9211 посетитель онлайн

Компания Fire Point до 2023 года была известна только в киноиндустрии, а теперь получает госзаказ, - военный Касьянов

Индустрия дронов

Касьянов про компанію Fire Point. Звернення до Зеленського

Компания Fire Point, занимающаяся изготовлением ракет "Фламінго", до 2023 года была известна только в узких кругах деятелей киноиндустрии, однако уже в 2024 году получила 30% всех госзаказов на рынке дронов.

Об этом в Фейсбуке сообщил военный Юрий Касьянов, передает Цензор.НЕТ.

"Вчера президент Зеленский был с кратким визитом в Дании и заявил, что Дания станет первой страной, с которой Украина запустит совместное оборонное производство. Нужно ли уточнять, что это совместное производство с Данией будет у компании Fire Point, получившей в прошлом году от датского правительства 320 млн долларов, а в этом году получит от них 1,26 млрд евро? И если компания Fire Point работает честно и закладывает в свои дроны и ракеты только разрешенные 25% прибыли, то даже в этом случае она заработает колоссальные деньги", – отметил он.

По словам Касьянова, до 2023 года компанию Fire Point знали только в узких кругах деятелей киноиндустрии как сервис, занимающийся поиском мест для съемок разных сцен и сюжетов.

"К концу 2023 года в компании работало всего 18 человек, в основном - не инженеры. В 2024 году она вывела на украинский рынок свой дальнобойный "аналог шахедов" fp-1, и сразу "покорила рынок", получив удивительным образом 30% всех госзаказов", - добавил он.

В то же время Касьянов подчеркнул, что в Украине есть и другие разработчики, которые уже много лет разрабатывают и производят отличные дроны.

"Не такие, конечно, прекрасные, как те, которые делают деятели киноискусства, но тоже очень нужные на войне. Денег на эти дроны в бюджете нет, и было бы хорошо, если бы президент попросил у датчан несколько жалких миллионов и для других проектов.

Также хочу обратить внимание верховного, что в украинской армии есть подразделения беспилотников, и целые корпуса, ведущие тяжелые бои, и которым не хватает "элементарных" дронов для ведения войны. Которым не нужны "фламинго", не нужен завод ракетного топлива в Дании, который профинансирует датское правительство для Fire Point, и который заработает только в декабре. Им нужно сражаться прямо сейчас, сдерживать атаки врага, чтобы враг не прорвал нашу оборону, и тогда уже в Дании и других теплых местах могут оказаться не только заводы Fire Point, но и офис президента", - подытожил он.

Касьянов про компанію Fire Point. Звернення до Зеленського

Топ комментарии
+67
"Не буде кумівства у владі!"- верещала бубачка на стадіоні.
показать весь комментарий
04.09.2025 10:26 Ответить
+47
А Касьянов у 2019-му на виборах за Бубу агітував, ну і Порошенка топив, як міг. Іронія долі - Порошенко у дрони вкладає свої кровні а "куми" Буби з дронів крадуть чужі, в тому числі державні. Думаєте, Касьянов щось про це згадує? 🤔
показать весь комментарий
04.09.2025 10:53 Ответить
+32
Зелена прокладка (+300%).
Кому війна, а кому добре можна прибарахлитись. Навідь онукам вистачить!
показать весь комментарий
04.09.2025 10:27 Ответить
Комментировать
Сортировать:
"Не буде кумівства у владі!"- верещала бубачка на стадіоні.
показать весь комментарий
04.09.2025 10:26 Ответить
Про деребан він не згадував. Деребан це ж не влада.
показать весь комментарий
04.09.2025 10:41 Ответить
А Касьянов у 2019-му на виборах за Бубу агітував, ну і Порошенка топив, як міг. Іронія долі - Порошенко у дрони вкладає свої кровні а "куми" Буби з дронів крадуть чужі, в тому числі державні. Думаєте, Касьянов щось про це згадує? 🤔
показать весь комментарий
04.09.2025 10:53 Ответить
Повністю згоден з "в тому числі державні".
Але ж основний приціл на розпил донорських.
Ну, і волонтери наближені до ОП, допомагають донатами без звітності.
показать весь комментарий
04.09.2025 11:17 Ответить
https://program.ze2019.com/
показать весь комментарий
04.09.2025 10:57 Ответить
Йурко! Перед тим,як " зветати увагу верховного", пиши, що ти рвав на собі тільняшку, щоб Міндіч пиляв гроші на ракеті, Зеленьський підписав 33 " патужні бєзпєкові угоди", і тепер в " в українській армії є підрозділи безпілотників, і цілі корпуси, які ведуть важкі бої, і яким не вистачає "елементарних" дронів для ведення війни. Яким не потрібні "фламінго", не потрібен."
показать весь комментарий
04.09.2025 10:26 Ответить
37 угод. Ну возможно уже 39.
Потужных, разумеется.
показать весь комментарий
04.09.2025 13:59 Ответить
І головне всі забули що зєлупа і дєрьмак змародерили колосальні кошти у громад з пдфо військових.на дрони , яких вистачило б усім виробникам... але ні коштів ... ні вже ніхто й не згадує за них...
показать весь комментарий
05.09.2025 11:13 Ответить
Зелена прокладка (+300%).
Кому війна, а кому добре можна прибарахлитись. Навідь онукам вистачить!
показать весь комментарий
04.09.2025 10:27 Ответить
Яким не потрібні "фламінго", не потрібен завод ракетного палива в Данії, який профінансує датський уряд для Fire Point, і який запрацює лише в грудні.

