9871 відвідувач онлайн

Чоловіки перекинули та розбили авто ТЦК в Одесі, - ЗМІ. ВІДЕО+ФОТО

Вранці біля ринку "Сьомий кілометр" в Одесі виникла сутичка між групою чоловіків та військовими ТЦК. Люди перевернули та розбили транспорт ТЦК.

Про це пише видання "Думская", передає Цензор.НЕТ.

Подробиці

За словами очевидців, штовханина почалась на місці, де зазвичай чергують військові ТЦК. На місці перебували три автомобілі. Двом із них вдалося оперативно залишити територію, а третій - мікроавтобус - натовп зміг перевернути.

Чоловіки перевернули авто ТЦК в Одесі. Сталася сутичка

Після цього військових ТЦК витягли з авто, проте серйозного побиття не було.

Правоохоронці працюють на місці події, перевіряють документи, фіксують пошкодження авто. 

Видання зазначає, що інцидент розслідуватиме СБУ.

Заступниця директора "7-го кілометру" Ірина Ткач розповіла, що інцидент стався близько 5:50.

За її словами, між групою чоловіків (ймовірно вантажників) та військовими ТЦК виник словесний конфлікт. У сутичці брали участь близько десяти осіб, які не мають жодного стосунку до "Промринку" та працюють у складських приміщеннях на Базовій. Після інциденту мікроавтобус ТЦК поїхав у невідомому напрямку.

Близько 06:40 ситуація загострилася - ТЦК повернулися на місце події вже на трьох мікроавтобусах, після чого конфлікт переріс у бійку. У сутичці брали участь близько п’ятдесяти чоловіків.

"Перед інцидентом представники ТЦК затримали одного чоловіка, якого силоміць завели до службового мікроавтобуса. Це викликало обурення серед присутніх.

Близько 07:00 на місце прибули два екіпажі поліції, які почали розслідування інциденту. Як уточнила речниця ринку, жодних подій безпосередньо на території "7-го кілометра" не відбувалося. Станом на 07:50 біля КПП перебувало до п’яти екіпажів поліції, а натовп розійшовся", - розповіли журналісти.

Топ коментарі
+37
зачем доводить до этого?, штрафуйте, блокируйте карты, машины-недвигу, давайте условно-очно, поражайте в правах, уберите 80% безглуздой брони, повысьте зарплаты в зсу, организуйте ротации ВСЕХ, законодательно пропишите сколько человек может находится на линии, отпуска...так нет они 18-22 отпускают....
показати весь коментар
30.10.2025 11:10 Відповісти
+29
... ТЦК повернулися на місце події вже на трьох мікроавтобусах, після чого конфлікт переріс у бійку...

