7398 посетителей онлайн

Все видят, что украинская армия умеет удивлять и добиваться результатов, - Зеленский

зеленський

Президент Владимир Зеленский на фоне событий в Курской области РФ заявил, что украинская армия умеет удивлять.

Как передает Цензор.НЕТ, об этом глава государства заявил во время презентации приложения "Армія+".

"Сейчас прежде всего я обращаюсь к нашим украинским воинам, солдатам, сержантам, офицерам и генералам. Все видят, что украинская армия умеет удивлять. И умеет достигать результатов. Это демонстрирует поле боя, где наши воины не только выстояли против превосходящей силы оккупантов, но и уничтожают его так, как это нужно для защиты Украины", - сказал президент.

"Это делает смелость наших людей и абсолютное естественное стремление украинцев найти лучший вариант действий. Украинцы в этой войне постоянно учатся новому. Новым образцам оружия. Мы можем гордиться нашими результатами по применению нового оружия", - подчеркнул Зеленский, добавив, что украинская армия осваивает и новые методы ведения войны.

Ситуация в Курской области РФ

Как сообщалось, во вторник, 6 августа, Минобороны РФ сообщило о боях в Курской области.

Власти Курской области заявили о "попытках прорыва границы".

Впоследствии Минобороны РФ заверило, что продвижения ВСУ вглубь территории РФ в Курской области нет.

В сети было опубликовано видео, на котором группа российских военнопленных идет под конвоем по дороге в Курской области РФ

Диктатор Владимир Путин назвал произошедшее "очередной масштабной провокацией".

Сейчас украинская сторона официально не комментирует ситуацию.

Топ комментарии
+26
ЗЕ-влада ТЕЖ "вміє дивувати":

У найскрутніші для країни часи не припиняють КРАСТИ, БРЕХАТИ, ТУПИТИ та НАХАБНІТИ!

показать весь комментарий
08.08.2024 16:39 Ответить
+24
Армія вміє досягати результатів, а зелені потвори тільки красти вміють
показать весь комментарий
08.08.2024 16:39 Ответить
+15
Звісно, це ти їх навчав стрибками в сторону від 4-ох повісток.
показать весь комментарий
08.08.2024 16:40 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Армія вміє досягати результатів, а зелені потвори тільки красти вміють
показать весь комментарий
08.08.2024 16:39 Ответить
Головне не зажиратись, забрати 5-7 областей кацапії і досить.
показать весь комментарий
08.08.2024 16:42 Ответить
Ги-ги...😁😂
показать весь комментарий
08.08.2024 18:12 Ответить
вова, а тепер ти здивуй українців під Покровськом, Торецьком, Час. Яром, Кураховим !

здивуй фортифікаціями, які збережуть життя наших Воїнів, кіздапол ЗЄльоний !

.
показать весь комментарий
08.08.2024 17:03 Ответить
А хто ти такий, щоб Президент звертав увагу на таки, як ти. Стань, спершу, хоч кимось.
показать весь комментарий
08.08.2024 20:04 Ответить
Коли це вибори відбулися, що вава зєльонцькій на них переміг і замість самопроголошеного узурпатора став президентом, що про це ніхто не чув і не знає?
показать весь комментарий
09.08.2024 08:13 Ответить
В 2019 були вибори. У підвалі живеш?
показать весь комментарий
09.08.2024 10:00 Ответить
Хіба на виборах у 2019му його обрали довічним деспотом України? Ти рахувати вмієш до 5ти?

І не треба мені тут закидати про продовження повноважень, жодна стаття Конституції цього не передбачає. Те, чим намагався надурити всіх твій шеф, взагалі стосується передачі повноважень новообраному президенту після проведених виборів і оголошених їх результатів, що до твого узурпатора кремлівсько-зеленого ніяким боком не приткнеш, якби не хотілося.
показать весь комментарий
09.08.2024 21:21 Ответить
Про продовження повноважень - не треба за мене додумувати. Я виходжу з нормальної логіки - нормальні вибори зараз провести неможливо.

Про вибори президента написано суперечливо. Про термін - написано. Але не написано про війну і як провордити вибори за таких умов. За 30 років твої шефи чомусь це не прописали, часу їм не вистачало, мабуть.

