7646 відвідувачів онлайн
26 033 170

Пасажирський літак розбився у Казахстані: летів з Баку до Грозного. ВIДЕО

Поблизу казахстанського міста Актау розбився пасажирський літак.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це пишуть місцеві ЗМІ.

Попередньо, він летів рейсом з Баку (Азербайджан) до Грозного (Росія). Відомо, що з борту літака було подано екстрений сигнал.

За даними lada.kz, на борту були 105 пасажирів і пʼять членів екіпажу. Відомо про вцілілих.

Читайте: Російський Су-34 розбився у горах Північної Осетії, екіпаж загинув

Топ коментарі
+27
Здається, дехто вижив... Цікаво одне - ЯК літак, летючи над Кавказом, опинився по інший бік Каспію?!!! Аж над Мангишлаком?...
показати весь коментар
25.12.2024 09:20 Відповісти
+16
Який пасажирський нах? На Московії або військовий літак або літак-скотовіз.
показати весь коментар
25.12.2024 09:15 Відповісти
+15
Нормальні люди в кадировостан не літають. Ну папалі в Члєн Пєпєнгу і х ними.
показати весь коментар
25.12.2024 09:16 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
Здається, дехто вижив... Цікаво одне - ЯК літак, летючи над Кавказом, опинився по інший бік Каспію?!!! Аж над Мангишлаком?...
показати весь коментар
25.12.2024 09:20 Відповісти
Який пасажирський нах? На Московії або військовий літак або літак-скотовіз.
показати весь коментар
25.12.2024 09:15 Відповісти
Нормальні люди в кадировостан не літають. Ну папалі в Члєн Пєпєнгу і х ними.
показати весь коментар
25.12.2024 09:16 Відповісти
Кривизна землі зашкодила.
показати весь коментар
25.12.2024 09:18 Відповісти
Чем меньше орков, тем лучше миру. Нечего бомбить Украину в Рождество. Будет ответка.
показати весь коментар
25.12.2024 09:28 Відповісти
Та ні. Просто літак важчий за повітря.
показати весь коментар
25.12.2024 09:19 Відповісти
можливо був закритий повітряний простір над Каспієм (на період пусків КР) - стояв в зоні очікування!
показати весь коментар
25.12.2024 09:27 Відповісти
Як-то летіти з Азербайджану в Чечню і розбитися в Казахстані ? Ви там нічо не перепутали ?
показати весь коментар
25.12.2024 09:46 Відповісти
и не в Рождество тоже нельзя бомбить.
показати весь коментар
25.12.2024 10:04 Відповісти
НУ, от... Вже трохи прояснюється ситуація... Значить, спрацювали два чинники. Погодні умови та неполадки в керуванні. Льотчик запросив аварійну посадку. І (можливо), диспетчери Махачкали "перестрахувалися" та побоялися саджать літак у себе... А "прикрилися" погодними умовами... Таке теж буває в практиці...
показати весь коментар
25.12.2024 10:13 Відповісти
на борту 15 громадян @уйлостану, решта - громадяни азербайджану (більшість), казахстану, таджикистану, киргизії
наразі до лікарень актау доставлено 18 виживших, один з них неповнолітній
показати весь коментар
25.12.2024 10:16 Відповісти
з авіатрощею під смоленськом 10.04.2010 о 09:54 (за Київом) ще не розібралися
@уйло вже тоді на гаагу і мотузку заслужив
показати весь коментар
25.12.2024 10:34 Відповісти
ВСЕ шо має відношення до скотоМосковії - скотсьтво.
ВСІ хто має відношення до скотоМосковії - скоти.
ВСІ.
Тому літак - скотовіз.
А ПІБ скотів, якими було наповнено літак- скотовіз, особисто мене, не цікаві.
показати весь коментар
25.12.2024 10:38 Відповісти
дон дон дон
показати весь коментар
25.12.2024 09:19 Відповісти
https://t.me/ToBeOr_Official/16844 Быть Или:
На хвосте потерпевшего крушение в казахстанском Актау пассажирского Embraer 190, принадлежавшего азербайджанским авиалиниям, обнаружены следы, похожие на те, что оставляют поражающие элементы ракеты ПВО. Причём отверстия направлены снаружи вовнутрь.
Согласно сервису Flightradar24 (скрин 3), азербайджанский Embraer 190, который изначально направлялся в Грозный, вошёл в воздушное пространство России и пропал с радаров в районе Каспийска, после чего появился уже в Каспийском море, направляясь в Актау.
Борт потерпел крушение в 9:28 по московскому времени. Где-то за час до этого чеченские паблики сообщили об атаке дронов на Чечню - 4-5 взрывов, несколько дронов упало в районе 2-го полка им. Ахмата Кадырова. И ровно за час до этого, в 8:28, согласно сообщению Минобороны РФ, был сбит БПЛА, обломки которого упали на ТЦ "Алания Молл" во Владикавказе.
С большой долей вероятности можем утверждать, что, зайдя в российское воздушное пространство, азербайджанский Embraer 190 c 62 пассажирами на борту, из которых 16 - граждане РФ, был принят за дрон и сбит российской ракетой ПВО.
показати весь коментар
25.12.2024 17:13 Відповісти
Зона очікування? На південний схід навіть відносно Баку? Та ще й над територією чужої країни? Щось малойвірно...
показати весь коментар
25.12.2024 09:31 Відповісти
Це, скоріш всього, льотчики випрацьовували пальне - щоб не сідать з повними баками... Бо це збільшує ризик аварії при посадці...
показати весь коментар
25.12.2024 09:35 Відповісти
Ну він азербайджанський, тому точно не військовий... Чурки до чурок летіли
показати весь коментар
25.12.2024 09:39 Відповісти
Судячи з відео, кадирівці з кацапами збили ще один пасажирський літак. Скоріш за все з переляку працювали по всьому, що бачили. Але в залежності від того, хто був на борту, або інших цілей, можливо варіант із навмисним збиттям як ізраільского літака над чорним морем, або з польським керівництвом, або як з пригожиним.
Багато залежить від Казахстану, чи допустить він міжнародних експертів до розслідування. До речі і побачимо на чиєму вони боці.
показати весь коментар
25.12.2024 16:44 Відповісти
Літак збито кацапською ппо.
показати весь коментар
25.12.2024 17:00 Відповісти
Надіюсь рашиський ну чорт з ним.
показати весь коментар
25.12.2024 09:21 Відповісти
З Баку до Грозного ? - може вітром занесло до казахів?
показати весь коментар
25.12.2024 09:25 Відповісти
R.I.P. громадянам Азербайджану.
показати весь коментар
25.12.2024 09:30 Відповісти
Просто після введеня санкцій на іноземні запчастини до чмосковитьських (простигосподи) самальотів, вони літають по пачці "Біломору"...
показати весь коментар
25.12.2024 09:32 Відповісти
Пишуть, через погодні умови його туди перенаправили...
показати весь коментар
25.12.2024 09:40 Відповісти
Вже потроху ситуація проясняється.
Helen Batiouk

