11585 посетителей онлайн
37 262 474

США призывают Украину немедленно снизить призывной возраст до 18 лет, - СМИ

США закликають Україну розпочати мобілізацію з 18 років

Администрация действующего президента США Джо Байдена призывает Украину немедленно увеличить численность вооруженных сил путем призыва большего количества бойцов и пересмотра мобилизационного законодательства, чтобы разрешить призыв в армию лиц в возрасте от 18 лет.

Как передает Цензор.НЕТ, об этом пишут Associated Press и Reuters.

По информации, которую журналисты получили от высокопоставленного чиновника администрации Байдена, Штаты оказывают давление на Украину по снижению мобилизационного возраста до 18 лет с целью укрепления ВСУ в борьбе с Россией.

Сейчас нужна живая сила. Россияне фактически достигают прогресса, стабильно продвигаются на востоке, и они начинают оттеснять украинские силы на Курском направлении... Мобилизация и увеличение численности личного состава может существенно повлиять на ситуацию на поле боя", - заявил чиновник.

Американский чиновник подчеркнул, что Украина не мобилизует и не готовит достаточно новых солдат для войны с РФ.

Также представитель администрации Байдена утверждает, что администрация демократов, которая покидает пост, якобы хочет, чтобы Украина снизила призывной возраст до 18 лет с 25 лет, чтобы помочь расширить резерв мужчин призывного возраста.

По его словам, "чистая математика" ситуации, в которой оказалась Украина сейчас, заключается в том, что ей нужно больше войск для ведения боевых действий.

Кроме того, как пишет AP, по словам европейских чиновников, пожелавших остаться анонимными, президент Украины Владимир Зеленский также слышит беспокойство союзников в других западных столицах о том, что Украина имеет кадровую проблему, а не проблему с вооружением.

Европейские союзники также добавили, что отсутствие достаточного количества личного состава означает, что вскоре для Украины может стать невозможным продолжать действовать в Курской области РФ.

Топ комментарии
+53
пєнсами війну не виграти (((
показать весь комментарий
27.11.2024 19:53 Ответить
+45
Ну американці не розуміють, як це призивати 50-річних, бо в них такого не було ніколи - ні в громадянську війну, ні в Другу світову...
показать весь комментарий
27.11.2024 19:55 Ответить
+33
Черговий піздьож від зе-шобли
показать весь комментарий
27.11.2024 19:51 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 3 из 5
Чому ви вірите зеленому вкиду про 18 річних..? Де той безіменний чиновник..? Посилання на оригінал статті ? Або єрмак проплатив цей вкид, або дав хабар якомусь клєрку, щоб той ляпнув таке журналісту. Нема імені . немає відповідальності.. Вони понагнітають, що злодійська омерика хоче дітей в окопи, а тоді всі такі в білому пальто - ну ми ж типу за перемир-я, мір в очке і т.п
показать весь комментарий
27.11.2024 20:37 Ответить
https://www.newsweek.com/russia-ukraine-war-biden-administration-lower-military-draft-age-1992644
показать весь комментарий
27.11.2024 21:17 Ответить
Цього разу ішлося про статтю в Рейтерс, але дякую все одно
показать весь комментарий
27.11.2024 21:34 Ответить
"По его словам, "чистая математика" ситуации"

"Чистая математика" в политике демократов и Байдена
Демократ Клинтон, который уже "извинился" - что забрали ядерное оружие
Стоимость сдерживания в те года, стояли США 30млрд в год
Это больше чем США передали оружия Украине с 2022 года

Может надо умножить на все 25 лет, сколько США экономят на этом?

Конгрес дает Байден деньги, и в результате
- 1.7млрд сгорели в 2022
- на 8.3млрд завышены цены на оружие, т.е. меньше было поставлено в 2022-2023 годах
- 7.8млрд в 2024, из которых использовано только 50%, хотя дедлайн был 2 месяца назад
- куча ограничений куда можно стрелять, а куда нельзя
- в USAI программе на 45млрд, только на 50% заключены контракты на изготовление оружия

В итоге
0 самолетов
31 танк
21 хаймарс
2 патриот

все измеряется в десятках, в редких случаях в сотнях единиц...