Тому вважаю, що у цьому питанні зеля все правильно робить.
показать весь комментарий
11.08.2024 08:33 Ответить
Все можливо, не поширюйте фейки вашого зелі, уже проводили вибори під час війни у 2014 та 2019рр.
Війна це не привід щоб згортати демократію і державність, хіба що для деспотів і узурпаторів таких як зеля і вся шайка у вр.
Про вибори написано чітко й однозначно у ст. 103 КУ - жодних винятків. Як проводити вибори під час війни? Так само як у час миру, при тому, що більша територія України не окупована ворогом. Очевидно що певна кількість виборців не зможуть взяти участь у виборах з об'єктивних причин.
Вони не мої шефи, я за жодного з них, кацапських агентів, не пропагую на відміну від вас холопоротько- зелелюба.
показать весь комментарий
11.08.2024 09:56 Ответить
У мене немає "мого зелі". Він такий самий мій як і ваш. І я дуже хочу, щоб зеля якнайшвидше пішов із влади. Але я не хочу, щоб це було під час війни. Не хочу. І будь-яка адекватна людина цього не хоче. До 2022 року не було війни, ви точно в підвалі не живете? То були військові дії у двох областях, але хіба можна порівняти масштаб руйнування країни та загибель і мирних та військових?

Щодо пропаганди - не несіть нісенітниці. І навчитеся хоч іноді включати мозок - якщо я не підтримую того, за кого на цьому сайті йде люта пропаганда, то це не означає, що я за Зелю. Він мені противний, так само як і всі попередники і я всіх би їх судив, була моя воля. Але я не при владі.

І що з того, якщо ст. 103 КУ не виконається? Сонце перестане вставати? Хто ж винний, що не прописали нормально конституцію? Про Верховну Раду написали, що виборів не буде під час війни, а про президента - ні. Чому? Я і Верховну Раду хочу поміняти. Але знову ж таки - після війни.

І через те, що невеликій купці людей хочеться просунути свого кандидата (який вже був при владі і боронь Господь цього кадру ще раз пустити до влади - Україна точно не витримає) ризикувати Україною та людьми я не хочу.
показать весь комментарий
11.08.2024 13:06 Ответить
Він не мій однозначно, я до захоплення ним влади у 2019-му за допомогою того, за кого на цьому сайті йде люта пропаганда, не маю жодного відношення. Вони обоє для мене однакові.

Хотіти чи не хотіти виборів, проводити їх чи ні це не від вашого чи будь-кого іншого бажання залежить. Є норми Конституції, що забезпечують належне і стале функціонування держави в інтересах всього суспільства. Такі норми Конституції мають виконуватись понад усе, інакше ті, хто їх порушує вчиняють держпереворот та узурпують владу в неконституційний спосіб. Тоді в країні настане анархія і свавілля, прямо як зараз, коли зільц-фюрерок зі своїм гебнявим дєрмаком захопили всю владу в країні.

Військові дії хіба не під час війни проводять? Звісно до 22 року війна була меншого масштабу, але це все одно була війна. Той, рашен за кого тут люто пропагують навіть незаконно позбавив права голосу виборців сусідніх з окупованими регіонів.

Звісно це не означало б що ви за зелю, але ж ви його возвеличуєте і підтримуєте, тому і за.
Конституція не забороняє проводити вибори під час війни, ні президента, ні ВР. Там лише є заборона виборів до ВР під час воєнного стану, який не може діяти під час війни за ст. 106 КУ. І тут зеля нагадив, як гадить всюди за що береться, дивно як ще країна цього мілкого ворожого диверсанта витримує.

Війна взагалі не перешкода для проведення виборів на неокупованих територіях. Ви ж по лікарях, магазинам, перукарнях, поліціях, тцк, тощо ходите незалежно від війни, бо без цього ніяк вам не прожити. Так само для демократичної держави, яка не може функціонувати без виборів, інакше перетвориться у злочинну деспотію.

Той кандидат давно вже збитий льотчик і ніколи українці його більше не оберуть президентом, за це можна не хвилюватися.
показать весь комментарий
12.08.2024 02:31 Ответить
Я вас зрозумів.
Але я маю на це запитання інші погляди.
Хоч я не юрист, але я розумію на чому ґрунтується право. І це зародилося в Англії. Так ось право ґрунтується на справедливості в першу чергу. Закони - це інструменти права, але не на обіг. І якщо закон поганий, чи небезпечний для суспільства, його не обов'язково виконувати. Так само будь-який суддя в нормальній країні може виходити не тільки з їхніх букв закону, але й з духу закону. Отже рішення судів іноді можуть виглядати неправильними з шторони букви закону.

Згадайте вибори 2004 року, коли Ющенко та Янукович вийшли до третього туру виборів, яких не було в конституції. Порушили конституцію - так. І що? Тому що цей варіант приніс користь народу. За вашою ж логікою потрібно було, щоб Янукович був президентом, якого формально, за законом, обрали. І пропишуть у конституції, що треба битися головою об стіни 3 рази на день - сподіваюся, ви ж не будете це марення виконувати. Крім того, у конституції багато чого написано, чомусь на це не звертають уваги, а от вибори - чомусь треба беззастережно дотримуватися закону.