На сервисе Flightradar24 отобразился странный курс самолета. Судно сделало две петли, после чего исчезло с радаров.

25.12.2024 09:29
Таке можливо, могло статься, коли в літаку сталася аварія і знадобилася аварійна посадка. При цьому льотчики або екстрено зливають пальне, або стають у "круг" і літають, поки його не випрацюють максимально. Це зменшує ризик аварії (та ще й з вибухом), при посадці. (Деякі літаки взагалі не можуть сідать з повним баками - шасі може не витримать удару об ЗПС...)
показати весь коментар
25.12.2024 09:43 Відповісти
Пане Яре!!! У свій час я був у комісії по розслідуванню кількох катастроф. Колись військових... з дійсно якісним розслідуванням спеціалістами. І зараз цівільних. Скажу відверто. Слідчі прокуратури...які займаються розслідуванням так розуміються у авіаційних справах..як свинні у сортах яблук у кориті. Повні нулі з дико випученими глазами і повним нерозумінням що треба робити! Саме головне для них знайти ВИННОГО!!! І вони його шукають не у літаку..а навколо документів... про підготовку до польоту.. хто контролював..чому нема підпису... чому не такої форми папірець... тощо. Так що про СЛІДЧИХ краще не розповідайте. Бо це вже не смішно!
показати весь коментар
25.12.2024 13:04 Відповісти
Ну как минимум Эмбраер будет требовать предоставить доступ к обломкам. Потому что одно дело это сбитый самолет - компания тут не при делах, задачи выпускать бронированные аэробусы им и не ставилось - а другое дело падение по причине отказа техники. Это очень большие репутационные а затем и финансовые убытки. Чтобы закрыть им глаза дедушке Пу который Ху придется сильно-сильно раскошелиться. И еще придется договариваться с Токаевым и Алиевым, ну и конечно башлять семьям погибших и пострадавшим. Ну и теперь какие иностранные авиакомпании согласятся туда летать? И что скажут об этом их страховые компании, а так же лизингодатели? В общем жаль конечно погибших людей, не имевших гражданства страны-агрессора, но этот выстрел из ЗРК был точно оркам в ногу.
показати весь коментар
25.12.2024 16:55 Відповісти
Авіалінії Азербайджану
показати весь коментар
25.12.2024 09:28 Відповісти
Ні, це не пєрджет. Це Ембраєр.
показати весь коментар
25.12.2024 09:28 Відповісти
"большинство пасажиров ґражданє роzzіі"
показати весь коментар
25.12.2024 09:29 Відповісти
азейбарджанські авіалініїї
показати весь коментар
25.12.2024 09:32 Відповісти
Такі катастрофи, як і падіння снарядів, бомб, мін чи ракет, не визначаються з віросповіданням, національністю чи політичними поглядами... Гинуть чи отримують поранення всі, без розбору...
показати весь коментар
25.12.2024 09:33 Відповісти
кацапи тренуються ставити радіоперешкоди та електроімпульсний терор у реальних умовах, на цивільних літаках?...
та у будь-якому випадку ця аварія - наслідки психічного стану ***** та дій його неадекватних холопів-людожерів..
показати весь коментар
25.12.2024 09:39 Відповісти
Можливо... Хоча і малоімовірно... Бо "зміна погоди" так різко не виникає... Борту просто , за таких умов, не дозволили-б, виліт... І чому тоді з борту надійшов аварійний сигнал? Значить, саме на борту сталася якась надзвичайна подія...
показати весь коментар
25.12.2024 09:52 Відповісти