Поясніть, це як?? Просто бандитські розбірки??
показати весь коментар
30.10.2025 11:09 Відповісти
+23
На кожне авто ТЦК будь де треба наклеїти величезні портрети діючого президента України. Громадяни мусять знати від чийого імені і за чиєю вказівкою працюють ТЦК.
показати весь коментар
30.10.2025 11:13 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 3 з 5
Помста мацкваротої адеси зо труханова !
показати весь коментар
30.10.2025 11:18 Відповісти
Та хто там повернувся... Тікали на авто, кинувши своїх колег по бізнесу.
показати весь коментар
30.10.2025 11:15 Відповісти
Так свині ті хто втікали, чи ті що залишилися у бусіку?
показати весь коментар
30.10.2025 12:39 Відповісти
військових ТЦК витягли з авто, проте серйозного побиття не було
Джерело: https://censor.net/ua/v3582436
майстер тексту
показати весь коментар
30.10.2025 11:13 Відповісти
система налаштована так, що не почнуть
показати весь коментар
30.10.2025 11:18 Відповісти
А може потрібно було: мобілізувати всіх квартальних пацюків, всіх діточок мажорів: прокурорів, чиновників, а тих батьків чиї мажори повтікали за кордон позвільняти з посад.
Відправити на фронт і тих прокурорів, вони ж ніби рахуються військовими, а також поліцію, тцкуеів. Організувати врешті решт ротацію, яка була за часи Порошенко (6-ть ротацій відбулось за його час). А за зеленського ЖОДНОЇ!!!
Взяти за сраку мендічів, чернишових, резнікових і посадити за розкрадання.
Але все це НЕМОЖЛИВО!!! Бо до влади дісталися справжні бариги, а не той про якого нам весь час п*зділи. І головний барига сидить зараз у кріслі президента і всією цією шайкою керує.
показати весь коментар
30.10.2025 14:36 Відповісти
Розстрілювати на місці тих "вантажників". Попристаювалися ждуняри.
показати весь коментар
30.10.2025 11:37 Відповісти
Ага)) А потім прийдуть ка"апські людолови, від яких не втечеш . Тоді і подивимось на тих "вантажників".
показати весь коментар
30.10.2025 11:39 Відповісти
Це агенти ворога, куди дивиться СБУ?
показати весь коментар
30.10.2025 13:47 Відповісти
Казали ж вам, дурачкам, не пийте з копитця , цапиками станете. Ан нi, за невiгласа, чотирижди ухилянта проголосували... ЗЫ... А ваапше-та, полудуркiв, котрi авто пошкодили - до вiдповiдальностi, як i за ухилянство... Прийде час, ТЦКашники з бiйцями з фронту, поставлять ваву у куток - все йому пригадають.
показати весь коментар
30.10.2025 13:47 Відповісти
Вже подали. До суду Лінча.
Коли не працюють державні суди - працюють суди Лінча.
показати весь коментар
31.10.2025 09:21 Відповісти
якщо все ТЦК відправити на фронт так і не треба мобілізації
показати весь коментар
30.10.2025 11:14 Відповісти
в мене є одне запитання-як може бути бидло,на якому висять кримінальні справи,до війська жодного відношення не має,начальником Старосамбірського тцк?
показати весь коментар
30.10.2025 11:12 Відповісти
Якби ця влада не тягнула 2 поки з мобілізацією і не ''заробляла'' на ухилянтах, а відразу створила справедливі правила мобілізації для всіх громадян України, незалежно від посад і статусу,то не було би такого бардаку під час війни з кацапами.
показати весь коментар
30.10.2025 11:33 Відповісти
Я щиро бажаю тобі і таким, як ти, повторити це кацапами, які прийдуть в твій дім.
показати весь коментар
30.10.2025 11:42 Відповісти
оперативно зилишити територію, по простому -> с'***...ся
показати весь коментар
30.10.2025 11:11 Відповісти
Які бариги сміливі! Слабо так на русню? Поки не буде реальних строків,прострелених ніг-це буде продовжуватися.Пітушня ібана.
показати весь коментар
30.10.2025 12:41 Відповісти
У ТЦК має бути. І владі просто потрібно більше сміливості, щоби дати наказ стріляти ухилянтів та ждунів-колаборантів. Ну а то, що ті одеські ухилянти є ждунами, це 100%
показати весь коментар
30.10.2025 12:24 Відповісти
Вона і на цьому сайті голову підняла.
показати весь коментар
30.10.2025 12:31 Відповісти
Влада якраз не тягнула, а 24.02.22 оголосила загальну мобілізацію. "Справедливі правили" для тебе, це які? Дозволити одеським колаборантам чекати Путіна в теплих домашніх умовах? Але дійсно є те, що влада могла зробити. Перше, ловити ухилянтів має поліція, друге, застосовувати проти них найжорсткіші заходи, працівникам ТЦК треба дозволити застосовувати зброю у разі нападу.
показати весь коментар
30.10.2025 12:37 Відповісти
Так ті ухилянти-колаборанти напали на представників ТЦК по причині того, що у них форма не така? Так, я б теж не робив це таким чином. Потрібно залучити до цього Нацгвардію, і відправити одеських биндюжнників на обмін українських полонених або на виробництво корисної для армії продукції.
показати весь коментар
30.10.2025 12:42 Відповісти
Так, може їх якоюсь акцією заохотити? Наприклад, приведи друга, і отримаєш бонус на картку?
показати весь коментар
30.10.2025 12:44 Відповісти
А якщо ухилянт не оновив данні у ТЦК, і ТЦК не знає, на яку адресу слати повістку? А якщо поліція оголосила особу у розшук, а він все одно ховається? З тими одеськими ухилянтами-колаборантами один з цих двох випадків.
показати весь коментар
30.10.2025 12:48 Відповісти