Когда США получили из россии по стандартным каналам, уведомление о намерении запуска именно межконтинентальной балистической ракеты, без указания цели
в итоге - превентивно закрыли посольство, как в 2022 году
вместо того чтобы поставить больше ПВО
или хотя бы осудить запуск...
показать весь комментарий
27.11.2024 20:38 Ответить
А ті високопоставлені неназвані чиновники не хочуть надати томагавки для початку, шоб знищити авіацію та ппо кацапів? А вже тоді казати, шо війска не хватає. А ще треба приготуватися лисому та цирку з інвалідами.
показать весь комментарий
27.11.2024 20:38 Ответить
Ніхто офіційно з США про зменшення мобілізаційного віку не говорив, а думку всіляких експертів з Заходу роздмухують зеблогери , щоб кошмарити нарід. Мобілізаційного ресурсу вистачає серед пенсів-поліцейських, сбушників і т.д. Охороні фірми - замість молодих хлопців, можуть набрати 60+ чоловіків і жінок.
показать весь комментарий
27.11.2024 20:39 Ответить
Говорив Саліван недавно, що США дало Україні достатньо зброї але та погано воюює, тому що нехватає людей. Сенатор Грем говорив також раніше.

WASHINGTON, Nov 27 (Reuters) - Ukraine should consider lowering the age of military service for its soldiers to 18 years old, a senior U.S. administration official said on Wednesday, putting pressure on Kyiv to bolster its fighting forces in the country's war with Russia.
показать весь комментарий
27.11.2024 20:48 Ответить
Саліван - проросійський гивнюк. Ігноруйте його заяви
показать весь комментарий
27.11.2024 20:51 Ответить
Може він має рацію, бо постійні зміни законів, правил мобілізації і дешевий самопіар на цьому питанні не сприяє росту бажаючих служити. До того ж зменшення мотиваційної складової і корупція від МО до ОП України не надихає потенціальних захисників.
показать весь комментарий
27.11.2024 21:37 Ответить
https://www.newsweek.com/russia-ukraine-war-biden-administration-lower-military-draft-age-1992644
показать весь комментарий
27.11.2024 21:18 Ответить
План победы 3.
показать весь комментарий
27.11.2024 20:42 Ответить
ЦАХАЛ: 19 - 49 років. І це успішна армія.

Чому ЗСУ: 25 - 60 років?
показать весь комментарий
27.11.2024 20:44 Ответить
В Цахалі і жінки служать.Але ж ви про це мовчите.Правда ж?
показать весь комментарий
27.11.2024 20:47 Ответить
Так. Але в бойові підрозділи жінок там заборонено брати. Їх бережуть.
показать весь комментарий
27.11.2024 21:25 Ответить
Ну то значить,це також нам не підходить.
показать весь комментарий
27.11.2024 21:34 Ответить
а у нас не служать?
показать весь комментарий
27.11.2024 23:56 Ответить
цахал воюет сбармалеями в тапочках, которые делают ракеты из водопроводных труб, я вообще не вижу смысла рассматривать это противостояние, это просто смех
показать весь комментарий
27.11.2024 21:01 Ответить
Цахал - кинули американцы тонны денег, поставили рядышком авианосец. Когда полетели ракеты, то сбивали ракеты всеми соседями. Украина - на вам сотню танков, живите как хотите. Я не преуменьшая помощь США, но Израиль это белые люди, а Украина пусть умирает.
показать весь комментарий
27.11.2024 22:22 Ответить
Якщо Президент або Рада хоча б спробують, навіть просто піднімуть питання зниження мобілізаційного віку навіть на рік, буде такий Майдан, що усі попередні здадуться квіточками. Я не жартую. Ми з жінками на роботі багато про це говорили. Дітей НЕ віддамо. Або вбивайте одразу і нас!
А як би б були ви розумні, то з самого початку війни створювали контрактну армію. А не розводили увесь оцей безлад та жах, що в країні робиться.
показать весь комментарий
27.11.2024 20:47 Ответить
Ні діти ні контрактна армія нічого не вирішать, це як затикати трубу яку прорвало губкою.

Потрібні ракети, дрони нормальні ударні, необхідна авіація щоб отримати паритет в повітрі інакше орки будуть дальше робити пустки з укрплень разом із нашими бійцями. Без вирішення проблемів із кабами не можливо щось тут покращити.

