10129 відвідувачів онлайн

Україна попросила ЄС позбавити тимчасового захисту чоловіків віком від 23 до 60 років

заробітчани,кордон,мігрант,мігранти,чоловік,чоловіки

Київ офіційно ініціював виключення українських чоловіків мобілізаційного віку із загальноєвропейської системи тимчасового захисту.

Як пише Цензор.НЕТ, цю інформацію під час засідання Ради ЄС з питань юстиції та внутрішніх справ у Люксембурзі підтвердив єврокомісар з питань внутрішніх справ і міграції Магнус Бруннер, повідомляє DW.

За словами Бруннера, обговорення змін до Директиви про тимчасовий захист наразі триває, і обмеження щодо чоловіків віком 23–60 років — "це також те, що просять нас зробити українці".

Що пропонують та кого це торкнеться?

Загалом усі держави-члени Євросоюзу підтримують продовження дії Директиви про тимчасовий захист для громадян України до березня 2028 року. Проте чимало країн вимагають оновлення умов її надання.

Головне питання, яке зараз дискутується: на кого саме поширюватимуться обмеження, якщо їх ухвалять? Розглядаються два варіанти:

  1. Повне виключення чоловіків віком 23–60 років із системи тимчасового захисту.

  2. Обмеження лише для тих чоловіків призовного віку, які в майбутньому в'їжджатимуть до ЄС і вперше звертатимуться за отриманням статусу.

Особливо радикальну позицію зайняла Австрія, яка запропонувала повністю скасувати автоматичний захист для українських чоловіків цієї вікової категорії вже з березня 2027 року.

Увагу єврочиновники звертають на позицію держав, які прийняли найбільшу кількість українських біженців — Німеччини, Австрії, Польщі, Чехії та країн Балтії.

Найближчими тижнями Європейська комісія має офіційно сформулювати та представити конкретну пропозицію щодо подальшої долі тимчасового захисту для українців. Після цього документ передадуть на голосування країнам-членам ЄС, де для його затвердження знадобиться кваліфікована більшість голосів.

