13001 відвідувач онлайн

Чоловіки перекинули та розбили авто ТЦК в Одесі, - ЗМІ. ВІДЕО+ФОТО

Вранці біля ринку "Сьомий кілометр" в Одесі виникла сутичка між групою чоловіків та військовими ТЦК. Люди перевернули та розбили транспорт ТЦК.

Про це пише видання "Думская", передає Цензор.НЕТ.

Подробиці

За словами очевидців, штовханина почалась на місці, де зазвичай чергують військові ТЦК. На місці перебували три автомобілі. Двом із них вдалося оперативно залишити територію, а третій - мікроавтобус - натовп зміг перевернути.

Чоловіки перевернули авто ТЦК в Одесі. Сталася сутичка

Після цього військових ТЦК витягли з авто, проте серйозного побиття не було.

Правоохоронці працюють на місці події, перевіряють документи, фіксують пошкодження авто. 

Видання зазначає, що інцидент розслідуватиме СБУ.

Заступниця директора "7-го кілометру" Ірина Ткач розповіла, що інцидент стався близько 5:50.

За її словами, між групою чоловіків (ймовірно вантажників) та військовими ТЦК виник словесний конфлікт. У сутичці брали участь близько десяти осіб, які не мають жодного стосунку до "Промринку" та працюють у складських приміщеннях на Базовій. Після інциденту мікроавтобус ТЦК поїхав у невідомому напрямку.

Близько 06:40 ситуація загострилася - ТЦК повернулися на місце події вже на трьох мікроавтобусах, після чого конфлікт переріс у бійку. У сутичці брали участь близько п’ятдесяти чоловіків.

"Перед інцидентом представники ТЦК затримали одного чоловіка, якого силоміць завели до службового мікроавтобуса. Це викликало обурення серед присутніх.

Близько 07:00 на місце прибули два екіпажі поліції, які почали розслідування інциденту. Як уточнила речниця ринку, жодних подій безпосередньо на території "7-го кілометра" не відбувалося. Станом на 07:50 біля КПП перебувало до п’яти екіпажів поліції, а натовп розійшовся", - розповіли журналісти.

Топ коментарі
+37
зачем доводить до этого?, штрафуйте, блокируйте карты, машины-недвигу, давайте условно-очно, поражайте в правах, уберите 80% безглуздой брони, повысьте зарплаты в зсу, организуйте ротации ВСЕХ, законодательно пропишите сколько человек может находится на линии, отпуска...так нет они 18-22 отпускают....
показати весь коментар
30.10.2025 11:10 Відповісти
+29
... ТЦК повернулися на місце події вже на трьох мікроавтобусах, після чого конфлікт переріс у бійку...

Поясніть, це як?? Просто бандитські розбірки??
показати весь коментар
30.10.2025 11:09 Відповісти
+23
На кожне авто ТЦК будь де треба наклеїти величезні портрети діючого президента України. Громадяни мусять знати від чийого імені і за чиєю вказівкою працюють ТЦК.
показати весь коментар
30.10.2025 11:13 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 3 з 5
Кацапня в Одесі завжди була.
І ніколи вона ніким не переслідувалась.
показати весь коментар
30.10.2025 11:45 Відповісти
Вона і на цьому сайті голову підняла.
показати весь коментар
30.10.2025 12:31 Відповісти
А що там по чеченському бандиту, який ходить під строком за викрадання людей та вимагання грошей, а зараз в одеському тцк займається "оповіщенням"?
показати весь коментар
30.10.2025 11:30 Відповісти
"Треба
Цінувати
Кращих"