"Якби ця злочинна влада не тримала чоловіків в заручниках" половина з тих колаборантів чекала б Путіна десь в ЄС, а друга половина вже з квітами вітала в Одесі окупантів. Ти, кацап, до якої категорії віносишся?
показати весь коментар
30.10.2025 12:51 Відповісти
Пропонуєш "Одеську Народну Республіку"? Це ж було вже, у 2014 році.
показати весь коментар
30.10.2025 12:55 Відповісти
Так, я теж вважаю, що на ТЦК поклали обов'язок, який має виконувати поліція. Але, поліція в Одесі корумпована і проросійська, вона не буде нікого шукати. Ти пропонуєш створити в Одесі Порто-Франко для таких, як ти, ухилянтів та колаборантів, щоб вони не тікали за кордон і спокійно дочекались Путіна в Одесі?.... "У тій же Одесі в даний час у розшуку знаходяться кілька кримінальних авторитетів, тцк ж чомусь не біжить їх шукати."... Ти не бачиш суперечливість та безглуздість твоєї заяви? Ти ж сам вище написав, що ухилянтів треба оголошувати у розшук, і нехай їми займається поліція, і тут же пишеш, що поліція не може їх знайти. Так і з ухилянтами буде. І як ТЦК може розшукати тих кримінальних авторитетів, якщо їх навіть поліція розшукати не може?
показати весь коментар
30.10.2025 13:09 Відповісти
У тебе, кацап, мізків немає, щоб думати. Чому ТЦК має дотримуватись домовленостей з ухилянтами-колаборантами?
показати весь коментар
30.10.2025 13:19 Відповісти
При всій неповазі до Одеси, так, і ТЦК в Одесі комплектується теж із місцевих, багато з яких є проросійськими колаборантами та корупціонерами. Як це їх всіх виправдовує, і дозволяє одним бути корупціонерами, а іншим ухилянтами?
показати весь коментар
30.10.2025 13:38 Відповісти
Я бачу, що ти не українець. Якщо бути точним, ти - кацап-малорос єврейського походження. Якщо навіть все так, як ти вигадуєш, то чому ТЦК не потрібно брати гроші і домовлятись? Ті ухилянти мають обов'язок захищати державу, громадянами якої вони є. Якщо вони вирішили обдурити державу, і домовитись з ТЦК, то чому ТЦК не може їх обдурити?
показати весь коментар
30.10.2025 13:45 Відповісти
1. "у тцк навіть форма така, здається, передбачена". Немає такої форми, кацапе. 2. "у вас батько - лежачий інвалід але документи не оформлені". Якщо документи не оформлені, людина підпадає під мобілізацію, і має отримати повістку. І саме цю повістку він може оскаржити у суді.
показати весь коментар
30.10.2025 13:52 Відповісти
Причинно-наслідковий зв'язок один - ухилянти-колаборанти на одеському ринку не хочуть виконувати свій обов'зок перед державою, і вчинили вже декілька кримінальних злочинів - дали хабар, уникають мобілізації, нападають на представників ТЦК. І ти, кацап, їх виправдовуєш. А державі дійсно треба діяти жорсткіше, і притягти тих злочинців до відповідальності за законами воєнного часу. "А народ у цьому випадку всього лиш зупинив їх протизаконні дії методом прямого народовладдя"... Це не народ, а банда злочинців, яка скоїла багато злочинів. "Народовладдя" не означає, що хтось може давати хабарі, а потім на когось нападати. Де ж тут "народовладдя"?! Це - кримінальний злочин. А може тцкашнин з аргументами про народовладдя когось побити? Він же теж народ. Ти, справді таке ***...те, чи прикидаєшся?
показати весь коментар
30.10.2025 14:14 Відповісти
1. Для чого мені ходити до ТЦК з тобою, якщо я роблю це без тебе? 2. Я з першого разу побачив і запам'ятав, що ти саме кацап.
показати весь коментар
30.10.2025 14:23 Відповісти
Тогда надо начинать не с ног, а с живота. А потом сделать с одесской ватой то, что сделали в Доме профсоюзов. Но, я уверяю, до таких крайних мер не дойдет.
показати весь коментар
31.10.2025 11:42 Відповісти
А какие последствия?
показати весь коментар
31.10.2025 11:45 Відповісти
Ты, балабол, так и не ответил. Так какие последствия?
показати весь коментар
31.10.2025 12:43 Відповісти
Мне не нужно, чтобы ты что-то объяснял. Я просил тебя назвать конкретные последствия, которыми ты грозишься, а ты не можешь ничего ответить, поэтому балаболишь. У тебя поведение типичного тупого ватника, и это как раз твоя проблема.
показати весь коментар
31.10.2025 13:04 Відповісти
Так, ватних ухилянтів на Цензорі не поважають. Всіх, хто нападає на поліцію або військовослужбовців, треба карати найжорскішим способом, включно до застосування табельної зброї. Молодь в Україні різна, одні захищають Батьківщину на фронті, інші втікають, останніх треба карати.
показати весь коментар
31.10.2025 13:51 Відповісти
А як ти поясниш тумбочки з євро та дивани з доларами у тцкунів? В Мирнограді чи в Покровську заробили?
показати весь коментар
30.10.2025 11:35 Відповісти
Так звідки у тцкунів долари та євро?
показати весь коментар
30.10.2025 13:04 Відповісти
Брехня. На волонтерські авто, які їздять біля ЛБЗ, номери не ставлять, їх офіційно навіть не оформлюють. Чорни номери ставлять в основному на авто тилових вояків, на авто, які забирають собі командири і тд.
показати весь коментар
30.10.2025 11:56 Відповісти
До того, що значна кількість військових, які реально воюють, а не катаються по тилах, їздить на волотерських авто, чи авто, куплених за збори. І на них не ставлять чорні номери.
показати весь коментар
30.10.2025 12:22 Відповісти
Ти сперечаєшся, аби сперечатися? Не здатен визнати, що ти не правий, чи що?