Топ коментарі
+37
а як це відповідає міжнародним конвенціям по правах та свободах??чи в ес теж Конституція на паузі??
показати весь коментар
05.06.2026 09:04 Відповісти
+26
А чого не з 18? Дітішек власних повивезли тому не з 18?
показати весь коментар
05.06.2026 09:03 Відповісти
+25
Привіт від зеленої кодли
показати весь коментар
05.06.2026 09:04 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 3 з 4
То ти і твій колега-сцикливий ухилянт Mикола 1979,пропонуєте капітуляцію?
показати весь коментар
05.06.2026 10:10 Відповісти
Ох и наивный же ты и жизни не знаешь😂
показати весь коментар
05.06.2026 10:09 Відповісти
не впевненний щодо фаховості нашої з вами дискусії оскільки принаймні я, не знаю щодо вас, не є фахівцем з конституційного права країн Європи та/або фахівцем з законодавства ЄС.
менше з тим, є кілька чинників про які ви забули згадати в своєму дописі.
1. Європа в принципі тривалий час не визнавала радянську державу.
2. мені здається, що в часи існування срср європейські країни не видавали політичних біженців та таких, що звертались за політичним прихистком. щодо іншого дискутувати не можу оскільки не володію ані прикладами ані цифрами.
3. переслідуваних за політичними мотивами країни ЄС не видають й сьогодні.
4. гадаю, що обговорення позбавлення захисту чоловіків призовного віку почались саме внаслідок відповідного звернення української влади.
5. дискусії тривають, остаточне рішення не ухвалене. стверджувати про відповідність того чи іншого рішення законодавству ЄС я не можу.
для мене є очевидним ницість та некомпетентність української влади, але для мене є нормальним сам факт обговорення ініціативи української влади країнами ЄС.
показати весь коментар
05.06.2026 10:09 Відповісти
скільки тобі років шляпа??в тебе проблеми з туалетом,дірка в підлозі забилася??
показати весь коментар
05.06.2026 10:09 Відповісти
"....таким чином країни Європи просто позбавляться тих, хто не хоче працювати або заставлять їх працювати..." Я б не хотів, щоб такі були в Україні. Якщо ти вже в іншій країні, що тебе прихистила, то працюй на неї.
показати весь коментар
05.06.2026 10:09 Відповісти
Шо, бот парашний та зелений, тільки шо народився а вже гівном плюватись з рота намагаєшся?
Ну то така твоя ДОЛЯ.
показати весь коментар
05.06.2026 10:08 Відповісти
То ти відразу до війська після них? Чи ще когось почекаєш?
показати весь коментар
05.06.2026 10:08 Відповісти
Надеюсь сержант Хартман в этом смысле😆
показати весь коментар
05.06.2026 10:08 Відповісти
В принципі, все вірно. Якщо ти в Україні , ти або у війську, або працюєш на перемогу (платиш податки). А якщо за кордоном в Європі, то працюй на ту країну, яка прихистила тебе, бо вона, як мінімум допомагає Україні (про тих хто допомагає) з тих податків, які вони оплачують. І чудно чому не з 18 років.
показати весь коментар
05.06.2026 10:07 Відповісти
Навіть якщо припустити, що тимчасовий захист відмінять для чоловіків, то інші програми залишаться, як для всіх. тобто умови стануть гіршими і це буде спонукати скоріше отримувати робочу візу, тобто йти на роботу. таким чином країни Європи просто позбавляться тих, хто не хоче працювати або заставлять їх працювати. Таким чином велика вірогідність, що в Україну повернуться маргінали, які у війську ніяким боком не потрібні, яких і так повно в Україні.
Європа залишиться у профіті - вони залишать собі робочу силу.
Інша справа відкривати в Україні судові справи проти порушників, але це треба доказувати через суд і можливо змінювати конституцію, яка під час воєнного стану і взагалі під час правління зеленої шоблии на паузі.
показати весь коментар
05.06.2026 10:07 Відповісти
Збоченець ти звичайний. До того, що ти написав, ще далеко
показати весь коментар
05.06.2026 10:06 Відповісти
Чому не вимагають видворення цих позорників-ухилянтів в Україну?
показати весь коментар
05.06.2026 10:06 Відповісти
Точно. То все той загадковий "вова R1", його "почерк".
показати весь коментар
05.06.2026 10:04 Відповісти
,Выходит что так😆😆😆
показати весь коментар
05.06.2026 10:04 Відповісти
Канадійський пенЗЄонер?
показати весь коментар
05.06.2026 10:04 Відповісти
А чому не прийде? Що там у британіях ваших кажуть?
показати весь коментар
05.06.2026 10:04 Відповісти
😁😁😣
показати весь коментар
05.06.2026 10:03 Відповісти
а більш як 2,0млн держслужби,правопохоронців,депутатів всіх рівней,бізнес еліта та мажори- це не громадяни України чи для них це не за почотний обов,язок???
показати весь коментар
05.06.2026 10:02 Відповісти
Вполне возможно
показати весь коментар
05.06.2026 10:01 Відповісти
Не горят но будут ,а если не будут то скоро вместо этой державы будет гораздо и гораздо хужая по своей сути раша,которая и до ЕС тогда дотянеться где ваши ухылянтские жопы неплохо пригрелись😆
показати весь коментар
05.06.2026 10:00 Відповісти
ніхто так не дбає про українців як власна держава! навіть попросили європу вигнати всіх українських чоловіків назад до України під ракети та до тцк. а ви за це голосували 73довбойоби? хотьпаржалі?
показати весь коментар
05.06.2026 10:00 Відповісти
Валерій Білик
Варіант "Позбавити захисту всіх українських чоловіків, які вже проживають в Євпропі" технічно дуже важко реалізувати. Бо в більшості це ті, хто має законні підстави для виїзду з України. Себто багатодітні батьки, інваліди і так далі. Тобто якщо що, треба буде зривати з місця всю родину. В суммі це може спровокувати "велике переселення" мільйонів.

Чи готова до такого двіжу Європа? Чи готова Україна прийняти таку кількість? Крім того, люди однозначно будуть перевіряти варіанти з переїздом в якісь інші країни за межами ЄС. Варіант з "поверненням в Україну" однозначно буде розлядатися останнім. До прикладу, та ж Грузія дає непогані умови для емігрантів.