показати весь коментар
30.10.2025 11:35 Відповісти
Якби ця влада не тягнула 2 поки з мобілізацією і не ''заробляла'' на ухилянтах, а відразу створила справедливі правила мобілізації для всіх громадян України, незалежно від посад і статусу,то не було би такого бардаку під час війни з кацапами.
показати весь коментар
30.10.2025 11:33 Відповісти
Влада якраз не тягнула, а 24.02.22 оголосила загальну мобілізацію. "Справедливі правили" для тебе, це які? Дозволити одеським колаборантам чекати Путіна в теплих домашніх умовах? Але дійсно є те, що влада могла зробити. Перше, ловити ухилянтів має поліція, друге, застосовувати проти них найжорсткіші заходи, працівникам ТЦК треба дозволити застосовувати зброю у разі нападу.
показати весь коментар
30.10.2025 12:37 Відповісти
Так ті ухилянти-колаборанти напали на представників ТЦК по причині того, що у них форма не така? Так, я б теж не робив це таким чином. Потрібно залучити до цього Нацгвардію, і відправити одеських биндюжнників на обмін українських полонених або на виробництво корисної для армії продукції.
показати весь коментар
30.10.2025 12:42 Відповісти
У тебе, кацап, мізків немає, щоб думати. Чому ТЦК має дотримуватись домовленостей з ухилянтами-колаборантами?
показати весь коментар
30.10.2025 13:19 Відповісти
Я бачу, що ти не українець. Якщо бути точним, ти - кацап-малорос єврейського походження. Якщо навіть все так, як ти вигадуєш, то чому ТЦК не потрібно брати гроші і домовлятись? Ті ухилянти мають обов'язок захищати державу, громадянами якої вони є. Якщо вони вирішили обдурити державу, і домовитись з ТЦК, то чому ТЦК не може їх обдурити?
показати весь коментар
30.10.2025 13:45 Відповісти
Навіщо ТЦК силоміць затягує чоловіків у свої мікроавтобуси?! Це більш за все обкрює людей!
показати весь коментар
30.10.2025 11:33 Відповісти
Навіщо затягує силоміць?
Орьтьом !
Це ж так просто!
Бо мобілізація ПРИМУСОВА, а не добровільна, невже тобі це не зрозуміло?!
Якщо самці ухиляються, то є два варіанта : або наловити примусово обісраних.
Або другий варіант - прорив фронту озвірілими московитами через нестачу
особового складу ЗСУ, і тоді Буча буде на территорії всієї України.
показати весь коментар
30.10.2025 11:49 Відповісти
Ні, пройшли ті часи, коли мені щось тут було дивним.
А законодавство, до речі, передбачає ПРИМУСОВУ мобілізацію,
і тут у самців призовного віку є два варіанти - або ухилянтство, або мобілізація !
показати весь коментар
30.10.2025 12:02 Відповісти
За законом - хай визивають копів і якщо не хоче, людина, то має бути штраф або кримінальна справа.
показати весь коментар
30.10.2025 12:08 Відповісти
Якщо Стаття 336 Кримінального кодексу України встановлює відповідальність за ухилення від мобілізації, то чи можна вважати її примусовою ?
показати весь коментар
30.10.2025 12:17 Відповісти
1. "у тцк навіть форма така, здається, передбачена". Немає такої форми, кацапе. 2. "у вас батько - лежачий інвалід але документи не оформлені". Якщо документи не оформлені, людина підпадає під мобілізацію, і має отримати повістку. І саме цю повістку він може оскаржити у суді.
показати весь коментар
30.10.2025 13:52 Відповісти
Обов'язок громадянина України захищати Вітчизну, її незалежність та територіальну цілісність, а також шанувати державні символи, закріплений у статті 65 Конституції України. Цей обов'язок означає, що кожен громадянин повинен брати участь у захисті держави відповідно до закону, зокрема, виконуючи військовий обов'язок або інші функції, пов'язані з обороною.
показати весь коментар
30.10.2025 12:18 Відповісти
Та це ж мова йде про людей.
А не про ржуще стадо бидла, що голосує по приколу !
показати весь коментар
30.10.2025 12:37 Відповісти
А ви е тим ржущим проктологом?
показати весь коментар
30.10.2025 13:06 Відповісти
Я сумніваюсь, що лікар. який мене лікує якраз з того "стада".
Бо він пройшов через багато чого, пов'язаного з результатами виборів -19.
Але, якщо, навіть він і голосував, не так, як я, то все одно - людина слабка,
і хоче жити, в тому числі і я.
Тому я це, мабуть, переживу, щоб спробувати ще пожити.
показати весь коментар
30.10.2025 13:44 Відповісти
Не треба ставити візок поперед кобили. Спершу ти громадянин а потім запитуй про права.
показати весь коментар
30.10.2025 13:04 Відповісти
"Правову державу" ви успішно поховали, обравши зелених реваншистів.
Тому, так, як ви "всє тут прєзідєнти", про права можете забути.
Нічого, зате хужєнєбудєт, і хоть наржетесь, до криваваї срачки.
показати весь коментар
30.10.2025 13:48 Відповісти
Згоден з вами.
В країні зеленого тоталітаризму, де перед законом всі рівні,
але дехто рівніший, і обов'язки розприділяються трохи не так,
як правовій (дійсно) державі, де права і обо'язки паралельно.
показати весь коментар
30.10.2025 13:52 Відповісти
То не відчизна а ****** ***** курумпована . Хочеш на війну йди воюй,в пекло ту країну з імбіцилами . Тобі хтось забороняє померти ось твоя місія солдате курськ 2 піздуй
показати весь коментар
30.10.2025 23:00 Відповісти
От такі екземпляри, як ти, і перетворила мою батьківщину, на "****** ***** курумпована".
