10640 посетителей онлайн
15 619 115

Украина действительно обсуждает с западными партнерами снижение мобилизационного возраста, - МИД

МЗС України прокоментувало інформацію ЗМІ про зниження мобілізаційного віку

Украина на переговорах с западными партнерами действительно обсуждает тему мобилизации и снижения мобилизационного возраста, однако сейчас проблемой является задержка обещанных поставок необходимого вооружения.

Об этом на брифинге заявил спикер МИД Украины Георгий Тихий, сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на "ЕП".

По его словам, вопрос снижения мобилизационного возраста действительно обсуждается на переговорах с партнерами, но он отрицает, что эта тема - "точка напряженности или обсуждалась негативно или критически".

Хочу заметить, что это Украина обычно инициирует такие обсуждения. На наших переговорах мы сообщаем партнерам о динамике мобилизации, которая у нас происходит. Это часть дискуссии так же как и другие темы, такие как предоставление оружия, стратегия, оборона, санкции, сдерживание и т.д.", - пояснил представитель МИД.

Тихий отметил, что сейчас в Украине нет достаточно оружия и снаряжения, чтобы обеспечить уже мобилизованных мужчин.

"Когда мы читаем источники, которые утверждают, что Украина должна мобилизовать больше, и это главная проблема, у нас другое видение. По нашему мнению, уже объявленная помощь, оружие и оборудование, должны прибыть в Украину быстрее", - добавили в МИД.

Напомним, накануне высокопоставленный чиновник сказал СМИ, что администрация действующего президента США Джо Байдена призывает Украину немедленно увеличить численность вооруженных сил путем призыва большего количества бойцов и пересмотра мобилизационного законодательства, чтобы разрешить призыв в армию лиц в возрасте от 18 лет.

19 ноября советник президента США по национальной безопасности Джейк Салливан заявил, что Украина должна усилить мобилизацию, чтобы улучшить ситуацию на фронте. Однако ни одна отдельная система вооружений не является решающей в российско-украинской войне.

Топ комментарии
+29
показать весь комментарий
28.11.2024 20:45 Ответить
+16
Немає зброї але давайте будемо мобілізувати цивільних. Геніальна влада
показать весь комментарий
28.11.2024 20:54 Ответить
+15
А вінавати Парашенка і амєріканци, нє?
показать весь комментарий
28.11.2024 20:39 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Так а що тут всі квакають ? - це необхідно робити і з цим нічого не зробиш.
показать весь комментарий
28.11.2024 21:30 Ответить
Я не міністерство оборони, не генштаб і не охвіс президента щоб те робити.
показать весь комментарий
28.11.2024 22:22 Ответить
І тут риторичне питання... А Байден знає про всю цю маячню...
показать весь комментарий
28.11.2024 22:13 Ответить
Т.е в офисах сидят тысячи здоровых мужчин 30-40 лет. Куча крепких военных пенсов. Давайте детей на фронт. Ни стыда, ни совести. Впрочем, чему удивляться. Властям всегда было безразлично на перспективы страны. Лишь бы защитить свои собственные интересы. Детей вывозят, в начнут ещё быстрее это делать. И правильно.
А давайте дочь Зеленского отправите. На ноль. Пусть погибнет, как герой, это так почётно. Женщины тоже могут воевать. Владимир, покажи пример.
показать весь комментарий
29.11.2024 10:11 Ответить
Ці казки своїм дітям розкажіть
показать весь комментарий
29.11.2024 10:12 Ответить
Парагвай так Парагвай. І закінчить Гундос так само.
показать весь комментарий
28.11.2024 22:24 Ответить
Зниження мобілізаційного віку допоможе, як мертвому припарки, бо у вас проблеми в адекватності керування старих совкових дубів, проблеми з корупцією у владі, яка навіть не здатна постачати у війська нормальні міни, проблема в неадекватному самодурі, який взяв війну "під особистий контроль" і заради своїх божевільних фантазій знищує найкращі бригади в якійсь Курщині.