Підприємство "КазАероНавігація" вважає, що аварія сталася у зв'язку із зіткненням із птахом і порушенням рульового управління.
показати весь коментар
25.12.2024 10:02 Відповісти
Також можливо, що літак міг змінити курс через загрозу атаки безпілотників на Чечню. За попередніми даними, Грозний атакували кілька БПЛА, унаслідок чого в аеропорту міста було оголошено план "Ковер".
показати весь коментар
25.12.2024 10:04 Відповісти
під час підльоту до махачкали з'явились проблеми із керуванням, пілот повідомив диспетчерів махачкали та баку, скерували до актау, близько 40 хвилин над каспієм намагалися рулити керування
показати весь коментар
25.12.2024 10:06 Відповісти
Московія його збила, хоче гадити ердогану
показати весь коментар
25.12.2024 10:17 Відповісти
Щирі співчуття загиблим людям та їх родинам!
показати весь коментар
25.12.2024 10:22 Відповісти
Так КУДИ "птах" попав? У "рульове управління"? Чи в "двигун"? Бо у літака того, двигуни - на пілонах, під крилами... А "рульове управління" будь-якого літака - це "закрилки", "передкрилки", "елерони" та хвостове оперення літака (з подібними деталями)... Вони до "двигунів" стосунку не мають...
От бачиш, СКІЛЬКИ притань відразу виникає?!
показати весь коментар
25.12.2024 10:37 Відповісти
Саме про це я й кажу... На даний час висунуто купу версій. Зберуться спеціалісти (льотчики та інженери). Почнуться допити екіпажу, диспетчерів, вивчення "чорних ящиків", дослідження залишків літака... В ході розслілування відкидатимуться версії, що не отримали свого підтвердження. Можливо, розберуться...
показати весь коментар
25.12.2024 10:42 Відповісти
Та капець! Прямо "групова атака"! Якби подібне сталося - вони- б прямо під Махачкалою гепнулися... А вони ще кілька сот кілометрів пролетіли і майже сіли в аеропорту Актау...
показати весь коментар
25.12.2024 10:55 Відповісти
Баку-Грозний. Запасний Актау. Туман у Грозному... пішов на запасний. Попередньо зіткнення з птахами з винесенням остекління кабіни пілотів. Чи то одне скло..чи ще щось... Скоріш за все зіткнення було на великій висоті..бо знизився у центрі Каспію до 400 метрів над водою по дорозі на Актау. ФР вже зніс дані про його політ. Летів..як кажуть..як бик посцяв... У районнах кавказу були зіткнення з орлами на висотах до 5-6 тисяч метрів. У 1982 році над Кавказом орел атакував військовий Ан-12 на висоті 6600 метрів. Пробив борт у лівій частині кабіни пілотів. Азербайджанець подав сигнал лиха майже за 20 хвилин до падіння. Намагалися виправити ситуацію.... але....
показати весь коментар
25.12.2024 11:41 Відповісти
.. пане Яре!! Ви дуже відстали від реалій! Вже років 25 після розпаду СРСР і новим правилам...до яких долучилися країни ... рішення на виліт приймає КПС... І ніякий диспетчер не може заборонити йому летіти. Тільки КПС має право на рішення..летіти..чи не летіти. Це в Радянському союзі за екіпажі приймали рішення диспетчери..та всякі керівники... У світі все інакше. Е метеоінформація... яка показувала..що на час посадки буде видимість 800 метрів..юі можна буде сісти. Вона не виправдалась... І літак повинен піти на запасний. Що сталося з азербайджанцем... поки невідомо. Але зниження його до 400 метрів каже про розгерметизацію і проблемами у кабіні екіпажу.
показати весь коментар
25.12.2024 11:53 Відповісти
громадяни @уйлостану, які були на борту