Совок весь з армії почистити, який гробить не менше чим відсутність зброї.

Корупція також суттєвий фактор, через неї немає до цього часу ні ракет ні навіть простих РСЗО Вільха, лиш чого вартий останній скандал із мінами. А що з фпв дронами там та ж проблема.
показать весь комментарий
27.11.2024 20:53 Ответить
нарешті нормальна відповідь.
Потрібно хоча б паритет в повітрі.
показать весь комментарий
27.11.2024 21:27 Ответить
там, де зараз ідуть бої - немає гір, на жаль, щоб одному втримувати десяток.
Якщо буде хоча б наполовину відігнана їхня авіація - тоді можна говорити про рівність, навіть за рахунок меншої кількості нашої піхоти.
показать весь комментарий
27.11.2024 21:30 Ответить
.. ага..і авіаносець...єдроний !)))
показать весь комментарий
28.11.2024 09:44 Ответить
Це знищення нації.
Молодь повинна навчатися створити свою сім'ю і залишити нащадка.
Бо інакше це геноцид.
Збережіть молоде покоління.
Ні мобілізація до 25р.
показать весь комментарий
27.11.2024 20:48 Ответить
Піди про навчання та створення сімї розкажи у Бахмуті, Авдіївці, Маріку, Кураховому, Селідовому, Лисичанську, Сєвєродонецьку.
показать весь комментарий
27.11.2024 21:15 Ответить
В Маріуполь,повернулися тисячі з України.Про це,кілька днів назад написали.
показать весь комментарий
27.11.2024 21:31 Ответить
То есть будущую Украину будут строить ТРУСЫ?
Которые сберегли свои трусливые жизни
В то время как за ТРУСОВ умирали другие
А потом они родят детей и тоже научат их быть ТРУСАМИ?
Такая страна сколько просуществует рядом с РАШЕЙ ?
Неужто вы не понимаете
Что на ТРУСЛИВЫХ МУЖЧИНАХ
Не может продержаться ни одно государство!!!!!!!!!!
показать весь комментарий
28.11.2024 00:35 Ответить
показать весь комментарий
28.11.2024 09:52 Ответить
гиблое дело, 18 летние, это вчерашние выпускники школы, как ты их заставишь, если они сами не захотят ? жены и детей у них нет, они не кормильцы, у них нет еще никакой недвижимости, что бы её арестовать, нет счетов, что бы их заблокировать. по- сути, если такой человек упрется, то рычагов на него вообще нет.
показать весь комментарий
27.11.2024 20:49 Ответить
В древней Спарте, если молодой гражданин не обзавёлся потомством - он не участвовал в боевых действиях.
показать весь комментарий
27.11.2024 20:54 Ответить
"да, но молодой человек - это у них до 15."
І так, я за те, щоб навести паритет якийсь у повітрі.
***, в НАТО літаків більше як мух в ямі.
Дві сотні наповнені ракетами вирішили б проблему за місяць.
показать весь комментарий
27.11.2024 21:34 Ответить
А ще у Спарті вбивали дітей, котрі народжувалися з якимись вадами. Принаймні, про таке повідомляв Плутарх. Така собі спартанська євгеніка.

