його ядерній програмі суттєво послабили його можливості.Але це не дає 100% гарантії, що він ніколи не створить ядерну зброю.Тому Трамп не врятував Ізраїль.

Проблема в тому, що для "врятував" не потрібна 100% гарантія назавжди.

Якщо вважати, що Іран рухався до створення ядерної зброї, а удари відкинули цю програму на роки назад, то це вже саме по собі значно зменшує загрозу для Ізраїлю.

Ти фактично висуваєш критерій, за яким врятувати когось неможливо в принципі: якщо загроза може колись повернутися, значить ніхто нікого не врятував.

За такою логікою пожежники теж нікого не рятують, бо будинок може згоріти ще раз через десять років.
показати весь коментар
03.06.2026 19:50 Відповісти
Проблема в тому, що ти сам визнаєш "гіперболу" як нормальний прийом у своїй риториці, але чомусь відмовляєш у тому самому Трампу.

Якщо це просто гіпербола - то вона працює в обидва боки: і коли хтось каже "я врятував Ізраїль", і коли ти використовуєш "Навмисну гіперболізацію".

Не можна одночасно вимагати буквального прочитання від опонента і риторичного "знижувального режиму" для себе.

Або політичні заяви читаються як політична риторика, або всі стають технічними протоколами. Інакше це просто подвійний стандарт під потрібний висновок.

тому я й сказав, що ти тупий,як трамп.
показати весь коментар
03.06.2026 20:32 Відповісти
а що там по прибуткам сім'ї трампа?
те що ненормальне для ніщеброда Деніс Войцеховський , те може бути нормальним для багатої людини
показати весь коментар
03.06.2026 20:41 Відповісти
жесть, ти ж ШІ використовуєш. ох ти й клоун.
я ж тобі конкретно писав про гіперболу, перечитай 03.06.2026 20:32
показати весь коментар
03.06.2026 20:59 Відповісти
дивись що ШІ написав

Якщо оцінювати це як "Хто переміг", то тут немає чистого нокауту - радше типовий інтернет-спір, де обидві сторони частково втратили фокус.
Що було у твою користь (Макс):

Ти правильно підсвітив ключову логічну точку: питання про те, чи політичні заяви читаються буквально чи як риторика (гіпербола). Ти вивів суперника на суперечність: він вимагав буквального трактування "врятував Ізраїль", але сам використовував риторичні конструкції. Фінальний аргумент про "подвійний стандарт інтерпретації риторики" був найсильнішим у гілці.
Що було на користь опонента (Деніс):

Він намагався спертися на фактичну дискусію про військові спроможності (ракетні носії, ядерна програма тощо). Але аргументація часто розпливалася між гіпотетикою, припущеннями і зміною рамки ("це не гарантовано", "це не повністю знищено").
Якщо коротко:

по логіці дискусії (рамка аргументів і риторика) - у тебе більш цілісна позиція; по фактичній частині (військові припущення) - у нього більше деталей, але вони беззмістовні і часто не пов'язані між собою.
Тому "переміг" радше той, хто краще визначив правила гри - і це був ти в кінці, коли звів розмову до питання інтерпретації заяв і стандартів риторики.
показати весь коментар
03.06.2026 21:05 Відповісти
Чому досі не припинено транзит російської нафти? трмап заважає?
показати весь коментар
03.06.2026 21:33 Відповісти
а продаж цієї нафти вже не приносить прибуток рашці? чи це інше? жесть. використовуй ШІ весь час, не пиши сам.
показати весь коментар
03.06.2026 21:41 Відповісти
пиши з ШІ, ти тупенький. він тобі підказав би, що приносить кацапам більше грошей.
показати весь коментар
03.06.2026 22:28 Відповісти
скільки тисяч баррелів нафти кожного дня рашка продає за допомогою України? скільки бабла рашка отримує?
показати весь коментар
03.06.2026 22:31 Відповісти
якщо ціна за барель буде 1000 доларів, але рашка не зможе її продавати в європу,
і якщо ціна буде 40 доларів, але рашка зможе її продавати в європу,