Можете спробувати, суспільство нарешті таки вибухне, бо дітей вам точно ніхто не віддасть. Яника поперли, бо встав весь Київ, коли побили студентів. Думаєте, нація пробачить узаконене вбивство своїх дітей, коли мажори-виплодки дупутатів будуть в Інстаграмі з ******* на яхтах кататися?
показать весь комментарий
29.11.2024 12:49 Ответить
Мільярд мобілізованих у нас! І всі по штабах. Чекаємо вас у нашому штабі. А то я шось заїбався тут у нічо не робити по тилах, хочу вам своє тепле містечко передати. А сам так і бить піду бомжувати без зарплати і платити непосильні огромєнні податки. І за свєт тридорога, да. Тока нікому не кажіть, а то тут огромєнні черга охочих мобілізуватися і жодного хто хоче на дємбєль щоб звільгнити для вас місце. Але так і бить, я просто добрий.
показать весь комментарий
29.11.2024 00:59 Ответить
нєнєнє, краще хай пійсятілєтні воюють. До кінця своїх днів, 24/7/365, без ротацій і відпусток. Все одно їх не жалко.
показать весь комментарий
29.11.2024 01:04 Ответить
Люди одумайтесь. Нельзя детей мобилизовать. Мобилизовать нужно депутатов, ТЦКунов, плокулолов, суддей, ментов, СБВУшников, ДБРовцев, НАБУшников, САПовцев, КОРДовцев, 45 летних офицеров-пенсионеров, охранников частных охранных фирм, решал, титушек и ОСТАЛЬНУЮ СВОЛОЧЬ!!!
показать весь комментарий
28.11.2024 21:35 Ответить
А раднык зеленского Литвин призовной? или он просто белоруское чмо? Наплодилось этих Литванов всяких в Украине как блох на волохатой собаке
показать весь комментарий
28.11.2024 21:37 Ответить
От фпв дрона никакой мусор не прикроет. На самом деле: дешево и сердито
показать весь комментарий
28.11.2024 21:38 Ответить
А можуть слугориги навести цитату американців, які змушували чи наполягали, щоб ті знизили призивний вік? Посилення мобілізації - це не зниження віку, а закон однаковий для всіх - "Лисі" шифіри, подоляки і абдристовичі мають як всі інші прості йти на фронт і забрати із собою єрмаків і тисячі антимайданівців з офісу президента і їх штатних чи позаштатних радників. Як на мою думку, вони не депутати і закон один для всіх.
показать весь комментарий
28.11.2024 21:31 Ответить
Звичайно, це ж вони змушують Потужного загрібати бусіками молодих. А сам Потужний робити цього геть не хотів, він же Бубочка. То все оті піндоси заважають Боневтіку. Мабуть вони змушували такого честнєйшого патріота всі бюджетні гроші зарити в асфальт?
показать весь комментарий
28.11.2024 21:48 Ответить
Дякую за таке стисле інтерв'ю пані Спарц. Я так розумію, що це та пані, яка просила українську владу не красти і не мародерити? Послухали? А в нас Безугла пропонує розстрілювати військових, а депутат Шевченко сказав, щоб мирилися з білосусами і кацапами.... Я просив оціційні заявлення офіційної влади США, а не позицію окремих політиків, бо виходить Бубочка такий добрий, а оті американці його заставляють?
показать весь комментарий
29.11.2024 09:11 Ответить
Ну очевидно, що відповідальність за рішення про зниження віку мобілізації, зевилупки хочуть перекинути хоч на когось, наприклад на партнерів.
показать весь комментарий
29.11.2024 09:45 Ответить
Мова йде не про правильність рішення про зниження віку молізації, а про збереження електорального рейтингу наркомана, обявивши шо це вимога партнерів. Західним партнерам досраки вік мобілізації, вони просять припинити красти народні гроші.
показать весь комментарий
29.11.2024 09:49 Ответить
А вінавати Парашенка і амєріканци, нє?
показать весь комментарий
28.11.2024 20:39 Ответить
Я пропустив, а Маня Безумна щось квакала з цього приводу?..
показать весь комментарий
28.11.2024 20:47 Ответить
Ще б у Бєлого вошдя спитать?
показать весь комментарий
28.11.2024 20:49 Ответить
Ну, хоч паржалі трохи...
показать весь комментарий
28.11.2024 20:53 Ответить
Про зниження тарифів і поділ чужих шоколадок думати приємніше...
показать весь комментарий
28.11.2024 21:06 Ответить
Збс план. Школярів кинути з гнилими мінами у посадки...А потім інваліди-прокурори будуть їм до пам'ятників квіточки приносити
показать весь комментарий
28.11.2024 21:13 Ответить
У нас 1,3 мільйони мобілізованих. У рашки трохи більше 800 тисяч. Питання: нащо ще мобілізувати? Відповідь: Бо з 1,3 мільйона воюють близько 20 відсотків. Інші по штабах-тилах. А якщо і ті 20 відсотків роздивитись,то там ще частина обмежено-придатних. І це говорить як раз про неефективність мобілізації. Треба оцим займатись,а не дітей витягувати на поле боя 😡
показать весь комментарий
28.11.2024 22:34 Ответить
До того ж за той час поки мільйон тиловиків в тилу (а вони там роками),їх можна навчити так,що ого.
показать весь комментарий
30.11.2024 09:24 Ответить
Ну чому ж? Все саме так, як хотіло "большинство".
показать весь комментарий
28.11.2024 20:59 Ответить
А де зекоманда? Де ця спільнота? Чим живе, за що вболіває, чим тішиться?
показать весь комментарий
28.11.2024 21:04 Ответить
Мільйоном дронів, чи довгими нептунами? Може бракованими мінами?
Чи все ж 1000 гривень для знедоленого бидла?
показать весь комментарий
28.11.2024 21:10 Ответить
Какие мотивы зеленой власти не мобилизовать до 25 лет? Объявленные - это "генофонд нации". Истинные - это электорат, который проголосует за них на выборах.