То ж може вийти так, що ЄС спровокує виїзд масси людей, які в більшості своїй приносять користь місцевим економікам. А Україна їх не отримає, бо люди поїдуть кудись далі (Америки, Азія, Африка, країни СНГ) - благо з ЄС це зробити значно легше буде. То ж як реалістичний поки виглядає опція "Не давити захист новоприбулим".
показати весь коментар
05.06.2026 10:00 Відповісти
А потім мова зміниться, так так)))
показати весь коментар
05.06.2026 09:59 Відповісти
а ти я так розумію коханка чи бойфренд
показати весь коментар
05.06.2026 09:59 Відповісти
Особенно при президенте -националисте Навроцком.Ладно бы еще был либерал Туск или Тщасковкий Рафал😁
показати весь коментар
05.06.2026 09:58 Відповісти
Якось на твоє вірі невірю посрати)
показати весь коментар
05.06.2026 09:55 Відповісти
Бажаю щоб депортували в Україну закордонних нафронтників, адептів ТЦК, зелене плем'я та свідків кордонів 91-го року. До інших, адекватних, у мене ніяких претензій немає.
показати весь коментар
05.06.2026 09:54 Відповісти
Туди випустили 22-річних а тепер їм 23 роки і ось таке. Для чого тоді випускали якщо зараз такі дії влади.
показати весь коментар
05.06.2026 09:54 Відповісти
Бейбі, от якщо б мені було років так 40 поменьше, от я б там поґецав.А ти шо такий лузер, чі кацап бо скавучиш?
показати весь коментар
05.06.2026 09:54 Відповісти
Пиші правільно - опариші. Бо у слимаків. на кшталт тебе, дітей бути не може є тільки опариші.
показати весь коментар
05.06.2026 09:53 Відповісти
Конституційна норма: Згідно зі ст. 65 Конституції України, захист Вітчизни, її незалежності та територіальної цілісності є обов'язком громадян України..
показати весь коментар
05.06.2026 09:52 Відповісти
Наївний тут ти.
показати весь коментар
05.06.2026 09:52 Відповісти
ЄС вже у нас?! Завтра мусліми расхитають там "наш тил" і вони за нас забудуть, а рашка над цим працює. США вже нам майже не допомагають. Розраховувати потрібно на свої сили і завжди готуватись до найгіршого варіанту а не мріяти як нашім крадіям та мародерам ЄС буже вічно гроші давати.
показати весь коментар
05.06.2026 09:50 Відповісти
Спочатку ЗЕбільна влада встановлює обмеження в мобілізації до 25 років,тепер просить скасувати тимчасовий захист європейські інституції.Ще всякі ділки разом з силовими та владними структурами організовують всілякі схеми для виїзду.Куди дивилась влада?Треба щось тоді з початком цієї вакханалії міняти.Влада в країні безмозгла.
показати весь коментар
05.06.2026 09:50 Відповісти
Батальйон "Монако" вже пішов на рюкзаки купувати.
показати весь коментар
05.06.2026 09:50 Відповісти
цілком поділяю думку Австрії
показати весь коментар
05.06.2026 09:50 Відповісти
Тобто, дадуть копняка усім, навіть тим в кого 5 дітей і тим які уже воювали, але отримали законний дозвіл покинути військо і виїхали до сімей? Інвалідів напевно в першу чергу вишлють.
показати весь коментар
05.06.2026 09:49 Відповісти
Дивна якась ця "країна мрій Зе". Спочатку дають молоді змогу виїзджати, а потім просять повернути... (
Замість того, щоб навчати молодь військовій справі, бо строкову службу відмінили вже давно, а потім служити і працювати в тилу (поліція, прикордонна служба, виробництво зброї...), чекаючи своєї черги стати на захист Батьківщини або, бажаючим, йти воювати на контракт. Але "зелені невігласи" навіть економіку на військові рейки не перевели, то якої перемоги ми чекаємо?
показати весь коментар
05.06.2026 09:49 Відповісти
Мова поки що про тих, хто вїзджатиме в 2027 році.
показати весь коментар
05.06.2026 09:48 Відповісти
Наивный😂
показати весь коментар
05.06.2026 09:47 Відповісти
У нас целый ЕС с их 400 млн работающего(гу ладно не все они работают но половина так точно) населения на потенциальных миллионов 10 украинских призыников и солдат под боком разташованый. Так что тыл нам есть кому обеспечивать и зп платить можешь не париться по этому поводу😆