Через те, що у нас живе багато олігофренів, типу тебе, то й живемо так, і владу собі обираємо
"попріколу"!
За кого ти голосувало в 19-му році ???
показати весь коментар
31.10.2025 02:07 Відповісти
Я совковий холоп.
А ти - біосміття.
показати весь коментар
30.10.2025 12:19 Відповісти
Навіть якщо мобілізація примусова - вона повинна відбуватися законним шляхом. Повістка - і вперед. Якщо не з'явився по повістці - покарання. А не викрадати людей з вулиці. Та заробляти на тих, хто може заплатити.
показати весь коментар
30.10.2025 12:14 Відповісти
А що робити, якщо людина три роки не виходить з квартири?
показати весь коментар
30.10.2025 12:23 Відповісти
А якщо ухилянт не оновив данні у ТЦК, і ТЦК не знає, на яку адресу слати повістку? А якщо поліція оголосила особу у розшук, а він все одно ховається? З тими одеськими ухилянтами-колаборантами один з цих двох випадків.
показати весь коментар
30.10.2025 12:48 Відповісти
Так, я теж вважаю, що на ТЦК поклали обов'язок, який має виконувати поліція. Але, поліція в Одесі корумпована і проросійська, вона не буде нікого шукати. Ти пропонуєш створити в Одесі Порто-Франко для таких, як ти, ухилянтів та колаборантів, щоб вони не тікали за кордон і спокійно дочекались Путіна в Одесі?.... "У тій же Одесі в даний час у розшуку знаходяться кілька кримінальних авторитетів, тцк ж чомусь не біжить їх шукати."... Ти не бачиш суперечливість та безглуздість твоєї заяви? Ти ж сам вище написав, що ухилянтів треба оголошувати у розшук, і нехай їми займається поліція, і тут же пишеш, що поліція не може їх знайти. Так і з ухилянтами буде. І як ТЦК може розшукати тих кримінальних авторитетів, якщо їх навіть поліція розшукати не може?
показати весь коментар
30.10.2025 13:09 Відповісти
При всій неповазі до Одеси, так, і ТЦК в Одесі комплектується теж із місцевих, багато з яких є проросійськими колаборантами та корупціонерами. Як це їх всіх виправдовує, і дозволяє одним бути корупціонерами, а іншим ухилянтами?
показати весь коментар
30.10.2025 13:38 Відповісти
Причинно-наслідковий зв'язок один - ухилянти-колаборанти на одеському ринку не хочуть виконувати свій обов'зок перед державою, і вчинили вже декілька кримінальних злочинів - дали хабар, уникають мобілізації, нападають на представників ТЦК. І ти, кацап, їх виправдовуєш. А державі дійсно треба діяти жорсткіше, і притягти тих злочинців до відповідальності за законами воєнного часу. "А народ у цьому випадку всього лиш зупинив їх протизаконні дії методом прямого народовладдя"... Це не народ, а банда злочинців, яка скоїла багато злочинів. "Народовладдя" не означає, що хтось може давати хабарі, а потім на когось нападати. Де ж тут "народовладдя"?! Це - кримінальний злочин. А може тцкашнин з аргументами про народовладдя когось побити? Він же теж народ. Ти, справді таке ***...те, чи прикидаєшся?
показати весь коментар
30.10.2025 14:14 Відповісти
1. Для чого мені ходити до ТЦК з тобою, якщо я роблю це без тебе? 2. Я з першого разу побачив і запам'ятав, що ти саме кацап.
показати весь коментар
30.10.2025 14:23 Відповісти
Судячи з нещодавнього відео, на якому у співробітнику одеського тцк впізнали ватажка однієї з банд, кримінальні авторитети самі стали тцк. Тому їх ніхто й не шукає.)))
показати весь коментар
30.10.2025 13:49 Відповісти
Так, може їх якоюсь акцією заохотити? Наприклад, приведи друга, і отримаєш бонус на картку?
показати весь коментар
30.10.2025 12:44 Відповісти
Ага)) А потім прийдуть ка"апські людолови, від яких не втечеш . Тоді і подивимось на тих "вантажників".
показати весь коментар
30.10.2025 11:39 Відповісти
Якби ця злочинна влада не тримала чоловіків в заручниках, то жодної необхідності когось "дочекатись" не було б, розумієш?
показати весь коментар
30.10.2025 11:41 Відповісти
А хто ж цю "злочинну владу" обрав ???
показати весь коментар
30.10.2025 11:43 Відповісти
Мудрий нарід, але особисто я до цього відношення не маю, бо агітував всіх знайомих не голосувати за це лайно. А тпер вони ходять і очі долу опускають.
показати весь коментар
30.10.2025 11:45 Відповісти
А,ви дуже розумний чоловіче,ще не зрозуміли,що за таких я ви,та прийшла ця влада.
показати весь коментар
30.10.2025 12:46 Відповісти
одесса дала 85 відсотків за фю владу, київ трохи менше...львів підвів одностайність...
показати весь коментар
30.10.2025 12:40 Відповісти
Не злочинна, а " кієвській рєжім во главє с нелєгітімним зелєнскім" не перекручуй оригінал і методичку
показати весь коментар
30.10.2025 11:44 Відповісти
А, ну тобто ти в діях влади не вбачаєш жодних порушень Конституції та невід'ємних прав людини? Ну тоді тобі все божа роса.
показати весь коментар
30.10.2025 11:46 Відповісти
відпускати військовозобов'язаних не справедливо, бо інші чоловіки воюють - хтось має їх замінити з часом, і захищати вже їх.
показати весь коментар
30.10.2025 11:48 Відповісти
Воювати в першу чергу повинні всі, хто складав присягу, тобто абсолютно всі силовиви, військові та силові "пенсіонери" від 40, держслужбовці і тд, тому не треба тут розповідати про якусь міфічну несправедливість.
показати весь коментар
30.10.2025 11:51 Відповісти
>Воювати в першу чергу повинні всі, хто складав присягу