Тому якщо розглядати вибори президента як мету, яку треба виконувати за будь-яких умов - ми можемо втратити країну швидше, ніж у війні з рашистами. Тому моя думка на цьому і ґрунтується і я виходжу з доцільності. А конституція в цьому випадку не є досконалим механізмом, який потрібно покращувати в майбутньому.
показать весь комментарий
12.08.2024 09:55 Ответить
Те, що ви не юрист очевидно як білий день.
Третій тур у 2004 це умовна назва серед дилетантів. Де-юре 2й тур було визнано недійсним через масові фальсифікації, тому відбулося переголосування. Тут все чітко по закону. Крім того, Конституція не регулює процедури виборів (кі-сть турів в т.ч.). Не памятаю статті, але там вказано, що порядок проведення виборів встановлюється законом, - тобто КУ не регулює порядку проведення виборів, лише встановлює підстави проведення виборів, строк повноважень, тощо. Яника формально не обрали через фальсифікації. Однак чому за це нікого не посадили - ось це порушення Конституції, ККУ, що показує, що в Україні при владі 34 роки знаходяться відверті злочинці у формі організованого злочинного угруповання, які своїх посіпак не карають завдяки круговій поруці.
Не бачу жодної проблеми у виборах, лише одні переваги і плюси, навпаки у відсутності виборів є реальна загроза втрати країни через самопроголошених рашистських узурпаторів, які зараз при владі і роблять все можливе для знищення країни.
показать весь комментарий
14.08.2024 01:17 Ответить
ЗЕ-влада ТЕЖ "вміє дивувати":

У найскрутніші для країни часи не припиняють КРАСТИ, БРЕХАТИ, ТУПИТИ та НАХАБНІТИ!

показать весь комментарий
08.08.2024 16:39 Ответить
але ці тєлодвіженія ЗЄльоних для українців аж НІЯК НЕ ДИВИНА !
показать весь комментарий
08.08.2024 17:05 Ответить
То хуцпа ...
показать весь комментарий
08.08.2024 18:26 Ответить
Звісно, це ти їх навчав стрибками в сторону від 4-ох повісток.
показать весь комментарий
08.08.2024 16:40 Ответить
Таке враження, що ЗСУ його здивували і він не знає, що робити з цим здивуванням.
показать весь комментарий
08.08.2024 16:41 Ответить
Та він з початку повномасштабного здивований, досі в себе прийти не може
показать весь комментарий
08.08.2024 16:44 Ответить
Тому й не втік.
показать весь комментарий
08.08.2024 16:52 Ответить
Мне вот интересно, как могли провести подготовку к операции на кацапии так, что шут об этом не знал (и соответственно, не знал его куратор). Неужели Сырский предал? Понял, что ему уже тоже пробуют надеть лыжи, подумал, ну вас нах, и перешел на сторону Украины? Ведь все выглядит так, что в кремле не знали об операции, и не ждали. И как теперь Козырю выкручиваться?
показать весь комментарий
08.08.2024 18:09 Ответить
Усі бачать, що українська армія вміє дивувати та досягати результатів - сказав Зеленський, який і сам дико дивується вже третій рік тому, що Україна опирається рашистам, не зважаючи на усі "зусилля" зелених гнид і різних черв'ячків-єрмачків. Зеленський не тільки дивується, а страшенно засмучується, інколи українська армія бісить Зеленського до всерачки. Та й товариш полковник з ФСБ постійно лютує.
показать весь комментарий
08.08.2024 16:44 Ответить
так воно і здивувалося перше....бо його та дерьмака не попередили
показать весь комментарий
08.08.2024 16:55 Ответить
мене колеги вище випередили в месагах, повторюватись не буду... Хоча... є ще одна: це стосовно зміні головного командування в ЗСУ в лютому ц.р. - це також результат... Який ми чи не щодня спостерігаємо на картах Deep State
показать весь комментарий
08.08.2024 16:45 Ответить
Результат буде коли звільнять Південь, а повільна здача території то не результат.
показать весь комментарий
08.08.2024 16:45 Ответить
Про результати можна буде поговорити через місяць.

Якщо захоплені землі будуть залишені без бою - то це ніачом.
показать весь комментарий
08.08.2024 16:48 Ответить
Коли приїдеш з Румунії допомагати вести бої?