показати весь коментар
05.06.2026 09:46 Відповісти
З цього роя не буде ні...я. Пусті балачки
показати весь коментар
05.06.2026 09:45 Відповісти
А в першу чергу, щоб виключили корупціонерів з під захисту.....
показати весь коментар
05.06.2026 09:45 Відповісти
До останнього нашваберного кацапа - раба дегенерата який лізе подихати за наказом нелюдя чмошного х7йла у чужі країни. Й кінець прийде бо дегенерати на засрашці не нескінченні.
показати весь коментар
05.06.2026 09:42 Відповісти
это так не работает разделение на работающих и безработных дискриминация только могут по спискам тех кто нелегально вьехал без штампов и еще не получил защиту если кто то получил защиту то без вариантов департировать невозможно
показати весь коментар
05.06.2026 09:41 Відповісти
Дещо поясню. Чи спробцю, принаймні. У совіцькому союзі влада теж вимагала повернення тих, хто правдами і неправдами емігрував. Але звісно їх ніхто не повертав, оскільки вони бцли під захистом від *********, в тому числі і від власної влади. У конституціях країе Європи прописані права людини, серед яких захист від небезпеки, зокрема війни. А ще там прописана рівність не залежно від віку, статі, віросповідвння, кольору шкіриі т.д. Війна в Україні загпожує як дітям, жінкам, так і чоловікам не залежно від віку. Права людини, в тому числі базові порушуються не лише кацарами, а й зеленою владою, яка не робить нічого, щоб принаймні хоч трохи це виправити, дотримуючись власного ж мобілізаційеого закокодавства зокрема. Тому ніхто не буде проводити вибіркову депортацію, чи щмінювати власнґ щакони за вимогою, чи на прохання Зєлєнского, який спочатку вю сам відпустив чоловікіа, щоб бути хорошим, а потім вимагає від інших їх повернути.
показати весь коментар
05.06.2026 09:41 Відповісти
Та ніхто ж прямо не каже, що закінчується, але такі висновки можемо зробити лише з інших заяв, які нібито "ресурсу" не стосуються.
показати весь коментар
05.06.2026 09:40 Відповісти
Коли тобі 20-35 років, фаміліа, заіхати в канада, втратити здороввя на констракшн, і далі шо? Коліном під сраку, куди, на фатерлянд з якоґо втік?
показати весь коментар
05.06.2026 09:39 Відповісти
Дійшло накінець, як до жирафа, через 4.5 років війни! 2 нинішні діючі армії протирають штани за кордоном.! А все чому? Патаму шо нада проста пєрєстать стрєлять!
показати весь коментар
05.06.2026 09:39 Відповісти
Правильно. Обов'язок захищати Батьківщину повинен виконуватися. А тисячі бздюх сидять за кордоном, поки інші воюють.
показати весь коментар
05.06.2026 09:38 Відповісти
Не вряд ли украинские тцкашники туда поедут.Просто ЕС для украинских мигрантоухылянтов свой аналог штатовского ICE создаст и будет их отлавливать и обратно сюда в Украину выдворять страну защищать как Мерц об этом в Гкрмании уже пару месяцев как говорит
показати весь коментар
05.06.2026 09:38 Відповісти
атака на ухилянтів, та це ж порушення їх прав, свобод, тихого життя, це ж свавілля, це що получається, марш-кидок через "Тису" був марним?
показати весь коментар
05.06.2026 09:38 Відповісти
Ґвалт, рятуйте! Кляті уеропейці не хочуть забезпечувати права ухилєсів з чужими паспортами. Та як вони посміли 😹
показати весь коментар
05.06.2026 09:38 Відповісти
Микола, не прийде, хоча лякалка потрібна щоб не "заснув" ЄС.
показати весь коментар
05.06.2026 09:37 Відповісти
Ти хоч знаєш що на одного воюючого потрібно щонайменше п'ятеро працюючих? Нафронтнік, деякі взагалі не зможуть воювати, наприклад 26-річний син міністра МВД Кліменка ніколи не буде воювати бо раптом у 2022 році осліп.
У нашій війні мабуть найголовнішим фронтом є трудовий у ВПК а ти усіх у окоп хочеш запхати.
