Масова мобілізація правоохоронців призведе до сплеску злочинності, - Нєбитов

Мобілізація поліцейських

У Нацполіції пояснили ризики масштабного залучення правоохоронців до мобілізації та повідомили, скільки поліцейських нині беруть участь у бойових діях.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це заступник голови Нацполіції Андрій Нєбитов розповів в інтерв'ю РБК-Україна.

Скільки поліцейських залучені до оборони?

"Сьогодні майже 9 тисяч поліцейських виконують бойові завдання безпосередньо на лінії фронту. Ще близько 34 тисяч несуть службу в прифронтових областях", - розповів він.

За словами заступника голови Нацполу, поліцейські, які пішли на фронт, проходять службу у бригаді "Лють", яка була створена для виконання завдань на найскладніших ділянках фронту. Також вони воюють у бригаді "Хижак" та стрілецьких батальйонах.

Нєбитов зазначив, що поліцейські разом із військовими Збройних сил України брали участь в обороні Бахмута, Авдіївки та Кліщіївки на Донеччині, а також Малої Токмачки, Гуляйполя на Запоріжжі та інших населених пунктів.

Кадровий дефіцит

Водночас він звернув увагу на проблему кадрового дефіциту в системі Нацполіції.

За словами Нєбитова, бойові підрозділи поліції формуються, поповнюються та проходять ротацію виключно за рахунок особового складу Нацполіції. Мобілізовані цивільні особи до цих підрозділів не потрапляють.

Через це, як зазначив заступник голови Нацполіції, некомплект кадрів стає дедалі відчутнішим.

Він наголосив, що для підготовки оперативника кримінальної поліції або слідчого потрібні місяці навчання, а в окремих випадках - роки.

Питання мобілізації

На мою думку, масова мобілізація правоохоронців призведе до сплеску злочинності. Коли патрулі рідшають, а відповідь на виклики затягується - кримінал відчуває слабину", - заявив Нєбитов.

Топ коментарі
+60
АХАХАХАХАХАХАХАХХАХАХАХАХАХАХХАХАХАХАХАХАХАХХАХАХАХАХАХАХАХАХХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХХАХА

ПЕРЕСТАНЬТЕ УЖЕ В КАЛАМБУР!!!

Єдиний раз коли чувак стріляв по людям - ВОНИ БІГЛИ швидше всіх. А всі інші рази вони треба лише щоб лякати людей і щоб бусярити чоловіків і тримати країну в страху
показати весь коментар
08.06.2026 09:01 Відповісти
+48
Снимите с криминала бронь и вместе отправляйтесь на фронт.
показати весь коментар
08.06.2026 09:04 Відповісти
+38
Який кримінал він має на увазі? Той що серед білого дня у балаклавах на авто без номерів скоює важкі злочини з побиття та викрадення людей?
показати весь коментар
08.06.2026 09:06 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
АХАХАХАХАХАХАХАХХАХАХАХАХАХАХХАХАХАХАХАХАХАХХАХАХАХАХАХАХАХАХХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХХАХА

ПЕРЕСТАНЬТЕ УЖЕ В КАЛАМБУР!!!

Єдиний раз коли чувак стріляв по людям - ВОНИ БІГЛИ швидше всіх. А всі інші рази вони треба лише щоб лякати людей і щоб бусярити чоловіків і тримати країну в страху
показати весь коментар
08.06.2026 09:01 Відповісти
До сплеску злочинності, який організують самі правоохоронці...
показати весь коментар
08.06.2026 09:30 Відповісти
50% по ротації, нічого страшного в цьому небуде.
показати весь коментар
08.06.2026 09:51 Відповісти
Пане Михайло , я інакше глянув на те , що сказав цей ТОПухилянт .