Ось, нагадую, під чим я відповів:
"А на фронті у всіх авто ЗСУ, які отримані,, як волонтерські, є чорні номери?

30.10.2025 11:24 Відповісти Керування спамом Мені подобається 1 Посилання

Максим Коваленко

поїдь перевір. так, у всіх чорні номери" - це твої слова, що на волонтерських авто, які використовуються у ЗСУ нібито на всіх чорні номери, що абсолютно не відповідає дійсності.
Тому не викручуйся, а визнай, що ти не прав, будь чоловіком, а не слизькою твариною.
показати весь коментар
30.10.2025 12:28 Відповісти
Або треба підписувати ганебну капітуляцію,або владі треба братися за розум.Те що я бачив-держана зрада.Зекоманде треба зрозуміти що йде війна,але як це зробити якщо завжди тільки готуєшся до виборів?Зе,ты тільки відосікі свої здатен робити?Або влада прийде до тями і почне діяти як має діяти під час війни,аба мобілізацію в Одессе будут провадить ванюши.И никто в их сторону даже чихнуть не посмеет.
показати весь коментар
30.10.2025 12:02 Відповісти
за голими журналістками в сауні.
показати весь коментар
30.10.2025 18:37 Відповісти
Дивно, чого цей народ не ******** кацапськими прапорами про які він мріє та не кричить слава путлєру. Та й на цензорі ховає ься за українським прапором
показати весь коментар
30.10.2025 11:41 Відповісти
Не злочинна, а " кієвській рєжім во главє с нелєгітімним зелєнскім" не перекручуй оригінал і методичку
показати весь коментар
30.10.2025 11:44 Відповісти
Тобто поліція нічого не контролює. Тобто в любий момент в любому населеному пункту може здійснитися будь яка бійка в будь який напад. Хто сильніший, той і правий. Все згідно найгівнячишої конституції, гівнячого законодавства. Ні для кого не прописані ні обов'язки, ні відповідальності. Лише безмежні права і свободи всіх. Трощать майно і чиюсь власність. Бабусі кажуть що молодці. Роздеруть когось у натовпі, бабусі також скажуть що так і треба. А прилетить тій бабусі ракета у вікно, то всі давайте співчувайте тій бабусі. Ще там грошей не забудьте підкинути. Кожен сам за себе. А мобілізувати таки є кого. Вулиці повні натовпів незрозумілих тіпочків. Ха ха ха.
показати весь коментар
30.10.2025 11:54 Відповісти
Читай законодавство. Твій депутат, за якого ти голосував і твоя дільниця голосувала всіх отих силовиків забронював згідно конституції і законодавства. 65 стаття пише що всі громадяни мають стати на захист. Спочатку розберись із своїм депутатом, конституцією і не твоїм особистим трактуванням статей конституції, а з роз'ясненням від конституційного суду. Щось не розумієш, то звертайся з позовами до конституційного суду. Де звернення? Жодного за всі роки. Так що свої умозаключєнія нічого не варті. Кожен вихоплює для себе ті статті, які йому вигідні. Чому так відбувається? Тому що конституція по дебільному написана. Ха ха ха.
показати весь коментар
30.10.2025 12:03 Відповісти
А хто такі роботяги? Це знову якісь зековські примочки із совка? Є добропорядні громадяни які щоб бути добропорядними сплачують податки, дотримуються законодавства наприклад. А є гопота і бидлота без сплачених податків з порушеннями законів і без жодних обліків в жодних базах. Совкові шансонщики. Ха ха ха.
показати весь коментар
30.10.2025 12:09 Відповісти
Так подавай до суду. В чому проблема? Є тцкашники засуджені. Немає позову, значить нічого в не було. Що незрозумілого? А тут буде кримінальна справа. І суд . Що незрозумілого? Бачите несправедливість, то подавайте до суду. Почали трощити майно, то сідайте до в'язниці. Що незрозумілого? Ха ха ха.
показати весь коментар
30.10.2025 12:14 Відповісти