показати весь коментар
05.06.2026 09:36 Відповісти
Шифери - недострєльонні, шурми, міндіч, хєнєсрал хорошковський, міфічні палькоуніки литвин з червоненком, з тисячами служок та ригоАНАЛІВ з ВРУ та їх обслуги з челядниками, глибоко зхвильовані??!?!?
показати весь коментар
05.06.2026 09:35 Відповісти
для "зелених грабіжників і зрадників" при владі не кинути українця на гроші стидоба і ганьба..Спочатку голосують закони.які дають право залишити Україну цій категорії чоловіків з метою "навару",через певний час цих, самих потрібно повернути в Україну для чергового" навару"...
показати весь коментар
05.06.2026 09:35 Відповісти
Она и так и так не закончится независио ни от желания нелоха ни Европы ни даже если Украина вдруг капитулировать надумает.Просто тогда украинское тцк сменится кацапским и lets go and show must go on.Существует лишь один по настоящему действенный и реальный способ закончить нашу войну и это никакой не территориальный компромисс с рашей и даже не капитуляция перед ней😆
показати весь коментар
05.06.2026 09:34 Відповісти
Я так зрозумів, що тепер ТЦКашники і по Європі почнуть ганятись...
показати весь коментар
05.06.2026 09:34 Відповісти
Я знаю чого не буде 100% - пшеки не підуть на війну з рашкою допоки в них пасуться такі потужні ухилєси як ти. Тому не сци, в разі нестачі мобресурсу поїдеш на батьківщину і ніхто твоїх кукуріків слухати не стане.
показати весь коментар
05.06.2026 09:32 Відповісти
Дивно шо він ще є, на пятому році біженства.
показати весь коментар
05.06.2026 09:31 Відповісти
"Київ офіційно ініціював виключення українських чоловіків мобілізаційного віку із загальноєвропейської системи тимчасового захисту".
Точніше,зевлада і як можна зрозуміти,лише ініціювала і не факт,чи ще ЄС погодиться.
Тобто, виклала публічно свої претензії до укр.чоловіків закордоном.Та як тоді вона може розраховувати на повернення вже після війни,якщо наперед такі заявки?
показати весь коментар
05.06.2026 09:31 Відповісти
У депортації немало синонімів....
показати весь коментар
05.06.2026 09:30 Відповісти
Колись ********** на свою тупу макітру і ухилєси залишаться в ЄС, фейково заброньовані з фейковими доглядами - на диванах а тебе і інших жінок мобілізують.
показати весь коментар
05.06.2026 09:29 Відповісти
Дойдет дело и до возвращения особенно если раша таки решиться на мобилизацию еще миллиона человек ,чтобы войну продолжать.Попомни мои слова
показати весь коментар
05.06.2026 09:29 Відповісти
війну не дуже,тому що "ресурс"-як шобла називає закінчується
показати весь коментар
05.06.2026 09:28 Відповісти
Не драматизируй ты так .Чтобы ослабить рашу и лишить ее мобресурса в миллионов 10 единиц человеческого мяса хватит миллиона два -три мяса украинского .Так что до последнего ну никак не получится и если что то бабы потом как нибудь еще нарожают .Но это потом как нибудь от мигрантов трудовых...индусов например. И будет в Украине коренное население укроиндусов или индоукров😂
показати весь коментар
05.06.2026 09:27 Відповісти
Членограй потребує м"яса, а Європі потрібно, щоб війна якнайдовше тривала подалі від кордонів ЄС, й чужими життями. Тут їхні інтереси сходяться.
показати весь коментар
05.06.2026 09:27 Відповісти
Навряд чи йде мова про повернення. Мова йде про статус біженця і соцпідтримку. І це все.
показати весь коментар
05.06.2026 09:26 Відповісти
Так ті чоловіки і помчать в Україну, аж волосся назад. Будуть петляти в Африку. В Австралію. В Антарктиду... Та куди-небудь.
показати весь коментар
05.06.2026 09:25 Відповісти
Правильно, служити мають всі ухилєси - і внутрішні і зовнішні, і ті хто хочуть воювати і ті хто поперед себе інших пхають і ті хто хоче віддати домбурас і ті хто не хоче.
показати весь коментар
05.06.2026 09:25 Відповісти