так, але не лише вони.
показати весь коментар
30.10.2025 11:57 Відповісти
їх там стільки, що на всіх не вистачить посад у армії з ротацією включно...
насамперед мають захистити свої кормушки корупціонери, а не ті, хто має їм давати хабарі для вирішення своїх питань...
без змін і зменшення корпусу корупціонерів, країну не змінити...
показати весь коментар
30.10.2025 12:44 Відповісти
Читай законодавство. Твій депутат, за якого ти голосував і твоя дільниця голосувала всіх отих силовиків забронював згідно конституції і законодавства. 65 стаття пише що всі громадяни мають стати на захист. Спочатку розберись із своїм депутатом, конституцією і не твоїм особистим трактуванням статей конституції, а з роз'ясненням від конституційного суду. Щось не розумієш, то звертайся з позовами до конституційного суду. Де звернення? Жодного за всі роки. Так що свої умозаключєнія нічого не варті. Кожен вихоплює для себе ті статті, які йому вигідні. Чому так відбувається? Тому що конституція по дебільному написана. Ха ха ха.
показати весь коментар
30.10.2025 12:03 Відповісти
Вмикай мозок перед тим як щось писати, якщо він є, звісно. Ми вели мову про справедливість, а не "законодавство", бо цим "законодавством" ця влада крутить як циган сонцем. Тому вся твоя оця всрата писанина теж геть нічого не варта.
показати весь коментар
30.10.2025 12:07 Відповісти
В суді немає такого поняття як справедливість. Є законодавство. Те що справедливо особисто для тебе, для мене повна фігня. Є закон, який все врегульовує. Не подобається закон, то звертайся до законодавців. Тобто до того депутата за кого проголосувала твоя дільниця. Що незрозумілого? От тоді і включай мозок і ще раз подумай про свою всрану писанину. І твоя справедливість це не моя і не загальна для всіх, в особисто твоя і точно всрана. Ха ха ха.
показати весь коментар
30.10.2025 12:19 Відповісти
Прості громадяни не мають права звертатися до Конституційного Суду щодо тлумачення норм законодавства. Це можуть робити президент, обмудсмен, Верховний Суд або група із 45 народних депутатів.