Генофонд нации - это те, кто заводят детей, а не курят план и бухают в подъездах. Ну, или сидят дома играют в компьютерные игры, и не знакомятся с девушками. Давать отсрочку нужно тем, у кого есть дети грудного возраста, или чуть больше. До 2-х лет, возможно. Причем, родителям любого возраста, а не только до 25 лет. Это, действительно, генофонд. А все остальное - от Лукавого.
показать весь комментарий
29.11.2024 02:37 Ответить
Якась хрєнь-мобілізуватимуть українців,а обговорюють це не з українським народом,а з так званими західними партнерами. Чи не сюр,зеленбуд?
показать весь комментарий
28.11.2024 23:32 Ответить
Що за хрень? Мобілізуватимуть українців,а питання обговорюють з так званими "нашими партнерами". Чому не з українцями?
А з цими" партнерами" обговоріть питання виборів на найвищі державні посади у їх країнах осіб настільки похилого віку, що з них нічого доброго не виходить як на словах,так і на ділі.
показать весь комментарий
28.11.2024 23:53 Ответить
Та її закрили, мабудь, на примусове..
показать весь комментарий
28.11.2024 21:12 Ответить
показать весь комментарий
28.11.2024 20:45 Ответить
Тут всім дуже цікава думка закордонних нафронтників. Напишіть, будь ласка, ще. Дуже чекаємо.
показать весь комментарий
29.11.2024 09:33 Ответить
І взагалі, до всіх речників, які промовляють "речі...". Моя особиста думка, в будь якій справі. Або ти її робиш ОСОБИСТО, знаєш, як це робити і таке інше. Або не п.....ди. Зара в лісах чудовий гриб з'явився, росте на віддаленні від сосен. Відсосиновик йому ймення. Саме для панів речників.
показать весь комментарий
29.11.2024 09:38 Ответить
Коня кують і жаба ногу простягає.... Зі дойчен абер аллес? С'***.........хтун на......й шнель?
показать весь комментарий
29.11.2024 09:41 Ответить
Кого цікавить, що тебе, виродка, влаштовує, а що ні?
показать весь комментарий
29.11.2024 10:38 Ответить
От своїх туди й засунеш. Звідки й сам виліз. Пиши ще.
показать весь комментарий
29.11.2024 10:43 Ответить
Як приклад, візьмете СВОЇХ дітей і відправите. Оце буде реальний приклад. А полум'яних промов уже вс наслухалися на десять життів наперед.
показать весь комментарий
29.11.2024 10:52 Ответить
якщо нічого не робити то кордони будуть як до 91го року
показать весь комментарий
28.11.2024 22:54 Ответить
чому ти вирішив що закордонний?
показать весь комментарий
28.11.2024 23:28 Ответить
Это все партнеры виноваты Зеленский против уменьшения возраста. Это все Запад виноват. А Зеленский чисто для блогинга. Первый блогеропрезидент !!! Который ни разу не выйдеи к народу. Самый сцыкливый президент
показать весь комментарий
29.11.2024 09:41 Ответить
Таааак!
Кількість коментарів зростає щосекунди. Мабуть буде більше ніж учора під новиною про прохання американців знизити призовний вік о 18 років.
Учора так на 5 сторінок накалякали текстів.