зробіть простіше, всім у віці 23-60, які втекли, анулюйте закордонний паспорт, права, заблокуйте банківські картки.
показати весь коментар
05.06.2026 09:25 Відповісти
інтегрованих не так вже й багато, вони залишаться і чоловіки і жінки. решта - ютубні блогєри, мандруючі-соціальщики, .... таких просто вижиматимуть, скоріше такі переїдуть в інші країни але депортувати ніхто не буде.
показати весь коментар
05.06.2026 09:23 Відповісти
Не прошло й року як показово-потужно відпустили молодь а тепер отаке!
Ну хіба не клоуни???
показати весь коментар
05.06.2026 09:23 Відповісти
У тебе поважна причина... цицьки не більше ніж у твого бойфренда))
показати весь коментар
05.06.2026 09:23 Відповісти
Алкаші вивозимо, а війну, схоже, не дуже.
показати весь коментар
05.06.2026 09:22 Відповісти
Наивная они что самим против угрожающей им раши не воевать всех украинских евромигрантов -ухылесов мужского пола ,призывного возраста быстро и на раз обратно в Украину выпровадят и никакими комиссиями ни евро ни влк заморачиваться не станут, 😂
показати весь коментар
05.06.2026 09:21 Відповісти
показати весь коментар
05.06.2026 09:21 Відповісти
варіант з поверненням може статися,якщо ес не тільки нас підтримує у війні а й напряму в ній участвує нашими руками та у тому жахітті що відбувається в країні,ось і побачимо хто є хто....
показати весь коментар
05.06.2026 09:19 Відповісти
Хуже, *****, не будет. Хоть поржем.
показати весь коментар
05.06.2026 09:19 Відповісти
Маминій квіточці Мосійчук починати хвилютись?
показати весь коментар
05.06.2026 09:18 Відповісти
В них проста зацікавленість в тому щоб Україна могла оборонятись,і щоб вони могли залишити собі українців для підсилення своєї економіки.Тому йде таке балансування.Я особисто думаю що ті українці,я про чоловіків зараз,хто повноцінно включився в роботу,бізнес,немає ніяких порушень,вони залишаться.А інші,ті хто не старається інтегруватись,вчитись,працювати,порушує закони,ті легко можуть бути позбавлені захисту і відправлені в Україну.І більшість з них на фронт.А закон якийсь придумають
показати весь коментар
05.06.2026 09:17 Відповісти
Начинается то что давно прогнозировалось и предполагалось. Ану ка защитники евроухылесов ваш выход на бис с гневными комментами в адрес еврофашистских чиновников-коррупционеров😆
показати весь коментар
05.06.2026 09:17 Відповісти
Всіх вислати, окрім тебе?
У тебе прсто поважна причина...
показати весь коментар
05.06.2026 09:17 Відповісти
не дуже вивозимо?є такі села що вже останніх алкашів вивезли,беспомічним бабцям немає кому подвір'я покосити
показати весь коментар
05.06.2026 09:16 Відповісти
Цього не буде. Доведеться заброньованим фанатам "кордонів 91-року" воювати, усім хто відмазався і за це, поки що, любить зеленського
показати весь коментар
05.06.2026 09:15 Відповісти
Ніяк не відповідає. І хто тоді буде в цих країнах працювати, сирійці чи інші нєгри? Пошлють нахєр таких "кієвлян".
показати весь коментар
05.06.2026 09:15 Відповісти
Дивні обидва варіанти, які повністю виключають захист для чоловіків хворих і які не можуть служити, для інвалідів, для тих чоловіків які наглядають за інвалідами з членів сім´ї, для багатодітних родин.
Європа відверто йде на поводу геноцидників з української влади.
Мало того немає пропозиції, перш ніж когось позбавляти людських прав і свобод українців, норми яких закріплені в усіх Міжнародних Конвенціях, перевірити стан здоров'я чоловіків і підстав їх перебування за межами України. Шоб їх шок був в шоці від того кого саме українська zovвлада вимагає позбавити захисти і підтримки.
Спрдівпюсь ЄСПЧ взгріє потім Європи на мільярди євро за порушення основних прав і свобод громадян.
показати весь коментар
05.06.2026 09:15 Відповісти
Сторінка 3 з 4