4284 відвідувача онлайн

"С этой штукой будем заходить и в упор лупить": ГУР перехопило розмову окупантів про підготовку хімічної атаки проти ЗСУ. АУДIО

Окупаційні російські війська продовжують застосовувати заборонену хімічну зброю проти українських захисників на позиціях. 

Як інформує Цензор.НЕТ, перехоплення оприлюднене на сайті ГУР.

У перехопленій українськими розвідниками розмові російські окупанти обговорюють підготовку до чергового воєнного злочину — застосування хімічної зброї. Рашисти планують використати отруйні речовини проти позицій українських оборонців.

"Да, о ней думали, продвинемся по югу, надо будет артой туда. Значит, завтра будем с ‘этой штукой' прям заходить и в упор лупить. С ‘этой штукой' будем, и прям задувать внутрь", - говорить один з окупантів.

В розмові росіянин також додав, що інших окупантів попередили про атаку.

У ГУР МО України наголосили: за кожен воєнний злочин, скоєний проти українського народу, агресор отримає справедливу відплату.

Топ коментарі
+6
Нам також треба мати хімічну зброю, але іншу - летальну, у вигляді VX. Тоді дронами ми легко зможемо знищити москву та інші великі міста.
показати весь коментар
08.07.2025 18:44 Відповісти
+5
Ну і від першого ж прильоту по заводу з її виробництва або складу з її зберігання вимре велика кількість українського населення, союзники з Заходу відвернуться від нас, накладуть на нас санкції і припинять постачання зброї, в тч і ППО, від чого прильотів по хімзаводах і містах буде ще більше.
Все як по писаному з кацапських мрій.
показати весь коментар
08.07.2025 19:08 Відповісти
+4
хто їх каратиме за військові злочини? зєля-єрмак?
краще б робили та застосовували свою хім.зброю.
показати весь коментар
08.07.2025 18:43 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
ну, і як?
отримав справедливу відплату?
чи ось ось, як і все у брехливих зелених дегенератів мародерів?
показати весь коментар
08.07.2025 18:43 Відповісти
хто їх каратиме за військові злочини? зєля-єрмак?
краще б робили та застосовували свою хім.зброю.
показати весь коментар
08.07.2025 18:43 Відповісти
Нам також треба мати хімічну зброю, але іншу - летальну, у вигляді VX. Тоді дронами ми легко зможемо знищити москву та інші великі міста.
показати весь коментар
08.07.2025 18:44 Відповісти
під меморандум з кацапнявим підписом і це віддамо, не перший раз.
показати весь коментар
08.07.2025 19:01 Відповісти
якщо обирати таких дегенератів, то рано чи пізно й країну під підпис передадуть
показати весь коментар
08.07.2025 19:07 Відповісти
Т ж і оберало порох барига а так хоть паржом вилупок тупоголовий краще твоя матір на будяк сіла щоб таких не плодила
показати весь коментар
08.07.2025 19:27 Відповісти
Шановний, в 19 році я голосував за Порошенка, а перед виборами ще друкував та роздавав флаєри проти зебіла.
показати весь коментар
08.07.2025 19:40 Відповісти
Так воно вже тойво...
В Омані ж порішали..
А військова верхівка ні... Її розігнали..
Тепер знову Стамбул-2 чи -3 ...
показати весь коментар
08.07.2025 20:48 Відповісти
Ну і від першого ж прильоту по заводу з її виробництва або складу з її зберігання вимре велика кількість українського населення, союзники з Заходу відвернуться від нас, накладуть на нас санкції і припинять постачання зброї, в тч і ППО, від чого прильотів по хімзаводах і містах буде ще більше.
Все як по писаному з кацапських мрій.
показати весь коментар
08.07.2025 19:08 Відповісти
>Ну і від першого ж прильоту по заводу з її виробництва або складу з її зберігання вимре велика кількість українського населення

хто заважає будувати відповідні споруди глибоко під землею, як це зробили американці зі своїм rocky mountain complex?