показать весь комментарий
29.11.2024 10:49 Ответить
Георгій як раз призовного віку, но хто тоді буде речі казати що всім потрібно служити.
показать весь комментарий
28.11.2024 20:41 Ответить
бджоляр теж брав участь, ще леня перегар.
показать весь комментарий
28.11.2024 20:44 Ответить
Алекса 13 на штурм!
показать весь комментарий
28.11.2024 22:30 Ответить
А якщо білоруське чмо і паспорт навіть білоруський, це що для України змінює?
Пукін злякається паспорту і мобілізація вже буде непотрібна ?
показать весь комментарий
29.11.2024 12:17 Ответить
Зє*ка на ГІЛЛЯКУ?
показать весь комментарий
29.11.2024 12:37 Ответить
Мабуть, найбільше тішаться від цієї новини місцеві діди-нафронтники, заброньовані свідки кордонів 91-го року, та релоковані за кордон патріоти.
показать весь комментарий
28.11.2024 21:00 Ответить
А Зе-команда працює над тим, щоб чимось інформаційним потужно заряджати місцевих кріпаків.
показать весь комментарий
28.11.2024 21:06 Ответить
Это шо за петушок?
показать весь комментарий
29.11.2024 13:47 Ответить
Мне интересно в Украине евреев призывают, хто знает такие случаи?
показать весь комментарий
28.11.2024 22:14 Ответить
Никто не требует, это зелупеньский пи*дёжь, шоб снять с себя
показать весь комментарий
28.11.2024 22:17 Ответить
С себя ответственность...
показать весь комментарий
28.11.2024 22:21 Ответить
Ну то ****** об мур головом.
показать весь комментарий
29.11.2024 00:42 Ответить
Німеччина не пропонувала Україні знижувати мобілізаційний вік, - МЗС ФРН Джерело: https://censor.net/ua/n3522576
показать весь комментарий
29.11.2024 15:57 Ответить
25 років ще діти, зате 26 років вже дорослі чоловіки.
показать весь комментарий
28.11.2024 21:40 Ответить
Ти смердиш, ухилянтська свиня. Від переляку лайно із тебе так і пре.
показать весь комментарий
28.11.2024 22:02 Ответить
Якщо це правильно, то вчини також правильно - всім сімейством в бій за кордони 91-го.
показать весь комментарий
28.11.2024 22:00 Ответить
А ти чому квакаєш, а не робиш це, якщо це так необхідно робити і з цим нічого не зробиш?
Не випускають з Німеччини?
показать весь комментарий
28.11.2024 22:03 Ответить
Ще один закордонний патріот, який щось робить лише чужими руками.
показать весь комментарий
28.11.2024 23:11 Ответить
То 18-25 будуть воювати, поки ти байдикуєш в Німеччині за гроші німецьких платників податків?
показать весь комментарий
28.11.2024 23:14 Ответить
Всіх шкода, навіть тих 50+, які мали 33 роки на розбудову держави, але залишають молоді війну, і державу в руїнах.
показать весь комментарий
29.11.2024 11:03 Ответить
"Война - дело молодых, лекарство против морщин."
В. Цой
показать весь комментарий
29.11.2024 14:50 Ответить
Прощупують суспільну реакцію, потім будут казати про мобілізація жінок, з виключеннями, що не можна мобілізувати жінок діючих політиків і т.п.