показати весь коментар
25.12.2024 12:04 Відповісти
Це не громадяни а скоти скотоМосковії.
показати весь коментар
25.12.2024 12:06 Відповісти
@уйлостану
показати весь коментар
25.12.2024 12:11 Відповісти
Пассажиры отчётливо слышали взрывы. Пишут, что сбившими самолет оказались бойцы ПВО Грозного. Кадыровцы уже зачищают посты про работу утреннего ПВО, теперь понятно почему… спустя 10 лет сюжет с постом стрелкова повторился. И еще одна жертва войны - сбитый путинскими обезьянами самолет…

Так вот почему его направили через Каспийское море в Актау! Думали, концы в воду.
Но пилоты, красавцы, дотянули до суши и оставили и свидетельства, и живых свидетелей…
показати весь коментар
25.12.2024 17:46 Відповісти
Черговий "МН-17"...
показати весь коментар
25.12.2024 22:47 Відповісти
На сервисе Flightradar24 отобразился странный курс самолета. Судно сделало две петли, после чего исчезло с радаров.
показати весь коментар
25.12.2024 09:29 Відповісти
Видно браковану синю ізоленту використали на техогляді...
показати весь коментар
25.12.2024 09:33 Відповісти
Да. Удивился почему он не сел, а начал петлять.