Тобто фламінгі почнуть літати масово не раніше січня-лютого 2026. А до того часу будуть відосіки викладати з поодинокими запусками...
показать весь комментарий
04.09.2025 10:29 Ответить
оскільки фламінго - це крилата ракета з авіаційним двигуном, то вона літає на авіаційному керосині.
а от щодо стартового прискорювача - там є питання. мабуть дял нього і потрібно ракетне паливо. але будувати цілий завод тільки під прискорювачі... наврядчи.
показать весь комментарий
04.09.2025 10:52 Ответить
Ось що видає гугл:

Ракети «Фламінго», розроблені українською компанією Fire Point, використовують тверде ракетне паливо. Завдяки твердому паливу ракети легко зберігати та використовувати, що робить їх ефективними для військових цілей. Виробництво цього палива буде розташоване в Данії, як частину допомоги Україні у боротьбі за безпеку
показать весь комментарий
04.09.2025 10:59 Ответить
Ну і ось підтвердження:

https://suspilne.media/1106226-virobnik-raketi-flamingo-fire-point-vidkrie-virobnictvo-v-danii-so-tam-viroblatimut/

https://www.reuters.com/business/energy/denmark-host-ukrainian-long-range-missile-fuel-production-2025-09-03/
показать весь комментарий
04.09.2025 11:01 Ответить
це все чудово, але можна піти і почитати:
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%86-25#%D0%97%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%81%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F
і побачити, шо там стоїть двигун АІ-25. паливо: Т-1, ТС-1, РТ - тобто авіаційний гас.
отже тверде ракетне паливо потрібно для стартових прискорювачів і чогось іще.
показать весь комментарий
04.09.2025 11:10 Ответить
Припускаю, що на перших партіях, поки не запрацює завод у Даніїї, можуть використовувати АІ-25. А потім, коли запрацює завод у Данії, можуть встановити щось інше.
показать весь комментарий
04.09.2025 11:14 Ответить
А може взагалі цей завод під ІНШУ ракету будують? Ось, наприклад, інформація з болотних ресурсів:

показать весь комментарий
04.09.2025 12:11 Ответить
ТТХ на картинці явно маячня

Ось оригінал новини:

https://t.me/rusich_army/25526
показать весь комментарий
04.09.2025 12:22 Ответить
справа в тому, що з крилатими ракетами історично плутанина сталася. бо насправді вони - не ракети, а беспілотні одноразові літаки. тому на крилатих ракетах стоять авіаційні і схожі на них двигуни, що працюють на авіаційному паливі і повинні працювати годинами, а в ракетах стоять ракетні двигуни що працюють хоч на твердому, хоч на рідкому паливі (яке містить 2 компоненти - саме паливо і окисник) і працюють ці двигуни десятки секунд.
тому є підозра, шо будутють цей завод зовсім не під фламінги. ну і добре.
показать весь комментарий
04.09.2025 12:46 Ответить
ну і добре.