А от в ЄСПЛ варто очікувати численних позовів з України. І вгадайте, на чий бік він ставатиме, якщо розглядатиме справи суто за буквою українського законодавства?
показати весь коментар
30.10.2025 12:12 Відповісти
Ну от бачите. Вже почали цікавитися хоч якимсь законодавством і роз'ясненнями тієї чи іншої статті. Давайте всі разом займатися юридичними освітами скажімо і різними позовами для початку. Ха ха ха.
показати весь коментар
30.10.2025 12:24 Відповісти
Чому почав? Я це знав класу так з 10! Це шкільна програма з правознавства! Ну може для вас за океаном це і нова інформація....
показати весь коментар
30.10.2025 12:38 Відповісти
З 10 класу законодавство змінюється постійно. Тому що таке наприклад справедливість як кажуть для всіх різна згідно законодавства. Може звертатися тоді до своїх депутатів, щоб ініціювали позови до конституційного суду тоді? Ха ха ха.
показати весь коментар
30.10.2025 12:43 Відповісти
Цей розділ Конституції не змінювали з 1996 року...
показати весь коментар
30.10.2025 12:55 Відповісти
Громадяни можуть звернутися до Конституційного Суду України, але тільки у формі конституційної скарги, яка подається за певних умов: коли громадянин вважає, що застосований в остаточному судовому рішенні закон України суперечить Конституції України. Це не стосується "конституційного подання", яке мають право подавати виключно певні суб'єкти, такі як Президент, народні депутати, Верховний Суд, Уповноважений ВРУ з прав людини та Верховна Рада АР Крим.
показати весь коментар
30.10.2025 12:45 Відповісти
Тобто сам ти здристнув,а інших не випускати?
показати весь коментар
30.10.2025 18:20 Відповісти
Це VPN, я в Україні.
показати весь коментар
30.10.2025 18:23 Відповісти
Ховаєшся від ТЦК під впн?
показати весь коментар
30.10.2025 18:28 Відповісти
Вперше чуєте про VPN?
показати весь коментар
30.10.2025 18:33 Відповісти
Впн використовується з метою, щоб не відслідкували, тому запитання логічне.
показати весь коментар
30.10.2025 18:44 Відповісти
Ще VPN дозволяє отримувати доступ до сайтів, які мають регіональні обмеження.
показати весь коментар
30.10.2025 18:53 Відповісти
Цікаво, для чого вам доступ до кацапських сайтів
показати весь коментар
30.10.2025 18:56 Відповісти
Там повно інформації по реакторах РБМК та по сплавам цирконію.
показати весь коментар
30.10.2025 19:03 Відповісти
Зрозуміло, а то думав в ВК игрушку якусь шпіляєте)
показати весь коментар
30.10.2025 19:07 Відповісти
Так вже було таке, що вони майже те саме говорили про збиття бпла і ракет. Наскільки я пам'ятаю, що громадам та бізнесам варто було б скидуватись на власне ППО. Це просто повний триндець.
показати весь коментар
30.10.2025 12:10 Відповісти
Не скидайтеся. В мене є наприклад боєкомплект забезпечити виключно своє життя і здоров'я. Ваші проблеми це ваші проблеми. Ха ха ха.
показати весь коментар
30.10.2025 12:26 Відповісти
"Якби ця злочинна влада не тримала чоловіків в заручниках" половина з тих колаборантів чекала б Путіна десь в ЄС, а друга половина вже з квітами вітала в Одесі окупантів. Ти, кацап, до якої категорії віносишся?
показати весь коментар
30.10.2025 12:51 Відповісти
це ті які між 23-25?
неохопленe зеленою командОю покоління ухилянтів.
показати весь коментар
30.10.2025 11:44 Відповісти
Оце і є виборці Труханова та Зеленського. Їхній золотий фонд.
показати весь коментар
30.10.2025 11:50 Відповісти
Тобто поліція нічого не контролює. Тобто в любий момент в любому населеному пункту може здійснитися будь яка бійка в будь який напад. Хто сильніший, той і правий. Все згідно найгівнячишої конституції, гівнячого законодавства. Ні для кого не прописані ні обов'язки, ні відповідальності. Лише безмежні права і свободи всіх. Трощать майно і чиюсь власність. Бабусі кажуть що молодці. Роздеруть когось у натовпі, бабусі також скажуть що так і треба. А прилетить тій бабусі ракета у вікно, то всі давайте співчувайте тій бабусі. Ще там грошей не забудьте підкинути. Кожен сам за себе. А мобілізувати таки є кого. Вулиці повні натовпів незрозумілих тіпочків. Ха ха ха.
показати весь коментар
30.10.2025 11:54 Відповісти
Сторінка 3 з 5