А сказав він фактично таке - якщо спробуєте нас заброньованих та заприсяжених поліціянтів масово направити на "нуль" , то ми за допомогою контрольованого нами криміналу таке вам, хлопам , влаштуємо на вулицях міст , що ви перед нами будете лежати та благати , щоб ми не йшли на ЛБЗ !
показати весь коментар
08.06.2026 10:42 Відповісти
ТЦК усіх потенційних жертв та злочинців ставить на шлях служби у ЗСУ, тож можна усю поліцію мобілізовувати разом із держслужбовцями.
Згадували удописах про випадки коли на ДТП приїджали ТЦК і допогли обом сторонам.
показати весь коментар
08.06.2026 12:14 Відповісти
Охорону правопорядку,типу дружина, може і ветеран російсько української війни виконувати, не за безплатно звісно. А взагалі комендантська година.
показати весь коментар
08.06.2026 09:01 Відповісти
ДФТГ, власне, для цього...
показати весь коментар
08.06.2026 09:28 Відповісти
дфтг зараз це тітушня яку трохи легалізували, вони на фронті були нуль секунд.
показати весь коментар
08.06.2026 10:07 Відповісти
ДФТГ для іншого, але в силу певних обставин туди зараз виключно непридатних приймають...
показати весь коментар
08.06.2026 11:50 Відповісти
Посміявся.
показати весь коментар
08.06.2026 09:02 Відповісти
Снимите с криминала бронь и вместе отправляйтесь на фронт.
показати весь коментар
08.06.2026 09:04 Відповісти
👏👏👏👏👏👏👍
показати весь коментар
08.06.2026 09:19 Відповісти
від 50% не "навчанних" на фронті , нічого в державі не станеться.
показати весь коментар
08.06.2026 09:28 Відповісти
сміття
показати весь коментар
08.06.2026 09:04 Відповісти
показати весь коментар
08.06.2026 09:05 Відповісти
Треба мобілізувати до поліції , а навчаних роками на фронт! І все вирішиться раптово і швидко.
показати весь коментар
08.06.2026 09:05 Відповісти
Якраз навпаки🤣
показати весь коментар
08.06.2026 09:06 Відповісти
Який кримінал він має на увазі? Той що серед білого дня у балаклавах на авто без номерів скоює важкі злочини з побиття та викрадення людей?
показати весь коментар
08.06.2026 09:06 Відповісти
Так мусара и есть криминал, только в гражданке!!!
показати весь коментар
08.06.2026 09:13 Відповісти
Сцикун, який не бажає працювати, та прагне займатися бандитизмом, йде в поліцію! 😁
показати весь коментар
08.06.2026 09:25 Відповісти
В київських патрульних---більше 50% некомплект Ви чи ідіот,чи такий тупий.??? Правда є ще одне---ВОРОГ УКРАЇНИ,
показати весь коментар
08.06.2026 09:29 Відповісти
Ще разок у якогось діда зі зброєю "з'їде дах", вирішить постріляти в людей, і некомплект у поліції зросте до 75-80%. Всі сміливці розбіжаться в різні боки як таргани.
показати весь коментар
08.06.2026 09:39 Відповісти
а хто той комплект роздував і для чого ???? може його якраз урізать на 50 % ??.. унас же дірка на виплати військовим 180 млд , про дірку на виплати ментам я щось нечув !
показати весь коментар
08.06.2026 10:09 Відповісти
Проте в конторі, посади (по перекладанню папірців з право на ліво), які мали би займати вільнонаймані цивільні, 100% вкомплектовані, "поліціантами" які отримують всі "ніштякі" (в т.ч. ранню пенсію) від народу України, як ті що дійсно служать, але "по факту" лише протирають штані...
показати весь коментар
08.06.2026 10:49 Відповісти
Він має на увазі бабок які укроп, редиску, та квіти з власного городу продають, бо пенсії на прожиття не вистачає...
показати весь коментар
08.06.2026 11:14 Відповісти
Та канєшна...порозказуй казочки...А який був сплеск коли поліцаї тікали від озброєного злочинця в Голосіївському районі?
показати весь коментар
08.06.2026 09:07 Відповісти
То залиште у спокої "оперативника кримінальної поліції або слідчого", а відправте воювати тих шалопаїв, котрі щоденно катаються по вулицям, п'ють каву і кошмарять повій та бабусь з петрушкою.
показати весь коментар
08.06.2026 09:07 Відповісти
опера і слідака дійсно треба вирощувати роками, а оте хамло патрульне за два тижні на комбікормі зростає
показати весь коментар
08.06.2026 09:11 Відповісти