Теж так думаю
показать весь комментарий
04.09.2025 12:47 Ответить
Довжина 200 м.???!
показать весь комментарий
04.09.2025 13:03 Ответить
Все, шо потрібно знати про кацапській новини ))
показать весь комментарий
04.09.2025 22:22 Ответить
На твердому зазвичай працює балістика...
показать весь комментарий
04.09.2025 11:21 Ответить
Можливо, ті "прискорювачі" мають "універсальне спрямування, і можуть буть завтосовані в різних типах ЛА. Однак, я читав, що це - "завод з виробництва пального для прискорювачів"... Тобто, ним можна наповнювать РІЗНІ типи прискорювачів (і не тільки їх, а й паливні відсіки твердопаливних ракет - це основна маса ракет "повітря-повітря" (НУРС, у тому числі), двигуни для ракет ПЗРК, ОТРК, і так далі...)
показать весь комментарий
04.09.2025 12:49 Ответить
Компанія "Fire Point" "успішно впоралася з роботою" - відеоролик про фламінго якраз за основним профілем роботи компанії
показать весь комментарий
04.09.2025 10:30 Ответить
Тому в нас ні дронів ні ракет немає масово запускати на паРашу. Гундоса почвара всі замовлення віддала своїм дружбанам-квартальщикам. Все ніяк не нажереться. Ракетчик трохи в ****...
показать весь комментарий
04.09.2025 10:31 Ответить
Та невже Зеленський, за якого так топив свого часу Касьянов, здатен на такі прояви заангажованості? Просто соупадєніє!

Автору: частіше дивись у дзеркало і згадуй завдяки кому Fire Point, яка до 2023 року була відома лише у вузьких колах діячів кіноіндустрії, отримує 30% держзамовлень.
показать весь комментарий
04.09.2025 10:32 Ответить
Закінчиться фламінга трусиками танга на мальдівах
показать весь комментарий
04.09.2025 10:34 Ответить
"барига", "бізнес на крові", поки данські гроші не освоять, війна не закінчиться.
показать весь комментарий
04.09.2025 10:35 Ответить
показать весь комментарий
04.09.2025 10:35 Ответить
Не путайте озвучку з винаходами, видумує свора міндічів, а сонцесцяйний озвучує
показать весь комментарий
04.09.2025 12:19 Ответить
з таким гідрантом і його незамінними баригами до нас підкрадається повна 0Па.
показать весь комментарий
04.09.2025 10:38 Ответить
Панеслась-а хто **** голосувати ходив?Тільки не брехати
показать весь комментарий
04.09.2025 10:40 Ответить
Респект Ю.Касьянову! Одні воюють, а зелені збагачуються!
показать весь комментарий
04.09.2025 10:41 Ответить
Позавчора ти - весільний фотограф, далі мудрий нарід дає тобі владу і ти відкриваєш власну кінокомпанію, а сьогодні ти з тою компанією стаєш ракєтостроітєлєм .

p.s. десь в штатах африканський хлопчик ілон маск запитає: а що так можна було? (правда його ракети хоч літають, але какая разніца)
показать весь комментарий
04.09.2025 10:41 Ответить
Касьянов відповзає ,здає задки на тему лідора , і це вже добре... бо винен і такі як він , шо сьгодні править Україною це 🤡 горе ...
показать весь комментарий
04.09.2025 10:44 Ответить
показать весь комментарий
04.09.2025 10:46 Ответить
Зрозуміло.
Плахотнюк aka Vatakaratel ще минулого тижня казав, що "фламінго" - це ***** і фікція. Ось і докази.
показать весь комментарий
04.09.2025 10:47 Ответить
очередная реклама? в последнее время стало модным рекламировать тг каналы очередных непонятно кого
показать весь комментарий
04.09.2025 11:40 Ответить
Хто його знає від початку АТО, той зрозуміє.
показать весь комментарий
04.09.2025 12:00 Ответить
Тобто з кіноіндустрії перейшла в порноіндустрію ...
показать весь комментарий
04.09.2025 10:49 Ответить
Вибрали недолугі актора, в тому числі інженери - конструктори дронів. А актор грає, як вміє - зіграв на сцені чи з екрана (монітора), пролунали оплески ( і в кремлі теж), поклонився і пішов - робота зроблена. А чого ви ще очікували.
показать весь комментарий
04.09.2025 10:49 Ответить
На Zелену тартаку спрямовуєтся дуже багато грошей.
показать весь комментарий
04.09.2025 10:52 Ответить
Керівники Fire Point - Єгор Скаляга, Ірина Терех та Денис Штильерман до війни займалися кіновиробництвом і благодійністю. Компанія, раніше відома як Центрокаст, у лютому 2023-го перейшла у власність Скаляги та змінила назву на Fire Point. (c)
показать весь комментарий
04.09.2025 10:55 Ответить
#Zalman_Shuher:

Відносини в англійців не найкращі зі Штатами, і вони вирішили згуртувати зв'язки через парад у Пекіні. І Моді відлетівши в Індію, почав терміново просити всіх зробити йому термінову зустріч з Трампом, щоб не стали вводити санкції за відмивання грошей і хабарі від московського постачальника зброї-Адані.