Те що важкої зброї не дають це відомо, стрілецької та "лопат" мабуть достатньо

Питання, хто захоче чекати до 18 років, щоб потім з "лопатою" воювати проти кабів, ракет і т.п.
І тут відкриваються безліч варіантів, що робити...
показать весь комментарий
28.11.2024 23:08 Ответить
Той, хто не хоче служити в українській армії, буде служити в кацапській. Як приклад маємо Донбас і Крим.
показать весь комментарий
29.11.2024 09:19 Ответить
Ех, коби ж ти була Тетяна, але ж ти Татьяна...
показать весь комментарий
29.11.2024 11:59 Ответить
Коли буряти зайдуть у твою хату, ти заспіваєш зовсім іншу пісню.
показать весь комментарий
29.11.2024 12:08 Ответить
Запад обязан этих сук принудительно снизить мобилизационный возраст до 18, курвы вообще поохеревали. С зеленой шоблой надо разговаривать ультиматами - или помощи 0 или снижайте до 18. У зелебобы все равно рейтинг - дно, а так он его вообще пробьет )))
показать весь комментарий
29.11.2024 06:19 Ответить
Насправді, Україна намагається перевести стрілки на країни, які вимагають інші речі.
Наприклад, Єрмака - Татарова- Резнікова і так далі посадити за їх злочини.
показать весь комментарий
28.11.2024 21:34 Ответить
Вчора пані Victoria Spartz, республіканка-конгресвумен від штату Індіана, була в ефірі телеканалу CNN. Ось частина іі діалогу з ведучим де вона згадує про зеленського:

***- На жаль, президент зеленський підвів свій народ. Він не підготував країну до війни. Він не дуже підтримує власну армію, не бореться з корупцією. Він чудово виступає на презентаціях у США, але він не провів мобілізації, не підготував вояків. І він майже нічого не зробив, щоб підтримати свій народ, який хоробро гине за свободу. І це його відповідальність.
На жаль, президент Байден теж є причетним до того стану, в якому війна є зараз. Я дуже критично ставлюся до нього. Він не тиснув на зеленського достатньо. Але, зрештою, Байдена судять американці, а зеленського - українці. Зеленський зрадив і підвів український народ, не забезпечивши перемоги у цій війні, не ведучи її до перемоги. Дуже важко, коли у вас є лідери, які не прагнуть виграти війну…
***
Вже увесь світ побачив і усвідомив що з себе уявляє зеленський, і чого він коштує. А тепер скажіть хто взагалі буде сильно горіти бажанням співпрацювати з такою людиною і щось йому давати....?.Якщо до людини немає поваги і довіри, то і співпраця і з нею буде звісно зведена до мінімуму.....
показать весь комментарий
28.11.2024 21:40 Ответить
Так , дійсно тут в Штатах така думка існує в офіційних політичних колах: Вчора пані Victoria Spartz, республіканка-конгресвумен від штату Індіана, була в ефірі телеканалу CNN. Ось частина іі діалогу з ведучим ......
- Однією з суперечливих тем в Україні є вік військового призову. Мені сьогодні сказали, що адміністрація Байдена наполягає на зниженні призовного віку з 25 років до 18. Адміністрація Байдена стверджує, що нові сили є критично важливими. Чи підтримуєте ви це зниження вікового цензу? І як ви думаєте, як це вплине на українське суспільство загалом?
- Це дуже складна, дуже жорстока війна. Тож потрібно мобілізувати всю країну для боротьби. Ми відправляємо своїх 18-річних гинути за наші свободи. Це серйозна війна, і потрібна правильна мобілізація. А Зеленський звільнив генерала, бо той хотів воювати. І замінив його на людей, які будуть слухняними маріонетками. Він не ставиться до цього серйозно.