>союзники з Заходу відвернуться від нас, накладуть на нас санкції

Для чого? Санкції не вводять просто так, бо хтось "погано" робить, наприклад на бусифікацію заходу пофіг. То чому вони будуть вводити санкції? Щоб Україна швидше програла, а русня пішла війною вже проти країн НАТО? Це ідіотизм.
показати весь коментар
08.07.2025 19:24 Відповісти
1. rocky mountain complex це не завод з вироблення хімічної зброї. І навіь не просто хімічний завод. Для приміщень хімлабораторій (звичайних, не для хім зброї) необхідна вентиляція 3 15 кратним повітрообміном за годину. Ви уявляєте потужність вент.установок для підземного заводу?

2. Україна підписала Конвенцію про заборону розробки, виробництва, накопичення,
застосування хімічної зброї та про її знищення. Запасів хімзброї у нас немає, а у кацапів є і багато. Як тільки ми вийдем з Конвенції, Захід нам оголосить санкції, а каціпи виллють на нас весь запас їх хімзброї. А ви ще навіть печеру під завод вирити не встигнете.

То хто від цього виграє?
показати весь коментар
08.07.2025 20:46 Відповісти
>Для приміщень хімлабораторій (звичайних, не для хім зброї) необхідна вентиляція 3 15 кратним повітрообміном за годину.

У випадку з виробництвом VX працюють фільтри, бо навіть з таким обміном повітря воно все одно буде токсичним.

>Захід нам оголосить санкції

Щоб що? Ще раз: санкції вводяться не просто так, бо хтось щось погано зробив, їх вводять проти тих, кого хочуть ослабити. Нафіга заходу ослабляти Україну? Щоб невдовзі воювати з кацапами?

>а каціпи виллють на нас весь запас їх хімзброї

Вони це і зараз можуть зробити, різниця лише в тому, що без хім. зброї ми беззахисні.

>А ви ще навіть печеру під завод вирити не встигнете.

Їх і не треба рити, у нас купа старих шахт. Якщо вдалося провести операцію павутина без палєва, то й виробництво VX можна розпочати таємно.
показати весь коментар
08.07.2025 20:57 Відповісти
1. Прокачування повітря крізь фільтр набагато енергозатратніше за приточно-витяжну вентиляцію.
2. Санкції вводять пороти країн-порушників міжнародних договорів. Згадайте, як "охоче" Захід надавав нам зброю перед вторгненням кацапів. І навіть зараз у нас купа обмежень по невібірковому застосуванні ряду озброєнь. А застосування хімзброї - військовий злочин без строку давності. На таке навіть Гітлер не зважився.
3. Подивіться як виглядає хімзавод і як виглядають штреки і забої. В шахтах хіба що невелику хімлабораторію розмістишю
показати весь коментар
08.07.2025 21:17 Відповісти
1. залежить від фільтра, але в цілому погоджуюсь. Проблема в тім, що повітря від VX тре очищати. Scrubber з NaOH, як варіант.

2. викрадати людей бусіками теж заборонено міжнародним правом, і що? Санкції вводять тоді, коли це необхідно для певної мети.

>А застосування хімзброї - військовий злочин без строку давності.

Так, але його і не треба одразу застосовувати, це наше страхування від того, що русня завтра чи колись використає новачок проти Києва.

