9801 посетитель онлайн

Полк "Скеля" о смерти военнослужащих от пневмонии: "Ошибок врачей не выявлено"

425-й полк "Скала" прокомментировал смерть военных от пневмонии

Недавно в СМИ появилась информация о смерти нескольких военнослужащих 425-го штурмового полка "Скеля" от пневмонии в Днепропетровской области. В полке ответили, что военные получали своевременную медицинскую помощь, а ошибок со стороны врачей выявлено не было.

Об этом заявил представитель управления полка, передает Цензор.НЕТ со ссылкой на "Радио Свобода" и hromadske.

Что известно?

Ранее в сети появилась информация о как минимум пяти военнослужащих, которых в 2026 году мобилизовали в "Скелю". Впоследствии они умерли от пневмонии. Их родственники в смерти мужчин обвиняли командование и врачей, которые, по их словам, не оказали своевременную помощь.

"Если кто-то считает, что болезнь выбирает по шеврону, это не так. И говорить, что пневмония из-за того, что попал в "Скелю", - это слишком. Всем больным была оказана своевременная медицинская помощь. Замечаний к нашему медперсоналу ни от одной проверки не было. Медики сделали все. Мы сами инициировали эти проверки - оценивали медицинскую службу и места лечения. Привязывать подразделение к пневмонии - это абсурд. Это для нас тоже потеря, и никто не хотел терять людей от болезней. Внутреннее служебное расследование проведено. Ошибок врачей не выявлено", - заявил представитель управления полка.

Виталий Салтан

В управлении также прокомментировали ситуацию с военнослужащим Виталием Салтаном, которого мобилизовали 26 января и отправили на обучение в город Каменское в Днепропетровской области. 

  • В "Скелі" отметили, что 3 февраля мужчина обратился к медицинскому персоналу, его эвакуировали 16 февраля, но, пробыв шесть суток в больнице, он умер от осложнений пневмонии.

"Он поступил в медучреждение в удовлетворительном состоянии, все было своевременно диагностировано, своевременно эвакуировали. Он сел в машину, его не несли на носилках, на своих ногах пришел в больницу, ему поставили диагноз пневмония, начали лечение", - утверждает представитель командования полка Константин Русанов.

Другие случаи смерти военных от болезни

Также в полку рассказали о Дмитрии Иванченко. Там сообщили, что у него уже было хроническое заболевание, когда он обратился в медицинский пункт 24 января. 29 января его эвакуировали в Изюм, затем в Харьков, а оттуда в Киев, где через неделю он умер в больнице.

  • Другой военнослужащий полка - Андрей Чередниченко - умер в "скорой". Он прибыл в медицинскую роту 3 февраля с предварительным диагнозом "бронхит".

В "Скелі" отметили, что военному оказывалась необходимая медицинская помощь, а врачи фиксировали улучшение состояния. Но 14 февраля его состояние резко ухудшилось, и произошла остановка дыхания. После реанимационных мероприятий его срочно направили в больницу, но во время транспортировки произошла повторная остановка дыхания, и воин скончался.

По словам представителя медслужбы Юрия Подгорного, после реанимации у Чередниченко фиксировали острую сердечную недостаточность, расстройства психики и поведения вследствие употребления психоактивных веществ, а также дефицит веса.

Кроме того, журналисты на брифинге отметили, что были и другие случаи смертей, кроме упомянутых полком. Константин Русанов заявил, что все они были на разных пунктах прохождения БЗВП.

Расследование

По факту смерти военнослужащих открыты уголовные производства. В частности, как сообщает кировоградское издание CBN, дело Андрея Чередниченко внесено в Единый реестр досудебных расследований по ч. 1 ст. 115 Уголовного кодекса Украины (умышленное убийство) с пометкой "естественная смерть". Досудебное расследование продолжается.