чи це другоє?
показать весь комментарий
08.08.2024 16:50 Ответить
Ти ведеш бої, чучело?
показать весь комментарий
08.08.2024 16:52 Ответить
Так, з 2014.
показать весь комментарий
08.08.2024 16:53 Ответить
Інформаційний фронт, так?
показать весь комментарий
08.08.2024 16:58 Ответить
Інформаційний - це твій.

А мій - 72-га!
показать весь комментарий
08.08.2024 17:01 Ответить
ні, якщо там рускі були перероблені в хароших руських то смисла є
показать весь комментарий
08.08.2024 16:54 Ответить
показать весь комментарий
08.08.2024 18:58 Ответить
Наші на кацапію зайшли не для того , щоб захопити ... І залишати "чужі" території нам все одно доведеться . ( але буде нюанс )
показать весь комментарий
08.08.2024 16:57 Ответить
Мається на увазі до завершення бойових дій.
показать весь комментарий
08.08.2024 17:00 Ответить
Українська армія вміє ,а ось чотирижди ухилянт і його проросійське оточеня на жаль ні ,вони так і не зрозуміли що таке Україна.
показать весь комментарий
08.08.2024 16:48 Ответить
@

Господи, як же хочеться курчанку...

Наївну, трохи безглузду, з акцентом миленької сільської клуші. Щоб не вимовляла, або забувала деякі слова і питала в мене, і розмовляла ще так, ніби її трохи заносить і вона сама не розуміє, про що йдеться. Хочу уткнутися в її пишні груди, і тихо прошепотіти...
- Я Український Окупант... Я прийшов окупувати твоє село... І твоє серце...
І щоб вона відштовхувала мене, будувала з себе недоступну повію, щоб тихеньким голосочком кричала:
"Нє троґай меня патомак Бандери, што ти дєлаєш, нєт, не трогай мєня там, не прікасайся к моім грудям! Я гордая курчанка! Вожусь толька з хачами! Нєєт! Не трогай! Не там!".

Я б продовжував притискати її до себе, втикатися в її пишні груди, вдихаючи аромат її білястого тіла, торкаючи її волосся, погладжуючи її широкі стегна, вирощених на курській землі... Водив би долонею по її дупці, відчував би найніжнішу шкіру. Дивився би в її очі, в її блакитні очі, бачив би її почервоніле личко, її маленький кирпатий носик, відчував би її трепетне і боязке дихання.
Не бійся дівчино, я тобі не ворог, я прийшов... побачив...переміг... Але виявився переможеним тобою...
Я повалю тебе на сінок, позаду якого будуть догоряти T-90, і виднітиметься у вогню Курськ... Я ще раз загляну тобі в очі, і побачу не злобу, ні. Я побачу смиренність... Смирення переді мною Українським Окупантом...
Я не буду з тобою грубим.
Я наклонюся нижче, і знову до твоїх грудей, відчувши жар, що виходить від них, побачу як здіймаються твої груди, опущусь нижче, до твого животика ... Там скоро буде наша спільна дитина ... Він буде Бандерівцем ..., а не якимось кацапом.
Я опущуся ще нижче, і ти в останньому пориві, спробуєш зобразити з себе неприступну дівчину, тихенько проспіваєш...
Неїє, неїє, Не чіпай мене там...@(c)
показать весь комментарий
08.08.2024 16:49 Ответить
ти іх бачив?? ось побачишь відразу бажання зникне....
показать весь комментарий
08.08.2024 16:52 Ответить
Це вже точно....😁😂👍🤝
показать весь комментарий
08.08.2024 18:17 Ответить
фу ***, це виглядає вже як: адін народ
показать весь комментарий
08.08.2024 17:24 Ответить
Що це було? Нє, я розумію, що діло молоде і тіло бере своє. Особливо, коли не знаєш, чи це в останнє. Але це вже виглядає як згвалтування, і це #єрово - ми тоді нічим не кращі за них. Даремно ти це написав, дуже даремно...
показать весь комментарий
08.08.2024 17:52 Ответить
Млять,самое меньшее что хочется после боя так это секса. Хочется просто сесть закрыть глаза,и посидеть в тишине. И потом только к тебе приходит осознание что ты жив а ведь мог лежать и открытыми мертвыми глазами смотреть в небо ,как побратим.
показать весь комментарий
08.08.2024 17:56 Ответить
🥺☹️😢
показать весь комментарий
08.08.2024 18:19 Ответить
для начала, не курчанку, а курянку....