Якщо Україна хоче виграти війну проти росії, яка має багато своїх людей і не переймається, скільки їх загине, потрібно мобілізувати всю країну. Ви знаєте, як Радянський Союз боровся у Другій світовій війні - від дітей до старших людей, кожен робив свій внесок у війну. Не можна, щоб лише молоді хоробрі люди гинули за інших і думати, що цього буде достатньо, щоб стримати дуже жорстоку силу з великими грошима і без будь-яких обмежень у кількості жертв.

- Так. Адміністрація Байдена зараз говорить, що справа не у зброї, а, як ви сказали, у людях, готових боротися, і потребі в багатьох нових силах. Конгресвумен Вікторія Спартц, дякую вам і з Днем подяки!
показать весь комментарий
28.11.2024 22:54 Ответить
Ну Ви ж розумієте, що в дипломатіі є речі про які офіційних заяв не робиться ніколи. В таких випадках інформація отримується або від окремих політиків або від офіційних представників або речників. Наприклад в Америці така інформація росповсюджується з ,,посиланням на джерело в адміністрації Байдена", з украінського боку обговорення цієі теми підтвержує речник МЗС України Георгій Тихий. Він підтвердив, що тема можливого зниження мобілізаційного віку до 18 років порушується на переговорах з міжнародними партнерами, зокрема зі США.Це є частиною дискусій, як і інші теми, такі як надання зброї, стратегії, оборона, санкції, стримування тощо. Це обговорюється серед інших тем. Але дивіться який є ньюанс. Дуже часто в росповсюдженні інформаціі головне не про що розповісти, а як це розповісти і як це приподнести. Якщо в Штатах про це кажуть що вони пропонують ,висловлюють занепокоєння наголошують про необхідність зниження мобілізайійного віку. То бубочка щоб виставити себе в найкращому ракурсі, і показати знову що він хороший а американці погані, росказує що американці тиснуть на нього і вимагають це зробити.....Хоча за словами того ж речника МЗС Украіни, питання мобілізації є лише однією з тем які обговорюються, і немає жодних ознак конфлікту чи розбіжностей щодо цього.......
показать весь комментарий
29.11.2024 15:38 Ответить
Тобто ЯО ЛІТАКИ ТА РАКЕТИ У УКРАЇНИ ЗАБРАЛИ.
Зараз хочуть і українську молодь знищити - це мрія кацапів вирішити українське питання І ЗАБРАТИ ДО СЕБЕ УСЮ ІСТОРІЮ УКРАЇНИ