показати весь коментар
25.12.2024 09:45 Відповісти
Одне питання. Пачіму так мало загіблих?
показати весь коментар
25.12.2024 09:47 Відповісти
грозний не прийняв - туман, махачкала не прийняла - туман, скерували борт до актау
embraer 190, на борту 67 пасажирів та 5 членів екіпажу
показати весь коментар
25.12.2024 09:53 Відповісти
А в Баку (аеропорту вильоту) - теж туман? Чому назад не повернули? Чому виліт дозволили - якщо була загроза туманів по всьому маршруту польоту??
показати весь коментар
25.12.2024 09:57 Відповісти
усі питання до az airlines та диспетчерів баку, грозного, махачкали
на момент вильоту борт справний, пілот рулив до останнього, намагався посадити
показати весь коментар
25.12.2024 10:04 Відповісти
пишуть, що при зниженні на махачкалу зіткнувся із птахами, пошкодження рульового
показати весь коментар
25.12.2024 10:09 Відповісти
пишуть про птаха у двигуні, влетів біля махачкали, побоялись саджати (туман, загроза БПЛА у грозному), направили через каспій до актау - погодні умови кращі, аеропорт вільний, пального вистачало
показати весь коментар
25.12.2024 10:18 Відповісти
А я щось заперечую? З надходженням нових даних, просто висуваю версії того, що сталося...
показати весь коментар
25.12.2024 10:25 Відповісти
Махачкалу теж атакували? Глянь на карту: де Махачкала, де Грозний, і де - Актау?
показати весь коментар
25.12.2024 10:26 Відповісти
показати весь коментар
25.12.2024 10:28 Відповісти
Ну, от... Почали "навалювать купу інформації. І туман, і неполадки в рульовому управлінні, і птах у двигуні, і ремонт несертифікованими деталями... Хай "специ" розбираються... В третині авіакатастроф "специ" місяцями розібраться не здатні... Ще з третиною - кілька місяців розбираються...
показати весь коментар
25.12.2024 10:31 Відповісти
В Азербайджані працюють наші пілоти, вони не постраждали, екіпаж був азербайджанський.
показати весь коментар
25.12.2024 10:39 Відповісти
.... зіткнення зі зграєю птахів.
І в двигун , і в руль висоти, і в стабілізатор могло попасти!
показати весь коментар
25.12.2024 10:48 Відповісти
Грозний це не розія а Ічкерія. На крайній випадок можна сказати розійська федерація. Чи ви не розумієте різниці? Розія- це територія московської області
показати весь коментар
25.12.2024 10:55 Відповісти
А 38 громадян Азербайджану та інших держав (росіян було 16 чоловік) - теж скоти?
показати весь коментар
25.12.2024 11:23 Відповісти
...літак азербайджанський! Техобслуговування на височайшому рівні. Одна з найбільш безпечних авіакомпаній у світі.
показати весь коментар
25.12.2024 11:44 Відповісти
... при аварійній ситуації рішення на аварійну посадку приймає ВИКЛЮЧНО КПС!!! Ніяка ситуація..у тому числі і погані погодні умови...тим більше якійсь диспетчера не мають права заборонити посадку.. при будь яких умовах. Словосполучення АВАРІЙНА ПОСАДКА це аварійна ситуація..яка може скінчитися катастрофою чи аварією. І ніхто не має права щось заборонити КПС!
показати весь коментар
25.12.2024 12:00 Відповісти
Я написав щось про осіб, які приймають рішення? Екіпаж отримав дані з землі. А потім оцінив технічний стан борту та доповів на землю. І командир екіпажу приймає рішення. А я лише виклав кілька версій та купу питань, які будуть ставиться як людям, що мали стосунок до катастрофи, так і експертам - як в області повітряного руху, так і спеціалістів-інженерів... Там треба сідать і вивчать купу інформації... І лише потім робить висновки... Цея тобі кажу, як "слідчий"... Вчив колись такі речі... Та ще й "дізнавачем", колись, допомагав слідчому військової прокуратури, після падіння борта у нашому гарнізоні...