А про кремлівського взагалі не варто говорити, вся поки що країна потонула у фекаліях і згоріла до фуїв. Як не намагається Хабад врятувати московію від розвалу та громадянської війни, виходить погано. Процес незворотній.Я якось пояснював кілька разів, чому у онуків Мойсея все розвалюється, процес йде швидко та з випередженням графіка.Той самий кошерний тухес у них і зі своїми слугами в Україні. Чим ближче кінець режиму клоунів, тим марніше їх брехня і коксофантазії. Відмили гроші через МінДіча, а зараз навіть з унітазу кричать про "Фламінго" якого не було і немає, а удари по Криму та іншим об'єктам московії завдають українські дрони та англійські ракети "Stormshadow", які прийшли в потрібній кількості.Тим більше, що їхній коксобред для кілера Парубія взагалі не варто навіть обговорювати. Це все від хімії та мужоложності.Старші люди багато років прожили в Союзі і слухали таке саме марення про "надої молока", "доженемо і переженемо", це більшовицька тактика, більше брехати, щоб трудящі вірили. У онуків більшовиків під брендом Сталіна-"Слуги народу" ті самі підручники. Не варто вірити жодному слову, це фуфлометчики-мародери.Не коментую їх марення, т.як не лікар-психіатр.Вже шість років в Україні - "День відкритих дверей у дурці".Але війна, якої офіційно немає, триває, і кожен робить свою роботу в міру можливості.Найближчим часом на нас чекають цікаві події та вельми несподівані.
показать весь комментарий
04.09.2025 11:05 Ответить
что за бессвязный поток мыслей? очередной блохер пророк? и зачем это тут?
показать весь комментарий
04.09.2025 11:37 Ответить
Многих пугает хабад ))) непонятно каким образом, но пугает...
показать весь комментарий
04.09.2025 14:10 Ответить
Для мене військовий Касянов так собі, пам'ятаю, як він відстоював точку зору москалів, коли реальні українці не святкували "день радянської армії", а він святкував і нав'язував це решті. Але те, про що він написав правда, всі бізнес-партнери Володі Боневтіка Позорного сидять біля оборонних грошей і знімають великі відсотки, які переводять в крипту і виводять за кордон.
показать весь комментарий
04.09.2025 11:09 Ответить
А хто-хто у нас кінопродюсер і, за сумісництвом, найпотужніший менеджер?
показать весь комментарий
04.09.2025 11:10 Ответить
Компания Fire Point до 2023 года была известна только в киноиндустрии, а теперь получает госзаказ, - военный Касьянов Источник: https://censor.net/ru/n3572163
==============
Дуже дивно читати подібне, бо у нас мудрий нарід вибрав владу із кіноіндустрії. Насолоджуйтеся, вкраїнчики, і не дивуйтеся.
показать весь комментарий
04.09.2025 11:16 Ответить
ну справді, чесслово, ну кому потрібні ті інженери, що такого вони можуть зробити цікавого? а ось працівники кіноіндустрії можуть... ракети фламінго за півроку, та нате вам..., будь які дрони за місяць-два, та без проблем..., а ті інженери як заведуть свої незрозумілі розмови, тоскно стає вже через хвилину... якісь проекти, розробки, деталі, випробування..., яка фігня..., все можна зробити швидше, красивіше, а якщо додати мультиплікацію то і яскравіше...
показать весь комментарий
04.09.2025 11:16 Ответить
"Геніальні масажери, тренери, режисери, куми, свати, брати" - геніальні у ВСЬОМУ!
показать весь комментарий
04.09.2025 11:20 Ответить
Сподіваюся ракети не кіношні декорації.
показать весь комментарий
04.09.2025 11:29 Ответить
ну, на 100 км від ЛБЗ літають. Правда з трьох прильотів я побачив одну воронку. Діаметр 28м. Але будівля, що стояла поруч чомусь ціла. Тобто дві не долетіли або попали у воронку.
показать весь комментарий
04.09.2025 12:17 Ответить
все по факту, киношники делают видосики про очередную чудо ракету пеклу которой нет и не будет шоб лохторат был доволен. Через пол года повторить, а там и конец близко
показать весь комментарий
04.09.2025 11:35 Ответить
Схоже, що набухає чир величезної афери.