показать весь комментарий
27.11.2024 21:34 Ответить
Не обижайтесь ,но я так поржала
Вы может еще неандертальцев вспомните?
В те времена презервативов еще не было, дорогой Михаель
Практически после каждого полового акта могло появиться потомство
А с учетом того, что в Древней Спарте спаривались со всеми подряд
Потомство у всех мужиков было лет с 14
Вы мечтаете вернуть Древнюю Спарту,Михаель?
Давно я так не смеялась....
показать весь комментарий
28.11.2024 03:13 Ответить
Як це робиться зараз--тцк впiймали, руки скрутили та на фронт...😏😠
показать весь комментарий
27.11.2024 23:16 Ответить
Вимагають стабілізувати фронт, навести лад в мобілізації, інакше буде дупа на переговорах. Звісно, Зелений Гундос на це не піде, бо рейтинги. 18 років - етожєдєті, суспільство стане дибки і не пробачить, рейтинг проб'є дно. А на це Гундос не піде ніколи, хай краще ***** півкраїни віддтяпає, але рейтинг - святе.
показать весь комментарий
27.11.2024 20:50 Ответить
це треба рішати в комплексі з авіацією.
показать весь комментарий
27.11.2024 21:35 Ответить
Это како-то вброс. Байден не может призывать Украину к чему-либо тем более немедленно, он может лишь выдать рекомендации. Тем более, что та ситуация, которая сегодня сложилась на фронте, напрямую зависит от его трусливой политики!
показать весь комментарий
27.11.2024 20:52 Ответить
Ситуація, яка зараз склалася на фронті - це результат політики клоуна і його шобли. Зелена Шмаркля ігнорує всі попередження і рекомендації США і навмисно провалює всі можливості отримати перевагу на полі бою. Це вам кацапам Байден сцить в підʼїзди і нема чого тут вказувати хто тут винен.
показать весь комментарий
27.11.2024 21:07 Ответить
Попрошу не кидаться в меня "кацами". Я к ним имею такое же отношение как и Вы. Дело в том, что у меня в роду кроме немцев и украинцев никого не было. Поэтому будьте, пожалуйста, корректны.
показать весь комментарий
27.11.2024 21:20 Ответить
Якщо не кацап, значить нема чого тут втирати кацапські наративи про те що Байден у всьому винен. Якщо в роду немає нікого
показать весь комментарий
27.11.2024 21:50 Ответить
Так я и не обвиняю Байдена во всём. А тот фак, что он раз в квартал оказывает военную помощь ЗСУ в объёме менее $300 млн. долларов. Это как? А где гарантии? А сколько молодых хлопцев, сынов Украины погибло из-за нехватки оружия? И когда уже, наконец, прибудут в Украину те, обещанные F-16.
показать весь комментарий
27.11.2024 22:25 Ответить
Молоді хлопці та громадяни України загинули виключно через тупість Зеленського. Його попереджали про вторгнення, а він розмінував Чонгар і мародерив на великому крадівництві.
показать весь комментарий
27.11.2024 22:44 Ответить
На мой взгляд, дело не в Зеленском, всё-таки он есть выбор Украинского народа, да и времени у него оставалось не так много до начала вражьей агрессии. Всё дело в этом кремлёвском вертухае с его имперскими амбициями. Если бы Запад мгновенно встал на защиту Украины, невзирая на его блеф по поводу ядрёной елды, всё бы пошло по другому. Конечно, сейчас об этом рассуждать бессмысленно. А насчёт коррупции, так она есть в любой стране, всё дело в том, что если с ней не бороться, то она имеет тенденцию к расширени. Но это уже зависит от граждан Украины.
показать весь комментарий
27.11.2024 22:58 Ответить
у нас тут ботам гроші платять обка*кувати зе під кожною новиною, незалежно, має він до неї відношення чи ні. Не звертайте уваги
показать весь комментарий
27.11.2024 23:40 Ответить
Тепер в тебе вже народ винен, а не Байден. Дуже швидко перевзуваєшся. А може винен Шольц, бо Тауруси не дає? Яким би не був вибір українського народу - є Конституція, яку повинен виконувати Президент. Якщо клоун ще перед виборами сказав «пєрєстать стрєлять» і «гдє-та пасрєдінє», то він вже виглядав як колаборант. А часу на підготовку до війни було ще від Оманських домовленостей.
показать весь комментарий
27.11.2024 23:58 Ответить
Да - и Шольц такой же ссыкун. А осуждать же сегодня народ Украины не может любой из здравомыслящих людей.
показать весь комментарий
28.11.2024 00:52 Ответить
Зачем вы *******, некацап? "Квартал" - это три месяца. А военная помощь от США приходит каждые две-три недели, уже почти три года подряд за исключением одного перерыва в прошлом -начале этого года.
показать весь комментарий
27.11.2024 23:11 Ответить
Ну так поделите $300 млн., грубо, на 12 недель в квартале и получите $25 млн. Разве это помощь? В то время когда какой-то надутый северокорейский член, поставляет вертухаю оружия в объёме 20 тысяч контейнеров со снарядами, сотни ракет и "мяса" в количестве не менее 10 тысяч.
показать весь комментарий
27.11.2024 23:32 Ответить
Cогласно официального отчета, Байден имел около 5млрд PDA в начале 2024 года

Почему был перерыв?