В суді немає такого поняття як справедливість. Є законодавство. Те що справедливо особисто для тебе, для мене повна фігня. Є закон, який все врегульовує. Не подобається закон, то звертайся до законодавців. Тобто до того депутата за кого проголосувала твоя дільниця. Що незрозумілого? От тоді і включай мозок і ще раз подумай про свою всрану писанину. І твоя справедливість це не моя і не загальна для всіх, в особисто твоя і точно всрана. Ха ха ха.
показати весь коментар
30.10.2025 12:19 Відповісти
Ну от бачите. Вже почали цікавитися хоч якимсь законодавством і роз'ясненнями тієї чи іншої статті. Давайте всі разом займатися юридичними освітами скажімо і різними позовами для початку. Ха ха ха.
показати весь коментар
30.10.2025 12:24 Відповісти
Не скидайтеся. В мене є наприклад боєкомплект забезпечити виключно своє життя і здоров'я. Ваші проблеми це ваші проблеми. Ха ха ха.
показати весь коментар
30.10.2025 12:26 Відповісти
З 10 класу законодавство змінюється постійно. Тому що таке наприклад справедливість як кажуть для всіх різна згідно законодавства. Може звертатися тоді до своїх депутатів, щоб ініціювали позови до конституційного суду тоді? Ха ха ха.
показати весь коментар
30.10.2025 12:43 Відповісти
Комбайнер тоді комбайнер коли сплачує податки. Не сплачує, тоді йому мають сказати хто він певні органи. Не треба робити рівнялівок як в совку. У кожного свої індивідуальні обставини. Є добропорядні і є ні. Порядність і заключається в дотримані законів, норм і т.д. Якщо схвалюєте знищення майна, то ок. Ніяких питань. Значить і ваше особисте майно не підпадатиме під недоторканість для непорядних. Хочете називати їх роботягами і комбайнерами? Ок. путін теж розказував про шахтарів що воюють в днр і лнр. Тобто ті самі роботяги? Ха ха ха.
показати весь коментар
30.10.2025 13:54 Відповісти
Ок. Що тоді робити? Може треба організовуватися і звертатися до депутатів, правників, судів і т. п. Організовувати рухи, ініціативи і т.п. Тобто по можливості організовувати тиск і свої вимоги. За набу вийшли ж з картонками. Це як один з методів. Ха ха ха.
показати весь коментар
30.10.2025 14:45 Відповісти
Тимчасово, до приходу іншої держави.
показати весь коментар
30.10.2025 19:17 Відповісти
Ватні ждуни розходились чи місцеве бидло?..... немає порядку.
Ті що не бажали воювати з кацапами-московитами у 1920 році їли своїх дітей у 1933. Історія дурнів нічому не вчить.
показати весь коментар
30.10.2025 11:17 Відповісти
Ні. Треба.
Хто зараз не воюватиме за Україну потім воювати за рашистов - там вже не побунтуєш. Бачили як "дамбас нє паставіть на калєні"? - тепер воду з калюж пють й терплять.
показати весь коментар
30.10.2025 11:20 Відповісти
Kharkov 1000 Ви ідіот чи кацап-ідіот?
показати весь коментар
30.10.2025 12:40 Відповісти
Alex R "точно так же" не буде..... хіба що ти вже готовий лизати кацапський чобіт.
П. С. путин-*****.
показати весь коментар
30.10.2025 12:46 Відповісти
Коли з унітаза п'єш тобі роги заважають?
показати весь коментар
31.10.2025 01:32 Відповісти
Коди Смарт , нічого ти не "smart" - звичайний стрілочник, школярів манери ще тебе не відпустили.
Відповідай на питання, не виляй хитрим задом.
показати весь коментар
31.10.2025 16:48 Відповісти
Ні каплі жалості до таких "войовничих" громадян - вони вже готові воювати без будь-якої учебки. Загрузить як скотину у вагон і вигрузити десь на лінії розмежування - нехай покажуть свою "хоробрість і лють" кацапам!
показати весь коментар
30.10.2025 12:15 Відповісти
ні, вони мають з посмішкою дарувати їм квіти і роздавати глянцеві запрошення до ТЦК
показати весь коментар
30.10.2025 12:22 Відповісти
Сторінка 3 з 5