Топ комментарии
+31
Брата мобілізували в холода, всіх загнали жити в палатках на полігоні. Непідготовлених людей. Підхопив пневмонію, но вижив. А дехто - ні. Думаю, хенералам пофіг. Воно думає нових мобіків наловить.
показать весь комментарий
28.03.2026 00:00 Ответить
+30
щоб ви ще доповіли???можна ще довіритися відносно одній події,але коли це масово це більш схоже на неприкрите скидання відподальності за життя та здоров"я людей....так ведуть себе наглядачі за рабами
показать весь комментарий
27.03.2026 23:43 Ответить
+30
Помилок лікарів невиявлено, окей.
А помилок командування?!
показать весь комментарий
27.03.2026 23:48 Ответить
Комментировать
Сортировать:
щоб ви ще доповіли???можна ще довіритися відносно одній події,але коли це масово це більш схоже на неприкрите скидання відподальності за життя та здоров"я людей....так ведуть себе наглядачі за рабами
показать весь комментарий
27.03.2026 23:43 Ответить
Медсестра лікареві:
- Доктор, той симулянт з четвертої палати помер.
показать весь комментарий
28.03.2026 05:31 Ответить
Помилок лікарів невиявлено, окей.
А помилок командування?!
показать весь комментарий
27.03.2026 23:48 Ответить
скоріш за все саме так:
пригадую срочку в совіцькій армії -
госпіталізували з бронхітом !

у третьому випадку бронхіт лікували амбулаторно з 3 по 14 лютого в бліндажу, в кращому випадку, в умовах сильних морозів цієї зими

винувате, однозначно командування - зекономили на госпіталі пару тижнів загубивши життя людини.

.
показать весь комментарий
28.03.2026 00:17 Ответить
Звісно. До чого тут лікарі. Звернувся до когось 3 лютого бо захворів. Евакуювали 16 лютого.
Дві неділі його лікарі і в очі не бачили.
Таке враження що ловлять людей та відправляють в лагеря щоб вони там загинули.
Це як при советах - щоб зразу не розстрілять - відправляли на Соловки, а там скопом топили в баржах.
показать весь комментарий
28.03.2026 08:00 Ответить
Совкове командування №1 воює проти совкового командування №2.
показать весь комментарий
27.03.2026 23:51 Ответить
навіть при совку була відповідальнісь,а зараз вони нічого не бояться повнебеззаконня зешобли, людьське життя для них нічого не вартує
показать весь комментарий
28.03.2026 09:35 Ответить
Багато в чому все залежить від своєчасної діагностики.
Затягнули і буде різке погіршення.
Коли я служив в срочну в 1980 в Архангельській обл., то виглядало ніби я легко простудився, а потім виявилось, що це сильна пневмонія і я провалявся в госпіталі (2 чи 3 неділі).
показать весь комментарий
27.03.2026 23:54 Ответить
Так, так пневмонії дуже підступні - легка слабкість - єдиний симптом, рентген не покаже, УЗД теж не завжди покаже, а людини може не стати за два дні! Ковід нічому не навчив! Гора ж була цих пневмоній тоді!
показать весь комментарий
28.03.2026 00:01 Ответить
так, діагноз пневмонія дуже складний