мобілізуйте злочинців і злочинності не буде
показати весь коментар
08.06.2026 09:07 Відповісти
Давно би це зробили, але відкуповуються сволочі
показати весь коментар
08.06.2026 09:11 Відповісти
Це точно, не можна призивати поліцейських захищати Україну, бо злочинність страшніше чим військови ху....лостану.
показати весь коментар
08.06.2026 09:09 Відповісти
Чергова дуже тупа відмазка...
показати весь коментар
08.06.2026 09:10 Відповісти
Мусор не *****, у вас только статистика растет!!! Мусара только фиксируют преступления и правонарушения. Убийца на Мерседесе имел 39 нарушений ПДР и шо мусара сделали?! Ни Ху я!!!
показати весь коментар
08.06.2026 09:10 Відповісти
А отут ви не праві, вони 39 раз поповнили сімейний бюджет...
показати весь коментар
08.06.2026 10:03 Відповісти
"Сміяться при слові "лопата"... Злочинність і так виросла.
Крім того, у 1941 році, з міліціонерів цілі полки формувалися, та кидалися на фронт - і нічого... Тил витримав...
показати весь коментар
08.06.2026 09:11 Відповісти
Дуже потужні аргументи.
Ще щось про сраліна додай.
...латентий кац совкодрочер
показати весь коментар
08.06.2026 09:34 Відповісти
А до чого тут "сралін"? І тоді, і зараз, ішла війна. Але тоді міліціонери не були "кастою недоторканних"... А поліцаї, зараз, саме такими, і є...
показати весь коментар
08.06.2026 09:47 Відповісти
Тоді було і багато іншого.
Кажи вже про все, що було.
А може вже досить дивитися у минуле та ще й не саме нормальне минуле?!
Схоже, ти і на виборах обираеш через призму, що було у 41 чи у сесесер.
Шукай аргументацію з поглядом у майбутнє.
Може і результат буде кращий.
показати весь коментар
08.06.2026 11:21 Відповісти
Не "растекайся мысью па древу..." Ми обговорюємо КОНКРЕТНЕ питання - МОЖЛИВІСТЬ МОБІЛІЗАЦІЇ ПОЛІЦАЇВ, а не "багато чого іншого"... Я провів паралель між німецько-радянською війною, та російсько-українською. Різниці немає - і там, і там стоїть питання порятунку держави. То чому я не можу "провести паралель" між використанням правоохоронців ТОДІ, і ЗАРАЗ?... Висхідні умови однакові...
показати весь коментар
08.06.2026 11:42 Відповісти
по суті - повнісю згоден.
Вся поліція повинна бути задіяна у захисі країни від ворога.
На постісній ротаційній основі і на лбз.
Але не згоден з аргументаційними прикладами.
показати весь коментар
08.06.2026 12:15 Відповісти
Заперечуй... Наведи СВОЇ аргументи...
показати весь коментар
08.06.2026 12:16 Відповісти
Що тут аргументувати?
Якщо ти за замовчуванням не вважаєш, що сесесер не може бути будь яким прикладом для України, то навіщо тобі якісь аргументи?
Для мене це очевидно.
Навіть на думку не спадає, щоб аргументувати щось правильне прикладами з сесесер.
показати весь коментар
08.06.2026 12:48 Відповісти
Ти про що мелеш? Не треба свої припущення називать моїм "замовчуванням"... Людство всю свою історію існування живе за "шаблонами". Якщо висхідні умови тотожні, то і дії повинні буть тотожними. Саме на цьому базується діяльність як в юриспруденції, так і у дипломатії та військовій сфері...
показати весь коментар
08.06.2026 12:55 Відповісти
Воно й видно, що ти по совковим шаблонам живеш.
Зупинився у розвитку.
Я тобі саме про це й кажу.
Добре хоч сам визнаєш.
показати весь коментар
08.06.2026 13:50 Відповісти
Ясно... Аргументів не буде... Звичайне балабольство... "Гуляй вальсом..."
показати весь коментар
08.06.2026 14:04 Відповісти
Статистика показує, що загалом рівень злочинності нижчий, ніж у 2020-2021...
показати весь коментар
08.06.2026 09:35 Відповісти
Ну - я в "статистику" не ліз... Але те, що поліцаї, сьогодні, більше "щоки надувають", ніж працюють - бачу на вулицях...
показати весь коментар
08.06.2026 09:45 Відповісти
Нижче наведену статистику я можу інтерпретувати як цілеспрямоване завищення статистичних дані з боку поліції за фактом відкриття формальних правопорушень для роздування штату. Що спостерігалося і раніше. Кількість злочинів зростає пропорційно зростанню штату поліціянтів.