>В шахтах хіба що невелику хімлабораторію розмістишю

так, але нам і не треба багато VX
показати весь коментар
08.07.2025 21:29 Відповісти
Ви плануєте невеликою кількістю VX залякати кацапію, у яких є запаси цієї речовини, виробленої в промислових масштабах? А на додачу ціле сімейство Новачків, весь набір старих ОР, ще і ядерна зброя...
Щось зовсім не схожа Ваша пропозиція на продуманий план...
показати весь коментар
08.07.2025 21:57 Відповісти
Для повного знищення європейської частини рашки досить кількох тон VX, який сенс мати більше?
показати весь коментар
08.07.2025 22:11 Відповісти
100% .Як Ізраїль , ось зробив кілька ядерних бомб і їм поки вистачить в разі чого..Так і нам потрібно працювати,але у суспільства немає запита на це, люди не розуміють з чого складається безпека країни і які потрібні засоби стримування в разі нападу таких країн як рф. Жодного разу цю тему не порушували на телемарафоні -єдині новини, люди навіть близько не розуміють важливість мати таки засоби.
показати весь коментар
08.07.2025 22:19 Відповісти
Проблема в тім, що люди взагалі не розуміють масштабів зла русні, вони чомусь думають що нинішня ситуація буде тривати вічно, або буде якийсь мир. А фіг там, русня може раптово вирішити, що для завершення війни треба переламати Київ через коліно - ядеркою або хім. зброєю. Треба бути готовими до таких сценаріїв, а не тупо робити вигляд, наче рептилоїди зупинять русню.
показати весь коментар
08.07.2025 22:35 Відповісти
я ж про те і пишу, а відповісти то буде нічим, бо думали гадали....
показати весь коментар
08.07.2025 22:39 Відповісти
Т членоголова істота десь сидиш за кордоном в несеш несенітницю
показати весь коментар
08.07.2025 19:24 Відповісти
я в Україні, тому й постійно виступаю за створення стратегічних засобів стримування русні у вигляді ядерної та хімічної зброї.
показати весь коментар
08.07.2025 19:25 Відповісти
Ви забули як кацапи підривали склади артснарядів? Тепер уявіть, що 30% з них були б з хім зброєю...
показати весь коментар
08.07.2025 20:48 Відповісти
Пам'ятаю - скидами з дронів, на незахищені ящики з снарядами, які зберігалися тупо під небом. Що заважає зберігати хім. зброю глибоко під землею?
показати весь коментар
08.07.2025 20:54 Відповісти
При такому способі зберігання надто багато часу треба на складування, а потім на доставку достартових майданчиків. Будь-яка аварія або прильот на цьому етапі - катастрофа.
показати весь коментар
08.07.2025 21:21 Відповісти
Якщо розглядати хімзброю як страхування від застосування ядерної чи хімічної зброї - норм.
показати весь коментар
08.07.2025 21:30 Відповісти
При влучанні ядерної зброї навіть поблизу такої шахти, її наявність може суттєво погіршити ситуацію. А у випадку, якщо навіть витримає - хто буде її застосовувати? Вироблення і накопичення такої зброї принесе нам купу проблем і вимагатиме величезних витрат.

Краще розробляти ракети і БПЛА з термобаричними БЧ. Це дешеіше, безпечніше і можна застосовувати відразу.
показати весь коментар
08.07.2025 21:45 Відповісти
Маючи такого сусіда-******* як кацап,нам все одно доведеться робити весь спектр зброї і ядерної і хімічної та звісно звичайної конвеційної!
показати весь коментар
08.07.2025 21:55 Відповісти
Під час активних бойових дій відволікатись на такі прожекти - це повторення помилок Німеччини у 2 світовій війні.
показати весь коментар
08.07.2025 21:59 Відповісти
відволікатися ? та у нас ніхто нікуя і робити ще не починав по справжньому, так як диктує ситуація- виживання країни, бо наші керманичи в разі чого звалять на свої закордонні вілли разом з грошима які наварили на корупційних схемах!
показати весь коментар
08.07.2025 22:06 Відповісти
Ну, то розкажи мені, як величезні витрати на створення ЯЗ і на вироблення та накопичення хімзброї допомогли Німеччині в 2 світовій війні? Вони ще і величезний авіаносець майже добудували. Який участі в боях так і не прийняв і був затоплений власним екіпажем.
показати весь коментар
08.07.2025 23:00 Відповісти
>При влучанні ядерної зброї навіть поблизу такої шахти, її наявність може суттєво погіршити ситуацію.

це залежить від глибини шахти, ще були шахти для ракет, які витримували ядерний вибух

>А у випадку, якщо навіть витримає - хто буде її застосовувати?

персонал шахти

>Вироблення і накопичення такої зброї принесе нам купу проблем і вимагатиме величезних витрат.