.
показать весь комментарий
28.03.2026 00:18 Ответить
Ви прикалуєтесь, часто військовослужбовцям ставлять діагноз не госпітальна пневмонія, дають таблетки і приписують лікуватися в межах підрозділу.
показать весь комментарий
28.03.2026 09:25 Ответить
А нічого, що тотальний набряк легенів розвивається протягом 24 годин? І молодий здоровий чоловік помирає за дві доби? Що значить все зробили вчасно? А деякі пневмонії навіть температури не викликають, ні кашлю ні болю, ні хрипів може не бути! Просто слабкість людина відчуває! Дали мабуть якихось бур'янців попити типу нічого страшного! Знаємо ми як лікарська мафія вміє відмазувати своїх!
показать весь комментарий
27.03.2026 23:56 Ответить
Я у лютому лежала у лікарні, так її за добу забили хворими - пневмонія. Причому, всіх відразу на антибіотики, крапельниці, ШВЛ навіть деяким підключали. Пневмонія буває ще й вірусна..
показать весь комментарий
28.03.2026 00:12 Ответить
Але найгірше - це атипова пневмонія, коли мікроби резистентні до любих антибіотиків.
показать весь комментарий
28.03.2026 05:23 Ответить
Можно, взагалі, списати все на новий штам "ковіда"...
показать весь комментарий
28.03.2026 00:00 Ответить
Брата мобілізували в холода, всіх загнали жити в палатках на полігоні. Непідготовлених людей. Підхопив пневмонію, но вижив. А дехто - ні. Думаю, хенералам пофіг. Воно думає нових мобіків наловить.
показать весь комментарий
28.03.2026 00:00 Ответить
Мабуть і пічки не було в палатці?
показать весь комментарий
28.03.2026 00:20 Ответить
в спам.
показать весь комментарий
28.03.2026 01:57 Ответить
Цілком можливо і таке, шановний. Так звані "медики", особливо військові дуже часто ігнорують скарги від військових, звинувачуючи їх у медичному ухилянстві та не надаючи адекватну допомогу. Це роблять щоб не псувати статистику відправлення особового складу у шпиталі та щоб вислужитися перед совковою гнидою-командиром.
показать весь комментарий
28.03.2026 04:46 Ответить
Можливо.
В армії таке буває.
показать весь комментарий
28.03.2026 08:00 Ответить
Один раз-случайность, два раза -совпадение, три раза-закономерность. Довести бронхит и пневмонию при современных антибиотиках до летального исхода это надо постараться. "...розлади психіки й поведінки внаслідок вживання психоактивних речовин " - ага, конечно, инфекционные заболевания при тяжёлом течении тоже могут вызывать такие вот розлады. И где же это он взял психоактивные вещества? На алкаша и наркомана всё можно списать. "...а також дефіцит ваги." - это же как там кормят? На яме сидел в холоде без еды - вот вам и бронхит с пневмонией, и дефицит массы. В медицине больше двадцати лет проработал, прекрасно знаю как врачи покрывают друг друга и как пишутся нужные бумаги и диагнозы.
показать весь комментарий
28.03.2026 00:10 Ответить
425 полк ? Це там де командир і його шайка наближених написали кляузу в СБУ на Шабуніна ?
показать весь комментарий
28.03.2026 00:11 Ответить
То ухилянти, які спеціально померли, щоб дискредитувати командування Скелі.
показать весь комментарий
28.03.2026 00:16 Ответить
Що за треш в цьому полку твориться?! Кажуть попасти туди це все рівно що смертний вирок
показать весь комментарий
28.03.2026 00:19 Ответить
є таке...
показать весь комментарий
28.03.2026 00:29 Ответить
Це щось типу штрафбату
показать весь комментарий
28.03.2026 07:54 Ответить
Хворих чоловіків з діагнозом що потребує термінової госпіталізації "лікували" так-сяк для галочки доки їх стан не став критичним, після чого "евакуювали" до лікарні присмерті.
Типова практика для м'ясних батальонів смерті типу 425 або 225.
показать весь комментарий
28.03.2026 00:22 Ответить
Чому оці совкові непорозуміння досі в зсу? Он як піарять третью штурмову що там все супер чудово і суперкомфортно! Так зробіть всі підрозділи по прикладу неї!
показать весь комментарий
28.03.2026 00:22 Ответить
ну кто бы сомневался, прям как на влк все придатні
показать весь комментарий
28.03.2026 00:23 Ответить
Військова омбудсманка ініціювала нову перевірку у Міноборони щодо порушень прав, побиття та психологічного тиску у 425 окремому штурмовому полку «Скеля», заявивши про неефективність роботи ВСП. (с)
показать весь комментарий
28.03.2026 00:26 Ответить
Всё будет как всегда Ок. Злые языки говорят шо там кум( или что-то около того) сирского рулит, но это так, слухи.
показать весь комментарий
28.03.2026 00:52 Ответить
На жаль, їм ***** на ту омбудсменку
показать весь комментарий
28.03.2026 07:29 Ответить
що 3 лютого чоловік звернувся до медичного персоналу, його евакуювали 16 лютого...