Сейчас имеет еще больше денег, а количество поставок сократилось, а сроки увеличились.

Почему так?
показать весь комментарий
27.11.2024 23:43 Ответить
https://www.newsweek.com/russia-ukraine-war-biden-administration-lower-military-draft-age-1992644
показать весь комментарий
27.11.2024 21:20 Ответить
https://www.reuters.com/world/us-urges-ukraine-lower-fighting-age-18-bolster-ranks-official-says-2024-11-27/
показать весь комментарий
27.11.2024 20:53 Ответить
Якщо батьки у віці 35-45 не йдуть на війну (а вони не йдуть, ссуться), то йдуть їхні діти...
показать весь комментарий
27.11.2024 20:55 Ответить
Так заохочуйте батьків. Чому до 22 року і контракти були зрозумілі й з конкретним строком, і землю давали й кредити заморожували, а зараз гребують і гребують, гребують і гребують? І жодного заохочення, один лише примус. Чи скажете у 2015 була не така ж кривава війна? І не там же саме?
показать весь комментарий
27.11.2024 21:04 Ответить
Вони сцуть...
показать весь комментарий
27.11.2024 21:06 Ответить
а зараз гребують і гребують, гребують і гребують
***********
гребують = брезгуют

"Гребують" і "гребуть", - це абсолютно різні слова.
показать весь комментарий
27.11.2024 21:45 Ответить
спалив кремлівського троля
показать весь комментарий
27.11.2024 23:45 Ответить
В статті сказано "слід розглянути можливість", по факту рекомендація. А всім відомо, що зелень клала на рекомендації і вміє гарно казати англійською "ґів мі"
показать весь комментарий
27.11.2024 20:57 Ответить
Також представник адміністрації Байдена стверджує, що адміністрація демократів, яка залишає посаду, НАЧЕЬТО ХОЧЕ, щоб Україна знизила призовний вік до 18 років з 25 років, щоб допомогти розширити резерв чоловіків віку. ----------------Не розумію-----------закликають, чи начебто хочуть.
показать весь комментарий
27.11.2024 22:40 Ответить
За інформацією, яку журналісти отримали від високопоставленого чиновника адміністрації Байдена, - фсбешні консерви ,в американській політиці ,завжди використовують рашистські анонімні вкиди.
показать весь комментарий
27.11.2024 21:01 Ответить
у Парагваї під час війни в самий критичний момент, брали на війну з 9 років, так можна сміливо сказати, що це недоречне порівнянні, оскільки Парагвай був агрессором, але як результат-Повний розгром Парагваю, якщо припустимо знизять вік до 18 чи до 21 , виникає логічне питання: що це змінить? У вік цифрових технологій, коли масово використовуються FPV-дрони, КАБИ, авіація, отруйні речовини які скидаються на голови нашим захисникам, зниження віку це саме НАЙВАЖЛИВІШЕ питання яке тільки і стоїть на порядку? Цікаво, американцям показували відео з бракованими мінами, які наш Укроборонпром поставив нашим ЗСУ? Цікаво з чим молодь повина ідти воювати? Може з цими бракованими мінами? чи можливо з 31 Абрамсами які нам наші "доблесні" американські партнери поставили як краплю в морі? Хоча в них їх на озброєні їх більше 3000
показать весь комментарий
27.11.2024 21:04 Ответить
Точно, не нужно никого больше призывать. Мы ж видели на днях, один солдат ВСУ шестерых козломордых отогнал. Вот, он дальше так и будет, сам. Ему помощь не нужна, тем более там кабы и дроны. А вы спокойно продолжайте в спортзале отжиматься, и в кафе сидеть. Тот хлопец вас защитит.
показать весь комментарий
27.11.2024 23:16 Ответить
Так у Парагвай й загинуло 90 відсотків чоловіків. І все, немає того Парагваю й того народу, що жив там до війни. А зараз там живуть вихідці з Аргентини та Бразилії, з якими Парагвай і воював.
показать весь комментарий
27.11.2024 21:10 Ответить
Перше, що має бути то це справедливість
показать весь комментарий
27.11.2024 21:12 Ответить
Перше, що має бути це здоровий глузд!!!!
З якого бодуна ви вирішили, що 18-25 річні юнаки зупинять навалу, яку не можуть зупинити 30-40 річні?