Звідки інформація про величезні витрати та купу проблем? Зараз ми взагалі беззахисні перед яз та хімзброєю, русня може хоч завтра використати яз чи новачок по Києву, я лише хочу зрівняти шанси.
показати весь коментар
08.07.2025 22:10 Відповісти
1.Пряме влучання ЯО жодна шахтна установка не витримає. Був у амерів проєкт Вулкан, де ракети в контейнерах ховали на глибині кількох сотень метрів, але навіть для них то було надто дорого.
2. Надто дорого, бо навіть такі елементарні реагенти як хлористий тіоніл, пентахлорид фосфору та фосфорилхлорид Україна не виробляє. Перший купували в Німеччині, останні два - в Казахстані, везли через кацапію. Ці реагенти під контролем комітету з контролю за хімзброєю, без його дозволу хріна з два нам продадуть. Заводи з їх виробництва нам теж не продажуть через обмеження. Хто буде проектувати і будувати ті заводи? І це тільки прекурсори, завод по виробництву ОР ще складніше і дорожче? Там дуже високі вимоги до матеріалів. У німців під час 2 світової були проблеми з стійкістю реакторів, у японської Аум Сенріке в 1993 році теж. А хімія в Німеччині і Японії на такому рівні була, що нам до неї ще лорости треба. Розміщати завод де будете, поближче до західного кордону? Уявляєте який скандал буде, коли західна розвідка або журналісти про це довідаються. Кацапія про таке навіть мріяти не наважується.
показати весь коментар
08.07.2025 22:54 Відповісти
1) Може бути, але у нас є шахти глибиною більше кілометра. Вже готові.

2) Скажу чесно: на відміну від яз, я не вивчав теоретичну частину створення VX, але вважаю що наші хіміки при правильному підході знайдуть спосіб синтезувати необхідні речовини. У нас просто немає іншого виходу - або створюємо хімзброю + яз, або рано чи пізно програємо війну. Що краще: кукаріки з заходу, чи геноцид в концтаборах русні? Особисто мені пофіг на санкції, головне отримати зброю відплати, щоб захистити наші міста від страшенної загрози.
показати весь коментар
08.07.2025 22:58 Відповісти
1. Завод на глибині 1 км це нонсенс. Там температура прядка 30-35 градусів за Цельсієм, людина в захисному одязі для хімвиробництв таке навряд чи витримає.
2. Проект Вулкан передбачав, що контейнер з ракетою буде автоматично викопуватись після вибуху ЯО крізь товщу землі. Хто захоче спробувати викопуватись з глибини 1 км, ще й замурований з хімзброєю і купою реагентів для її виробництва?
показати весь коментар
08.07.2025 23:09 Відповісти
1) Якщо треба заховати від ядерного удару, то інших варіантів немає. З температурою можна справитись за допомогою HVAC
2) У шахти може бути декілька виходів, в тому числі ті, які знаходяться далеко від епіцентру. Завжди можна добудувати додаткові виходи.

Якби не існування яз та хімзброї у русні, нам би не треба було займатися цим. Але у русні є і яз, і хімзброя, і біологічна зброя - а тому й нам треба мати зброю масового знищення. Таке життя.
показати весь коментар
08.07.2025 23:16 Відповісти
Зарах фронт просідає не від ЯЗ чи біологічної зброї. З приводу хімзброї - треба навчати РХЮЗ і мати достатньо антидотів та знезаражуючих засобів. На це поки що у військах поклали прутень. Навіть порад слухати не хочуть.
А от якщо кацапня викраде зразки нашої хімзброї, вона перед купою країн зможе виправдати своє вторгнення.
показати весь коментар
08.07.2025 23:28 Відповісти
Навчати треба - погоджуюсь на 100%. Щодо зразків хімзброї - та пофіг взагалі, русня колись пояснювала вторгнення тим, що ми типу почали створення яз - і що? русню не підтримують, бо вони шибануті і є загрозою для заходу, тому їх не стануть підтримувати в будь-якому випадку. А ось без яз та хімзброї русня рано чи пізно або продавить фронт, або використає яз чи хімзброю - без жодного покарання. Що з цим робити? Як інакше ми можемо захистити себе від використання яз чи хімзброї?
показати весь коментар
08.07.2025 23:35 Відповісти
Від використання ЯЗ та ХЗ можна захистити себе, створивши брудну бомбу. Ми вже можемо неофіційно дати сигнал какцапам, що в разі чого ми її застосуємо. Всі компоненти для неї у нас є і не требі будувать великих небезпечних заводів.
показати весь коментар
09.07.2025 07:29 Відповісти
Брудна бомба має досить низьке співвідношення летальності до маси. Тому я і пропоную VX - там дуже гарне співвідношення, краще тільки у ботулотоксинів.
показати весь коментар
09.07.2025 12:17 Відповісти
Маю кілька питань до Вас.
1. В яких регіонах України є шахти глибиною порядку 1 км?
2. як на глибину в 1 кмопустити хімреактор вагою 4-5 тон?
3. Як з глибини 1 км Ви плануєте видаляти токсичні рідкі та газоподібні відходи?
4. Як охолоджувати реактор після реакції в шахті? Посиленням вентиляції чи воду для охолодження на 1 км вниз-вгору ганяти? Там такі труби і прокладки потрібні, щоб по 100-120 атмосфер витримували.
Навіть поверхневий аналіз вказує на малу ймовірність реалізаціїподібних проєктів і їх захмарну вартість.