@ (пост сумнівного джерела):
"Калуш, де знімали ролик про Фламінго: через ворожу атаку відбулося засідання комісії з техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.
На засіданні вирішили призупинити освітній процес."

https://pbs.twimg.com/media/Gz5xS59WIAA8YQs?format=png&name=900x900
показать весь комментарий
04.09.2025 11:41 Ответить
@ (https://x.com/Roman6959/status/1958836815864934522 відео, стилістика оригіналу посту):
"Студія 95 квартал представляет
Ракети з бетону під назвою Фламінго Найстрашніше що ціна цього п*здежу життя людей"
показать весь комментарий
04.09.2025 12:07 Ответить
Зеленський ''чесно'' виконує свої обіцянки.
Зеленський у 2019році обіцяв, що після його приходу до влади ''Закінчиться епоха бідності''.

В кошерних друзів і однопартійців Зеленського - ''Закінчилась епоха бідності'' - тепер вони усі доларові мільйонери.

А ''мудрий'' Український народ тепер зобов'язаний захищати і охороняти награбоване кошерною бандою Зеленського.
показать весь комментарий
04.09.2025 12:00 Ответить
Дивний аналіз для наших часів, мій знайомий до війни був відомий тільки клацанням по геймерській клавіатурі та великими объемами випитого пива, зараз виробляє досить складні прилади для ЗСУ. Пробувати зараз руйнувати проект на основі того хто та що був до війни - це якось дивно, у нас що, багато далекобійних проектів? А не запуститься - тоді вже відповідальність.
показать весь комментарий
04.09.2025 12:14 Ответить
Потім мільярди вже не повернеш. Хоча пох, партнери ще дадуть.
показать весь комментарий
04.09.2025 12:28 Ответить
главное верить миндичу и Бубачке его. ѣермак их , аки визирь
показать весь комментарий
04.09.2025 14:14 Ответить
Не дивний. Касьянов робить дрони не менше 10 років. Та й є висновки інших експертів по фламінго і по дронах цієї компанії. Там все так само печально.
показать весь комментарий
05.09.2025 09:53 Ответить
"є й інші розробники"! це він, напевно себе має на увазі? на жаль про "будівництво дронів" від Касьянова я чую останні років 8, а ось ДРОНІВ "від Касьянова" як не було так і немає!
показать весь комментарий
04.09.2025 12:19 Ответить
Бо Касьянов не працює на лідора, тому його не піарять. Може тому ви "не бачите"?
показать весь комментарий
05.09.2025 09:55 Ответить
Бачу - на цих фламінго Касьянова порвало ще дужче ні кацапню . Дня не буває щоб він не кинув на ті ракети порцію лайна . Яка йому різниця - є ті ракети , чи їх немає . ?
Може то взагалі - деза , і ГУР просто тролить кацапів . Навіщо ж так перейматись ?
показать весь комментарий
04.09.2025 12:38 Ответить
А і дійсно є, чи не має, пофіг. Просрали, чи не просрали 300 млн пофіг. Данці ще дадуть. Давайте ще їм виділимо 1,26 млрд євро. Нам же пофіг є ті дрони і ракети, чи не має? Може це тролів кацапів. А гроші тоді на що виділяють? Може профінансував дрони на яких тримається фронт? Та пофіг ті дрони і тей фронт. Ви точно притомний?
показать весь комментарий
05.09.2025 10:02 Ответить
300 млн ? А ви впевнені що їх хтось кудись комусь виділяв ?
Я ж кажу , може це взагалі - деза , наші просто дурять кацапам голову , мовляв - бачите яка в нас є вундервафля , то ж бійтеся ****** !! А на самім ділі немає ніякої ракети , а все що назнімав той журналіст то були - декорації ! То ж і 300 млн нікуди не виділялись . Спецслужби ( і не тільки наші ) з тим чи інших причин , частенько вкидають через змі дезу для ворога , яка в багатьох випадках доволі непогано спрацьовує , але на жаль - на неї ведуться і свої .
Це звісно - лише припущення .
Як в уяві багатьох людей все просто , попросив у данців грошей - вони зразу ж і дали . Як банкомат . . Та щас !! Не такі вони вже й простофілі щоб на всі боки розкидатись коштами . І якщо конкретного проекту , по цій ракеті наприклад , немає , ніхто Україні ніяких грошей не дасть . Це 100% .!! Ну а якщо є , то й добре . Значить ракета і справді існує , і данці це знають - точно .