За даними Офісу Генерального прокурора України, через повномасштабну війну та значне зменшення населення (до близько 33 млн), кількість зареєстрованих злочинів у 2025 році зросла до 608 191, що на 89% більше за показник 2021 року, де було зафіксовано близько 321 443 кримінальних правопорушень.

Кількість злочинів на 100 000 населення

Розрахунок базується на співвідношенні загальної кількості облікованих злочинів до кількості населення у відповідному році.

2021 рік
Зареєстровано злочинів: ≈ 321 400Населення (довоєнне): ≈ 41,5 млн
Показник: ≈ 775 злочинів на 100 000 осіб [https://www.yagunov.in.ua/2025-general-crimes/ 1]2025 рік
Зареєстровано злочинів: 608 191Населення: ≈ 32,9 млн
Показник: ≈ 1 848 злочинів на 100 000 осіб [https://www.instagram.com/p/DXEOqTSDP5_/ 1, https://jvestnik-politology.donnu.edu.ua/article/view/19383 2]
показати весь коментар
08.06.2026 09:59 Відповісти
Тільки тупі ідіоти,правопорушникі,крадії,шахраї і вороги України кричать,що поліцію всю потрібно на фронт Бо вона їм заважає А те що поліція гине від рук бандитів кожний день в тилу---це їх не цікавить ,явже не говорю за прифронтові зони і фронт.По недавнім даним в Києві некомплект патрульної поліції---більше 50% ,то крикуни--ідіть і будете і "багато" грошей заробляти і порядок підтримувати Тільки знайте,що в патрульного зарплата мень чим охорони супермаркету,а працювати більше в рази і постійних стресах Повторюсь--тільки долбодятел обливає лайном поліцію.!!!!!
показати весь коментар
08.06.2026 09:13 Відповісти
Хто придумав оцю дебільну тезу? Ось вакансії. То Ірина вже переходить в охоронці?
показати весь коментар
08.06.2026 09:35 Відповісти
https://www.work.ua/jobs/8072019/