показати весь коментар
25.12.2024 12:16 Відповісти
звісно вичерпане.... Але не пішить про те...що було 30 років тому і давно скасовне та забуте. І без образ. Не дуже приємно читати припущення авіаційного спеціаліста... які нічого..крім посмішки не викликають. Не ставайте у ряд з людьми... що тут викладають свої думки...і які в авіаційних темах..як і в темах вивчення правопису у індонезійських папуасів нічого не тямлять. З Повагою!
показати весь коментар
25.12.2024 12:27 Відповісти
як він залетів у Казахстан?
показати весь коментар
25.12.2024 12:30 Відповісти
Авіатроща під Смоленськом - питання не технічне, а політичне. Тому правди не дізнається ніхто і ніколи...
показати весь коментар
25.12.2024 12:54 Відповісти
Яйца успел нарисовать, а самого Пыню - нет
показати весь коментар
25.12.2024 12:56 Відповісти
Пане Яре! Висновки (припущення) роблять СПЕЦІАЛІСТИ!!! Тому присутність сраних баранів...яких називають Слідчими Прокуратури там абсолютно не потрібна! Це дикий баласт і гальма для розлідувачів. Потрібно розповідати барану... що це авіаційний насос..він відмовмв... І починається! А чому він відмовив? А хто винен у цьому. А чому загиблий пілот у кросівках..а не у сапогах? А чому бортінженер не розписався у відомості про план покидання будинку ескадрилії при пожежі? А чому бірка на вогнегаснику не встановленного стандарту?
При таких слідчих було бажання задавити цього барана голими руками! А от при акті ВИСНОВКУ його підпис перший за Головою комісії!!! То щн раз кажу! Не смішіть авіаційний люд казками про слідчих прокуратури! От якби як у тих же ж США... розслідування проводили Незалежні АВІАЦІЙНІ експерти... бе всяких прокуратур... то і діло було б не пятиріччями розслідувано..а вдвічі корочше!
показати весь коментар
25.12.2024 13:32 Відповісти
Пане Яре! Мені здається... що Ви в авіаційній тематиці дуже далекі від реальності?! То у Вас забороняють виліт КПС якійсь диспетчера... то ви паливо виливаєте чи випрацьовуєте? Про які штатні дії мова? Я Вам ще раз пропоную подивитися...як його носило по висотам. Ви навіть не уявляєте... про що мова! Петляння почалося чорт зна коли... з втратою висоти... наборами..зниженнями... У нього вертикальна швидкість буда плюс мінус 20-30 метрів... Американські горки.....))) Який виробіток пального? Там як можна скоріше сісти. І він намагався...якщо дивитися по висотам. Перший раз намагався з прямої... потім з лівого розвороту... потім з правого... Паливо виробляють при незначних причинах..які не можуть привести до реальної катастрофи. У нього АВАРІЙНА СИТУАЦІЯ... Який виробіток палива? Ну нащо херню городити..і писати недолугі припущення!? Як виработане паливо полегшує посадку? чим тяжче літак..тим легше посадка! Всім літакам ДОЗВОЛЕНІ посадки з перевищенням посадкової маси..якщо це аварійна ситуація! Ви ж авіатор!! Де Ваша авіаційна логіка? Чи вже скоріш...слідчий??))))))
показати весь коментар
25.12.2024 14:03 Відповісти
харашо пашлі на отріцательний взлет єті кандоновскіє овци в полосатих купальніках!
гойда!
показати весь коментар
25.12.2024 14:16 Відповісти
Навігатор, як ви можете таке писати, яр у нас " спеціаліст " у всьому
показати весь коментар
25.12.2024 16:11 Відповісти
Це Ви за клавою так скучили, що стільки тексту наклацали ? Натхнення надійшло ? Без образ ...