А чому досі стоїть кримський міст ?
показать весь комментарий
28.11.2024 21:09 Ответить
Теж подумала.
показать весь комментарий
28.11.2024 21:10 Ответить
призывают, в слуги народа
показать весь комментарий
29.11.2024 10:52 Ответить
те шо ти будеш без зарплати - це 100%
показать весь комментарий
29.11.2024 10:53 Ответить
Українські мєнти, прокурори і судді з радістю будуть служити в кацапській прокуратурє, мєнтярнє і судах! Донбас і Крим тобі в приклад! Тому треба цю шоблу відправити скоріше на фронт в перших рядах, щоб хоч якась користь від них була!
показать весь комментарий
29.11.2024 11:11 Ответить
Виродки.
показать весь комментарий
28.11.2024 20:48 Ответить
Раніше на початку року повідомляли про чисельність сил оборони у кількості 1млн. 880тис. Чому на передовій беруть участь у бойових діях менше 100тис., чому немає ротації бійців на передовій, чому значна більшість військовослужбовців з 1.9млн. арміїі в тилу взагалі не брала участі у бойових діях - це питання до командування, тобто до zeбоневтіка і творожка московських.
Через критичну нестачу особового складу на передовій, США тому і закликають знизити мобілізаційний вік. Хоча нестача особового складу не є наслідком втрат на фронті всіх чоловіків старшого віку, а є результатом саботажу командування з наповнення особовим складом (як і озброєнням, ************) військових підрозділів задіяних на передовій у достатній для проведення постійних ротацій кількості.
показать весь комментарий
30.11.2024 00:13 Ответить
Із 1млн. 880тис. армії сил оборони на передовій беруть участь у бойових діях менше 5%. Решта із усієї цієї кількості взагалі не брали участі у бойових діях, але постійно отримують зарплату. Для чого утримувати таку кількість війська, якщо вона взагалі не залучена до цієї війни? Заради їхнього грошового забезпечення, яке шантажем за т.з. індульгенцію "невідправки на передову" вилучається у військовослужбовців корумпованим і зрадницьким командуванням. Це більше 100млрд.грн або 2.5млрд.дол. щомісяця або 30млрд.дол. у рік, це шалені кошти для шайки злочинців у погонах.

Через критичну нестачу особового складу на передовій, США закликають знизити мобілізаційний вік. Хоча така нестача є наслідком саботажу командування з наповнення особовим складом (як і озброєнням, ************) військових підрозділів, задіяних на передовій, у достатній для успішного утримання фронту, проведення постійних ротацій кількості.
показать весь комментарий
30.11.2024 00:32 Ответить
Якого хєра з Макроном ввід військ Франції не обговорюєте?
показать весь комментарий
29.11.2024 11:18 Ответить
На якій підставі якісь там партнери вимагають зниження призивного віку!? Це внутрішня справа країни з якого віку мобілізовувати. А от дати зброю чи дозволити бити ракетами по кацапії, то відразу "ешкаліція" та занепокоєний від обурення понос.
показать весь комментарий
28.11.2024 21:41 Ответить
Можеш піти нахрін, це теж правильно і ти з цим нічого не зробиш, або приїзджаєш зі своїм кодлом з Нідерландів та записуєшся в ЗСУ.
показать весь комментарий
28.11.2024 21:45 Ответить
Ти і твоє кодло вже на фронті?
показать весь комментарий
28.11.2024 21:46 Ответить
Ну не самим же йти воювати, от попадеться снайпер і зніме слугу, що тоді робитиме його господар? Бачиш від слуг жодної користі, тому мають йти воювати господарі.
показать весь комментарий
28.11.2024 21:48 Ответить
Яка істерика від звичайного питання, отже ти і є смердяча ухилянська свиня з якої пре лайно. Іди підмийся непотріб.
показать весь комментарий
29.11.2024 00:24 Ответить
Не розумію кацаплячу балачку.
показать весь комментарий
29.11.2024 00:25 Ответить
Кацапське сміття, пішов нахрін.
показать весь комментарий
29.11.2024 00:46 Ответить
В НАС АРМІЯ ДЕРСУЖБОВЦІВ,ЧОМУ НЕ НА ОДНІЙ СІЛЬРАДІ НЕ НАПИСАНО ВСЕУШЛИНАФРОНТ??
В НАС АРМІЯ МЕНТІВ,СУДІВ.
В НАС АРМІЯ ПРОКУРОРІВ-ІНВАЛІДІВ.
ТО ЧОМУ ДІТИ ПОВИННІ ВОЮВАТИ?
ЗА ДІТЕЙ ЦІЄЇ ШОБЛИ?????
показать весь комментарий
28.11.2024 21:15 Ответить
а зелені тут до чого?
показать весь комментарий
29.11.2024 00:01 Ответить
Страница 1 из 2