Що до Касьянова , сумніваюсь що він переживає за датські гроші .!? Його просто давить жаба , він не може знайти собі фінансування , а тут конкуренти обходять . Ну звісно ж його і поплавило . Вчергове .
Я читаю його писанину у фб , так от - його як почитати так він і суперінженер , і суперконструктор , і мегаспеціаліст на всі боки - з виробництва ракет , дронів , і підводних гелікоптерів , яких ніколи в житті не бачив . Ілон Маск - місцевого разліва .! Та ще й брехло неабияке , бо приплів компанію Fire Point до кіноіндустрії ! Хоча всім відомо що вона ніякого відношення до неї ніколи не мала , і не має - абсолютно .
показать весь комментарий
05.09.2025 12:16 Ответить
Кожне ваше речення маніпуляція. Якщо просто, то ви брешете. Просто безперервно брешете.
показать весь комментарий
05.09.2025 12:27 Ответить
У кожного свою правда . А як на мене то - брешете ви .
показать весь комментарий
05.09.2025 12:41 Ответить
Я повторюю слово в слово експертну думку багатьох людей, в тому числі Касьянова. А ви безапеляційно просуваєте особисто вашу маячю. Про це нагромадження конспірології я вперше почув від вас. Але ваша маячня так чудово відбілює банду зелених мародерів, що виникає підозра, що ви, Максимка ,зєльоний, аж смарагдовий.
показать весь комментарий
05.09.2025 12:55 Ответить
Чхати я хотів на банду зєльоних мародерів , і на мародерів всіх інших кольорів . Для мене мародери - всі однакові . Була б моя воля , я б їх всіх - згріб і вивів би на стадіон , як зробив Піночет у свій час .
Я просто ненавиджу коли мені починають дурити голову , говорячи на біле чорне і навпаки . Саме це і робить Касьяшка . І робить це не тому що він працює на якусь політичну силу , а просто тому що є такі люди - фанатичні плакальщики , зрадойоби і всьопрапальшики , і він один з них . Я читаю його ще з часів Майдану , і за увесь час не пам'ятаю щоб він хоч чимось був задоволений . Абсолютно все йому не так , що б не трапилось в країні - все він поливає лайном , все без розбору . Точно так як і зараз - він поливав лайном все що було і при минулій владі . Тоді ракети були не такі , і зараз не такі , а от він один знає які треба , а його ігнорують і тд. і тп .
Ви йому вірите , ну то вірте заради Бога . А от я - ні . Про це я і говорю . Чому це я маю з ним погоджуватись , лише тому що вам так хоцца ?
І до речі я вам можу привести думку 100 інших експертів , які говорять зовсім протилежне тому що меле Касьянов .
показать весь комментарий
05.09.2025 13:29 Ответить
І чому ж Касьянов був і є неправий? Результат діяльност і минулої і теперішньої влади катастрофічний. Він реаліст, говорив і говорить неприємні речі. Але втрата 20% територій і незрозуміло скільки мільйонів людей це факт. І втрати не припиняються. Касьянов бере участь у дроновій війні і розуміє про що говорить. А про 100 експертів, які скажуть протилежне, то ви перегнули.Не має їх стільки навіть на зеленому брехломарахвоні
показать весь комментарий
05.09.2025 14:25 Ответить
"С Зєлєнскім у Украіни єсть шанс", - говорив Ю. Касьянов у квітні 2019-го. Про подробиці цього шансу, щоправда, сказано не було.
показать весь комментарий
04.09.2025 13:44 Ответить
А по суті того про що написав Касьянов є що сказати? Чи вас все влаштовує крім електоральних вподобань автора в 2019 році?
показать весь комментарий
05.09.2025 10:05 Ответить
Краще бути розумним вчасно, а не тоді, коли вже пізно. Я не впевнений, що Касьянов засвоїв урок.
показать весь комментарий
05.09.2025 13:35 Ответить
Фирма веников не вяжет--- фирма делает гробы!
показать весь комментарий
04.09.2025 17:13 Ответить
Якщо "зелені" починають щось фінансувати з бюджету то завжди крадуть більше половини. Враховуючи масштаби "тотального крадійництва" країні потрібні насамперед лінчувателі.
показать весь комментарий
05.09.2025 02:58 Ответить
FirePoint має очолити дід Касьян!
показать весь комментарий
05.09.2025 07:36 Ответить
не зможе - його жаба задавила
показать весь комментарий
05.09.2025 08:06 Ответить
А ознак корупції з шахрайством ви принципово не бачите?
показать весь комментарий
05.09.2025 10:08 Ответить