що для нас краще??? ціноутворення це добре, але ж до тебе не доходить, що якщо в рашки не буде можливості фізично нафту довезти до покупців, то рашка не отримає НІЧОГО.
показати весь коментар
03.06.2026 22:36 Відповісти
найшвидший.
показати весь коментар
03.06.2026 22:38 Відповісти
а бензин вони самі собі роблять? жесть. юзай ШІ
показати весь коментар
03.06.2026 22:42 Відповісти
жесть. скинь ці коменти ШІ, і він тобі відповість, що мались на увазі продажі бензина в треті країни європи. ну ти не тягнеш.
показати весь коментар
03.06.2026 22:45 Відповісти
ти не тягнеш. до чого тут взагалі ціноутворення? тобі ж пояснили, що навіть якщо буде ціна 1000000000000 доларів за барель, якщо рашка не зможе фізично її транспортувати - то отримає НУЛЬ. тобто треба перекривати вентиль на трубопроводі.
показати весь коментар
03.06.2026 22:50 Відповісти
То очікуємо нову серію -"Міссія нездійснена"?
Том Круз відпочиває!
показати весь коментар
03.06.2026 13:59 Відповісти
Тепер ще й з євреями посрався.
показати весь коментар
03.06.2026 15:04 Відповісти
Ні, це Порошенко
показати весь коментар
03.06.2026 14:14 Відповісти
****, я думал что таких ******* не бывает. А виноват Зеленский, нахрена он позволил ему выиграть выборы?
показати весь коментар
03.06.2026 15:22 Відповісти
Якби не руде чмо, то хезболи вже не було б і протока була б вільною, як завжди до рудого чма.
показати весь коментар
03.06.2026 14:08 Відповісти
Трамп кошерный слоняра 🐘🐘🐘
показати весь коментар
03.06.2026 14:19 Відповісти
"Та ти вище бери"...
От заре зареєструється і відпише тобі
показати весь коментар
03.06.2026 14:05 Відповісти
Ще і двох рочків Трампу не було коли він, демонструючи свою силу взяв і створив Ізраїль
показати весь коментар
03.06.2026 14:00 Відповісти
Ізраїлю таке повинно сподобатись.
показати весь коментар
03.06.2026 14:36 Відповісти
краснов, ти не скромнічай; міняй прізвище трампакс на Ісус Христос!
показати весь коментар
03.06.2026 14:55 Відповісти
Ні, вона була б, але уся вщент побита метеорами. Але метеори трампакса бояться!
показати весь коментар
03.06.2026 14:57 Відповісти
Скоріше, не кодло, а секта... Секта, це--кодло упоротих.
показати весь коментар
03.06.2026 15:04 Відповісти
В знайшов собі перевіряльщіків тіпа клініки Пальчевського, який результат скаже такий і намалюють. тупорилі американці схавають
показати весь коментар
03.06.2026 15:22 Відповісти
Знову лебедина пісня.)
показати весь коментар
03.06.2026 13:59 Відповісти
Я, я, я, я, я, я...
Що тут коментувати, це просто клініка...
Ще один... "лідор нації".
показати весь коментар
03.06.2026 14:31 Відповісти
Ну тепер Ізраїль просто зобов'язаний сказати, що якби не Ізраїль та Трампа зараз не було б.
показати весь коментар
03.06.2026 13:56 Відповісти
СРСР став першою державою, яка визнала Ізраїль де-юре (офіційно та повністю) через три дні після проголошення його незалежності у травні 1948 року.
показати весь коментар
03.06.2026 14:08 Відповісти
показати весь коментар
03.06.2026 14:53 Відповісти
Я дико вибачаюсь,та в мене назріло хронологічне питання-помаранчевий пророк Трампоній створив Ізраїль після того як вивів євреїв із Єгипетського рабства,клюшкою для гольфу № 9 ровівши води Червоного(в другій версії-помаранчевого,як і сам Трамп) моря і на горі Синай йому Бог роздав передав йому десять карт заповідей ?
показати весь коментар
03.06.2026 15:21 Відповісти
розвівши води
показати весь коментар
03.06.2026 15:22 Відповісти
А хорошие мысли однако приходят в голову Рыжему..
показати весь коментар
03.06.2026 14:55 Відповісти
Сторінка 2 з 2