13 дней шла эвакуация. Его со станции (
«

https://www.google.com/search?q=%D0%90%D0%BA%D0%B0%D0%B4%D0%B5%D0%BC%D0%B8%D0%BA+%D0%92%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B0%D0%B4%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9&client=firefox-b-e&hs=VyvU&sca_esv=9b7071d2b58e06a1&ei=HBHHafj4AfCd1fIP6uSzsAo&biw=1207&bih=557&oq=%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%8F%D0%BD%D0%B0%D1%8F+%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%86%D0%B8%D1%8F&gs_lp=Egxnd3Mtd2l6LXNlcnAiHdC_0L7Qu9GP0L3QsNGPINGB0YLQsNC90YbQuNGPKgIIAjIHEAAYgAQYDTIHEAAYgAQYDTIHEAAYgAQYDTIHEC4YgAQYDTIHEAAYgAQYDTIHEAAYgAQYDTIHEAAYgAQYDTIHEAAYgAQYDTIHEAAYgAQYDTIHEAAYgAQYDUj_X1DVE1jVE3ABeAGQAQCYAWWgAWWqAQMwLjG4AQHIAQD4AQL4AQGYAgKgAuABwgIKEAAYRxjWBBiwA8ICDRAAGIAEGIoFGEMYsAOYAwDiAwUSATEgQIgGAZAGCpIHAzEuMaAH1QyyBwMwLjG4B5IBwgcFNC0xLjHIB2uACAE&sclient=gws-wiz-serp&mstk=AUtExfC1pLChrQPohP02nHzIMbL2JLLbhsyBb-iwFtd_fJqAxkl7swquV9gWOSEpzabKBGJybgaeTEtwX7zqoNW-OfIdsXHo8aa_LcsmO5JWo0SOX4275I96BQdndn0z8etqBEg&csui=3&ved=2ahUKEwjEvLK3nMGTAxXKIhAIHSIqFngQgK4QegQIARAC Академик Вернадский» - единственная украинская антарктическая станция, расположенная на острове Галиндез (Аргентинские острова, рядом с Антарктическим полуостровом) везли?
показать весь комментарий
28.03.2026 01:25 Ответить
нелюди
показать весь комментарий
28.03.2026 01:58 Ответить
Фіксували гостру серцеву недостатність, розлади психіки в також дефіцит ваги. Це людина придатна для служби в штурмовому полку.
показать весь комментарий
28.03.2026 03:30 Ответить
Чомусь скромно не вказали вік померлих. Думаю, що в 57 років пневмонія протікає важче, ніж в 29. Тим більше після 50 років люди вже мають масу хронічних захворювань.
показать весь комментарий
28.03.2026 05:28 Ответить
"34-річний військовослужбовець із Кропивницького Віталій Салтан був мобілізований 26 січня, а вже 22 лютого помер у лікарні."
показать весь комментарий
28.03.2026 05:47 Ответить
Брехня. В шапці вік не вказаний.
показать весь комментарий
28.03.2026 05:55 Ответить
Що брехня? Хто збрехав? Ця історія вже на купі ресурсів розписана.
показать весь комментарий
28.03.2026 06:00 Ответить
"передає Цензор.НЕТ із посиланням на "Радіо Свобода" та hromadske."
показать весь комментарий
28.03.2026 06:02 Ответить
В даній новині вік не вказаний.
показать весь комментарий
28.03.2026 07:23 Ответить
Одразу троє помирають від пневмонії. Совпадєніє?
показать весь комментарий
28.03.2026 05:58 Ответить
до последнего не отправляли к врачам, наловили мало
показать весь комментарий
28.03.2026 06:12 Ответить
Віримо...!!! В мене виявили аж на 3-й тиждень...і то не лікар, а фельдшер... А оскільки частина знов формувалася то скоріш за все корона покосила масово...як тільки масово збираються з різних регіонів то обов'язково 80% захворіє..це стандарт
показать весь комментарий
28.03.2026 06:50 Ответить
Ох і "мутять"... Одні "недомовки"... Ота "писанина", яку тут, у статті, цитують - звичайне "петляння", щоб "витягти хвіст, з-під молотка"... Це скаже будь-яка людина, яка тямить у системі надання медичної допомоги, у в/ч... Там, для того, щоб звернуться до лікаря, потрібно доповісти безпосередньо командиру. Той повинен посприять внесенню прізвища до книги хворих (книга - у чергового по роті, і командир сам вносить дані хворого туди), і потім ці люди, у супроводі чергового по роті, чи вільного днювального, направляються у медсанчастину... Просто так, "з вулиці", солдата, в медсанчастину, не приймуть... А кому з командирів подобається купа хворих, у підрозділі?
Крім того, "Також у полку розповіли про Дмитра Іванченка. Там повідомили, що він уже мав хронічне захворювання, коли звернувся до медичного пункту 24 січня. 29 січня його евакуювали до Ізюма, потім до Харкова, а звідти до Києва, де через тиждень він помер у лікарні." Джерело: https://censor.net/ua/n3607575
Питання: "А як же він, з "хронічним захворюванням", проходив ВЛК?!!! Його повинні були, спочатку, помістить у лікувальний заклад, вилікувать, і лише потім направлять на ВЛК, для встановлення придатності до служби...
показать весь комментарий
28.03.2026 07:24 Ответить