Я б такі кошти краще вклав би у виробництово дронів і виробництво термобаричних ***********. Це досить швидко і відчутно реально вплинуло б на поточну ситуацію на фронті.
показати весь коментар
09.07.2025 09:12 Відповісти
1) Кривий ріг
2) реактор може бути невеликого розміру, нам не треба виробляти VX десятками чи сотнями тон.
3) залежить від порід шахти, як варіант - підземний резервуар в шахті, якщо породи не пропускають воду.
4) як варіант - холодильними установками

термобаричні ********** це гарна тема, але це тактичний рівень, вони не вирішують проблему стратегічного стримування русні
показати весь коментар
09.07.2025 12:22 Відповісти
1. В Кривому розі є глибокі шахти, які зараз знаходяться в режимі гірозахисту - тобто водуті породи пропускають і вологість в тих шахтах близька до 100%, що ускладнить роботу персоналу і обладнанню.
2. Відходи дівати нікуди там породи пропускають воду та і підземні резервуари не безмежні.
3. Щоб ви знали - холодильник нагріває квартиру сильніше, ніж калорифер тієї ж потужності. Він просто перекачує тепло з одного місця в інше, плюс свою роботу перетворює на теплоту.
4. З приводу невеликої кількості ОР. Яка за Вашою оцінкою кількість VX або, скажімо, зарину потрібна для повного знищення населення такого міста, як Москва?
показати весь коментар
09.07.2025 13:06 Відповісти
1-2) може бути

3) знаю

4) в ідеальному варіанті - 17кг, це якщо 100% речовини потрапить на кацапів.
показати весь коментар
09.07.2025 13:14 Відповісти
"4) в ідеальному варіанті - 17кг, це якщо 100% речовини потрапить на кацапів."
В ідеальному варіанті на вбивство 1 ворога має витрачатись один патрон. В реалі, за статистикою 2 свтової війни витрачалось по 20000 - 25000.
Під час теракту в Мацумото в 1994 році розпилення 20 кг зарину вбило 7 людей, погіршило стан здоров'я у 250. В ідеалі для вбивства 7 людей достатньо 300-400 мг зарину.
Так що стосовно застосування нервово-паралітичних газів реальна потрібна кількість відрізняється від ідеальної в кілька тисяч разів (навіть з врахуванням того, що у терористів був зарин 90% чистоти).
показати весь коментар
09.07.2025 18:52 Відповісти
VX вимагає лише 90 мікрограмів, ботулотоксин - ще менше. Якщо використовувати масово - летальність буде високою, бо швидкі тупо не зможуть зробити уколи з антидотом.

>реальна потрібна кількість відрізняється від ідеальної в кілька тисяч разів

звідки інфа? LD50 це LD50.
показати весь коментар
09.07.2025 18:58 Відповісти
Для зарину LD50 i.p. in mice: 0.42 mg/kg (Holmstedt, 1959). Для вбивства 7 людей потрібно 0.42*2*70*7= 412 мг (оціночно). В реальних умовах 20 кг вбило 7 людей. 20 000 000/412=48 544 (оціночно).

Ботулотоксин в досить давно не розглядають яу бойову ОР, у нього дуже погана стабільність. виробляти і зберігати його у великих кількостях вкрай важко.
показати весь коментар
09.07.2025 19:24 Відповісти
>В реальних умовах 20 кг вбило 7 людей. 20 000 000/412=48 544 (оціночно).

справедливо, але там швидко змогли ввести антидоти, у випадку масового використання цього не буде. який механізм летальності зарину? vx фактично блокує нервову передачу, що призводить до зупинки дихання та серця, тож у лікарів буде лише 5 хв для реанімації

>Ботулотоксин в досить давно не розглядають яу бойову ОР, у нього дуже погана стабільність. виробляти і зберігати його у великих кількостях вкрай важко.