https://www.work.ua/jobs/3416269/
показати весь коментар
08.06.2026 09:37 Відповісти
Ніхто й не каже, що всю поліцію одночасно слід відправити на фронт.
50%, а через кілька місяців - ротація. В тилу люди з полегшенням видихнуть.
показати весь коментар
08.06.2026 09:43 Відповісти
Особливо гинуть співробитники вселяких відділів по квартирному облік та звязків з громадкістю.
показати весь коментар
08.06.2026 10:53 Відповісти
Шановний, а чому в Україні обливають лайном поліцію ? Чи не тому, що майже 80% її, коли росія захопила наші території - обісралися, перейшли на сторону ворога та потікали? Звісно порядні поліцейські є і за це їм СЛАВА та ПОДЯКА від українського народу.
показати весь коментар
08.06.2026 10:57 Відповісти
Коля Киянин називав два роки тому цифру 20.000 мусорів з окупованої території під час повномаштабки перейшли на бік ворога! ДВАДЦЯТЬ ТИСЯЧ!
показати весь коментар
08.06.2026 11:29 Відповісти
https://www.youtube.com/shorts/8EDPGf9qU2o
показати весь коментар
08.06.2026 11:32 Відповісти
"Війну ми не виграємо, якщо не змінимо нинішній стан речей", - військовий Хархан. ВIДЕО Джерело: https://censor.net/ua/v3606010
показати весь коментар
08.06.2026 11:34 Відповісти
На нулі більше грошей платять, то хай йдуть заробляють. Чого поліціянтам за копійки перепрацьовувати
показати весь коментар
08.06.2026 11:39 Відповісти
Нах їм туди йти, вони й на 130й непогано зароблять...
показати весь коментар
08.06.2026 11:53 Відповісти
Під час Майдану мусорня по норах ховалася, а кияни самі донецьких тітушок пNздили, і був порядок. Отже, не переймайтеся так за цівільних, а шуруйте на фронт захищати свої ліві статки, замість сутенерити та наркоту дахувати.
показати весь коментар
08.06.2026 09:15 Відповісти
Під час Майдану одеська міліція стала на бік антимайданівців. Історичний факт.
показати весь коментар
08.06.2026 10:12 Відповісти
Тому треба ще подвоїти штат.
показати весь коментар
08.06.2026 09:15 Відповісти
нє!
ну, звісно ми можемо сміятися, скільки завгодно!
але, оцей тупорилий мєнт на найвищому рівні керує каральною системою в україні!!!!
тож, можна уявити, що коїться на нижчих ланках.......

і, до речі: вся ******* прокурорскьо мєнтовська мафія гартувалася більше тридцяти років, починаючи з буремних 90-х, коли плотненько спаялися з тим самим криміналітетом!!!!!!

реформи кажете?
хіхіхіхіхіхіхіхіхі..........
показати весь коментар
08.06.2026 09:18 Відповісти
😊 Читаю коменти - і бачу ставлення громадян до поліції - навіть опитування не треба! А поліції, щоб робити висновки, потрібні двіречі - совість і мізки, яких очевидно нема.
показати весь коментар
08.06.2026 09:23 Відповісти
"...для підготовки оперативника кримінальної поліції або слідчого потрібні місяці навчання, а в окремих випадках - роки" - а слюсарями, зварювальниками, штукатурами-плиточниками, бухгалтерами, юристами народжуються? Кожен вербальний перл керівництва МВС все більше і більше підтверджує тезу про глибоку недолугість керівників/працівників цієї структури. Адекватні мєнти давно пішли в бригаду Лють та інші підрозділи Сил Оборони України, залишилося сміття.
показати весь коментар
08.06.2026 09:24 Відповісти
Поліція у нас не ідеальна, як і у всьому, куди не подивися. Але, якщо вам приставлять ножа і пограбують, авто розіб'ють чи викрадуть, будинок обчистять, або дітей та дружину скривдять. До кого звертатиметеся? До пожежників? Чи самі з усім упораєтеся?
показати весь коментар
08.06.2026 09:24 Відповісти
Чоловіка-мусорка зазищаєш?
показати весь коментар
08.06.2026 09:27 Відповісти
А збагнути її слова у вас розуму НЕМАЄ. Колись мені один бандит говорив---ми крадемо машини в ЛОХІВ, То може ви просто---ЛОХ ?
показати весь коментар
08.06.2026 09:36 Відповісти
Все що мозок не може подужати,осідає на язику.) Доброго дня!
показати весь коментар
08.06.2026 09:49 Відповісти
Це все само собою, але ж ніхто не каже 100% ментів одразу на фронт! Дивіться, злочинність із 2022 дійсно знизилася, а ще купа народу виїхала за кордон, тому копів об'єктивно потрібно менше зараз.
Плюс, є копи-біженці з окупованих регіонів.