Чим саме молодь до 25 володіє, що зможе зупинити армію, більшу та озброєну до зубів? Вони безсмертні, не загинуть від кабів? Вразять кацапській ракети силою юначої думки?
Звідки це маніакальне бажання загнати українську юнь в окопи???
Вони пруткіше бігають? Тоді давайте мобілізувати з 14. Ті взагалі найбільш пруткі та стрибучі.
Якесь зібрання полудурків, їй Богу.
Вимагати треба адекватної чинній ситуації допомоги від союзників, а не утилізації українською молоді, ідіоти.
показать весь комментарий
28.11.2024 01:21 Ответить
Справедливість це означає, що мобілізувати повинні і депутатів і чиновників і військовозобов'язаних жінок
показать весь комментарий
28.11.2024 07:05 Ответить
Просто за останні 80 років з моменту закінчення Другої Світової та розквітом так називаємої Демократії повиростали покоління маминих курочок які не знають що таке справжня війна та які методи мобілізації були років 100 тому. Зараз модно крякати про свої "права", про фемінізм, про "я ні каму нічего не должен".
показать весь комментарий
27.11.2024 21:13 Ответить
Підтримую, потрібно повернути кріпосницький лад , наказав пан йти служити у царське військо і кріпак покірно служив 20-30 років і не "крякав".
показать весь комментарий
27.11.2024 21:24 Ответить
І шпіцрутенами покарання за хоч найменшу крамольну думку.
показать весь комментарий
27.11.2024 21:30 Ответить
От те про що я казав. Вилізла типова смартфона курочка яка думала що вже усьо що всі криваві війни лишилися далеко позаду, тепер же ж новий час , кредити, супермаркети, STALKER 2, спортзал, права "людіни", міжнародне право . Яка війна нах?
показать весь комментарий
27.11.2024 21:30 Ответить
Ще один типовий "нафронтник", який сидячи на теплому дивані готовий воювати до останнього не рахуючись з втратами.Найсмішніше, що йому не подобається найбільш миролюбний політичний режим демократія, яка ставить права людини найвищою цінністю. Йому подавай автократію та примус і це при тому, що саме диктатори та царі розпочинали найкривавіші війни в історії.
показать весь комментарий
27.11.2024 21:50 Ответить
Захотів війну без примусу- то будеш розказувати кацапам що в тебе демократія і права людини, коли вони тебе на мясний штурм поженуть в разі окупації
показать весь комментарий
27.11.2024 23:38 Ответить
А зараз наші командири -м"ясники не гонять солдат на безтолкові штурми посадок по наказу зверху, не змушують сидіти під ударами КАБІв та арти на непідготовлених до оборони рубежах ? Південь України вже третій рік в окупації, але чомусь там немає такої примусової мобілізації як на "вільній" частині України, кацапи платять великі гроші і колишні українці тисячами йдуть на контракт в окупаційну армію і без примусу.
показать весь комментарий
27.11.2024 23:56 Ответить
Шо ти ….здиш які там українці йдуть на контракт до рашистів тисячами! Твоя думка зрозуміла - не захищайте Україну, прийдуть кацапи і заплатять вам більші гроші за вбивства украінців. Таких як ти треба відловлювати і розстрілювати
показать весь комментарий
28.11.2024 00:07 Ответить
Шановний, Ви спочатку набудьте навичок спілкування. Кацап вже давно проводить мобілізацію на ТОТ, але мотивує не розстрілами, а грошима. Але це ж не правильно, як говорив один із зелених слуг, українці повинні помирати за ідею, поки владна банда набиває собі кармани і підвищує зарплати чиновникам та прокурорам.
показать весь комментарий
27.11.2024 21:56 Ответить
"Замотивовані" чоловіки з Донецької і Луганської областей по посадкам догнивають.
Але ви продовжуйте розказувати офігенні історії. Мені цікаво.
показать весь комментарий
27.11.2024 22:05 Ответить