там LD50 вимірюється в нанограмах, його треба ще менше. виробляти можна за допомогою біореактора, в якому культивується культура бактерій.
показати весь коментар
09.07.2025 19:30 Відповісти
Вперше чую, що в Мацумото комусь швидко ввели антидот. Та і атропін то так, не зовсім антидот, а засіб для купіювання частини симптомів отруєння. Ацнтилхолінестеразу він не відновлює (вірніше, не дефосфорилює). Там потрібне переливання крові в значних обємах, та і то не факт, що допоможе. Одна дівчина після того інциденту провела 14 років в комі і померла у 2008 році (її ряд авторів вважають 8-м загиблим).
Ботулотоксин вкрай нестабільний. Його в косметичні клініки везуть в охолоджених ампулах і кожного разу перевіряють ступінь його активності пробною ін'єкцією мишам. Бо навіть короткочасне порушення холодового ланцюга помітно знижує його активність.
показати весь коментар
09.07.2025 19:56 Відповісти
>Вперше чую, що в Мацумото комусь швидко ввели антидот.

це було лише припущення, бо в теорії дійсно мало загинути більше людей.

дякую за інфу про ботулотоксин, не знав цього
показати весь коментар
09.07.2025 20:02 Відповісти
Хімікам зараз треба виробляти як звичайні, так і нові види вибухівки. Те, що твориться зараз, наприклад, з метальними ЯР, це триндець. А далі буде ще гірше. Але навіть для таких цілей людей з хімічною освітою з бойових підрозділів в тил навіть у відрядження не хочуть відпускати.
По собі знаю.
Якщо фронт посиплеться від нестачі вибухівки, або якщо кацапи впровадять свої розробки (які у них вже є)., то до навіть до розробки проєкту заводу з вироблення хімзброї діло не дійде.
показати весь коментар
08.07.2025 23:23 Відповісти
Не можу коментувати вибухівку, бо не маю жодних знань на цю тему. Вибухівка важлива для фронту, але треба мати ще й стратегічні засоби стримування русні. Бо навіть з вибухівкою фронт посиплеться - бо русня тупо має більше м'яса, а отже треба мати щось, що зробить ціну подальшого просування русні надто великою.
показати весь коментар
08.07.2025 23:28 Відповісти
Гільза пострілу танкової гармати 125 мм містить близбко 5 кг пороху, роздільний заряд для Піона 203 мм на макс дальність - два картузи сумарною вагою 45 кг. Вироблені вони ще в радянські часи. Термін зберігання перевищений багатократно, флегматизатор вже розклався, самі порохові трубки розтріскались, що призводить до нештатного горіння і до роздуття, а іноді і до розриву стволів. А нових сволів не виробляють.
показати весь коментар
08.07.2025 23:36 Відповісти
Ви правильно пишете, є необхідність виробляти порох, я не проти. Мене хвилює відсутність стратегічних засобів стримування русні.
показати весь коментар
08.07.2025 23:46 Відповісти
Можемо створити брудну бомбу, у нас для цього все є. А зараз треба розробляти ********** з термобаричною БЧ. І застосовувати на фронті вже зараз.
показати весь коментар
09.07.2025 07:44 Відповісти
Виходу з конвенції про заборону мін вже не достатньо.
показати весь коментар
08.07.2025 18:54 Відповісти
монтажну піну собі в сраку, кацапняві, задуйте, а то щось давно не було...
показати весь коментар
08.07.2025 18:58 Відповісти
За всю історію цієї війни я ні разу не чув слово протигаз.
Все було, бронежилети, шоломи, наколінники, бла, бла... а про протигази (*******, армійські) не чув.
І не бачив у спорядженні військовослужбовців.
Але ж закупити протигази (хоча вони зовсім недешеві), це ще половина справи...
Інша половина це те, що потрібно буде порядок наводити з зовнішнім виглядом військовослужбовців, голити бороди, бо не щільно прилягаючий протигаз це марна трата грошей.
І треба буде вибирати, або голити ці віники на обличчі, або давитись хлорпікріном.
показати весь коментар
08.07.2025 22:27 Відповісти
хлорпікрін ще пів проблеми, якщо русня вирішить використовувати нервово-паралітичні гази, то буде триндець. людей треба до цього готувати
показати весь коментар
08.07.2025 22:36 Відповісти