Ну і головне: в часи АТО при Авакові на фронті було БІЛЬШЕ ментів, ніж зараз!
показати весь коментар
08.06.2026 09:30 Відповісти
Аваков ще той троянський кінь.Він нищив Порошенко як президента і тісно працював із Коломойським, який сам визнав,що в виборах Зе дуже велика заслуга Авакова. Він працював на зелену владу і саджав невинних та патріотів на догоду Зеленському.Тож не треба його так звеличувати.
показати весь коментар
08.06.2026 10:30 Відповісти
Я не звеличую, я порівнюю...
показати весь коментар
08.06.2026 11:29 Відповісти
Поліція зафіксує злочин (і то не факт!), і на цьому можете бути вільні.
Ваша справа роками покриватиметься пилом десь в архіві.
показати весь коментар
08.06.2026 09:58 Відповісти
ну звертались до поліції, і знаєте який результат? а ніякого.

у знайомого телефон віджали, ми знайшли цих *********, трохи зробили громадянське затримання, відвели до поліції, і знаєте який результат? "а, ми цих знаємо"
показати весь коментар
08.06.2026 10:13 Відповісти
Я покличу на допомогу поліціянта з відділу квартирного обліку або звязків з громадкістю. Вони ж поліціанти - мають врятувати мене...
показати весь коментар
08.06.2026 10:56 Відповісти
Як на мене то я б подивився на тебе зі сторони,як би бандюки тебе дубасили Ну а повторювати одну і ту ж фразу,це може тільки недолуге і тупе створіння В ДЕРЖАВІ БАГАТО ПРОФЕСІЙ І ПОСАД ІВСІ ВОНИ ПРИЙНЯТНІ,одні важливі інші другорядні А вот тупих злодіїв і баранів в списку професій немає,але на жаль в житті багато і серед останніх і ви.
показати весь коментар
08.06.2026 13:52 Відповісти
Може я і тупий, але виправдовувати педофіла-гвалтивника, лише тільки тому що воно з поліції - "...це може тільки недолуге і тупе створіння..."
показати весь коментар
08.06.2026 14:09 Відповісти
Звернуся до тих мусорів які мою дружину прав позбавили без жодних порушень з її боку за вигадані злочини, а також до тих бичків які регулярно в кущах з радаром пасуться (як при Кучмі, класика повернулася) на трасі де я регулярно їжджу. Видно що це потужні борцюни зі злочинністю, мають допомогти, без них ніяк.
показати весь коментар
08.06.2026 12:38 Відповісти
Та конешно, сразу разграбят всё награбленное ну чувак, зачем так тупо лгать, просто полиция должна по вашим понятиям защищать власть а борьба с преступностью это просто дымовая завеса...
показати весь коментар
08.06.2026 09:25 Відповісти
крім поліціянтів в системі МВС є ще МРЕВ, міграційна служба чому вони бронюються чи там всі інваліди
показати весь коментар
08.06.2026 09:28 Відповісти
Бо там 95% то жінки... )))
показати весь коментар
08.06.2026 11:56 Відповісти
Очко жим -жим не залізне , своїх покриваєш і що-то за система підготовки що готує слідчого роками . щоб підготувати сержанта СА вистачало пів року.
показати весь коментар
08.06.2026 09:29 Відповісти
Менше будуть бюджетного палива палити.
показати весь коментар
08.06.2026 09:32 Відповісти
Дивіться, зараз копи у двох бригадах (Лють, Хижак), але це МЕНШЕ, ніж було на фронті в часи АТО. Тоді було БІЛЬШЕ ДЕСЯТКА поліцейських батальйонів. 10 батальйонів - це взагалі-то БІЛЬШЕ, ніж дві бригади! І якогось сплеску злочинності не сталося, бо все одно вистачило копів для підтримання порядку.

2 липня 2014 року Арсен Аваков назвав добровольчі спецпідрозділи МВС, які беруть участь в АТО. Це добровольчі батальйони міліції:

«Луганськ-1»
«Київщина»
«Артемівськ»
«Миколаїв»
«Шторм»
«Київ-1»
«Київ-2»
«Слобожанщина»
«Харків-1»
«Харків-2»
«Дніпро-1»
«Чернігів»
показати весь коментар
08.06.2026 09:32 Відповісти
Ну це трохи перебільшуєте.Бо то були не чисто поліцейські підрозділи.Там була БІЛЬША частина цівільних добровольців. Ну а Аваков ,ше той фрукт.
показати весь коментар
08.06.2026 09:41 Відповісти
Так взгалі-то і в Лють та Хижак теж не лише копи йдуть! Купа бігбордів із запрошенням добровольцям долучитися і СМС приходять!
показати весь коментар
08.06.2026 09:46 Відповісти
Спілкувався з одним із Хижак.Був він там майже півтора року,типу в командировці,то говорив,що всі були тап поліцейськи. То все--таки я йому вірю ,а не "басням крилова"
показати весь коментар
08.06.2026 09:50 Відповісти
У мене знайомий у Сталевому кордоні, там не лише професійні прикордонники...
показати весь коментар
08.06.2026 09:55 Відповісти
Так в тому і шулерський "трюк": був цивільний, вступів до певного батальону - став копом. Все "по чеснаку". Був копом - вбив на авто двух дівчат, суд винес вирок вже цивільному. Все "по чеснаку".
показати весь коментар
08.06.2026 11:00 Відповісти
І так, Аваков фрукт, але при тому фрукті діяльність поліції мені трохи більше подобалася...
показати весь коментар
08.06.2026 09:47 Відповісти
Що Ви привели приклад, коли в країні був президент і військовими операціями керували бойові генернали. Тоді тихо пройшло 4 мобілізації, в армію йшли добровольці, бо вони заключпали договори на пів року, на рік і на більше і знали, коли можуть повернутися додому. За їх службу держава платила на той час достойні гроші. А чотирижди ухилянт з самого першого дня почав знищувуати армію і домовлятися з ворогом зійтися посередині. Навіть замість параду воєнних воно зібрало в центрі Києва зброд з зайчиками і фанерним паровозом. Всі ті "герої" отрнимали ордена...,а хоч один, чи одна пішли на фронт? Пішли такі, як Звіробій чи Тетяна Чорновівл, на яких Боневтік сциеливий порушив кримінальні справи.
Коли розвідки США і Великої Британії повідомляли про підготовку нападу, то чотирижди сцимкливий ухилянт облив ті розвідки брудом, уявитв себе Великим Наполеноном і не ввів воєнний стан та не провів мобілізацію, бо це вдарило б по його рейтингах. Воно піклується про себе, про можливість як найдовше грабувати цю бідну державу, а не про її захист. Добусифікувалися, що бачите вихід тільки направити на фронт поліцію? А як повернути цілу армію до 300 тисяч, якак перебуває в СЗЧ, яких він туди направив своїми непрофесійними діями? Цього не знає Боневтік Позорний? На цей раз призначає винними поліцію, щоб нарід виганяв весь пар ненависті в їх бік?
показати весь коментар
08.06.2026 09:52 Відповісти
Більшість коментаторів та ухилєсів НІКОЛИ не підуть захищати свою родину!
показати весь коментар
08.06.2026 09:33 Відповісти
Мабуть беруть приклакд з Президегнта, який чотирижди відкосив, але живе своє найкраще життя, бо 73% баранів занесли його на своїх рученьках на трон і дали в руки Гетьманську булаву і ключі від всієї України.
показати весь коментар
08.06.2026 10:00 Відповісти
Самокритичненько....
показати весь коментар
08.06.2026 10:04 Відповісти
В районі мого будинку---куча бабок торгує кожний день і НІКОЛИ НЕ БАЧИВ ,ЩОБЇХ ХТОСЬ "ПРОГАНЯВ А на вулицях Києва такий безлад,що вже і їздити не хочеться Кожний день Іце бачу,бо їзжу по Бажана. Аварійні ситуації,бо ганяють недоумки і правила жля них не в приаритеті.
показати весь коментар
08.06.2026 09:46 Відповісти
Так ведь поліція і не працює, в "полі" нема кому, всі в конторі штані протирають.
показати весь коментар
08.06.2026 11:02 Відповісти
НУ точно без голови,бо іншого не може сказати.
показати весь коментар
08.06.2026 13:59 Відповісти
Але ж "конторськи" теж поліціянти із званням та відповідними пільгами.
показати весь коментар
08.06.2026 14:11 Відповісти
Сторінка 1 з 2