В мене простіше було...піднявся тиск 220 на 160...лікар каже "****** на вулицю десь на відстань не менше 1км від розташування і виклич сам собі швидку...вони відвезуть у шпиталь"..так я і зробив...зі шпиталя відвезли в звичайну лікарню з якою є договір...і пролежав там аж 10 діб...дали там виписку "потребує додаткового лікування" і відвезли знову шпиталь...в шпиталі виписку підтвердили...а в частині послали *****, бо лікарі бояться мати собі проблему
показать весь комментарий
28.03.2026 07:46 Ответить
Саме про це я й кажу...
показать весь комментарий
28.03.2026 07:58 Ответить
Мій друг воює на Покровському напрямку, сусіди - Скеля. Він спілкувався з бійцями цієї Скелі, то йому розповідали жахливі речі, говорив, що з людьми поводяться як зі скотом. А між собою військові називають цей підрозділ мʼясокомбінатом. Цю назву я чув вже не вперше.
показать весь комментарий
28.03.2026 07:26 Ответить
мусарню і тециків масово загнати в цей полк
показать весь комментарий
28.03.2026 07:38 Ответить
Внутреннее служебное расследование проведено. Ошибок врачей не выявлено", - заявил представитель управления полка. Источник: https://censor.net/ru/n3607575
=================
А в управлінні полку у всіх медична освіта і відповідний фах і ступень, щоб виявляти медичну помилку? Медична помилка визначається не по правильно оформленому журналу обліку хворих і призначенні пів пігулки апсирину від кашлю, друга від головного болю і ноги, а у виявлені діагнозу, призначеному лікуванні і режиму дня. У мене якось був полковник Ленец командир, так той ****** усім заборонив хвориті по середах. У медиків у середу був вихідний при часті, хворим казали приходьте завтра і пікуй температура 40 або апендицит. Щось підказує, що у медійної бригаді "СКЕЛЯ" було щось схоже, типу "штурмовики СКЕЛІ настільки потужні, що не хворіють пневмонією або лікуються у полях".
показать весь комментарий
28.03.2026 07:47 Ответить
Не мели дурниць... В будь-який час у медсанчастині перебуває черговий лікар, чи фельдшер... Особливо, коли МСЧ має при собі палати для лікування в "стаціонарі"... Навіть серед ночі він приймає невідкладних хворих, які потребують медичної допомоги... А такі речі наявні у будь-якій окремій військовій частині, при відсутності поряд спеціалізованої медичної В\Ч (госпіталю, чи МСБ)....
показать весь комментарий
28.03.2026 09:38 Ответить
Вони там всі переболіли вірусной інфекцієй. На це ніхто незвертає уваги. Треба віконувати бойову задачу. Були кілька діб мокрими в багнюці на холоді. От бронхіт і перейшов в запалення, який ніхто вчасно не лікував. А тепер не можуть здогадатися:-"А чому так сталося".
показать весь комментарий
28.03.2026 07:51 Ответить
Для всіх рекомендація , як від медика , 21 століття , не середньовіччя --вакцинуйтеся від пневмококової інфекції ! Превенар ( 13 штамів ) , Ваксньюванс (15 ) ,Синфлорикс ( 10 ) , і найкраща -Пневмовакс ( 23 ) штамів , один раз на все життя . Від менінгококової інфекції--Менактра ,-серогрупи (A ,C ,W ,Y ) , Німенрикс . Від гепатиту Б --Енджерікс В , Еувакс -В , по схемі , один раз на все життя захист . Від правця і дифтерії -Бустрикс , АДП-М . Будьте здорові , бережіть себе !
показать весь комментарий
28.03.2026 08:07 Ответить
Ага.. коли +38.5 та односторонне запалення, то це ще ,,норм,, а от коли +40 та 2_ох сторонне запалення легень, то мо..о..жливо тоді й пневмонія..🤔
показать весь комментарий
28.03.2026 09:38 Ответить
Скажіть хто керує цим м'ясокомбінатом і все стане ясно.
показать весь комментарий
28.03.2026 11:11 Ответить
Пневмонія це основна частина БЗВП. Мого знайомого в минулому році умудрились в теплу пору довести до пневмонії, примусивши в мокрому одязі ночувати в драній палатці. Ніякого сенсу в цьому не було, просто насрати на людей. Він доброволець з 2022р, просто БЗВП не проходив, то відправили в НЦ. Думав, що відпочине там, але ледве вижив. І казав, що майже всі були з температурою, але до лікаря відвезли лише тих, хто вже задихатись почав. І при Залужному така ж херня була, навіть гірше, бо і навчати вчорашніх цивільних не вважали за потрібне.
показать весь комментарий
28.03.2026 11:55 Ответить