Раз у законах, інструкціях, і положеннях так прописано, значить тре., а далі варіанти. Прокурори теж різні бувають.

Літак впав ? Тому що важчий за повітря, чи якісь причини були ? А ті причини які, природного, технічного чи організаційного порядку ?

От прокурори за свій пай і відповідають.

Щоб було зрозуміло - до органів ніякого відношення не маю.
показати весь коментар
25.12.2024 16:45 Відповісти
пальне випалював.

Он у Москві, здаєтся, один намагався швидко сісти - спалив всіх пасажирів у хвостовій частині.
показати весь коментар
25.12.2024 17:25 Відповісти
Накричався? Тепер розбираємо фактичну версію:
1. Літак летів у Грозний;
2. Україна знаходиться у стані війни з Росією. І Азербайджану про це відомо...
3. Україна наносить удари по російській військовій інфраструктурі...
4. Україна не повинна узгоджувать нанесення ударів по російській території, з суміжними з Росією країнами, що зберігають з росією транспортне сполучення;
5. Під час відбиття авіанальоту азербайджанський літак потрапляє під удар ЗРК.
6. Отримавши осколочні ушкодження, літак, під управлінням , тікає на нейтральну територію - до Казахстану...
7. В результаті отриманих ушкоджень - падає...
Я з самого початку висував , зі з"явленням нової інформації, різні версії. І сказав, що лише коли матимемо інформацію в повному обсязі - зможемо зробить висновки про причини катастрофи...
А тобі "погані" та "тупі" слідчі, "в кишеню насрали"...
Оце я тобі написав, як "слідчий", що "розібрався в ситуації " (якщо тобі так подобається мене називать. Але правознавцями є і адвокати, і юрисконсульти, і судді, і, навіть, нотаріуси...)
Писать тобі подальший "розклад подій , у правовому полі, не буду - бо в тобі "сыграло ретивое", "летуновское" - і сприйнять цього ти, зараз, не зможеш...
показати весь коментар
25.12.2024 17:48 Відповісти
Апять 25 ... А криворукі прибиральниці Вас теж так збуджують ??
Так, прокурори теж різні бувають. Ви ж написали про заміну - ні пари з уст.
показати весь коментар
25.12.2024 17:56 Відповісти
А тепер - "картина маслом":
1. Літак - на території Казахстану;
2. За даних "розкладів, доступ до уламків даватиме Токаєв;
3. Після усіх "фортелів", як останніми роками викидала кацапня, не думаю, що Токаєв почне "бикувать" проти допуску міжнародної авіакомісії для їх огляду;
4. Кацапня отримає ще один багатомільярдний позов;
5. ВСІ авіакомпанії світу перестануть пускать свої авіарейси в Росію - бо існує загроза збиття;
6. Більшість літаків російських авіакомпаній - "вкрадені" у західних авіакомпаній. Тому не зможуть літать за кордон - під загрозою арешту...
7. Авіасполучення в росії буде ПАРАЛІЗОВАНЕ...
показати весь коментар
25.12.2024 18:07 Відповісти
"Узкий специалист подобен флюсу... Полнота его - односторонняя..." (Козьма Прутков "Плоды раздумья",)...
показати весь коментар
25.12.2024 19:59 Відповісти
"СухойСупєрджєт"?
показати весь коментар
25.12.2024 09:21 Відповісти
Чий літак був цікаво?
показати весь коментар
25.12.2024 09:21 Відповісти
Де Кавказ а де Казахстан? Дивний рейс, мутка как-цапська якась
показати весь коментар
25.12.2024 09:34 Відповісти
ну принаймні глісада там дуже крута як для пасажирського скотовозу
або двигуни відмовили або хтось дитину знову за штурвал посадив
показати весь коментар
25.12.2024 10:08 Відповісти
Пишут, что там по курсу туман был, поэтому направили в Казахстан. Благо рядом.
показати весь коментар
25.12.2024 10:15 Відповісти
... за Махачкалу я не писав!
показати весь коментар
25.12.2024 10:29 Відповісти
Дякую
показати весь коментар
25.12.2024 10:34 Відповісти
ПИсали інші... Чи ти думаєш - ми тут лише вдвох полемізуємо?
показати весь коментар
25.12.2024 10:44 Відповісти
показати весь коментар
25.12.2024 10:50 Відповісти
"..майже сіли...." ? - із такою вертикальною швидкістю ?
То було падіння а не посадка!
показати весь коментар
25.12.2024 11:30 Відповісти
Етнічний склад скотів мене не цікаіть.
показати весь коментар
25.12.2024 11:33 Відповісти
Це як будете в Азербайджані їм і скажете. При цьому можна зробити особливий наголос на свиней. Тамошнім дуже сподобається.
показати весь коментар
25.12.2024 11:42 Відповісти
СкотоМосковія багато горя зробила айзербайджанцям, тому не треба їх поєднувати зі скотами пов'язаними з скотоМосковією. Це саме як порівнювати українців яки борются за свободу у війні зі скотоМосковією з хохлами яки поїхали чи служат скотоМосковії.
показати весь коментар
25.12.2024 11:49 Відповісти
Я людина міська і в породах свійської худоби розбираюсь погано. Залишаю ці тонкощі вам.
показати весь коментар
25.12.2024 11:56 Відповісти
Сторінка 1 з 2