А "бусифіковані" українці тисячами йдуть в СЗЧ , тільки по оф.даним було відкрито 60 тис. кримінальних проваджень стосовно СЗЧ, по неофіційним даним в СЗЧ понад 100 тис. осіб. Ще 6 млн. чоловіків призовного віку не оновили свої дані для ТЦК навіть під загрозою великих штрафів. Наслідок примусової мобілізація - втрата мотивація і бажання воювати. Навіть х***ло зрозумів, що з рабів воїни погані і заманює їх на війну великими грошима, тому проблем з мобілізацією у нього не має. Але Ви продовжуйте розказувати офігенні історії як примусити людину любити країну і пожертвувати собою заради неї, особливо коли ця країна абсолютно нічого не дала цій людині.
показать весь комментарий
27.11.2024 23:13 Ответить
Ну вот кацапы придут, они вам его и вернут. Бегом побежишь , с воплями "уря!", на Варшаву или Вильнюс. Ну или попробуешь Лаптю Алудинову рассказать, что ты не крипак какой-нибудь.
показать весь комментарий
27.11.2024 23:20 Ответить
А зараз в нас не кріпацтво ? Країною править нелегітимний цар-президент із своїми "ефективними" менеджерами-боярами, які нещадно ******** кріпаків тарифами та новими податками, закрили для них кордони , виловлюють як собак на вулицях щоб послати на м"ясо. Лаптем алладіна лякаєш, коли в Україні таких "лаптєй" більше 100 тис служить в ТЦК і відносяться вони до простих українців не краще за кадирівців та бурятів. Для кріпака немає великої різниці де здохнути: під Варшавою або в донецькій посадці.
показать весь комментарий
27.11.2024 23:46 Ответить
Та да. Надо повторить вторую мировую.
показать весь комментарий
27.11.2024 22:17 Ответить
Зєрмаки, як завжди, ігнорують, або виконують з запізненням всі попередження і рекомендації США, тому маємо втрачені території, безліч вбитих мирних громадян, загиблих воїнів середнього віку. А можна було вчасно підготуватися до війни і надавати піз@дюлєй кацапам на самому початку. А Боневтіку доведеться знизити призовний вік і він знову зробить це занадто пізно, і це буде схоже на гасіння пожежі голими руками.
Що це як не завуальована колаборація з Ху@лом по знищенню непокірних українців?
показать весь комментарий
27.11.2024 21:19 Ответить
Я взагалі не розумію усіх отих експертів та фахівців, прости Господи, які з кожної праски, і навіть тут на Цензорі постійно тільки й призивають усіх мобілізувати, а головне, мобілізувати молодь до 25 років.
І ніхто з них не каже, а що буде через рік, два, коли переб'ють й молодь? От що буде? Кого тоді будуть вони призивати мобілізувати?
Пенсіонерів, котів та собак? Кого?
Може прийшла пора якось по-дорослому сісти і подумати: як нам воювати з країною, яка вп'ятеро більша нашої? Може якось по-іншому вести розмову з партнерами? Може оборонні споруди якось вибудовувати так, щоб кацапи їх проходили не так як зараз, наче ніж крізь масло. Може заохочувати людей воювати? Землю давати, нормальні гроші платити, житло будувати? Може шукати по всій планеті контрактників, в обмін на гроші та громадянство? Може нарешті потребувати у союзників їх наймані приватні армії прислати на допомогу?
А то таке враження, що ми вже не люди для власної країни. А просто безкоштовний ресурс.
Гидко.
показать весь комментарий
27.11.2024 21:21 Ответить
То товаріщ Салл Іван таке казав. Просте тупе нагрібання людей на фронт без технічного прогресу, без відсторонення тупих любителів послати солдатів у непотрібні штурми, щоб заробити собі нову зірку на погони тільки відтягне катастрофу на рік не більше. Ніхто ще ніколи не закидав росіян м'ясом на фронті.
показать весь комментарий
27.11.2024 21:22 Ответить
Хай США віддають своїх дітей на війни, у них велика нація ,а Україна і так знищена, ні мобілізації до 25 років збережіть нашу молодь❗️
показать весь комментарий
27.11.2024 21:24 Ответить
США тебе в штаны насрали, беги меняй.
показать весь комментарий
27.11.2024 23:24 Ответить
А чаму не Франция и Германия?
показать весь комментарий
27.11.2024 23:31 Ответить
вони у нас зброю не забирали. Тому
показать весь комментарий
27.11.2024 23:43 Ответить
Страница 3 из 5