як дуже приперло, можете відвідати птахохверму





.
показать весь комментарий
08.08.2024 19:56 Ответить
Так уперед - на фронт! І побачиш не лише курчанку.
показать весь комментарий
08.08.2024 20:07 Ответить
Оце так збочення)
показать весь комментарий
09.08.2024 08:19 Ответить
і що ти на цьому вкрадешь зелений вилупку...?
показать весь комментарий
08.08.2024 16:49 Ответить
Хайповщик ху* в ...землі українські вертай , шо здав з 22 року... ху*ло 🤡 - нське !!!
показать весь комментарий
08.08.2024 16:53 Ответить
Так, і все всупереч зеленим запроданцям!
показать весь комментарий
08.08.2024 16:56 Ответить
Лиш би ти їх там не кинув,як у Кринках(
показать весь комментарий
08.08.2024 16:56 Ответить
Дивувати шоумени навчились,а ось не втрачати території-то це для них недосяжна наука.
показать весь комментарий
08.08.2024 16:58 Ответить
Поки що здивування переважає результат, але дай Бог щоб все було добре
показать весь комментарий
08.08.2024 17:09 Ответить
Головне, щоб през до Сум піаритися не надумав приїхати, нагороди роздавати, а то було вже кілька прецедентів...
показать весь комментарий
08.08.2024 17:24 Ответить
Як зараз репетують рашистські Z-" военкорьі", намітились два вектори просування ЗСУ на території Курської області: на північ до траси Е-38 на Льгов та на захід на Рильск через райцентр Корєньово. При цьому станом на 15:00 год. 08.08.2024 на першому напрямку бронегрупі ЗСУ вдалось закріпитись в селищі Івніца і біля селища Кромскіє Бикі відбуваються боєзіткнення. А по другому - передові загони угруповання ЗСУ перебувають на східних околицях робітничого пригороду Корєньово. Додатково відмічається, що за рахунок резервів ЗСУ зараз зачищає свій лівий фланг західного вектору руху від рашистів із лінії кордону до річки Сейм.
показать весь комментарий
08.08.2024 17:14 Ответить
Так, усі бачать, яка ти недолуга істота.
показать весь комментарий
08.08.2024 17:24 Ответить
Протримався трохи більше трьох днів - які бл@дь результати, про що ти сук@ хрипаста 3,14здиш? І тепер вже все - це ми, це ЗСУ, а не міфічні туареги, інтригу зірвано. Нє, 95-й квартал, це невиліковно...
показать весь комментарий
08.08.2024 17:43 Ответить
Він переплутав ЗСУ зі своїм шапіто 95 ть.
показать весь комментарий
08.08.2024 17:52 Ответить
А що ти, зелене лайно, до цього маєш????? Пиз"дун
показать весь комментарий
08.08.2024 17:53 Ответить
От ***** це?

Всі мовчать, а це доробло знов вилізло бахвалитися.
показать весь комментарий
08.08.2024 18:03 Ответить
Ну не може воно промовчати!
показать весь комментарий
08.08.2024 18:15 Ответить
Актьор розмовного жанру, птіца-гаварун
показать весь комментарий
08.08.2024 21:03 Ответить
Ти то, чмо та уйобок, яким до цього боком?
показать весь комментарий
08.08.2024 18:24 Ответить
Таке враження що саме оці слова були звготовлені спочатку, а вже потім був Чонгар розмінований, здача майже всього Півдня, Буча, Гостомель.....
показать весь комментарий
08.08.2024 18:26 Ответить
Ну найбільше мабуть Украінська Армія здивувала самого зеленського в Лютому 22-го, коли все пішло не за його планом......
показать весь комментарий
08.08.2024 18:28 Ответить
Добре, що навчений тільки тексти читати. А то від себе б додав "Я сам охрінів ще в 2022!"
показать весь комментарий
08.08.2024 18:36 Ответить
Гарна робота, пане Президенте! Так тримати!
показать весь комментарий
08.08.2024 20:09 Ответить
Здивуй нарешті нас і ти, зроби вигляд, щоб тебе шукали.
показать весь комментарий
08.08.2024 20:33 Ответить
Є загиблі в Курській обл.,зокрема,з Дрогоб.громади:

… Відданий Військовій присязі на вірність українському народу, мужньо виконавши військовий обов'язок, у бою за Україну, її волю і незалежність 7 серпня 2024 року поблизу населеного пункту Дарьїно Курської області загинув наш захисник Кондур Тарас Ігорович, 08.09.1989 року народження. Висловлюємо співчуття рідним і близьким полеглого Воїна.
показать весь комментарий
08.08.2024 21:05 Ответить
Щось не так, як це показують. не просто так путін дозволив зеленому шуту піаритись в Курській області
показать весь комментарий
09.08.2024 07:39 Ответить